07 Σεπτέμβριος 2010

Έχει άδικο;



Ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης που υποτίθεται, ότι είχε σχεδιαστεί και αποφασιστεί από εβδομάδες, μαζί και με τα άλλα ευτράπελα που διαδραματίσθηκαν γύρω από τις επιλογές για την αυτοδιοίκηση, επιβεβαιώνουν την άρνηση του πολιτικού συστήματος να περάσει στην νέα εποχή και να συνειδητοποιήσει ότι άλλα πράγματα περιμένουν οι πολίτες από τους πολιτικούς.

Κανείς δεν καταλαβαίνει γιατί σε μια περίοδο που απαιτείται περιστολή της κρατικής σπατάλης θα πρέπει να έχουμε μια κυβέρνηση με 7 αναπληρωτές υπουργούς, 24 υφυπουργούς, συνολικά 48 μέλη και άγνωστο αριθμό συμβούλων γύρω από το πρωθυπουργό και τους νέους υπουργούς. Είναι εντυπωσιακό, ότι με την πρώτη ευκαιρία ο κ.Παπανδρέου ξέχασε τις δεσμεύσεις για μικρό υπουργικό σχήμα και επέστρεψε στο παρελθόν, στον παλιό κακό εαυτό του ΠΑΣΟΚ.

Σχόλιο Παραπολιτικής: Υπάρχει έστω κι ένα αντίθετο επιχείρημα από το αυτονόητο που υποστηρίζει η Ντόρα; Μα 48 μέλη;


23 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 02:28 AM
    τι να κάνει και αυτή;; είδε και απόειδε ότι ο Γιωργάκης είναι ένα βήμα πριν αναστήσει τον Σαμαρά και τη ΝΔ και κατάλαβε (μάλλον) ότι πρέπει να κάνει αντιπολίτευση στην κυβέρνηση και όχι στην αντιπολίτευση αν είναι να αρπάξει κανένα ψηφαλάκι... Βλέπει ότι με τέτοια κυβέρνηση, ο άλλος ο άχρηστος, απλά θα περιμένει τηρώντας την πάντα σωστή και αποτελεσματική θεωρία του "ώριμου φρούτου" που πάντα πέφτει τελικά...
    Αν κάτι έχει η Ντόρα, είναι η άμεση ικανότητα εκμετάλλευσης μιας κατάστασης. Χαρακτηριστικό κάθε αριβίστα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 02:40 AM
    Παραπολιτικέ πολύ Ντοράκιας βγαίνεις τώρα τελευταία....

    Τι έγινε? Σε σαγήνευσε απο την συνέντευξη που της πήρες?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ανώνυμος 12:40

    Πότε θα μάθετε να σχολιάζετε επί της ουσίας ρε γαμώτο;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 02:46 AM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eνα αντίθετο επιχείρημα από το (όχι και τόσο) "αυτονόητο" που υποστηρίζει η Ντόρα:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_6_07/09/2010_414026

    Δεν είναι απλώς στερεότυπο, είναι λαϊκισμός...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 02:50 AM
    Οταν ήταν μικρό το υπουργικό σχήμα φωνάζανε γιατί υπήρχαν καθυστερήσεις και κακός συντονισμός.τώρα γιατί ειναι πολλοί οι υπουργοί.Οτι και να έκανε θα υπήρχε λόγος να τον κράξουν.Η ουσία είναι να βρούμε γιατί προχώρησε σε αυτό το συγκεκριμενο σχήμα τη δεδομένη χρονική στιγμή.
    Εκτιμώ οτι:στους τομείς που θεωρεί οτι πρέπει να υπάρξει επιτάχυνση η αν θέλετε και βελτίωση του παραγόμενου έργου τους ενίσχυσε είτε με αναπληρωτές είτε με επιλέον υφυπουργούς.βλέπε υπουργείο περιβάλλοντος (Σηφουνάκης -αναπληρωτής αν και ξέρω με οτι έχει σχέση με το παλιό ΠΑΣΟΚ βγάζεις σπυράκια)
    άλλαξε το υπουργείο Γεωργίας ολοσχερώς(θεωρείς την Μπατζελή τεχνοκράτη που γνώριζε τα θέματα κυρίως τα ευρωπαϊκά και έτσι είναι αλλά πλήρωσε πιστεύω τη σχέση της με την Πασεγες και τις καθυστερήσεις σε αρκετούς τομείς.μπήκε ο Χρυσοχοϊδης στο Ανάπτυξης που μπορεί να τα τρέξει καλύτερα.Αναβαθμίστηκε ο Ραγκούσης που ήταν απο τους πιο παραγωγικούς υπουργούς έδωσε το επενδύσεων στον Παμπούκη για να τρέξουν κι αυτά τα θέματα.Ακόμη και ο Παπουτσής στο δημόσιας τάξης παρόλο που δεν τον πας πιστεύω οτι είναι καλή επιλογή διότι εχει την εμπειρία γι αυτό το νευραλγικό πόστο
    δε διαφωνώ οτι υπήρχαν και κάποιες παραφωνίες
    που δε μου κολλάνε.Το να πάει δηλαδή στο Παιδείας η Φώφη με ξένισε,η το Ναυτιλίας απο κει που δεν υπήρχε ως αυτόνομο Υπουργείο μετα τις πιέσεις των εφοπλιστών απέκτησε και υφυπουργό.Πιστεύω οτι οι επιλογές θα κριθούν στην πράξη και μένει να τις δούμε για να κρίνουμε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 02:59 AM
    Ας σχολιάσουμε επί της ουσίας...
    Το γεγονός της XL κυβέρνησης τίθεται από τους πάντες σήμερα.
    Πολιτικούς αναλυτές, επικοινωνιολόγους, δημοσιογράφους, πολίτες, βουλευτές ανεξαρτήτως κόμματος.
    Εσύ γιατί επιλέγεις να το 'εκθέσεις' με μια δήλωση μιας υπουργού που είχε στην υπηρεσία της 24 άτομα. Τα περισσότερα από κάθε άλλον υπουργό εξωτερικών και προωθούσε το νεποτισμό με τον γιο της στο ίδιο υπουργείο.
    Και πως να μην σχολιαστεί και από άλλους αυτό όταν ο κύριος τίτλος σου στο άρθρο δεν οδηγεί στο νέο σχήμα της κυβέρνσης αλλά στην, υποτιθέμενη, σωστή τοποθέτηση, επί του θέματος, του προσώπου που επιλέγεις.
    Αναρωτιέμαι λοιπόν πόσο αριβιστικά σκέφτεσαι...
    Δεν με εντυπωσιάζεις όμως.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 02:59 AM
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eντάξει. Κατάλαβα. Δεν πρέπει να ασκούμε καμία κριτική...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λάθος! Κριτική πρέπει να ασκείται αλλά όχι λαϊκισιτικά, όπως έκανε η Ντορα. Ένα ερωτηματικό και λόγος κριτικής είναι η πληθώρα των αναπληρωτών. Γιατί τόσοι αναπληρωτές και όχι απλοί υφυπουργοί;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 03:08 AM
    Δεν νομίζω ότι έχει τηρήσει απολύτως καμία προεκλογικη δεσμευση. Στο "ευέλικτο" κυβερνητικό σχήμα θα κολλήσουμε; Τίποτα δεν έκαναν οι 36, το ίδιο τίποτα δεν θα κάνουν και οι 49.

    Για άλλη μια φορά οι (α)πολιτικοί εμπαίζουν τον λαό.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόνο εγώ πιστεύω πως οι αναπληρωτές θα δημιουργήσουν τεράστιο πρόβλημα? Δηλαδή τι ακριβώς θα κάνει ο αναπληρωτής, που δεν θα μπορούσαν να κάνουν οι υφυπουργοί???

    Μετά θα φταίνε οι στήλες των παραπολιτικών που θα μιλάνε για καβγάδες?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 03:29 AM
    Κακό το βαθύ ΠΑΣΟΚ, αλλά όταν έρχονται εκλογές χρειαζόμαστε την ψήφο του.

    "Δεν χρωστάω σε κανέναν"
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 03:37 AM
    Η νέα κυβέρνηση είναι προιόν παλαιοκομματικής νοοτροπίας(πολυμελές,πολυσυλλεκτικό και δυσλειτουργικό σχήμα),η οποία επίσης χαρακτηρίζει και τον αβερωφικό ηγέτη της αξιωματικής αντιπολίτευσης.Η πολιτική τάξη γυρνάει στα '80,ενώ η Ελλάδα αντιμετωπίζει τα προβλήματα και τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.Σε ότι αφορά την κ.Μπακογιάννη θεωρώ ότι εκφράζει πολιτικές πρακτικές δεκαετίας του '60.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝικολέταSep 7, 2010 03:46 AM
    επί της ουσίας: ο πρώην Καταλληλότερος είχε στο Μεγ.Μαξίμου 300 άτομα - είχε αναδημοσιεύσει ο Κρόγιας άρθρο του 2005 πριν από λίγες μέρες, όταν είχε προκύψει το ανάλογο "θέμα". Δεν τη θυμάμαι να διαμαρτύρεται τότε

    είναι τουλάχιστον προκλητικό να κάνει λόγο για κρατική σπατάλη - μας δουλεύει τελείως; δηλ. μ'ένα δικό της "έχω αναλάβει το μερίδιο της ευθύνης που μου αναλογεί" κι ένα "δεν απολογούμαι για το παρελθόν" του Σαμαρά, αυτό ήταν; ξεμπερδέψαμε;

    Λέει κάτι γιατί απλώς πρέπει να βρει (κι αυτή) κάτι να πει - είναι δυνατόν να έχει γίνει ανασχηματισμός και αναδόμηση υπουργείων και να μην φιλοξενείται η δική της γνώμη στον Τύπο; θα προτιμούσα μια κριτική όπως αυτή του παραπάνω 12.50 ή να μιλήσει αυτή επί της ουσίας, αφού υπήρξε Υπουργός και υποτίθεται ξέρει πώς λειτουργεί μια κυβέρνηση.

    Το θέμα είναι όμως ότι δεν ξέρει - γιατί συμμετείχε σε μία που μόνο κυβέρνηση δε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα 48 μέλη είναι νομίζω το ρεκόρ της μεγαλύτερης κυβέρνησης που είδαμε ποτέ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 04:03 AM
    Παραπολιτικέ νομίζω ότι η ανάγκη για εκτελεστικά στελέχη στην κυβέρνηση είναι μεγάλη και απαραίτητη για την υλοποίηση του μνημονίου. Επίσης όσον αφορά το "βαθύ" ΠΑΣΟΚ, απλά σκέψου ότι Σκανδαλίδης και Παπουτσής εκλέγονται πολύ υψηλά χάρη στον εκλογικό μηχανισμό που έχουν στήσει, δεν μπορείς λοιπόν να τους αφήνεις να μην προσφέρουν τίποτα στο έργο της κυβέρνησης και απλά να ετοιμάζουν τον εκλογικό τους μηχανισμό για τις επόμενες εκλογες... Αν δεν τους θέλουμε τόσο πολύ ας τους βγάλουμε από τις λίστες υποψηφίων... Επίσης για τον Παπουτσή είναι μεγάλο στοίχημα το Υ.ΠΡΟ.ΠΟ καθώς για το εκλογικό σώμα της Α' Αθήνας η ασφάλεια στην πόλη μετράει πολύ. Τέλος ο Σκανδαλίδης θα μπορέσει να διαχειριστεί τους αγρότες τον χειμώνα πολύ καλύτερα από την "λίγη" Μπατζελή...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατί ήταν η λίγη η Μπατζελή που ασχολείται δεκαετίες με τα αγροτικά;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 04:12 AM
    Συμφωνώ με τον 1.29...
    "δεν χρωστάω σε κανέναν"... και μετά τρέχει στο MEGA και στο "βαθύ" ΠΑΣΟΚ όταν θέλει να κερδίσει κάτι...
    όπως έτρεξε στους συνδικαλιστάδες στις εσωκομματικές...
    ξεφτίλα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 04:13 AM
    Γιατί δεν παρήγαγε τίποτα σαν Υπουργός. Τέλος πάντων αυτά είναι σχετικά και κρίνονται συνήθως εκ του αποτελέσματος. Το θέμα είναι ότι δεν είναι "αψυχολόγητος" ο ανασχηματισμός αλλά έχει τη λογική που αναλύω παρπάνω, σε αυτό διαφωνείς;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 05:13 AM
    παραπολιτικέ και η κυβέρνηση του καταλληλότερου κοντα στα 50 άτομα αριθμούσε...Το πείραμα με τους λίγους υπουργούς το τολμησε ο ΓΑΠ και απέτυχε...Αλλά αυτή ειναι η ουσία ;;; Από πότε έχουμε γίνει όλοι τόσο ειδικοί για να μπορούμε να κρίνουμε πόσα μέλη θα πρέπει να έχει μια βελτιστη Κυβέρνηση...Ας ηρεμήσουμε λίγο και ας μιλήσουμε για την ουσία....Για την πολιτική που ακολουθείται και θα ακολουθηθεί στη συνέχεια...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 07:11 AM
    Δεν έχει άδικο όμως,όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει και νηφάλια κρίση έχει.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑνώνυμοςSep 7, 2010 02:52 PM
    Πες τα ρε Ντοράρα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio