24 Φεβρουάριος 2010

Αλαβάνος: Το πιο ευαίσθητο κομμάτι της νεολαίας είναι οι αντιεξουσιαστές!



Απόσπασμα από την πρόσφατη (Δευτέρα 22/2) εκδήλωση της Πρωτοβουλίας για την αριστερή ανασύνθεση του Συνασπισμού :



Για τον Αλαβάνο, το πιο ευαίσθητο, αντισυστημικό, πρωτοποριακό, ατίθασο και συγκρουσιακό κομμάτι της νεολαίας είναι ο αναρχικός χώρος και κακώς ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει ψάξει κι εκεί συμμαχίες!

Τι άλλο θα ακούσουμε; Πόσο άλλο μπορείς να μας απογοητεύσεις ρε Αλέκο;

Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αναγνωστες σχολιασαν

20 Responses to "Αλαβάνος: Το πιο ευαίσθητο κομμάτι της νεολαίας είναι οι αντιεξουσιαστές!"
  1. tsougdw είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 5:50 μ.μ.

    3πλο εγκεφαλικό!!!! Να προσέξουν μη πάθουν τίποτα οι αντιεξουσιαστές από την πολύ ευαισθησία... Κι εγώ είμαι ευαίσθητη, πάω να τα σπάσω για να εκτονωθώ και ξανάρχομαι.
    Ο Τσίπρας άραγε συμφωνεί?

  2. Ανώνυμος είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 6:00 μ.μ.

    Οι μάσκες πέφτουν και τα ερωτήματα για τα πρωτοφανή επεισόδια στα συλλαλητήρια για την παιδεία και τον χαμό του Αλέξη βρίσκουν απαντήσεις...

    Άφατος

  3. Παραπολιτική είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 6:04 μ.μ.

    Δεν συμφωνώ.

  4. Ανώνυμος είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 6:20 μ.μ.

    Γιατί παραπολιτικέ ποιος ήταν πίσω από τα επεισόδια;

  5. Γραφεας Πεζικου είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 6:24 μ.μ.

    Εντάξει είπαμε ότι πολλαπλό εγκεφαλικό....ΔΕΝ είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος αριστερός που το έπαθε! Αλλά ας μην το "σπεκουλάρουμε" περαιτέρω γιατί δεν έχει και νόημα πλέον μετά την "μετεγχειρητική" πορεία εκτός ΣΥΝ του Αλέκου Αλ.γιατί δεν κολλάει με τίποτε αδέρφια ....
    'Αφατος!!!

  6. Ανώνυμος είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 6:28 μ.μ.

    Εγώ συμφωνώ απολύτως με τον Αλαβάνο.

  7. Πειρατές του Ονείρου είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 6:40 μ.μ.

    Γιατί θα πάθετε εγκεφαλικό ρε παιδιά???

    Είναι κλέφτες οι αντιεξουσιαστές ή ληστές???

    Τι είναι, βουλευτές-λαμόγια???

    Πιστευω ότι εδώ σφάλλετε. Ως κάτοικος του κέντρου της Αθήνας (και όχι της Γλυφάδας ή της Κηφισιάς), θεωρώ πως τα παιδιά αυτά προσφέρουν παρα πολλά σε μετανάστες και ανέργους. Περάστε μια βόλτα απο τα παραγωγικά Εξάρχεια και μην ασχολείστε μόνο με τους μπάτσους και τις επιθέσεις που δέχονται.

    Αυτά είναι τηλεόραση.

  8. Μάμρα είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 6:55 μ.μ.

    Έχετε μπερδέψει κάποια πράγματα νομίζω...
    Και βέβαια στο σύνολό τους οι αντιεξουσιαστές είναι από τα πιο ζωντανά και ευαίσθητα κομμάτια της κοινωνίας μας και οι αφορισμοί είναι μεγάλη λούμπα στην οποία πέφτουν κάποιοι, επειδή δεν έχουν ιδέα τι εκπροσωπεί ένας αντιεξουσιστής...

    Έχουμε μπερδέψει την τρομοκρατία,την ωμή βία και τις βόμβες με μερικά από τα πιο προοδευτικά και αγωνιστικά κομμάτια της ελληνικής νεολαίας...

    Συγνώμη αλλά διαφωνώ πλήρως με το πνεύμα της ανάρτησης...

    Πολύ επικίνδυνους συνειρμούς προκαλεί...συντηρητικογενής ανάρτηση, Παραπολιτικέ...

  9. cynical είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 7:25 μ.μ.

    Για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ο αντιεξουσιαστικος χωρος εχει διαβληθει στον υψιστο βαθμο απο διαφορους πρωτιστως εξ εβωνυμων (βλ ΚΚΕ). Ομως εχουν και οι ιδιοι το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης.

    Τωρα περι συρριζα, τι σχεση εχει η ανανεωτικη αριστερα, η ευρωαριστερα, η οικολογια, ο αναρχοκομμουνισμος και ο κομμουνισμος δεν μπορω να καταλαβω με το φτωχο μου μυαλο. πως καταφερνουν ολοι αυτοι οι ανθρωποι και συμβιωνουν κατω απο την ιδια πολιτικη σκεπη αδυνατω να κατανοησω.

    Ολα μαζι στο μπλεντερ και βγαινει συρριζα.

    Μπορω να δεχτω οτι κομματα ειναι ζωντανοι οργανισμοι που οφειλουν να συζητουν εσωτερικα και να ανανεωνοτναι, αλλα αυτο απεχει πολυ απο το μοντελο οργανωσης του συρριζα.

    Επισης, οσο και αν απεχθανομαι το ΚΚΕ και να το θεωρω αυτιστικο κομμα δεν μπορω παρα να αναγνωρισω οτι εχει σταθερες και αμετακινητες θεσεις σε ολα τα ιστορικα θεματα και κοινωνικα ζητηματα (αυτο βεβαια οδηγει και στις αγκυλωσεις του αλλα ειναι μια αλλη μεγαλη κουβεντα).

    εν πασει περιπτωσει, ειτε συμφωνει ειτε διαφωνει κανεις με τον αλαβανο οφειλει να αναγνωρισει οτι δεν μασαει ποτε τα λογια του, ουτε χαιδευει αυτια και γι αυτο αξιζει συγχαρητηρια. τετοιες φωνες μονο προσθετουν και ποτε δεν αφαιρουν. ειναι δηλαδη καλυτεροι ολοι αυτοι οι χαλβαδες που εχουμε μαζεψει στο ΠΑΣΟΚ?

  10. Παραπολιτική είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 7:58 μ.μ.

    Ζω στο Κέντρο και γνωρίζω πολύ καλά πολλές από τις δράσεις του συγκεκριμένου πολιτικού χώρου.Έχω αρκετούς φίλους που ασχολούνται ενεργά και δεν το λέω για να το πω...

    Τι γίνεται όμως....

    Εγώ να αναγνωρίσω στους αντιξουσιαστές ότι δεν είναι όλοι ίδιοι. Να μην τους ταυτίσω όλους με την τυφλή βια, με τους βανδαλισμούς και τα όσα έχουμε κατα καιρούς δει.

    Δεν με βοηθούν όμως αυτοί οι ίδιοι! Έχω κουραστέι να ακούω ότι "Δεν είμαστε όλοι ίδιοι" κι όταν τους ζητάς να καταδικάσουν τις πράξεις βιας, αρνούνται.

    Δεν έχω διαβάσει ποτέ στο Indymedia ένα σχόλιο που να λέει ότι κακώς προκαλέσαμε επεισόδια εδώ ή εκεί.

    Δεν μπορώ να πω καλές κουβέντες όταν την 6η Δεκεμβρίου μου υψώνουν τη σημαία τους στα Προπύλαια, λες κι είναι στρατός κατοχής.

    Αν θέλουν να τους αναγνωρίσουμε πράγματα, ας τα διεκδικήσουν και οι ίδιοι. Ας απομονώσουν όλους όσους τους εκθέτουν. Ας καταδικάσουν καθετι που γίνεται στο όνομα τους αλλά δεν τους αντριπροσωπεύει....

    Τότε τα ξανάλεμε. Διαφορετικά θα εξακολουθώ να βρίσκομαι απέναντι από τον Αλαβάνο και τις απόψεις αυτές. Υπάρχουν πολύ πιο ενεργά και φιλότιμα τμήματα της νεολαίας για να αποθεώνω τους ιδεολόγους του μηδενισμού και τους οπαδούς του χάους.

  11. Παραπολιτική είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 7:59 μ.μ.

    Κι όσον αφορά τον Αλαβάνο, θα ήθελα να θυμίσω σε όλους ότι είναι άλλο πράγμα η σύνθεση απόψεων και η διαφορετικότητα κι είναι άλλο πράγματα ένας καιροσκοπικός εκλογικός σχηματισμός.

    Πελατεία ψάχνει ο Αλαβάνος....

  12. Ανώνυμος είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 8:00 μ.μ.

    "το πιο ευαίσθητο, αντισυστημικό, πρωτοποριακό, ατίθασο και συγκρουσιακό κομμάτι της νεολαίας". ΟΚ. Η νεολαία αυτή πού καταλήγει είναι το ερώτημα, γιατί έχω την εντύπωση πως συνήθως καταλήγει να αναλαμβάνει την επιχείρηση του μπαμπά της - χωρίς να είναι μεμπτό αλλά δεν αλλάζει και τίποτα στο τέλος. Και όσοι δεν κάνουν αυτό και δεν εντάσσονται (σπουδές, εργασία κλπ) γίνονται απλά γραφικοί - ο Αλαβάνος δεν είναι ένας απ' αυτούς πάντως, απλώς μπουρδολογεί εκ του ασφαλούς, ως συνήθως. Και τέλος πάντων η υπόλοιπη νεολαία τι είναι; Συμφεροντολόγοι μεγαλοκαρχαρίες; Ρε Αλαβάνε δεν πας να αγοράσεις καμιά μετοχή καλύτερα; Καλά τα καταφέρνει κι ο junior.

  13. Ανώνυμος είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 8:50 μ.μ.

    Αν ένας δείκτης ευαισθησίας είναι η έκφραση μέσα από τις καλές τέχνες, τότε δεν μπορεί κανένας να αμφισβητήσει ότι τα περισσότερα έργα που μας συγκλονίζουν και σιγοτραγουδάμε προέρχονταν και προέρχονται από άτομα ενάντια στην εξουσία.

    Αν ένας δείκτης ευαισθησίας είναι η αγάπη προς τα ζώα, τότε κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ευσιαθησία των ατόμων που είναι ενάντια στην εξουσία...

    Για την ευαισθησία απέναντι στο περιβάλλον, διαφωνεί κανένας;

    Και ναι, οι αντιεξουσιαστές σίγουρα είναι ένα δυναμικό και ευαίσθητο κομμάτι της νεολαίας

    Σε αντίθεση, σίγουρα αναίσθητοι είναι οι φοιτητές των κομματικών οργανώσεων των πάρτυ και του γλυψίματος, που είναι μικρογραφία των βολευτών και των πορνών του κοινοβουλίου.
    και σίγουρα οι απολιτικ που "πλήττονται" από την οικονομική κρίση αλλά γεμίζουν τις καφετέριες και τα μπαρ.
    και φυσικά οι πλέον αναίσθητοι είναι όσοι μιλάνε με τόσο ευαισθησία για "αλλαγή" αλλά το μόνο που αλλάζουν είναι το πιο κόμμα προσκυνάνε ή ακόμα χειρότερα τρέχουν σαν κομματόσκυλα να το υποστηρίξουν.

  14. Παραπολιτική είπε...
    24 Φεβρουαρίου 2010 8:53 μ.μ.

    Ο Αλαβάνος μίλησε για τους αναρχικούς, δεν μίλησε για τον καθένα που σε κάποια πτυχή της καθημερινότητας του αντιδρά στην εξουσία!

    Πελάτες ψάχνει...

    Στις δυο τελευταίες παραγραφους συμφωνούμε...

  15. El Carnicero Rojo είπε...
    25 Φεβρουαρίου 2010 2:52 π.μ.

    Γιατί μίστερ Παραπολιτική, είναι "καιροσκοπικός εκλογικός σχηματισμός" ο ενιαίος, αντικαπιταλιστικός ΣΥΡΙΖΑ των μελών (σε συμμαχία με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τους Αντιεξουσιαστές) τον οποίο προσπαθεί να φτιάξει ο Αλαβάνος;;;

    Επειδή θέτει στο περιθώριο του ανανεωτικούς του ΣΥΝ, αυτούς τους αμετανόητους απολογητές της εκσυγχρονιστικής σημιτοκρατίας που επιμένουν να θέλουν να σύρουν το ΣΥΡΙΖΑ σε ένταξη στο ΠΑΣΟΚ;

    Ναι, τώρα βλέπω ποιοι πονάνε από τις κινήσεις του Αλαβάνου και ΓΙΑΤΙ ο Αλέκος έχει ΣΩΣΤΗ πολιτική γραμμή: γιατί το ΠΑΣΟΚ θα αποκτήσει αντιπολίτευση από τα αριστερά και θα χάσει τα ανανεωτικά δεκανίκια που απολαμβάνει από την εποχή του ΣΥΝ της Δαμανάκη...

  16. str.papous είπε...
    25 Φεβρουαρίου 2010 5:43 π.μ.

    Αντιεξουσιαστες με τα λεφτα του μπαμπα...
    Τα εχουν πει αλλοι προ πολλου.

    Αλαβανος=Απογοητευση

    Προχτες καπου διαβασα για καποιο Ιταλο που δηλωνε οτι "Η αριστερα, εμποδιζει την επιλυση των προβληματων"..., ποσο δικιο εχει ...για την Ελλαδα.
    Ο Αλαβανος ηρθε να προστεθει στην αγκυλωση του ΚΚΕ (που μαλλον το νοσταλγει) και το ΚΚΕ για να του ξεφυγει επεστρεψε στον Σταλινισμο....
    Φτωχη μου χωρα.
    Η ζωη ειναι στη βιοπαλη και την δημιουργια. Οχι στις εκ του ασφαλους 'ευαισθησιες' και τις επαναστατικες επινοησεις.

  17. Nastrogher είπε...
    25 Φεβρουαρίου 2010 7:15 π.μ.

    Η νεολαία στη χώρα μας απαρτίζεται από:
    1. Τους ανενεργούς που δεν ξέρουν, δεν θέλουν να ξέρουν και δεν ασχολούνται με τίποτα, παρά μόνο προβληματίζονται για το που θα πιουν τον επόμενο καφέ τους (πλειοψηφία).
    2. Αυτούς που αγωνίζονται κάτω από την σημαία ενός κόμματος με σκοπό να εξυπηρετήσουν το πολιτικοοικονομικό τους μέλλον. Κάθε τους πολιτική φράση περιέχει ιδιοτέλεια και υστεροβουλία.
    3. Τους αντιεξουσιαστές/αναρχικούς, οι οποίοι μπορεί να είναι αντιδραστικοί, αλλά ποιος μπορεί να τους προσάψει υστεροβουλία ή ανειλικρίνεια; Ποιος μπορεί να πει ότι συμμετέχουν στο κίνημά τους για προσωπικό όφελος;

    Όσοι εργάζονται κάνουν λάθη. Όσοι τεμπελιάζουν παραμένουν αλάθητοι...

    Πριν κατηγορήσετε τους αναρχικούς για τα λάθη (που πράγματι έχουν κάνει και θα κάνουν στο μέλλον) ρίξτε μια ματιά στον καθρέφτη. Πότε ήταν η τελευταία φορά που αγωνιστήκατε για κάτι σωστό; Πότε κάνατε κάτι για κάποιο από τα στραβά που αναγνωρίζετε ότι έχει αυτός ο τόπος; Πότε συμπαρασταθήκατε σε ανθρώπους που ξέρετε ότι αδικούνται;

    Και μην ταυτίζετε τους αναρχικούς με το πλιάτσικο του περασμένου Δεκέμβρη. Αυτό έγινε από πεινασμένους μετανάστες. Ακόμα κι αυτούς σκεφτείτε δύο φορές πριν τους κατηγορήσετε.

  18. Valerio Paris είπε...
    25 Φεβρουαρίου 2010 8:09 π.μ.

    Ρε παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Οι αντιεξουσιαστές είναι άνθρωποι. Έχει και καλούς και κακούς. Δεν είναι όλοι κωλόπαιδα ούτε όλοι άγιοι. Από εκεί και πέρα ποιος ο λόγος για ένα μέρος του συστήματος να θέλει αυτούς που δηλώνουν εχθροί του για μέλη του; Η λέξη αντιεξουσιαστής είναι αυτονόητη. Δεν γουστάρουν την εξουσία. Τέλος. Ο Σύριζα τι ακριβώς θέλει να κάνει; Να τους πείσει ότι πρέπει να υπάρχει και η εξουσία ή απλά αφού τους βλέπει να τρέχουν προς πάσα κατεύθυνση απλά να τους εκμεταλλευτεί να τρέξουν για πάρτη του;

  19. Maltakias είπε...
    25 Φεβρουαρίου 2010 1:33 μ.μ.

    Είπε και μια σωστή κουβέντα ο Αλέκος,επιτέλους.

  20. ann είπε...
    25 Φεβρουαρίου 2010 1:42 μ.μ.

    Δεν κατάλαβα.Τι σημαίνει αντιεξουσιαστής;; Ενάντια στην εξουσία; Και η δική τους εξουσία δεν είναι; Το θέμα είναι ότι σαν κάτοικος της Αθήνας δεν είδα κανένα αντιεξουσιαστή να βγει και να ''παλέψει'' φανερά για τα δίκαιά του Μόνο να παίρνει από τους ''καπιταλίστες''εργαζόμενους ξέρει Μόνο να καταστρέφει ότι δεν κόπιασε να φτιάξει Μόνο διάλυση και τίποτε άλλο .Κάναμε τώρα και την αντιεξουσιαστική εξουσία ιδεολογία!! Όσο για τον Αλαβάνο για ψήφους ψάχνει αφού είδε ότι δεν έπιασε ο πρόεδρος που υποστήριξε και δεν μαζεψε ψήφους....

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio