Λοβέρδος: Κάποιοι ΠΑΣΟΚοι εκσυγχρονιστές σκέφτονται τον Μάνο και τη Ντόρα αλλά ξαναγυρίζουν σε εμάς

1.5.12

Παραθέτω ένα απόσπασμα από τη σημερινή συνέντευξη του Υπ.Υγείας Ανδρέα Λοβέρδου στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ:

Οι πολίτες θα σκεφτούν για τις εκλογές περισσότερο με τάση να αποφασίσουν από την Πέμπτη και μετά. Τώρα οι ψηφοφόροι οι δικοί μας στο ένα τρίτο τους μην σας πω και παραπάνω, κάνουνε πολιτικά ταξίδια. Πολιτικές εκδρομές, κάθε μέρα ψηφίσουν και ένα άλλο κόμμα. Δεν έχουν κατασταλάξει.

Την μία τους φαίνεται ο ΣΥΡΙΖΑ, την άλλη τους φαίνεται ο κ. Κουβέλης, ή/και αντιστρόφως, την άλλη...


...πάνε προς τα δεξιά, την άλλη ορισμένοι ενός πολιτικού χρώματος Πασοκικού εκσυγχρονιστές δηλαδή οι πολίτες, σκέφτονται τον κ. Μάνο, την κα Μπακογιάννη, μετά ξαναγυρίζουν σε εμάς. Δηλαδή δεν ξέρει κανείς αν οι έρευνες οι οποίες γινόντουσαν, ή αυτές οι οποίες γίνονται για τις ανάγκες των κομμάτων.(...)Δεν ξέρει κανείς εάν αυτά τα πράγματα είναι οριστικά. Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι. Και ότι τα οριστικά θα τα έχουμε όταν ο πολίτης αποφασίσει από την Πέμπτη και μετά.

Σχόλιο Παραπολιτικής: Όπως καταλαβαίνετε, ο Λοβέρδος "προδίδει" έμμεσα το τι δείχνουν οι τελευταίες δημοσκοπήσεις. Οι ίδιοι οι πολίτες αναγκάζουν πολιτικούς των δυο μεγάλων κομμάτων να αναφέρονται στη Δράση και στη Δημοκρατική Συμμαχία.

Στη θέση του κ.Λοβέρδου, δεν θα ήμουν τόσο σίγουρος ότι θα επέστρεφαν οι συγκεκριμένοι ψηφοφόροι στο ΠΑΣΟΚ ή τουλάχιστον θα έκανα κάτι για να τους "πείσω". Δεν θα έλεγα απλά "βλέπουμε από Πέμπτη και μετά"...

42 σχόλια:

  1. Θα ξαναγυρίσω όταν ξεφορτωθούν τον ΒΒ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ. Δεν είναιικανή,αλλά σίγουρα αναγκαία συνθήκη

      Διαγραφή
    2. Σοβαρευτείτε γιατί εάν επικρατήσουν οι αντιμνημονιακές δυνάμεις δεν θα υπάρχει κάποιο δημοκρατικό κόμμα για να επανασυσπειρωθείτε.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ με το σχόλιο σου 12.22 και συμπληρώνω εκτός από τια αντιμνημονιακές δυνάμεις και τη νέα νέα δημακρατία του Σαμαρά.

      Διαγραφή
    4. Λοβέρδο τι να μας πεις . Έχεις το θράσος να μας καλείς να ψηφίσουμε εσένα και κατ επέκταση το ΠΑΣΟΚ όταν ήσουν ένας από τους ευεργετηθέντες και αχάριστους που ή δεν ήξερες τι υπέγραφες ή και το ότι ο Παπανδρέου για να σε εκδικηθεί σε έβαλε στα δύσκολα Υπουργεία Εργασίας και Υγείας .
      Μας καλείς να σε ψηφίσουμε για να κάνεις κυβέρνηση με τη ΝΔ ξανά , λες και τώρα είχαμε άλλη κυβέρνηση .
      Όπως εσύ μπορείς να ρίχνεις το νόμιμα εκλεγμένο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα πρωθυπουργό χωρίς τύψεις , με συγχωρείς αλλά μπορούμε και εμείς να ρίξουμε το πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ χωρίς τύψεις . Κατάλαβες ???

      Β.Δ.Δ & Α.Γ !!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Βαλτε και ενα τεραστιο ποσοστο εκσυγχρονιστων, τιμιων, αξιοπρεπων ανθρωπων που θα ψηφισουν το κομμα της λογικης τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδιά αφήστε τις κόπιες και στηρίξτε Δράση!Τι ήσαστε θεούσες και σας ενοχλεί ο Βαλιανάτος?

      Διαγραφή
    2. Ο Βαλλιανάτος με ενοχλεί γιατί κάνει δημόσιο outing σε επωνύμους, κάτι που έρχεται κόντρα στο δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τις φιλελεύθερες ιδέες, τις οποίες υποκρίνεται ότι προασπίζεται, ευρισκόμενος ο ίδιος υποκρίτης.

      Διαγραφή
    3. Ο βαλλιανάτος είναι ένα από τα ελεεινότερα άτομα που κατεβαίνουν σ'αυτές τις εκλογές ασυζητητί. Και φυσικά το ελεεινό μέρος της προσωπικότητας του δεν είναι ο σεξουαλικός του προσανατολισμός καθεαυτός όσο ότι αυτό το στοιχείο της προσωπικότητας του το έχει κάνει όχημα προβολής του. Αυτό στον πυρήνα του έχει κάτι πρόστυχο και ταπεινό και ελάχιστα διαφέρει από την πορνεία. Δεν ηθικολογώ γιατί εκτός των άλλων δεν είμαι και δεν θέλω να είμαι ηθικός αλλά πώς να το κάνουμε κάθε σωστή ψυχοδιανοητική προσωπικότητα έχει και τον εσωτερικό της κόσμο που τον κρατάει σαν δίοδο μυστική για τους προνομιούχους της αγάπης του. Ο άνθρωπος αυτός τον μόνο μυστικό κόσμο του που δεν μας αποκαλύπτει είναι τα κίνητρα του και τα ελατήρια των ενεργειών του. Από την άλλη σκέφτομαι πόσο είναι συμβατό να είναι υποψήφιος με ένα οποιοδήποτε κόμμα ένας πολιτικός(?) που μόλις πρινένα εξάμηνο συνελήφθη και για φυγοδικία και για (το κυριότερο) φοροδιαφυγή! Παρά είναι πολιτικά σόλοικο κάτι τέτοιο(άσε που τίθεται θέμα π'ώς το ποινικό του μητρώο για το αδίκημα της φοροδιαφυγής του επέτρεψε και να είναι υποψήφιος). Τέλος να συμφωνήσω και με το σχόλιο του Κώστα και να συμπληρώσω ότι δεν κάνει μόνο outing σε επώνυμους αλλά και σε πεθαμένους επώνυμους-φυσικά και δεν θα αναφέρω όνομα-κάτι που το βρίσκω πολλαπλά ελεεινό γιατί ο πεθαμένος δεν μπορεί καν να υπαρασπιστεί τον εαυτό του-αφήνω φυσικά τους συγγενείς και φίλους να το ακούν αυτό να εκφωνείται στον αέρα της τηλέόρασης και μάλιστα σε ώρα τρομερά μεγάλης θεαματικότητας. Ελεεινός!

      Διαγραφή
  3. Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κόμμα και υπάρχουν οπαδοί και φίλοι του που σκέφτονυται να πάνε ή πάνε και δεν γυρνάνε στην ακραία αντιδραστική ΔΡΑΣΗ ή στην ΔΗΣΥ(δημοκρατικοφανής συμμορία υποτελών). Πόση σχιζοφρένεια υπάρχει στην Ελλάδα τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στον Λοβέρδο που είπε το αυτονόητο. Αφήστε λοιπόν τα ναζάκια αγαπητοί ΓΑΠικοί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αστειεύεσαι.. ναζάκια με το μέλλον μας δεν υφίσταντο αγαπητέ!!

      Διαγραφή
    2. May 1, 2012 06:14 AM,
      έχετε βαλθεί να μας πείσετε τους Παπανδρεικούς να ΜΗΝ ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ, έτσι;

      Διαγραφή
    3. 9:30 Εάν εννοείς ότι τα ορφανά του Μόσιαλου είναι οι μόνοι Παπανδρεϊκοί, θα σκάσω στα γέλια.

      Διαγραφή
    4. 09.30
      Αυτοί που έχουν βαλθεί να σε πείσουν να μην ψηφίσεις πασόκ είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από πασοκ (είναι από κκε, σύριζα μέχρι νέα νεά δημοκρατία) κατάλαβέ το και μην παίζεις το παιχνίδι τους γιατί τρίβουν τα χέρια τους διαβάζοντας το σχόλιό σου που σε έπεισαν. Ο Παπανδρέου (κι εγώ Παπανδεϊκός είμαι) νομίζω μας "έδειξε" στη συνένευξή του πριν λίγες μέρες στην εφημερίδα "Πελοπόννησος" τι θα ήθελε να κάνουμε όλοι εμείς που δηλώνουμε παπανδεϊκοί. Εγώ θα τον ακούσω, εσύ πάλι διάβαζε τα σχόλια του κάθε αντιπασόκου που δηλώνει πασόκος και σου ρίχνει στάχτη στα μάτια για να σε ξεγελάσει και να σε θυμώσει για να πετύχει αυτό που θέλει δηλ να σε αποτρέψει να ψηφίσεις πασοκ. Θα ακούσεις τον Γιώργο που τον ξέρεις και είσαι μαζί του ή τον κάθε "ανώνυμο" εδώ μέσα που ατο κάτω κάτω δεν ξέρεις ποιος είναι και τι σκοπούς εξυπηρετεί? Ειδού το ερώτημα....

      Διαγραφή
  5. Μπραβο και σε σνα και σ οσους σκεφτονται το ιδιο αγαπητε 06.14 αν νομιζεις οτι κανουν ναζακια οι ΓΑΠικιοι οπως τους ονομαζεις. Μονο το οτι τους αποκαλεις ετσι αυτο νομιζω ειναι ενα τεραστιο λαθος που θα το πληρωσει η παραταξη. Δεν ειναι φιλε τα πετρινα χρονια που αποκαλουσαν τον κοσμο ΑΥΡΙΑΝΙΣΤΕΣ και αυτοι πεισμωναν περισσοτερο υπερ του Πασοκ (Τι θυμηθηκα τωρα τον Κουρη!!!!). Λοιπον εγω που ειμαι μια ουδετερη ματια στα πραγματα σας λεω οτι προσεξτε και αλλαξτε τροπαριο αν θελετε το ολον Πασοκ. Εκτος και αν θελετε να το ξεκαθαρισετε οποτε η συνταγη ειναι η σωστη, καλη τυχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Λοβερδος καλα θα κανει να σεβαστει το νομο που ο ιδιος ψηφισε.Τι ειναι αυτοι ρε παιδι μου.Ετσι μου ρχετε να αρχισω να διαδιδω οτι το πασοκ ειναι στο 12% στις κρυφες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγάλε και φλύαρε Λοβέρδε εσένα οι εκσυγχρονιστές δεν σε ανέδειξαν εάν δεν με απατά η μνήμη μου? Επομένως τι είναι αυτά που λες ? Εσύ και κάποιοι του είδους του δικού σου είναι αυτοί που έφεραν το ΠΑΣΟΚ εδώ που είναι. Δυστυχώς σαμποτάρατε τον ΓΑΠ σε τέτοιο βαθμό που ο κόσμος δεν ξεχνά. Η Κυριακή είναι κοντά και θα πάρεις την απάντηση που πρέπει ,ειδικά ΕΣΥ. Πότε θα κάνεις απελευθέρωση του επαγγέλματος του φαρμακοποιού ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Ανδρέα,

    Την Πέμπτη σκέφτομαι Ντόρα,

    Την Παρασκευή Μάνο,

    Το Σάββατο Δημιουργία Ξανά,

    Την Κυριακή Κουβέλη?

    Και ξανά πάλι τα αναποδογυρίζω στο μυαλό μου,

    Το ΠΑΣΟΚ πάντως θα αρχίσω να το ξανασκέφτομαι την επόμενη εβδομάδα μετά τις εκλογές, και μόνο όταν αρχίσετε να κοιτάτε πώς θα αλλάξετε μυαλά, πρακτικές, αρκετή σαβούρα που υπονόμευσε την παράταξη, και τους άλλους που τρέξαν για τη νέα αρπαχτή.

    Φιλικά,

    ΑΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως πας την επόμενη εβδομάδα θα έχεις να σκεφτείς πολύ σοβαρότερα πράγματα που δε περνάνε καν από το μυαλό σου τώρα (αυτό ισχύει βέβαια για όλους μας). Άσε λοιπόν την "αντίσταση" τώρα και σκέψου μόνο ένα πράγμα: Τη Δευτέρα θέλεις να έχεις κυβέρνηση ευρείας αποδοχής με τη συμμετοχή πολλών κομμάτων που θα βάλουν κάτω τον κ@λλο τους και θα συνεργασούν για το καλό της χώρας ή θέλεις πρώτο κόμμα τη νδ του Σαμαρά και ακυβερνησία όπως μας απειλεί ο ίδιος ότι θα έχουμε αν δε βγει αυτοδύναμος? ¨Όταν λοιπόν έχουμε μια σοβαρή (κατά το δυνατόν) κυβέρνηση ευρείας συνεργασίας που θα έχει κάποια καλά να προσφέρει και θα μας πάει παραπέρα, εδώ θα είσαι και θα είμαστε για "αντίσταση" στις μεθεπόμενες εκλογές! Ζωή να' χεις μέχρι τότε να ψηφίσεις και τη Ντόρα και το Μάνο και τον Κουβέλη και όποιον θέλεις. Τώρα δεν είναι ώρα ούτε για θυμούς ούτε για εκδικήσεις ούτε για τιμωρίες κτλ, γιατί όλα αυτά φίλε μου θα γυρίσουν μπούμεραγκ πάλι σε σένα. Άυτές τις εκλογές πρέπει να τιμωρήσουμε πρόσωπα που δεν ήθελαν ή δεν μπόρεσαν να αναλάβουν το κόστος της βουλευτικής ευθύνης τους και στις επόμενες εκλογές που θα έχει κατακάτσει η σκόνη και θα έχουμε πλήρη εικόνα της όλης καταστάσης και θα είμαστε πιο νηφάλειοι αν θέλουμε να τιμωρήσουμε πολιτικούς σχηματισμούς΄ή κόμματα ας το κάνουμε. Τώρα εγώ τουλάχιστον δεν τιμωρώ ένα κόμμα που μόνο του και έχοντας απέναντί του όλους τους άλλους με τα όποια λάθη του η τις όποιες παραλείψεις του προσπάθησε να διορθώσει μέσα σε 2 χρόνια πρόγματα που έπρεπε να έχουν γίνει σε 10 και βάλε χρόνια, και του παραδώθηκε μια μισοπεθαμένη οικονομία. Ακούω καθημερινά όλους τους άλλους (εκείνοι που με εκνευρίζουν περισσότερο απ' όλους είναι οι της νδ)να στέκονται απέναντι σε ένα κόμμα που αν μη τι άλλο προσπάθησε και να το πυροβολούν λέγοντάς του δεν έκανες αυτό εκείνο το άλλο.....και όλοι (ειδικά οι τις νδ) ξεκινούν από το '09, λες και η σύσταση του ελληνικού κράτους έγινε τότε! Έλεος! Δεν θα αφήσω εγώ ένα κόμμα που έφερε τη χώρα στο χείλος της αβύσσου πριν δύο χρόνια να βγει πρώτο, έστω και χωρίς αυτοδυναμία. Ήδη έχουν γίνει δύο λάθη που εγώ δε συμμετείχα και δεν έχω σκοπό να συμμετάσχω ούτε στο τρίτο. Το πρώτο λάθος έγινε το 2004, το δεύτερο μεγαλύτερο λάθος έγινε το 2007, γιατί να γίνει το τρίτο και τραγικότερο λάθος το 2012? Τόσο βόδια είναι τέλος πάντων ο ελληνικός λαός?

      Διαγραφή
  9. Ψυχραιμία παιδιά! Το ΠΑΣΟΚ έχει διαρροές και προς το φιλελεύθερο κέντρο και προς τη κρατικίστικη αριστερά. Το πρόβλημά του είναι ότι δεν μπορεί να συστεγάσει πια αυτές τις δύο τάσεις, αμφιβάλω μάλιστα αν έχει γίνει αντιληπτό στην ηγεσία του, κι έτσι -μη έχοντας αποφασίσει ο "ευφυής" ΒΒ ανάμεσα στα δύο- χάνει και τα δύο. Τα άλλα περί γαπιστών είναι παραμύθια για μέλλοντες ηττημένους....
    degreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΑΥΡΟ στους Μαυρογυαλούρους!
    Έβαψες και το μαλλί Λοβερδάκο!!!
    Κατάντια για το ΠΑΣΟΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ είναι μέσα στο χώρο του. Εγκαταστήσατε σε μεγάλα νοσοκομεία σε επιτελικές ιατρικές θέσεις ανθρώπους πού δεν απολαμβάνουν του παραμικρού σεβασμού από τους συναδέλφους τους. Συμπεριφέρονται με όρους μαφίας. Τοποθετήθηκαν μόνο και μόνο επειδή αποτελούν κατά ΄δήλωση τους μέρος του συστήματος Κόκαλη. Ντροπή ονόματα πολύ σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ούτε για πλάκα το ΠΑΣΟΚ της Καϊλή, Μαριλίζας, της Μιλένας, του Λιτζέρη, του Ρέππα, του Παναγιωτακόπουλου και της Τόνιας, αλλά και των πρωταγωνιστών των αιτιών της κρίσης από το 1993 και μετά, οι οποίοι τώρα κάνουν τους μάγκες και τους σοφούς (Φλωρίδιδες, Παπαντωνίου και λοιποί). Ο κίνδυνος να μη σχηματιστεί ισχυρή κυβέρνηση είναι πολύ μικρός μπροστά στο κόστος που θα υποστεί η χώρα για πολλά χρόνια αν ο κόσμος για μία ακόμα φορά επιβρεβεύσει τη φαυλότητα, τον κρατισμό και την πολιτική υποκρισία ψηφίζοντας ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ. Καλύτερα Μάνο, καλύτερα Τζήμερο, καλύτερα ο,τιδήποτε άλλο εκτός από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για όποιον αγαπάει την Ελλάδα, θέλει πρόοδο και αλλαγές, αλλά γνωρίζει μέχρι που μπορούν να μας φτάσουν οι δημιουργοί της κρίσης. Εκλογές δε θέλανε όλοι αυτοί; Ε, ας δρέψουν τώρα τους καρπούς των σπόρων της επανάστασης απέναντι στο μνημόνιο, στον Παπανδρέου, στην προσπάθεια να αλλάξουν 5 πράγματα, στην ίδια την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οποιος κανει το λαθος και παρασυρθει απο τον συρμο που επικρατει"ψηφος σε μικρα κομματα",διαπρατει μεγαλο σφαλμα και θα το διαπιστωσει την επομενη των εκλογων.Τα ΜΜΕ σε αγαστη συμπαιγνια προσπαθουν να παρασυρουν οσο γινετε πιο πολλους.Μη τους κανετε το χατηρι..Το παρτυ που τοσα χρονια συμετειχαν εχοντας μετατραπει σε κρατικες εταιρειες συντηρουμενες απο το κρατος ελαβε τελος.Νομιζουν οτι ετσι θαπαρουν τη ρεβανς απο το ΠΑΣΟΚ.Ενα απο τα καλα του μνημονου ειναι τοτι ξεφουσκωσε τη φουσκα των ΜΜΕ..Ελπιζουν τωρα οτι με την ακυβενρησια που θα επιβαλουν θα παρουν οσο γινετε περισσοτερα...Φευ...τσαμπα χρηματα τελος..το μνημονιο καραδοκει..Κρατικες διαφημησεις τελος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν δεν ψηφίσει κάποιος ΠΑΣΟΚ, δεν θα οφείλεται στο αν είναι με τον ΓΑΠ ή τον Βενιζέλο.
    Όλα όσα γράφονται από δήθεν ΓΑΠικούς κατά Βενιζέλου ή το αντίστροφο είναι προφανέστατα υποβολιμαία από άτομα της συντηρητικής παράταξης, που γράφουν, προσπαθώντας να προκαλέσουν διχασμό μεταξύ των ψηφοφόρων της δημοκρατικής παράταξης, στα κλασσικά πάντα αθέμιτα πλαίσια, που γνωρίζει εδώ και 10ετίες και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί ακόμη η δεξιά παράταξη, όπως π.χ. κάνει τώρα κατά του αποστάτη της, Καμμένου, με μπροστάρηδες τον Ελεύθερο Τύπο και Παρασκευή & 13.
    Και εγώ με τον ΓΑΠ ήμουνα και εξακολουθώ να τον θεωρώ σπουδαίο πολιτικό, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν έχω πρόβλημα με τον Μπένυ.
    Το πρόβλημα με το κόμμα είναι μόνο ένα. Να πείσει, όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των πρώην ψηφοφόρων του, ότι παραμένει σε αυτή την συγκυρία η πιο αξιόπιστη λύση για τα επόμενα 3-4 δύσκολα χρόνια.
    Γιατί, να μη ξεχνάμε, ότι, στα 2,5 αυτά έτη μπορεί να υπήρξε δραστική μείωση των εισοδημάτων και θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερες διαρθρωτικές αλλαγές, αλλά έγιναν και πολλές τομές (Διαύγεια, διαβούλευση, αυστηροποίηση ΑΣΕΠ, Καλλικράτης, Ενιαία Αρχή Πληρωμών, Απογραφές Δ.Υ, συνταξιούχων, αναπήρων, Ενιαίο Μισθολόγιο με κομμένα τα γελοία επιδόματα, Η/Ν συνταγογραφήσεις, ΕΟΠΠΥ, λήξη φορολογικής ασυλίας(με πολλούς επώνυμους και μη, να οδηγούνται στον εισαγγελέα), ονόματα όπως οι 2 Ψωμιάδηδες και ο Μπέος να είναι πίσω από τα κάγκελα, ο Τσοχατζόπουλος το ίδιο βάση της επί ΠΑΣΟΚ εξεταστικής, ομάδα ΔΙΑΣ, 1ο στρατόπεδο κράτησης για μετανάστες, αρκετά κυνηγητά από ΣΔΟΕ σε μέχρι τώρα ανέγγιχτες ομάδες, αποδέσμευση 1,5εκ στρέμματα του Δημοσίου για διάθεση σε αγρότες, εξορθολογισμό ασφαλιστικού συστήματος με πορεία προς ενιαίο ασφαλιστικό σύστημα, απελευθέρωση φορτηγατζήδων,πλαφόν στους μεγάλους μισθούς, επαναφορά σε πλεονασματικού προϋπολογισμούς πολλών οργανισμών (και όχι λόγω μείωσης των μισθών), σημαντικός περιορισμός δαπανών, κίνημα αποδείξεων και πολλά ακόμη).
    Και όλα αυτά μέσα σε ένα κλίμα καταφανώς, φυσικά, αρνητικό, λόγω της απότομης πτώσης του βιοτικού επιπέδου, των απολύσεων, της ανεργίας και της μη ορατής προοπτικής βελτίωσης των πραγμάτων.
    Λόγω των ανωτέρω είναι δύσκολο να πείσει τον κόσμο του το ΠΑΣΟΚ να το ξαναψηφίσει και όχι επειδή οι μεν είναι ΓΑΠικοί και οι άλλοι Βενιζελικοί.
    Απλά, μόνο αν πειστεί κάποιος, ότι η χώρα χρειάζεται βαθιές αλλαγές σήμερα, για να βγει γρηγορότερα εκτός κρίσης, που αφορούν διαρθρωτικές τομές σε Δημόσιο και δημιουργία νέου παραγωγικού μοντέλου, και ότι αυτές μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κάνει, όπως έκανε και στο παρελθόν (εκδημοκρατισμός επί Ανδρέα και εκσυγχρονισμός επί Σημίτη) και με όσο το δυνατόν δικαιότερο τρόπο, μπορεί τελικά να ξαναψηφίσει ΠΑΣΟΚ.
    Αλλά, ούτε εγώ πιστεύω, ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, οπότε αναμένω δυστυχώς καταποντισμό του κόμματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα δεν είναι ΓΑΠ ή Βενιζέλος. Το πρόβλημα είναι ότι το ίδιο το ΠΑΣΟΚ σαμποτάρησε και απαξίωσε τα περισσότερα από τα επιτεύγματα που αναφέρεις στο κείμενο σου.
      Ας μην ξεχνάμε το παίζαν δύσκολοι για την υποψηφιότητα Ραγκούση, ώστε να καταλήξουν στον Πύρρο Δήμα.., τον Μόσιαλο τον πέταξαν στα σκουπίδια, για να βάλλουν άθλιους πολιτικάντηδες που μας έφεραν εδώ που είμαστε.

      Διαγραφή
    2. 10.10
      Ακριβώς. Το πρόβλημα δεν είναι ΓΑΠ ή Βενιζέλος.
      Αυτά, που ανέφερα, προχώρησαν αρκετά και κάποια ολοκληρώθηκαν. Άλλα σαμποταρίστηκαν και, αν και έγιναν κάποια δειλά βήματα, δεν προχώρησαν, όπως π.χ. τα ανοίγματα των επαγγελμάτων, γι' αυτό και δεν τα ανέφερα.
      Όσο για επιλογές, συμφωνώ, ότι ο Δήμας ήταν άστοχη επιλογή, αλλά ο Ραγκούσης έπρεπε να κατέβει να διεκδικήσει ψήφο και πιστεύω, ότι και ο Μόσιαλος, αν ήθελε να κατέβει στα Τρίκαλα, δεν θα υπήρχε αντίρρηση. Όσον αφορά τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη μεταξύ συνυποψηφίων, αυτό είναι στα πλαίσια του πολιτικού παιχνιδιού και δεν δίνω πολύ βάρος.
      Απλά θα πρέπει, όποιος ψηφίσει ΠΑΣΟΚ, να προσέξει, ποιον θα σταυρώσει, ώστε να υπάρχει κάποιος αριθμός ικανών, εντίμων και εκτός συμφερόντων βουλευτών στο κόμμα.

      Διαγραφή
    3. 10:10 AM
      Κάνεις λάθος με το Μόσιαλο και παραπληροφορείς. Μόνος του αποσύρθηκε, δεν τον πέταξε κανείς στα σκουπίδια όπως ισχυρίζεσαι.
      Έχεις πρόβλημα ,με τον Δήμα λαι δεν έχεις πρόβλημα με τον Δούκα, το Σιμπιλίδη, και τους λοιπούς βατοπεδινούς και όχι μόνο? Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τον 11.33, ας προσέξουμε ποιούς βουλευτές θα "σταυρώσουμε", ποτέ δεν το κάναμε, ας το κάνουμε τουλάχιστον τώρα!

      Διαγραφή
    4. Δεν ψηφίζω ούτε Δούκα, ούτε Συμπιλίδη και ούτε ψήφισα ποτέ ΝΔ. Ψηφίζω στην Α' Θεσσαλονίκης κι εκεί δεν έχει Ραγκούση, έχει Καϊλή.
      Κανείς ψηφοφόρος δεν είναι πια δεδομένος.

      Διαγραφή
  15. Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι οι μεταρρυθμιστες, οι εκσυγχρονιστές και οι αυτοαποκαλούμενοι εκσυγχρονιστές που έχουν μείνει στο Πασοκ δεν είναι ικανοί να συσπειρώσουν. Ο Λοβέρδος παραδέχεται οτι αυτοί το εγκαταλείπουν. Γιατί άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Τσούγδω Για να μπορείς μετά τον Γιώργο Παπανδρέου να υμνείς ελεύθερα και απροκατάληπτα τις δύο άλλες μεγάλες μορφές της πολιτικής μας ζωής καλή μας Τσούγδω: την Ντόρα Μητσοτάκη και τον Στέφανο Μάνο!

      Διαγραφή
  16. Όχι μονο σκεφτονται, αλλά είναι αποφασισμένοι να βοηθήσουν και εθελοντικά.
    Να πάει να αλιεύσει ψήφους, από τους συντεχνίτες φαρμακοποιούς τώρα.
    Το μη άνοιγμα του επαγγέλματος, δεν ξεχνιέται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ 09:29

    "Απλά, μόνο αν πειστεί κάποιος, ότι η χώρα χρειάζεται βαθιές αλλαγές σήμερα, για να βγει γρηγορότερα εκτός κρίσης, που αφορούν διαρθρωτικές τομές σε Δημόσιο και δημιουργία νέου παραγωγικού μοντέλου, και ότι αυτές μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κάνει..."

    Και επειδή κανείς δεν μπορεί να πειστεί, ακριβώς γι αυτά που γράφεις, γι αυτό δεν θα ψηφιστεί το ΠΑΣΟΚ. Κανείς δεν το εμπόδισε να τα κάνει όταν έπρεπε και μπορούσε. Τα ακριβώς αντίθετα έκανε. Και θα τα κάνει τώρα που θα είναι μειοψηφία; Αποκλείεται. Τώρα υπάρχει δείγμα γραφής, οι μάσκες έπεσαν και οι προθέσεις τους αποκαλύφθηκαν. Με τον Ρέππα και το Βενιζέλο, διαρθρωτικές αλλαγές απλά δεν γίνονται. Τα ψέμματα τελείωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να έκανε πια σε 2 χρόνια μέσα?

      "Κανείς δεν το εμπόδισε να τα κάνει όταν έπρεπε και μπορούσε"
      Κανείς? ξαναρωτώ, κανείς? Δύο μόνο θα σου πω: Θύμιος, ΠΑΜΕ, σου φτάνουν ή θέλεις και άλλα? Επίσης να σου θυμίσω και τη λύσσα των δήθεν φοιτητών αλλά και των καθηγητών να μην εφαρμοστεί ψηφισμένος νόμος παρακαλώ για τα ΑΕΙ! Τις βαθείς αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις όλοι τις ήθελαν και τις θέλουν βέβαια σε αυτή τη χώρα αλλά όχι για την πάρτη τους αλλά για τον γείτονα! Συμπέρασμα: Τίποτα δε θα γίνει αν ο καθένας από μας δεν ζητήσει να γίνουν όλα αυτά που πρέπει και επιβαλλεται να γίνουν ξεκινώντας από τον εαυτό μας. Αποκλείται να γίνουν λοιπόν όχι γιατί δεν θέλουν αυτοί (όλοι) αλλά γιατί δεν θέλουμε εμείς να γίνουν και να μας περιλαμβάνουν.

      Διαγραφή
    2. Speak for yourself (ξεκινώντας από τον εαυτό μας) όταν μιλάς για εμπόδια στις μεταρρυθμίσεις. Προσωπικά δεν με αφορά. Τον Βορίδη και τον Μπαμπινιώτη δεν τους διόρισα εγώ. Αυτά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Η μεταμέλειά σου (όχι γιατί δεν θέλουν αυτοί (όλοι) αλλά γιατί δεν θέλουμε εμείς να γίνουν και να μας περιλαμβάνουν), όπως καταλαβαίνεις δεν πείθει πλέον κανέναν. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. Αυτά να τα είχατε σκεφτεί όταν αντικαθιστούσατε το Ραγκούση με τον Ρέππα. Τώρα είναι πια πολύ αργά. Λυπάμαι.

      Διαγραφή
  18. Ο ΛοβέρδΟς,ας πάει να διορθώσει το κατάπτυστο νομοσχέδιο για τον ΕΟΠΥ,που έβαλε όλους τους Ελληνες μέσα,εκτός από το προνομιούχο συνάφι του και όλα τα κολητάρια τους και ας έρθει μετά να μας πεί, που θα ψηφίσουμε τελικά.
    Ας πάει και στο Γιαννίτση να τον ρωτήσει, πως από 50% που ήταν φέτος μειωμμένες οι δαπάνες για τις εκλογές,έγιναν 25% και ως το τέλος θα ξεπεράσουν και το 2009 και θα καταλάβει γιατί πολλοί πασόκοι δεν θα ξαναγυρίσουν σ αυτούς.
    Η ΑΛΑΖΟΝΕΊΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΙΑ.
    ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό αφορά όλα τα κόμματα (σχετικά με τις δαπάνες) και όχι μόνο το πασοκ

      Διαγραφή
  19. Ρε Λοβέρδο πως να μην πάνε οι εκσυγχρονιστές σε Ντορα Μανο Τσιπρα ναι και Τσίπρα κλπ οτάν Δ/ντης μεγάλης ΔΟΥ γύριζε με υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στα γραφεία που είναι προϊστάμενος συστήνοντας τον στους υπαλλήλους!!!!! Εδώ υπάρχουν προϊστάμενοι σε ΔΟΥ που το προηγούμενο επάγγελμα τους ήταν να φτιάχνουν κουλουράκια στην Ολυμπικ Κετερινγκ. Και οι πασοκοί μιλάνε για εκσυγχρονισμό μεταρρύθμιση και εσείς τους πιστεύετε ότι θέλουν ταχα την Ελλάδα μέσα στο ευρώ.Πραγματικά με αυτά που έχω δει στο Ελλ Δημόσιο πιστεύω οτι και το ανταρσύα να διοικούσε την Ελλαδα πολύ πιο αξιόπιστο management θα ακολουθούσε από τι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ. Εδω έχουμε το απίστευτα οξύμωρο φαινόμενο την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ να είναι υπέρ του ευρώ και τα στελέχη τους στο υπουργεία να κάνουν οτι είναι δυνατόν για να φύγει η Έλλαδα απο το ευρώ..... ενω οι αντιμνημονιακες δυνάμεις που υποτίθεται θέλουν την Ελλαδα εκτός ευρωπη αν κυβερνούσαν να περιόριζαν την κακοδιοίκηση στο δημόσιο και τελικά να κατάφερναν να μην βγεί η Ελλάδα εκτός ευρώ....τραγικό ΕΕΕ???? Ο Κοσμός το έχει καταλάβει αυτό και πολλοί έντιμοι δ.υ θα ψηφίσουν αντιμνημονιακά κόμματα ακόμα και αν δεν συμφωνούν μαζί τους ιδεολογικά. Και κατί τελευταίο την καραμέλα των απολύσεων στο δημόσιο την διακινούν και την γουστάρουν οι μαφίες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ στο δημόσιο για να απολυθούν οι έντιμοι υπάλληλοι που έχουν πυκνώσει τις τάξεις του δημοσίου από διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ωστε να κάνουν τις δουλείες τους ανέτα.... Το γράφω αυτό γιατί πολλοί από εσάς τους μεταρρυθμιστές νομίζετε ότι αν αρθεί η μονιμότητα των δ.υ θα περιοριστεί η διαφθορά το αντίθετο πουλάκια μου, όπως και με το ενιαίο μισθολόγιο οπού ήταν η μεγάλη δικαίωση των λαμογιών του δημοσίου οι όποιοι κορόιδευαν τους έντιμους Δ.Υ: Είδατε πόσο μάλ...ες ήσασταν τόσα χρονιά που δεν τα περνάτε? Αυτοί που τα έπαιρναν δεν κοιτάγανε καν αν έχει μπει η μισθοδοσία στους λογαριασμούς τους οι άλλοι που δεν τα περνάνε ξέρετε πώς νιώθουν τώρα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς, πόσο κουραστικό είναι Δ.Υπάλληλε για τους απ' έξω, να υπερασπίζεσαι το συνάφι σου. Όλοι είστε έντιμοι, όλοι είστε δουλευταράδες, λίγα είναι τα λαμόγια και οι λαδιάρηδες κλπ κλπ κλπ.
      Είστε πραγματικά γραφικοί με 1,5εκ ανέργους εκτός των τειχών και δεν πείθεις, ότι θα ψηφίσεις αντιμνημονιακά για το καλό της κοινωνίας. Για πάρτυ σου θα ψηφίσεις, για να μη σε απολύσει η Τρόικα των μνημονιακών.
      Αλλά για τους εκτός συστήματος είναι το θέμα αυτό παντελώς αδιάφορο. Κι αν μειωθούν οι δαπάνες με το να απολυθούν και καμμιά 200αριά χιλιάδες τεμπέληδες και οι φόροι στους υπόλοιπους, τόσο το καλύτερο. Μόνο για ανθρωπιστικούς λόγους σας σκέφτομαι, γιατί είστε άχρηστοι να βρείτε δουλειά εκτός, αφού έχετε μάθει όλη τη ζωή σας, να σκονίζετε μία καρέκλα.

      Διαγραφή
    2. Άσε τα σάπια δημοσιουπαλληλάκο δε το σώζεις το σινάφι σου όσο και να προσπαθείς! 20 χρόνια τώρα μπαινοβγένω σε δημόσιες υπηρεσίες και έχω τραβήξει τα βάσανα του λυναριού, όποιος δεν ξύνει τα νύχια του, λείπει από το πόστο του, και όποιος είναι στο πόστο του μιλάει στο τηλέφωνο με τον κολλητό του και όποιος δεν μιλάει στο τηλέφωνο με τον κολλήτό του παίρνει γρηγορόσημα ή μίζες. Το 1% βαρά βαρά δουλεύει ας πούμε καλά.
      Ασε και την ευγένεια "Τι θες πάλι εσύ?", τους χαλάμε την ησυχία βλέπεις! .

      Διαγραφή