Καλές οι αρχές και οι αξίες αλλά καλύτερο το παραγοντιλίκι- Το παράδειγμα του Μόσιαλου

11.2.14


Ποιος να το περίμενε ότι ένας από τους ελάχιστους δημόσιους υποστηρικτές της μεθόδευσης Σαμαρά-Βενιζέλου με τη σταυροδοσία στις Ευρωεκλογές θα ήταν ο πρώην εκπρόσωπος Τύπου της κυβέρνησης Παπανδρέου κ. Ηλίας Μόσιαλος.

Με σημερινή του δήλωση, ο κ. Μόσιαλος καλεί μάλιστα και τους 58 να συμφωνήσουν αναφέροντας χαρακτηριστικά:

Η απόφαση της κυβέρνησης για την εκλογή των ευρωβουλευτών με σταυρό, πρόταση που είχε κάνει στις προηγούμενες ευρωεκλογές και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης, δημιουργεί νέα πολιτικά δεδομένα και κάποιες εύλογες ανησυχίες. Αν δεν πηγαίναμε σε σταυρό θα έπρεπε να είχαμε σε κάθε κόμμα μια ανοιχτή δημοκρατική διαδικασία. Το ίδιο ισχύει και για την πρόταση καθιέρωσης μονοεδρικών περιφερειών. Αυτό όμως προϋποθέτει την ανοιχτή και δημοκρατική λειτουργία των κομμάτων. Μέχρι αυτό να εξασφαλιστεί, ο σταυρός παρότι μπορεί να μην θεωρείται ιδανικό σύστημα, είναι σίγουρα καλύτερος από τις επιλογές που μπορεί να κάνουν οι εκάστοτε αρχηγοί των κομμάτων.

Κατανοώ επίσης τις ανησυχίες πολλών εκ των "58", αλλά αυτές μπορούν να λυθούν άμεσα με την κάθοδο ως υποψηφίων στις εκλογές με σταυρό των πιο προβεβλημένων στελεχών τους. Πιστεύει κανείς ότι αν είναι υποψήφιοι για παράδειγμα ο Γιάννης Βούλγαρης ή ο Γιώργος Παγουλάτος θα έχουν πρόβλημα αναγνωρισημότητας; Ας το τολμήσουν και δεν θα χάσουν. Αν ο λαός θέλει να δει μια μεγάλη κεντροαριστερά τότε δεν θα ψηφίσει μόνο τους κομματικούς υποψήφιους. Θα έχει τη δυνατότητα να διαλέξει από ένα πολύ ευρύτερο ψηφοδέλτιο. Ο λαός ξέρει να κρίνει. Κι εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα στηρίξει τέτοιες υποψηφιότητες».

Αληθινά, δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω. Το φοβερό επιχείρημα προτίμησης του σταυρού έναντι των ανοιχτών δημοκρατικών διαδικασίων επειδή αυτές προς το παρόν δεν μπορούν «να εξασφαλιστούν»; Την άποψη ότι οι κ.κ Βούλγαρης και Παγουλάτος δεν θα έχουν πρόβλημα αναγνωρισιμότητας; Το υπέροχο κλισέ περί του λαού που ξέρει να κρίνει;

Έριξα πάντως και μια ματιά στο site της Δυναμικής Ελλάδας, δηλαδή του προσωπικού μηχανισμού του πρώην υπουργού και βρήκα το εξής καταπληκτικό πατώντας στις «Θέσεις» του σχήματος:


Τα ίδια περίπου δήλωνε και σε παλαιότερη συνέντευξη του όπως διαβάζω εδώ:

Ο Η. Μόσιαλος εξέφρασε την άποψη ότι πρέπει να υπάρξει νέο εκλογικό σύστημα με σπάσιμο των μεγάλων περιφερειών και με όρια αυτοδυναμίας για το πρώτο κόμμα. Βάση αυτού, έκανε την πρόταση να μειωθούν οι περιφερειών στις 7 και να υπάρξουν δυνατότητες φορολόγησης από αυτές με μικρότερα τοπικά κοινοβούλια που θα λογοδοτούν τοπικά.

Νομίζω ότι η ανακολουθία είναι προφανής και τα λόγια είναι περιττά.

Μένει να δούμε αν αυτή οφείλεται και στις πληροφορίες που θέλουν τον κ. Μόσιαλο να συμμετέχει τελικά στο ευρωψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα ως φαβορί, έχοντας ήδη εξασφαλίσει την υποστήριξη τόσο του Ευάγγελου Βενιζέλου όσο και του Ανδρέα Λοβέρδου.

Αχ κάτι Κεντροαριστεροί ιδεολόγοι...

Υ.Γ Το 2009 πόσους σταυρούς θα μάζευε ο κ. Μόσιαλος από τον ελληνικό λαό που ξέρει να κρίνει;

49 σχόλια:

  1. Πηρε τετοια θεση το αλλοτε πουλεν της Παραπολιτικης ο τιτανοτεραστιος Μοσιαλος? Μηπως προκειται περι τρολαρισματος?
    Μου φαινεται αδιανοητο να εχει κανει τετοια δηλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε λογικός άνθρωπος θα συμφωνούσε με τον Μόσιαλο!

      Διαγραφή
  2. Είναι απλό: ο Μόσιαλος σαν ο αξιολογότερος από όλους τους κηπουρούς είναι και ο ολιγότερο ανασφαλής, ο ολιγότερο κομπλεξικός. Προφανώς αν ήθελε παραγοντιλίκι και εξουσία πάση θυσία θα πήγαινε στο ΣΥΡΙΖΑ όπου απλόχερα μοιράζουν συγχωροχάρτια ακόμη και για τον πιο παρακατιανό μνημονιακό-από Τζάκρη μέχρι Μιχελογιαννάκη, του Πανάρετου μη εξαιρουμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω την εντύπωση ότι το σχόλιο που έγραψα σαν απάντηση στη πολύ σωστή παρατήρηση σου δεν πέρασε λόγω λήξης διάρκειας της μεταφοράς-κάπως έτσι έγραφε το παραθύρι. Άντε να το ξαναγράψω λοιπόν. Ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση. θεωρώ ότι πρέπει το μπλόγκινγκ να προστατεύει τη γλώσσα και κανείς μας δεν πρέπει να θίγεται αν τού γίνεται μια τέτοια παρατήρηση. Μετά από είναι σχεδόν σίγουρο ότι τέτοιο λάθος δεν θα το ξανακάνω.

      Διαγραφή
    2. Παραπολιτικέ αυτό σε πείραξε ή που άλλος ένας υπουργός του αγαπημένου σου ΓΑΠ αποδεικνύεται φελλός;

      Θ.Τ. ( Στηρίζω τις πολιτικές ΘΕΣΕΙΣ και ΣΤΑΣΕΙΣ του "προδότη"
      ( αυτό γιά τον "λεβέντη" υποκλοπέα της υπογραφής Θ.Τ. )

      Διαγραφή

    3. Εκτιμώ πολύ τον Μόσιαλο αλλά στο συγκεκριμένο ζήτημα κάνει λάθος.
      Με το νόμο αυτό θα διορίζουν ευρωβουλευτές οι καναλάρχες.

      Διαγραφή
    4. @ 11/2/2014 2.14 π.μ.
      "Παραπολιτικέ αυτό σε πείραξε ή που άλλος ένας υπουργός του αγαπημένου σου ΓΑΠ αποδεικνύεται φελλός;

      Θ.Τ. ( Στηρίζω τις πολιτικές ΘΕΣΕΙΣ και ΣΤΑΣΕΙΣ του "προδότη"
      ( αυτό γιά τον "λεβέντη" υποκλοπέα της υπογραφής Θ.Τ. )"
      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
      Εγώ δεν τα βάζω με αυτό το τσιμπούρι που υποκλέπτει την υπογραφή Θ.Τ.
      ( 11/2/2014 2.14 Π.Μ. )
      Τα βάζω με την παραπολιτική που ενώ βλέπει πως
      "ίδια υπογραφή, άλλο e-mail" ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ
      ( όχι τα e-mail, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ τα e-mail ),
      ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ . ΓΙΑΤΙ ???

      Θ.Τ.

      Διαγραφή
    5. το ότι είσαι αστείος και σε δουλεύει κι αυτός, φαντάζομαι δεν σου πέρασε απ το μυαλό . . .

      Διαγραφή
  3. Ο Μόσιαλος ο οποίος μάλλον είναι ο πολιτικός με τα πιο πολλά πραγματικά ένσημα στην ζωή του, έχει από την αρχή ξεκαθαρίσει πως δεν τον ενδιαφέρουν τα παραγοντιλίκια, μιλώντας ανοιχτά στο προφίλ του για τις νέες του επαγγελματικές δραστηριότητες πριν λίγες μέρες, είναι τουλάχιστον περίεργο να λοιδορείται στα καλά του καθουμένου...τελικά ίσως η σωστότερη λύση να είναι η αυτοεξορία σε εξωτικά νησιά με την δεξιά να αλωνίζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, ο μέσος άνθρωπος που δεν τον ενδιαφέρον τα παραγοντιλίκια ιδρύει μια «κίνηση» στην Κεντροαριστερά.

    Το άρθρο πάντως αναφέρει συγκεκριμένα πράγματα. Υπάρχει κάποια απάντηση γι'αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μέσος άνθρωπος που έχει επιτελέσει υπουργός ή κεντρικό στέλεχος μιας κυβέρνησης, ναι δεν είναι και τόσο παράξενο να συνεχίζει να ασχολείται με τα κοινά από οργανώσεις - κινήσεις - σχήματα που ΔΕΝ είναι κόμματα...γιατί δηλαδή η οποιαδήποτε ομιλία του Παπανδρέου είναι θετική (και σωστά), ενώ όποιος άλλος τολμήσει να συνεχίσει να ασχολείται με την πολιτική κάνει παραγοντιλίκια ;
      Όσων αφορά το κείμενο πράγματι μπορεί κάποιος να σχολιάσει αρνητικά την άποψή του αλλά από εκεί μέχρι τον εριστικό τίτλο του άρθρου υπάρχει μία απόσταση....Δεν μας έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια σε τέτοια επιθετικά - χωρίς λόγο- άρθρα

      Διαγραφή
  5. Μαζί σου,Παραπολιτική! Έλεος,τόσες μεταβολές,ούτε ο καρός! Προχθές ο όσιαλος έλεγε και κάτι άλλα ειρωνικά για "Δανία του νότου" κλπ. Αλλά,βέβαια,τι να περιμένει κανείς από τον μπροστινό του Μουζέλη; Μόσιαλε,μίλας μας λίγο για "κομματικοκρατία"! Υπερασπίσου το σταυρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από τη στιγμή που ο Τσίπρας απεμπόλισε τον παραδοσιακό φιλοευρωπαϊκό χαρακτήρα της ανανεωτικής αριστεράς, προσφέροντας γη και ύδωρ στους αμερικανούς για να εξασφαλίσει την εύνοια τους, είναι λογικό να δημιουργείται ένα κενό που κάπως πρέπει να καλυφθεί. Δεν είναι τυχαίο ότι ακριβώς οι παραδοσιακοί αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ σπρώχνονται στην έξοδο-οι επιθετικές γόβες της Τζάκρη δεν αστειεύονται-και οι πιο σκληροπυρηνικοί πηγαίνουν στο ΚΚΕ ενώ οι νηφαλιότεροι και σίγουρα φιλοευρωπαϊστές επιλέγουν το νέο εγχείρημα, πολύ περισσότερο που δεν πείθονται για τη σοβαρότητα του Κουβέλη και το εξόφθαλμα θνησιγενές κόμμα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πού έγκειται η ανακολουθία των θέσεων του; Εμπαθές κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς γνωρίζετε βασικές αρχές Λογικής; Δεν τεκμηριώνεται ανακολουθία με αυτά που παραθέτετε, κύριε.

      Διαγραφή
    2. @ 2:40
      Έχετε δίκιο. Ο σταυρός προτίμησης καταπολεμά το μαύρο πολιτικό χρήμα. Λογικό. Αληθές. Συνεπές. (ό,τι νά 'ναι.....)

      Διαγραφή
  8. Που είναι η ανακολουθία; Τι σχέση έχουν οι σταυροί με το μέγεθος των περιφερειών και την δημιουργία κυβερνητικών συμμαχιών; Οτι να ναι παραπολιτκέ, μπερδευτηκες σημερα. Παρεπιπτόντως, θα βρουν την δική τους ψήφο οι 58; Γιατί μονο ως διορισμένοι υπουργοί, προεδροι ΔΕΚΟ μπορουν να επιπλεύσουν.

    Ειναι αστείο που το γνωρίζουν και αντιδράνε τόσο σπασμωδικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε καταλάβει ότι με τον σταυρό στις Ευρωεκλογές δημιουργείται μια εκλογική περιφέρεια 8 εκατομμυρίων ψηφοφόρων ή όχι;

      Διαγραφή
    2. Τι σχέση έχει η εκλογική περιφέρεια των 8 εκατομμυρίων ψηφοφόρων και καλά, με την εκλογική περιφέρεια της Β Αθηνών, της Αχαίας, της Κορινθίας, κλπ., όπου ο κάθε υποψήφιος αντάλλασσε και ανταλλάζει το σταυρό του με θελήματα και ρουσφέτια σε τοπικό επίπεδο; Μην τρελαθούμε, δεν έχετε εμπειρία από την πολιτική. Θα πάει ο ψηφοφόρος να ζητήσει από τον ευρωβουλευτή διορισμό; Άντε, το πολύ πολύ κανένα ταξιδάκι στο Κοινοβούλιο...

      Τ.Θ.

      Διαγραφή
    3. Και που είναι το πρόβλημα; Αλλά ξέχασα, ΄προτιμάτε τα δαχτυλίδια ακόμα και για αρχηγίες κομμάτων.

      Γιώργος Λ.

      Διαγραφή
    4. Το μαύρο πολιτικό χρήμα είναι ότι σε μια τέτοια τεράστια περιφέρεια θα πρέπει να ξοδέψεις τεράστια ποσά για να φτάσει η φωνή σου στα αυτιά 8 εκατομμυρίων ψηφοφόρων και συγχρόνως να δολοπλοκήσεις με τα διαπλεκόμενα εθνικά δίκτυα ΜΜΕ.

      Διαγραφή
  9. Μπορεί κάποιος να με καθοδηγήσει σε τι ακριβώς είναι ανακόλουθος ο Μόσιαλος;
    Παραπολιτικέ, γίνεσαι φοβερά εμπαθής και δε καταλαβαίνω το λόγο. Προσωπικά, αν και ο σταυρός προτίμησης στις ευρωεκλογές μου φαίνεται μάλλον ασήμαντο θέμα, δε βρίσκω ατεκμηρίωτη τη θέση Μόσιαλου. Αντίθετα, είναι εντελώς ατεκμηρίωτη η δική σου κριτική απέναντί του. Μα καλά, παραγοντιλίκι ο Μόσιαλος; Δεν μπορεί να το πιστεύεις αυτό.
    Όσο για το αν ο λαός ξέρει να κρίνει, προφανώς έχει ένα προβληματάκι κριτικής σκέψης αλλά η λύση δεν μπορεί να είναι να του απαγορεύσουμε κιόλας να επιλέγει ο ίδιος τους αρεστούς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "μα καλά παραγοντιλίκι ο Μόσιαλος;" από που προκύπτει; Δεν έχει ο άνθρωπος ιδρύσει την προσωπική του κίνηση; Δεν συμμετέχει στις περίφημες διεργασίες της Κεντροαριστεράς; Πλάκα κάνετε;

      Διαγραφή
    2. Δέχομαι ότι στη πολιτική κανένας δεν μπορεί να είναι υπεράνω κριτικής. Από αυτό το σημείο μέχρι να τους βγάζουμε όλους ανακόλουθους, κωλοτούμπες και αγύρτες υπάρχει απόσταση. Αν πχ κατηγορείται για ιδεολογική ανακολουθία ο Μόσιαλος τότε μπορεί να μου υποδείξει κάποιος συνεπέστερο ιδεολόγο στο ελληνικό πολιτικό σύστημα;

      Διαγραφή
  10. Ο κ.Μόσιαλος ο μεγάλος μεταρρυθμιστής , όταν τον ιούνιο του 2011 στο περιβόητο ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ, ο Απ.Κακλαμάνης του έβαλε τις φωνές για το σχέδιό του για την ΕΡΤ , έβαλε την "ουρά στα σκέλια" και από τότε και μέχρι τον Νοέμβριο του 2011 που έμεινε στη θέση του, όχι στην βουλή δεν το κατέθεσε αλλά ούτε στο Υπουργικό Συμβούλιο δεν το εισηγήθηκε ...έστω μια φορά !!! Να τον χαίρεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά ο γάμος Βενιζέλου - Σαμαρά έφερε στη ζωή ένα " παιδί " . Γνήσιο τέκνο του παλαιό κομματισμού . Ηλιας Μόσιαλος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα δεν με νοιάζει ο κ. Μόσιαλος . Εμένα με νοιάζει να δώ τι θα πουν και τι θα κάνουν τώρα όλοι αυτοί που στρατεύτηκαν στο κόμματίδιό του. Τώρα πλέον κρίνονται τα μέλη της δυναμικής Ελλάδας ...του αναχρονισμού. Δεν υπάρχει πια για κανέναν δικαιολογία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διάβασα το κείμενο που παραθέτεις παραπολιτικέ. Ομολογώ ότι δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με αυτό. Η πεζή πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει κανενός είδους δημοκρατική διαδικασία στα κόμματα. Αυτό που ξεκίνησε στο ΠΑΣΟΚ πέθανε με το Βενιζέλο. Ασχετα, με τη γνώμη μου για Μόσιαλο, δεν θεωρώ ότι η άποψη του υποκρύπτει σκοπιμότητα. Συνεπώς δεν βλέπω το λόγο να τον λιθοβολώ, όπως κάνεις τώρα.
    Παρόλα αυτά θεωρώ ως αρχή ότι οι αλλαγές στην εκλογική διαδικασία δεν πρέπει ποτέ να αφορούν τις επόμενες εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παραπολιτικέ αυτοαναιρείσαι (http://www.parapolitiki.com/2014/02/oi-58-tora-pia-xeroun.html). Τι διαφορετικό λέει ο Μόσιαλος;

    Σύμφωνοι, είναι μαλακία ο χρόνος, ο τρόπος που γίνεται η αλλαγή, όμως δεν είναι η εκλογή με σταυροδοσία πιο δημοκρατική από την εκλογή από λίστες;

    Όσον αφορά το Μόσιαλο πρέπει να παραδεχθείς ότι είσαι λίγο εμπαθής...

    Κι όσον αφορά τους 58 να αφήσουν τις μαλακίες και να βάλουν υποψηφιότητα, αλλιώς να πουν είμαστε ένα κλάμπ ανθρώπων που μαζεύομαστε για να πουμε ότι χρειαζόμαστε άλλους μπροστάρηδες αφού εμείς δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ποιον τρόπο αυτοαναιρούμαι;

      Η εκλογική με σταυρό που ανακοινώνεται 100 μέρες πριν την κάλπη με μια περιφέρεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πιο δημοκρατική.

      Διαγραφή
    2. Ποιος μηχανισμός λειτουργεί δηλαδή στο ΠΑΣΟΚ και στη ΝΔ ώστε να επιλεγούν δημοκρατικά όσοι μετέχουν στη λίστα των ευρωεκλογών;

      Ή θες να πεις ότι μας ρώτησε ποτέ το ΠΑΣΟΚ ή η ΝΔ για το ποιον θέλουμε στις ευρωεκλογές;

      Δεν είναι οξύμωρο να θεωρούμε οτι αν τα κόμματα έστηναν κάλπες για να επιλέξουν τους υποψήφιους ευρωβουλευτές τα μέλη τους θα ήταν ώριμα κι ανεπηρρέαστα από τους μηχανισμούς και τα ΜΜΕ αλλά ως απλοί ψηφοφόροι είναι επηρρεπείς και ανώριμοι;

      Τέλος πάντων βρες ό,τι επιχείρημα θέλεις, δεν είναι θέμα δημοκρατίας και ο Μόσιαλος δεν λέει κάτι μεμπτό.

      Διαγραφή
  15. Τελικα ο Δουρειος Ιππος εντος των τοιχων του Πασοκ 2004-2011 δεν ειχε μεσα λιγους προδοτες που λενε αρκετοι φιλοι αλλα αποδυκνυεται οτι ειχε μεσα σχεδον το ολον Πασοκ. Ετσι εξηγειται και η αθροα μεταναστευση των απλων ψηφοφορων στο Συριζα και αλλου και μιας πολυ μεγαλης μεριδας αδρανοποιημενη και αμετοχη και φυσικα το κακομοιρο μικρο πασοκ να οδευει προς το 3%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα ήμουν κατά των κηπουρών. Πάντα δε γούσταρα το περιβάλλον του Γιώργου προτιμούσα ανέκαθεν μετριοπαθείς κεντρώους, αλλά ο Ηλίας Μοσιαλος αποτελεί φωτεινή εξαίρεση,.Είναι ένας γνησιος εκσυγχρονιστής και αν θεσει υποψηφιοτητα θα τον ψηφισω με χίλια και οχι μονο εγω. Αν ηταν εξυπνοι οι Σαμαρας και Βενιζέλος θα τον είχαν κάνει υπουργό Υγείας. Ποίος αλλος πιο καταλληλος. Ποιος::::::::::

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η διαφωνία με την αλλαγή του νόμου πρέπει να είναι επί της αρχής. Οταν ο τρόπος εκλογής δεν έχει αλλάξει τις δυο δεκαετίες που εφαρμόζεται, δεν μπορεί να αλλάζει ξαφνικά μερικές βδομάδες πριν τις εκλογές. Αν η κυβέρνηση το θεωρεί τόσο σημαντικό ας υιοθετήσει την λογική του εκλογικού νόμου για τις εθνικές εκλογές. Να εφαρμοσθεί δηλαδή η όποια αλλαγή από τις μεθεπόμενες εκλογές. Οι βραχυπρόθεσμες σκοπιμότητες έχουν ταλανίσει την χώρα επι δεκαετίες.
    Θεσμικές αλλαγές χρειάζονται. Αλλά με σοβαρότητα και ουσία. Οχι όπως η τελευταία αναθεώρηση του συντάγματος που είδαμε τι αποτελέσματα είχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συμφωνω με τον κ. Παναρετο μεν, θεωρω ομως τον σχολιασμο απο την παραπολιτικη της θεσης του κ.Μοσιαλου, τουλαχιστον περιεργη αν οχι μικροπολιτικη.
    Γιατι θα πρεπει καποιος να δινει εξετασεις φρονιμοτητας ή εξετασεις ανιδιοτελειας;
    Πιστευει και δημοσιοποιει την αποψη του, ασχετα αν ολοι συμφωνουν μαζι του.
    Γιατι θα πρεπει αυτο να μπει σε ζυγαρια σχετικα με την ολη πολιτικη παρουσια του σαν ανθρωπος επιλεγμενος απο τον ΓΑΠ; Ειναι αδικο.
    Εδω μεσα εχω συνηθισει σε ψυχραιμες και ορθολογικες κρισεις, ετσι ωστε τα στημενα σχολια, τα τρολαρισματα και οι πληρωμενοι σχολιαστες να μην επηρεαζουν το πνευμα και το υφος του διαλογου που αναπτυσεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι καταλαβαίνω, βρίσκετε περίεργη, αν όχι μικροπολιτική, οποιαδήποτε κριτική σε δημόσιο πρόσωπο.

      Διαγραφή
    2. Για 2 λογους εγραψα το σχολιο μου. Αντιγραφω απο το κειμενο σας:

      α. "Ποιος να το περίμενε ότι ένας από τους ελάχιστους δημόσιους υποστηρικτές της μεθόδευσης Σαμαρά-Βενιζέλου με τη σταυροδοσία στις Ευρωεκλογές θα ήταν ο πρώην εκπρόσωπος Τύπου της κυβέρνησης Παπανδρέου κ. Ηλίας Μόσιαλος."

      β. "Αληθινά, δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω. Το φοβερό επιχείρημα προτίμησης του σταυρού έναντι των ανοιχτών δημοκρατικών διαδικασίων επειδή αυτές προς το παρόν δεν μπορούν «να εξασφαλιστούν»; Την άποψη ότι οι κ.κ Βούλγαρης και Παγουλάτος δεν θα έχουν πρόβλημα αναγνωρισιμότητας; Το υπέροχο κλισέ περί του λαού που ξέρει να κρίνει;"

      Σε αυτα τα δυο αποσπασματα, ταιριαζει η κριτικη μου οτι τον σχολιο σας κινειται στα ορια της μικροπολιτικης.

      Νομιζω οτι απο την μερια μου καλυψα την θεση μου και δεν θα ηθελα να επανελθω κουραζοντας τους αναγνωστες.
      str.papous

      Διαγραφή
  19. Σε πείσμα των ΜΜΕ της ΛΑΜΟΓΙΑΣ
    και των οψιμων εργολάβων
    (ΚΡΙΜΑ παραπολιτικε)
    παραμενω σταθερος σ αυτον που λένε "προδότη"
    και στους "κηπουρούς" του

    Θ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  20. Δεν γίνεται να μην βλέπει ο Μόσιαλος ότι με την αλλαγή αυτή θα διορίζουν ευρωβουλευτές οι καναλάρχες και ότι το μαύρο πολιτικό χρήμα θα επιβάλει το δικό του ''νόμο'' σε μια τεράστια εκλογική περιφέρεια 8 εκατ.ανθρώπων.
    Δεν αλλάζει η γνώμη μου για εκείνον.Είναι εξαιρετικός επιστήμονας με μεταρρυθμιστικές ιδέες.
    Ούτε του αποδίδω άλλα κίνητρα για την άποψη που διατύπωσε.Μέχρι τώρα δεν μου έχει δείξει κάτι τέτοιο.Αρκεί φυσικά να μην με διαψεύσει ο ίδιος στο άμεσο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι ολοφάνερο ότι οι βουλευτές εκλέγονται πια από τους καναλάρχες-βγάζει μάτι αυτό και απορώ πώς δεν το βλέπουν αυτό μερικοί. Ερώτημα πρώτο: πόσους βουλευτές εξέλεξαν οι καναλάρχες το 2009; Και ποιους; Ερώτημα δεύτερο: πώς θα αποφύγουμε το σκόπελο των καναλαρχών; Μήπως διορίζοντας τους; Μμμμμ, μπορεί και να μην είναι τόσο κακή ιδέα όσο ακούγεται στην αρχή-μην ξεχνάμε, πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγουμε τους καναλάρχες. Ερώτημα τρίτο: ναι αλλά ποιος να τους διορίζει; Καλή ερώτηση, μοιάζει δύσκολη αλλά εγώ την έχω την απάντηση: ο Γιώργος! Όσους διόρισε ήταν ΟΛΟΙ τους υπέροχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχεις γράψει 3 ή 4 άρθρα σχετικά με το θέμα του ψηφοδελτίου, αλλά ακόμα δεν έχεις πει γιατί διαφωνείς. Το μόνο που κάνεις είναι να κρίνεις αρνητικά όσους συμφωνούν με την αλλαγή. Για άλλη μία φορά αποδεικνύεις ότι σημασία δεν έχει η ουσία του θέματος αλλά αν κάποιος τολμάει να αμφισβητήσει το "έργο" των αγαπημένων σου πρωθυπουργών και υπουργών.

    Και μιας και λέμε για αγαπημένους υπουργούς, είναι φοβερό πως από εκεί που έλεγες ότι ο Μόσιαλος ήταν από τις λίγες σοβαρές φωνές, ξαφνικά πετάς την σπόντα σου ότι αν κατέβαινε με ψηφοδέλτιο το 2009, ο λαός δεν θα τον ψήφιζε.

    Πάντως, αν δεν στο έχουν πει και άλλοι, αυτό είναι το μειονέκτημά σου. Ότι είσαι απόλυτος. Από την μία δηλαδή δεν σηκώνεις καμία αμφισβήτηση, κανένα αρνητικό σχόλιο, δεν δέχεσαι καμία διαφορετική γνώμη, και την επομένη αποδομείς με χαρακτηριστική άνεση τα ινδάλματά σου. Και το κακό είναι ότι φέρεσαι και εναντίον όσον τολμούν να διαφωνήσουν με σένα. Όχι άμεσα, αλλά έμμεσα δημοσιεύοντας σχόλια/απαντήσει με αισχρούς χαρακτηρισμούς προς αυτούς οι οποίοι σε τιμούν διαβάζοντας και σχολιάζοντας (έστω αρνητικά) το blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. παραπολιτικέ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. και λίγα λες. όσο για τον σχολιαστή που επιμόνως προσπαθεί να πείσει για το αντίθετο, μάλλον καταλαβαίνει ότι ο μόσιαλος έκανε μεγάλη πατάτα.βγάζει άγχος. δεν χρειάζεται να του απαντάς. ο μόσιαλος, δυστυχώς για τον ίδιο, διάλεξε να βρεθεί στη μεριά του πολιτικαντισμού. μόνο που και αυτό το κάνει με τρόπο που ξεμπροστιάζεται και τελικά ξεφτιλίζεται...Next Please...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 1ον . Δεν ξέρω πολλούς κηπουρούς που να αποποιήθηκαν όλα τα βουλευτικά τους προνόμια, και να κατέθεσαν το σύνολο της βουλευτικής τους αποζημίωσης στο γενικό λογιστήριο του κράτους. Εμένα αυτές οι αξίες μ' αρέσουν!
    2ον. Παραγοντιλίκι χωρίς κανένα όφελος δεν μου φαίνεται και πολύ παραγοντιλίκι!
    3ον. Μπορεί να διαφωνεί κάποιος και να διατηρεί τις ενστάσεις του για τις προθέσεις του Βενιζέλου όπως εγώ αλλά η πολιτική όπως γνωρίζουμε δεν είναι διακοσμητική εσωτερικού χώρου και χειροφιλήματα. Η πρόταση του Μόσιαλου είναι ό,τι μπορεί να γίνει σήμερα ως απάντηση των 58 στην κίνηση Βενιζέλου. Έχετε κ. παραπολιτικέ καμιά άλλη πρόταση συμφέρουσα για την κ/α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστο αγαπητέ. Ο μόσιαλος έκανε τραγικό λάθος και την πάτησε. Ας πρόσεχε

      Διαγραφή
  25. Ασχολούμαστε με το Μόσιαλο και τα ριγμένα του, ρε δεν πάτε αλλού να κάνετε ψυχοθεραπεία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή