01 Μάρτιος 2010

Προς κατάργηση του 14ου μισθού



Αν και την προηγούμενη εβδομάδα η κυβέρνηση απέκλειε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, φαίνεται ότι ο επίτροπος Όλι Ρεν έφυγε από την Αθήνα με τη διαβεβαίωση ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην περικοπή του 14ου μισθού, σύμφωνα τουλάχιστον με τα κεντρικά δελτία ειδήσεων.

Έχουμε γράψει και πάλι ότι μια τέτοια απόφαση θα εξοντώσει οικονομικά τη μέση ελληνική οικογένεια σε συνδυασμό με την κατακόρυφη αύξηση των έμμεσων φόρων σε καύσιμα, ποτά, τσιγάρα κτλ.

Θα περιμένουμε να ακούσουμε την επίσημη απόφαση της κυβέρνησης καθώς η μετρολαγνεία των ΜΜΕ ενδέχεται να μας έχει παρασύρει όλους. Μακάρι να διαψευστούν...

Κοινοποιήστε το στο Facebook


32 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 10:53 AM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 11:00 AM
    ΕΓΩ ΘΑ ΔΩΣΩ ΤΟΝ ΕΝΑ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΜΙΣΘΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ 1005 ΕΥΡΩ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Aνώνυμος 8:53 μμ

    Ας διατηρήσουμε ένα επίπεδο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλήθεια αυτό το άκουσα και εγώ στις ειδήσεις. Είναι δυνατόν;Δεν πάει καλά ο άνθρωπος μας βγήκε χειρότερος από τον άλλον.Εγώ με τα λεγόμενά του είμαι σίγουρος ότι τέλος ο 14ος μισθός.Εδώ ισχύει το βουλιάζουμε.Τι απελπισία!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 11:13 AM
    Είμαι ο 8:53 μμ έβρισα το ξέρω ζητώ συγνώμη παραπολιτική αλλά δεν έχω δίκαιο; Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.Ο ΓΑΠ υποτιμά τη νοημοσύνη μας;Αυτά υποσχέθηκε;Πιστεύω ή μας δουλεύει ή δεν ξέρει τι του γίνεται.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 11:15 AM
    Γιώργος Παπανδρέου σήμερα
    Προαναγγέλλοντας εξάλλου μέτρα για τον 14ο μισθό ο κ. Παπανδρέου είπε ότι «είναι έτοιμοι οι άνθρωποι του ενός μισθού να βοηθήσουν τη χώρα». Και πρόσθεσε ότι συγκινείται ειλικρινά όταν τον σταματούν στο δρόμο και του λεν ότι «για την πατρίδα δίνουμε και το μισθό μας».

    Παραπολιτικος την ίδια μέρα
    Οι πολίτες στηρίζουν τις προσπάθειες της κυβέρνησης, εμπιστεύονται τον Γιώργο Παπανδρέου

    Τρελλός παπας σας βάφτισε
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 11:40 AM
    Οντως δεν υποσχέθηκε αυτα αλλα πλεον οι υπολοιποι εταιροι στη ΕΕ μας ειπαν the game is over. Το θέμα είναι οτι μάλλον μερικοί ακομα δεν έχουν καταλάβει το χάλι μας σαν οικονομία και σαν χώρα και πιστεύουν οτι μέτρα δεν χρείαζονται.

    Και φυσικα τα ΜΜΕ λένε την μια αρλουμπα μετα την άλλη. Μιλάνε για συντάξεις 1800 Ευρω στην Γερμανία οταν ο μεσος όρος με 45 χρονια δεδουλευμενων ειναι 1100 Ευρώ.

    Μετά μιλάνε για μισθους αλλα λένε είμαστε στο 95% των μεικτών της υπόλοιπης ΕΕ. Ρε καλόπαιδα η πραγματική συγκριση πρέπει να γινει στα καθαρα (και φυσικα μαζι με τα διάφορα επιδόματα οχι μονο τον βασικο) γιατι στο εξωτερικο υπάρχουν κρατήσεις 45% (εφορια και συνταξιμα). Όταν ακούω μισθους 2500 στη Γερμανία πχ καθαρα μου έρχεται να πεθάνω στο γέλιο γιατι αυτο σημαίνει πανω απο 4500 μεικτα... Για να σταματησει το καλαμπούρι ο μέσος μισθος (καθαρά) στη Γερμανια ειναι 1300 Ευρω. Οποιος θέλει ας το ψάξει
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 12:32 PM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 01:09 PM
    Λυπαμαι που διαψευστηκα και πιστεψα τον Γιωργο...Λυπαμαι που περιμενα καλυτερες μερες απο ενα δεξιο κομμα οπως το Πασοκ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 01:12 PM
    10.32 τα μέτρα της κακιάς "Δεξιάς" ακολουθεί στο τετράγωνο. Και πιο προωθημένα μάλιστα. Με τις ευλογίες ΣΕΒ, Προβόπουλων και λοιπών. Ισως στα μέλη των τοπικών χαριστούν οι 14οι ποιος ξέρει.

    Είτε τον κόψει τελείως, είτε τον περικόψει θα είναι αντιλαϊκό μέτρο. Την ώρα που οι εισηγμένες εμφανίζουν κέρδη 300, 400 μύρια εν μέω ύφεσης (!!!). Και απειλούν με απολύσεις. Οταν λέμε πως μια χούφτα επιχειρηματίες λυμαίνονται τον πλούτο είναι αλήθεια.

    Το επαίσχυντο όμως ήτανε η φράση που είπε. Μιλάμε για τεράστιο εμπαιγμό. Σιγά σιγά του βγαίνουν μπούμερανγκ. Συνάδελφοι που ψήφισαν ΠαΣοΚ και τον ανεκδιηγητο που βάζει πλάτη, ρίχνουν συνέχεια βρισίδια. Ο λαός δεν κοροιδεύεται όσο και να προσπαθεί η τετράδα του μέγκα και τα παπαγαλάκια του αλτερ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εαν πειραχτει ο 140ς μισθος,οι πρασινοι συνδικαλιστες,πρεπει να αυτοκτονησουν.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 02:22 PM
    παραπολιτικε κακως μου εσβησες το σχολιο. ηταν σαρκαστικο και καθολου υβριστικο. νομιζω οτι καταλαβες τον τονο μου. anyway ολα καλα...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 02:36 PM
    @11.12 ο 10.32 ειμαι...

    μαθημα 1: οταν θες να κανεις προβοκατσια πρεπει να υποκρινεσαι λιγο καλυτερα. ας πουμε δεν μπορεις να μιλας για απολυσεις και κεφαλαιο και να βαζεις και τη δεξια σε εισαγωγικα. ενταξει ζοριζεσαι λιγο αλλα προσπαθησε. ΟΧΙ εισαγωγικα. οταν μιλας σε πασοκους και αριστερους η δεξια ειναι κατι κακο. μην το ξεχνας.

    μαθημα 2: οταν θες να κανεις μια προβοκατσια για να εισαι πιο πιστευτος μην επικαλεισαι αλλους. γιατι κανει μπαμ απο χιλιομετρα. το ξερω θελει λιγη υπομονη και νιωθεις την απωλεια της εξουσιας αλλα αυτα τα πραγματα θελουν σχεδιο και χρονο.

    μαθημα 3: δεν πρεπει να φαινεσαι εμπαθης. οποτε μην αναφερεσαι στις λεξεις κλαδικες τοπικες κτλ. οσο πιο low profile δειχνεις τοσο πιο πολλοι θα σε πιστεψουν.

    φιλικα...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου κάνει εντύπωση που μερικοί άκουγαν (πριν μερικούς μήνες) τον Παπανδρέου και ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ τους Ευρωπαίους που ουρλιάζουν κιόλας.

    Έτσι ειναι τα αυτιά. Ό,τι γουστάρουν ακούνε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 03:19 PM
    Κοκκινο πανί ήταν στην αρχή το πάγωμα όλων των μισθών..Αργότερα κόκκινο πανί ήταν μείωση των επιδομάτωνν..Πιο μετά κόκκινο πανί ήταν η αύξηση του φπα..Και τέλος κόκκινο πανί ήταν ο 14ος μισθός..Που είναι η πράσινη ανάπτυξη;;Που είναι η ανασύνταξη της οικονομίας..ΑΛΛΆ τέτιος ψεύτης είναι ο γιωργάκης και τόσο ανεύθυνος που όταν τον ροτούσαν που θα βρείτε τα λεφτά αφτός έλεγε θα τα βρούμε...Δεν νομίζω να έχει περάσει πιο ψευταράς αρχηγός κόμματος...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 03:24 PM
    πιστευω η πρασινη αναπτυξη ειναι ειδικα σχεδιασμενη για σενα που γραφεις το αυτος με Φ και το ρωταω με Ο.

    ΥΓ: βρακι δεν εχει ο κ@λος μας, γαρυφαλλο στο αυτι μας...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 03:40 PM
    ΝΤροπη ολων οσων χλευαζουν τον Γιωργο Παπανδρεου, δεν βλεπετε οτι ο ανθρωπος προσπαθει?δεν βλεπετε οτι εχουμε πτωχευσει σαν χωρα εδω και 5 μηνες?οπιοι καταλογιζουν στο γιωργο το φτεξιμο ειναι απλα ανευθηνοι και ασχετοι.αν δεν μπορειτε να καταλαυετε οτι η Κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας επι 6 χρονια απλα εφερε την χωρα σε αυτη την κατασταση με της πλατες της ευρωπαικης ενωσης εχετε απλα προβλημα αντηλιψης.ειναι λαθος το κοψιμο του μισθου αλλα τη πρεπει να γινει??
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1:40 να τα παρει απο τους πλουσιους.

    Καμια χωρα ευημερουσα (στην πραγματικοτητα) δεν γινεται να πτωχευσει σε εξι χρονια.
    Ο Καραμανλης ηταν μεν ασχετος και τα εκανε ολα λαμπογυαλο, αλλά αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις πρεπει να παραδεχτουμε οτι δεν βρηκε και καμια τρομερη οικονομικη κατασταση.

    Θυμηθειτε οσοι θελετε ποιο ηταν το κλιμα το 2004, ο λαος ανακουφιστηκε που εφυγε ο Σημιτης.

    Και το πιο περιεργο απ' ολα που προσωπικα δεν το θυμαμαι σε καμια χωρα (εννοω σοβαρη).

    Οι δυο τελευταιοι πρωθυπουργοι ειναι εξαφανισμενοι απο προσωπου γης.
    Γιατι αραγε;;;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 04:15 PM
    Τα ίδια που καταγγέλαμε για τον Αλογοσκούφη με την απογραφή έκανε και ο Γιώργάκης και ακόμα χειρότερα. Λέγαμε τότε, είναι δυνατόν να αναλαμβάνεις την διοίκηση μιας επιχείρησης και το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να πηγαίνεις στην εφορία και να λες "κύριοι σας κλέβουμε"; Η ΝΔ αναθεώρησε 2 μονάδες, ο Γιωργάκης 6. Και εις ανώτερα. Μέσα σε 5 μήνες βρεθήκαμε σε τρεισχειρότερη κατάσταση, πάνω που λέγαμε ότι χειρότερα από την ΝΔ δεν γινόταν. Έλλειψη σχεδίου, αλαζονία, υποκρισία (αλήθεια τι γίνεται με την αξιοκρατία ρε Γιωργάκη; Μαθαίνω ότι έχεις βάλει τους κολλητούς σου να επιλέγουν με γνώμονα επιχειρηματικά συμφέροντα. Αυτό είναι το open government που εννοούσες ρε κερατά;)

    Το πυροτέχνημα του Γιωργάκη θα είναι σύντομο πάντως. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Και αφήστε αυτούς που μιλάνε για τρεις τετραετίες να κελαηδάνε.

    Σημ: Δεν αναφέρω πουθενά την λέξη ΠΑΣΟΚ. Γιατί δεν κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ. Κυβερνάει ο Γιωργάκης.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 04:33 PM
    Αντωνη, οταν μηλας για την οικονομικη κατασταση της χωρας θα πρεπει να μηλας για το ποια ηταν η κατασταση της χωρας δεν ειναι επιχηρημα οτι ανακουφηστικε ο κοσμος,οταν εφυγε ο σημητης,ο κοσμος ανακουφιστικε γιατι ο σημιτης δεν ελενξε την διαυθωρα,το θεμα ειναι το 2004 ο Σημιτης παρεδωσε μια απο τις ισχυρωτερες οικονομιες της ευρωπης με ρυθμο αναπτυξης πανω απο 5%,και με μια τεραστια αναγωριση και σεβασμω στην ευρωπη αλλα και παγκοσμια.ΚΑΙ ΝΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΕ 6 ΧΡΟΝΙΑ,ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΓΙΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΥΤΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΧΩΡΙΣΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΒΡΥΞΕΛΕΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΙ ΒΡΥΞΕΛΕΣ,ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΚΑ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟΥΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΟΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΩΝ ΑΥΤΩ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ...Ο ΓΑΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΠΤ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑς...
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕς ΓΝΩΣΕΙς ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΛΕς ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο δικο μου προφιλ φαινεται η επαγγελματικη μου ιδιοτητα. Καποιες γνωσεις εχω, εσυ ομως δεν φαινεσαι πουθενα.

    Και οσο για το ρυθμο αναπτυξης και τους αριθμους, δε λενε τιποτα για την πραγματικοτητα μιας οικονομιας που δεν εχει κανενα παραγωγικο προσανατολισμο.

    Καποια στιγμη τα εργα υποδομης, οπως οι δρομοι, που αυξαναν τον ρυθμο αναπτυξης ως αριθμο τελειωσαν.
    Παραγωγικο ρυθμο αναπτυξης δυστυχως δεν ειχαμε και δεν εχουμε.

    Τι ειπα που δεν αληθευει;;;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 04:50 PM
    ..φρίκη φρίκη φρίκη τρόμος!!!

    Ό,τι μέτρο παρθεί τώρα θα είναι μό-νι-μο.

    (θα πεθάνω δουλεύοντας για 800 ευρώ και για όλους αυτούς..
    Αναστασία -ετών 28- Καλό ταξίδι, θα σε θυμόμαστε!!!!!!)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑνώνυμοςMar 1, 2010 05:00 PM
    λοιπον παμε απο την αρχη,ειδα το προφιλ σου εισαι δουλευεις σε λογιστιριο εχεις καποιες οικονομικες γνωσεις δεν το αμφισβητω αλλα βλεπω και καποιες παρανοησεις,εγω ειμαι οικονομολογος δεν εχω προφιλ αν θες με πιστευεις.
    Το έλλειμμα που ολοι μιλάμε είναι στην ουσια το ισοζυγιο εισαγωγων και εξαγωγων, οσο πιο μικρη είναι αυτή η διαφορα τοσο πιο ανταγωνιστικη είναι η οικονομια σου. Τωρα ο ρυθμος αναπτυξης που αναφερεις είναι η ταση με την οποια διμηουργουντε νεες θεσεις εργασιας και τα ποσα που επενδυοντε στης επιχηρισεις.
    ε λοιπον ο Σημιτης πετυχει τα εχει το 2003-2004 5.6% ρυθμο αναπτηξης στη χωρα με ποσα που επενδυονταν στην ελλαδα ειτε από ελληνες ειτε από ξενους εφτασε τα 15240εκταομυρια ευρω, ο καραμανλης δεν εφτασε ποτε αυτό το νουμερο, οι επενδυσεις στη χωρα σου σου καθοριζουν την ανταγωνηστικοτιτα αλλα και τον ρυθμο αναπτυξης, αυτά τα νουμερα δεν είναι ψευτικα και αντικατροπτιζουν την πραγματικη οικονομια γιατι διμιουργουν νεες θεσεις εργασιας..αυτα που εσυ ειπες δεν είναι λαθως απλα αποτελουν ένα πολη μικρο παραγοντα που προφανως βοηθισε την οικονομια τοτε..Το λαθος που κανεις είναι να κρινεις αρνητικα και να δυσφημεις μια τεραστια οικονομικη προσπαθεια που εγινε τοτε που εφερα πραγματικα αποτελεσματα,και οντος ειχαμε πραγματικο παραγωγικο ρυθμο αναπτυξης..ελπιζω να σε βοηθισα να καταλαυειες της οικονομικες συνθηκες τοτε και τωρα...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κρινω αρνητικα για ενα και μονο λογο, τον οποιο ανεφερα και πριν.
    Κανενας αριθμος απο οσους εγραψες, δεν ηταν παραγωγικη (και αρα μακροχρονια) αναπτυξη.
    Ηταν αριθμοι παρωδικοι οπως και τα εργα που γινονταν τοτε.
    Τελειωσαν τα εργα, επεσε και ο ρυθμος αναπτυξης. Αυτο πιστευω.

    Και φυσικα η αναπτυξη δεν ειναι κατι εξω απο τους ανθρωπους. Εγω προσωπικα βλεπω γυρω μου οτι τουλαχιστον την τελευταια 10ετια, για να μην παμε πιο πισω, το βιοτικο επιπεδο των εργαζομενων εχει μειωθει πολυ ενω ταυτοχρονα αναγκαζονται να δουλευουν παραπανω ωρες (το 8αωρο ουσιαστικα καταργηθηκε επι Σημιτη) και ταυτοχρονα οι τιμες ειναι στα υψη.

    Τι να την κανω την οποια παρωδικη αναπτυξη αν δεν εχει αντικτυπο στο λαο;
    Και επισης η οποια αναπτυξη τοτε δεν μου εδωσε απολυτως τιποτα παραπανω στις κοινωνικες παροχες. Κατα τη γνωμη μου το μοναδικο εργο το οποιο πραγματικα αλλαξε τη ζωη μας ειναι το μετρο της Αθηνας.
    Τετοια εργα ειναι πραγματικα αναπτυξιακα. Αλλά δυστυχως ειναι μονο ενα. Ενω ταυτοχρονα υπαρχουν πολλά πραγματα στα οποια μειναμε στασιμοι οταν την ιδια εποχη εμπαιναν στη χωρα τεραστια ποσα απο κοινοτικα κονδυλια.

    Και ενα τελευταια σχολια, εντελως καλοπροαιρετα.
    - Και απο οσους δουλευουμε σε λογιστηρια, οικονομικα εχουμε σπουδασει οι περισσοτεροι. Δεν ειμαστε αρχιτεκτονες.

    Καλο σου βραδυ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άρθρο στο DefenceNet:

    "Το απίστευτο είναι η στάση που κρατάει η κυβέρνηση απέναντι σε όλα αυτά: Δεν δίνει ούτε μία ακτίνα φωτός στο σκοτάδι της απαισιοδοξίας που έχει καταλάβει όλους τους Έλληνες, δεν δίνει ούτε μία νότα ελπίδας για το μέλλον.

    Δεχόμαστε καρπαζιές από τους πάντες και κανένας από την κυβέρνηση δεν τολμάει να πει: «Θα κάνουμε ότι πρέπει για να σώσουμε την χώρα, αλλά σε τέσσερα χρόνια θα έχουμε μια νέα Ελλάδα». Γιατί; Μήπως γιατί δεν είναι απλά θέμα οικονομίας, αλλά ποδηγέτησης ενός ολόκληρου λαού;"
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αντωνη,

    εχεις δει πουθενα αναπτυξη που να κραταει για παντα? χαρακτηρηστικα θα αναφερω δυο πραγματα:

    1. οι ΗΠΑ που απο το 2000 μεχρι το 2008 ειχαν μεγαλα ποσοστα αναπτυξης πετυχαιναν κατι τετοιο μεσω του φτηνου πετρελαιου και απο αγορες φουσκες οπως των ακινητων. οταν επαψαν αυτοι οι δυο παραγοντες ειδαμε τα αποτελεσματα...

    2. Η Κινα εχει ρυθμους αναπτυξης 8-10% για ενα μεγαλο χρονικο διαστημα και θα το εχει και για αλλο τοσο. ας ειναι καλα ο κομμουνισμος και τα φτηνα εργατικα χερια. αυτο θα τελειωσει καποια στιγμη και οταν θα αρχισει να πουλαει δολαρια η Κινα και τα ξαναλεμε.

    οπως και στη φυσικη οτι ανεβαινει κατεβαινει. ετσι και στην οικονομια οι οικονομικοι κυκλοι ανεβαινουν και κατεβαινουν. ο Σημιτης πετυχε μεγαλους ρυθμους αναπτυξης για αρκετα χρονια και ειναι αδικο να λες οτι εμεινε μονο αυτο στη χωρα. αν μη τι αλλο ζαχαρη την περνουσαμε τοτε. ΟΜΩΣ το νοημα δεν ηταν ανεβει μονο το βιοτικο επιπεδο αλλα κατι αλλο βασικοτερο που ολοι ξεχνουν (επισης να θυμομαστε παντα οτι ηταν αναπτυξη με δανεικα) να βελτιωθουν οι οικονομικοι δεικτες και να πεσει το χρεος. μονο τοτε επιτυγχανεται μακροπροθεσμη αναπτυξη, οταν οι χωρες δεν ειναι αιχμαλωτες στους δανειστες τους και ειναι πραγματικα ανεξαρτητες.

    καταληγοντας υπαρχει μονο παροδικη αναπτυξη και κανενος αλλου ειδους. απλα καθε φορα πρεπει ενα κρατος να εκμεταλλευται σωστα τις ευκαιριες του ειτε λεγονται ολυμπιακοι αγωνες, ειτε λεγεται πρασινη αναπτυξη ειτε τουρισμος.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 1) Εγω δεν ειπα μονο για παροδικη αναπτυξη, ειπα οτι δεν ειχαμε παραγωγικη αναπτυξη. Αλλά "αναπτυξη της ασφαλτου και του τσιμεντου".
    2) Μπορεις να μου πεις ποια ειναι τα σημαντικα εργα της 8ετιας Σημιτη; Εννοω εργα που άλλαξαν τη ζωη των πολιτων.
    3) Ζαχαρη περνας με ιδιους πορους, και οχι οταν ο καθενας μας εχει 3 δανεια και 4 πιστωτικες.
    4) Εγω ειδα οτι μετα το 2000 (χρηματιστηριο) και με την εισοδο μας στο ευρω εχει συντελεστει μια αναδιανομη πλουτου ανευ προηγουμενου.
    5) Το οτι ο Καραμανλης ηταν χάλιας, δεν κανει αυτοματα ουτε το Σημιτη ουτε τον Παπανδρεου καλους. Το να ειναι καποιος καλυτερος απο τον Καραμανλη, ειναι το ευκολο. Το θεμα ειναι να ειναι καλος αντικειμενικα.
    Δεν αρκει πλεον ο μονοφθαλμος αναμεσα στους τυφλους.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Α, και κατι αλλο.
    Μπορει κανενας να εξηγησει με απλα ελληνικα τι ειναι η πρασινη αναπτυξη;;;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιατί έχω την εντύπωση ότι στις πρώτες αναρτήσεις του post παρακολουθήσαμε ένα θέατρο υποκρισίας;

    Αν μπορώ να απαντήσω κι εγώ στις ερωτήσεις του αντώνη:

    0) Όχι. Δεν μπορώ να εξηγήσω με απλά (ή και σύνθετα) ελληνικά τι είναι η πράσινη ανάπτυξη.
    1) Συμφωνώ.
    2) Σημαντικά έργα; Μετρό, αεροδρόμιο, αττική οδός (πολλή Αθήνα, ε;), ΚΕΠ και ΑΣΕΠ. Επίσης μια διαφορετική νοοτροπία διακυβέρνησης που η ΝΔ την έκανε φύλλο και φτερό.
    3) Διαφωνώ. Ζάχαρη την περνάς με όποιους πόρους κι αν σπαταλάς. Η διαφορά είναι στο μετά...
    4) Βγάλε το "άνευ προηγουμένου" και είσαι σωστός.
    5) Μαζί σου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ως προς τα εργα που εγραψες Nastrogher
    α) Το Αεροδρομιο δεν εξυπηρετει ολο τον κοσμο
    β) Για να γινει το αεροδρομιο τελειωσε ο πνευμονας της Αθηνας, τα Μεσογεια. Τα οποια δεν ειχαν (και δεν εχουν ακομα) τις απαραιτητες υποδομες για να δεχθουν τοσο πολυ κοσμο.
    γ) Και επισης το αεροδρομιο ηταν μια σημαντικη αιτια για την περαιτερω οικονομικη απαξιωση της Ο.Α.
    γ) Η αττικη οδος ειναι σημαντικο εργο, αλλά ειναι ηδη κορεσμενη και ειναι και πανακριβη.

    Τα ΚΕΠ ειναι κατι που εγινε για να σκεπασει την ατελειωτη γραφειοκρατια του Δημοσιου. Δλδ προσλαβαμε νεους υπαλληλους για να κανουν πιο γρηγορα τη δουλεια άλλων. Παραλογο;;;

    Για το ΑΣΕΠ συμφωνω, ηταν μια τομη.

    Οσο για τη διαφορετικη νοοτροπια, συμφωνω εν μερει. Ναι μεν ο Σημιτης ειχε μια αλλη κουλτουρα, αλλά ειχε και διπλα του Τσουκατους.
    Για να αναφερω εναν μονο απο τους πολλους διαττοντες αστερες της 8ετιας Σημιτη.

    Απο ολα αυτα λοιπον εγω κραταω το Μετρο, το ΑΣΕΠ και εν μερει την Αττικη Οδο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑνώνυμοςMar 2, 2010 12:30 AM
    Τα εσοδα απο την Αττικη Οδο και το Αεροδρομιο πηγαινουν στην Goldman Sachs(πρασινη αναπτυξη).
    Ειναι η γνωστη πολιτικη του σοσιαλιστικου κομματος κρυβω τα παντα κατω απο το χαλί,ο επομενος σιγουρα θα σκονταψει(εξοπλιστικα,κινεζικο ομολογο,Λαφκα κλ).
    Πρασινη αναπτυξη στον Αγροτικο κλαδο σημαινει συμφωνιες δις ευρω ή δολλαριων με εταιριες παραγωγης σπορων οι οποιες(θυγατρικες) προμηθευουν και τα απαραιτητα ζιζανιοκτονα(ΕΞΑΝΤΑΣ-ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ-ΙΝΔΙΑ,πολυ καλο ρεπορταζ για την καλλιεργεια βαμβακιου και την καταντια των ανθρωπων).Οι αγροτες δηλαδη ειναι εξαρτωμενοι υπαλληλοι αλλων(πολυεθνικων).
    Το τελευταιο 'καστρο' του Ελληνα ηταν η αποταμιευση με το χρηματιστηριο επεσε και αυτο,αν ειναι δυνατουν να μιλαμε για αναπτυξη οταν το μεγαλυτερο ποσοστο των πολιτων ζει και ξοδευει δανεικα ή ακομα μενει με τους γονεις(35αρηδες)του.
    Αυτη ειναι η πραγματικοτητα ολα τα αλλα ειναι AVATAR.



    Θρασος θελει....
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio