Το δέντρο και το δάσος της πιθανής αποχώρησης του Γιώργου Παπανδρέου από το ΠΑΣΟΚ

26.12.14


Ένα μεγάλο βήμα πίσω έκανε σήμερα το τωρινό ΠΑΣΟΚ, δηλαδή ο Ευάγγελος Βενιζέλος και καταδέχθηκε να αναφερθεί σε έναν άλλο πολιτικό, παρόλο που όλοι γνωρίζουμε πόσο άσχημα νιώθει όταν δεν μιλάει για τον εαυτό του.

Επικαλέστηκε λοιπόν τον Ανδρέα Παπανδρέου για να μας πει πόσο λάθος θα ήταν να προχωρήσει στην ίδρυση νέου κόμματος ο Γιώργος Παπανδρέου.

Αρχικά, δεν νομίζω ότι αποτελεί και κανένα φοβερό πολιτικό επιχείρημα το να επικαλείσαι τις εικαζόμενες απόψεις νεκρών, είτε πρόκειται για τον Ανδρέα Παπανδρέου είτε για τον Λεωνίδα Κύρκο είτε για τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Εκτός κι αν ο Ευάγγελος Βενιζέλος δέχεται συμβουλές επικοινωνίας από τη Δήμητρα Λιάνη και δεν το ξέρουμε.

Επίσης, το να αναφέρεις στη συγκεκριμένη περίπτωση σαν παράδειγμα τον Ανδρέα Παπανδρέου είναι κάπως ατυχές, όταν αυτός κυρίως φημίζεται για το τεράστιο θάρρος του να πάει κόντρα στην Ένωση Κέντρου του πατέρα του και να ιδρύσει το ΠΑΣΟΚ, αναμένοντας καρτερικά αυτό να ανθήσει και τελικά να κυριαρχήσει στη χώρα.

Κατά τα λοιπά, δεν θυμάμαι τον Εύαγγελο Βενιζέλο να κατηγορεί ως διασπαστές του ΠΑΣΟΚ όσους έφυγαν, ίδρυσαν δικά τους κομματίδια της πλάκας χωρίς καν να συμμετάσχουν στις εκλογές και στη συνέχεια εντάχθηκαν στο αποτυχημένο εγχείρημα της Ελιάς. Αν ο Γιώργος Παπανδρέου ιδρύσει τελικά ένα νέο κόμμα, αυτό θα συμμετάσχει μόνο του στις εκλογές, δεν θα μιμηθεί τα καραγκιοζιλίκια του Λοβέρδου, του Λυκούδη κι όλων όσων νιώθουν τόσο σπουδαίοι ώστε να ιδρύουν κι από μια πολιτική κίνηση για να νιώθουν αρχηγοί.

Εξάλλου, τι ακριβώς θα διασπάσει ο Γιώργος Παπανδρέου; Το ΠΑΣΟΚ που καταδέχεται να εξισωθεί και να μπει στο ίδιο ψηφοδέλτιο επί ίσοις όροις με την παρέα του Μόσιαλου και την παρέα του Μπίστη; Το ΠΑΣΟΚ που κατάπιε αμάσητους του Μπαλτάκους, τους Ντινόπουλους και τους Στυλιανίδηδες;

Δεν βαρέθηκαν κάποιοι απλώς να ετεροπροσδιορίζονται και να μην μας λένε τι πιστεύουν οι ίδιοι για το σημερινό ΠΑΣΟΚ; Τους αρέσει; Θέλουν να αλλάξουν κάτι ή πάνε όλα καλά; Όταν μέχρι και ο Γιώργος Παπανδρέου σκέφτεται να το εγκαταλείψει, το πρώτο πράγμα που σκέφτονται είναι ότι αυτός έχει το πρόβλημα; Δεν έχουν καταλάβει τίποτα;

32 σχόλια:

  1. Παραπολιτικέ είσαι εμπαθής με το Μόσιαλο. Κι εγώ πιστεύω οτι έκανε λάθος ο Μόσιαλος να ταυτιστεί με την Ελιά του Βενιζέλου αλλά ήταν από τους λίγους σοβαρούς και υπεύθυνους υπουργούς της κυβέρνησης του ΓΑΠ και με πολύ σοβαρό έργο στο υπουργείο του και την ΕΡΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως εδώ και μήνες έχω καταλάβει τι κάνεις. Επιτίθεσαι σε οτιδήποτε πάει να υπάρξει στο χώρο ανάμεσα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ εκτός αν αυτό σχετίζεται με Γιώργο. Έχεις χάσει πλέον το δικαίωμα του αντικειμενικού παρατηρητή και φέρεσαι σαν οπαδός ενός ανθρώπου που εν τέλει κρίθηκε και βρέθηκε λίγος.

    Αν ο Γιώργος ήταν αυτό που πιστεύεις, δε θα ήταν τόσο μόνος του πολιτικά αυτή τη στιγμή. Κοροιδεύουν όλοι και δικαίως το Βενιζέλο που είναι λόγος που κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν πρόκειται να συνεργαστεί ΕΚΛΟΓΙΚΑ με το ΠΑΣΟΚ σήμερα, οταν αρχηγος του ειναι καποιος τοσο αντιπαθης στην κοινη γνωμη και φθαρμενος, ουσιαστικά τελειωμενος πολιτικα, αλλα δε βλέπετε ότι τα ιδια και χειρότερα ισχύουν και για ΓΑΠ...

    Αντί να ψάξουμε να δούμε ποιος θα εκφράσει το χώρο που σήμερα ο κόσμος του είναι σε αδιέξοδο και δεν ξέρει τι να ψηφίσει έχοντας το ανέτοιμο ποτάμι απ' τη μια, το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου και του Σκανδαλίδη από την άλλη και τη ΔΗΜΑΡ που σε λίγες μέρες θα ναι και επίσημα συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, ρίχνεις λάσπη σε οτιδήποτε δεν έχει μέσα το Γιώργο σου και απαξιώνεις με ειρωνίες και επιθέσεις τύπου συριζαίων αξιόλογα στελέχη όπως ο Ψαριανός και ο Μόσιαλος (τον τελευταίο κάποτε τον εκθείαζες!).

    Θλίψη μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητή παραπολτιική , σου υπενθυμίζω ότι κάποιους μήνες πριν υπερασπιζόσουν με θάρρος το Μόσιαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχή και κατάρα26 Δεκεμβρίου 2014 - 8:07 μ.μ.

    Όλοι ξέρουμε πόσο καινοτόμος είναι σε όλα του ο Γιώργος Παπανδρέου. Μας έχει ξεφύγει λοιπόν πόσο ρηξικέλευθα καινούργιο είναι το να ιδρύεις ένα κόμμα με την προκήρυξη των εκλογών-ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΙΔΡΥΣΕΙ! Όσο και να προσπαθώ να θυμηθώ δεν μπορώ να βρω το ανάλογο του στην ελληνική πολιτική ιστορία. Και όχι μονο αυτό αλλάστην απίθανη περίπτωση που εκλεγεί Πρόεδρος Δημοκρατίας, ΘΑ ΑΝΑΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ-μέχρι τελικά να γίνουν εκλογές!Σοβαρός πολιτικός ηγέτης ε; Εδώ ο Γκλέτσος, που είναι φυντάνι στη πολιτική και ήδη εδώ και τρεις μήνες-ουσιαστικά μετά την εγκαταστασή του σαν δήμαρχος-το έχει επανδρώσει και τώρα τρέχει σε περιοδείες. Και ο δικός μας με το ραχάτι του. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ ΤΟΥ. ϊσα-ίσα να κάνει την κρίσιμη εκείνη ζημιά που τού επιτάσσει η μικρονοϊκή του μουλαρωμένη του αντίληψη. Πότε είχε σχέση με την πολιτική για να έχει και τώρα; Πότε ήταν ώριμος, σοβαρός για να είναι και τώρα; Πότε ήταν υπεύθυνος, σοβαρός και παραταξιακός για να είναι και τώρα; Μήπως όταν το βρώμικο 89 κι εκείνος, μαντραχαλάς ετών 35 και ξεκινούσε λέει για σπουδές κάπου ανάμεσα Λονδίνο Νέα Υόρκη αφήνοντας τον Βαγγέλη Βενιζέλο με το επιτελείο του να βγάζει τα κάστανα των δικών απ'τη φωτιά;Μια ζωή φυγόμαχος μια ζωή μακριά απ'τα ζόρια. Στα εύκολα και στα τερπνά μόνο παρών. Στα δύσκολα σκασιαρχείο από τη πίσω πόρτα. Ο κοπανατζής!
    Υ.Γ. Προσωπικά εύχομαι να το κάνει το θνησιγενές απόκομμα του. Είναι ο μόνος τρόπος για να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτον. Είναι απολύτως σίγουρος ότι θα πατώσει σε μηδενικά νούμερα. Είναι λάθος του Βενιζέλου να τον παρακαλάει τον, άντε μη πω. Ακόμη και στην απίθανη περίπτωση που μπει στη Βουλή είναι σίγουρο ότι η επανασύσταση της απίθανης εκείνης παιδικής χαράς μόνο καγχασμό θα προκαλέσει και πριν περάσει μήνας ο ταξιδιάρης, πλήτοντας θανάσιμα θα την έχει κάνει ξανά για μέρη ξωτικά κι ονειρεμένα, να ξεκοκαλίσει τα πολλά έτοιμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μήπως πρέπει να βγουν οι Καϊλή και η Μιλένα να κατηγορήσουν τον Γιώργο Παπανδρέου ότι διασπά το ΠΑΣΟΚ; Μήπως ξέχασε ο χοντρός γαμπρός του Μπακατσέλου (ο τελευταίος κάνει τον άρρωστο για να μην πληρώσει τους εργαζόμενούς του) ότι ο ΓΑΠ είναι ο μόνος δημοκρατικά εκλεγμένος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης που έπεσε με πραξικόπημα; Έχει το θράσος να λέει ότι ο ΓΑΠ τον ανάγκασε να συνεργαστεί με τη δεξιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παραπολιτικε τα ειπες όλα και μπραβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα στερνά τιμούν τα πρώτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάνεις like στον εαυτό σου ή μου φαίνεται???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξέχασες να κάνεις like στον εαυτό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παραπολιτικε έτσι είναι.
    Βάλε απλως το βίντεο ρήγα και ας το να παιζει. Ο αμοραλισμός των παρατρεχαμενων πιστη αντανάκλαση του αρχηγού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα ειν αργααααααα!!! Βενιζελακια βρήκατε παγανιά για να βρίζετε, γιατι μόνο αυτό ξέρετε να κάνετε! Άξιος ο μισθός σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρόσεξε μην σκίσεις καμιά καλτσοδέτα εσύ!Και άλλη φορά πριν πιάσεις έναν Παπανδρέου στο στόμα σου να το πλένεις πρώτα με χλωρίνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε τσούζει που ο προικοθήρας Τούρκογλου παρακαλάει γονατιστός τον ήρωα Παπανδρέου ε;;Ο Γιώργος του λέει για συνέδριο και συμμετοχή της βάσης και ο απίθανος αντισυνταγματολόγος του απαντάει για τα ψηφοδέλτια!!!Προφανώς έτσι τα αντιλαμβάνεται όλα: ψηφαλάκια και θεσούλες.Πάντως ο Αντώνης Βενιζέλος δεν φαίνεται να συμμερίζεται τις απόψεις σου,ότι το κόμμα του Γιώργου δεν θα έχει καμία τύχη.Γι'αυτό και παρακαλάει μέχρι τελευταία στιγμή.Περαστικά σας καλτσοδέτες του ΔΟΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανώνυμος καρτερικός27 Δεκεμβρίου 2014 - 10:50 π.μ.

    συμφωνώ απολύτως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχή μην συγχυζεσαι,και αν θες απαντησε μας
    Τι ψηφισες το 2004, 2007,2009;
    Αν ψηφισες πασοκ τοτε μην μας κατηγορεις για ολα οσα του καταλογιζεις, εισαι συνυπευθυνος όσο και εμεις.
    Εμεις ομως σώσαμε την χώρα από την χρεοκοπία και θα την σώσουμε και απο την πελατοκρατια του 4-2-1.
    Αν δεν ψήφιζες, τότε μην μας τα σκοτιζεις, Όπως λεει ο μπενυ δεν ψηφιζες στο παραβαν πασοκ αρα είσαι εξωτερικό θέμα.
    Φοβάσαι γιατί ο γαπ τολμα και πάλι. Φοβασαι γιατι ξερεις ότι θα μείνεις εκτός βουλής γιατί έχεις αποτύχει σε όλα.
    Ο βενιζελος αν θυμασαι εχει δωσει μια συνεντευξη που ελεγε οτι αν ειχε εκλεγει το 2007 η ελλαδα θα ηταν διαφορετική (προς το χειροτερο!), Αν ήταν μάγκας ή αν ήταν ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ (και όχι ορντινάτσα) ας ειχε κατεβει τότε με δικό του κόμμα, αλλά όταν ήθελε να φτιάξει όμιλο(!), ο γαπ τότε του εκοψε τον βήχα και του είπε ή τα μαζευεις και φεύγεις ή κάθεσαι και περιμένεις. Ο βενιζέλος έκατσε σαν κότα και περιμενε με την βοηθεια των ΔΟΛιων να γινει κάποτε αρχηγός. Το 25% του νοεμβριου του 2011 το εχει κάνει 3,5% και θα μείνει εκτός βουλής, και επικαλείται τον ανδρέα(έλεος).
    Είμαστε 1εκ ελληνες ψηφοφοροι χωρίς εκπροσώπηση και εσυ μας λες να περιμένουμε να μεινει ο βαγγελας εκτος βουλης για να κάνει συνέδριο.
    Αλλαγή εδώ και τώρα. Χωρίς βαρώνους, χωρίς αξιωματούχους, όλα από την βάση. ΑΛΛΑΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλε εμεις δεν είμαστε πασοκοφρουροι, είμαστε πολίτες, μελετήσαμε, ζήσαμε, αποφασίσαμε να υποστηριξουμε τον ΓΑΠ γιατι είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ. δεν μας ενδιαφερει ουτε αν τον λένε παπανδρεου ούτε αν το κομμα το λένε πασοκ, ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ τις πραξεις και τα εργα του παπανδρεου του ραγκουση. του παπακ, του σαχινίδη, του πεταλωτη κλπ κηπουρων και κρίνουμε ότι θα συμπορευτούμε μαζί τους.
    Δεν μας ενδιαφερει τι λέτε τα κομματοσκυλα, και οι καρεκλοκένταυροι. ΑΛΛΑΓΗ.


    Από τον γίωργο περιμένω πρόσκληση-συμφωνία με τον ραγκούση, γιατί είναι δουλευταράς και άξιος. Να παραμερίσουν τις παρεξηγησεις και να γυρίσει και ο ραγκούσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ποια είναι η λάσπη ακριβώς, και πού τη ρίχνει;
    Μήπως συμβαίνει το αντίθετο, να απαγορεύεται καλή κουβέντα, ακομη και με επιχειρήματα, για τον Παπανδρέου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν μας ενδιαφέρουν οι αντιπαλότητες των φατριών. Τα χρέη του ΠΑΣΟΚ ποιος θα τα πληρώσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε ποιο ΠΑΣΟΚ αναφέρεσαι; Του 40+% ή το ΠΑΣΟΚ του 6-8%;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν μοιάζει να αντιδρά σε Ντινόπουλους, Μπαλτάκους, Στυλιανίδηδες-πολύ περισσότερο Αδώνιδες ή Βορβορίδηδες που τους έκανε άλλωστε δόξα και τιμή Υπουργούς. Αν ήταν αυτό, δεν θα στήριζε μια τέτοια κυβέρνηση με τέτοια μέλη. Η αντίδραση του ΓΑΠ είναι στοχοπροσηλωμένη στο ΠΑΣΟΚ και στην ηγεσία του-που ο ίδιος την εγκατέστησε, εγκρίνοντας όλες τις διαδικασιες εκλογής της. ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να κρίνει αυτή την ηγεσία αλλά η δημοκρατική τάξη λέει ότι για να έχεις αυτό το δικαίωμα πρέπει να έχεις συμβάλλει κι εσύ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην προσπάθεια του κόμματος και όταν μετά ένα εκλογικό αποτέλεσμα διαπιστώσεις ότι η ηγεσία δεν τραβάει, θέτεις ζήτημα ηγεσίας κατά το καταστατικό. κατάλαβε κανείς κάτι τέτοιο με τον Γιώργο Παπανδρέου; Τρία χρόνια απουσίας-πάντως για τη στήριξη της Κυβέρνησης μπορούσε να πάρει το πρώτο αεροπλάνο ακόμη και αν βρισκόταν στη Γη του Πυρός αλλά για συνέδρια και δράσεις του κινήματος δεν έστεργε ακόμη και αν ήταν "εδώ γύρω". Εντάξει, κουτόχορτο δεν τρώμε για να μη καταλαβαίνουμε τι ακριβώς παίζει. Στρουθοκαμηλίζει ο Παπανδρέου αν νομίζει ότι δεν έχουμε πάρει χαμπάρι ή αν δεν τον έχει πάρει χαμπάρι η Ιστορία που θα τον εγγράψει στις δέλτες των πιο ελεεινών τριταγωνιστών της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχετε απόλυτο δίκιο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τη χρυσή εποχή 2010-2012 που η Παραπολιτική μας ενημέρωνε για τις κινήσεις του Μόσιαλου ακόμα και όταν αυτός πήγαινε στην τουαλέτα. Λίγο σοβαρότητα, στην τελική οι προσωπικές εμπάθειες του κύκλου ΓΑΠ με τους πρώην υπουργούς του δεν αφορούν στα σοβαρά την πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παραπολιτικέ,
    Ενώ με ορισμένες θέσεις σου συμπλέω και το χαίρομαι η προσήλωσή σου στο ΓΑΠ σε κάνει να ...χύνεις το γάλα.
    Εμφανίζεσαι, σε μένα τουλάχιστον και όχι όλες τις φορές, να έχεις μια ποδοσφαιρική αντίληψη περί πολιτικής του στυλ "η δική μου ομάδα είναι καλύτερη από τη δική σου". Και ενώ, καθώς εικάζω την ηλικίας σου, είσαι νέος λειτουργείς με παλαιοκομματική σκέψη.
    Θεωρείς φαίνεται, το αναγνωστικό σου κοινό χαμηλού επιπέδου και ότι αυτό αντιλαμβάνεται την πολιτική με ποδοσφαιρικούς όρους.
    Να δεχτώ προς στιγμήν την πολιτική επάρκεια του ΓΑΠ (υπόθεση εργασίας). Είναι παρήγορο όμως για έναν τόπο να επιστρέφει σε πολιτικούς που αποδεδειγμένα έβλαψαν την πατρίδα τους; Δεν ισχυρίζομαι ότι το έκανε από πρόθεση. Στην πολιτική όμως τα πράγματα κρίνονται στη βάση του αποτελέσματος και όχι των καλών προθέσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα ίδια του είπα κι εγώ πιο πάνω.. Δε με καλύπτει το ποτάμι, πολλές νοοτροπίες και δράσεις τους θυμίζουν ...οικολόγους, αλλά στα σοβαρά θεωρεί ο παραπολιτικός και οι άλλοι που στηρίζουν τον ΓΑΠ ότι θα έχει καμιά τύχη; Έχετε μιλήσει με τον κόσμο έξω;


    Δυστυχώς η ευτυχώς στη δημοκρατία ψηφίζουν όλοι, ανεξαρτήτως πνευματικού επιπέδου. Αυτή τη στιγμή όλη η πλάση βρίζει τον ΓΑΠ (άδικα εννοείται) και το Βενιζέλο (όχι εντελώς άδικα αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας). Αντί να αναδειχτούν πρόσωπα άφθαρτα, πολιτικά επαρκή και απαλλαγμένα από τις αδυναμίες των προηγούμενων (πχ αλαζονεία Βενιζέλου, διαχειριστικό έλλειμα και μέτρια πολιτικά αισθητήρια Γιώργου όταν ήταν πρωθυπουργός) αναλωνόμαστε σε διαγωνισμούς φαντασμάτων. Έχουν πεθάνει πολιτικά και ο παραπολιτικός δεν το έχει πάρει χαμπάρι...




    ΥΓ: Τον Ρέππα δεν τον έκανα εγώ υπουργό στο Μεταφορών να μπλοκάρει σε μόνιμη βάση κάθε προσπάθεια μεταρύθμισης και εξορθολογισμού των ΔΕΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στην "Αλλαγή" του 0,5%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σαχλαμάρες! Μάλλον εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια. Πάντως επειδή θεωρώ αξιολογότατο το δικό σου σχόλιο, εμπεριστατωμένο και άπτεται της ουσίας του διαλόγου-έτσι είστε όλοι εσείς οι γιωργοπαπανδρεϊκοί: συγκροτημένοι, με τεκμηριωμένο και καλοθεμελιωμένο διαλεκτικό λόγο και επιχειρηματολογία τρανταχτή και ρηξικέλευθα καίρια και εύστοχη-σαν το καφέ του Ρέλου-γι'αυτό και σού δίνω με χαρά το ένα like που μπορεί να διαθέσω.Καταλαβαίνω ότι αυτά τα υπολογίζεται εσείς του "δικού" σας. Εσείς με το διάλογο του ουγκ, τον επιφωνηματικό λόγο, τα "Πάμε" και όλα αυτά τα ανοιακά αυτιστικά μονολεκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Είναι παρήγορο όμως για έναν τόπο να επιστρέφει σε πολιτικούς που αποδεδειγμένα έβλαψαν την πατρίδα τους;"
    Α, καλά, όχι μόνο κατέστρεψε την πατρίδα του, αλλά είναι και αποδεδειγμένο!!!!


    Θα ήθελα να σε ρωτήσω πώς έχει αποδειχθεί ακριβώς το ότι κατέστρεψε την πατρίδα, αλλά φοβάμαι να ανακαλύψω το υψηλό σου διανοητικό επίπεδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. " .. θεωρεί ο παραπολιτικός και οι άλλοι που στηρίζουν τον ΓΑΠ ότι θα έχει καμιά τύχη; Έχετε μιλήσει με τον κόσμο έξω; .."

    Ναί έχουμε μιλήσει, ο "κόσμος" δεν είναι μόνο αυτός που προβάλεται
    από τα Μ.Μ.Ε. Οταν του μιλήσεις γιά το ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ
    με τα λιγότερα "σφάλματα" που άρχισε να διορθώνει ( Ακης )
    και το ΜΟΝΟ με επιτυχίες ενάντια στην λαμογιά ( έσωσε τους ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ από δραχμή και Ζάππεια ),

    βλέπεις και κ@λώνει κάθε ΜΗ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ .

    Υπάρχουν εκτός από τυος πορωμένους από τα Μ.Μ.Ε. και πάραπολλοί φιμωμένοι, απογοητευμένοι, αλαλιασμένοι κ.λπ.

    Τα λέει και πιό πάνω ο dont disqus .

    Επειδή ο ΓΑΠ είπε και έκανε αυτά που θέλουμε,
    γι΄αυτό τον στηρίζουμε,
    δεν λέμε τα παραπάνω επειδή μας το είπε ο ΓΑΠ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η ειρωνεία σου είναι άσχετη με το αρχικό σχόλιο.
    Ένα κόμμα που η τωρινή ηγεσία του το έχει πάει στο 6% δε διασπάται. Αναμορφώνεται ή διαλύεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σεμνά και ταπεινά27 Δεκεμβρίου 2014 - 7:14 μ.μ.

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Παρόλο που δεν ήμουν ποτέ παπανδρεΐκή η κίνηση του Γιώργου είναι μια καλη ευκαιρία να απαλλαγουμε απο αυτή την ηγεσία. Την επόμενη των εκλογών κανείς απο ολους αυτους τους ηλίθιος που μιλάνε με ανοιχτα μικρόφωνα και όλες αυτες τις αρπαχτρες που μάζεψε ο χοντρός, θα βρίσκονται στη θέση τους. Ο Βενιζέλος τελειωσε για το συστημα. Ο επόμενος πρόεδρος ειτε είναι ο Χρυσοχοΐδης, ειτε η Φώφη (αυτοι οι δυο είναι πιθανοί) μαζί με το Γιώργο μπορούν να πάρουν τα πράγματα απο την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΝΑΙ !! Αναφανδόν κατά του Ανδρέα και υπέρ της παραπομπής σε δίκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ν'αγιάσει το στόμα σου!!Ένας Παπανδρέου θα φέρει και πάλι την Αλλαγή όπως και τότε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. βρε καλη μου Σεληνη αγαπαει χοχο αγαπαει Αλεξη τι τρωγεσαι με τα σωθικα σου ομορφια μου. ο Ρηγας δεν ειπε με Μωραιτηδες και Σηφουνακηδες θα παμε σε εκλογες; ε τι θελετε σας αφηνουμε στην ησυχια σας. χωρισανε τα τσανακια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή