24 Ιανουάριος 2009

Την αποφυλάκιση της "17 Νοέμβρη" είχε ζητήσει ο Γιώργος Κουρής !




Σας γράφαμε πριν ότι η Αυριανή του Γιώργου Κουρή αποκάλεσε τους τρομοκράτες του Επαναστατικού Αγώνα "Συμμορία πιστολάδων , μανιακούς , ερασιτέχνες και ιδεολογικά κενούς" δείτε εδώ


Θα σπεύδαμε όλοι να συμφωνήσουμε με τον Κουρή αν δεν είχε ζητήσει το 2003 την αποφυλάκιση του Πάτροκλου Τσελέντη και το 2006 την αποφυλάκιση όλων των μελών της "17 Νοέμβρη"...!

Ο Γιώργος Κουρής κλήθηκε να καταθέσει στη δίκη της "17 Νοέμβρη" στις 26 Ιουνίου του 2003 υπέρ του Πάτροκλου Τσελέντη ο οποίος αποτέλεσε για αρκετά χρόνια ένα από τα πιο ενεργά μέλη της οργάνωσης χωρίς να έχει πάντως δολοφονήσει κάποιο από τα θύματα της "17Ν" ο ίδιος.
Σας παραθέτουμε μερικά από όσα υποστήριξε στην κατάθεση του ο γνωστός εκδότης:
"Κοιτάξτε να δείτε, εγώ διαφωνώ με την βία. Διαφωνώ με την βία ριζικά. Βεβαίως όμως από την άλλη πλευρά πιστεύω ότι και οι κυβερνήσεις σε όλα τα μέρη του κόσμου θα πρέπει να είναι πιο σοβαρές, να μην λένε ψέματα, να μην κοροϊδεύουν τον κόσμο και να μην κλέβουν. Καμία φορά κ. Πρόεδρε το κλέψιμο και τα ψέματα μερικούς ανόητους, άμυαλους ή πολύ συναισθηματικούς τους οδηγούν εδώ που τους οδήγησαν τους κυρίους. "
"Αν ήμουν Δικαστής θα του έδινα μία ευκαιρία. Διότι σας επαναλαμβάνω, ξέρω την οικογένεια. Ξέρω τον άνθρωπο και πιστεύω πως έκανε ένα λάθος. "

Στο τέλος μάλιστα παραπονέθηκε στα μέλη της "17 Νοέμβρη" επειδή δεν προτιμούσαν ποτέ την Αυριανή για τις προκηρύξεις τους λέγοντας :

Να ρωτήσω κάτι τους κατηγορούμενους; Έχω μια απορία. Θα σας την πω. Θα ήθελα να πουν το εξής: αγωνίζονταν για την δικαιοσύνη. Γιατί αυτοί ήταν άδικοι στην διανομή των προκηρύξεων, γιατί πάντα την έστελναν σε μια εφημερίδα;

Ο ίδιος μάλιστα διαφήμισε ιδιαίτερα την κατάθεση του στο Δικαστήριο υποστηρίζοντας μάλιστα στο φύλλο της Αυριανής που βλέπετε δίπλα ότι "για πρώτη φορά δημιουργείται ισχυρός προβληματισμός στο Δικαστήριο".

Ο εκδότης της Αυριανής κατέθεσε και στο Εφετείο υπέρ του Πάτροκλου Τσελέντη στις 11 Σεπτεμβρίου του 2006 όπου και ξέφυγε εντελώς...

Διαβάστε μερικά αποσπάσματα :

"Εγώ πιστεύω κύριε Πρόεδρε, ειλικρινά το μιλάω, πρώτα-πρώτα η δίκη αυτή δεν ενδιαφέρει κανέναν. Δε βλέπετε; Η άδεια αίθουσα το αποδεικνύει αυτό. Δηλαδή ο κόσμος τα έχει ξεχάσει αυτά τα πράγματα και ο κόσμος θέλει να φύγει από τον φανατισμό, διότι ο φανατισμός υπήρξε πληγή."

"Κύριε Πρόεδρε, κάνω έκκληση στα μέλη της 17Ν να αποκηρύξουν τη βία, να ζητήσουν συγνώμη από τα θύματα και κάνω έκκληση στο Δικαστήριο να τους αφήσετε ελεύθερους, για να σταματήσει ο φανατισμός στον τόπο."

Το καλύτερο όμως σας το αφήσαμε για το τέλος :

" Και να σας πω και κάτι; Σας είπα είμαι αντίθετος της βίας, αλλά ορισμένα από τα θύματα, όχι όλοι βεβαίως, προκάλεσαν. Το κλέψιμο είναι μεγάλο στην Ελλάδα. Πάρα πολύ μεγάλο κύριε Πρόεδρε. Και φταίτε κι εσείς λίγο, γιατί δεν κλείσατε κανέναν μέσα. Εάν είχατε κλείσει μερικούς μέσα ίσως αυτοί να μην είχαν φτάσει στο σημείο αυτό να δικαιολογούν τους εαυτούς τους επειδή δεν έχουν μυαλό να κάνουν ότι κάνανε. "

Δικαιολογεί λοιπόν τις δολοφονίες ανθρώπων ο Κουρής καθώς "το κλέψιμο στην Ελλάδα" είναι μεγάλο...!

Και αυτό το δηλώνει ένας άνθρωπος που έχει κατακλέψει το Ελληνικό Δημόσιο διαχρονικά και ειδικά φέτος με το σκάνδαλο των πλαστών τιμολογίων του Alter !

Κατηγορεί μάλιστα και τη Δικαιοσύνη επειδή δεν έχε βάλει πολλούς "μεγάλους" μέσα ! Γιατί δεν πάει ο ίδιος να καταγγείλει τον εαυτό του στο ΣΔΟΕ ;

Υποστήριξε ότι η δίκη αυτή δεν αφορούσε κανέναν...

Ούτε καν τις οικογένειες των θυμάτων ρε Κουρή ;

Η "17 Νοέμβρη" έδρασε για πολλά χρόνια . Όλα τα μέλη τους γνώριζαν ότι κάποια στιγμή θα οδηγούνταν στη φυλακή . Ήξεραν ότι αυτή θα ήταν η τιμωρία τους για τις δολοφονίες που διέπραξαν...

Και ο Κουρής ζήτησε την αποφυλάκιση τους...
Είναι ο ίδιος άνθρωπος που ζητούσε την άμεση σύλληψη των μελών του Επαναστατικού Αγώνα ! Είναι ο ίδιος άνθρωπος που ζητούσε την απελευθέρωση της "17Ν"...!

Και κάτι ακόμα...


Αν διαβάσει κανείς την απολογία του Πάτροκλου Τσελέντη , θα διαπιστώσει ότι το μόνο πράγμα που δεν επιθυμεί είναι η μείωση της ποινής του...

Ήταν ένας από τους λίγους εμπλεκόμενους στην υπόθεση της "17Ν" που ζήτησε συγνώμη από την κοινωνία για όσα έκανε και θεώρησε απόλυτα δίκαιο το να παραμείνει για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα της ζωής του στη φυλακή...

Σε σχετικό ερώτημα που τέθηκε , είχε δηλώσει :

"Την πρώτη στιγμή που ανέβηκα εδώ είπα ότι μέσα μου κάθαρση δε θα γίνει ποτέ. Προσθέτω τώρα ότι θα μπορούσατε να ρωτήσετε ή να μάθετε από τη Σωφρονιστική υπηρεσία, τι μέτρα έχω πάρει εγώ ειδικά σαν κρατούμενος για την ταχύτατη αποφυλάκισή μου. Είμαι ο μόνος που έχω οργανώσει κουζίνα, ζητώ διάφορα πράγματα για μακροχρόνια παροχή."


12 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςJan 24, 2009 01:42 PM
    Δεν θα έπρεπε πρώτα να υπογράψουν ότι αποτάσσονται την τρομοκρατία, και μετά να παίρνουν εξόδους ή να αποφυλακίζονται; Για κάποιους άλλους πώς ίσχυσε αυστηρότατα κάτι ανάλογο;

    Και κάτι ακόμα. Ο Κουρής είναι ο μόνος δημοσιγράφος που λέει πως χρειαζόμαστε ισχυρό στρατό, δηλαδή θητεία πάνω από ένα χρόνο. Αρκετά πάνω.
    Ο πατήρ Παπανδρέου είχε έναν ισχυρό στρατό, θητείας περίπου δύο ετών. Καί είπε το "βυθίστε το Χόρα". Ο αυριανός πρωθυπουργός τι ισχύ θα έχει, για να πει κάτι πάρόμοιο;
    Ή, απλώς δεν θα πεί ποτέ κάτι τέτοιο;
    Ο Χριστόφιας είναι χαζός, που έχει θητεία (ανδρών) δύο χρόνια; Και κάνει και έρευνες για πετρέλαιο...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑνώνυμοςJan 24, 2009 01:48 PM
    Φίλε, έχεις δίκιο. Άντε να τολμήσει ο Παπανδρέου να κάνει έρευνες για πετρέλαιο, αν κάποιοι έχουν ...μειώσει την ήδη ισχνή θητεία των μόλις 12 μηνών. Επιτέλους, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΖΑΧΑΡΗ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμ,οι 4-5 πολιτικές σελίδες της Espresso είναι (ειλικρινά) πιο σοβαρές δημοσιογραφικά από ολόκληρη την Αυριανή του Κουρή...Οπότε κατ'εμέ,τα πιο εντυπωσιακά σημεία της ανάρτησης είναι το ότι ο Κουρής πιστεύει στην έννοια της "διανομής τρομοκρατικών προκηρύξεων" (κάτι σαν τη διανομή κρατικών διαφημίσεων ή την διανομή ταινιών,ας πούμε) και ότι ο Τσελέντης,κατά τα λεγόμενά του, μετατράπηκε σε Τσελεμεντέ στη φυλακή...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςJan 25, 2009 03:14 AM
    Παιδιά, πρόκειται για έναν εντιμότατο δημοσιογράφο. Δεν ξέρω αν είπε ότι ο Παπανδρέου χρειαζόταν ισχυρές ΕΔ, αλλά ακόμη κι αν το είπε, είναι κάτι το μεμπτό; Ασφαλώς και θα πρέπει ο νέος πρωθυπουργός να έχει ισχυρό στρατό. Αυτό μας έλλειπε. Ισχυρό στρατό με θητεία όσους μήνες πρέπει. Και, στη ζωή, το "πρέπει" δεν καθορίζεται από τα δεκαεξάχρονα των μαθητικών συμβουλίων...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑνώνυμοςJan 25, 2009 03:17 AM
    UHTEIA DYO XRONIA, OPVS O HRISTOFIAS. EPITELOUS!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςJan 25, 2009 07:41 AM
    ;Exei o Xristofias thitia dio hronia?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςJan 25, 2009 07:51 AM
    Ο Χριστόφιας έκρινε και είπε: Τι εχθρό έχω; Τον τάδε. Πόση πρέπει να είναι η θητεία, ώστε να τον "κρατήσω" μέχρι να δώσει ενισχύσεις η Ελλάδα - ως εγγυήτρια δύναμη; Και έβγαλε ένα αποτέλεσμα. Πάμε τώρα στον αυριανό πρωθυπουργό, Παπανδρέου:... (κάν΄τε μόνοι σας το σκεπτικό - δεν θα σας τα λέω όλα εγώ- και καταλήξτε στο ... ώστε να μπορώ να ψάξω για πετρέλαιο στο Αιγαίο, αντιμετωπίζοντας το κάσους μπέλι.)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςJan 25, 2009 07:53 AM
    Ψάχνει ο Χριστόφιας για πετρέλαιο; Πότε έγινε πάλι αυτό ρε φίλε; Τότε, γιατί δεν ψάχνουμε κι εμείς;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςJan 25, 2009 08:05 AM
    Η μείωση ή αύξηση του χρόνου της θητείας των στρατιωτών (ανδρών) αποτελεί ένα ασαφές μέγεθος, το οποίο σχεδόν πάντα χρησιμοποιείται για πολιτικά οφέλη. Είναι γεγονός ότι η θητεία μειώνεται ή ακόμα και τροποποιείται χωρίς να έχουν προσμετρηθεί οι επιπτώσεις που θα επιφέρει αυτή η αλλαγή στην ισχύ που πρέπει να έχει στα χέρια του ένας πρωθυπουργός, όταν διαπραγματεύεται με γειτονικές χώρες και δη όταν έχει να αντιμετωπίσει κάποιο casus belli.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑνώνυμοςJan 25, 2009 08:42 AM
    Τα πράγματα είναι απλά. Εφόσον οι φαντάροι προστατεύουν ολους τους Έλληνες από τον εχθρό, όλοι οι Έλληνες θα πρέπει να μοιράζονται το οικονομικό κόστος της θητείας και όχι μόνο οι οικογένειες που έχουν αγόρια. Ας δώσουμε στους φαντάρους μισθό ίσο με το μέσο όρο των εξόδων τους και μετά βλέπουμε πόσους μήνες θα πρέπει να είναι η θητεία, ώστε να αγνοήσουμε το κάσους μπέλι και να βγάλουμε πετρέλαιο, όπως κάνει ο Χριστόφιας.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio