Μαριέττα Γιαννάκου: Απαράδεκτο το κουτσομπολιό γύρω από τον ανασχηματισμό

9.6.14


Την πιο σωστή παρατήρηση για τον χιλιοτραγουδισμένο ανασχηματισμό έκανε σήμερα σε ραδιοφωνική της συνέντευξη στον Αθήνα 9,84 η Μαριέττα Γιαννάκου.

Συγκεκριμένα δήλωσε:

Τώρα ο ανασχηματισμός δεν προαναγγέλλεται γενικά, έχει συμβεί άλλη μια φορά στο παρελθόν, δεν το καταλαβαίνω αυτό. Δηλαδή όλο αυτό το κουτσομπολιό γύρω από τον ανασχηματισμό, ποιος θα πάει και ποιος δεν θα πάει και διαρροές είναι μια μη σοβαρή κατάσταση η οποία βεβαίως οδηγεί και το πολιτικό σύστημα να μη δουλεύει. 

Δηλαδή είχαμε τις εκλογές όπου τα πράγματα χαλάρωσαν και έγιναν διάφορα τώρα έρχεται και αυτό. Δεν είναι ευρωπαϊκός τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων.

Συμφωνώ λέξη προς λέξη.

14 σχόλια:

  1. Άμα μπλέξει με το βουλιμικό Βενιζέλο Μαριέττα μου και τη φούρια του να κάνει υπουργούς το Λοβέρδο και το συμπέθερο Πάρη, η κατάσταση γίνεται μπάχαλο. Δεν υπάρχει γυρισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμμετέχει και η Παπακώστα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανακάτεψαν για πολλή ώρα το βόθρο οπότε αυτό που βγήκε στην επιφάνεια ήταν το αναμενώμενο. Νομίζω ότι αυτός ο ανασχηματισμός είναι από τους παρανοϊκότερους των πολλών τελευταίων χρόνων. Δε χωρά αμφιβολία δε, πως θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα της κυβέρνησης των Σαμαροβενιζέλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαφωνώ κάθετα, ο προοδευτικός πόλος ενισχύθηκε σημαντικά τώρα που έγινε υπουργός ο συμπέθερος Πάρις.
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την κ. Ράπτη δεν κατάφεραι να την υπουργοποιήσει;
    ή είχαν προταιραιότητα ο Κουκουλόπουλος και o Γρηγοράτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχή και κατάρα9 Ιουνίου 2014 - 7:48 μ.μ.

    Πάντως το Βορίδη-που πρώτος τον έκανε Υπουργό ο Παπανδρέου-τον είχαμε και με κυβέρνηση με το προοδευτικό πρόσημο(!) της πλειοψηφίας του γιωργοπαπανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ. Αν δεν το πιστεύετε ρωτείστε και τον Ραγκούση που κάθονταν στις διπλανές καρέκλες στο τότε Υπουργικό Συμβούλιο.


    Υ.Γ. Για να παρηγορηθείτε φαντασθείτε και την κυβέρνηση με το προοδευτικό πρόσημο στυλ ας πούμε Γαϊτάνη αντί για Βούλτεψη ή τη τζοχατζοπουλική Ρένα Δούρου αντί για Άντζελα Γκερέκου.Λέτε νάταν καλύτερος ο Μιχελογιαννάκης από τον Ντινόπουλο; Στα επιτύμβια του στυλ: "ΑΝΔΡΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ ΠΑΣ ΑΝΗΡ ΑΝΔΡΕΥΕΤΑΙ" ίσως ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξεπλυμένος Ταγματαλήτης9 Ιουνίου 2014 - 8:12 μ.μ.

    Ποιά "δημοκρατική παράταξη", ποιά "Κεντροαριστερά", ποιανού "προοδευτικού πόλου" τα εννιάμερα...




    Tο πρόβλημα είναι
    ότι οι όροι "Κεντροαριστερά" και "Σοσιαλδημοκρατία" έχουν
    χάσει πιά το νόημά τους. Δεν υπάρχει πλέον σοσιαλδημοκρατία με την έννοια που
    την γνωρίζαμε τις δεκαετίες του 70' και του 80', η σοσιαλδημοκρατία του Βίλι
    Μπραντ, του Ούλοφ Πάλμε, του Φρανσουά Μιτεράν, του Ανδρέα Παπανδρέου κλπ.



    Με
    την παγκοσμιοποίηση του καπιταλισμού, την παράδοση ευρύτερων εξουσιών
    (πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικών) σε υπερεθνικές ελίτ και την πλήρη υποταγή
    σύσσωμης της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας στις νεο-φιλελεύθερες δυνάμεις της
    αγοράς, με τη συνολική της μετατόπιση -ουσιαστικά- κεντροδεξιά, όπως κι αν το
    ονόμασαν οι ηγέτες της: "New Labor" ο Τόνι Μπλερ,
    "Εκσυγχρονισμό" ο Κώστας Σημίτης, "Δημοκρατικό" Κόμμα, το
    πρώην ΚΚ Ιταλίας (που απέκτησε "νέο" ίνδαλμα όχι τον Μαρξ, αλλά... τον
    Μπιλ Κλίντον!!), σήμερα η σοσιαλδημοκρατία είναι ΝΕΚΡΗ.



    Ένα πολιτικό
    πτώμα, που δεν πρόκειται ποτέ να νεκραναστηθεί, παρά μονάχα να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ,
    από μια άλλη πολιτική δύναμη, κινηματική, αριστερή, που θα προέλθει από κάτω,
    από τα κινήματα, ικανή και φερέγγυα να αντιπαλέψει τον νεο-φιλελευθερισμό (και
    όχι να υποταχθεί σ’ αυτόν), που είναι σήμερα ο μεγαλύτερος ιδεολογικός
    αντίπαλος για τα λαϊκά στρώματα, απανταχού της γης και όχι μόνο στην Ευρώπη.
    Μια αριστερά του 21ου αιώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να καταλάβεις την ανεκτικότητα του ΓΑΠ, στην κυβέρνηση αυτή είχε υπουργό Οικονομικών και αντιπρόεδρο τον Μπενίτο. Αν δεν το πιστεύεις ρώτα τον Ραγκούση, που καθόταν στις διπλανές καρέκλες στο τότε Υπουργικό Συμβούλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια χαρά τα λέει η Μαριέττα. Αν είχε βέβαια περιληφθεί στους υποψήφιους ευρωβουλευτές στο κόμμα της, σήμερα δεν θα μας είχε ενημερώσει για τις απόψεις της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χατζηαρκιύδογλου9 Ιουνίου 2014 - 10:21 μ.μ.

    Καλά, η ανάλυσή σου θα περιληφθεί στα άπαντα του Βενιζελισμού. Το τιτανοτεράστιο κατόρθωμα του Μπούλη από τη Θεσσαλονίκη να αντικαταστήσει τον Άδονι με τον Βορίδη ήταν ανεπανάληπτο. Θα πρέπει να εξεταστεί από τους ειδικούς της πολιτικής επιστήμης. Όπως επίσης και η ανακάλυψη ποιοτικής διαφοράς μεταξύ Μιχελάκη και Ντινόπουλου!!! Μόνον ο ευφυέστερος των Ελλήνων θα μπορούσε να συλλάβει κάτι τέτοιο.
    Αλήθεια, όταν πρωτοέγινε Υπουργός ο Βορίδης, ο Βενιζέλος δεν ήταν Αντιπρόεδρος εκείνης της Κυβέρνησης; Είχε αντιδράσει;
    Υ.Γ. Ευτυχώς που δεν άλλαξε χέρια το Υπουργείο Οικονομικών. Γερμανοί το είχανε, Γερμανοί το έχουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν τον έκανε υπουργό ο Παπανδρέου τον Βορίδη.Ο Παπαδήμος τον έκανε.Να σου θυμίσω ότι ο Παπανδρέου δεν ήταν μέλος εκείνης της κυβέρνησης.Είχε ήδη παραιτηθεί από πρωθυπουργός.Ενώ τώρα,ο Ευάγγελος,είναι αντιπρόεδρος και υπουργός αυτής της κυβέρνησης.Είναι ενεργό μέλος δηλαδή της κυβέρνησης.
    Υ.Γ. Καλορίζικος!Να τον χαίρεσαι τον νέο υφυπουργό,Πάρι Κουκουλόπουλο!Τον κηπουρό του Ευάγγελου.Χέρι-χέρι η Δεξιά με τους κλέφτες εκσυγχρονιστές του Σημίτη και του Βενιζέλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχή και κατάρα10 Ιουνίου 2014 - 12:12 π.μ.

    Αυτή η Αριστερά του 21ου αιώνα μπορεί να φοράει Burberry; Μπορεί να εξυμνεί το ΔΝΤ; Μπορεί να είναι ευρωσκεπτικιστική αλλά μέχρι τα μπούνια φιλομαεμρικανική; Μπορεί να ενσωματώνει στα σπλάχνα της τα καιροσκοπικότερα μέλη του παλαιοκομματισμού;-φιλιά στον Κοτσακά btw-αλλά και να στεγάζει τα πιο ετερόκλητα κοινωνικά, ιδεολογικά και πολιτικά στοιχεία για μόνο τον ιερό σκοπό της πολυσυλλεκτικής κυβερνησιμότητας-όλοι οι καλοί χωράνε αν έιναι να κάνουμε γιούργια στο νταμπλά με τα παντεσπανοκουλούρια.


    Να το πω αλλιώς; Το ξεκίνησες καλά αλλά πολύ πριν φτάσεις στη μέση, με την κούφια μεγαλοστομία ψωνισμένη από παζάρια ξοφλημένης ρητορικής το μούσκεψες στη μούχλα. Στη πραγματικότητα έχουν όλα αποϊδεολογικοποιηθεί-ας είμαστε ειλικρινείς: μόνο το ΚΚΕ κρατάει τις σημαίες της ιδεολογίας στη πολιτική. Σε μια χώρα της περιφέρειας οι μόνες ιδεολογικές διαφορές που υπάρχουν πια είναι η εξής μία: ποια γεωπολιτικά συμφέροντα στη περιοχή μας εξυπηρετεί κάθε πολιτική δύναμη. Όπως ακριβώς στο 19ο αιώνα. Όπως τότε που υπήρχε το Αγγλικό, το Γαλλικό και το Ρωσσικό κόμμα. Έτσι και τώρα: υπάρχει το Ευρωπαϊκό κόμμα-αυτή τη στιγμή το εκπροσωπεί η συγκυβέρνηση, το Αμερικανικό κόμμα-ο ΣΥΡΙΖΑ, οι ΑΝΕΛ και η Χ.Α. και όλοι οι υπόλοιποι περιφέρονται ατάκτως μέχρι οριστικής εξαφάνισης-τη ΔΗΜΑΡ δεν την αναφέρω γιατί δεν ξέρω αν αύριο θα υπάρχει καν σαν κόμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΈΣΤΟ του βρωμοτσατσου , γιατί γράφει το ίδιο ΑΙΣΧΡΟ ψέμα εδώ και μήνες , προσπαθώντας να σπιλώσει, ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΡΟΥΦΙΑΝΟΣ την Δημοκρατικότητα του Γιώργου . ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Βενιζέλος με τον Σαμαρά δεν εκπροσωπούν κανένα ευρωπαϊκό κόμμα και καμία Ευρώπη.Τους μόνους που εκπροσωπούν είναι η εγχώρια ολιγαρχία,δηλαδή τους τραπεζίτες,τους καναλάρχες,τους μεγαλοεκδότες και τους λαθρέμπορους πετρελαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή