02 Σεπτέμβριος 2010

Παλαιολιθικές αντιλήψεις



Είναι πραγματικά ενοχλητικός ο τρόπος με τον οποίο απαιτεί ο Γιώργος Παπανδρέου από τους υπουργούς του να κατέλθουν ως υποψήφιοι στις κρίσιμες περιφέρειες του Καλλικράτη.

Υποτίθεται ότι τέτοιου τύπου αντιλήψεις και συμπεριφορές ανήκουν στο παρελθόν. Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι ο πρωθυπουργός αντιγράφει τα χειρότερα πρότυπα μοναρχικής διοίκησης ενός κόμματος.

Η νοοτροπία του τύπου "εγώ σας έκανα υπουργούς, σας στέλνω όπου θέλω" δεν τιμά καθόλου τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ που θεωρητικά πρεσβεύει την ανανέωση των δομών και των αντιλήψεων του πολιτικού συστήματος.

Ο κάθε υπουργός είναι μια αυτόνομη κι ανεξάρτητη πολιτική προσωπικότητα. Η εποχή των υπουργών-προβάτων πρέπει να τελειώσει. Δεν θα του βγει σε καλό του Γιώργου αυτό το κλειστό μοντέλο διαχείρισης των κομματικών ισορροπιών...


80 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 10:50 AM
    υπερβολες..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 10:55 AM
    ξέρει τι κάνει ο Γιώργος, είναι ''λίγοι'' οι γύρω του μπροστά του γι αυτό, προσπαθεί να ανακατέψει την τράπουλα όπως ο ίδιος νομίζει. καλά κάνει που ελέγχει έτσι σφιχτά το κόμμα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ανώνυμος 8:55

    Έτσι λειτουργεί η "μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη";
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 11:00 AM
    O Γιωργος υφισταται τα επιχειρα των επιλογων του.
    Οι ξενερωτοι και οι ξενερωτες που μαζεψε απο τα γυμναστηρια, τους ιστιοπλοϊκους ομιλους και τις λεσχες φιλων του πρασινου τσαγιου, δεν ειναι διατεθιμενοι να βαλουν πλατη για τιποτα.
    Καλες οι πρασινες σαλατες και οι πορτοκαλαδες, αλλα ... ομελετα δεν φτιαχνουν
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει πασοκ και τι γίνεται εσωτερικά. Απο την άλλη υπάρχει μια προσπάθεια για ολόκληρη την Ελλάδα. Κι όταν εμένα με θέλει η Ελλάδα να αλλάξω γραφείο ή να απολύθω δεν καταλαβαίνω γιατί ένας υπουργός να πρέπει να υπηρετεί τη χώρα απο εκεί που κωλόκατσε και όχι απο εκεί που αυτός που φέρει την ευθύνη για τα τελικά χαϊρια όλων τους θεωρεί πως μπορεί ο καθένας τους να προσφέρει καλύτερα
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 11:04 AM
    Εγω πάλι δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει Υπουργοί να είναι υποψήφιοι Περιφερειάρχες. Είναι σοβαρη εικόνα Κυβέρνησης αυτη και μάλιστα εν μέσω κρίσης;
    Κι επίσης για ποιο λόγο να κάνει ανασχηματισμό.
    Στείλτε του ρε παιδια κανα e-mail μήπως μεταπειστεί και δεν κάνει το απανενοημένο διάβημα
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 11:12 AM
    Παραπολιτικέ είμαι ο ανώνυμος 8:55,
    αυτά τα τσιτάτα δεν μου αρέσουν, στην πολιτική είναι αλλιώς τα πράγματα, καλή η θεωρία αλλά άμα έχεις ένα μεγάλο κόμμα που απαρτίζεται από τόσους πολλούς ανθρώπους που ο καθένας θέλει το δικό του και δεν ρωτάει κανέναν τότε θα πρέπει με κάποιον τρόπο να το ελέγξεις αποτελεσματικά αυτό το κόμμα, αν το χειριζότανε όπως λες εσύ θα έχανε τον έλεγχο από νωρίς και να είσαι σίγουρος πως δεν το θέλει, θέλει να κυβερνήσει οπωσδήποτε 8 χρόνια, ελπίζω να με πιάνεις,
    φιλικά.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Είναι πραγματικά ενοχλητικός ο τρόπος με τον οποίο απαιτεί ο Γιώργος Παπανδρέου από τους υπουργούς του να κατέλθουν ως υποψήφιοι στις κρίσιμες περιφέρειες του Καλλικράτη."

    Ποιός ενοχλήθηκε; Δεν άκουσα καμιά ανακοίνωση διαμαρτυρίας! Τι έγινε ρε παιδιά, έχασα καμιά εξέλιξη;;;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 11:21 AM
    Μεγαλωμένος στην εποχή που το κουτόχορτο δεν έλειπε από κανένα σπίτι ο τελευταίος και πιο βλαμένος από τους δεινόσαυρους που κυβέρνησαν κληρονομικώ δικαίω αυτόν τον τόπο και τον έφτασαν στο σημερινό χάλι πιστεύει πως ακόμα ο λαός αυτός χορταίνει με λόγια του αέρα τις λεγόμενες πασοκομπαρούφες φάρμακο για πάσα νόσο ικανό να χαρίζει εξουσία στους κατέχοντες τη συνταγή του. Αλλά από τη στιγμή που επέλεξε να χάσει τον έλεγχο της κουτάλας με τον πιο ηλίθιο τρόπο που έχει χαθεί παγκοσμίως και συνειδητοποίησε ότι no money no honey άρχισαν να του φταίνε όλοι. Hasta la vista baby
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 11:26 AM
    Ξεφτιλα, ολα στο βωμο του αποτελεσματος...

    Τιποτα δεν ενδιαφερει κανενα κομμα, και καθηστε εσεις ΠΡΟΒΑΤΑ να σχολιαζετε σοβαρα τους διαφορους ψευτες και αλητες...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ανώνυμος 9:12

    Σε πιάνω αλλά δεν μου αρέσουν αυτές οι νοοτροπίες.

    @ Φάνης Π.

    Στη δική μου ενόχληση αναφέρομαι. Μην περιμένεις πάντως να δεις και κανένα υπουργό να κλαίει δημοσίως. Πώς μπορείς να διαμαρτυρηθείς για κάτι τέτοιο;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚυριακοςSep 2, 2010 11:57 AM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Kυριάκος

    Όπως βλέπεις, γίνεται μια σοβαρή συζήτηση. Αν θελουμε να διαβάσουμε τις ανακοινώσεις του Σαμαρά, ξέρουμε που να τις βρούμε...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι αδερφε. Σίγουρα δεν είναι Ελλάδα ο ΓΑΠ. Και έχεις δίκιο για την επισημανση στο σχόλιο μου γιατί κάπως έτσι ακουστηκε απο καθαρά δική μου αδυναμία διατύπωσης. Είναι όμως αυτός που αναλαμβάνει την ευθύνη.
    Απλά πιστευω πως το σχόλιο σου είναι αρκετά σκληρό. Απο την άλλη ίσως να το κρίνω ως τέτοιο απλά γιατί ζω απο πολύ κοντά τα όσα συμβάινουν στον δικό μας δήμο και περιφέρεια (Ρόδος-Ν.Αιγαιου) και απλά θεωρώ αυτή την στάση του ΓΑΠ (τουλάχιστον για τα εδώ τεκταινόμενα) ώς λυτρωτική.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 12:17 PM
    Αν έχετε διαβάσει τον Ηγεμόνα του Μακιαβέλη θα καταλάβεται ίσως τον Πρωθυπουργό(Σε κάποια σημεία)!Για εμένα καλά κάνει ο Πρωθυπουργός...Χρειάζεται πειθαρχία και ναι παραπολιτικέ ακόμη και στη Μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη!Ο πρωθυπουργός πήρε δύσκολες αποφάσεις και ναι κόντρα στην ιδεολογία του κινήματος!Πρώτα όμως έπρεπε να δομηθεί απο την αρχή η κοινωνία μας σύμφωνα με τον Γιώργο(Εγω συμφωνώ απόλυτα και σε αυτό) και το δυσκολότερο ο τρόπος που βλέπουμε τα πράγματα εμεις οι Ελληνες(Προφανέστατα)...Και για αυτό χρειαζεται πειθαρχεία...Και πρώτα μεσα στο ιδιο το ΚΙΝΗΜΑ!Ο πρωθυπουργός έκανε μια επιλογή ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...Θα κριθεί για αυτή..Επειδή όμως αυτός θα κριθεί και επειδή όπως λές η κατάσταση είναι τρομακτικά δυσκολη χρειάζεται πειθαρχία...Αν χαθεί ο έλεγχος μέσα στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. κίνημα και κυρίως κυβέρνηση,δεν θέλω καν να φανταστώ τη συνέχεια...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Ανώνυμος 10:17

    Αναπαράγεις ακριβώς την ιδια νοοτροπία μου με εξοργίζει. "Ο πρωθυπουργός πήρε δύσκολες αποφάσεις", "ο πρωθυπουργός έκανε το ένα, το άλλο" κτλ.

    Οι υπόλοιποι δεν έκαναν τίποτα; Δεν προσέφεραν τίποτα στο ΠΑΣΟΚ; Δεν έχουν δικαίωμα στην επιλογή;

    Ειναι υποχρεωμένοι να υπηρετήσουν για 4 χρόνια ένα αξίωμα που με το ζόρι θα αναλάβουν; Όταν ο Παπανδρέου συμπεριφέρεται έτσι στους υπουργούς του, τους υποτιμά στα μάτια της κοινωνίας.

    Κανείς δεν σέβεται έναν υπουργό-έρμαιο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 12:28 PM
    Δεν πρέπει να υπάρχει δομή και ιεραρχία οταν το επιβάλουν οι καταστάσεις και στο κάτω κάτω η ΙΔΙΑ η κοινωνία?Τι θεωρείς τον Παπανδρέου?Ηγετη η εξουσιαστή?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 12:36 PM
    Απλά είναι η νοοτροπία του αφεντικού στην Ελλάδα. Οι βαθυστόχαστες αναλύσεις είναι άκυρες. Είναι κλασσικό και επιβεβαιωμένο από εκατ. παραδείγματα. Απλά πρέπει να καταλάβουν και οι υπουργοί και οι βουλευτές ότι είναι υπάλληλοι του εκάστοτε προέδρου κόμματος. Έτσι είναι δομημένη η Ελλάδα. Συμβαίνει παντού. Το να μην σου αρέσει είναι δικαίωμα σου, αλλά δεν είσαι ρεαλιστικός.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Ανώνυμος 10:28

    Η δομή και η ιεραρχία δεν εξασφαλίζονται μόνο με αυστηρά προσωπικές αποφάσεις.

    Δεν μου αρέσει να μιλώ εκ μέρος της κοινωνίας, οπότε δεν μπορώ να σου απαντήσω στο αν επιβάλει κάτι τέτοιο.

    Ο Παπανδρέου είναι ο πρωθυπουργός μιας δημοκρατικής χώρας και πρόεδρος ενός δημοκρατικούς κόμματος κι ώς τέτοιος οφείλει να λειτουργεί.

    Δουλειά του ηγέτη δεν είναι να διατάζει μόνο. Οφείλει να εμπνέει, να οδηγεί, να συνθέτει...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Ανώνυμος 10:36

    Υποτίθεται ότι κάτι θα άλλαζε...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 12:52 PM
    Είμαι ο 10.28
    Δεν τα κάνει αυτά?Απο τη θητεία του ως Πρωθυπουργός δεν το δείχνει αυτό που λές?Δηλαδή θεωρείς ότι εξουσιάζει και δέν καθοδηγεί..Ισως είναι αποψη σου (αν καταλαβαίνω καλά) τη σέβομαι αλλα δεν συμφωνώ...Αν όμως τα κρούσματα απειθαρχίας στην κυβέρνηση ηταν συχνό φαινόμενο τις δύσκολες αυτές μέρες τοτε τι θα λέγαμε παραπολιτικέ??Οτι πάλι δεν είναι ηγέτης,οτι δεν έχει τον έλεγχο,οτι ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Κυβέρνηση είναι ξέφραγο αμπέλι κλπ κλπ..Πιστέυω λοιπόν (γιατί σωστή η μομφή σου) οτι υπάρχουν άνθρωποι που δεν τον στήριζαν και ίσως ούτε και τώρα αλλα έχουν εναποθέσει τις όποιες τελευταίες τους ελπίδες σε αυτόν...Αν δεν πειθαρχούσε ο Γιώργος κινημα-κυβέρνηση τότε,αποψη μου,η μερίδα ανθρώπων που μόλις ανέφερα δεν θα είχε που να ελπίζει...Κάνω λάθος?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 12:58 PM
    Εμενα με ενοχλει αυτη η συντηρηση της "ανασχηματολογιας" (βαρεθηκα να ακουω αυτη τη λεξη) και της ανευρεσης υποψηφιων που συζητιεται καθημερινα στην τηλεοραση.... Και πιστευω πωσ σε μεγαλο βαθμο φταινε οι υπουργοι που ο καθενας τους μεταφερει τουσ ευσεβεις ποθους του και τις επιδιωξεις του σε διαφορους μεγαλοδημοσιογραφους μπας και εισακουστε.... Αυτο πρεπει να το σταματησει αμεσα ο Παπανδρεου.... ΔΕν μπορουν να ανακατευονται παντου οι δημοσιογραφοι
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Ανώνυμος 10:28

    Μπορώ να καταλάβω ότι οι έκτακτες περιστάσεις απαιτούν την υιοθέτηση ενός πιο συγκεντρωτικού μοντέλου ηγεσίας. Αρνούμαι όμως την ισοπέδωση των πάντων.

    Οι υπουργοί δεν είναι πιόνια. Πειθαρχία δεν σημαίνει ότι κάνω ό,τι μου λέει ο πρωθυπουργός χωρίς αντίρρηση.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Ανώνυμος 10:58

    Έχει χαθεί εντελώς το παιχνίδι της επικοινωνίας.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 01:16 PM
    ο ίδιος είμαι πάλι.
    Αν αισθάνονται έτσι οι υπουργοί γιατί τότε δεν παραιτούνται?Ούτε αυτό δεν τους αφήνει να κάνουν?
    Απάντησες στον 10.58 οτι έχει χαθεί τελείως το παιχνίδι της επικοινωνίας!
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Σκέψου πόσο χειρότερα θα ήταν είχε χαθεί και ο έλεγχος...Και άν γινότανε του καθενώς ότι του καπνίσει..
    Η κυβέρνηση πρέπει να παράγει πολύ έργο σε σύντομο χρονικό διάστημα..Κάποιος πρέπει να το συντονίσει και πολύ περισσότερο να αναλάβει και την ευθύνη.
    Ο υπουργός είναι υπουργός παραπολιτικέ.Παράγει έργο υπο την εποπτεία του πρωθυπουργού και κάτι είπες πριν οτι θα άλλαζαν κάποια πράγματα,είναι και υπο την εποπτεία του υπουργικού συμβουλίου.
    Δες σε ποιούς επεμβαίνει και σε ποιούς όχι.Και σε αυτούς που επεμβαίνει δεν τους κάνει αποδηοπομπαίους τράγους αλλά τους ζητάει τις υπηρεσίες τους σε πόστα που κρίνει ο Γιώργος οτι θα βοηθήσουν περισσότερο το κυβερνητικό έργο.
    Μήπως δεν έχει ούτε το δικαίωμα να κρίνει τους υπουργούς του?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 01:30 PM
    Ο ΓΑΠ είδε τι γινόταν στην κυβέρνηση του σεμνού και ταπεινού και επέλεξε να μην έχει τατούληδες στο κόμμα. Δεν συμφωνώ απόλυτα, αλλά το συγκεντρωτικό σύστημα ευδοκιμεί στην Ελλάδα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 01:31 PM
    Συμφωνω με τον 11.16 ο Παπανδρεου εχει παρα πολλα στο κεφαλι του.... Δεν μπορουμε να αφηνει τον καθε υπουργο να βγαινει και να λεει το μακρυ τ και το κοντο του.. ηδη εχουν υποθει πολλα , οποτε καλα εκανε και τους εκοψε την φορα... το ιδιο πρεπει να γινει και με τους δημοσιογραφους και τα "αποκλειστικα τους" και ας τον κατηγορησουν μετα για φιμωση του τυπου δεν με πειραζει καθολου....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 01:38 PM
    O Παπανδρέου αποδεικνύεται πολύ μεγάλος μάγκας, δεν παίζει και δεν είναι διστακτικός στο να κόψει την φόρα από κάποιον η από κάποιους, κατά την άποψή μου καλά κάνει που το χειρίζεται έτσι. Τον είχανε για Γιωργάκη αλλά τώρα σιγά σιγά καταλαβαίνουν ότι δεν είναι Γιωργάκης οι υπουργοί και όλοι οι υπόλοιποι γι αυτό τσινάνε και πιέζονται, ρε ούστ! ο Παπανδρέου αποδυκνέιει ότι δεν εκβιάζεται από κανέναν και αυτό μ αρέσει! Γιώργο προχώρα και μην ακούς κανέναν!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ποιών υπουργών τη φόρα έκοψε ο Παπανδρέου;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 01:48 PM
    Πόσοι του πάνε κόντρα???
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Του πάνε κόντρα σε τι; Στο ό,τι θέλει να τους καθορίσει την καριέρα; Αρκετοί φαντάζομαι και δικαίως.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 01:58 PM
    Σε έτσουξε που δεν θα βάλει τον Καμίνη εεε;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ Ανώνυμος 11:58

    Με ξεμπρόστιασες πανάθεμα σε...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:03 PM
    Παραπολιτκέ αν δεν τους αρέσει να παραιτηθούν!Με το ζόρι δεν κρατάει κανένα ο Παπανδρέου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:04 PM
    Παραπολιτικέ θα μας τρελάνεις? καριέρα είναι η πολιτική? η πολιτική είναι η ανυστερόβουλη προσφορά στον τόπο, αυτές οι νοοτροπίες μας έφαγαν, αν δεν τους αρέσει να πάνε σπίτι τους, ο Παπανδρέου είναι ο πρωθυπουργός και αυτός θα συντονίσει την κυβέρνηση και τους υπουργούς όπως νομίζει, για σύνελθε λίγο γιατί δεν ξέρω τι έπαθες σήμερα! μήπως συμβαίνει κάτι άλλο και μιλάς έτσι?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:04 PM
    @ανώνυμε 11:38

    Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, μόνο που δε μπορεί να αλλάζει ενας Πρωθυπουργός συνέχεια Υπουργούς. Είμαστε σε περίοδο κρίσης και για να προσαρμοστούν οι νεοι Υπουργοί(ακόμα και αν ήταν απο πρίν Υπουργοί) χρειάζεται ένα χρονικό διάστημα, δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο

    Επίσης τη μαγκιά του θα τη δω αν κρατήσει την Κατσέλη και τη Μπιρμπίλη στις θέσεις τους, είναι κατεξοχήν οι Υπουργοί που δεν τις θέλουν τα συμφέροντα(είναι πολλά και στα δυο Υπουργεία) και γι΄αυτό δέχονται λάσπη απο το πρωι μεχρι το βραδυ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Ανώνυμος 12:04

    Ήμουν σίγουρος ότι θα φτάναμε στο "μήπως συμβαίνει κάτι άλλο και μιλάς έτσι".

    Λυπάμαι που ξόδεψα τόσες λέξεις για να σας εξηγήσω την άποψη μου.

    Καταλαβαίνω πάντως γιατί έχει χαθεί το παιχνίδι της επικοινωνίας, είναι κι αυτό ένα κάποιο κέρδος.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα Παραπολιτικέ,
    με εκπλήσσει η ανάρτησή σου και η ξαφνική επίθεση από μέρους σου στον Γιώργο Παπανδρέου, νομίζω ότι είναι από υπερβολική έως αδικαιολόγητη, δεν κατάλαβα το πρόβλημα ποιο είναι? τι σε πείραξε ακριβώς?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ Stendoras

    Η ανάρτηση είναι σαφής όπως και στα σχόλια που τη συνοδεύουν. Θεωρώ απαράδεκτες τις πιέσεις σε υπουργούς να κατέλθουν υποψήφιοι στις εκλογές των ΟΤΑ με το ζόρι.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αν έτσι κρίνει ο Παπανδρέου ο οποίος είναι ο πρωθυπουργός ποιο είναι το πρόβλημα? διακρίνω προσωπική πικρία για κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο η είναι απλώς η ιδέα μου?

    φιλικά
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:15 PM
    Ο "Γιωργάκης" όντως μέχρι τώρα έχει δείξει οτι είναι αποφασιστικός, δε διαφωνώ, και ότι έχει ηγετικές ικανότητες.
    Απο εκεί και πέρα εκεί που θα του βγάλω πραγματικά το καπέλο, είναι αντι να διώξει απο την Κυβέρνηση την Κατσέλη, την Ξενογιαννακοπούλου και να χρίσει υποψήφιες Περιφερειάρχες τη Μπιρμπίλη και τη Μπατζελή, διώξει απο την Κυβέρνηση διάφορα σούργελα που αποτελούν παραφωνίες. Ας διώξει λοιπόν το γελοίο ΛΟβέρδο, την ανύπαρκτη(για την παιδεία οχι τα ΜΜΕ) Διαμαντοπούλου ή τον ανεκδιήγητο Παπακωνσταντίνου και πραγματικά θα τον παραδεχτω.
    Ας το κάνει αυτο όπως άφησε εκτός Κυβέρνηση διάφορα απολιθώματα τύπου Σκανδαλίδη, Παπουτσή, Ευθυμίου, Βασούλας, Φλωρίδη κ.α.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:16 PM
    Οτι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι μεγάλη δημοκρατική παράταξη και ότι ο Παπανδρέου φέρεται σαν δυνάστης...Αυτό είναι το πρόβλημα...Αν και ψιλοσυμφωνεί κατα βάθος αφου είπε
    Παραπολιτική είπε...

    ΄΄2 Σεπτεμβρίου 2010 10:59 μ.μ.

    @ Ανώνυμος 10:28

    Μπορώ να καταλάβω ότι οι έκτακτες περιστάσεις απαιτούν την υιοθέτηση ενός πιο συγκεντρωτικού μοντέλου ηγεσίας. Αρνούμαι όμως την ισοπέδωση των πάντων..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ Stendoras

    Σοβαρά μιλάμε; Γιατί τον λέμε πρωθυπουργό κι όχι αυτοκράτορα; Για Πατερούληδες ψάχνουμε; Η πικρία μου οφείλετε στο ότι για ακόμα μια φορά βλέπουμε μια κυβέρνηση να περιστρέφεται αποκλειστικά και μόνο γύρω από τον πρωθυπουργό.

    @ Ανώνυμος 12:16

    Κάπως έτσι.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γιατί σε χαλάει αυτό; Εμάς μας ρώτησε και μας έκοψε μισθούς ΔΝΤ ΦΠΑ συνταξιοδοτικό κτλ;
    Ευτυχώς το κατάλαβες.Για ποια δημοκρατική παράταξη μιλάς;
    Όλα αυτά βέβαια δεν θα του βγουν σε καλό γιατί ο λαός ξύπνησε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δηλαδή Παραπολιτικέ ποιος θα αποφασίσει το ποιό στέλεχος θα πάει που και πότε αν όχι ο ίδιος Πρωθυπουργός? τα ίδια τα στελέχη μήπως? τότε θα γινότανε μπάχαλο, θα παίζανε ξύλο μεταξύ τους,
    αυτοκρατορικό είναι να υπάρχει κάποιος μαέστρος σε μια ορχήστρα και υπό την δική του διεύθυνση να συντονίζονται όλα τα όργανα και να αποδίδουν καλά η καλύτερα?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:26 PM
    Γιατί ο Παπακωνσταντίνου δεν κάνει καλά τη δουλεία του?@12.15 αυτή είναι η αλήθεια!Ο Παπακωνσταντίνου για εμένα είναι τρομερός υπουργός!Πραγματικά πολύ καλός και δυστυχώς για τον 12.15 θεωρώ πολύ καλό και τον Λοβέρδο!Συμφωνώ όμως μαζί του για την Διαμαντοπούλου...
    Ο Πρωθυπουργός είναι αυτός που αποφασίζει ομως παραπολιτικέ!Στο λέω όποιος δεν θέλει μπορεί να φύγει!Οποιος στην κυβέρνηση το θεωρεί αυτό έχει το δικαίωμα να παραιτηθεί!
    Λογικό είναι να στρέφονται τα πράγματα γύρω απο τον πρωθυπουργό.Τώρα λίγο η πολύ εξαρτάται απο το πόσο δυναμικός είναι και αν είναι ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ....
    (Η ειρωνεία κάλη λύση στα δύσκολα ε?)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ Stendoras

    Το στέλεχος δεν έχει δικαίωμα να διαφωνήσει; Σε τι διαφωνούμε λοιπόν με το καθεστώς της Β.Κορέας;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:27 PM
    Καλά ΜΠΑΜΠΗ ο λάος ξύπνησε αλλά εσύ κοιμάσαι ακόμη...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ Ανώνυμος 12:26

    Λυπάμαι, έχω διαφορετική γνώμη. Αλλά όπως λες κι εσύ "μπορεί να συμβαίνει και κάτι άλλο".
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:31 PM
    Αποφασιστε επιτελους πως τον θελετε τον Γιωργο και μετα πειτε και εμάς... Την μια είναι πολυ χαλαρος και μας χαλαει η τόση δημοκρατικοτητα ... τώρα είναι τύρρανος και δυνάστης... Οι μεχρι τωρα επιλογες του δίχνουν οτι τα καταφερνει πολυ καλά.... Αντε γιατι θα μας τρελλάνετε...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Έχει δικαίωμα να διαφωνήσει, και μάλιστα αν διαφωνήσει σε θέμα αρχής τότε μπορεί και να παραιτηθεί, το ξέρεις καλύτερα από μένα. νομίζω οτι η ανάρτηση ήταν λίγο υπερβολική, εγώ δεν είδα κάποιο (σοβαρό) στέλεχος να διαφωνεί σε κάτι η να θέτει το θέμα που έθεσες εσύ.

    Εμπάσει περιπτώσει δεν επιθυμώ αντιπαράθεση μαζί σου, καληνύχτα και συγνώμη για την ένταση.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @3 Σεπτεμβρίου 2010 12:27 π.μ.
    Η άγνοια σκοτώνει.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:32 PM
    Δεν το είπα εγώ αυτό!εγώ είμαι ο 11.16 και ο 12.27!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:33 PM
    Μπάμπη φοβάμαι!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:36 PM
    Φουμοοοοοοοοοοο οποιον και να βαλει, ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    (συγνωμη αν σας "χαλαω" τη "σοβαρη" σας κουβεντα, αλλά αγνοειτε ακομα και τα βασικα. Τα κομματα δεν ειναι ομιλοι συζητησεων και ως εκ τουτου ΔΕΝ λειτουργουν πληρως δημοκρατικα. Ειδικα στα δυο κυβερνητικα κουμαντο κανει ο αρχηγος και μερικοι κολλητοι του, ιστορικα παντα ετσι συνεβαινε στην Ελλαδα. Τωρα γιατι να αλλαξει;)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:36 PM
    @12:26 Τι πευχημένος Υπουργός είναι ο Παπακωνσταντίνου τα έσοδα έχουν πιάσει πάτο και τώρα στρέφεται στη φορολόγηση του πετρελαίου θέρμανσης.Ο Λοβέρδος εκτός απο το ασφαλιστικό-εργασιακό που πέρασε που ήταν επιταγή της τρόικας, κλαψουρίζει όλη μέρα στα κανάλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:41 PM
    Τα έσοδα φίλε μου έχουν πιάσει πάτο επειδή οι ΔΟΥ τον παίζουν!Αν θές λοιπον να μιλήσουμε για αυτό ένα λάθος της κυβέρνησης είναι ότι δεν άλλαξε τους διοικητες ΑΜΕΣΩΣ!Και θεωρώ οτι το ασφαλιστικό είναι βιώσιμο για την υπάρχουσα κατάσταση!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @3 Σεπτεμβρίου 2010 12:33 π.μ.
    Άνοιξε το μυαλό σου και θα σου φύγει ο φόβος και η ειρωνεία.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:43 PM
    @ 12.41
    Και αμα κατεβασει τις συνταξεις στα 100 ευρω, θα ειναι βιωσιμο για 500 χρονια το συστημα.

    Πιωμενος εισαι;;;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:46 PM
    12.41 έχεις απόλυτο δίκαιο,μεχρι την τελευταία στιγμη τα καθηκια "οι εκλεκτοι του Καταλληλοτερου" κανανε σαμποταζ και τα ξινανε...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:47 PM
    Οχι ρε παίχτη...Εσύ είσαι πιωμένος γιατί αν δεν γινότανε αυτό μετα ποιος θα μου πλήρωνε τη σύνταξη?Εσυ?Αφου τα λεφτά των ταμείων τα παίξανε οι δεξιοί και τα χάσανε(ΟΜΟΛΟΓΑ)!Ρε πας καλά η όχι?Λες μια μπαρούφα για ν πείς κάτι?Μην είσαι κοντόφθαλμος ρε ΧΑΒΑΛΕ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:51 PM
    α) Αν θες να τα λες ολα "εξυπνακια", οι πρωτοι που επαιξαν τα λεφτα των ταμειων ηταν οι πασοκοι στο χρηματιστηριο. Για να μην παμε πιο πισω.
    β) Αφου οι δεξιοι καναν τοσες λαμογιες, γιατι δεν τους βαζετε φυλακη ρε ψευτες;;;
    Μηπως γιατι κορακας κορακου ματι δε βγαζει;
    γ) Το ιδιο λαμογια ειναι και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, καταλαβετε το.

    Και βγαλτε τα οπαδικα γυαλια, πρασινα ή μπλε ή κοκκινα ή οτι άλλο.
    ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 02:58 PM
    θα τους βάλουμε μην βιάζεσαι...Μου δίνεις λίγο τα δικά σου τα γυαλία να δώ τον κόσμο με άλλα μάτια??
    Θέλω να δώ τον κόσμο του μηδενισμού και της απαξίωσης!Θέλω να δω το φως!!!
    Και ρε φίλε εγώ είμαι εξυπνάκιας αλλα εσύ είσαι χαζούλης γιατι στο χρηματιστίριο δεν έπαιξαν τα λεφτά του ταμείου...Χάσανε λεφτά όσοι έπαιζαν στο χρηματιστήριο..Δεν χάθηκαν λεφτά του κράτους...Και στο χρηματιστήριο ο κάθε παίχτης παίζει με δική του ευθύνη...ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΗΤΑΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΔ!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:00 PM
    **των ταμείων!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:02 PM
    Εμενα τα δικα μου γυαλια εχουν 6μιση βαθμους μυωπια, δεν ξερω αν θα βλεπεις.

    Μηδενισμος ειναι αυτο που βλεπω γυρω μου (πχ φοιτητης με 0,9!!!), μαγαζια που κλεινουν, ανεργια που αυξανεται, δημοσια υγεια ανυπαρκτη κλπ κλπ. Θες κι άλλα ή φτανουν αυτα;
    Αντε γιατι πετατε μια μπαρουφα περι μηδενισμου και νομιζετε οτι κατι λετε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:08 PM
    Δεν το βλεπεις τον ανθρωπο δεν είναι μηδενιστης νεοδημοκρατης είναι που επειδη τα σκάτωσε ο αρχιπαπα@@@ς τους θέλει να πιστευε ιότι ολοι είναι τα ίδια σκατα και το παίζει αριστερός...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:09 PM
    @12:41 Η δουλέια του Υπουργού είναι να μαζέψει τις εφορίες και τα εσοδα και εκτός αυτού ο Παπακωνσταντίνου κάνει ότι του λέει η τρόικα χωρις να διαπραγματευεται. Στο Υπ Εργασίας υπάρχουν και άλλα καυτα ζητήματα εκτός απο το Ασφαλιστικό
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:11 PM
    @ 1.08
    Οτι πεις, ετσι κι αλλιως ειναι πιο ευκολο να βαζει καποιος κομματικες ταμπελιτσες στον άλλο παρα να συζηταει.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:13 PM
    Για την δημόσια υγεία:Μέχρι 60% μείωση στις τιμές χιλιάδων φαρμάκων, εξοικονόμηση τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ ετησίως για τα ασφαλιστικά ταμεα.
    Τη ρύθμιση για τα υπερχρεωμένα νοικοκιρία την δίαβασες?Χτές βγήκε!
    Αλλαγές στη δικαιοσύνη:ηλεκτρονική κατάθεση και λήψη αντιγράφων ποινικών μητρώων και κατάθεση δικογράφων
    Επίσης τέλος το cabotage στην κρουαζιέρα!
    Φορολογικό νομοσχέδιο...Δεν σε χάλασε!!!!
    ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΜΕΤΡΑ!!!!!
    ΜΗ ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ......
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:15 PM
    Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ!!!ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ....ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΡΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:15 PM
    Η επιχειρηματολογια σου παντως αυτο μου εδωσε να καταλαβω... καπου την εχω ξανακουσει....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:22 PM
    Η δημοσια υγεια πασχει απολυτα στα νοσοκομεια.
    Η ρυθμιση για την υπερχρεωση ειναι μια μπαρουφα.
    Το φορολογικο ειναι μια απο τα ιδια (αστο αυτο γιατι ειναι το επαγγελμα μου)
    Δικαιοσυνη: αυτα που μου λες ειναι τιποτα μπροστα στα προβληματα της δικαιοσυνης. Εκεινο που ελειπε ηταν η ηλεκτρονικη ληψη των μητρωων;
    Το καμποταζ ωφελει σε κατι την ελληνικη οικονομια;

    Και τελος, κομμενες οι νουθεσιες.
    Άλλοι ζοριζονται και δεν μπορουν να βρουν ουτε υποψηφιους και ανακυκλωνουν μεσα σε ενα χρονο τους ιδιους και τους ιδιους.
    Kαι αυτοι ειναι τα σαπια κομματα που υποστηριζετε, τα οποια δε σεβονται τιποτα και κανεναν. Μονο την παρτη τους κοιτανε και αυτο που τους ενδιαφερει ειναι τα εκλογικα ποσοστα τους.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:23 PM
    Το 0,9 θεωρω οτι ειναι ΞΕΦΤΙΛΑ για την ανωτατη εκπαιδευση
    (τωρα που κολλαει ο ρατσισμος, δεν το καταλαβα)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:35 PM
    Απο οικονομικά πως πάμε?Είσαι και φοροτεχνικός η λογιστής η κατι τέτοιο οπως λες...Τελος παντων αλλαξε γυαλιά επιγόντως γιατι με μηδενιστές δεν συζυτάω!Μπαρούφα η ρύθμιση για τα υπερχρεωμένα ε?Αφου γενικα δεν έχεις ιδέα και φαίνεται...Πεσε για ύπνο!Αντε καλό βράδυ ΕΝΕΡΓΕ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΒΕΡΗ ΣΟΥ ΑΠΟΛΘΤΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΒΙΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ!!!!!!Καλά να περνάς στον κόσμο σου!
    ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ.!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:40 PM
    Ξέχασε να αναφέρεις τα ολοήμερα νοσοκομεία, νέο αυστηρότερο σύστημ,α προμηθειων νοσοκομείων, λίστα φαρμάκων, αυστηρότερο Πόθεν έσχες, αναρτηση όλων των υπογραφών των κρατικών αξιωματούχων στο διαδίκτυο, νόμος για ΑΠΕ (όλη η Θεσσαλία βάζει φωτοβολταΐκά, απλοποίηση διδικασιών ίδρυσης επιχειρήσεων, όλες οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ (και της Βουλής) και οσονούπω ο νέος εκλογικός νόμος
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 03:43 PM
    Καλέ είναι σχεδόν 2 το πρωί και ακόμα γράφουν σχόλια γι'αυτό;;;;;;; Δεν πάμε καλά.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΑνώνυμοςSep 2, 2010 11:12 PM
    Καλά κάνει ο Παπανδρέου. Με τέτοια ζώα που έχει στο ΠΑΣΟΚ πρέπει να τα μαζέψει.
    Παραπολιτική, από πότε άλλαξες τροπάριο?
    Φτύνεις εκεί που έγλυφες?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΑνώνυμοςSep 3, 2010 12:33 AM
    @Πρασινοφρουρο των 1.35

    Ενω εσυ, οτι ακριβως λεει η Ιπποκρατους μας τσαμπουνας χωρις ντροπη.
    Το μονο που δεν μας ειπες ειναι οτι οι φοροι ειναι αλληλεγγυη που ειπε ο πρωθυπουργος χθες.
    Ξεχασε ομως οτι αυτος εχει αυξησει ολους τους εμμεσους φορους (που ειναι χαρατσι για τους μη εχοντες) ενω ταυτοχρονα εχει μειωσει μισθους και συνταξεις.

    Καλα σου ξυπνητουρια.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Εγώ θα έλεγα ακριβώς το αντίθετο. Εμένα με ενοχλεί να ακούω πως ο τάδε αρνήθηκε να κατέλθει ως υποψήφιος.
    Φυσικά και ο κάθε υπουργός, ο κάθε βουλευτής, ο κάθε άνθρωπος είναι μία αυτόνομη και ανεξάρτητη προσωπικότητα. Αλλά όταν υπάρχει ιεραρχία και την εκάστοτε θέση του την οφείλει στον επικεφαλής, δεν μπορεί επειδή έχει βολευτεί σε μία θέση, να αρνείται.

    Η επιτροπή αξιολόγησης υποψηφίων κάπως καταλήγει στα προτεινόμενα ονόματα, δεν παίζουν α-μπε-μπα-μπλομ. Πίσω από κάθε πρόταση υπάρχει ένα σκεπτικό και προφανώς για να συμφωνήσει ο Παπανδρέου με μία υποψηφιότητα, συμφωνεί και με το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από τη βιτρίνα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio