28 Ιούλιος 2010

Nα τους χαιρόμαστε...



Η τελευταία άδεια δόθηκε επί Χούντας και για 40 χρόνια το επάγγελμα αποτελούσε προνόμι0 ενός εκ των πλέον σκληρότερων καρτέλ.

Στο παρελθόν, όποτε απήργησαν, κατάφεραν να αποτρέψουν το άνοιγμα του επαγγέλματος του. Τώρα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά...

Η απελευθέρωση του επαγγέλματος θα περάσει είτε το θέλουν είτε όχι. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι καλά μας κάνουν...

Το κομματικό κράτος, το κράτος της συναλλαγής και των εξαρτήσεων μας εκδικείται ακόμα...

Υ.Γ Συγχαρητήρια στους πρατηριούχους που αύξησαν 4-5 λεπτά την τιμή της ελάχιστης βενζίνης που έχει απομείνει. Θα στηρίξουμε με μεγάλη χαρά τα αιτήματα τους όταν έρθει η ώρα τους...


82 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 04:29 AM
    'Η απελευθερωση του επαγγελματος θα περασει ειτε το θελουν ειτε οχι',πως δηλαδη,θα στειλουν το στρατό ή θα στρεψουν τον Ελληνα εναντιον του αλλου Ελληνα(δοκιμασμενη σοσιαλιστικη τακτικη)?
    Η φραση 'ειτε το θελουν ειτε οχι' για να το λες προφανως κατι ξερεις απο εσωτερικη πληροφορηση μην μας κρατας στο σκοταδι.Γραψε.
    Αν και τετοιες εκφρασεις δεν ταιριαζουν στην δημοκρατια και στον ανεμο της ελευθεριας του λογου που θεσπισε ο Σοσιαλισμος απο το 81 και μετα, μαλλον ακουγετε λιγο Γερμανικο,Ρωσσικο,Κινεζικο γενικοτερα υπαρκτο.Οταν πας να περασεις νυχτα το Ν/Σ αυτα παθαινεις.

    KEEP WALKING

    Μομπασα(05/10/2009):to be continued...IMF
    Argentina(06/05/2010):coming disaster of Greece.
    Mogantisou:το ξυλο θα το φανε πρωτα οι δημοσιογραφοι.

    ΥΓ.πιστευω οτι δεν εχεις ξεχασει τις επαναστατικες-ηρωικες ημερες του ΚΟΛΑ,του ΣΤΑΜΟΥΛΗ και των συνδικαλιστων που ξεβρακωναν στο δρομο ανθρωπους....(για πιο λογο αραγε?)

    Θρασος θελει....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν ανοιξει ομως το επαγγελμα και μπουν πλεον εταιριες στις μεταφορες και πολυεθνικες τοτε ολοι αυτοι που σκατα θα πανε? Ναι οντως ειναι ακριβοι ναι οντως εχουν κανει καρτελ αλλα τι θα απογινουν???
    Και σ αυτους ομως καποιος πρεπει να πει 5 πραγματα
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 05:49 AM
    Τι μας νοιαζει αν καιγεται το σπίτι του γείτωνα;
    Αμα δε είναι και χειμώνας ακόμα καλύτερα γιατι ζεστενόμαστε τζάμπα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 06:09 AM
    @2:29

    Βλαμμένος είσαι;
    Απλά θα ψηφιστεί ο νόμος είτε το θέλουν είτε όχι;
    Τι μαλακίες γράφεις για στρατό και κουραφέξαλα;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 06:30 AM
    Δεν ξέρω ποιός έχει δίκιο...πραγματικά..
    Αυτό που ξέρω είναι οτι διάλεξαν την χειρότερη εποχή.(Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο)
    Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο το γνώριζαν μηνες πριν, το συζητούσαν στις ειδήσεις, το διαβάζαμε στο internet..Έπρεπε να αντιδράσουν τότε..Αν συνεχίσει αυτη η κατασταση η οικονομικη καταστροφη θα ειναι μεγαλη και για πολλους κλαδους.
    Μιλωντας για τον εαυτό μου πχ, ζουμε απο τον τουρισμό,οχι ξενοδοχεία,διαμερισματα και μαγαζια αλλα με μεροκαματο,αν συνεχισει αυτη η κατασταση θα χασω τη δουλειά μου..και δεν ειμαι η μονη.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλα τωρα η αποφαση εχει παρθει απο "αλλους",επιβαλεται απο "αλλους" και γιαυτο υλοποιειται και ειναι βεβαιο οτι θα υλοποιηθει.
    Θυμαμαι οτι απο την δεκαετια του 80 ειχε γραφει και ειχα πρωτοδιαβασει για το κλειστο επαγελμα των Φορτηγατζηδων...Καθε φορα στις συζητησεις για το ετησιο φορολογικο νομοσχεδιο που ψηφιζοταν εκτοτε , κατι ευχες η θεωριες θα διαβαζες τελικα και για τα κλειστα επαγγελματα...
    Ποιος να τολμησει να παρει το πολιτικο κοστος και τη δυναμη να κανει ενα βημα παραπερα? Ενω ολοι διαχρονικα εβλεπαν οτι τετοια επαγγελματα πρεπει να τελειωσουν και προσβαλουν τη κοινη λογικη και την αξιοπρεπεια των νεων κυριως,στο διαταυτα ενεκα πολιτικου κοστους στην πραξη κανενας δεν τολμουσε...
    Να ομως τωρα που με τη δαμοκλειο σπαθη του ΔΝΤ κατι τετοια μας τελειωνουν οριστικα...
    Επαναλαμβανω μηπως τελικα και εαν δεν υπηρχε επρεπε να ειχαμε εφευρη απο παλαιοτερα το ΔΝΤ μπας και παει ο ερμος αυτος ο τοπος παραπερα?
    Οσο αφορα τα βενζιναδικα...Οταν εισαι στην Ευρωπη πολυ σπανια θα συναντησεις ενα....Εδω ειναι γεματος ο τοπος...Τελικα τη λυση και στο χαλι αυτο την δινει η υφαιση που μαλλον θα κλεισει τα μισα...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 07:44 AM
    Η λύση θα ήταν να μετατραπούν αυτοί οι κύριοι σε δημόσιους υπαλλήλους. Θα παίρνουν ένα μισθό και ότι κέρδη έχουν θα τα δίδουν στο κράτος. Απλά πράγματα, ουτε κλειστά ούτε ανοιχτά επαγγέλματα. Ειδαμε και την επιτυχία του Κεφαλογιάννη που απελευθερωσε τα εισητήρια με αποτέλεσμα τα ναυλα για ναξο από 8 ευρώ να πάνε περσι κοντά στα 60. Χαράς ευαγγέλια για τους εφοπλιστές

    4.30, για τξ μείωση του τουρισμού δεν φταίνε ούτε οι ναυτεργάτες, ούτε οι νταλικέρηδες. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στην ημερησία, μόνο το 28% των ελλήνων θα κάνουν διακοπές σε ξενοδοχεία ή ενοικιαζόμενα δωμάτια. Οι υπόλοιποι 72 θα μείνουν σπιτι τους ή σε χωριά συγγενών. Υπάρχουν δυο εκδοχές γι' αυτό το 72%. Η ξαφνικά τους τη βάρεσε και δεν θελουν να πάνε διακοπές ή δεν έχουν φράγκα. Εγώ πιστεύω ότι φταίεί το δεύτερο. Μετά πάμε στο γιατί δεν έχουν φράγκα, σε μια χώρα που το ΑΕΠ έχει εκατονταπλασιατεί από το 74 και μετά και που είχε αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης (που έλεγε και ο Καραμανλής και χαιρόταν)? Είτε τα λεφτά ξαφνικά χασαν την αξία τους (δεν έγινε κάτι τέτοιο) ή πήγαν σε τσέπες άλλων. Μάλλον το 2ο συμβαίνει γιατί 400 νοματαίοι (επιχειρήσεις) κατέχουν το 70% του ελληνικού ΑΕΠ. Αυτοί μάλλον θα ανήκουν στο ποσοστό που θα κάνουν διακοπές. Αν μετά σκεφτείς ποιοι κυβερνησαν τα τελευταια 36 χρόνια, θα διαπιστώσεις που πήγε ο πλούτος που παρήγαγαν οι εργαζόμενοι, με ποιανών τη βοήθεια και σε ποια χέρια κατέληξε.

    Oσον αφορά τους πρατηριούχους που αύξησαν την τιμή, να θυμίσω πως έτσι δουλεύει η ελεύθερη αγορά, ο καπιταλισμός. Οταν μειώνεται η προσφορά και παράλληλα αυξάνεται η ζήτηση η τιμή σκαρφαλώνει. Ληστεία δεν είναι μόνο η αισχροκέρδεια, είναι και το κέρδος των μονοπολίων.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣJul 28, 2010 08:25 AM
    Μην παρατάσσεται τα αυτοκίνητα σας στους δρόμους ,ΚΛΕΙΣΤΕ τους κεντρικότερους δρόμους η αποκλείστε τους δρόμους του κέντρου, Κλειδώστε τα φορτηγά και αφήστε τα εκεί, μη κάνετε πίσω όλος ο λαός είναι μαζί σας ,μην ακούτε αυτούς που βγάζουν τα ΜΜΕ είναι εγκάθετοι, οι ίδιοι βγαίνουν κάθε φορά και τα ιδία λένε για όλους τους απεργούς. Τα ΜΜΕ τα ελέγχουν εφοπλιστικές οικογένειες και υποστηρίζουν μέσω αυτών τα συμφέροντα τους μην τα πιστεύετε ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΨΕΜΑΤΑ. Αυτή η αλητοπαρέα που το παίζει κυβέρνηση έχει στόχο και σκοπό να φτωχοποιιση τους έλληνες .Μην κάνετε βήμα πίσω κλιμακώστε τον αγώνα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕJul 28, 2010 08:41 AM
    ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ??? ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΠΟ 100 ΕΩΣ 400 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΔΩΡΕΑΝ/// ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΑ ΣΠΙΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ///// ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΩΘΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ/ ///ΗΛΙΘΙΕ ΝΑ MΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΙΓΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΖΗΛΕΥΕΙΣ/// ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤO ΣΒΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ//AYTOI ΕΧΟΥΝ EΡΘΕΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ//
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝΕ ΕΑΝ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΦΕΡΝΑΝΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ/// ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ//// ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ/// ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ/////
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 09:11 AM
    @6:25 και 6:41,

    Την δήθεν επανάσταση σας αλλού, πηγαίνετε στην Κούβα ή δεν ήσασταν στα εκλεκτά μέλη που έστειλε η Αλέκα ή έχετε αδειούλες από το '71 από τη χούντα και ανησυχείτε; Είναι ηλίθιοι στις άλλες χώρες που αυτά τα επαγγέλματα είναι ανοιχτά; Αυτή η χώρα θα πάει μπροστά είτε σας αρέσει, είτε όχι.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 09:20 AM
    Τα ψέματα δεν γίνονται αλήθειες αν βρίζεις και ΦΩΝΑΖΕΙΣ.

    Προβλέπεται η σύσταση εταιρειών από τους φορτηγατζήδες, με προίκα τα λεφτά της άδειας ως μετοχικό κεφάλαιο.

    Το πρόβλημά τους δεν είναι οι άδειες αλλά το γεγονός ότι δεν θα είναι πια καρτέλ και θα πέσουν οι τιμές.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 09:41 AM
    Μόλις τώρα άκουσα τον κ. Κυρανίδη στον Flash. Θα συνεχίσουν την απεργία τους... Πολύ καλά. Θα συλληφθούν;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 09:41 AM
    Το να ανοίξει ένα επάγγελμα δεν σημαίνει κατ' ανάγκη πως θα φέρει και έσοδα στο κράτος, ή και χαμηλότερες τιμές. Διότι "ελεύθερη αγορά" δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο, μόνο ολιγοπωλιακοί ανταγωνισμοί, από τα γαλατα μέχρι τα λαπτοπ.
    Επίσης υπάρχει και το θέμα του "φραξίματος" Το να ανοίξει πχ το επάγγελμα των φαρμακοποιών ή των ταξί δε σημαίνει ότι απαραίτητα θα παίρνεις χαμηλότερα φάρμακα ή φθηνότερες κούρσες. Απλά οι ηδη υπαρχοντες θα 'χουν λιγότερα κέρδη και περισσότερη κίνηση στους δρόμους.
    Και στην τελική καμιά χώρα δεν γνωρισε ανάπτυξη από αυξηση νταλικερηδων και ταξιτζήδων. Πουθενά.
    Οσον αφορά τις άλλες χώρες, μάθε λοιπόν ότι όλα τα μέτρα της κυβέρνησης (μείωση των αποζημιώσεων, μειωση των συντάξεων, αυξηση του ορίου ηλικίας, απελευθερωση της αγοράς εργασίας) συμβαίνουν και στις "άλλες χωρες". Και το καινούργιο, πως το πε ένας γερμανος τραπεζίτης να δεις, να μειώσουμε τις ώρες εργασίας και να μειώσουμε τις αποδοχές. Που τι σημαίνει, αυτό "μαλάκες εργαζόμενοι υπάρχουν πλέον τα μέσα για να δουλεύετε λιγότερες ώρες, αλλά πρέπει κι εμείς να έχουμε αυξημένα κέρδη".

    Και μια που μιλάμε για απελευθερωση δεν είδα κανένα να σχολιάζει την προσταγή των συμμάχων της κυβερνησης (ΕΕ) προς το ΠαΣοΚ να πουλήσει το 40% των μονάδων της ΔΕΗ. Διότι αν πωληθούν, δεν θα μπορεί πλέον η ΔΕΗ με βαση το λιγνίτη να παράγει φθηνό ρεύμα, οπότε τότε θα μπουν οι "ανταγωνιστές" για να σας πλασάρουν "φθηνό" ρεύμα. Γιατί νομίζετε δεν μπαινει η αυστριακιά στο παιχνίδι? Περιμένει να ανέβουν οι τιμές.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 09:54 AM
    Αρχισε η απελευθέρωση με επιστράτευση ή επίταξη όπως την ονομάζουν τα πασοκικά μμε γιατί το επιστρατευση θυμίζει χούντα και είναι δυσκολοχώνευτο. Βέβαια απελευθέρωση δεν πρόκειται να γίνει ποτέ πχ. στα διυλιστήρια γιατι ελέγχονται από τους μεγαλοχορήγούς Λατση και Βαρδινογιάννη. Απελευθέρωση ισχυει για τους μεροκαματιάρηδες που θα καταλήξουν υπάλληλοι των πολυεθνικών και εθνικών νταβατζίδων..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:05 AM
    Καλά κάνουν και τους επίταξαν. Οι άδειες είναι φορτηγά δημοσίας χρήσης. Εφόσον δεν εξασφαλίζεις τη δημόσια χρήση θα την δώσω σε εκείνον που την εξασφαλίζει. Έπρεπε να συμβεί αυτό για να βάλουν μυαλό γιατί όποτε πήγαινε κάποιος να πάρει κάποιο μέτρο να μπει μια τάξη στην αγορά έκαναν απεργία και έτρεχε ο κόσμος σαν τρελός να βάλει βενζίνη και καθόταν στην ουρά. Το ίδιο να γίνει και με τους βενζινοπώλες και αν δεν τους αρέσει ας πάνε να δουλέψουν στις εταιρίες για 800 ευρώ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:06 AM
    Μερικοί προτάσσοντας τις κομματικές τους προτιμήσεις μας θεωρούν όλους ηλίθιους:

    -ναι λοιπόν πρέπει να ισχύσουν οι νόμοι, να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα.
    -ναι οι άνθρωποι αυτοί (πολλοί από αυτούς) έχουν πληρώσει άδειες που το κράτος τις κάνει κουρελόχαρτο
    -ναι το κράτος δημιούργησε και εφάρμοσε αυτό το καθεστώς
    -ΝΑΙ το κράτος κάνει επιστράτευση των απεργών

    Τα άλλα είναι κομματικές μπούρδες.
    Περιμένω λοιπόν το κράτος να μας πει για τα υπόλοιπα προνομιούχα επαγγέλματα
    Περιμένω να μας πει για για τους δημοσιογράφους πχ που το κοινωνικό σύνολο πληρώνει το αγγελιόσημο και τις συντάξεις τους.
    Περιμένω να μας πει για τα διόδια των καναλαρχών
    Περιμένω να μας πει για δικηγόρους, φαρμακεία, συμβολαιογράφους, πολιτικούς μηχανικούς και αρχιτέκτονες κλπ αλλά ξέχασα από αυτές τις ομάδες είναι οι βουλευτές μας
    Περιμένω να μας πει για τους 220 εφοριακούς που δεν υποβάλλουν ούτε φορολογικές δηλώσεις

    Περίμενα όμως πάνω από όλα να δω την καταδίκη της επιστράτευσης απεργών με δύο ημέρες απεργίας
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:08 AM
    ...και για να συνεχίσω λοιπόν βγαίνει ο κύριος Καψής να μας πει ότι και η τρόικα είχε μονογράψει το νομοσχέδιο.

    Περιμένω να μας πει ποιος κυβερνά λοιπόν...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:11 AM
    Καλά να τα πάθουν.
    Τους πρότειναν να πάρουν και άλλη άδεια και αυτοί το παίζουν τσαμπουκάδες. Ε λοιπόν όχι....
    Τέτοιοι τσαμπουκάδες δεν θα περάσουν....
    Θα εναρμονιστούμε με την ευρώπη θέλουν δεν θέλουν ορισμένοι.
    Τα βιλαέτια τελειώσαν....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:24 AM
    Τελικα μου λύθηκε η απορία.
    Την γραμμή στη δίνει to mega και ο Καψης .
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΡΟΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣJul 28, 2010 10:30 AM
    Προς φορτηγατζήδες.Μην κάνετε πίσω, εάν τεθεί θέμα πολιτικής επιστράτευσης πρέπει να σας επιδοθεί το φίλο επιστράτευσης,αυτό το φέρνει κάποιος μπάτσος στο σπίτι σας η στο κατάστημα σας, μην του ανοίξετε την πόρτα και εάν είναι κάποιος δικός σας εκεί μην δεχτεί να το παραλάβει δεν είναι υποχρεωμένος ,και να μην δεχτεί να υπογράψει κανένα χαρτί, Μην κάνετε πίσω έχετε όλο το δίκιο με το μέρος σας. Ο λαός είναι στο πλευρό σας.Μην πιστεύετε τα ΜΜΕ μεταδίδουν σκόπιμος ψέματα για να κάμψουν τι αγνωστικό σας φρόνημα. Οτι και να γίνει μην υποχωρήσετε χούντα είναι θα περάσει!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:30 AM
    Οι συνδικάλες φορτηγατζήδες νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν όπως οδηγούν δηλαδή....παίρνουν το τιμόνι και όποιον πάρει ο χάρος....
    Μπράβο στην κυβέρνηση!!!!
    Να τους βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι......
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:35 AM
    Μας βλέπω ολους το φθηνοπωρο φαντάρους. Και το ΜΕΓΑ σε ρόλο ΥΕΝΕΔ. Μ' αρέσει που οι παρακρατικοι σκότωσαν τον Γκιολια και άφησαν τον Καψή να μας διασκεδάζει
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:38 AM
    Ανώνυμε 8:30, δεν πας καμιά βόλτα μέχρι τη Βόρεια Κορέα μπας και φύγει το πουρί που έχει πιάσει ο εγκέφαλος σου;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΑΤΙ ΤΟΝ ΚΟΙΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ///
    ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥ//// ΤΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ/////ΤΑ ΜΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:43 AM
    Προς ανώνυμο 8.38
    Αν είμασταν στη Βόρεια Κορέα δεν θα μπορούσες μιλάς καν.
    Ευτυχώς στη ζωή μου έχω ζήσει αρκετά στην Ευρώπη και το μπάχαλο της Ελλάδας μόνο το ΔΝΤ μπορεί να το βάλει σε τάξη επειδή οι πολιτικοί μας είχαν πάψει προ καιρού να ασκούν πολιτική.....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:48 AM
    Ανώνυμε 8:43, συμφωνώ μαζί σου. Η προτροπή μου απευθυνόταν στον από πάνω σου που προσπαθεί να το παίξει Τσε Γκεβάρα της συμφοράς.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:50 AM
    Ασε μας ρε 843
    Αφου έζησες αρκετά στην Ευρώπη και καλοπερνούσες προκομένε μου γιατί γύρισες στη ψωροκώστενα. Θα μας βαλει λέει σε τάξη ο κάθε ανώνυμος υπαλληλάκος του ΔΝΤ...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:54 AM
    Ολα βγαίνουν στη φόρα....
    Αρχικά οι άδειες δόθηκαν δωρεάν απο τη Χούντα....
    Χα....και έφτασαν όσο ένα σπίτι και παραπάνω
    Ενα ένα μας τα λέει ο απίθανος αυτός τύπος....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΡΟΣ8.38 ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΘΑ ΠΑΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΟΥ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ/// ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΒΡΩΜΟΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΟ///
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:56 AM
    Πολλους υποστηρικτές έχει η δοσίλογη κυβέρνηση και όλους ανώνυμους. Η συνήθεια της κουκούλας δεν ξεπερνιέται εύκολα κι ας περασαν εβδομήντα χρόνια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:56 AM
    H απόφαση του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης να επιτάξουν τα φορτηγά Δ.Χ. και να επιστρατεύσουν τους οδηγούς τους, αποτελεί φυσιολογική κίνηση μιας αδίστακτης κυβέρνησης που έχει ως στόχο να τσακίσει κάθε απεργιακό δικαίωμα και να κάνει επίδειξη πυγμής απέναντι στα λαϊκά στρώματα, τονίζει σε ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.
    Γεια σου ρε Αλέκα με τα ωραία σου
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 10:57 AM
    Ανώνυμε 8:54, σε πληρώνει υπερωρίες η Αλέκα ή είσαι κι'εσύ ένας από αυτούς που δουλεύουν αφιλοκερδώς για το καλό του κόμματος;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:00 AM
    8.05, δεν κατάλαβα τη λογική σου, δηλαδή επειδή κάποιοι έχουνε προνόμια (τι προνόμιο είναι το να βρωμάς βενζίνη, δεν το κατάλαβα), πρέπει και αυτοί να εξισωθούν με μας τους ιδιωτικούς υπαλλήλους? Και τι θα κερδίσω δηλαδή εγώ να φτάσει κάποιος στη δική μου την μοίρα? Χαιρεκακία και τπτ άλλο
    Τι μυαλά κουβαλάτε ορισμένοι και υποτίθεται οτι βρισκόμαστε σε προοδευτικό (αχαχα) μπλογκ. Ο ένας τα 'χει με τους δικηγόρους, ο άλλος με τους μηχανικούς, ο τρίτος με τους ένστολους...

    Και ρωτάω εγώ ο αφελής, έστω οτι οι εργαζόμενοι ήταν συνειδητοποιημένοι και αψηφούσαν τις μονοήμερες απεργίες της πλειοψηφίας της ΓΣΕΕ, τι θα έκανε το ΠαΣοΚ θα τους επιστράτευε όλους?

    Μεταξύ μας, δεν έχω δει κανέναν δημοσιογράφο από τότε που βγηκε το ΠαΣοΚ να στηρίζει ούτε καν το δικαίωμα στην απεργία Μια φταίνε ο ναυτεργάτες, μια το ΠΑΜΕ, μια οι πορείες, όλοι αυτοί θυμούνται το δικαίωμα στην εργασία όταν γίνεται μια απεργία. Και μας λένε μετά, ότι οι εμείς οι ιδιωτικοί δεν απεργούμε, είμαστε καλά παιδιά. Και τι στο καλό κερδίσαμε, τόσα χρόνια που δεν απεργούμε? Ειδικά φέτος, μας δώσαν και μια μείωση 6% (τα προηγουμενα χρονια παίρναμε μισό κουλούρι αυξηση) και οποιαδήποτε μικρότερη μείωση απαγορεύθηκε "δημοκρατικά" δια νόμου. Οποιος δε ασκεί το δημοκρατικό δικαίωμα της διαφωνίας με την κυβερνηση, αποτελεί εθνικό προδότη κατά το Λοβέρδο.

    Και όποιοι διαβάζουν το μπλογκ θυμουνται περσι τη στηριξη που παρειχε στους απεργούς αγρότες της Κρήτης. Τότε ήταν καλές οι απεργίες, δεν παρακώλυαν τις συγκοινωνίες.

    Δλδ σε κανά δίμηνο με την έκρηξη της ανεργίας, δεν το χει η κυβερνηση μαζί με τον Καρατζαφύρερ και τη Ντόρα να κατεβάσει και τα τανκς στους δρόμους, για την "τήρηση της τάξεως". Σιγά, όλα τα 'χουμε δει πλέον, δε θα μας εκπλήξει.

    Πάντως, επειδή σκεφτόμαστε και το συνάνθρωπο, πρέπει να στηρίξουμε και το Σαμαρά, διότι και αυτός θα θελε να επιστρατεύσει, αλλά δυστυχώς γι' άλλον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.

    Ασχετο, αλλά Παραπολτική, μας είχες ζαλίσει με την εκλογή ενός πρύτανη στο καποδιστριακό. Κάτι πήρε το μάτι μου, για νοθεία στις εκλογές. Λες να 'γινε κάτι τέτοιο, μπα δε νομίζω, άλλωστε δεν νομίζω να υπήρχε φοιτητική παράταξη που σκαζε πεντοχίλιαρα, σε όποιον την ψήφιζε, ε?

    @8.38, ειδικά το μπάχαλο με την 13η και τη 14η σύνταξη στους συνταξιούχους, έπρεπε κάποτε να σταματήσει. Καλά, πατεράδες, μανάδες δεν έχετε? Αλλά ξέχασα, προέχει να σωθεί η χώρα.

    Τέλος, να φανταστώ ότι όλοι εσείς περιμένετε να δείτε μειώσεις τιμών στο ράφι και να αυξηθούν ο ρυθμός ανάπτυξης επειδή θα βγουν 10 παραπάνω φορτηγά στο δρόμο. Ήμαρτον!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:01 AM
    Επίδειξη πυγμής απέναντι στα λαϊκά στρώματα....
    Λαϊκό στρώμα οι φορτηγατζήδες.....
    Χα,χα ας γελάσω.....που δεν σπουδάσαν τίποτα, ήταν οι τελευταίοι της γειτονιάς και επειδή ο μπαμπάς τους είχε νταλίκα πρέπει να γδέρνουν τον κόσμο.....και να τον πατάνε ενίοτε.....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:03 AM
    ΘΑ ΚΡΕΜΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΟΥΝ/// ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΔΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ///
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:05 AM
    Πετάει μια ανάρτηση ο ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ έτσι για να τσιμπήσει αναγνώστες και το κατάφερε.Μπράβο σου.ΧΑΛΑΛΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ.
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ 100
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:10 AM
    ΠΡΟΣ 8.57 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΚΚΕ?ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΚΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ/// ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΟΥ ΝΟΙΑΖΕΣΕ ΗΜΟΥΝ ΝΔ ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ///
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:12 AM
    9.01 και τα μαργαριτάρια συνεχίζονται. Δεν ήξερα ότι πρέπει και να σπουδάσεις για να οδηγάς νταλίκα. Τι μαθαίνει κανείς. Α και επειδή δεν τα πιάνεις εύκολα, η επιστράτευση στόχο έχει να εκφοβίσει τους επόμενους που θα θελήσουν να απεργήσουν (όχι με μονοήμερες βολτιτσες στο Σύνταγμα)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:13 AM
    na teleionoume me oles tis syntexnies

    eite legontai fortigatzides - elegtes enaerias kykloforias eite eite eite

    TELOS
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:17 AM
    δειξτε μου εναν που εχει απεργησει για θεσμικα αιτηματα ή για το γενικο καλο?

    ΜΟΝΟ για την τσεπη τους ολοι, για μερικα ευρωπουλα παραπανω

    και για τους φιλουσ του ΚΚΕ
    το κλεισαμε τον ΟΛΠ οταν ηταν να πουληθει στους κινεζουσ το Νοεμβριο . Μολις ομως καθε συνδικαλιστης τσιμπησε απο 200.000 ευρω ξαφνικα λυθηκε το προβλημα με την ιδιοτικοποιηση και δεν ηταν ξεπουλημα

    ουστ ρεεεεεεεεεεεε
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 9.10
    Φαινετε οσα λες για τον εαυτο σου...Δεν χρειαζονται εξομολογησεις...Απλα εισαι και θα εισαι ΝΔ..Απλα τωρα θα μαθεις καποια πραγμτα που τοσο χρονια τα αγνοουσες...η απλα τα καταπατουσες σε βαρος των πολλων...
    Συγχαρτηρια στη κυβερνηση για την σθεναρη και αποφασιστικη της σταση.Αμα γινοτανε αυτο συχνοτερα και παλιοτερα ο τοπος θα ειχε παει καλυτερα και δεν θα χρειαζομαστε τωρα το ΔΝΤ για να μας τα επιβαλει...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΜΜΕJul 28, 2010 11:45 AM
    ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΑ ΜΜΕ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΨΕΜΜΑΤΑ,,,,
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:46 AM
    @ 8:39. Είμαι η 7:11

    Στο ξαναείπα το κουβαδάκι σου, την επανάστασή σου και σε άλλη παραλία. Τι θα γίνει ρε φωστήρα το Σεπτέμβριό; Θα σου πω εγώ. ΤΙΠΟΤΑ ή απλά θα γυρίσετε από τις διακοπές σας για να κλείσετε πάλι τα λιμάνια. Την αδικία την έχω νοιώσει στο πετσί μου εδώ και πολλά χρόνια. ΤΟ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΑΝΕΡΓΗ ΡΕ ΜΠΑΓΛΑΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ; Δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό χώρο, άλλα όταν γίνονται σωστές κινήσεις για αυτή τη χώρα θα τις επικροτώ, δεν πα να τις κάνει και το ΛΑ.ΟΣ. Ψευτοεπαναστάτες στην Κούβα λοιπόν ή στην αγκαλιά του Στάλιν. Ουπς αυτός πέθανε. ΟΥΣΤ. Για το παιδί μου θέλω ένα καλύτερο μέλλον και αυτό δεν το διαπραγματεύομαι με κανένα ΠΑΜΕ, ΦΥΓΕ ή όπως αλλιώς λέγεστε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:48 AM
    ολοι ενωμενοι να διωξουμε την σιωνιστικη χουντα
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 11:53 AM
    9:48, έχεις πάει σε γιατρό να το κοιτάξεις;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΡΟΣ 7.11 ,8.39Jul 28, 2010 12:10 PM
    ΠΡΟΣ 7 11 ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΝ ΦΠΑ//// ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ///// ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΤΑ 50%/////ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΑ 70 ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΡΩΞΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ///// ΝΑ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΡΩΞΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ///// ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΒΟΛΤΕΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΟ ΣΟΥΝΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ///// ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΛΗΤΗ Παπανδρέου/// ΤΟΥ ΤΑΓΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΥΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ//// ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΒΟΛΕΜΕΝΟ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑΚΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ//// ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΚΕ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΝΔ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΒΕΡΩΦ ΚΑΤΙ ΑΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΠΤΟΜΑΙ//// ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ//////
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 12:50 PM
    Να σου πω βρε φιλε, το να φωναζεις (να γραφεις κεφαλαια)νομιζεις οτι ειναι επιχειρημα ή οτι θα μας υπνωτισει να ενστερνιστουμε τις αποψεις σου?
    Και μονο που γκαριζεις ετσι απεχθεια προκαλεις (δεν εχω διαβασει καν τι γραφεις και δε με ενδιαφερει).
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 02:02 PM
    -Αύξηση ΦΠΑ 23%
    -Μείωση του εισοδήματος κατά 15% στον ιδιωτικό τομέα (πληθωρισμός και έμμεσοι φόροι) 30% στο Δημόσιο
    -Δημόσια παραδοχή ότι είναι μία κυβέρνηση περιορισμένης κυριαρχίας
    -Μονογραφή νομοσχεδίων από τρόικα
    -Δημοσιονομική υποταγή της χώρας
    -Αύξηση εργασιακού βίου με λιγότερες απολαβές παρά το περισσότερο χρόνο και τις περισσότερες εισφορές
    -Μείωση συντάξεων
    -Κατάργηση διαιτησίας (επιτρέπεται αν συμφωνεί με το μνημόνιο)
    -Νέα αύξηση στο ΦΠΑ τον 9/2010 με την μετάβαση από το 11 στο 23
    -Μείωση αποζημιώσεων απόλυσης, επιδομάτων ανεργίας, Β μισθού
    -Αρεστοί στον εμπαιγμό των αρίστων
    -Ιστορία: αμφισβητούμενα τα ΙΜΙΑ αλλά θα βγάλουμε νέο βιβλίο τον Ιανουάριο
    -Απολυτήριο Λυκείου σε Νομοπαρασκευαστικές επιτροπές
    -Ολα τα ομόλογα δομημένα και ζημιογόνα (εξαιρείται του κυρίου Κουτρουμάνη) και όποιος καταθέτει αντίθετα είναι ανεπαρκής
    - Οι κακοί Κινέζοι του 2008 έγιναν καλοί το 2010
    -Παραβατικότητα και τρομοκρατία με νεκρούς υπασπιστές δημοσιογράφους παιδιά κλπ αλλά η Καμπούλ ήταν χθες
    -Τα αεροδρόμια στους ιδιώτες
    -ΔΕΗ στους ιδιώτες
    -Ύφεση στην οικονομία
    -14% ανεργία προς το παρόν
    -Επιστράτευση ανέργων
    -Ολα στο φως του …χρόνου
    -Δεν θα πάει η χώρα στο ΔΝΤ (Μάρτιο του 2010)που πήγε αλλά είναι και στα Αγγλικά
    -Διακομματική κυβέρνηση υπολόγων σε Φούφουτους (ΠΑΣΟΚ ΛΑΟΣ/ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑ ή ΠΑΘΟΚ εν συντομία)
    -Μέχρι και ο Αντιπρόεδρος μειώνει τις διακοπές του
    -Ιθαγένεια σε παράνομους μετανάστες (…πάντα χρειάζεται ο ψηφοφόρος)
    -Το 1000000 ΔΥ που φταίει για όλα είναι 800000 με συμβασιούχους, σώματα ασφαλείας μετακλητούς συμβούλους στρατό και ιερείς
    -Οι Τούρκοι έχουν αγκυροβολήσει ανοικτά του Καστελόριζου και …ερευνούν
    -Ο Πρωθυπουργός απλά ταξιδεύει ή σε θάλασσες ή στο εξωτερικό
    Αλλά φταίνε οι προηγούμενοι, ο φορτηγατζής, ο ναύτης, ο ΔΥ, ο υιός του φίλου
    Δεν είναι και άσχημα για8 μήνες… απλά Σοσιαλιστικά ή ορθότερα ΓΑΠΑΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 02:14 PM
    Ας μου βρουν ένα ψέμα από τα παραπάνω.
    Ας έλεγαν προεκλογικά ότι θα κάνουν ένα από τα παραπάνω.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 02:29 PM
    Αγαπητοι φιλοι,

    εκτος απο τον κοινο νου, στην χωρα μας λειπει και το τακτ, οι καλοι τροποι κλπ...

    Πρεπει να γραφεται ολοι κοσμια και κυριως να υποστηριζεται τις αποψεις σας με επιχειρηματα. ΚΑι το κυριοτερο, να ειστε συνεπεις ως προς τις αποψεις που εκφραζεται... οχι σημερα ετσι και αυριο αλλιως... Ουτε δυο μετρα και δυο σταθμα.

    Αν μου επιτρεπεται ενα συντομο σχολιο, θα ελεγα οτι μου προκαλει μεγαλη ανησυχια οτι παρα πολλοι αναγνωστες και σχολιαστες δεν αντιλαμβανονται οτι η χωρα, η Ελλαδα, εχει σοβαροτατα προβληματα που απαιτουν δραστικες λυσεις και οχι ημιμετρα ουτε υποχωρησεις σε συντεχνιακα και αλλα συμφεροντα. Πολλα απο τα προβληματα του σημερα, σερνονται επι δεκαετιες χωρις οι αρμοδιοι απο ολες τις προηγουμενες κυβερνησεις να τολμουν να τα αντιμετωπισουν με ριζικο τροπο. Σημερα φαινεται οτι υπαρχει βουληση για πραγματικες ανατροπες. Τις συνεπειες και τα αποτελεσματα μενει να τις δουμε. Ομως πρεπει να αντιληφθουμε ολοι οτι δεν υπαρχει πια η πολυτελεια της απραξιας.
    Επισης θα ηθελα να υποβαλω ευγενικα μια ερωτηση στους φιλους της κομουνιστικης αριστερας οι οποιοι με ζηλο υπερασπιζονται τις αποψεις τους:
    Τι τους κανει να νομιζουν οτι ο λαος, οι πολιτες, οι εργαζομενοι, οι δασκαλοι, οι φοιτητες, οπως και ο καθε ενας μας ξεχωριστα ειμαστε ολοι αμοιροι ευθυνων ενω για τα παντα φταιει το Πασοκ, η Δυση, ο καπιταλισμος, τα μονοπωλια, κλπ,κλπ?
    Μια πραγματικη απαντηση χωρις κραυγες και "υφος", θα ειναι καλοδεχουμενη.

    Ενας εξ αποστασεως ηρεμος παρατηρητης της αβασταχτης ελληνικης μπουρδολογιας των κραζωντων και των φανατικων...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 02:44 PM
    Αγαπητέ οι σημερινοί πολιτικοί, ανεξαρτήτου πολιτικού χώρου, που δείχνουν συναίνεση και θέληση,είναι όσοι μέχρι χθες οικοδόμησαν το πελατειακό κράτος και διαμόρφωσαν την υπάρχουσα κατάσταση.
    Αλλά εμείς πρέπει να δείξουμε ανωτερότητα και να υποκύψουμε για να δούμε;
    Μου αρέσει η διάχυση ευθυνών, η καλλιέργεια της αίσθησης ότι όλοι φταίμε επειδή ακολουθήσαμε τους κανόνες και νόμους που αυτοί νομοθέτησαν και εφάρμοσαν. Φταίω για την φοροδιαφυγή γιατί ο ιδιώτης είχε το τηλέφωνο του πολιτικού προϊστάμενου, για την ηλεκτροδότηση του αυθαιρέτου γιατί είναι δικός μας, για την ανέλιξη και τις αμοιβές των δικών μας για τις προαγωγές των δικών μας αλλά προς θεού δεν φταίει ο διατάχτης αλλά όλοι μας.Φταίω που όποτε μίλαγα είχα απέναντι συνδικαλιστές και τη συνωμοσία της συνενοχής, με απόλυση, εκβιασμό, μετάθεση.Φταίω και για τα ακίνητα πολιτικών που δεν δικαιολογούνται και πρέπει να πληρώσουν όλοι πλην των ταγών της χώρας.
    Στη ζωή όμως υπάρχει καταλογισμός και επιμερισμός ευθυνών, όποιος θέλει καρτερικότητα και άφεση ας πάει στην εκκλησία θα είναι καλύτερα για αμφοτέρους.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 03:04 PM
    @8:39
    Να στο ξαναπώ άλλη μια και να το ακούσουν και οι ομοϊδεάτες σου από όλους τους πολιτικούς χώρους. Έχω χεσμένη την επανάσταση σας, θέλω μια καλύτερη χώρα, και εσείς όχι. Στο φαγοπότι όλοι πήραμε μέρος μην κάνουμε τις αθώες περιστερές. Γουστάρετε διαφθορά, κλειστές κάστες, φοροδιαφυγή κ.λπ.; Εγώ όχι. ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ. Γκέκε; Όλοι που διαφωνείτε για τα αυτονόητα απλά για εμένα είστε απόβλητα. Στην Κούβα ή στην Ουγγαρία. Διαλέγετε και παίρνετε. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΑΠΛΑ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑνώνυμοςJul 28, 2010 03:49 PM
    Μετά το εκπληκτικό σχόλιο πως οι νταλικέρηδες δεν έχουν σπουδάσει, άρα δεν δικαιούνται να ομιλούν μαθαίνουμε πως για την ανεργία φταίει το ΠΑΜΕ και πως περιμένει η κυρία το άνοιγμα του επαγγέλματος για να δει άσπρο μέλλον το παιδί της. Και πως αν δε γίνει αυτό θα γίνουμε Β.Κορέα. Εχουμε ξεφύγει δηλαδή.
    Ξεπερνάει το γεγονός πως είναι άνεργη εδώ και 6 χρόνια ως ένα φυσικό φαινόμενο, χωρίς να στηλιτεύσει το γιατί είναι άνεργη. Συνήθως, η ανεργία αυξάνεται όταν η παραγωγή μετακομίζει σε πιο φθηνές χώρες ή όταν υπάρχει ύφεση. Το πρώτο δημιουργείται, για να εξυπηρετήσει τα κέρδη των καπιταλιστών, το δεύτερο η ύφεση είναι και αυτή προϊόν του καπιταλισμού. Εν πάσει περιπτώση ανεργία υπάρχει και θα υπαρχει εσαεί στον καπιταλισμό. Τι πρέπει να κάνει ο άνεργος? Αντί να πανηγυρίζει που θα βγουν και άλλοι ανεργοι να οργανωθεί και να ζητήσει αυξημένο επίδομα ανεργίας. Η να απαιτήσει να καταργηθούν τα τροφεία στα νηπιαγωγεία. Αλλά αυτά τα σκέφτονται μόνο τα απόβλητα. Αξιος ο μισθός του Καψή πάντως.
    Πριν πάω στο 12.29, να υποθέσω πως αυτά που παρέθεσε ο 12.02 (και που αφορούν όλους μας), αν ανοίξει το επάγγελμα τα παίρνει πίσω η κυβέρνηση, ε?

    12.49, θα προσπαθησω να απαντησω με επιχειρηματα. Εσύ δυστυχώς έγραψες μια έκθεση ιδεών του Γιωργάκη, αλλά εγώ θα βγαλω από τη μυγα ξυγκι (είμαι και αδειουχος).

    Λοιπόν, πες μου αν το προβλημα της χώρας ήταν η μη θεσμοθετηση της παιδικής εργασίας των 430 ευρώ. Με το μνημόνιο προβλέπεται πως το παιδί 15-18 χρονών αντί να πηγαίνει σχολείο, θα εργάζεται για ψίχουλα. Θα το θελες για το γιο σου? Μήπως ήταν συντεχνιακό προνόμιο η αποζημίωση και την μειώνει κατά 50%? Μήπως οι συντάξεις των γερόντων ήταν και αυτές προνόμιο και τις έκοψε? Επιπλέον δεν ξέρω αν θα το διάβασες, αλλά το 1/3 των νέων εργαζομενων δουλευουν με ελαστικές σχέσεις. Πράγμα που σημαίνει λιγότεροι μισθοί, λιγότερες εισφορές, άρα σύνταξη... μετά θάνατον. Είναι κι αυτό πολιτική της κυβερνησης (και των συμμάχων της). Θεωρείς επίσης "δίκαιο" το να δουλεύει κάποιος ως τα 65 για να πάρει σύνταξη μειωμενη κατά 50%? Θεωρείς ειδικά για τη γυναίκα (που εχει εγκυμοσύνες, τη φροντιδα των παιδιών και γενικά είναι το "ασθενές" φύλλο) δίκαιο το να δουλεύει ως τα 65 για να πάρει μειωμένη συνταξη? Θα μου πεις δε φτάνουν οι συντάξεις. Και γω θα σου πω να δεις το ελληνικό αεπ στο google σε διάγραμμα. Ως το 74 έτεινε στο 0. Απο κει και μετά έχει 100πλασιαστεί. Οπότε είχαν να δώσουν συντάξεις εκεινα τα χρόνια και δεν έχουν τώρα? Ναι σωστά, δεν έχουν διότι αυτό το ΑΕΠ πάει στις τσέπες λίγων. Και σε ρωτάω, τα μέτρα αυτά (βάλε μαζί τη βενζίνα κλπ), ποιους ωφέλησαν? Τους εργαζόμενους ή το ΣΕΒ.
    Για το αν φταίει ο κόσμος, ναι φταίει που ψηφιζε ΠαΣοΚ, ΝΔ. Βέβαια οι πολιτικές αυτές, είναι προαποφασισμένες από την ΕΕ. Ειδικά τα εργασιακά. Πχ λέει η ΕΕ στη χάρτα ΕΕ2020, ο φοιτητής που μετακινείται κατά τη διάρκεια των σπουδών του, μπορεί να μετακινειται πιο ευκολα ως μελλοντικός εργαζόμενος. Μετάφραση: Εργαζόμενος λάστιχο, κυνηγώντας πιστωτικές μονάδες και αλλάζοντας δουλειές συνεχώς. Με τόσα χρονια ανεργίας πως θα πάρει σύνταξη. Εφαρμογή στην πράξη. Τει σερρών. Με 16 ευρώ τη μερα (μεικτο ημερομισθιο είναι κάτι λιγότερο από 30 ευρώ) οι μεγαλοξενοδόχοι της χαλκιδικής παίρνουν ουκρανούς φοιτητές. οσο για την ασφάλιση, ξέχνα την.

    Πάντως 7.11 απότι δείχνουν τα πράγματα το παιδί σου πριν τα 70 δύσκολα να βγει στη σύνταξη, εκτός ίσως αν αρχίσει από τα 15. Θα αλλάζει δουλειές συνεχώς (κινητικότητα), ενώ αν βρει δουλειά με πλήρες ωράριο, ίσως να παιξει και τζοκερ την ίδια μέρα. Είναι το μέλλον το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 1.49
    Ok Συντροφε το εμπεδωσαμε , για ολα φταιει ο καπιταλισμος που δημιουργει την ανεργια και τις ελαστικες σχεσεις εργασιας. Η λυση λοιπον ειναι η επανασταση και η Β.Κορεα η η Κουβα.Μηπως προτιμας τη Σκανδιναβια,οπου η αριστη κοινωνικη περιθαλψη συντηρειται απο ενα φορολογικο συστημα που αν εφαρμοστει εδω θα μιλατε παλι ολοι εσεις και οι ομοιοι σου για σκληρα φορομπηχτικα μετρα και αναλγητο κρατος? Προσδιωρισε παρακαλω που θα κατσει η μπιλια!!!
    Παιρνοντας ορισμενα σημεια απο τον εκλεκτο κυριο 12.29,αφου συμφωνισω απολυτα σε οσα λεει,πρεπει να ξεκαθαρισουμε ακριβως τι θελουμε και το κυριωτερο πως θα βρουμε πλεον τροπους να δωσουμε στη νεα γεννια και τους ανεργους προοπτικη ,οραμα και ελπιδα για το αυριο.Γιατι δυστυχως με τα τσιτατα,τις συληβδην αποριψεις,και την αρνηση σε μια χωρα που χρειαζετε πλεον βαθειες ανατροπες και ρηξεις απο τις οποιες καποιοι θα χασουν τα προνομια των ειναι πια αυτονητα.Ημιμετρα,η χαιδεμα των αυτιων και μην πειραξουμε τα κακως κειμενα μας οδηγησαν εκει που ειμαστε σημερα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 12:46 AM
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΒΕΡΝΙΕΤΑΙ.
    ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΞΗΛΩΝΟΝΤΑΙ.
    ΑΡΑ Η ΧΩΡΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΜΠΟΥΧΕΣΤΡΑ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΡΙΓΗΛΗΣ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 12:47 AM
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΟΜΗΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΕΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΜΑΣ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 12:53 AM
    στους τελευταιους 3 κάποιος έχει κάνει λοβοτομή. οσο για τον babis όσο περναει η ωρα νομιζω πως ειναι ο γνωστος babis του σκαι
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 12:56 AM
    Αντε ατσίδες της Ιπποκρατους το βγάλατε το μεροκάματο και με το παραπάνω. Καλοφάγοτα κι από το φθινόπωρο βάλτε τα δυνατά σας να μας πείσετε όχι μόνο οτι ο γαιδαρος πετάει αλλά και οτι δεν θα πέσει στα κεφάλια μας.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 01:05 AM
    Και βέβαια μεσα στην αναμπουμπούλα πέρασε στα ψηλά η απευθείας ανάθεση αρκετων εκατομμυρίων του απελευθερωμένου ΟΠΑΠ στο γιο του Πέτρου. Τυχαίο δεν νομίζω.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 11.05

    Δωσε στοιχεια για το τελευταιο please...
    Οχι να πεταμε ετσι λασπη στον ανεμιστηρα...
    Αμα υπαρχει 1% αληθεια απο οτι εγραψες θα ειμαι διπλα σου...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 04:22 AM
    Ελα Μπάμπη πάρε τα στοιχεια που γύρευες. Μπορεί να μην υπάρχουν νέα τον Αύγουστο αλλά στο βασίλειο των λαμογιών είναι η εποχή που γίνονται οι δουλειές και μάλιστα οι πιο βρώμικες.

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=187919

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_29/07/2010_409572

    http://stocks.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1848902

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=124&artId=345903&dt=29/07/2010
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ρε σεις.. Δεν πιστεύετε ότι ο Παπανδρέου κάνει ότι μπορεί για το καλό των δανειστών της χώρας; Σα δεν ντρέπεστε. Δεν είστε πατριώτες ρε...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 2.22
    Κυριε.
    Α."Η σύμβαση αυτή προβλέπει ακόμη την εγκατάσταση 20.000 συσκευών τηλεόρασης σε όλα τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ, ενώ, όπως ανέφεραν στελέχη του Οργανισμού, η σύμβαση δεν έχει άλλες προϋποθέσεις ή κρυφό κόστος. Η σύμβαση θα δοθεί στη δημοσιότητα μερικές ημέρες μετά την υπογραφή της. Οπως ανέφεραν στελέχη του ΟΠΑΠ, σύντομα αναμένεται η πρόσληψη συμβούλου ο οποίος θα συντάξει τους όρους διενέργειας ενός διαγωνισμού που θα επιλέξει τον νέο τεχνολογικό προμηθευτή του οργανισμού. Πρόθεση της διοίκησης του ΟΠΑΠ είναι ο διαγωνισμός να διενεργηθεί μέσα στο φθινόπωρο, έτσι ώστε να έχει επιλεγεί ο ανάδοχος μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι."
    Β."Ελπίζουμε να μην παραλείψει να γνωστοποιήσει τα πλήρη μεγέθη της νέας συμφωνίας,ο Προεδρος του ΟΠΑΠ, καθώς και τα απολογιστικά για τη μαμούθ σύμβαση του 2007, την οποία ζητούν επί ματαίω στο Κοινοβούλιο βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ."
    Γ. "Σημειώνεται ότι ο ΟΠΑΠ προχωρά μέσα στο φθινόπωρο στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάδειξη του νέου τεχνολογικού του συνεργάτη."
    Σου μεταφερω ορισμενα σημεια απο τα αναγνωσματα που ανεφερες για ψυχραιμη αποτιμηση και απολογισμο.
    Επι της ουσιας τωρα...Μια καινουργια διοικηση σε ενα κρισιμο τομεα εσοδων, δεν μπορει να διακυνδυνευσει ενα διεθνη διαγωνισμο αμεσα.Νομιζω οτι και εσυ να ησουν εκει ετσι θα αποφασιζες...
    Υπαρχει η βουλιση και πρεπει να το παραδεχτεις αυτο οτι πρεπει να τερματιστει η ειδικη μεταχειρηση του εθνικου προμηθευτη.Το ΠΑΣΟΚ δεν χρωστα σε κανενα.
    Ναχεις υποψη σου ομως οτι και η διαδικασια του διεθνους διαγωνισμου μεσα στο πλαισιο του ελληνικου ασαφους νομικου πλαισιου και της νοοτροπιας,με τις ενστασεις και τις προσφυγες να πεφτουν συννεφο δεν ειναι πανακεια στο προβλημα μας...
    Με ταλαιπωρησες ομως αλλα σου χρωστουσα μια απαντηση,αμα εισαι καλοπροαιρετος θα την δεχτεις,αμα οχι, θα επιμενεις στις αποψεις σου,σε καθε περιπτωση ομως πρεπει να ειμαστε περισοτερο νηφαλιοι και να μην εκτοξευουμε λασπη σε καθε κατευθυνση.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 07:50 AM
    Μπάμπη έτσι είναι αν έτσι νομίζεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 12:00 PM
    Παραπολιτικέ σε παραδέχομαι. Εχεις μαζέψει ολους τους λοβοκομένους του ΚΚΕ που γράφουν εκθέσεις ιδεών και ιδεοληψιών. Ολοι να γινουμε δημοσιοι υπάλληλοι να παριστάνουμε οτι δουλεύουμε να παριστάνουν οτι μας πληρώνουν και αν αυτό δεν μας αρέσει - οπως για παράδειγμα δεν μου αρέσει εμένα η άποψή τους - να μας στέλνουν στο Εκιμπαστούζ. Βέβαια μπορεί σε αυτούς να αρέσει αυτό το πράγμα: να λες τη γνώμη σου και να σε μπαγλαρώνουν!! Τώρα τη λογική με την οποία οι Κουκουέδες υπερασπίζονται την χειρότερη μαφιά στην ελλάδα αυτή των φορτορτηγατζήδων δεν μπορώ να την καταλάβω! Μπορεί βέβαια να φταίει ότι είμαι καπιταλιστικό γουρούνι - γκρον!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΠΡΟΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣJul 29, 2010 12:03 PM
    Η σημερινή κυβέρνηση έχει παραβιάσει τα περισσότερα άρθρα του συντάγματος και κάνεις δεν είναι υποχρεωμένος να τηρεί διαταγές μιας κυβέρνησης που κινείται εκτός δημοκρατικής και συνταγματικής νομιμότητας. Το αντίθετο μάλιστα είναι το νόμιμο ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ

    Ακροτελεύτια διάταξη του συνταγματος

    ΑΡΘΡΟ 12Ο
    1. Το Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την Ε' Αναθεωρητική Βουλή των Ελλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Υπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Ιουνίου 1975.
    2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν Θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
    3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
    4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη Βία.

    Αθήνα 2ΟΟ1
    Ο Πρόεδρος της Βουλής
    Απόστολος Χρ. Κακλαμάνης
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ρε Ανώνυμε 10.22, πήγες να εξηγήσεις και εσύ στον babis;
    Αφου σου λέει ότι ένας διεθνής διαγωνισμός θα χρονοτριβούσε τις δουλειές του Κόκκαλη και του Γερουλάνου;
    Άμα δεν τον πιστευεις είσαι κακόπιστος στις αγνες πρακτικές του Γιωργάκη.

    Ρε babis,εσένα για συνταξιουχο σε κοβω απο τα 55. Δεν φαντάζομαι να μου είσαι κανένα απο τα γνωστά πασοκολαμόγια που βγήκαν με καμιά εθελουσία και τωρα μου κάνεις κριτική αφ΄υψηλού;
    Εκτός αν σε πέταξαν απο τα 55 απο την δουλεια,λόγω βλακείας
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. γεια σου ρε κλασικε Ελληναρα που τα ξερεις ολα....Με ταπωσες τωρα...Σου συνιστω να κοιταζεις πιο συχνα τον καθρεπτη σου...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 02:30 PM
    Προς ολους τους επαναστατες-εθνοσωτηρες...
    Αν τα σχολια σας διαγωνιζονταν στην Εκφραση-Εκθεση θα παιρνατε βαθμο αριστα..ΜΙΑ και ΜΟΝΟ φορα (δεν θα αντεξετε πιο πολυ αλλωστε) μιληστε ρεαλιστικα.Συμφωνω οτι ειναι σκληρα τα μετρα και ακομα περισσοτερο για τα χαμηλοτερα στρωματα.Το θεμα ομως δεν ειναι το τι εγινε απο το 75 και μετα.Το θεμα ειναι τι κανουμε τωρα.Θελω να ακουσω μια εναλλακτικη.Προσωπικα προτιμω πετσοκομμα των μισθων απο την παυση πληρωμων,η μηπως και αυτο ειναι προπαγανδα των ΜΜΕ που εμεις τα ζωα την μασαμε σαν κουτοχορτο??Αν ειναι τοτε υποστηριζετε οτι εχουμε λεφτα οτι δηλαδη ελεγε ο Γιωργακης στη ΔΕΘ το Σεπτεμβρη.Ετσι ειναι αν ετσι νομιζετε.Και ας μην ακουσω να τα παρει απο τους λιγους.Τα μετρα εληφθησαν για να τα παρει ΚΑΙ απο τους λιγους εφοσον εφαρμοστουν.Να τα παρει ΜΟΝΟ απο τους λιγους δε γινεται γιατι αντικειται στο συνταγματικα κατοχυρωμενο δικαιωμα της ισοτητας των πολιτων.


    Συνοψιζω τα ερωτηματα μού:
    1)Εχουμε λεφτα???
    2)Τι κανουμε απο ΕΔΩ κ περα??


    Ενας φανατικος αντι-ΠΑΣΟΚος
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 03:39 PM
    Δηλαδή θα συνεχίσουμε κάτι που έγινε επί χούντας; Ένας Παπαδόπουλος θα μας σώσει;
    Πελατειακές σχέσεις...
    Παλαιοκομματικές αντιλήψεις ...
    Κράτος που βολεύει...
    Πατρίς θρησκεία οικογένεια για πάρτη μας...

    ΤΕΛΟΣ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΚΟΙ. ΤΕΛΟΣ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑνώνυμοςJul 29, 2010 03:45 PM
    10.00, ο δικός σου πρόεδρος αμφισβήτησε το γιατί το δικό μας συνταγμα να απαγορευει μια διεθνή απόφαση, ο δικός σου υπουργός εργασίας (και καλά) αναγόρευσε σε εθνικούς προδότες όσους διαφωνούν με τα μέτρα, οι δικές σου εφημερίδες απαιτούν το ΚΚΕ να τεθεί εκτός νόμου και ο δικός σου Μητσοτάκης μας λέει πως και τι έγινε που το Συνταγμα είναι αντιλαϊκό. Οπότε άστα ψέμματα

    Εκθεση ιδεών είναι το εξής
    "πως θα βρουμε πλεον τροπους να δωσουμε στη νεα γεννια και τους ανεργους προοπτικη ,οραμα και ελπιδα για το αυριο". Το θέμα είναι ότι οπως ο πεινασμένος δεν θελει όραμα για το αύριο, αλλά ένα πιάτο φαϊ, έτσι και ο άνεργος δεν θέλει λόγια, αλλά δουλειές. Μετά θα τη βρει την ελπίδα και το όραμα (προσωπικό βίωμα). Με τα λόγια δεν μπορεί να θρέψει την οικογένεια του, δυστυχώς

    Πάμε και στον αντι-Πασοκο (καλά μη ντρεπεστε που 'στε ΠαΣοΚ)

    Οσον αφορά τις εναλλακτικές. 30000 χιλιάδες οικογένειες έχουν μόνο στις ελληνικές τράπεζες καταθέσεις 50δις(φαντάζομαι πως δεν είσαι μέσα σε αυτούς). Η δουλειά έγινε για 5 δις (πριν αρχίσουμε τα περί πτωχεύσαμε κλπ). Επαιρνες 5 δις από αυτούς. 85 δις ήταν τα κερδη των εισηγμένων την τελευταία δεκαετία (ας τις φορολογούσαν με 45% συντελεστή). 300 δις το ενεργητικό των τραπεζών (ας πουλουσαν ακίνητα). 20 νέα πλοία ναυπηγούν οι εφοπλιστές (ας τα δίναν για την αποπληρωμή). Μερικές εκατοντάδες λιαρ τζετ και θαλαμηγούς έχουν οι ελληνες κροίσοι (αγγελοπουλου, λαναράς). Να λοιπόν που είναι τα λεφτά. Αν δε με πιστεύεις, ψαξε στο νετ σε δημοσιευματα οικονομικων εφημεριδων να τα βρεις.

    Καταρχήν εσύ μπορεί να πούλαγες και τη γυναίκα σου, για να σώσεις την κερδοφορία των καπιταλιστών, σκασίλα μας. Το θέμα μας είναι όμως πως οι "λίγοι" (ποιοι είναι αυτοί, κάτι σαν τους άλλους του lost, δεν έχουν όνομα, κοινωνική θέση, μήπως είναι τπτ εξωγηινα όντα) φαίνεται πως κερδίζουν από αυτήν την υπόθεση. Πρώτον, μειώνεται η φορολογία σε αυτούς, 2ον δίνουν 50% όταν απολύουν εργαζόμενους όχι γιατί κλείνει η επιχείρηση, αλλά γιατί τα κερδη μειώνονται (πχ δεν είδα καμιά εισηγμένη να κλεινει και όμως κάναν 46500 απολύσεις), τπτ μικρομαγαζα βλεπω, 3ον πληρώνουν λιγότερους μισθούς στους εργαζόμενους (με πρόσχημα την κρίση) και 4ον πλέον προσλαβάνουν αβερτα άτομα με ελαστικά ωράρια. Αρα αυτοί δεν πληρώνουν, κερδίζουν.

    Επειδή αναφέρεις το Συνταγμα, λέει πουθενά πως επιτρέπεται
    -το πετσόκομμα των συντάξεων?
    -η μείωση των μισθών
    -η αυξηση των ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, βενζίνη)?
    Δε νομίζω, επίσης θεωρεί πως η ο κορη σου και η κόρη του Λάτση, αφού είναι ίσοι ως πολίτες, θα έχουν τις ίδιες δυσκολίες στη ζωή? Μήπως η κόρη σου θα έχει το άγχος να περάσει σε σχολή κοντά στο σπίτι της, γιατί δεν έχει φράγκα, μήπως θα πρέπει να κάνεις το σ***ό σου παξιμάδι για να πληρώσεις φροντιστήρια? Μήπως μετά είσαι σίγουρος πως θα βρει σταθερή δουλειά με κολλημενα όλα τα ένσημα, μήπως η κορη του Λάτση θα αντιμετωπίσει ποτέ την ανεργία? Οσον αφορά την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, την αναψυχή, λες ότι θα μπορεί άνετα να πηγαίνει διακοπές (το λέω αυτό γιατί το 72% συμφωνα με ερευνα της ημερησιας θα κανει διακοπές στο κατσαβραχοχωρι)? Οχι τπτ άλλο, αλλά ευτυχώς που θα είστε "ίσοι" απέναντι στο νόμο.

    Α και που 'σαι επειδή έχεις καρατζαφυριες τασεις, να προσέξεις ίσως ο κουβελης σε εκφράζει καλύτερα. Η η Ντόρα

    Τα παραπάνω εμένα μου φαίνονται ρεαλιστικά. Και νομίζω στους περισσότερους. Ακου εκθεση ιδεών τα στατιστικά στοιχεία.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΑνώνυμοςJul 30, 2010 12:27 AM
    @ 1:45 ξενυχτάς αγόρι μου και βρίσκεσαι σε παραλήρημα!! σου λέω κόψε τους μπαφους και τα ουίσκια σε πειράζουν!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΑνώνυμοςJul 30, 2010 12:59 AM
    Τελικα δεν αρκει μονο να παιρνεις τις αποφασεις. Πρεπει να μπορεις και να τις εκτελεις.

    Δευτερη μερα επιταξης σημερα κι ακομη το συζητανε το θεμα. Απο θεαματικη ηττα των συνδικαλιστων μετα την αποφαση επιταξης, ηδη ειναι στην ισσοπαλια μετα την αδυναμια(?) του κρατους να την εφαρμοσει.

    Και οι πολιτες στη τυχη τους.

    Κριμα γιατι ακομη και τωρα, την υστατη ωρα μερικοι σκεφτονται το ακομη το πολιτικο κοστος..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑνώνυμοςJul 30, 2010 02:56 AM
    10.27 μπορεις να απαντησεις σοβαρα??τπυς μπαφους τους αφηνω για το κομμουνια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΑνώνυμοςJul 30, 2010 03:10 AM
    1.45 σωστα ολα αυτα που λες.Αλλα στην πολιτικη θα πρεπε να ξερεις επειδη το εχεις ψαξει απ'οτι λες οτι ρεαλισμος δεν ειναι οι αληθειες των στατιστικων στοιχειων ρεαλισμος ειναι οι λυσεις που θα επαιραν οι,απολιτικ στη χωρα μας,πολιτικοι σε τετοιες περιστασεις.Εκτος κ αν πιστευεις οτι η κυρα-Αλεκα θα το παιρνε πανω της αν ηταν εξουσια.Αν κι επειδη μου αναφερεις Κουβελη και Καρατζαφυρερ μαλλον θεωρεις τον Τσιπρα πολιτικο...Ασχολιαστο
    Οσο για την συγκριση-κορασιδων που εκανες εφοσον ο Λατσης βρηκε τροπο να βγαλει λεφτα μαγκια του.Δεν υπηρξε ποτε σε κανενα καθεστως και σε κανενα εθνος κοινωνικη ισοτητα απο την εποχη των σπηλαιων ακομα...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΑνώνυμοςJul 30, 2010 04:16 AM
    Το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων είναι μονόδρομος.
    Φορτηγατζής φτιάξτε εταιρίες και κτυπήστε κάθε δουλειά.
    Καμία πολυεθνική δεν θα αντέξει στον σωστό ανταγωνισμό σας.
    Έχουν περισσότερα έξοδα.
    Κάντε έξυπνα πράγματα. Μην κινήστε αντίθετα με το ρεύμα. Θα εξαντληθήτε. Εκμεταλευτήτε το ρεύμα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΑνώνυμοςJul 30, 2010 05:54 AM
    αγαπητέ αντί ΠΑΣΟΚΕ αφού θέλεις πρόταση ορίστε:

    -ένα ΠΔ ότι χρειάζεσαι Πόθεν έσχες από την ΔΟΥ για εξαγωγή χρημάτων
    -διασταύρωση καταθέσεων και Ε9 με ότι έχεις δηλώσει στο Ε1 τα τελευταία 10 χρόνια
    -δεν ανταποκρίνεται το Ε1; κατάσχεση και αν δικαιωθείς τα λαμβάνεις πίσω έντοκα από το Παρακαταθηκών και Δανείων

    Με 300 δις καταθέσεις θες τίποτα άλλο;
    Αντί για αυτό όμως επιλέγουμε την περικοπή μισθών και συντάξεων ή να πάρουμε τα υποβρύχια των 83.000.000 μιζών και να δώσουμε 1+1 καμιά 300.000.000 στην ΙΝΤΡΑΚΟΜ.
    αλλά το δούλεμα έχει τα όριά του και για αυτό δημοσιογράφοι και πολιτικοί δεν μπορούν να περπατήσουν ασυνόδευτοι στον δρόμο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΑνώνυμοςJul 30, 2010 08:05 AM
    Το φθινόπωρο ήρθε νωρίς φέτος.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑνώνυμοςJul 30, 2010 03:38 PM
    Και μετά το φθινόπωρο ακολουθεί ο χειμώνας.....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΑνώνυμοςJul 31, 2010 01:52 AM
    Quiz:
    Τι έλεγε ο κύριος Λοβέρδος για την …επιστράτευση το 2006;
    Η απάντηση στο mail του Φάκτορα …γιατί η συνέχεια της συνέπειας πρέπει να αποκαλύπτεται συνεχώς με αυτούς που μπλέξαμε…
    και για να μην βγουν τα τρολ της Ιπποκράτους ορίστε και η σελίδα του:
    http://www.loverdos.gr/gr/article_detail.php?Mid=28&Sid&sub1=1&sub2=1&fCat&art=295
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΑνώνυμοςAug 12, 2010 03:56 AM
    Τελικά έχουν πολύ γέλιο αυτοί του ΚΚΕ και οι άλλοι της εναπομείνουσας ΝΔ που σχολιάζουν υβρίζοντας..

    Τί χάλια είναι αυτά;; Εκεί κατήντησε η " αντιπολίτευσή " σας;; Τόσο απελπισμένοι είστε πια που βρίζετε και υπερασπίζεστε συντεχνίες που ευθύνονται για το κατάντημα της χώρας;;

    Τελικά όντως κάτι αλλάζει σε αυτήν την χώρα!! Μπράβο στον Παπανδρέου που τα βάζει με τις συντεχνίερς και τον κρατικοδίαιτο συνδικαλισμό!!

    θα μείνει στην Ιστορία ως ο Πρωθυπουργός των μεγάλων και τολμηρών μεταρρυθμίσεων. Όχι σαν τον παπατζή τον προκάτοχό του που ήταν λόγια του αέρα και όχι μόνο..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΑνώνυμοςOct 27, 2010 06:03 AM
    Προς Ernesto

    Φίλε Ερνέστο. Σαν Ιδιωτικός Υπάλληλος βαρέθηκα να ταϊζω συνέχεια με τους φόρους μου λαμόγια πολιτικούς και ΔΥ και με τις απίστευτες τιμές των προϊόντων τα λαμόγια φορτιγατζίδες, ταξιτζίδες και βενζινοπώλες. Να σου απαντήσω εγώ τι σκατά θα κάνουν, όπως είπες : 1) Θα ρίξουν τα τεράστια περιθώρια κέρδους για να πέσουν και οι τιμές των προϊόντων ή 2) Θα πάνε σπίτια τους και θα έρθουν ξένες εταιρίες με πολύ μικρότερο ποσοστό κέρδος και άρα κόστος προϊόντων.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio