Αν πιστεύεις ότι «όλοι χωράνε», δεν έχεις καταλάβει γιατί σκόρπισε το ΠΑΣΟΚ

27.1.14


Η διαπίστωση του πολιτικού τέλους του παταγωδώς αποτυχημένου Ευάγγελου Βενιζέλου δεν είναι το μόνο θέμα που έχει καταντήσει πλέον κλισέ στη συζήτηση για την Κεντροαριστερά.

Μια άλλη φράση που επαναλαμβάνεται συνεχώς, χωρίς καθόλου να μπορώ να την καταλάβω είναι αυτό το περίφημο «όλοι χωράνε», το οποίο το ακούω συνεχώς κι από παντού. Αναρωτιέμαι πραγματικά τι πιστεύουν αυτοί που το εκφράζουν.

Το 2009 το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου στο οποίο όλοι χωρούσαν, αν και μάλλον κακώς όλοι χωρούσαν, έλαβε 43,9% και τον Ιούνιο του 2013 το ΠΑΣΟΚ του Ευάγγελου Βενιζέλου, στο οποίο επίσης πάλι όλοι χώρεσαν έλαβε 12,28%.

Την επόμενη μέρα της συντριβής, το ΠΑΣΟΚ σκόρπισε στους 5 ανέμους και έγινε μόδα η ίδρυση κόμματος ή κίνησης, όπως αναλύθηκε πριν και εδώ, από ανθρώπους που ακόμα κι αν διέθεταν κάποιο πολιτικό κεφάλαιο, κατάφεραν να σκορπίσουν το μεγαλύτερο μέρος του, μεθυσμένοι από τα χειροκροτήματα που ίδιοι χάριζαν στους εαυτούς τους, όταν κοιτάζονταν στον καθρέφτη.

Το 2012 λοιπόν το ΠΑΣΟΚ έχασε, εξαιτίας πολλών λόγων, πάνω από 30 μονάδες από την εκλογική του δύναμη. Με λίγα λόγια, ο ελληνικός λαός έδειξε σε κάποιους την πόρτα της εξόδου από την πολιτική ζωή του τόπου, δεν έδειξε με την ψήφο του ότι «όλοι χωράνε».

Το «όλοι χωράνε» που διατυπώνεται κυρίως για να μην διαταραχθούν οι κοινωνικές σχέσεις των διαφόρων στελεχών είναι εντελώς ανακόλουθο από τη λαϊκή ετυμηγορία. Πώς γίνεται να χωράνε στο ΠΑΣΟΚ κι αυτοί που ζήτησαν «συγγνώμη» από τον ελληνικό λαό για το Μνημόνιο αλλά και αυτοί που έφτυσαν αίμα για να σώσουν τη χώρα με το Μνημόνιο;

Πώς γίνεται να χωράνε και αυτοί που θυσιάστηκαν για την πολιτική ατζέντα του 2009-2011 μαζί με αυτούς που παραχώρησαν αυτή την ατζέντα στον τυχοδιώκτη Σαμαρά και του επέτρεψαν να κερδίσει τις εκλογές με βάση αυτήν;

Πώς γίνεται να χωράνε σε ένα κοινό εγχείρημα και εκείνοι που δεν προλάβαιναν να κοιμηθούν το 2009-2011 μαζί με αυτούς που τους έκαναν υψηλή κριτική από τα καφέ του Κολωνάκιου εκείνη την περίοδο και έχουν σήμερα καταλάβει ότι τη χώρα την έσωσε ο Σαμαράς;

Πώς γίνεται να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι οι άνθρωποι που τους έπνιξαν αδίκως τα σκατά της Μεταπολίτευσης μαζί με αυτούς που πάνε να ανασύρουν από το περιθώριο της πολιτικής ζωής τον Κώστα Σημίτη, το Νίκο Χριστοδουλάκη και το Νίκο Μπίστη ως «δικαιωμένους»; Δικαιωμένους για τι; Για το ότι δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν ξέρουν τίποτα για τον Τσοχατζόπουλο και τον Κάντα για τους οποίους βρέθηκαν να απολογούνται άνθρωποι που εκλέχθηκαν πρώτη φορά το 2007 και το 2009;

Πώς είναι δυνατόν να χωράνε όλοι, θύτες και θύματα;

62 σχόλια:

  1. Το να χρεώνεις τον Τσοχατζόπουλο στον Σημίτη είναι σαν να χρεώνεις τον Βενιζέλο στον Παπανδρέου. Τουλάχιστον ο Σημίτης κέρδισε τον Τσοχατζόπουλο και οι μίζες ήταν μικρό τίμημα για να γλιτώσουμε τον Άκη πρωθυπουργό. Το χάπατο ο Παπανδρέου παρέδωσε το κόμμα στον Βενιζέλο και τα αποτελέσματα τα είδαμε. Άντε και με τον Αλέξη πρωθυπουργό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Μαντέλη να του τον χρεώσω ή και γι'αυτόν φταίει ο ΓΑΠ;

      Το χάπατο πάντως έφερε νόμους στη Βουλή που έβαλαν φυλακή τον Τσοχατζόπουλο πάντως.

      Το να χρεώνει τον Βενιζέλο στον Παπανδρέου είναι σαν να χρεώνεις στον Τζίγγερ την Παράγκα.

      Διαγραφή
    2. Tα ίδια σκατά είναι παραπολιτικέ και ο Βενιζέλος και ο Παπανδρέου και ο Σημίτης και όλοι εκει μέσα. Ο λατρεμένος σου Παπανδρέου δεν πρόκευψε απο παρεθνογένεση. Ήταν υπουργός του ΠΑΣΟΚ απ' το 81'. Αυτός τίποτα δεν άκουσε; Τίποτα δεν ήξερε τόσα χρόνια για τις μίζες και για όλα τα στραβά των διακυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ διαχρονικά;

      Επίσης και μια ερώτηση για σένα συγκεκριμένα: Αν υποθέσουμε οτι κατέβαινε ο Παπανδρέου στις εκλογές και οχι ο Βενιζέλος (μετά την είσοδο της χώρας στο μνημόνιο), πόσο ποσοστό πιστεύεις οτι θα έπαιρνε;

      Διαγραφή
    3. Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, δεν χρεώνω τον Τσοχατζόπουλο στον ΓΑΠ. Όμως ο Τσοχατζόπουλος ήταν ο βασικός εσωκομματικός αντίπαλος του Σημίτη όπως ήταν ο Βενιζέλος του ΓΑΠ. Δεν έκανε ο Σημίτης τον Άκη Νο 2 του κόμματος, άλλος τον έκανε, όπως δεν έκανε κι ο ΓΑΠ νο 2 τον Βενιζέλο, και όσο μπορούσε ο ΓΑΠ να ξεφορτωθεί τον Βενιζέλο άλλο τόσο μπορούσε να ξεφορτωθεί ο Σημίτης τον Άκη. Η βασική διαφορά ήταν πως ο Σημίτης κέρδισε την κρίσιμη εσωκομματική μάχη ενώ ο ΓΑΠ την έχασε, και μαζί το κόμμα. Και σ' αυτό λίγος ήταν. Ο Σημίτης, ότι και να του χρεώνεις, λίγος δεν ήταν ποτέ.

      Να χρεώσουμε στον Μαντέλη στον Σημίτη, φυσικά. Να χρεώσουμε και στον ΓΑΠ την Ξενογιανακοπούλου και την Κατσέλη, τον Παπουτσή, την Μπιρμπίλη και τον αγαπημένο σου τον Παπακωνσταντίνου και όλους τους πριγκιπικούς κηπουρούς και έλα να μετρήσουμε ποιοι έκαναν μεγαλύτερο κακό στη χώρα.

      Διαγραφή
    4. Είστε απίθανοι ρε παραπολιτικέ εκεί στο ΠΑΣΟΚ. Αν δεν ήταν ο Σημίτης το πολυαγαπημένο σας παπανδρεϊκό ΠΑΣΟΚ θα είχε κάνει τον Άκη πρωθυπουργό και έχετε το θράσος να του τον χρεώνετε κιόλας. Δεν παλεύεστε.

      Έχεις πλάκα πάντως, τρία χρόνια μας ανεβάζεις αρθράκια του Παγουλάτου, του Βούλγαρη, του Ματσαγγάνη, του Δοξιάδη για την κρίση και μας λες πόσο καλά τα λένε και τώρα που αυτοί ακριβώς οι άνθρωποι αποφάσισαν να βγουν μπροστά να κάνουν κάτι εσύ αποφάσισες πως οι 58 είναι ο Μπίστης κι ο Χριστοδουλάκης που πάνε να αναστήσουν τον ογδοντάχρονο Σημίτη. Γελάει ο κόσμος.

      Διαγραφή
    5. Για να είμαι ειλικρινής, αδυνατώ και να συγκρίνω τα έργα Μαριλίζας, Παπουτσή, Παπακ με τα έργα των εξαπτέρυγων του εκσυγχρονισμού. Πρώτον, οι ανωτέρω τουλάχιστον δεν πιάστηκαν με τη γίδα στην πλάτη, όπως οι τσουκατομαντέληδες. Δεύτερον, όλοι τους κάτι προσπάθησαν να κάνουν όταν το πλοίο βυθιζόταν λόγω της μαεστρικής ηγεσίας του μάγου Σημίτη που ξεχείλιζε από παντού. Να δεχθώ πως η Λούκα έκανε αηδίες προεκλογικά και παρέσυρε τον ΓΑΠ; Να το δεχθώ για χάρη της συζήτησης. Αλλά να βάζουμε κόσμο στο ίδιο καλάθι με κριτήριο το ότι δεν τον χωνεύουμε από τα εσωκομματικά, είναι τουλάχιστον λαϊκισμός...

      Διαγραφή
    6. Από το πολύ πριόνισμα που του έκαναν του Σημίτη, κυβέρνησε μόνο 8 χρόνια, ρεκόρ μεταπολίτευσης. Επίσης, από το πολύ πριόνισμα, το μισό του Υπουργικό Συμβούλιο είναι υπόδικο και το "βαθύ ΠΑΣΟΚ" βασίλευσε και κυβερνούσε μαζί του.

      Διαγραφή
    7. @11:57

      8 χρόνια κυβέρνησε γιατί έβγαλε την Ελλάδα από τη μιζέρια του πληθωρισμού, της διολίσθησης της δραχμής και των κρατικών τραπεζών που για να πάρεις δάνειο να κάνεις τη δουλειά σου έπρεπε να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη και γιατί έφτιαξε μερικά από τα σημαντικότερα έργα υποδομής που άλλαξαν τη ζωή στην Αθήνα.

      Διαγραφή
    8. @ 8.46

      Ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα χρησιμοποιεί και μία θεία μου για τη χούντα. Ακριβώς όμως.

      Διαγραφή
    9. @6:32

      Δηλαδή τι σου λέει η θεία σου; Πως η χούντα κέρδισε τις εκλογές γιατί αναγνώρισε ο κόσμος το έργο της; Τα έχει χάσει η καημενούλα, ε; Τι να κάνουμε, έτσι είναι τα γεράματα.

      Διαγραφή
    10. Όχι, λέει τι ωραίους δρόμους και έργα που έφτιαξε η χούντα που δεν χρέωσε τη χώρα και άλλα ωραία.

      Απλά πράγματα αγαπητέ 10.09. Πάρε μια φωτογραφία του Υπουργικού Συμβουλίου του Σιμίτι και πες μας πόσοι είναι μέσα και πόσοι έξω. Ποσοστά.

      Αυτό σημαίνει ότι είναι διεφθαρμένος ο Σιίτης? Όχι βέβαια. Αλλά κάτι λέει για το...leadership του ανδρός.

      Διαγραφή
    11. @6:58

      Μιλούσαμε για το λόγο που κέρδισε ο Σημίτης τις εκλογές. Ο 11:57 υπονοεί τη διαπλοκή που τον στήριξε. Εγώ λέω πως ήταν οι πραγματικές επιτυχίες της κυβέρνησής του, τις οποίες κανείς δεν αμφισβητεί. Το τι πιστεύει η θεια σου για τη χούντα δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο.

      Από το υπουργικό συμβούλιο του Σημίτη μόνο ο Άκης είναι μέσα κι αυτός ποτέ δεν ήταν δικός του άνθρωπος. Του (μας) τον φόρτωσε ο Μεγάλος και αν δεν ήταν ο Σημίτης η πασοκαρία (που ποτέ δεν χώνεψε τον Σημίτη και τελικά τον έφαγε) θα μας τον είχε κάνει και πρωθυπουργό. Αφήστε τις εξυπνάδες λοιπόν.

      Το leadership ο Σημίτης το απέδειξε πολλές φορές. Πες μου εσύ ποιος πρωθυπουργός έχει καταφέρει περισσότερα. Με ποσοστά.

      Διαγραφή
  2. Φωτογραφία του κυρίου δεξιά να δίνει τη δαχτυλιδιά στον μια ζωή απόντα-ακόμη και αν τα φαινόμενα τον παρουσίαζαν παρόντα- υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @8:25

      Μόνο φωτογραφίες του Σημίτη με τον Τσουκάτο, τον Μαντέλη και τον Βενιζέλο υπάρχουν. Ο ΓΑΠ ποτέ δεν είχε σχέση με τον Σημίτη ή με κάποιον άλλο από τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ. Γιαυτό θα γυρίσει τώρα θριαμβευτής να ξαναπάει το κόμμα στο 40%.

      Δυστυχώς αυτά πιστεύουν κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ (κι ο παραπολιτικός μαζί τους) και δεν καταλαβαίνουν πως επιστροφή στο παρελθόν δεν υπάρχει και ο ΓΑΠ είναι οριστικά τελειωμένος. Οι ελπίδες επιστροφής του έχουν τις ίδιες πιθανότητες να εκπληρωθούν με τις ελπίδες επιστροφής του Καραμανλή στην αρχηγία της ΝΔ, δηλαδή καμία. Όχι επειδή δεν τον θέλει ο Ψυχάρης κι ο Μπόμπολας αλλά γιατί δεν τον θέλει ο κόσμος. Δίκαια ή άδικα, ο ΓΑΠ για τους περισσότερους Έλληνες θα είναι πάντα ο πρωθυπουργός του μνημονίου. Δυστυχώς ακόμα και σ' αυτό οι, υποτίθεται προοδευτικοί, άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ εξακολουθούν να κοιτούν μόνο πίσω.

      Διαγραφή
    2. Είχε μήπως με τον Τρεπεκλή;

      Διαγραφή
  3. Ρε αδερφια..
    όταν ο Σημίτης ε'ίχε ενταξη Κύπρου στην Ε.Ε., Ελλάδα στην ΟΝΕ, Ιμια, Οτσαλαν και πλέιστα άλλα τόσα,
    Οι Ακηδες, οι Παναγιωτακοπουλοι, Οι Παπασπύροι, οι Πολυζωγόπουλοι και λοιπες ..σοσιαλιστικές δυνάμεις τον πριόνιζαν κανονικά από μέσα.
    Όχι ότι είναι αμοιρος ευθυνών , αλλα΄όταν δέιχνεις εμπιστοσύνη στον Ακη, δείχνει εμπιστοσύνη σε ..συντρόφους σοσιαλιστές με αντιστασιακή διαδρομή, με στερ΄ησεις, με διώξεις , άρα εκ προοιμίου εντιμους ανθρώπους...σκεφτόταν υποθέτω.
    -Ο Σημίτης έφυγε διωγμένος από την ΔΕΘ ,όταν ο Ανδρέας τον εγκάλεσε ,ότι δεν είχαμε καλή ναυτιλιακή πολιτική και στη θέση έβαλε τον Κατσιφάρα..
    Η αλήθεια είναι οτι από τότε έθετε ζητήματα πορείας της οικονομίας.
    Μήπως επιδή δεν μιλάει, μιλάμε εμείς για πάρτη του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί δεν το παίρνετε απλώς απόφαση οτι το "όλον ΠΑΣΟΚ" (και οχι το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου ή του Γιωργάκη) πέθανε οριστικά και αμετάκλητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζεις - του Βενιζέλου ναι πέθανε

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 9:55, τι εννοεις; ποιανού το ΠΑΣΟΚ ζει;

      Διαγραφή
    3. ΠΡΟΣ : Τιμητές και Συκοφάντες του ΓΑΠ (Αυτό το σχόλιο το έχω ξαναγράψει, αλλά δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω, όσο θα υπάρχουν ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΙ και ΗΛΙΘΙΟΙ): Γιατί ακριβώς κατηγορείται ο Παπανδρέου παλληκάρια μου ? Μήπως επειδή το 2010 δεν άφησε την χώρα να κάνει στάση πληρωμών και έτσι δεν ζήσαμε την ΜΑΥΡΗ ΦΤΩΧΙΑ που έζησε η χώρα την δεκαετία του 50 ? Για ρωτήστε τους γονείς σας ή τους παππούδες σας που την έζησαν και αυτοί θα σας εξηγήσουν !!! Κατηγορείτε τον ΓΑΠ που έδρασε σαν ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ αντί να κατηγορείτε τον Καραμανλή που ήταν ο ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ της οικονομίας γιατί την περίοδο 2004 – 2009 : Διπλασίασε τις ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ (από 30 Δις σε 59 Δις), αύξησε το Χρέος κατά 68,5% (από 178 Δις σε 300 Δις ή 129,7% του ΑΕΠ), το Έλλειμμα από 3,2% το 2003 σε 15,6% το 2009 (36 Δις εκ των οποίων τα 24,5 Δις ήταν ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑ) και έριξε την Αξιοπιστία της χώρας στο ΝΑΔΙΡ, επειδή έδινε συνεχώς ΨΕΥΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ στους εταίρους μας, αποκρύπτοντας συστηματικά τον οικονομικό ΚΑΤΗΦΟΡΟ της χώρας. Προς όλους τους ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΥΣ : α)Το θηριώδες ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΑ του Καραμανλή είναι που προσπαθεί η χώρα να ΜΗΔΕΝΙΣΕΙ ( με αιματηρές θυσίες όλων μας) και να φτάσει σε ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. Ένα μεγάλο μέρος αυτών που πληρώνετε ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΙ, οφείλεται στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ λάθη της κυβέρνησης Καραμανλή!!! (Εγώ διαφωνώ με την πολιτική που ακολουθείται, δηλ. την μείωση του Ελλείμματος μέσω ΚΥΡΙΩΣ της μείωσης των Δαπανών με αιχμή το ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΑ Μισθών και Συντάξεων και όχι της αύξησης των Εσόδων, μέσω της ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ και όχι της ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ όπως γίνεται τώρα, πάταξης της ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ). β) Σημειώστε ότι η κυβέρνηση Καραμανλή παρέλαβε τη χώρα με ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ (αποτελέσματα του 2003 και μάλιστα μετά την «απογραφή» του Αλογοσκούφη). γ)Τα οικτρά Οικονομικά Στοιχεία και η έλλειψη ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ που μας «προικοδότησε» η κυβέρνηση Καραμανλή, ήταν οι αιτίες που το 2010 αποκλειστήκαμε από τις αγορές (αφού το ύψος των επιτοκίων έγινε απαγορευτικό) και η κυβέρνηση Παπανδρέου είχε να επιλέξει : Ή το ΜΝΗΜΟΝΙΟ ή την ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ . Δηλαδή το ΦΑΣΜΑ της ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ έφερε το ΜΝΗΜΟΝΙΟ και ΟΧΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ !!! Καταλάβατε παλληκαράκια, ότι οι βρισιές σας πάνε σε ΛΑΘΟΣ ΔΙΕΥΘΝΣΗ ? Αν δεν το καταλάβατε θα αποδειχτεί για μια ακόμη φορά, ότι Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ANIKHTH !!! ΥΓ. Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ κάποιων προς τον Παπανδρέου τους παρασύρει στο εξής ΑΤΟΠΗΜΑ : Τον Βενιζέλο και τους τους συνεργάτες του που έδρασαν σαν «Δούρειοι ίπποι» ΕΝΑΝΤΙΟΝ του Παπανδρέου, να τους «ΧΡΕΩΝΟΥΝ» στον ... Παπανδρέου !!! Εάν αυτό δεν είναι «σχιζοφρενικό», τότε τι είναι ?

      Διαγραφή
    4. 9.05 Είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκορπισμένοι!!!!!!!! Κάνε λίγο υπομονή να δούμε και την επόμενη παράσταση .....και αμέσως μετά θα μας δεις.

      Διαγραφή
    5. Aνώνυμε 12:43, πρόσεχε μην σκίσετε κανένα καλτσόν...

      Η επόμενη παράσταση στην οποία αναφέρεσαι, θα είναι η μη εκλογή από το ΠΑΣΟΚ ευρωβουλευτή και η μη είσοδός του στο Ελληνικό στο κοινοβούλιο...

      Αυτή πράγματι θα είναι μια ωραία παράσταση για τον λαό και την Ελλάδα.

      Και ευτυχώς για όλους μας, δεν αργεί...

      Διαγραφή
  5. παραπολιτικε εισαι δηλωμενος αντιβενιζελικος αλλα πιστεψε με αδικος. το πασοκ και ο βενιζελος κανουν αυτο που πρεπει.ο συριζα κανει αυτο που τον συμφερει.οπως και ο σαμαρας για δυο χρονια εκανε τον αντιμνημονιακο και υξερε οτι ηταν λαθος..ο βενιζελος το μονο κακο που εχει ειναι οτι ειναι χοντρος και ασχημος .υπο αυτη την εννοια ουτε εμενα μου αρεσει.ολα τα αλλα ειναι κοροιδιες.ελεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπουργός του ΓΑΠ δεν ήταν ο χοντρός; Λογικό να είναι τόσο πετυχημένη επιλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχετε πολύ πλάκα οι σημιτικοί,που μου την είδατε όλοι πεφωτισμένη ηγεσία. Κάτι μόνο αναφέροντας τις λέξεις Κόκκαλης-Ψυχάρης-Μπόμπολας-Σάλλας-Λάτσης θα έπρεπε να το σιωπάτε. Λίγη τσίπα ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @12:29

      Κανείς σημιτικός δεν την είδε πεφωτισμένη ηγεσία. Οι σημιτικοί γνωρίζουν πως ο Σημίτης είναι τελειωμένος και δεν έχουν ψευδαισθήσεις επανόδου. Οι παπανδρεϊκοί που ακόμα δεν μπορούν να χωνέψουν το τέλος της δυναστείας και του ηγέτη της καρδιάς τους, χρησιμοποιούν κάτι τελειωμένους μαϊντανούς σαν τον Μπίστη για να περιχαρακώσουν τα απομεινάρια του ΠΑΣΟΚ, ελπίζοντας πως αν κρατήσουν το μαγαζί ανοιχτό θα ξανάρθουν οι πελάτες. Μόνο που το μαγαζί έχει χρεοκοπήσει.

      Διαγραφή
    2. @ 12:17
      Αν μου βρεις ένα καλό λόγο του Μπιστη για τον ΓΑΠ,ακόμα και για τον Ανδρέα,θα σε παραδεχτώ... Τι διαβάζουμε!!! Ο Μπίστης οπαδός του ΓΑΠ!

      Διαγραφή
    3. @8:34 από 12:17

      Δεν κατάλαβες τι γράφω. Εννοώ πως τα απομεινάρια του ΠΑΣΟΚ δείχνουν τον Μπίστη (και κάνουν πως δεν βλέπουν τους υπόλοιπους) για να μας πείσουν πως οι 58 είναι στην πραγματικότητα φερετζές για την επιστροφή των σημιτικών. Μπούρδες είναι αυτά. Οι μαϊντανοί σαν τον Μπίστη μπορεί να χώνονται όπου βλέπουν ευκαιρίες αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι πρωταγωνιστές και δεν θα κρίνουμε τους 58 επειδή μεταξύ τους είναι κι αυτός.

      Διαγραφή
  8. Ο ΓΑΠδε στήριξε Σημιτη το 1996 ; Ο ΓΑΠ δεν ήταν υπουργός σε όλες τις κυβερνήσεις Σημίτη, ο ΓΑΠ δεν πήρε το δαχτυλίδι χωρίς αντίπαλο από τον Σημίτη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικό του μαγαζί ήταν. Ο Σημίτης ήταν απλά ο ενοικιαστής!

      Διαγραφή
    2. @@@@@@@@@
      12:42 Ναι ο ΓΑΠ όπως λες στήριξε Σημίτη το 1996
      γιατί ήξερε τι είναι ο Άκης τον οποίο και έκλεισε φυλακή .
      Ναι ο ΓΑΠ ήταν υπουργός του Σιμήτη αλλά δεν υπέγραψε κανένα εξοπλιστικό πρόγραμμα του Άκη .
      Ναι ο ΓΑΠ πήρε το δαχτυλίδι απο τον Σιμήτη όταν δεν το έπαιρνε κανένας άλλος , και του βάζανε και τρικλοποδιές με τον Πάχτα αν θυμάσαι , αλλά το 2007 εξελέγη αρχηγός του ΠΑΣΟΚ , για πρώτη φορά στα χρονικά της χώρας μας με καθολική ψηφοφορία από το λαό με 1,5 εκατομμύρια ψήφους .
      Δεν ξέρω αν αυτά σου λένε κάτι και αν με όλα αυτά κάλυψα τις απορίες σου .

      Διαγραφή
    3. 12.42 Μεγάλε άντε να συμφωνήσουμε μαζί σου. Για τον πολυχρονεμένο που ήταν η αιτία και ήλθε το μνημόνιο ,δεν σε βλέπω να γράφεις κάτι. Βιδωσέτο καλά στο μυαλό σου ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!!!! Είναι σύμβαση προκειμένου να παίρνομε τα χρήματα από τον μηχανισμό στήριξης.

      Διαγραφή
    4. Αν ο ΓΑΠ ήξερε τί ήταν ο Ακης γιατί δεν το ελεγε στον μπαμπά του που τον είχε κολλητό ; Αν ο ΓΑΠ ήξερε τι ήταν ο Άκης γιατί τον διατηρούσε στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ μεχρι και το 2007, ως πρόεδρος. Ο ΓΑΠ επίσης δεν υπέγραψε κανένα εξοπλιστικό διότι δεν ήταν υπουργός άμυνας, αν ηταν δεν ξερεις τί θα έκανε. Επίσης δεν έβαλε πλάτη στο ασφαλιστικό του Γιαννίτση τότε. Το 2004 δεν έγιναν διαδικασίες εσωκομματικές σοβαρές για να ξέρουμε αν κάποιος άλλος θα έθετε υποψηφιότητα. Δεν είναι κακό να κάνετε και λιγη κριτική στον ΓΑΠ, με το να τον θεοποιείτε στο τέλος δεν θα πείθετε κανέναν....

      Διαγραφή
    5. @9:54

      Το "δαχτυλίδι" δεν το έδωσε ο Σημίτης στον Παπανδρέου επειδή τον διάλεξε ο ίδιος. Το κόμμα αποφάσισε τη διαδοχή και τον διάδοχο, με κριτήριο το όνομα και τις δημοσκοπήσεις. Τότε ο Παπανδρέου ήταν από τους πιο δημοφιλείς πολιτικούς του ΠΑΣΟΚ και είχε το όνομα που εξασφάλιζε την στήριξη των παραδοσιακών στελεχών και ψηφοφόρων. Εκτός από όλες της αμαρτίες που κληροδότησε ο Αντρέας στο ΠΑΣΟΚ και τη χώρα θα χρεώσετε στον Σημίτη και την επιλογή του ΓΑΠ; Έλεος...

      Διαγραφή
    6. Η μεγαλύτερη αμαρτία του ΑΓΠ είναι η ίδια με τον ΓΑΠ ότι ανέχτηκαν σκουπίδια και δούρειους ίππους σαν τον Σημίτη και τον Βενιζέλο για να μην διασπαστεί το ΠΑΣΟΚ.

      Διαγραφή
    7. Ενώ ο Άκης ε ; Ο κολλητός του Αντρέα ...Μπουμπούκι.... Ο Παναγιωτακόπουλος....Ο Κουλούρης...κλπ κλπ Το ΄΄σκοπίδια΄΄ χαίρομαι που το αναφέρεις διότι επιβεβαιώνει τις αναρτήσεις άλλων για το επίπεδο των παπανδρεικών και των παλιών άκηδων.....

      Διαγραφή
    8. Ευτυχώς που το σάιτ διαγράφει τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς...

      Διαγραφή
    9. @3:02

      Για τον ίδιο λόγο ανέχτηκε ο Σημίτης τον Άκη αλλά εσείς επιμένετε να του τον χρεώνετε. Γιαυτό λέω πως ότι ήταν ο Άκης για τον Σημίτη ήταν ο Βενιζέλος για τον ΓΑΠ. Αναγκαίο κακό.

      Διαγραφή
  9. Όλο το κρατικοδίαιατο συνδικαλισταριό τύπου Φωτόπουλου το 2007 στήριξε ΓΑΠ...Τότε δεν το είχε δει μεταρρυθμιστής ο Γιώργος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολη αυτή η πλέμπα που πολεμησε το ασφαλιστικό Γιαννίτση τότε

      Διαγραφή
    2. "οι μίζες ήταν μικρό τίμημα για να γλιτώσουμε τον Άκη πρωθυπουργό"

      Το κλασσικο Πασοκ που δεν χωραει ουτε στο Συριζα

      Διαγραφή
    3. Ευτυχώς όμως που ο Σημίτης και ο Γιανίτσης νοιάζονταν αποκλειστικά για το μέλλον και το καλό του τόπου και όχι για τις πρόσκαιρες αντιδράσεις του "βαθέως ΠΑΣΟΚ" και τελικά πέρασε αυτό το ασφαλιστικό και σώθηκε η χώρα...

      Διαγραφή
    4. Πώς θα πέρναγε αφού δεν το στήριζε πλειοψηφία ; Τώρα τα ρίχνουμε στο Σημίτη που δεν πέρασε το ασφαλιστικό ; Ίσια-ισα ο Γιαννιτσης αξιοπρεπώς έφυγε τότε... Απάντα όμως : Ο ΓΑΠ είχε ή δεν είχε κοντά του, τους συνδικα-ληστές του βαθέως ΠΑΣΟΚ ;

      Διαγραφή
    5. @11:08

      Το ΠΑΣΟΚ ήταν κυβέρνηση το 1996 και ο Άκης θα ήταν πρωθυπουργός αν δεν υπήρχε ο Σημίτης. Ως υπουργός εθνικής άμυνας δεν μπορούσε να κάνει και μεγάλη ζημιά στη χώρα. Ως πρωθυπουργός θα μπορούσε να την καταστρέψει, όπως την κατέστρεψε ο Καραμανλής ας πούμε.

      Διαγραφή
    6. @12:01

      Κανένας πρωθυπουργός δεν μπορεί να πάει κόντρα στην κυβέρνησή του. Ο ΓΑΠ αναγκάστηκε να πάει κόντρα στη δική του και τον έστειλαν σπίτι του σε δυο χρόνια.

      Διαγραφή
    7. @12.01

      Άρα ένας Πρωθυπουργός μπορεί να παέι κόντρα στην κυβέρνησή του και ας καεί. Και ο Σημίτης, αν πίστευε πως ήταν τόσης ζωτικής σημασίας το ασφαλιστικό, ας το πέρναγε με κάθε κόστος. Κάπου ξεχωρίζει ο ηγέτης από τον διαχειριστή

      Διαγραφή
    8. @6:35

      Τι εννοείς "ας το πέρναγε με κάθε κόστος"; Ας έκανε κι ο Παπανδρέου το δημοψήφισμα με κάθε κόστος. Γιατί δεν το έκανε; Ας έμενε πρωθυπουργός με κάθε κόστος για να εφαρμόσει το μνημόνιο και να σώσει τη χώρα. Γιατί έφυγε; Δείλιασε; Δεν είναι ζήτημα κόστους. Ο πρωθυπουργός δεν είναι θεός και δεν μπορεί να προχωρήσει κόντρα στη θέληση του κόσμου και των συνεργατών του. Κανείς δεν μπορεί να κερδίσει όλες τις μάχες. Οι ηγέτες δεν πάνε για τις ηρωικές ήττες για να δοξαστούν, πάνε για να κερδίσουν τον πόλεμο και υπάρχουν πάντα πολλές μάχες να κερδηθούν.

      Διαγραφή
  10. Και για πείτε ρε μάγκες,ο Πολυζωγόπουλος δεν ήταν σημιτικός;;; Ο Πρωτόπαπας;;; Πείτε ρε ότι είστε 20χρονα που παπαγαλίζουν ό,τι τους πασάρουν!!! Γιατί κάποιοι θυμόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Φωτόπουλος της ΓΕΝΟΠ που εφαγε 30εκ ευρω σε ταξίδια ήταν ή δεν ήταν ταλιμπάν του ΓΑΠ το 2007 ; Ο Μπαλασόπουλος της ΠΟΕ-ΟΤΑ που διορίστηκε από το παράθυρο στη Γλυφάδα και πνίγει όποτε γουστάρει την Ελλάδα στα σκουπίδια ήταν ή δεν ήταν με τον ΓΑΠ ; Επειδή θυμάσαι, όπως λες... Ο δε Πολυζωγόπουλος κι αυτός ΓΑΠ το 2007!

      Διαγραφή
    2. Μπαλασόπουλος = Σκανδαλίδης

      Διαγραφή
  11. Μα τι πολιτική ανάλυση είναι αυτή; Δεν βλέπεται τα προφανή. Ο ΣΥΡΙΖΑ φταίει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαμαιλεοντισμός σε όλο του το μεγαλείο. Όλοι τώρα να χωθούνε στη νέα "κίνηση" και καλά, μπας και δουλέψουνε κανέναν αφελή. Ακολουθεί παροιμία: "Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άλλαξε το μαλλί του, μήτε τη γνώμη του άλλαξε, μήτε την κεφαλή του"


    Για μια ακομη φορα σημερα διαπίστωσα οτι το παλαιοκομματικό συστημα παραπαίει. Το τι σεναριο ακουσα δεν περιγράφεται. Απο κινηση των καραμανλικών πρός τον Συριζα για εθνικούς λόγους μέχρι συσπείρωση της ΔΗΜΑΡ μαζι με όσους απο τους Βενιζελικους δεν πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ.
    Το συμπέρασμα παραμένει ότι η Κοινωνία Αξιών είναι πολύ καθαρό διαμάντι που θα παραμείνει στην επικαιρότητα παρά το πόλεμο που υφίσταται. Δεν είμαστε εναλλακτικοί, δεν είμαστε αιθεροβάμονες είμαστε οι ποιο αγνοί και αμόλυντοι εκφραστές της πραγματικής μεταρρύθμισης και της στροφής του έθνους στην πραγματική οικονομία και την ουσιαστική ανάκαμψη , χωρίς κορώνες και με πλήρη επίγνωση της κατάστασης , μπορούμε να είμαστε η φωνή της λογικής , της απλότητας του σταθμισμένου ρίσκου και του αποτελέσματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 28/1/2014 παραπολιτική
    Παραπολιτικέ, συμφωνώ λέξη προς λέξη με όλο το σχόλιο,
    εκτός από τις τελευταίες γραμμές που βάζεις τον Σημίτη και τον Χριστοδουλάκη στο ίδιο τσουβάλι με τους υπόλοιπους, καθώς και με τον Μπίστη ! ! .

    Οτι είδε και ότι δεν είδε δίπλα του ο Σημίτης ( Τσουκάτους και Σια ) είναι ότι δεν είδαν όλοι ( και ο ΓΑΠ και ο Αντρέας στα καλά του ), γιατί κολυμπάμε όλοι,
    ΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, στην θάλασσα του "αυτονόητου" .
    ΟΛΟΙ ΤΑ ΞΈΡΟΥΜΕ, αρκετοί τα λένε, και η κουβέντα σταματάει εκεί,
    * γιατί "έχεις αποδείξεις ?"
    * και αν έχεις αποδείξεις δεν κινδυνεύεις να τρέχεις σε Χογκ-Κογκ και Μόσχες ! ?
    * και είσαι σίγουρος αν θα βρεθείς μπροστά σε Κόλλια ή Σαρτζετάκη ?
    ΟΛΟΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ , αλλά οι περισσότεροι δεν χρειάζονται αποδείξεις,
    ( Καραμανλής, Τράγκας, Τσίπρας, ΔΟΛ/ΒΒ κ.λπ.).
    γιατί "όλα βέβαια τα κάνουν, ΟΧΨΙ ΕΓΩ-, αλλά οι άλλοι"

    Η επιστημολογία λέει :
    * Το να ΛΥΣΕΙΣ ένα πρόβλημα
    είναι ΔΥΣΚΟΛΟ.
    * Το να ΘΕΣΕΙΣ ένα πρόβλημα πιό πριν,
    είναι ακόμα ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ.
    * Το να το ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙΣ καν πριν το θέσεις ακόμα πιό πριν
    και να μην περάσεις δίπλα του χωρίς να το πάρεις χαμπάρι,
    ΑΥΤΟ ΚΙ’ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ και δεν διδάσκεται .
    Ολα αυτά όμως προυποθέτουν το ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ .
    Ομως όσοι κατέχουν τα λεφτά ή/και την εξουσία ή/και την ¨απόλυτη αλήθεια"
    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να λυθούν προβλήματα .

    Ξεχωρίζω τους : "σωστό" Αντρέα, Σημίτη, ΓΑΠ,
    πού ΘΕΛΗΣΑΝ και σε άλλα δεν μπόρεσαν και σε άλλα μπόρεσαν
    ( ιδίως -αναπάντεχα γιά μένα - ο ΓΑΠ το 2009 - 2011 μπόρεσε πάραπολλά . . . )
    Τους ξεχωρίζω από τους Καραμανλήδες, Αντρέα της Μιμής, Μ.Μ.Ε. όλη την δεξιά και σχεδόν όλη την "αριστερά" που ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΑΝ, πως να μπορέσουν ! .

    Το γράφω άσπρο-μαύρο γιά να γίνει καταληπτό,
    στην πραγματικότητα το άσπρο είναι περισσότερο σ' αυτούς που «θέλουν» κ.λπ.

    Αν θέλουμε να βρούμε άκρη, μπας και βγούμε από την γενικευμένη λαμογιά μας .
    Υ.Γ. Γιά το κείμενο αυτό διεκδικώ copy-right. ( Γιά να γελάσουμε και λίγο ) !

    Θ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η παρτίδα δεν σώζεται πιά. Τέλος εποχής.
    Τα κόμματα - όπως και οι άνθρωποι - δεν είναι αθάνατα.
    Ο Ανδρέας ήξερε τι έκανε (αλλά έκανε μόνον για λίγο - ήταν πολιτικά μύωπας. δεν έβλεπε μακριά). Τουλάχιστον έπρεπε να ξερει το νόμο της βαρύτητας: "Ό,τι ανεβαίνει πολύ, κατεβαίνει πολύ".
    Ο Σημίτης, ή δεν ήξερε ποιούς έχει παρέα στο κάρρο, ή μας δούλευε ("ισχυρή Ελλάδα" με μπάρ, κομμωτήρια, δόμηση εκτος σχεδίου, μπετατζήδες και χωματουργούς).
    Ο Γιώργος ακόμη δεν κατάλαβε ότι ο χοντρο-Κώστας του πάσαρε χαρτοκούτι με βόμβα, να το πάει σκυταλοδρομία.
    Ο Βενιζέλος έχει αυτό που ήθελε πάντα: Το "ολον ΠΑΣΟΚ", δηλαδή ένα σωρό υλικά κατεδαφίσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά έκανε και σκόρπισε το πασοκ. Επίσης, το ίδιο να κάνει και η νδ. Πρέπει να μας κάνει χαρούμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάλιστα. Ο ΓΑΠ εξαιρετικός και ο Σημίτης προβληματικός. Τα ίδια δλδ που μας έλεγε και ο Παναγιωτακοπουλος... Με το καλό λοιπόν να πρωτοστατήσετε και στην επαναιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ που έλεγε και ο ΓΑΠ πριν τις εκλογές του 2009

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ανάλυσή σου παραπολιτικέ και κυρίως το συμπέρασμα είναι ό,τι να ναι. Δείξε μας έναν "αδικημένο" κατ'εσέ που προέκυψε από παρθενογένεση το 2009. Ο αγαπημένος σου Ραγκούσης πχ είναι στο πασοκ από αρχαιοτάτων χρόνων και το υπηρέτησε πιστά, όσο αυτό τον βόλευε. Όλοι έτσι είναι κι εγώ προσωπικά δεν το κατακρίνω. Άλλες οι συνθήκες τότε, άλλες τώρα. Το ίδιο ισχύει και για τη δεξιά που έχουν επίσης γίνει μαλλιοκούβαρα. Τώρα, οι νεότεροι να θέλουν με το έτσι θέλω να βγάλουν απ'τη μέση τους παλιούς, και λάθος είναι και δε γίνεται. Οι πολίτες πχ είναι αυτοί που ψηφίζουν τον Απόστολο Κακλαμάνη, κι όσο τον ψηφίζουν κανείς δεν έχει το δικαίωμα να απαιτεί ν'αποχωρήσει. Εκεί είναι οι πολίτες, ας πάνε οι νέοι σαν το Ραγκούση (που κατ'εμέ δεν είναι καθόλου νέος πολιτικός) να διεκδικήσουν την ψήφο τους. Αυτή είναι η δημοκρατία. Αν δεν μας αρέσει η δημοκρατία, είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ραγκούσης ο γραμματέας της ΠΑΣΠ ΑΕΙ.... Τότε φαντάζομαι είχε μεταρρυθμιστική αντζέντα σαν φοιτητοπατέρας.....

      Διαγραφή
  18. σημιτη ψυχαρα για παντα πασοκαρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η φρασεολογία για τον Σημίτη είναι η ίδια που επικρατούσα στην ομάδα Άκη, του μεγαλύτερου κλέφτη της μεταπολίτευσης, στην ομάδα Παναγιωτακόπουλου του μεγαλύτερου γλύφτη του ΠΑΣΟΚ και της συνιστώσας των ΠΑΣΟκογενών του ΣΥΡΙΖΑ..... Αυτό είναι το επίπεδο των ταλιμπάν του Γιώργου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @8:00

      Έτσι ακριβώς. Όλοι οι κλέφτες και οι γλύφτες που φόρτωσε ο Αντρέας στο ΠΑΣΟΚ ήταν πάντα εναντίον του Σημίτη αλλά οι ταλιμπάν πάντα προσπαθούν να μας πείσουν πως οι κλέφτες και οι γλύφτες ήταν μόνο του Σημίτη και οι παπανδρεϊκοί είναι αθώες περιστερές που νοιάζονται μόνο για τη χώρα και το σοσιαλισμό.

      Διαγραφή
  20. Τι κάθεστε και αναλύετε, δεν έχετε δουλειά να κάνετε? Το ΠΑΣΟΚ τελείωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή