09 Ιούνιος 2011

Η Χαρά Κεφαλίδου στην Παραπολιτική: "Δεν φταίει το μνημόνιο"



Η Χαρά Κεφαλίδου εκλέχθηκε για πρώτη φορά βουλευτής Δράμας με το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2009. Την "ανακαλύψαμε" τυχαία, από ένα εξαιρετικό άρθρο της στην Καθημερινή (εδώ).

Σήμερα, μιλάει στην Παραπολιτική για το μνημόνιο που δεν...φταίει και για τα δυο ΠΑΣΟΚ. Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:

Τον περασμένο Ιανουάριο ζητήσατε να πάψουν οι βουλευτές να αμείβονται για τη συμμετοχή τους στα θερινά τμήματα της Βουλής, να τροποποιηθεί ο θεσμός της βουλευτικής ασυλίας αλλά και να καταργηθεί η extra βουλευτική σύνταξη. Μήπως χαλάτε την πιάτσα;Μήπως γι’ αυτό η πρόταση σας δεν έτυχε ιδιαίτερης δημοσιότητας;

Μπορεί να μην έτυχε δημοσιότητας ως δική μου πρόταση, αλλά είμαι ικανοποιημένη που πλέον όλος ο κόσμος μιλάει για τέτοια πράγματα – κι έχει απόλυτο δίκιο εδώ που τα λέμε. Τι χρειάζονται όλα αυτά τα προνόμια, είτε υπάρχει κρίση είτε όχι; Πόσο σοβαροί είμαστε όταν από τη μια δήθεν φοβερίζουμε διάφορες προνομιούχες τάξεις ότι θα τους κόψουμε τα σκανδαλώδη προνόμια, κι από την άλλη φυλάγουμε ως κόρη οφθαλμού τα δικά μας;Ο βουλευτής πρέπει να παίρνει έναν αξιοπρεπή μισθό ανάλογα με τις δυνατότητες της χώρας και τέρμα. Μπόνους, έξτρα, σύνταξη και βέβαια ασυλία, απλώς δίνουν τροφή σ' όλους όσους μας θεωρούν βολεμένους και δικαιώνουν την αγανάκτηση του κόσμου. Αν δεν του φτάνουν, να βρει άλλη δουλειά και να βγάλει όσα χρήματα θέλει, εκεί που το....


...να θέλεις περισσότερα είναι απόλυτα θεμιτό: στην πραγματική οικονομία.

Ως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, ψηφίσατε το μνημόνιο αλλά και μια σειρά άλλων νομοθετημάτων που εντάσσονται στο κυβερνητικό σχέδιο για τη σωτηρία της χώρας. Το έχετε μετανιώσει; Έχετε «δεύτερες σκέψεις» όπως κάποιοι συνάδελφοι σας;

Καθόλου δεύτερες σκέψεις. Δεν φταίει το μνημόνιο, αλλά το ότι το υπογράψαμε έχοντας λίγο-πολύ προαποφασίσει να μην το τηρήσουμε. Όπως τόσες άλλες φορές, διαλέξαμε τον εύκολο δρόμο της παράτασης αντί για τον δύσκολο δρόμο της σοβαρής προσπάθειας. Για όσα δεν είχαμε τα κότσια να πούμε και να κάνουμε, έφταιγε το μνημόνιο. Το μνημόνιο ήταν προϋπόθεση για να πάρουμε δανεικά και να μην πτωχεύσουμε. Οι όροι του ενδεχομένως θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία. Διαπραγμάτευση μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή, αρκεί να δώσεις απτές αποδείξεις αποφασιστικότητας και σοβαρής προσπάθειας.
Όλοι αυτοί που μάχονται το μνημόνιο για να αισθανθούν καλύτερα, δεν κατάλαβαν ότι οι Ευρωπαίοι θέλουν – για τους δικούς τους λόγους- να τα καταφέρουμε ίσως περισσότερο απ’ ό,τι το θέλουμε εμείς. Η ώρες-ώρες σκληρή και οριακά εκβιαστική στάση τους εξηγείται ως αντιστάθμισμα της δικής μας εκβιαστικής κρημνοβασίας του τύπου «ή με δανείζεις, ή γκρεμίζεσαι κι εσύ μαζί μου». Υπήρξαμε στο παρελθόν κακομαθημένοι εταίροι, ας το παραδεχτούμε. Τώρα ζητούμε από τους Ευρωπαίους πολίτες, που ζορίζονται κι αυτοί πολύ, να δείξουν αλληλεγγύη και να μας ελεήσουν. Δεν ξέρω αν εμείς θα κάναμε κάτι διαφορετικό αν βρισκόμασταν στη θέση τους.

Πρόσφατα, ο ηγέτης της Κούβας Ραούλ Κάστρο δήλωσε «Καμία χώρα ή κανένας δεν μπορεί να ξοδεύει περισσότερα από όσα έχει. Δύο και δύο κάνουν τέσσερα. Ποτέ πέντε, πόσο μάλλον έξι ή εφτά όπως μερικές φορές προσποιόμασταν ότι κάνει». Γιατί κάτι που αποδέχεται ένας κομμουνιστής ηγέτης μοιάζει να μην γίνεται αποδεκτό από ένα κομμάτι του πολιτικού μας συστήματος;

Προφανώς ο Κάστρο ζει σε μεγαλύτερη αρμονία με την πραγματικότητα, αντίθετα με εμάς που επιμένουμε ακόμη και τώρα να αμφισβητούμε την ορθότητα των φυσικών νόμων. Την ακολουθία «λαϊκισμός – ελλείμματα – δάνεια – χρέη – χρεοκοπία», την έχουμε επαναλάβει τόσες φορές στην ιστορία μας, που θα περίμενε κανείς κάτι να ‘χουμε μάθει. Το γεγονός ότι δεν μάθαμε τίποτε, με προβληματίζει πολύ. Δεν νομίζω ότι εφεξής μπορούμε να επαφιέμεθα στον πατριωτισμό των πολιτικών ή των πολιτών, αφού έχει αποδειχθεί ότι, την κρίσιμη στιγμή, κανένας τους δεν μπορεί να υπερβεί τον ατομισμό του και να σκεφτεί τη χώρα και το μέλλον.
Αξίζει να σκεφτούμε σοβαρά και να εισαγάγουμε στη διοίκηση του κράτους μηχανισμούς αυτομάτου ελέγχου, μηχανισμούς που θα προλαβαίνουν τον δημοσιονομικό εκτροχιασμό. Ένας τέτοιος μηχανισμός θα ήταν, για παράδειγμα, η αυτόματη προσαρμογή των μισθών στα έσοδα. Φανταστείτε μια επιταγή μισθοδοσίας που θα γράφει στη γωνία πόσα ευρώ μοιράζονται αυτόν το μήνα και σε πόσους. Πρέπει η συμπεριφορά του κράτους να είναι προβλέψιμη, ώστε να μπορούμε να το διοικήσουμε. Βλέπετε, τώρα με τις υποχρεώσεις του μνημονίου, να υποχόμαστε αποτελέσματα που είναι αδύνατο να πετύχουμε. Αυτό δεν γίνεται επειδή η κυβέρνηση λέει ψέματα, αλλά επειδή οι εξαιρέσεις είναι πιο πολλές από τους κανόνες, επειδή το κράτος δεν είναι διοικήσιμο.

Πόσο δύσκολο είναι για μια βουλευτή επαρχίας να «κοινωνήσει» στην εκλογική του περιφέρεια το αναγκαίο των μεταρρυθμίσεων του μνημονίου; 

Ο κόσμος καταλαβαίνει την κατάσταση πολύ καλά, αλλά τον μπερδεύουμε με τις εξαιρέσεις. Όταν ακόμη και σήμερα υπάρχουν πολιτικοί που εξακολουθούν να τάζουν και να υπόσχονται, ο κάθε ψηφοφόρος νομιμοποιείται να ελπίζει και να σκέφτεται: "αφού βόλεψες εκείνους, θα βολέψεις κι εμένα". Αν εμείς είχαμε στοιχειώδη συνέπεια λόγων και έργων, αποφασιστικότητα, ταχύτητα στις αντιδράσεις μας, και υγιά εμμονή στην εφαρμογή των ορθών μέτρων που νομοθετούμε, ο κόσμος θα το εκτιμούσε. Το απλό και προφανές το κάνουμε δύσκολο και σκοτεινό με την ατολμία, τις παλινωδίες και τις ανακολουθίες μας.

Ποιος ο ρόλος των ΜΜΕ σε όλο αυτό το κλίμα «μιζέριας» και εθνικής αυτοταπείνωσης; Πώς κρίνετε τη στάση τους σε σχέση με την κρίση;

Τα ΜΜΕ έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη μιζέρια και την αυτοταπείνωση, όπως είχαν και την προηγούμενη τριακονταετία για την καλλιέργεια της εικονικής πραγματικότητας που νομιμοποίησε τις παράλογες απαιτήσεις και εμπέδωσε τον ευδαιμονισμό και την καταχρέωση των νοικοκυριών. Τότε μας έπεισαν ότι την καλοπέραση την αξίζουμε, τώρα μας τρομοκρατούν αντί να μας ενημερώνουν και να μας προβληματίζουν. Η τακτική της τεχνητής διόγκωσης των ζητημάτων μπορεί να πουλάει, ταυτόχρονα όμως αποδεικνύεται κοινωνικά επιζήμια . Θέλω να πιστεύω ότι αυτού του τύπου η προσέγγιση από τα ΜΜΕ δεν έχει μέλλον γιατί αποτελεί μέρος του προβλήματος, όχι της λύσης.

Είναι πλέον σαφές ότι υπάρχουν δυο ΠΑΣΟΚ. Αυτό που πιστεύει στην αναγκαιότητα του μνημονίου και σ’αυτό που δείχνει μια προτίμηση στην επιβίωση του πολιτικού συστήματος που ταυτίστηκε με την χρεοκοπία. Σε ποια από τα δυο ΠΑΣΟΚ ανήκετε; Θεωρείται αυτή τη σύγκρουση χρήσιμη ή αυτοκτονική για τη χώρα;

Εγώ θα έλεγα οτι υπάρχει το ΠΑΣΟΚ του σήμερα και το ΠΑΣΟΚ του χθες. Σίγουρα ανήκω στο ΠΑΣΟΚ του σήμερα, αλλά εκείνο που μας λείπει είναι το ΠΑΣΟΚ του αύριο. Το ίδιο ισχύει και για τη ΝΔ και τα άλλα κόμματα, με την εξαίρεση βέβαια του αχρονικού και αταλάντευτου ΚΚΕ.
Το πολιτικό σύστημα που ταυτίστηκε με τη χρεοκοπία δεν το χρειάζεται κανείς. Σε κάθε άλλη χώρα, αυτές οι τραυματικές εμπειρίες θα είχαν χαραχτεί ανεξίτηλα στη συλλογική μνήμη, ώστε να μην ξαναπέσει η χώρα στην ίδια παγίδα. Η δική μας μνήμη όμως είναι τόσο ασθενής και οι ιστορικές μας αναφορές τόσο επιμελώς αυτοεξυπηρετικές, που δεν θα εκπλαγώ αν σε λίγο δεν θυμόμαστε τίποτε. Η χώρα μας έχει στο παρελθόν της περισσότερες χρεοκοπίες από όσα ευρωπαϊκά κύπελλα ποδοσφαίρου, αλλά η συλλογική μας μνήμη έχει κολλήσει στο 2004.

Όλοι μιλούν για ανάπτυξη, αλλά ανάπτυξη δεν βλέπουμε. Ποιά νομίζετε ότι είναι η συνταγή της ανάπτυξης που είναι και ο μόνος ασφαλής δρόμος για να βγούμε από τη μιζέρια και την κρίση;

Τα περασμένα χρόνια ορίσαμε την ανάπτυξη μυωπικά και ευκαιριατζήδικα, ως ποσοτικό δείκτη. Φτάσαμε έτσι, τη μια χρονιά να τρίβουν όλοι τα μάτια τους με την «ανάπτυξη» της ελληνικής οικονομίας και, δυο χρόνια αργότερα, να μην έχουμε ψωμί να φάμε. Προφανώς αυτό που είχαμε βαφτίσει ανάπτυξη δεν ήταν αυτό που εννοεί η κοινή λογική. Δεν παράγουμε τίποτε, έχουμε πρωτογενή ελλείμματα επί σειρά ετών, εισάγουμε όλο και περισσότερα και κρισιμότερα για την επιβίωσή μας αγαθά, η επιχειρηματικότητα είναι υπό συνεχή διωγμό, το δημόσιο παριστάνει τον εργοδότη και τον επιχειρηματία, κοκ.
Κατά τη γνώμη μου η ανάπτυξη μπορεί να έρθει μόνο από τη δραστηριοποίηση του ιδιωτικού τομέα, αφού μόνο ο ιδιωτικός τομέας έχει το όραμα και την ευελιξία για να κινηθεί γρήγορα. Οι επιχειρηματίες δεν χρειάζονται επιδοτήσεις (αυτές είναι που τους κατέστρεψαν), αλλά ελευθερία μέσα σε ένα σαφές και σταθερό πλαίσιο. Αν αλλάξουμε τα σκουριασμένα θεσμικά πλαίσια, αν καταργήσουμε τους γραφειοκρατικούς κυκεώνες, αν απομακρύνουμε τα παράσιτα από επάνω τους, είναι πάρα πολλές οι επιχειρήσεις που θα μπορέσουν να εξελιχθούν και να φέρουν απασχόληση και φόρους. Για ξεκίνημα νομίζω ότι χρειαζόμαστε: ευέλικτες εταιρικές μορφές, γενίκευση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, απλούστατο κώδικα βιβλίων και στοιχείων, σταθερό φορολογικό περιβάλλον για δέκα χρόνια, και πολύ λιγότερο κράτος. Και δεν είναι ανάγκη να τα εφεύρουμε όλα αυτά, μπορούμε να τα πάρουμε έτοιμα από κάποια χώρα που τα έχει και να τα εφαρμόσουμε αύριο. Δεν είμαι οικονομολόγος, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα δούμε αποτελέσματα πολύ γρήγορα, που θα τα εκτιμήσουν και οι πολίτες μας, και οι εταίροι μας, και οι αγορές.


25 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 01:05 AM

    Τι; Υπάρχουν και τέτοιοι βουλευτές;

    Δεν υπάρχει μόνο η Βασούλα;

    Παραπολιτικέ, χαλάς την πιάτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 01:22 AM

    Ας βγει να τα πει και σε ενα καναλι.
    Η παραπολιτικη αντε ναχει 400.000 επισκεψεις την ημερα ,οι υπολοιποι πως θα ενημερωθουν.
    Η κοπελα λει τα αυτονοητα που επρεπε να γινουν τον Μαιο 2010.
    Η βουλη ας πληρωνει το επαγγελματικο ταμειο καθε βουλευτη για οσο διαστημα εκλεγεται και ολα μελι γαλα ,να δουμε ποσες κοτες θα μιλησουν για την αδικια και θαναι οι ιδιοι που συμφωνουν το οριο ηλικιας για τους αλλους να παει 75 χρονων και 60 χιλιαδες ενσημα.
    Ορσε.....
    ΓΕΡΟΛΥΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Γερόλυκος

    Ποιο κανάλι δέχεται να φιλοξενήσει τέτοιες απόψεις; Κανένα. Πρέπει να πεις συγκεκριμένα πράγματα για να βγεις.

    Υ.Γ Αν η Παραπολιτική είχε 400.000 επισκέψεις την ημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 01:29 AM

    Από τους λίγους σοβαρούς πολιτικούς. Συμφωνώ σε ό,τι είπε. Εύγε.

    Ανδρέας από Π. Φάληρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝικολακαςJun 9, 2011 01:33 AM

    Αυτα ζητησε και ο Κυριακος και τον κραξανε... και μετα θιγονται οι κυριοι βουλευτες οταν τους αποκαλούν συντεχνεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άκουσα και τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Οικονόμου χθες, σε πρωινή εκπομπή, να δηλώνει ευθαρσώς και ξεκάθαρα ότι πρέπει να μειωθεί το κράτος, να κλείσουν άχρηστοι δημόσιοι οργανισμοί κι επιχειρήσεις και να απολυθούν οι υπάλληλοί τους. Τέτοια φωτεινά παραδείγματα υπάρχουν σε όλα τα κόμματα (πλην ΚΚΕ και Συριζα). Κι εδώ χρειάζεται ο κοινοβουλευτισμός, με την παρούσα μορφή του, να αποδείξει ότι μπορεί κάλλιστα να διαχειριστεί την κρίση. Πώς? Χρησιμοποιώντας τη στήριξη τέτοιων υπεύθυνων πολιτικών σε μια κυβέρνηση "προσωπικοτήτων", όπως προτείνει και ο Τάκης Λαζαρίδης σε επιστολή του στην "Καθημερινή".

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_08/06/2011_445009

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η φιλοσοφία της μοιάζει με αυτή της Δημοκρατικής Συμμαχίας και της Ντόρας Μητσοτάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 02:49 AM

    Κυρια Κεφαλιδου,
    Οσο ακομη υπαρχει χρονος, μαζεψτε τα και φυγετε απο το ΠΑΣΟΚ.Δε λεω να μη το στηριξετε αλλα διαχωριστε τη θεση σας. Να'στε σιγουρη οτι ο κοσμος (χωρις κομματικες παρωπιδες) θα το εκτιμησει. Δεν εχετε αναγκη την κομματικη στηριξη.
    Παρτε και οσους συμφωνουν μαζι σας, μαζεψτε και μερικους (που σιγουρα υπαρχουν)απο δεξια κι αριστερα και πορευτειτε μονη σας.
    Ισως ετσι εχετε μια καλυτερη τυχη στο μελλον, κι εσεις κι εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 04:11 AM

    @ ILIAS
    Άμα η Ντόρα έχει φιλοσοφία εγω είμαι αστροναύτης. Ή μάλλον έχει, το κράτος είναι καλό για να διορίζω ψηφοφόρους μου και πολύ κακό όταν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί σε επιχειρηματίες-κολλητούς - σπόνσορες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 04:18 AM

    Mπράβο στη Χαρά. Ελπίζω να τη δούμε στην επερχόμενη Κυβέρνηση και να έχει χρόνο να δείξει έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίζω να μη διάβασαν τη συνέντευξη ο Ρέππας, η Ξενοτέτοια, ο Κουκουλόπουλος, η Τόνια, ο Καστανίδης και πολλοί άλλοι της συνομοταξίας Παναγιωτακόπουλου που ευδοκιμούν στο ΠΑΣΟΚ, γιατί προβλέπω έκτακτες εφημερίες απόψε το βράδυ στο Καρδιολογικό του Ευαγγελισμού.

    Τώρα, η ενδεχόμενη τηλεοπτική εμφάνιση της συγκεκριμένης βουλευτού στις συνήθεις εκπομπές της ακατάσχετης παπαρολογίας των 350+ φωνασκούντων καλεσμένων, δεν θα εξυπηρετούσε τίποτα. Είναι σίγουρο ότι από την πρώτη της φράση ο παρουσιαστής θα είχε κοκκινήσει από ιερή αγανάκτηση και τουλάχιστον 5-6 άλλοι θα την είχαν διακόψει, καταγγέλοντάς τη για προκλητική στάση απέναντι στο χειμαζόμενο ελληνικό λαό.

    Επειδή η κ. Κεφαλίδου πιθανότατα θα διαβάσει τα σχόλια των αναγνωστών της Παραπολιτικής θα της πρότεινα τα εξής:

    1. Οχι στο φόβο των αντιδράσεων.
    Υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό του ελληνικού λαού το οποίο είναι συνειδητοποιημένο και αρκετά ώριμο να ακούσει πράγματα που για δεκαετίες ολόκληρες φοβούνταν και να ψελλίσουν οι βουλευτές από το φόβο των αντιδράσεων. Ο λαός δεν είναι οι 100-200 που μαζεύονται δεξιά κι αριστερά και πετούν ντομάτες και αυγά, ούτε οι υστερικοί που παρελαύνουν καθημερινά στα κανάλια και κάνουν φασαρία. Ας μην φοβηθεί λοιπόν να επικοινωνήσει με τον κόσμο και να του πει και σκληρά πράγματα που θα τον ξεβολέψουν, αλλά πιθανότατα θα τον αφυπνίσουν και θα τον ενεργοποιήσουν. Θα βρεί περισσότερους από όσους ίσως φαντάζεται, να τη στηρίξουν.

    2. Συντονισμός
    Ξέρει πολύ καλά ότι με αυτά που λέει είναι μειοψηφία ακόμα και μέσα στο ΠΑΣΟΚ (εκτός κι αν πολλοί τα λένε πίσω από κλειστές πόρτες αλλά δειλιάζουν να τα πουν ανοιχτά). Θα πρέπει να συντονιστεί και με άλλους βουλευτές (και από το ΠΑΣΟΚ και από άλλα κόμματα), επιστήμονες, εκπροσώπους φορέων, κινήματα, δημοσιογράφους, μπλόγκερ που αρθρώνουν έναν διαφορετικό νεωτερικό και ζωογόνο λόγο, προκειμένου να δημιουργήσουν μία κρίσιμα μάζα που θα λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης για τον πραγματικό εκσυγχρονισμό τόσο των θεσμών όσο και των δομών του ελληνικού κράτους και να δαμάσουν το τέρας του λαϊκισμού που συντηρητικοποιεί όλο και περισσότερο την ελληνική κοινωνία.

    3. Το βλέμμα στην επόμενη μέρα.
    Το πολιτικό προσωπικό παλαιοκομματικού τύπου είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα σαρωθεί την επόμενη τριετία. Οι μεταπράτες πολιτικοί που κλαίνε τώρα με μαύρο δάκρυ, βρίζοντας και κλωτσώντας την αγελάδα (Δημόσιο) επειδή δεν κατεβάζει πλέον άλλο γάλα, θα εξαφανιστούν σύντομα και θα τους καταπιούν οι ίδιοι τους οι πελάτες-οπαδοί που τρέφονταν απ' αυτή, επειδή θα τους είναι πλέον άχρηστοι. Το κλάμα τους δεν το προκαλούν τα προβλήματα του λαού, αλλά η ανικανότητά τους να προσφέρουν στους ψηφοφόρους τους κάτι περισσότερο από την σίτιση τους με το γάλα που μόλις μας τελείωσε. Φροντίστε λοιπόν να διαχωρίσετε τη θέση σας κι εσείς προσωπικά και όσοι άλλοι συμμερίζονται τις απόψεις σας, προκειμένου να δώσετε ένα όραμα στον κόσμο για το οποίο αξίζει να αγωνιστεί και το οποίο θα προέλθει μέσα απ' τη Βουλή και όχι από τις μούτζες και τις κατάρες που εκτοξεύονται έξω από αυτή.

    4.Στηρίξτε το Γιώργο.
    Τα πυρά προμηνύονται σφοδρά και λυσσαλέα από ορισμένους οικονομικούς, εκδοτικούς και επιχειρηματικούς κύκλους που χάνουν την κουτάλα. Είναι ήδη ορατή η παθιασμένη τους προσπάθεια να επαναφέρουν το σύστημα που μας οδήγησε στα πρόθυρα της καταστροφής. Θα ήταν τρομερό πισωγύρισμα για τη χώρα να αναλάβει σε αυτή τη φάση τη διακυβέρνησή της το Δίκτυο 21. Και ο νοών νοείτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΩΡΓΟΣJun 9, 2011 06:32 AM

    Καθαρός και ευθείς λόγος, από μία βουλευτή της επαρχίας( αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία), χωρίς να μασάει τα λόγια της, και να ωραιοποιεί την κατάσταση χαϊδεύοντας τα αυτιά των πολιτών, όπως κάνουν μερικοί επώνυμοι που το παίζουν και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ.
    Αλλα δεν μας γράψατε ένα σύντομο βιογραφικό για την Κυρία να την γνωρίσουμε καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ερωτήσεις κομμένες και ραμμένες για την προώθηση της πολιτικής της κυβέρνησης, απαντήσεις τετριμμένες, με ολίγον από ηθικολογία, και φυσικά διόλου πρωτότυπες.

    Αυτό που φοβάται ο ελεύθερα σκεπτόμενος κόσμος επιβεβαιώνεται: η νέα φουρνιά στελεχών του κυβερνώντος κόμματος συναγωνίζεται την παλιά στη μετριότητα και στην ακαταλληλότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 07:09 AM

    Ποια η Κεφαλίδου? Η κόρη του πρώην βουλευτή και υφυπουργού Γεωργίας Δημήτρη Κεφαλίδη ?
    Η πρωην προεδρος (με μισθο) νομαρχιακου συμβουλιου?
    Η Αναπληρωτής Νομάρχης ΑΘΗΝΩΝ?
    ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΜΑ
    ΒΡΗΚΕ ΕΥΚΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΕΚΕΙ???
    ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΓΟΝΟΥΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΙΑΝΝΗΣJun 9, 2011 08:12 AM

    ΟΤΙ Η ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ BACK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΚΑΚΟ... ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ-ΕΙΝΑΙ ΜΙΑΣΜΑ... ΛΥΠΑΜΑΙ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΟΥ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ... ΚΑΙ ΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙΣ.......

    ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΙΣΑΙ ΔΡΑΜΙΝΟΣ... ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ... ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑΣ, Ο ΛΟΓΟΣ???? ΕΣΥ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... ΦΟΒΑΣΤΕ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΙΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 08:57 AM

    Ο μόνος στόχος του μνημονίου που δεν επετευχθεί είναι η μείωση της φοροδιαφυγής. Η μείωση του ελλείματος είναι εντός των στόχων.
    Για την 4,5% ύφεση και 16,2% ανεργία φταίει αποκλειστικά η πολιτική του μνημόνίου,λόγω μείωσης της κατανάλωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 10:06 AM

    Θέλω να μάθω το εξης. Εάν ενας όρος του μνημονίου έλεγε, να κοπούν οι συντάξεις των βολευτών και να πέρνουν σαν αμοιβή το τριπλάσιο του Ανειδίκευτου η το διπλάσιο του ειδικευμένου και να κοπούν όλες οι παροχές του και να μειωθεί ο προυπολογισμός της Βουλής στο 1\4 ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΊΖΑΝΕ ΤΟ ΜΝΗΜΌΝΙΟ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΝικολέταJun 9, 2011 10:24 AM

    1.Οργή Λαού, Χαρά Θεού
    2.Takis for President

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά τα λέει σε γενικές γραμμές η κ Κεφαλίδου. Δύο μόνο παρατηρήσεις
    1Προσωπικά θέλω βουλευτές αμειβόμενους καλά, πολύ καλά. Θεωρώ ότι έχουν μια πολύ σημαντική δουλειά να κάνουν που πρέπει να αμείβεται ανάλογα. Δεν ξέρω τι εννοεί η κ Κεφαλίδου "αξιοπρεπή μισθό ανάλογα με τις δυνατότητες της χώρας" (μείωση 10-20-50%;) αλλά υπάρχει ο κίνδυνος βουλευτές να βγαίνουν όσοι "τα έχουν" ή όσοι μπορούν να βρουν χρηματοδότες (με το αζημίωτο) Τα περί ασυλιών ,παραγραφών κλπ έχουν λόγο ύπαρξης , αλλά γίνεται κάκιστη χρήση τους απο το πολιτικό σύστημα. Τυχόν κατάργηση απλώς θα δημιουργήσει άλλου είδους προβλήματα αν και πάλι δεν γίνει καλή εφαρμογή
    2 Η "αυτόματη προσαρμογή των μισθών στα έσοδα" μου μοιάζει μπαρούφα ανεπίτρεπτη και για μη οικονομολόγο.

    Τέλος, το ότι είναι "γόνος" από μόνο του δεν πειράζει αρκεί αυτό να ισχύει για ...όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΑΡΤΟΥΦΟΣJun 9, 2011 11:54 AM

    Παραπολιτικέ δεν μπορεί ρε μπαγάσα, τη γουστάρεις τρελά έτσι; Εαν δεν αναρτησεις το σχόλιο μου απαντας καταφατικά. αν το αναρτησεις σου αρέσει και να το ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΝικολέταJun 9, 2011 02:06 PM

    @Ταρτούφος

    Και η Μπατζελή του αρέσει
    Προβλέπω μαλλιοτράβηγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςJun 9, 2011 02:25 PM

    Ειναι οι μονες θυληκες και οχι ξενερωτες...
    ΓΕΡΟΛΥΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑνώνυμοςJun 10, 2011 03:57 AM

    Συμμερίζομαι απόλυτα τις αισθητικές σας επιλογές.
    AMM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑνώνυμοςJun 24, 2011 01:46 AM

    Το άρθρο της στην Καθημερινή. Με αυτό που διαφωνώ είναι:
    "Ισως αντιλεχθεί να κάνω εγώ πρώτη την αρχή, αρνούμενη να εισπράξω το σύνολο της αποζημίωσής μου κ. λπ. Δεν θα το κάνω επειδή είναι η εύκολη λύση – είναι ατομική, όχι θεσμική αντιμετώπιση του ζητήματος. Η ατομική παραίτηση από τη βουλευτική αποζημίωση μπορεί να είναι αλτρουιστική πράξη, αλλά έχει μικρή πολιτική αξία. Δεν χρειαζόμαστε τόσο το παροιμιώδες ελληνικό φιλότιμο, όσο συγκροτημένες θεσμικές παρεμβάσεις"

    Ας το'κανε να δώσει το παράδειγμα και ας μην το θεωρούσε ουσιώδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εξαιρετική συνέντευξη!

    Η κ. Κεφαλίδου είναι από τις λίγες ευχάριστες εκπλήξεις που το πολιτικό μας σύστημα μας είχε επιφυλάξει για αυτή την εποχή.

    Θα παραπέμψουμε στο άρθρο από το ιστολόγιό μας TaxPayerGr, http://taxpayergr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio