11 Μάρτιος 2010

Tα ξύλινα κοντάρια του ΠΑΜΕ



Τη φωτογραφία την ειδαμε στο Newsit.gr και είναι από τη σημερινή πορεία του ΠΑΜΕ στο κέντρο της Αθήνας:

Ένα τόσο μικρό σημαιάκι χρειάζεται ένα τόσο χοντρό ξύλινο κοντάρι;

Κοινοποιήστε το στο Facebook


46 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 03:23 AM
    Σταματα να σχολιαζεις πορειες. Είναι προφανες οτι δεν εχεις πατήσει ποτε οποτε δεν μπορεις να εχεις αποψη.

    Αν και διαφωνω με την τακτικη τους στις πορείες, το παμε εχει καταπληκτικη περιφρούρηση, η οποίο προφανώς απαιτεί και τις σημαιούλες. Με λουλουδια θα φτιαξουν αλυσίδες?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Είναι αυτονόητο ότι θα σχολιάζω στο blog μου οτιδήποτε θέλω.

    2. Γνωρίζω πολύ καλά για την καταπληκτική περιφρούρηση του ΠΑΜΕ. Ήμουν μπροστά όταν δεν μας άφησαν να μπούμε μέσα στο μπλόκο τους, παρά το γεγονός ότι μας καταδίωκαν τα ΜΑΤ και παρά τα τραύματα του φίλου μου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 03:35 AM
    Γι αυτό λέγεται περιφρούρηση για να μην μπαίνεις εσύ εγώ κι ο κάθε άσχετος ή ο κάθε μπαχαλάκιας μέσα στο μπλόκο.Είσαι άσχετος τελείως και θες και να έχεις και σεβαστή άποψη πρασινοσκουφάκι.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να μην μολύνουμε την κομμουνιστική παρθενία του ΚΚΕ που δεν "προσκύνησε";

    Είναι δυνατόν να μην ανοίγει το μπλόκο για ανθρώπους που έχουν τραυματιστεί και να τους αφήνουν στο έλεος των ΜΑΤ;

    Πρώτα είστε ΚΚΕ και μετά άνθρωποι; Δεν ντρέπεστε λιγάκι;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 03:45 AM
    Επανερχομαι για να συμφωνησω απολυτα οτι η τακτικες περιφρούρησης του παμε-κκε-πκσ ειναι απαράδεκτες, ακριβως για τους λόγους που περιέγραψες.

    (Αυτό δε σημαίνει ότι δεν τους χρειάζονται τα καδρόνια. )
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 03:49 AM
    τωρα για να καταλαβω παραπολιτικε τι θες να πεις ακριβως με αυτη την αναρτηση;οτι το κκε βρισκεται πισω απο φαινομενα βιας σε πορειες;γιατι αν υποννοεις αυτο θα πεσει το γελιο της παρδαλης αρκουδας.μονο ο καρατζαφυρερ τα εχει πει αυτα.αλλα ξεχασα πως πλεον το λαος συγκυβερνα μαζι σας...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ΚΚΕ έχει τόση σχέση με τον κομμουνισμό όση εγώ με την σελήνη.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανώνυμος 1:49 μμ

    Θέτω απλά μια ερώτηση. Τα υπόλοιπα είνα δικά σου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 04:01 AM
    @Stendoras

    Το ΚΚΕ σχετίζετε με τον κομουνισμό όσο το ΠΑΣΟΚ με τον σοσιαλισμό....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 04:01 AM
    εγω παραπολιτικε ξερω πως αν εχεις να πεις κατι το λες ευθεως και οχι με αυτο το γκεμπελιστικο τροπο με φωτο και ερωτηματα...αλλα μαλλον φοβασαι να πεις ακομα και την αποψη σου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν σχετίζεται καθόλου δηλαδή, δεν διαφωνούμε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Ανώνυμος 2:01 μμ

    Δεν φοβάμαι τίποτα. Με ενοχλεί όμως να βλέπω οργανωμένους και οπλισμένους κομματικούς στρατούς να διαδηλώνουν "δημοκρατικά".
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε παλικάρι εσυ μπαίνεις σαν ανώνυμος εδω μέσα, και τολμάς να λές στον άλλον που έχει το blog και είναι ανοιχτός σε όλους οτι φοβάται να πει την άποψή του?
    Αυτό είναι μεγάλο θράσσος!
    Παραπολιτικέ σορυ που κάνω τον δικηγόρο αλλά με εκνεύρισαν τα άμυαλα παιδάκια της ΚΝΕ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 04:07 AM
    Η αληθεια ειναι οτι το ΚΚΕ δεν μετεχει σε φασαριες σε μεγαλες κεντρικες πορειες του ΠΑΜΕ.
    Τα καδρονια ειναι για να δειχνουν οτι ειναι η παλια εργατια, οι μπρατσωμενοι οικοδομοι και εργατες...και επειδη ετσι και αλλιως οι ΚΚΕδες μια ζωη νομιζουν οτι το συστημα (που και αυτοι στηριζουν) τους κυνηγαει, παρανομια κ.λ.π
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 04:09 AM
    το να θεωρειται στρατος η περιφρουρηση σε μια πορεια ειναι μια καινοτομος αποψη που πρωτη φορα ακουω.μηπως θα σε βολευε να μην υπηρχε περιφρουρηση ωστε να μπαινοβγαινει ο καθε μπαχαλακιας στα μπλοκ του κκε και μετα να μπορεις να το κατηγορεις πως υποθαλπει τη βια;αποφασιστε τελικα τι θελετε και πειτε μας.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 04:12 AM
    ναι stendora την επομενη φορα θα σε ρωτησουμε πριν μιλησουμε.αληθεια καταλαβες τι εγραψα η καταλαβαινεις οτι θες να καταλαβεις;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 04:12 AM
    Φιλε "ανωνυμε 2:09" δεν υπαρχει προβλημα με την περιφρουρηση του ΠΑΜΕ και του καθε μπλογκ και αν κατι εχω τουλαχιστον εγω να αναγνωρισω στο ΠΑΜΕ-ΚΚΕ ειναι οτι κανει καλη δουλεια στις πορειες.Το προβλημα εναι οτι ΠΑΜΕ και ΚΚΕ ειναι εκτος εποχης και αν καποια στιγμη σταματησουν οι πορειες θα χασουν το νοημα υπαρξης τους!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Ανώνυμος 2:09

    Θέλω στη Δημοκρατία να διαδηλώνω χωρίς την ανάγκη περιφρούρησης.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άστο φιλαράκι κατάλαβαν οι υπόλοιποι τι ρόλο παίζεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 04:20 AM
    ναι ειμαι δακτυλος της αλεκας και της kgb...εσυ αληθεια τι ρολο παιζεις;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μην το συνεχίζετε ρε παιδιά. Συζήτηση κάνουμε...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 04:29 AM
    Stendoras βαζω στοιχημα οτι εισαι πρωτοετης φοιτητης ή μαθητούδι.Δεν εξηγείται αλλιώς.

    Παραπολιτικέ αν δεν ηταν αυτα τα κοντάρια,το ΚΚΕ και οι πορείες,τώρα θα δούλευες 16ωρα για 200 ευρώ τον μήνα.Μην πολεμάς τους αγωνιστές,πολέμα το κεφάλαιο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Ανώνυμος 2:29

    Α οκ...Κατάλαβα...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ενταξει λογικη οτι το καδρονι ειναι περιφρουρηση ειναι τουλαχιστον. η μαζικοτητα ειναι η απαντηση. οποιος την εχει δεν κουβαλαει οπλα για να προστατευτει απο 500 μπαχαλους.

    το καδρονι κοινως στελιαρι τσαπας και εν δυναμει φονικο οργανο, ειναι για να γινεται εξω απο το μπλοκ χαμος και να στρατολογειτε παιδακια που κλαινε απο τα δακρυγονα. ειναι επιδειξη στρατοκρατικης πυγμης και σταλινικης λογικης.

    μια χαρα παιζετε στο παιχνιδι των αναρχικων που μπαχαλευουν τα παντα και το ΚΚΕ μενει η μονη συμπαγης δυναμη στις πορειες. οπως και μια χαρα σας βολευουν και τα δακρυγονα για τον ιδιο λογο. αλλωστε σπανια σας αγγιζουν και οχι τυχαια. αλλωστε για σας το ΚΚΕ ειναι πανω απο το κινημα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σιγά μην επιτεθούν οι μπάχαλοι στους οικοδόμους και στους λιμενεργάτες. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν.Θρασύδειλοι είναι...

    Εξάλλου, το ΠΑΜΕ κάνει χωριστή πορεία.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 05:01 AM
    Αν εσύ έχεις πάει σε πορεία, εγώ στα νιάτα μου ήμουν ΟΝΝΕΔιτης. Και ξεκολλάτε πια με την "ελευθερία απόψεων". Και ο Πλεύρης που ήταν με το ΛΑΟΣ έβγαζε εμετικά βιβλία που εξυμνούσε τα Ες Ες. Θέλουμε να βλέπουμε αυτές τις απόψεις?

    Πότε στηριξε το σύστημα το ΚΚΕ? Με το ιδιώνυμο μήπως, με το τσουβάλιασμα επί Μεταξά, με τις εκτοπίσεις, να ξέρω δλδ.

    Εντάξει μάγκες, καλά κάνετε και δεν απεργήσατε σήμερα. Αυτό ήθελαν ο ΣΕΒ, η Alpha Bank και η Wall Street Journal με την Καθημερινή (αυτή που καλωσόριζε τους Γερμανούς στην Αθηνα το 41. Αλλοι πατριώτες αυτοί).

    Ας δούμε όμως τι συμβαίνει στον κόσμο

    http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=11/3/2010&id=11901&pageNo=6&direction=1

    Ρε σεις τελικά δεν έχουμε μόνο εμείς λαμόγια. Η μήπως δε φταίνε τα λαμόγια.

    Αξίζει να δούμε τι συμβαίνει στη Δανία που ο ΦΠΑς φτάνει στο 25%. Χάρη στην ελαστική εργασία η αντιστοιχη Εθνική, έχει αυξήσει τα κέρδη της. Για το καλό της πατρίδας. Φαντάζομαι μερίδιο των κερδών θα έχουν όλοι οι Δανοί.

    Συνεχίστε τώρα να τα χώνετε στο ΚΚΕ. Πως τα χωνει ο Καρατζαφύρερ στους μετανάστες.

    Kαι αφήστε τα περί Στάλιν. Σημερα περικόπτωνται οι μισθοί, μειώνεται το είσοδημα μας. Το Στάλιν θα τον κρίνουν οι ιστορικοί. Χειρότερο αντικομμουνισμό και από εποχές Ράλλη κάνετε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έχεις δίκιο σε όλα. Στάλιν ζεις, εσύ μας οδηγείς...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 05:39 AM
    @Ανώνυμος 3.01μμ - Και μετά απορείτε γιατί το ΚΚΕ κινείται στο 5-6%...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το ΠΑΜΕ έχει πάντα την καλύτερη περιφρούρηση στις πορείες. Αλλά... Όταν κάποιος συμπολίτης κινδυνεύει και ζητάει να μπει στο μπλοκ χωρίς να είναι μπαχάλι τον αφήνουν στο έλεος των άλλων.... Επειδή τόλμησε να μην είναι ΚΚΕ. Απαράδεκτη τακτική. Δεν υπάρχουν μόνο οι αγνοί του ΚΚΕ και οι υπόλοιποι...

    Κι εσύ φίλε ανώνυμε που λες για τον Καρατζαφύρερ και τους μετανάστες, για πες μας αν σου είναι εύκολο, γιατί το ΚΚΕ δεν ψήφισε επι της αρχής το νομοσχέδιο για τους μετανάστες.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 06:12 AM
    Ρε φασιστοκουμμουνια,γι'αυτα τα ιδανικα παλεψαν,ρε,οι παππουδες μας στον εμφυλιο???Για να διαδηλωνετε σημερα με περιφρουρησεις,ρε κοτες??Ποιοι ειστε εσεις που θα κρινετε και θα απορριψετε ανθρωπους που εχουν αναγκη,μονο και μονο επειδη δεν ανηκουν στο ΚΚΕ??Αν ζουσε,ρε,ο Αρης Βελουχιωτηςθα σας ειχε καθαρισει ολους!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 06:28 AM
    Παραπολιτικέ, αυτό το "blogging σημαίνει διάλογος" που γράφεις παραπάνω ώρες ώρες ακούγεται εντελώς σουρεαλιστικό! Έχεις καταφέρει πολλές φορές να κάνεις διάλογο με κρανοφόρους με καδρόνια; Εγώ το προσπαθούσα από το 1979 αλλά έχασα. Και ήμουν εκλεγμένος εκπρόσωπος αριστερής παράταξης (για τους φίλους της ΚΝΕ ήταν οι συνοδοιπόροι).
    Φυσικά και δε θέλουμε να βλέπουμε τις πόψεις του Πλεύρη. Και του Καρατζαφέρη. Ας τους στείλουμε στο Γκουλαγκ. Αυτό θα πει σοσιαλιστική δημοκρατία εξάλλου.
    Βρε πάτε καλά; Τόσες δεκαετίες σα να μην πέρασε μια μέρα; έχετε τόση σχέση με τον κομμουνισμό όση οι παπάδες με το Χριστό. Αλλά για να το λλέτε εσείς έτσι είναι. Τουλάχιστον είστε συνεπείς.
    Κι εσύ Παραπολιτικέ, κανονικός προβοκάτορας. Την άλλη φορά που θα πας να καταφύγεις σε πορεία του ΠΑΜΕ, ξανασκέψου το. (Για το καλό σου).
    ΚΜ
    Συγγνώμη για το παραλήρημα, με πιάνει πού και πού.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 06:33 AM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 06:54 AM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με αυτα και εκεινα, ακρη με τους "ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ" του ..γλυκου νερου, δεν προκειται να βγει.
    Το θεμα με αυτους ειναι μονο ενα. ΚΚΕ,ΠΑΜΕ,ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ και δυστυχως τελευταια και ο ΣΥΡΙΖΑ βραζουν σε ενα καζανι. Ειναι αυτοι που με καθε τροπο εμποδιζουν την ΛΥΣΗ των προβληματων. Τους ενδιαφερει να μενουμε καθυστερημενοι σαν λαος και σαν χωρα για να ....επιβεβαιωνετε η "μοναδικη" ιδεολογια τους.
    Τους τα ειπε και ο προεδρος του ΣΕΒ χθες.
    Οσο για καποιον που ανεφερε την Δανια και τα κερδη της τραπεζας, το ρωτω θα ηθελε να ειχε γεννηθει και μεγαλωσει εκει? αυτος ή τα παιδια του? (ελπιζω να μην πεις οχι, διοτι καθε παιδι που γεννιεται στην Δανια εχει σχεδον ολα τα προβληματα του λυμενα, εξαρταται μονο απο αυτον η πορεια της ζωης του παραπερα. Αρκει να μην ζητας παραλογα πραγματα. Οι ΚΚΕδες παντως ας σκαρφιστουν κατι προβοκατορικο...)

    ΥΓ. οχι, δεν εκπροσωπω τον ΣΕΒ, δεν εκπροσωπω το ΠΑΣΟΚ, δεν ειμαι Δεξιος, Δεν απεργω γιατι ειμαι ιδ. υπαλληλος, κλπ.κλπ., δηλ. γραφω οτι πιστευω χωρις παρωπιδες.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 07:38 AM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 07:45 AM
    Φιλε ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΕ
    Ειμαι ο 4.33
    Λυπαμε που δινεις χωρο να εκφραστουν εδω μεσα κατι ΄΄κυριοι΄΄σαν τον 4.54.
    Λυπαμε
    Εγω οπως σου ειπα ειμαι παλιος ,γιαυτο μην κατηγορεις το ΠΑΜΕ για την περιφρουρηση,ξερεις τι ξυλο ειχαν ριξει καποτε καποιοι παλιοι συν. σε μια ομαδα αναρχικων που τους κυνηγουσε η αστυνομια,οταν προσπαθησαν να περασουν μεσα σε μπλοκ του ΠΑΣΟΚ;
    Οσο για τον κυριο 5.17
    Λεει....
    Τους τα ειπε και ο προεδρος του ΣΕΒ χθες.
    ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ,ΕΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ Ο ΣΕΘ,ΜΠΟΡΕΙ;;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 07:53 AM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μα ειναι γνωστο φιλε 5.53 η αντικειμενικοτητα ειναι αποκλειστικο προνομιο του σταλινικου απολιθωματος ΚΚΕ ΑΕ που αν και βρισκεται στο 5 με 6 % καταφερνει να δινει και πιστοποιητικα επαναστατικα και αποκλιστικης προστασιας των εργατικων συμφεροντων....!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 08:39 AM
    εμενα η εικονα με τα στυλιαρια,τα τσαπια με τα σημαιακια κ το συντεταγμενο βαδισμα κατι μου θημιζη!!! και μια ερωτηση, γιατι δεν κατεβαινουν μονοιτους οπως μαζευονται κ μονοι τους ν δουμε τη δυναμη τους αλλα κ τις προτασεις τους κ οχι καταγγελτικο λογο μονο κ σουλατσο! για να πεξουν στα δελτια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 09:03 AM
    @tsougdw, κακώς για μένα το ΚΚΕ ψηφισε ΠΑΡΟΝ. Κατά έπρεπε να ψηφίσει, διότι για μένα κάνε διαχωρισμό σε νόμιμους και παράνομους. Ποιος σε έχρισε κύριε ΓΑΠ να κάνεις διαχωρισμό ανάμεσα σε "εκλεκτούς και μη"? Επιπλέον το νέο νομοσχέδιο θέλει τους μετανάστες υποταγμένους, να μην απεργούν κλπ. Εμ όχι, δε κάνω διακρίσεις ανάμεσα σε ανθρώπους. Οσον αφορά το δικαίωμα ψήφου, ας δούμε τι γινότανε στις γυνάικες στη χώρα μας. Ποιες λες να το ζητήσανε πρώτες. Οι κυρίες της καλής κοινωνίας ή μήπως οι εργάτριες? Και ποιες θα το εκμεταλλευόντουσαν περισσότερο. Οι εργάτριες, για να αποκτήσουν δικαίωματα. Οπότε για μένα θα έπρεπε να δοθεί δικαίωμα ψήφου, σε όσους μετανάστες συνδικαλιζόντουσαν (σε οποιαδήποτε οργάνωση κι αν ήταν). Γιατί αυτοί ψηφίζουν με βάση το συμφέρον όλης της τάξης τους και δεν το βλέπουν οπαδικά ή ρουσφετολογικά.

    Δεν έχει σημασία που το μπλογκ στηρίζει ΠαΣοΚ. Το θέμα είναι να μην τσαμπουνάμε επιχειρήματα του στυλ για την κρίση φταίει ο Λένιν και αν δεν μπορούμε να αντικρούσουμε τα επιχειρήματα του άλλου πετάμε ένα Στάλιν και νιώθουμε καμπόσοι. Εμένα άλλο με προβληματίζει, πως από τη στιγμή που δεν έχεις επιχειρήματα, τι κάθεσαι και υποστηρίζεις το κόμμα σου, αφού δεν έχεις συμφέρον, ή μήπως έχεις? Εκτός και αν το συμφέρον σου είναι να μειωθεί ο μισθός σου, για να συνεχίζουν να κερδοφορούν οι άλλοι (βλ. Εθνική φέτος 1 δις)

    Πέρα από αυτό ο ΣΕΒ εκπροσωπεί την κάστα του. Μπορεί ο str. pappous να είναι μέλος του. Αν δεν είναι όμως, θεωρεί πως ο ΣΕΒ εξυπηρετεί τα συμφέροντα του?

    Τα περί περιφορύρησης δεν τα σχολιάζω, οι ΠαΣοΚοι φέρνουν μέλη της Θύρας 7, οι ΟΝΝΕΔίτες χρυσαυγίτες, ε το ΠΑΜΕ έχει τα μέλη του.

    Ακόμα περιμένω επιχείρηματα και όχι κραυγές για το πως ευθυνεται το ΠΑΜΕ για την κρίση.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 09:06 AM
    1on) Sto blog tou o kathenas grafei oti thelei...Giai zitatai ta resta?an den sas aresei to en logo blog min to diavazete.
    2on) Oi megaluteroi karagkiozides stin ellada einai to KKE to Pame i PKS kai oti exei sxesi me autous. Anuparksia thesewn kai lysewn gia ta provlimata...Fasistiki organwsi kai symperifora.Eleos pia sas exei varethei o kosmos.Giauto kai eiste kathilwmenoi sto 5-6%.Synexiste na ypakoute stin papariga sas...Tha pate mprosta...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @7:03
    Μα τι μας λες τώρα; Ποιός είναι ο εκλεκτός ή ο μη εκλεκτός μετανάστης;
    Υπάρχει διάταξη στο νέο νομοσχέδιο που λέει ότι απαγορεύεται στους μετανάστες να απεργούν?
    Το παράδειγμά σου για την ψήφο των γυναικών και των μεταναστών είναι πραγματικά αστείο. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να ψηφίζουν μόνο οι συνδικαλιστές. Και τι σημαίνει "ποιός εκμεταλλεύεται καλύτερα το δικαίωμα στην ψήφο";
    Ο καθένας το εκμεταλλεύεται όπως αυτός θέλει. Με ποια λογική ο συνδικαλιστής ψηφίζει σωστότερα από έναν άνθρωπο που δε συνδικαλίζεται;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 10:13 AM
    Να βγαλει τρομονομο ο μεγιστος ΥπΠροΠο Χρυσοχοειδης και να απαγορευσει να κανει πορεια το ΠΑΜΕ ειναι ευκαιρια τωρα που πανε να περασουν ολα τα νομοσχεδια νυχτα.
    Πως αλλαζουν οι καιροι ομως απο τις φανφαρες των πρασινων μπαλκονιων των 80ς περι αντιστασης και λοιπων πλαστων στοιχειων ερχομαστε στο 2010 και τα βλεπουμε ολα εχθρικα.Οι καιροι αλλαζουν το Πασοκ ομως ειναι το ιδιο χαμελαιων.


    Θρασος θελει....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 12:24 PM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 12:49 PM
    εγω προσωπικα τα εχω ξαναδει στην πορεια του Παλυτεχνειου. οσες φορες δηλαδη πηγατε να παρετε τη σημαια και τρωτε το ξυλο της αρκουδας.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑνώνυμοςMar 11, 2010 10:52 PM
    Διάβασα με μεγάλη προσοχή όλες τις αναρτήσεις.
    Κι επειδή παραπολιτικέ μου, φαντάζομαι πως ξέρεις ότι μερικές ερωτήσεις είναι πιο σημαντικές από τις απαντήσεις τους, επιμένω εάν έχεις την καλοσύνη ( και την ευθύτητα βεβαίως) να μου εξηγήσεις τί ακριβώς υποννοείς-εννοείς- καταδεικνύεις με την δική σου ερώτηση.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio