14 Νοέμβριος 2009

4 αγωνιστές της εξέγερσης του 1973 μιλούν στην Παραπολιτική....



Ένα αφιέρωμα που δεν έχει ξαναγίνει στην ελληνική blogoσφαιρα

Ο Φώτης Κουβέλης , ο Δημήτρης Χατζησωκράτης , ο Αντώνης Λιοναράκης και η Αλκμήνη Ψιλοπούλου μιλούν στην κάμερα της Παραπολιτικής για τον αγώνα κατά της Δικτατορίας και τον Νοέμβρη του 1973...

Την Τρίτη , στην Παραπολιτική.

Κοινοποιήστε το στο Facebook


22 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςNov 14, 2009 09:13 AM
    Αυτό το πολυτεχνείο παραμένει μια σκοτεινή υτπόθεση.
    Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι έχασαν ή κέρδισαν απ’ την επιλογή τους;
    Εγώ νομίζω ότι κέρδισαν και τελικά αμείφθεισαν περισσότερο από ότι άξιζαν.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςNov 14, 2009 11:32 AM
    Ποια κάμερα Παραπολιτική; Μας δουλεύεις; Ούτε το όνομα σου δεν γνωρίζουμε. Σε αυτούς που παίρνεις συνέντευξη τους το λές;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι η πρώτη φορά που κάνουμε ένα αφιέρωμα με κάμερα.

    Είναι τελείως ερασιτεχνική η προσπάθεια αλλά και τα μέσα που διαθέτουμε.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που παίρνουμε συνεντεύξεις.

    http://www.parapolitiki.com/search/label/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82

    Δεν είμαστε ανώνυμοι . Απλά , δεν έχουμε κανένα ψώνιο να φωνάζουμε τα ονόματα μας...

    Ελπίζω να σε κάλυψα ,

    Παραπολιτικός
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 01:53 AM
    ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ ΕΚ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΩΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, Η ΑΣΥΣΤΟΛΗ ΖΩΗ, Η ΜΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ, ΚΑΝΟΝΕΣ, ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΧΩΡΙΣ ΙΔΑΝΙΚΑ. ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΥΤΩΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΤΟ ΑΧΑΛΙΝΩΤΟ ΞΕΦΑΝΤΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Κ.Α. ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΧΟΥΝΤΑ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ; ΕΓΩ ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΕΡΓΟΣ, ΕΙΧΑΜΕ ΗΣΥΧΙΑ, ΟΥΤΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΕΦΑΓΑΝ ΞΥΛΟ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωπα φίλε..κατ αρχήν ποιός σου είπε ότι στην Αμερική ισχύουν αυτά τα ιδεώδη? Έχεις πάει/ζήσει στην Αμερική και τα λες αυτά? Μάλλον στη φωλίτσα σου στην Ελλάδα ζεις και δεν έχεις ιδέα. Επίσης την χούντα ξεχνάς ότι την πριμοδότησαν οι ίδιοι οι Αμερικάνοι..οπότε γενικά η δυσκολία απάντησης στο σχόλιό σου έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχει μία πλήρης σύγχυση σε αυτά που γράφεις..οπότε ούτε ακροδέξιο δε μπορούμε να σε χαρακτηρίσουμε...μάλλον χαμένο..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 02:54 AM
    Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!ΣΕ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕς??ΦΙΛΕ 12.07 ΔΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΖΑΙΤ ΓΚΑΙΣΤ(ντοκιμαντερ-ταινια)ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΜΟΥΡ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗ!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε πληροφορώ ότι έχω δει όλες τις ταινίες του Μουρ συμπεριλαμβανομένης και της τελευταίας η οποία έχει βγει μόνο στην Αμερική Capitalism: A Love Story. Το ίδιο ισχύει και για τις δύο ταινίες που ανέφερες ως Zeit-Geist. Παρ όλα αυτά τα παραπάνω σχόλια θεωρώ πως είναι γενικότητες ειδικά όταν αναφερόμαστε σε μία χώρα με τόσο μεγάλες διαφορές στο εσωτερικό της. Επίσης όσον αφορά τις εκλογές θα συμφωνήσω πως το πολίτευμα στην Αμερική πάσχει. Βέβαια δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες "ψηφίζουν συγκεκριμμένοι πολίτες". Πάντως αν εννοείς την αποχή σου θυμίζω ότι πριν ένα μήνα στην Ελλάδα είχαμε 30κάτι τοις εκατό αποχή. Πάντως στις Η.Π.Α ούτε ανομία υπάρχει ούτε έλλειψη πειθαρχίας. Θα συμφωνήσω ότι δεν έχουν τις ίδιες αξίες με έναν Ευρωπαίο. Στους Ευρωπαίους σίγουρα δεν κατατάσσω τον Ελληνικό πληθυσμό που σίγουρα πάσχει από έλειψη αξιών...άνοιξε το σταρ και θα καταλάβεις..ή ακόμα καλύτερα δες τα καμώματα της προηγούμενης "δεξιάς κυβέρνησης".
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανώνυμος 11:53

    Λυπάμαι πολύ που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν τέτοια πράγματα . Δεν θέλω καν να απαντήσω.

    Έτσι είναι αφού έτσι νομίζεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 04:08 AM
    Παραπολιτικε, σε οτι αφορα τον 11.53, δεν θα παραξενευτω καθολου αν τον δω αναμεσα στα ατομα που θα πανε να επιλεξουν αρχηγο αναμεσα σε σαμαρα ντορα και πανικα. Πολλοι που εχουν την ιδια αντιληψη σε αυτο το θεμα θα πανε.
    Εκτος και σαν ψηφοφορος του καρατζαφερη δεν θελησει να ανακατευτει σε διαδικασιες αλλου κομματος.
    Βεβαια ατομα σαν αυτον ακομα και αυτη τη ψηφοφορια ισως την βρουν πολυ δημοκρατικη για τα γουστα τους...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Ανώνυμε 11.53, τα έχεις λίγο μπερδεμένα μέσα σου. Το να μην ξέρεις δεν είναι κακό. Αλλά μπορείς να διαβάσεις λίγο για να καταλάβεις τα γεγονότα της δικτατορίας. Νομίζω ότι είσαι κρυπτο - κομμουνιστής. Διότι όλα αυτά που λες ότι υπήρχαν επί δικτατορίας υπήρχαν και στη Σοβιετική Ένωση. Άρα τα 'καλά' του Παπαδόπουλου τα είχε και η ΕΣΣΔ. Επομένως κάνεις Σοβιετική προπαγάνδα. Τι να πώ! Ή μας δουλεύεις ή έρχεσαι από άλλον πλανήτη.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 07:38 AM
    ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΑΜΕΝΟΣ Ή ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕ Η ΕΣΣΔ Ή ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ. ΑΠΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ. ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, Η ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΠΕΡΙ ΑΜΕΡΙΚΗΣ. ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΦΕΡΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΛΟΓΩ ΧΟΥΝΤΑΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΑΝ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ. ΟΤΑΝ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΙΣΕ ΧΡΕΗ, ΕΔΩΣΕ ΑΔΕΙΕΣ Κ.Α. ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΕΚΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΑΜΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΒΟΛΟΥ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 07:59 AM
    Παντα με ενδιεφερε να ψυχολογω τους φασιστες. καταρχην και μονο το γεγονος οτι γραφεις με κεφαλαια αποδεικνυει την πρεμουρα σου να αποδειξεις τα λεγομενα σου. επισης τα κατεβατα που γραφεις χωρις παραγραφους και ιδιαιτερο νοημα αποδεικνυουν την τρικυμια στο κεφαλι σου.

    Πολυ καλα σου ειπε ο φιλος πριν οτι τη χουντα την εφεραν οι Αμερικανοι τους οποιους καυτηριαζεις.

    Επισης επειδη και εγω εχω δει ολες τις ταινιες του μουρ και το zeigeist, για το δευτερο εχω να σου πω τα εξης:

    εχουν καποια βαση αλλα υπαρχουν τεραστια λογικα κενα. ουτε στοιχεια δινουν κανουν, γενικολουν επικινδυνα, κανουν απιστευτους συνειρμους και γενικα ειναι μια σαφως καλυτερη εκδοση του λιακοπουλου, πιθανον γι αυτο να σου αρεσουν.

    ολες οι χουντες στον κοσμο εκαναν και κανουν απεγνωσμενες προσπαθειες να ειναι λαοφιλεις διαφορετικα δεν μπορουν επιβιωσουν. αυτο εγινε και στην Ελλαδα.

    τελος κατσε και διαβασε λιγη ιστορια και μην ακους τον πατερα σου και τον παππου σου. Η μαλλον καλυτερα ακου τους γιατι παντα χρειαζομαστε καποιους να μας θυμιζουν σε σους ξεχναμε οτι η ελευθερια και η δημοκρατια ειναι πολυτιμες και οχι ειναι αυτονοητες εννοιες.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 08:04 AM
    προς 5.38
    Απο τη τσεπη του τα χαρισε τα χρεη ο παπαδοπουλος;; Αυτοι που χρωσταγαν σε ποιον χρωσταγαν στον παπαδοπουλο;;
    Επισης σε σχεση με την 7ετια η διαφορα ειναι οτι η ελλαδα το 1980 με την εισοδο στην ΕΕ ανοιχτηκε σε πολλα ζητηματα και μοιραια αναγκαστηκε να παρει ρισκα και να κανει κινησεις που χρεωσαν τη χωρα. οχι πως δεν εγιναν και εντελως λανθασμενες επιλογες (μαζικη εισροη στο δημοσιο) που θα τις πληρωνουμε για καιρο ακομα.
    Και στη βορεια κορεα αν πας,δεν εχουν ανεργια ουτε χρεη ουτε επιτηρηση απο τον αλμουνια.Για τον λογο οτι ειναι αποκομμενοι απο ολα. Στον γυψο...
    Σε οτι αφορα την σχεση που εχει ο σαμαρας ο πανικας και η ντορα ειναι οτι πολλοι που ψηφιζουν το κομμα της ΝΔ, νοσταλγουν τις εποχες της χουντας.Μαζι με το αδερφακι τους το ΛΑΟΣ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 08:13 AM
    5.59 Καλή η κριτική αλλά βάζε και κανένα τόνο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 09:45 AM
    ΦΙΛΕ 1.16 ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ!!!Ο ΜΟΥΡ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ!!!!ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ!!!!!ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Η ΗΠΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ!!!!!!ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ 5,5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80(ΖΙΒΑΓΚΟ ΜΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΣΙΑΠΛΙΛΙΚΙ)ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90!!!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 10:13 AM
    ρε φιλε εχεις μπλεξει τα μπουτια σου... η υπερκαταναλωση δεν ειναι μονο βασικο της πολιτικης των ΗΠΑ αλλα του καπιταλισμου και της ελευθερης οικονομιας. Για την ακριβεια αυτες οι θεωριες πρωτοδιατυπωθηκαν στην Αγγλια το 30 απο τον οικονομολογο Κευνς για να ξεπεραστει η οικονομικη κριση τοτε. Για την ακριβεια ελεγαν οτι πρεπει να αυξηθει η ζητηση ωστε να ανακαμψει η οικονομια. Αυτο ειναι το συστημα που στηριζουν ολα τα φιλελευθερα κομματα και πλεον και τα σοσιαλδημοκρατικα σε ολοκληρο τον κοσμο.
    Καταλαβε λοιπον οτι αυτοι που ψηφιζεις ευθυνονται για αυτα που κραζεις. Επισης αν νομιζεις οτι το ΠΑΣΟΚ και οι προοδευτικοι οπως καλως τους ονομαζεις κυβερναν πολλα χρονια να σου θυμισω οτι στα τελευταια 100 χρονια με εξαιρεσεις το Βενιζελο το Γεωργιο Παπανδρεου και το ΠΑΣΟΚ ειχαμε τερμα δεξια, βασιλιαδες και χουντες.

    @6.13
    ο καραμανλης κατηργησε την καθαρευουσα. ας παμε ενα βημα παρακατω και ας κανουμε τη ζωη μας πιο ευκολη.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ 8.13 για την επεξεγήση όσον αφορά τις ΗΠΑ. Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλιά. Κατά άλλα 7.45 εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς οτι ψηφίζουν συγκεκριμμένοι πολίτες. Δηλαδή τον Ομπάμα ποιοί τον έβγαλαν?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 05:13 PM
    Μάλλον ο φίλος με τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ θέλει να πει κάτι σωστό, αλλά δεν το εκφράζει καλά. Συμφωνώ μαζί σου, απλά πρέπει να κάνεις πολύ σαφές ότι η αριστερά στην Ελλάδα ήταν και είναι μια λέπρα. Και σαν λέπρα που είναι πρέπει να εξαλειφθεί. Μην αναφέρεις ταινίες και μην προσπαθείς να επιχειρηματολογήσεις. Νομίζω έχει περάσει αυτή η εποχή. Τώρα, σην εποχή της βίας, μόνο με απάνθρωπή βία θα πρέπει να απαντάμε. Μην πέφτεις στην παγίδα να συζητήσεις, γιατί δεν οδηγεί πουθενά.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑνώνυμοςNov 15, 2009 11:45 PM
    ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΝΤΩΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ(σε θεωρητικο επιπεδο)ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΖΗΤΗΣΗ(σε εφαρμοζομενο επιπεδο)ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΚΑΙ Ο ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΦΤΕΙΑΞΑΝ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ!!!!!ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΥΣΤΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.
    ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΑΝΕΙΑ ΜΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΙΝΤΟΝ.ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕς(αποχαυνωμενες)ΜΠΟΥΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΒΕΙΤ,ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΟΥΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΑΥΓΑΝΙΣΤΑΝ(ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 9.45 - Μία λέξη: Παραλλήρημα....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςNov 16, 2009 07:55 AM
    Πασόκοι, κάντε μας τη χάρη. Κανείς δε σας λέει βασιλικούς, δεξιούς κτλ. Λαϊκιστές, ναι γιατί είστε με πρώτο τον αντρέα. Ούτε προοδευτικοί είστε, γιατί είναι υποκειμενικός χαρακτηρισμός Αλλά πλέον ξεκολλάτε από το αντιδεξιό σύνδρομο, γιατί και εσείς ακολουθείτε την ίδια "δεξιά" πολιτική που εκπορεύεται από την εε (αυξήσεις στα συντάξιοδότησης, ελαστικές σχέσεις εργασίας, επίδομα ελεημοσύνης, στέλνετε στην ανεργία στείτζερς, σε μια επίδειξη ρεβανσισμού κλπ)

    Επίσης παραπολιτικέ, μάθε τους δικούς σου να συζητάνε. Το να χαρακτηρίζεις τον άλλο χουντικό, δεξιό, κομμουνιστή σε μια συζήτηση με στόχο να τον ειρωνευτείς και να πεις "α, αυτοί είναι δεξιοί, άρα εχθροί της ελευθερίας" ή "αυτοί είναι κομμουνιστές, άρα δεν ξέρουν τπτ" προσβάλλει πρώτα πρώτα εμάς τους αναγνώστες σου. Ο κάθενας κρίνεται από τις πράξεις του, όχι από τις ιδέες του.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η γενικεύσεις είναι φασισμός. Καλοί και κακοί, τίμιοι και ανέντιμοι, υπάρχουν σε όλα τα κόμματα και σε όλες τις κοινωνικές ομάδες. Έχετε ξεφύγει.
    Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πως γίνεται να χρωστάνε όλα τα κράτη του πλανήτη?? Σε ποιους χρωστάνε? Γιατί αντί να μειώνουν τα χρέη τους ορισμένα κράτη στα οποία ( λειτουργούν οι νόμοι, δεν είχαν χούντα, δεν έχουν τεράστιο δημόσιο τομέα, δεν έχουν διαφθορά και πολλά άλλα δεν ) συνεχώς αυξάνονται?
    Αν πραγματικά ενδιαφέρεστε να μάθετε τον κύριο λόγο που συμβαίνει αυτό, αφιερώστε μισή ώρα και δείτε το ντοκιμαντέρ Money as dept . Εγώ πάντως όταν το είδα πριν λίγους μήνες έκανα μέρες να συνέλθω. Θα παρακαλούσα όλους μετά που θα δείτε το video αυτό, αφήστε κάποιο σχόλιο.
    Γενικά ο φανατισμός είναι σε βάρος των απλών και τίμιων ανθρώπων.
    drosulitis
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio