28 Μάϊος 2011

Που ήσουν τότε Αγανακτισμένε;



- Όταν ο μαύρος όχλος δολοφόνησε τους εργαζομένους της Marfin;
- Όταν ο Καραμανλής έκλεινε τη Βουλή νύχτα για να αθωώσει τους πολιτικούς που τώρα βρίζεις;
- Όταν το γραφείο σου στη δημόσια υπηρεσία γέμιζε με υπεράριθμους υπαλλήλους/κομματόσκυλα;
- Όταν ο εφοριακός σου ζητούσε χρήματα για να μην σε ελέγξει;
- Όταν οι κομματικοί στρατοί καταλάμβαναν τα Πανεπιστήμια;
- Όταν ο εξεταστής σου ζητούσε χρήματα για να σου δώσει δίπλωμα οδήγησης;
- Όταν ο διορισμένος καθηγητής του δημοσίου έκανε ιδιαίτερα μαθήματα με extra αμοιβή στο παιδί σου;

Τι έκανες γι' όλα αυτά και τώρα μου...


...παριστάνεις τον "υπεύθυνο";

Απάντησε μου -για αρχή- σε αυτά και μετά θα έρθω κι εγώ δίπλα σου στο Σύνταγμα να χτυπήσω την κατσαρόλα μου.

Αγανακτισμένε, μαζί τα φάγαμε. Μόνο που εγώ έχω μάθει να πληρώνω το λογαριασμό. Αυτή είναι η διαφορά μας.

Υ.Γ Ποιος σου έμαθε να χτυπάς (ακίνδυνα) την κατσαρόλα σου; Αυτοί που σου έκρυβαν την πραγματική κατάσταση της Οικονομίας; Αυτοί που σε έστειλαν στις παραλίες στις Ευρωεκλογές; Τους πίστεψες πάλι;


84 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. Έχεις δίκαιο ρε παραπολιτικέ αλλά δε νομίζω ότι αυτό που κάνεις είναι σωστό.Ούτε εγώ τους συμπαθώ αλλά,κάποια στιγμή πρέπει/έπρεπε να ξυπνήσουμε.Δεν είναι κακό ότι επιτέλους ήρθε η ώρα,με αυτό το σκεπτικό και στο Πολυτεχνείο όταν έγινε ο πρώτος ξεσηκωμός έπρεπε να πούνε τα ίδια..Όλοι έχουν κάποια όρια μέσα στα οποιία δέχονται πολλά,πρέπει να εξοργιστούν πέραν αυτών και να τους τσιγκλίσουμε πολλές φορές για να βγουν στους δρόμους και να σπάσουν τα δεσμά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα δεν ντρέπεσαι λιγάκι; Χλευάζεις το φεστιβαλ... εεε την #Επανάσταση; Προκαλείς. Σε λίγο θα πάρεις την απάντηση από τoυς επαναστάτες του Facebook, σε άπταιστα greeklish...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Aνώνυμος 6:25

    Εγώ δεν βλέπω να έχει ξυπνήσει κανείς. Πάλι δεν φταίμε εμείς, πάλι φταίει κάποιος άλλος.

    Τι ξύπνημα είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ela nte ! oloi aftoi oi ...patriotes pou htan arage proxtes ? Mallon apolambanan ta daneika ! Tora apla den theloun na plirosoun ... Mpatahxides kai ... ellinares !!! XA XA XA !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Παραπολιτική
    Ξύπνημα τύπου "κοιμάμαι όρθιος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καραγκιόζης28 Μαΐου 2011 6:36 μ.μ.

    Μπράβο σου! Ακριβώς αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ. Ευθύνες έχουμε όλοι μας. Προσωπικά υποστηρίζω τη θεωρία της πυραμίδας των ευθυνών. Όλοι έχουμε ευθύνη για όσα συμβαίνουν στη χώρα. Αλλά όχι την ίδια. Υπάρχει μια ιεραρχία ευθυνών. Και όταν αυτή δεν εφαρμόζεται, αλλά αντιστοίχως αγνοείται επιδεικτικά τότε ο κόσμος βράζει. Τιμωρήθηκε κανένας? Που και πότε?

    Προσωπικά μου αρέσει αυτό που γίνεται στο Σύνταγμα. Πιστεύω ότι δύσκολα θα προκύψει κάτι ουσιαστικό, αλλά τουλάχιστον θα αρχίσουμε να παίρνουμε θέση στο τι θέλουμε σαν λαος. Γιατί για την ώρα ούτε ξέρουμε που βρισκόμαστε, ούτε που θέλουμε να πάμε.

    Το χθεσινό σου βίντεο ήταν φτηνά προπαγανδιστικό, όταν από μια συγκέντρωση πολλών ωρών περιορίζεις ένα μόνο σύνθημα για ένα πρόσωπο που προσωπικά έχω μια εκτίμηση για αυτά που εννοεί και όχι για αυτά που λέει.

    Μιχάλης, εν δυνάμει αγανακτισμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Combo

    Εγώ που είμαι αγανακτισμένος για το τεμπέλιο Δημόσιο που αναγκάζομαι να πληρώνω, τι πρέπει να κάνω;

    Να αγανακτώ δίπλα σε αυτούς που θέλουν να αλλάξουν "όλα"; Όταν πας να τα αλλάξεις "όλα", δεν αλλάζεις τίποτα στο τέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κυριε παραπολιτικε, οι αγανακτισμενοι δεν ειναι ενας κομματικος μηχανισμος που προυπηρχε για να απευθυνετε ερωτηματα του στυλ..που εισουν τοτε. Ο καθενας καπου ηταν μεμονωμενα, μπορει σε καποιο μπλοκ σε καποιον καναπε η καπου αλλου.
    Αποτελει καφριλα να ζητατε τον λογο για το που ηταν ολοι αυτοι που μαζευονται καθημερινα στην πλατεια και συνθετουν ενα ομορφο αντιπροσωπευτικο παζλ της ελληνικης κοινωνιας, οταν ο καραμανλης εκλεινε την βουλη.
    Για να σας διευκολινω στις αποριες σας θα σας πω απλα να κατεβετε μια βολτα στην συνελευση αποψε θα μπορειται να εκφρασετε πολυ ελευθερα τις αποριες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στον καναπέ περιμένοντας τον βουλευτή, πολιτευτή κλπ να τον διορίσει στο δημόσιο, ή στην ξεφτίλα στο ikea, jumbo κλπ κλπ.
    ΑΝ όμως οι συγκεντρώσεις είναι έστω μια μικρή αχτίδα ξυπνήματος, τότε καλοδεχούμενες.
    Αργά ή γρήγορα θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απάντηση προς Παραπολιτικό:
    Ας πούμε τα πράγματα με το όνομα τους:Τα καλά πρώτα...
    Ο κόσμος έχει βγει ΠΡΩΤΗ φορά στο δρόμο ΟΛΟΣ μαζί χωρίς κομματικές σημαίες,όλοι κάτω από μια ελληνική άντε και ισπανική(ελέω μόδας)σημαία.Στις συγκεντρώσεις επικρατεί ένας αέρας αυτοοργάνωσης και συζητούνται τα θέματα αυτά,κατά πόσον το χρέος είναι επαχθές ή όχι,κατά πόσον υπάρχει άλλη λύση,κατά πόσον θα γλιτώσουμε από τους δυσβάστακτους όρους του Μνημονίου και κατά πόσον υπάρχει μια πολιτική κίνηση ΝΕΑ που θα μπορέσει να πάρει στον ώμο της το όλο σκηνικό κρίσης...Το ότι και πάλι μας φταίει κάποιος άλλος και αυτό σε κάνει να πιστεύεις πως δεν έχουμε ξυπνήσει εγώ απλά τονίζω πως είναι στην ιδιοσυγκρασία του Έλληνα και πως ποτέ δε θα παραδεχθεί κάποιο λάθος του
    Τα κακά τώρα:Ξαφνικά ένα κίνημα αγκαλιάστηκε τόσο εύκολα από τα Μ.Μ.Ε. τα οποία μόνο τυχαία δε το προβάλουν.Είναι ένα κίνημα που ξεκίνησε από κάποια άτομα,είτε το θέλουμε είτε όχι,ακόμα και αυτός που πρωτο έφτιαξε τη σελίδα στο facebook είναι ΕΝΑ ΥΠΑΡΚΤΟ ΑΤΟΜΟ..Ποιοί είναι λοιπόν αυτοί;Ονόματα...Είσαι το ίδιο πρόβατο εαν ψηφίζεις Ν.Δ./ΠΑ.ΣΟ.Κ. κτλ όσο και όταν ακολουθείς(με αγνούς σκοπούς,το δέχομαι)έναν άγνωστο(Πρέπει να κρίνουμε 2 φορές αυτούς που πάνε να μας ανοίξουν τα μάτια)
    Τελευταίο αρνητικό ότι είναι μια μόδα που μας ήρθε από την Ισπανία και δε μας αρέσουν οι εισαγώμενες μόδες,δει αυτές που τονίζουν ότι θα είναι η Ελληνική Επανάσταση..
    Αρκετά καλά,αρκετά άσχημα...Αλλά υπάρχουν και τα δύο.Ας τα παρουσιάζουμε και ας δούμε πως θα γύρουμε τη πλάστιγγα στα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Που ήταν το κράτος;

    - Όταν ο μαύρος όχλος δολοφόνησε τους εργαζομένους της Marfin;
    - Όταν ο Καραμανλής έκλεινε τη Βουλή νύχτα για να αθωώσει τους πολιτικούς που τώρα βρίζεις;
    - Όταν οι δημόσιες υπηρεσίες γέμιζε με υπεράριθμους υπαλλήλους/κομματόσκυλα;
    - Όταν ο εφοριακός ζητούσε χρήματα για να μην ελέγξει;
    - Όταν οι κομματικοί στρατοί καταλάμβαναν τα Πανεπιστήμια;
    - Όταν ο εξεταστής ζητούσε χρήματα για να δώσει διπλώματα οδήγησης;
    - Όταν ο διορισμένος καθηγητής του δημοσίου έκανε ιδιαίτερα μαθήματα με extra αμοιβή στα παιδιά μας;

    Τι έκανε για όλα αυτά?

    Με την λογική σου λοιπόν γιατί να στηρίζουμε το κράτος? Γιατί να πιστεύουμε σε αυτό? Γιατί εσύ φίλε Παραπολιτικές βλέπεις φως με την παρούσα πολιτική σκηνή?

    Είναι ατυχές το σχόλιό σου. Το ότι ο λαός δεν αντέδρασε πιο πριν δεν του στερεί το δικαίωμα από το να διεκδικήσει ένα καλύτερο αύριο.

    Και επίσης δεν καταλαβαίνω το μένος σου για αυτή την κίνηση. Δηλαδή θεωρείς καλύτερο να βγαίνουν στο δρόμο οι 'καημένοι' συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ή οι 'ορθολογιστές' του ΠΑΜΕ? Εκτός άμα φίλε μου σε ενοχλεί η οποιαδήποτε μορφή διαδήλωσης, οπότε σε αυτή την περίπτωση είσαι ανάξιος σχολιασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και τι ζητάει αυτό το "όμορφο" κίνημα;

    Ζητάει πχ να ζει η χώρα με όσα χρήματα έχει;

    Ζητάει πχ να πληρώνουμε όσους δημοσίους υπαλλήλους χρειαζόμαστε;

    Ζητάει πχ να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα για να μπορεί να δουλέψει όποιος θέλει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Ανώνυμος 6:44

    Το κράτος δεν είναι οι υπάλληλοι του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1. Ημουν στη πορεία ήταν πολύ νωρίς να τα βάλω μόνος μου με τους παρακρατικούς. Αν θέλουν ας έρθουν τώρα που είμαστε πολλοί.
    2. Τον καταψήφισα τον έστειλα στον σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας όπως θα κάνω πάρα πολύ σύντομα και με τον λεφτά υπάρχουν.
    3. Δεν ήμουν ποτέ δημόσιος υπάλληλος έχω αλλεργία στις κατουρημένες ποδιές
    4. Μια ζωή υπάλληλος ποιος εφοριακός θα καταδεχόταν να με ελέγξει;
    5. Δεν πήγα στο πανεπιστήμιο οι γονείς μου δεν είχαν λεφτά να με σπουδάσουν και εγώ έπρεπε να εργάζομαι για να ζήσω. Δωρεάν παιδεία βλέπεις
    6. Το δίπλωμά το πήρα χωρίς να λαδώσω κανένα μανδαρίνο.
    7. Το ίδιο με το πέντε
    Και όχι φίλε μου δεν τα φάγαμε μαζί και ούτε πρόκειται να πληρώσω τον κοιλόπονο τον δικό σου. Δεν έχω τίποτα να χάσω για αυτό και με φοβάσαι και πολύ καλά κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο γρήγορα ξεχάστηκε η ιστορία της "επανάστασης της κατσαρόλας" στη Χιλή του Σ. Αλιέντε! Ο ήχος των κύμβαλων κάλεσμα στη δικτατορία του Πινοσέτ...
    Η γενιά της αφθονίας και της απαιδείας δεν γεννά μόνο μετριότητα, γίνεται και η αιτία επανάληψης της ιστορίας διαχρονικά. Όσοι ξέρουν και καταλαβαίνουν πρέπει να αντισταθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο κοσμος που εχει κατεβει στο συνταγμα ειναι τοσο ετεροκλητος, αριστεροι, αναρχικοι , πασοκτζηδες απογοητευμενοι, δεξιοι, απολιτικ, λιγοι φασιστες, που ακριβως, κατ' αρχην δεν μπορει τοσο γρηγορα να προκυψει καποιο κοινο σημειο πλευσης μεταξυ τους, αφ' ετερου αναδεικνυει την απογοητευση που υπαρχει απο απο ανθρωπους ολων των πολιτικων αποχρωσεων. Για αυτο το υστερογραφο σου που φωτογραφιζει οτι το συνταγμα αποτελειται απο συγκεκριμενες ομαδες ανθρωπων ειναι ατυχες.

    Έχεις όμως δίκιο στο ότι οι αναφορές και οι διεκδικήσεις της πολύχρωμης μάζας των ανθρώπων που βρίσκονται στο σύνταγμα είναι εντελώς γενικόλογες. Και μάλλον θα παραμείνουν έτσι. Όμως αν υπάρχει ένας κοινός προβληματισμός μεταξύ της διαφορετικότητας των απόψεων που υπάρχουν, είναι ο ρόλος του ΔΝΤ και η προοπτική της χώρας για απεμπλοκή από αυτό σε βάθος χρόνου.

    Δεν ξέρω αν εχεις δει καθ΄ όλου βίντεο του οικονομολόγου Δημήτρη Καζάκη και τι γνώμη έχεις για αυτόν, αλλά βρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι που λέει ότι είτε συνεχίζουμε όπου βρισκόμαστε και θα πρέπει να ακολουθήσουμε τους κανόνες του παιχνιδιού που δεχτήκαμε, είτε πηδάμε από το καράβι, γυρνάμε κάποιες δεκαετίες πίσω και φτου κι απτην αρχή..

    υγ: μιλάω για βίντεο σαν αυτό. προσπέρνα τον τίλο και εστίασε σε αυτά που λέει. http://www.youtube.com/watch?v=O0nduWoJi4k&NR=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλούν τον κόσμο να κατέβει στο Σύνταγμα
    Διαδρομές στην παραλιακή πραγματοποιούν αυτή τη στιγμή περίπου σαράντα ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσεως που εκτελούν μεταφορές και που επιθυμούν με αυτό τον τρόπο να εκφράσουν την αγανάκτηση τους απέναντι στο Μνημόνιο. Οι οδηγοί έχουν τοποθετήσει στα φορτηγά τους ελληνικές σημαίες και πανό με τα οποία καλούν τον κόσμο να κατέβει στο Σύνταγμα και να ενωθεί με τους υπόλοιπους «Αγανακτισμένους».

    -----
    Εκφράζει τη στήριξή του προς τους «Αγανακτισμένους»
    Την άμεση διεξαγωγή εκλογών ζήτησε ο πρόεδρος του ΣΥΝ, Αλέξης Τσίπρας, σε ομιλία του, στην Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του κόμματος.
    (...)Τόνισε ότι ο λαός δε μπορεί να χειραγωγείται με το φόβο και τους εκβιασμούς και ζήτησε την άμεση διεξαγωγή εκλογών για να αποφασίσει δημοκρατικά ο ελληνικός λαός, αν θέλει μια κυβέρνηση υποταγμένη στους καταναγκασμούς μίας ατέλειωτης σειράς μνημονίων ή θέλει τον εναλλακτικό δρόμο, την απαλλαγή από το Μνημόνιο, την επιθετική αναδιαπραγμάτευσης του χρέους και την ανάπτυξη μέσα από την αναδιανομή του πλούτου.

    Ο πρόεδρος του ΣΥΝ είπε θετικά λόγια για το κίνημα των «αγανακτισμένων», που υπερβαίνει τους παραδοσιακούς τρόπους διαμαρτυρίας και δεν εντάσσεται σε κόμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι, μάλλον πριν βγούμε στους δρόμους πρέπει να έχουμε και βεβαιώσεις πως δεν είμαστε "βολεμένοι" και να τις παραδίδουμε στον παραπολιτικό.

    Για να μπούμε και στο δια ταύτα. Για τις παραγραφές και τις ασυλίες των βουλευτών που είναι η πραγματική αιτία της ατιμωρισίας δεν φταίει ο κόσμος φυσικά, φταίνε οι θεσμοί. Φταίνε οι βουλευτές, οι οποίοι μετά από τόσες αναθεωρήσεις δεν έκαναν το αυτονόητο, δηλαδή απέναντι στην δικαιοσύνη ο βουλευτής με τον απλό πολίτη να αντιμετώπιζονται σαν ίσοι.

    Επίσης, εγώ αρνούμαι να πάω να διαδηλώσω ακόμα και τώρα να μείνουν χωρίς δουλειά οικογενειάρχες και μη. Να γίνει ανακατανομή ναι δηλαδή να προωθηθούν οι πτυχιούχοι και οι έχοντες περισσότερη εμπειρία σε προιστάμενους και γενικότερα σε θέσεις με περισσότερες ευθύνες και μεγαλύτερους μισθούς. Αλλά, ειλικρινά δεν το περίμενα να προτρέπεις τον κόσμο να διαδηλώσει για να απολυθεί κόσμος γιατί αυτό δείχνει έλλειμα ανθρωπιάς προπαντός (ελπίζω να ξέρεις τι σημαίνει ανεργία σε τέτοιες εποχές).

    Για το θέμα των ιδιαίτερων. Την ευθύνη κατά κύριο λόγο την έχει η πολιτεία η οποία ήταν ανίκανη να σταματήσει την παραπαιδεία στο σύνολο της, δεν έχει ευθύνη κάποιος ο οποίος έκανε ιδιαίτερα επειδή ενδεχομένως να είχε ανάγκη από λεφτά.

    Τέλος, οι φοιτητές όπως και οι εργαζόμενοι έχουν το δικαίωμα να εκπροσωπούνται από συνδικαλιστικούς φορείς. Αν προσπαθήσεις να διώξεις τις παρατάξεις είναι σαν να προσπαθείς να φιμώσεις ένα μέρος των φοιτητών. Με λίγα λόγια τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο η λαική ρήση "πονάει πόδι, κόβω πόδι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σιγά, μη φοβάσαι δεν θα "ξυπνήσουμε" πολύ. Θα φροντίσουμε να μην σου χαλάσουμε την ησυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παρακαλώ θεωρήστε το παρακάτω κείμενο πρόκληση για την κουβέντα.
    Καλά να πάθει η γενιά των "αγανακτισμένων", γιατί στον επαγγελματικό προσανατολισμό είχε μαύρα μεσάνυχτα, άσε που στο μάθημα έκανε πάντα λούφα και κοπάνα, κι έτσι δεν πήρε κανένα χρήσιμο εφόδιο από το -όποιο - σχολείο.
    Καλά να πάθει, γιατί μπήκε σε όποια σχολή νά 'ναι, χωρίς μεράκι, και χωρίς καμμιά έρευνα αγοράς, άρα χωρίς προοπτικές. Την έβγαλε την όποια αυτή Σχολή με σκονάκια, με ολοήμερο χαβαλέ, και με ατέλειωτους φραπέδες στις καφετέριες. Ούτε κουβέντα για καινοτόμες ιδέες, για ευγενή άμιλλα, για σχέδια για έρευνα, για επαγγελματικά όνειρα.
    Καλά να πάθει, γιατί πάντα αδιαφορούσε για τα Κοινά, βαριόταν να ενημερωθεί για την δημόσια ζωή, βαριόταν ν' αγωνιστεί για τα δικαιώματά της, βαριόταν γενικά να κουνηθεί, με αποτέλεσμα να γίνει εύκολο θύμα των κάθε είδους εξουσιαστών και εκμεταλλευτών. Καλά να πάθει, γιατί την εξευτελιστική θέση στο "πάνελ" των αγανακτισμένωντην βρήκε μόνο και μόνο γιατί τα οικογενειακά βύσματα δεν επαρκούσαν για να διοριστεί στο Δημόσιο και να κάααααθεται με αξιοπρεπή μισθό.
    Καλά να πάθει, γιατί ο ωχαδερφισμός της γενιάς αυτής και η αδράνειά της μάς κατάντησαν εδώ. Τέρμα πιά οι δικαιολογίες, ας μην τα φορτώνουμε όλα στους πολιτικούς, στην Τουρκοκρατία και στην γενιά του Πολυτεχνείου. Το θέμα είναι εμείς τί κάνουμε. Τί κάναμε τόσα χρόνια , για να μην φτάσουμε ως εδώ. Και η απάντηση είναι : ΤΪΠΟΤΑ.
    Λοιπόν, ας αμοιβόμαστε και ΤΙΠΟΤΑ. Ας ασφαλιζόμαστε και ΤΙΠΟΤΑ. Ας ζούμε και ΤΙΠΟΤΑ.
    Δεν μάς αξίζει ΤΙΠΟΤΑ καλύτερο.
    ΥΣ: Πιστεύω ότι οι εκδηλώσεις των αγανακτισμένων στο μέλλον θα έχουν τεράστια επιτυχία αν μπορέσουν με έρανο κι απ’ το υστέρημά τους να συγκεντρώσουν τα χρήματα που χρειάζονται για να αγανακτήσει μαζί τους και ο ακριβός αγανακτισμένος Λάκης Λαζόπουλος. Εγγυημένη επιτυχή αγανάκτηση και τα λεφτά χωρίς απόδειξη στον επαναστάτη καλλιτέχνη σαν πράξει αντίστασης στο κράτος των διεφθαρμένων του Πάγκαλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @28 Μαΐου 2011 6:42 μ.μ.Συμφωνώ απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Μιχάλης είναι το η απόλυτη έκφραση της νεοελληνικής νοοτροπίας. Προφανώς ο Μιχάλης, και ειλικρινά μπράβο του, έκανε επιλογές στην ζωή του οι οποίες του προσφέρουν καρπούς. Και δεν θα διαφωνήσω μαζί του ότι πολλοί συμπολίτες μας όντως αδιαφόρησαν στην ζωή τους, όντως τα φάγανε μαζί με τους πολιτικούς, όντως ζούσαν με την σημαία του σταρχιδισμού. Όμως φίλε Μιχάλη ξεχνάς μία πολύ συμαντική παράμετρο. Εσύ όπως και ο νεοέλληνας δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι το καλό του δικό σου πηγάζει από τον συνάνθρωπό σου. Αν ο περίγυρός σου είναι εξαθλιωμένος, τότε και συ θα καταντήσεις εξαθλιωμένος. Άμα η χώρα καταρρεύσει, τότε και εσύ θα καταρρεύσεις μαζί της. Και ας είσαι ΑΨΟΓΟΣ στις επιλογές σου.

    Γιαυτό το συγκεκριμένο κίνημα διαφέρει από τα άλλα. Διότι δεν ανεβάζουν ένα πανό εκπροσωπόντας τον κλάδο τους ή τον κώλο τους, αλλά φωνάζουν εκπροσωπόντας το καλό όλων μας. Είναι η μεγάλη ευκαιρία να καταλάβουμε επιτέλους ότι η κρίση δεν υπάρχει μόνο για την ΟΛΜΕ, μόνο για την ΓΕΝΟΠ, μόνο για τους γιατρούς. Είναι σε ΟΛΟΥΣ μας, και αυτό μας επηρρεάζει ΟΛΟΥΣ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εχεις σ ολα δικιο,ομως το καλλιο αργα παρα ποτε ηρθε.Ο νεοελληνας πρεπει να παψει να θεωρει εαυτον περιουσιο...Με τετοια δικαιοσυνη παντως λιγες ειναι οι ελπιδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο λαός έχει ξανακατέβει στους δρόμους στο παρελθόν, εκτός κομμάτων και κάτω από ελληνική σημαία... Διαδηλώσεις για την Κύπρο το '50, Μακεδονικό το '90 και ταυτότητες το '00 - σε μεγαλύτερη μαζικότητα μάλιστα. Χωρίς να γνωρίζει καλά τα προβλήματα, παραπλανημένος και παραπληροφορημένος, ζητούσε ανεδαφικά πράγματα.
    Αναγνωρίζω ότι αρκετοί "αγανακτισμένοι" έχουν αγαθές προθέσεις. Αλήθεια όμως, όσοι από εσάς είστε δημοκράτες, δεν ανατριχιάζετε με τα συνθήματα για "κρεμάλες" και "να καεί το μπουρδέλο η Βουλή"; Αν έχουμε διαφορετικές απόψεις από αυτές των υπαρχόντων κομμάτων, ας φτιάξουμε νέα με συγκεκριμένες προτάσεις κι αυτές ας τεθούν υπό την έγκριση του λαού σε εκλογές. ΄Ετσι λειτουργούν οι δημοκρατίες. Δημοκρατίες χωρίς πολιτικούς και κόμματα δεν υπάρχουν. Οι ισοπεδωτικές απόψεις περί "κλεφτών" και "να φύγετε όλοι" δείχνουν σύγχυση και όχι θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άντε πάλι την ίδια καραμέλα... Μαζί τα φάγαΤε, εσείς και οι κομματικοί ηγέτες σας. Και τώρα προσπαθείτε να τη σκαπουλάρετε μοιράζοντας ευθύνες δεξιά και αριστερά (pun intended).

    Τώρα κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να αποδομήσετε ένα κίνημα που είναι εκτός ελέγχου του φαύλου πλαισίου που στήσατε.

    Περαστικά σας και καλές συναινέσεις με ΝΔ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ, για το πώς θα καταφέρετε να χτυπήσετε τους αγανακτισμένους με την πάρτη σας.

    Υ/Γ: άσε τώρα που θα κατέβεις να χτυπήσεις κατσαρόλα ενώ είναι κυβέρνηση ο δικός σου (αυτός που τα φάγατε μαζί δηλαδή)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πόσο φανερό είναι ότι σού'χουν κάτσει στο λαιμό... Πλήρης απώλεια ψυχραιμίας... Χλευασμός, αποδόμηση, χολωμένα σχόλια, αντίστοιχα εκείνων που έκανες για τον 44χρονο "πού'θελε και τά'παθε"...

    Δηλαδή τι περίμενες; Να πουν "σφάχτε με να αγιάσω"; "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα";

    Είπαν πεντ'-έξι μπινελίκια στο Θόδωρα, τον αγαπημένο σου συνδαιτημόνα, και εξεμάνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο....η διαφωνία είναι κακή στη Δημοκρατία.

    Που ήσουν Παραπολιτικέ:

    όταν το ΠΑΣΟΚ διόριζε τους υπεράριθμους;
    όταν το ΠΑΣΟΚ έπαιρνε τρένα φαρδύτερα από τις ράγες;
    όταν το ΠΑΣΟΚ έπαιρνε υποβρύχια που γέρνουν;
    όταν η θέση στις ΔΟΥ πουλιόταν 10.000.000 δραχμές;
    όταν το ΠΑΣΟΚ διαδήλωνε για τον ΟΛΠ το 2008;
    όταν το ΠΑΣΟΚ είχε τον Τσουκάτο;
    όταν το ΠΑΣΟΚ είχε τον Μαντέλη;
    όταν το ΠΑΣΟΚ διαδήλωνε για το συνταξιοδοτικό;

    Αλλά ξέχασα τώρα είσαι Κυβέρνηση...
    Αφού ήταν ο Καραμανλής ότι ήταν δεν είσαι συνένοχος αφού δεν έκανες τίποτα 2 χρόνια τώρα; Δεν είσαι συνένοχος συγκάλυψης;
    Και δεν παραγράφηκαν τα σκάνδαλα για τα μη πολιτικά πρόσωπα.
    Αλλά ΝΑΙ ο Πάγκαλος είχε δίκαιο.
    Μαζί τα φάγατε
    Μαζί τα τρώτε
    και τώρα που δεν έχουν οι συγκεντρώσεις πλαστικές σημαιούλες ανησυχείτε γιατί ο εχθρός δεν έχει χρώμα είμαστε όλοι εμείς οι ανόητοι απέναντι σε όλους εσάς τους κομματικά τακτοποιημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φοβάσαι ώ παραπολιτικέ, την ανεξέλεγκτη δύναμη της Α-πολιτικής Διαμαρτυρίας. Φοβάσαι την έλλειψη περιφρούρησης από ΚΑΠΟΙΑ κομματική Νεολαία ή Οργάνωση; Ε λοιπόν, ΝΑΙ, ξύπνησαν οι Υπνωτισμένοι ! Και τώρα μπορείς να φοβάσαι αποτελεσματικά : χειραγώγηση ΤΕΛΟΣ ! Ούτε από Δεξιά, ούτε από Αριστερά, ούτε από Κέντρο. Έτσι ξεκίνησε το Πολυτεχνείο.... μήπως είναι καιρός για ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΕΣ ΤΑ!

    Επίσης: που ήσουν όταν
    -καταργούσαν το ΑΣΕΠ και έφερναν τη "γαλάζια συνέντευξη";
    -διόριζαν αγροφύλακες;
    -έδιναν 3χίλιαρα προεκλογικά πάνω από τα κάρβουνα της Ηλείας;
    -οι διορισμοί σε ΤΡΑΜ, Προαστιακό κλπ ξεπερνούσαν κάθε λογική σε σχέση με τις ανάγκες;
    -ο ΕΟΤ χρωστούσε και της Μιχαλούς στα ξένα ΜΜΕ;
    -ο συνδικαλισμός γινόταν παράγοντας κατάχρησης "δικαιωμάτων" και "κεκτημένων" σε βάρος της κοινωνίας (εγκληματικά τα λάθη του ΠΑΣΟΚ εδώ)
    -σε κορυφαίο μουσείο τα απαραίτητα προσόντα περιέργως πληρούνταν ως επί το πλείστον από Καλαματιανούς; (διεκδικεί και την πρωθυπουργία τρομάρα του)

    Τότε χαζογελούσαν συγκαταβατικά ή έλεγαν "όλοι ίδιοι είναι", "στην Ελλάδα είμαστε". Τώρα η αντίδραση είναι για το αποτέλεσμα όλων αυτών (τα παραπάνω είναι απλώς ενδεικτικά).
    Χαίρω πολύ! τι αξία έχει;; Σε κανέναν δεν αρέσει η τωρινή κατάσταση.Το θέμα είναι να αντιδράς όταν γίνονται, όχι στις συνέπειες.
    Δεν είμαι εναντίον των συγκεκριμένων ειρηνικών διαδηλώσεων, απλά δεν βρίσκω το νόημα της συμμετοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πες μας πρώτα γιατί πρέπει τώρα να εμπιστευτούμε αυτούς που μας έλεγαν "λεφτά υπάρχουν" ενώ ήξεραν ότι δεν υπήρχε "σάλιο",αυτούς που τώρα μας λένε κατάμουτρα ότι δεν έκαναν τίποτα για δεκαετίες,λέγοντας μας ότι"τώρα πρέπει να γίνουν όσα δεν έγιναν για δεκαετίες".Ατυχές το άρθρο,δεν μπορούμε να εξισώνουμε τον θύτη(κυβερνήσεις) με το θύμα (λαός).Μαζί τα φάγατε(εκεί στο ΠΑΣΟΚ)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συμπληρώνω
    -Όταν σκοτώθηκε το παλικάρι από 3 δολοφόνους λαθραίους
    -για την κάρτα του πολίτη
    -για τους δολοφονημένους αστυνομικούς
    -για τα ΙΜΙΑ;
    -για τη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κάποιοι ενδιαφέρονται να αποδείξουν ότι το ΠΑΣΟΚ φταίει περισσότερο από τη ΝΔ (λες και αυτό είναι το θέμα τώρα), άλλοι φαντασιώνονται ότι ζουν υπό δικτατορία και κάνουν παρομοιώσεις με το Πολυτεχνείο... ΄Ελεος πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @28 Μαΐου 2011 8:57 μ.μ.Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;Νομίζεις το λαό ότι είναι πρόβατα και ακολουθούν τον τσοπάνη τους;Πέθαναν τα κόμματα τέλειωσαν πως να το εξηγήσω;Λίγοι έμειναν και τους υποστηρίζουν τα κομματόσκυλα τους.Νομίζεις μας νοιάζει ποιος έφαγε περισσότερα;Όλοι μαζί τα φάγανε, μεταξύ τους.Άλλα λένε στο λαό άλλα πράττουν. Τα ίδια αφεντικά έχουν και εκτελούν τις εντολές τους.
    Προς ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ ευτυχώς δημοσιεύεις όλα τα σχόλια κάποτε έτρωγα πόρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ ανώνυμος 8:33
    ο προεκλογικός λαϊκισμός δεν συνεπάγεται ότι πρέπει μετά να κάτσουμε να χρεωκοπήσουμε. Επίσης, από to '74 οι κυβερνήσεις προκύπτουν με εκλογές.

    @ ανώνυμος 8:36
    μήπως το σχόλιο είναι εκτός θέματος; Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι για όλα αυτά που λες μια κυβέρνηση είναι άμεσα υπεύθυνη, τι σχέση έχουν με την οικονομική κατάσταση και την αναγκαστική προσφυγή στο μνημόνιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. σε ξεπερασε η εποχη παραπολιτικε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΥΤΕ ολοι μαζι τα φαγαμε, ΟΥΤΕ ειναι ΟΛΟΙ υποχρεωμενοι να διαμαρτυρωνται για ΟΛΕΣ τις αθλιοτητες που γινονται γυρω μας. η κυβέρνηση ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ, όχι μόνο τη δημόσια περιουσία αλλά ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ. αυτό το επιχειρημα το "που ήσουνα όταν", είναι χυδαίο και γελοίο. είτε ΤΩΡΑ έφτασε ο κόμπος στο χτένι, είτε τώρα ξύπνησε, δεν έχει σημασία. σημασία έχει αν η διαμαρτυρία είναι δίκαιη ή όχι. αν διαφωνείς, συζήτα το, πες το. αλλά το "μη μιλάς τώρα γιατί δε μίλησες πριν" είναι φαιδρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρε παιδιά μην τσακώνεστε. Σε λίγο όλα αυτά δεν θα έχουν καμία απολύτως σημασία. Η επανάσταση των "αγανακτισμένων" νεοελλήνων που έχασαν όλα αυτά που απλόχερα τους πρόσφερε η τρισκατάρατη μεταπολίτευση και η Ευρώπη θα νικήσει. Το μνημόνιο και η τρόϊκα θα ηττηθεί και "θα φύγει από δω" (μαζί με το λακέ τον παπανδρέου), η δανειοδότηση της Ελλάδας θα σταματήσει και η χώρα με περηφάνια θα επιστρέψει στο βαλκανικό της ορίζοντα. Η εθνική και λαϊκή κυριαρχία θα αποκατασταθεί, όπως θέλει και ο σύντροφος αλέξης, ο σαμαράς θα γίνει ο πρωθυπουργός της δραχμής και ο λαζόπουλος υπουργός προπαγάνδας (κάτι σαν το ρουσόπουλο δηλαδή).
    Τότε τό "κίνημα των αγανακτισμένων" θα πάει ικανοποιημένο σπίτι του. Στο μεταξύ θα βγει για τα καλά τα όπλα και όσοι μπορούν θα έχουν εγκαταλείψει την Ελλάδα ζητώντας άδεια διαμονής και ιθαγένεια στις χώρες αυτές που θέλουν το κακό μας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είμαι 53 η τελευταία φορά που είχα πάει σε διαδήλωση ήταν την δεκαετία του 70 στις εκδηλώσεις του πολυτεχνείου. Πάνω από 30 χρόνια αργότερα, κατέβηκα και εγώ ήδη 2 φορές στο σύνταγμα για να εκφράσω και εγώ την αγανάκτηση μου σε όσα συνάντησα όλα αυτά τα χρόνια σε αυτή την χώρα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι δεν θέλουν να ενεργοποιηθώ ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να πω κι εγω τη γνωμη μου...
    Δεν ειναι υποχρεωτικο να ειναι κανεις πολιτικα και ηθικα αμοιρος ευθυνων για να δικαιουται να διαμαρτυρηθει.
    Απο την αλλη οι αγανακτισμεν.οι(αληθεια τι ανιστοριτη ταμπελα,αγανακτισμενοι πολιτες ειναι αλλοι...) να μη λενε μεγαλες κουβεντες. Τα μπανια του λαου πλησιαζουν...
    Τελος, συμφωνω οτι ειναι καλο που επιτελους κινειται κατι.Για διαφορετικους λογους ομως.Γιατι ετσι θα ξεκαθαρισουν καποιες στοιχειωδεις συσσωματωσεις. Τη μια την καταλαβατε: ειναι αυτη με τις κρεμαλες, τα καιομενα μπουρδελα και την ενασχοληση με τησ σεξουαλικη ζωη του punkαλου. Οι αλλες ποιες θα ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @28 Μαΐου 2011 9:18 μ.μ.Από τη πολύ πρεμούρα σου να υποστηρίξεις το ΠΑΣΟΚ ξέχασες ότι η συζήτηση ήταν για τους αγανακτισμένους. Συμπλήρωσα κάτι στα σχόλια του παραπολιτικού.Πιο λιανά που ήταν όλοι αυτοί του συντάγματος.Έγινα κατανοητός;
    Είμαι ο 8:36 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ας τους αγνοήσουμε ας κάνουμε οτι δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πές τα ρε παραπολιτικ... θέλουν να φάνε και αυτοί τώρα.. τα μιάσματα της κοινωνίας που πίνουν μπύρες στις πλατείες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Από την μέρα που γενήθηκα δεν έχω κάνει τίποτα από τα παραπάνω που γράφεις. Εχω φάει την αδικία με το κουτάλι, πάντα έκραζα τα στραβά και την μαλακία που μας δέρνει και πάντα όλοι με κοιτούσαν λές και ήμουν Alien η άκουγα την φράση "έλα μωρέ σιγά". Οι Έλληνες είναι γεμάτοι ητοπάθεια, ωχαδερφισμό και με ένα σκατά σύστημα αξιών που αποκτάνε από την οικογένεια τους και κυρίως από την κοινωνία. Τώρα λούζονται αυτά που έπρεπε να είχαν διορθώσει από πολύ πριν αλλά όλοι βολέβονταν με αυτό το σύστημα. Τα λόγια σου δεν επρόκειτο να τους αλλάξουν η να τους βάλουν σε σκέψη εύκολα γιατί οι περισσότεροι τους είναι εγωιστές του κερατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φοβάμαι τους ανθρώπους που εφτά χρόνια έκαναν πως δεν είχαν πάρει χαμπάρι και μια ωραία πρωία - μεσούντος κάποιου Ιουλίου - βγήκαν στις πλατείες με σημαιάκια κραυγάζοντας «δώστε τη χούντα στο λαό».

    Φοβάμαι τους ανθρώπους που με καταλερωμένη τη φωλιά πασχίζουν τώρα να βρουν λεκέδες στη δική σου.

    Φοβάμαι τους ανθρώπους που σου ΄κλείναν την πόρτα μην τυχόν και τους δώσεις κουπόνια και τώρα τους βλέπεις στο Πολυτεχνείο να καταθέτουν γαρίφαλα και να δακρύζουν.

    Φοβάμαι τους ανθρώπους που γέμιζαν τις ταβέρνες και τα ΄σπάζαν στα μπουζούκια κάθε βράδυ και τώρα τα ξανασπάζουν όταν τους πιάνει το μεράκι της Φαραντούρη και έχουν και «απόψεις».

    Φοβάμαι τους ανθρώπους που άλλαζαν πεζοδρόμιο όταν σε συναντούσαν και τώρα σε λοιδορούν γιατί λέει, δεν βαδίζεις στον ίσιο δρόμο.

    Φοβάμαι, φοβάμαι πολλούς ανθρώπους... Φέτος φοβήθηκα ακόμα περισσότερο!!

    ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ

    http://www.youtube.com/watch?v=fhlQagkur5I

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 9:41 μ.μ.
    respect. Τα είπες πολύ καλά.
    Έχουμε μία κάστα ανθρώπων που είναι μακράν οι χειρότεροι Ευρωπαίοι.
    Μία ακόμα παρατήρηση. Δεν ξέρω τι παίζει σε άλλες πόλεις αλλά στη δική μου (Ηγουμενίτσα) κατέβηκαν 30 άτομα. Επειδή γνωριζόμαστε ως επαρχία τα 20 από τα 30 ήταν τα άτομα που θεωρώ λαμόγια της πόλης και με τα οποία είμαι αγανακτισμένος όλα τα τελευταία χρόνια. Ήρθαν λοιπόν ΑΥΤΟΙ να μου πουν πως λογίζονται ως αγανακτισμένοι με το σύστημα. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ Ανώνυμος 9:41
    Συμφωνούμε απόλυτα. Συγχαρητήρια για το πολύ εύστοχο σχόλιο σου.
    Το μεγάλο λάθος του Παπανδρέου (το οποίο θα το πληρώσει πολύ ακριβά, να μου το θυμάστε) είναι ότι εντελώς αφελώς πίστεψε ότι θα μπορούσε να κυβερνήσει αυτή την τριτοκοσμική χώρα, εισάγοντας νέα ήθη, γκρεμίζοντας κατεστημένες αντιλήψεις και νοοτροπίες δεκαετιών και να εμπνεύσει σ΄αυτόν τον όχλο τουλάχιστον το αίσθημα της ατομικής ευθύνης, όπως αρμόζει σε πραγματικούς πολίτες που για ό,τι κακό τους συμβαίνει δεν σπεύδουν να τα ρίξουν στους άλλους και κυρίως στο κράτος, στη θαλπωρή του οποίου μεγάλωσαν γενιές και γενιές.
    Από τη στιγμή λοιπόν που ο Παπανδρέου ανέλαβε αυτό το δυσάρεστο ρόλο, και μάλιστα τη χειρότερη στιγμή, όταν η βόμβα που του πέταξαν οι προηγούμενοι είχε ήδη απασφαλιστεί, ήταν απλή νομοτέλεια το κάθε κίνημα (των αγανακτισμένων, των δεν πληρώνω, των δεν ακούω, κτλ), να στραφεί αποκλειστικά και μόνο εναντίον του, αμνηστεύοντας όλους τους προηγούμενους που παρέτειναν τη ψεύτικη ευημερία του, λέγοντας του ψέμματα και χαϊδεύοντας του τα αυτιά. ΄Ηταν μάλλον πολύ ρομαντικός ή πολύ self-confident, δε ξέρω, να πιστέψει ότι θα μπορούσε από τη μια μέρα στην άλλη να πείσει αυτόν τον κόσμο που τα τελευταία χρόνια έμαθε να ζει πάνω από τις δυνάμεις του, με δανεικά στις πλάτες των κουτόφραγκων ότι τα ψέμματα τελείωσαν και θα πρέπει να προσαρμοστεί στις νέες οδυνηρές συνθήκες, μια και τα ψέμματα τελείωσαν.
    Αυτό που δεν θα του συγχωρήσει κανείς είναι που δεν περίμενε να σκάσει η βόμβα στα χέρια αυτών που την ώρα που έπρεπε και μπορούσαν να πατήσουν φρένο σ΄όλη αυτή την κραιπάλη, πάτησαν γκάζι, ρίχνοντας μας όλους μαζί στον γκρεμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ 10:50
    By the way, όσοι από τους γνωστούς μου έσπευσαν στο Σύνταγμα ως "αγανακτισμένοι", τυχαίνει να είναι όλοι τους βολεμένοι δημόσιοι υπάλληλοι, οι περισσότεροι αργόμισθοι και όλοι μα όλοι διορισμένοι προεκλογικά από την προηγούμενη κυβέρνηση. Τυχαίο; Δε νομίζω.
    (΄Οσο για το χαβαλέ, το συναυλιακό κλίμα, το καμάκι, άστα καλύτερα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Παραπολιτική, πες μας που ήταν και τι έκανε για όλα αυτά ο Γ.Α.Π και τώρα μας παριστάνει τον υπεύθυνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αντι οι υποστηρικτες των δυο σκατοκομματων να κρυφτειτε απο προσωπου γης για το χαλι που φερατε στη χωρα, στρουθοκαμηλιζετε και τα βαζετε με τον κοσμακη.

    Ρε δεν πατε να δειτε αν ερχομαστε που θα κανετε το μαυρο ασπρο μια ζωη; Α σιχτιρ επιτελους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σώτος

    @28 Μαΐου 2011 8:57 μ.μ

    Και αφου τα ειπες ολα αυτα,ζητα ρε τεμπελχανειο κανενα εικοσαρικο απο το μπαμπα σου για φραπε και μετα πανε στη πλατεια να κανεις κανενα κολλητηρι μηπως και βγαλλεις καμια γκομενα. Ειναι μεγαλη ευκαιρια, ρωτα και τον "Σπιθα" καποτε σε συγκεντρωσεις των Λαμπρακιδων τι γινοτανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΠΟΥ ηταν η μαζα αυτη των αγανακτισμενων

    1) Στις εκλογες για την τοπικη αυτοδιοικηση?
    2) Στις Ευρωεκλογες?
    3) Στις Εθνικες εκλογες?

    Ακολοθουσε τη γραμμη που τους εδιδε ο Τριανταφυλλοπουλος και ο Λαζοπουλος, και η γραμμη ηταν να ΑΠΕΧΟΥΝ και τωρα ξυπνησαν ταχα μου, ενδιαφερονται για την πατριδα, θελουν να κανουν και επανασταση, δεν πατε μεχρι το σπιτι του Πατακου? ισως και αναλαβει να γινει αρχηγο σας με υπαρχηγο το Σπιθα, νεοι ανθρωποι ειναι και λεβεντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οσο και να προσπαθείτε να αποξιώσετε τον λαό, ξέρετε πολύ καλά ότι αυτός σας έφερε στην εξουσία και ο ίδιος θα σας ξαποστείλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. που ησουν παραπολιτικε οταν ο τσουκατος τσεπωνε για λογαριασμο του πασοκ τις μιζες τις siemens και εδινε τα δισεκατομυριων ευρω του ελληνικου λαου προολυμπιακα?
    τελειωσατε και δεν το εχετε καταλαβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ Ανώνυμος 11:06

    Δεν ξέρω αν ήταν λάθος του παπανδρέου να αναλάβει τον οκτώβριο του 2009. Νόμιζω όμως ότι ο καραμανλής δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτό που ερχόταν. Ποιος θα διαπραγματευόταν και με ποιες πολιτικές και κοινωνικές προϋποθέσεις για τη διαχείριση της χρεωκοπίας της χώρας. Με τον καραμανλή ούτε μηχανισμός στήριξης θα υπήρχε και δεν ξέρω αν υπήρχε καν ένα σχετικά ασφαλές κοινωνικό και πολιτικό περιβάλλον για τις όποιες διαπραγματεύσεις με τους δανειστές της χώρας. Γι` αυτό και τρέφω σεβασμό στον παπανδρέου. Παρά τα όσα του καταλογίζουν διάφοροι ήταν ο μόνος που μπορούσε να διαχειριστεί τη διαφαινόμενη ήδη από τα μισά του 2009 κατάσταση. Και την ευθύνη αυτή με θάρρος την ανέλαβε. Γι` αυτό και δικαίως η "handelsblatt" του απέδωσε τον χαρακτηρισμό "larger than life character".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @29 Μαΐου 2011 2:00 π.μ. Ξενύχτη,εντάξει τα είπες γελάω μα αυτά που λες με πέρασες για πιτσιρίκο;Ο μπαμπάς μου δεν ζει είμαι 45 χρονών και βγάζω το ψωμάκι μόνος μεγαλώνοντας την οικογένεια μου.Επίσης δεν κατεβαίνω στο σύνταγμα.Όποιος δε συμφωνεί μαζί σου είναι τεμπελχανείο;Ωραίο επιχείρημα φόβος σε διακατέχει φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ . ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΙΔΡΩΝΟΥΝ Μ ΑΥΤΑ . ΜΕ ΜΟΔΕΣ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ .ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΛΑΟ ΕΓΩ ΕΚΕΙ .ΕΙΔΑ ΑΤΟΜΑ .ΑΝ ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ,ΣΥΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ ΝΕΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το άλοθι των ΔΥ για να μην κάνουν σωστά τη δουλειά τους,είναι η γραφειοκρατεία.
    Το άλλοθι των γιατρών για να μην κάνουν σωστά τη δουλειά τους είναι το σύστημα υγείας.
    Το άλλοθι των εκπαιδευτικών για να μην κάνουν σωστά τη δουλειά τους είναι το σύστημα παιδείας.
    Το ίδιο ισχύει και για όλλες τις κοινωνικές-συντεχνιακές ομάδες της Ελληνικής κοινωνίας.
    Το άλλοθι των"ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΈΝΩΝ ΠΟΛΙΤΏΝ"είναι το πολιτικό σύστημα.
    Αυτό το πολιτικό σύστημα που οι ίδιοι εκλέγουν και το οποίο με δημοκρατικές διαδικασίες και όχι με την μορφή πραξικοπήματος βρίσκεται εκεί που βρίσκεται.
    Ενας λαός που δεν κάνει πρωτίστως αυτοκριτική και μετά κριτική.
    Ενας λαός που δεν κάνει πρωτίστως εκείνος καλά τη δουλειά του,αλλά απαιτεί από το πολιτικό σύστημα που ο ίδιος δεκαετίες επιλέγει να κάνει και καλά τη δουλειά του,αλλά και την αυτοκριτική του,ένας τέτοις λαός,θα έπρεπε να πάει οπωσδήποτε στο Σύνταγμα,αλλά αντί να κουνάει κατσαρόλες και να φωνάζει,να μείνει εκεί σιωπηλός και σκεφτόμενος,πρωτίστως τις δικές του ευθύνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΟΥΤΕ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΙ ΟΜΩΣ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ. ΤΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΛΑΚΩΔΗΣ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΚΟΠΕΡΝΑ, ΚΑΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ, ΔΕ ΜΙΛΑ, ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ, ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ "ΜΠΑΜ"; ΜΑΛΛΟΝ, ΟΧΙ! ΜΗΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΑΜΕ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ!!! ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Oι αγανακτισμένοι πολίτες,λοιπόν,καλά κάνουν και μουτζώνουν τις δικές τους επιλογές στη βουλή,αλλά θάταν εξίσου καλό να γυρίσουν και τη μούτζα στο εαυτό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Στη πολη μου την κομοτηνη 50 ατομα κυριως νεοι φοιτιτες οι γνωστοι ΣΥΡΙΖΑ ΚΚΕ χωρις κονταρια και πανω. Κανεις εργαζομενοςστα εμπορικα καταστηματα μαγαζατορες κτλπ.ΚανεναςΔΥ Η ΔΕΚΟ πλην συνδυκαλιστων γιατι τους γνωριζει ο κοσμος.Ολοι στις μεγαλες πολεις εναι πρασινοι μπλε κοκινοι πορτοκαλοι και του ΛΑΟΣ με τις ελληνικες σημαιες. Ο λογος δεντους γνωριζει κανεις.1944

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη παραπολιτικέ (ή μήπως του φόβου). Μήπως είναι η Ν.Δ. πίσω από το κίνημα; άσε μας αγόρι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Απλά άθλιο και αντιδραστικό. Αναμασά και 2 από τα πιο κλασικά, επικύνδινα και απαράδεκτα επιχειρήματα της αντίδρασης:
    1) Τα γεγονότα στη Μαρφίν... Συγνώμη αλλά η πορία έκείνη τη μέρα είχε πανω απο 100.000 εργαζόμενους (περισσότερους από τον κόσμο που μαζεύεται -μέχρι στιγμής- στο Σύνταγμα), τι έπρεπε να κάνουν δλδ. να κάθονται να κυνηγάν κάθε κουκουλοφόρο...? Κλασικό επιχειρημα ανθρώπου που δεν έχει πατήσει ΠΟΤΕ το πόδι του σε κανενός είδους πορεία.
    2) "Οταν οι κομματικοί στρατοί καταλάμβαναν Πανεπιστήμια"... εξίσου άθλιο και ελεϊνό επιχείρημα. Πρώτον είναι πιστεύω ένα από τα μεγαλύτερα προβ΄λήματα της χώρας ότι γίνονται καταλήψεις... μας έχει χρεώσει ίσα με 300 δις από το χρέος, αν σταματήσουν οι καταλήψεις θα εξαφανιστεί και το χρεός, τέλεια λοιπόν. Δεύτερον κλασιμκό επιχείρημα αντιδραστικού που δεν έχει καμιά σχέση με το κίνημα στα πανεπιστήμια, δεν έχει ίδεα τι σημαίνει διεκδίκιση και δεν έχει ιδέα για τη λειτουργία δημοκρατικών διδικασιών στα πανεπιστήμια. Τρίτον κλασικό επιχείρημα κάφρου που το μόνο που βλέπει σαν εχθρό του είναι όποιος είναι μπροστά του τη στιγμή που είναι θυμμένος με κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΙ ΕΚΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΝΑ ΚΛΑΙΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΩΜΑ.ΝΑΙ,ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΦΩΝΑΣΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΑΜΕΣΩΣ.ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΚΡΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΟΔΟΞΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ.ΟΜΩΣ,ΑΥΤΗ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ.ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ,ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ,ΜΟΛΟΤΩΦ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΑΥΤΟ.Η ΟΛΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ",Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΥΜΠΝΟΙΑ,ΑΡΧΙΣΕ ΔΕΙΛΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. exeis adiko, ayta pou perigrafeis den einai h aitia alla apotelesmata. An o ka8hghths epaine sovaro mhs8o den 8a etrexe na symplhrwsei eisodima douleyontas alles 5 wres thn hmera, an den yphrxe anergia den 8a etrexe o kosmos na parakalaei gia mia 8esh sto dhmosio, an o poliths eixe mia aksiopreph zwh me sovaro eisodima.... den 8a eixe anagkh na psaxnei tropous na svhsei mia klhsh...... (kai ayta sta grafw egw pou eftyxws efyga nwris kai den eixa pote anagkh na zhthsw tpt apo kanena "ypey8yno") ... alla h ousia einai oti sthn Ellada o poliths anagkazetai na parakalaei gia ta aytonohta... ayta pou se opoiahpote xwra tou kosmou 8a eixe by default! ekei mas katanthsane kai ayto einai to provlhma! .... kai fysika den anaferwmai se osous 8hsayrizoyn se 8eseis dhmosiou, megalogiatrous, politikous klp... aytoi einai sthn allh meria einai h aitia, einai oi diey8armenoi kai oi anikanoi pou mas kybernane... alla o aplos poliths den ftaiei, einai se adiekodo!!! na fygoune loipn oi diey8armenoi kai oi anikanoi apo th xwra giati egklhmatoun ta teleytaia 35 xronia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αλήθεια, όταν γίνονταν διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες επί Καραμανλή, έλεγες τα ίδια; Μπορείς να μας θυμίσεις τι έλεγες τότε;
    Κρίμα, σε είχα σε κάποια υπόληψη. Αλλά βλέπω πως ο μόνος λόγος ύπαρξης του ιστολογίου σου είναι η με κάθε τρόπο στήριξη του ΠΑΣΟΚ, ακόμα και με φασιστικές θέσεις όπως η σημερινή.
    Και επειδή είμαι καθηγητής, απλά σου λέω ότι ΝΑΙ, έκανα ιδιαίτερα (ουδέποτε όμως σε μαθητή του σχολείου μου), γιατί μετά από σπουδές μακριά από το σπίτι μου και καθημερινό διάβασμα και προετοιμασία και μετά από 20 χρόνια υπηρεσίας τα 1400 ευρώ δεν έφταναν την οικογένειά μου, ενώ την ίδια στιγμή ο τεμπέλης συμμαθητής μου που δεν έμαθε ούτε το όνομά του να γράφει και διορίστηκε στη ΔΕΗ ως καλός αφισοκολλητής έφτανε τις 4500 ευρώ με πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (ως το τελευταίο ευρώ ακόμα και για σιδεράκια δοντιών), πάμφτηνο ρεύμα, δωρεάν σπίτι στον οικισμό της ΔΕΗ, δωρεάν κατασκήνωση για τα παιδιά του κτλ κτλ κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. είναι σαν να ρωτάς έναν επαναστάτη το 1821 γιατί καθόταν 300 χρόνια...μια Γυναίκα γιατί δεχόταν καταπίεση 2000 χρόνια..κάνεις ένα τεράστιο λάθος ο κόσμος δεν είναι στους δρόμους κατά του ΠΑΣΟΚ αλλά που να το δεις;;ο κόσμος είναι στον δρόμο και για αυτά τα παραπάνω..Ξέρεις σε κάθε τι υπάρχουν αίτια και μια αφορμή..πολλά απο τα αίτια τα ανέφερες ήδη...η αφορμή δόθηκε και ξέσπασε αυτό το πράγμα..
    Επίσης πως με λες κλέφτη εμένα και τους υπόλοιπους;; Πως τολμάς..Εαν εσύ είσαι κλέφτης όπως παραδέχεσαι να σε κλείσουμε φυλακή.
    Και σου ξαναλέω οτι αυτό το κίνημα δεν είναι κατά ενός κόμματος αλλα συνολικά.
    Υ.Γ για να σας προλάβω δεν συγκρίνω αυτό το κίνημα με τα κινήματα του '21 ή με το φεμινιστικο. Δεν έχει ΑΚΟΜΑ κάποια βασικά στοιχεία που απο διαμαρτυρία να το χαρακτηρίσουμε επανάσταση..Πιστεύω όμως οτι βρίσκεται σε καλό δρόμο κατα τα πρότυπα των βελούδινων επαναστάσεων σε χώρες της πρώην Ε.Σ.Σ.Δ κατα τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. έγραψα ένα άρθρο σαν απάντηση σε σένα παραπολιτική που συνοψίζεται

    Έχει δίκιο η παραπολιτική να κατηγορεί τους αγανακτισμένους. Για αυτό το ξανατονίζω παντού και παντού. Το σωστό ερώτημα είναι:
    Έλληνες με τι είστε αγανακτισμένοι;;; Τι ακριβώς ζητάτε;; Δανεικά; Ή βλέπετε ένα καλύτερο αύριο με αξίες;



    πιο αναλυτικά: http://proflego.blogspot.com/2011/05/parapolitiki.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Γιατί γκρινιάζεις Παραπολιτικέ;
    "Συμμετοχική δημοκρατία" δεν ήθελε ο
    i-ΓΑΠ; Ιδού, χιλιάδες πολίτες κάνουν πράξη το όραμα του.

    *Όλοι έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. είναι σαφές ότι οι "αγανακτισμένοι" δεν πείθονται όπως, βεβαίως, δεν πείθονται και όσοι δεν συμφωνούν μαζί τους. έτσι συμβαίνει στην γ΄ ελληνική δημοκρατία την οποία "αγανακτισμένοι" σήμερα αμφισβητούν. ελπίζω η δ΄ να είναι καλύτερη από τη σημερινή, όπως και η σημερινή είναι καλύτερη από την προηγούμενη. αν πάντως επικρατήσουν οι "αγανακτισμένοι" έχω βάσιμες αμφιβολίες περί αυτού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πιστεύω ακράδαντα ότι αν ερχόταν κάποιος τώρα και έλεγε σ΄ολους αυτούς ότι τους διορίζει και τους δίνει και 16 μισθούς θα είχαν εξαφανιστεί όλοι και θα περίμεναν το διορισμό και την ορκωμοσία τους...και το λέω αυτό αφού έχω κατέβει στην πλατεία και συνομιλήσει με αρκετούς απ΄αυτούς...λυπάμαι ....αλλά οι αγώνες πρέπει να είναι ανιδιωτελείς και η κατσαρόλα που χτυπάμε για να γεμίσει πρέπει να είνια του γείτονα και όχι η δικιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Μετά από τα χιλιάδες "κεκτημένα"από τους Νεοέλληνες,περάσαμε στο κεκτημμένο των αγανακτισμένων της πλατείας Συντάγματος.
    Ετσι κάνοντας χρήση του κεκτημμένου αυτού σήμερα,έδιωξαν τις ομάδες παραγωγών που διοργάνωναν την έκθεση με τίτλο"Καταναλώνουμε ότι παράγουμε".
    Αντί λοιπόν να βοηθήσουν στη διεξαγωγή της έκθεσης και να συμβάλλουν πρακτικά στη προσπάθεια των εκθετών που έχει μόνο στόχο θετικό για την οικονομία του τόπου,αντιθέτως τους εκδίωξαν στην κυριολεξία.
    Αυτό καταδεικνύει και τα αληθινά κίνητρα των επαγρυπνούντων της κίνησης των αγανακτισμένων που παρέμεναν στην πλατεία.
    Μετά από παρέμβαση του Καμίνη η έκθεση μεταφέρθηκε στην πλατεία Γκοτζιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Το προβλημά μας είναι οι δημόσιοι υπάληλοι και το πως δουλεέυει ο καρατικός μηχανισμός;.
    Εμένα προσωπικά είναι η Siemens, τα C4I, τα λεφτά στους τραπεζίτες. Αυτά σου ξέφυγαν, αλλα δε πειράζει, ανεφερέ τα σε επόμενη ανάρτηση.....
    Τότε γιατί δεν αντιδρούσαν, πες, και πήγαιναν και τους ψήφιζαν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Παραπολιτικες συμφωνω απιστευτα μαζι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 100 διαφορετικες γνωμες. ΟΚ, αλλα συνηθως μενουμε εκει. Του Ελληνα ο τραχηλος κανενα δεν υπομενει, ουτε τον εαυτο του συνηθως! Δεν ξερω αν φταιει το γονιδιακο υλικο μας η το περιβαλλον μας με τοσα ομφαλιου λωρου συμπλεγματα προσωπικοτητας. Αν ηξερες τι χρημα εχει χαθει και ρωτα εναν απλο υπαλληλο ΔΟΥ που ειναι νεος και δεν τα παιρνει και εχει κωδικο προσβασης σε ολα τα ΑΦΜ, θα καταλαβαινες οτι η αιμορραγια ειναι σε αλλο οργανο, μιλωντας και λιγο ως γιατρος. Η Ελλαδα κατα το 80% των πολιτων της απεχθανεται την ψυχραιμη γνωση και κρινει με εικασιες και ιδεοληψιες. Δεν ειμαστε καθολου ενημερωμενοι πολιτες. Ειμαστε αναγκαστικα χρηστες ενος συστηματος που εχει διαφθορα ανοργανωσια παραλυσια.Ο ανθρωπος θελει να ευημερει να ερωτευεται να αγαπα και να κανει οικογενεια. Θα επρεπε να βιωνουμε συναισθηματα πολεμου δηλ. τοσα χρονια και να γινουμε εμεις ανταρτες πολεων? Τωρα βεβαια θα γινουμε. Εγω βλεπω πολλα θετικα στις συγκεντρωσεις. Κατι καλο θα βγει απο αυτες. Αλλα ακομα ειναι αγουρες αυτες οι μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Απο το να κατηγορεί ο ενας τον άλλο, ποιος φταιει περισσοτερο και ποιος λιγοτερο, ποιος αντεδρασε και ποιος οχι, καλο θα ηταν επιτελους να βγει καποιος και να πει πως εχει πραγματικα η κατασταση. Αυτό θελω απο καποιον εκπροσωπο του Ελληνικού κράτους.Βαρεθηκα την κοροιδια τοσα χρονια οπως ολοι οι Ελληνες. Δεν εχω εμπιστοσυνη πλεον σε κανεναν. Πρεπει να ξερουμε πλεον την αληθεια για να επιλεξουμε το μελλον μας. Ο ελληνισμός εζησε μεσα στους αιώνες ας μη μας πιανει πανικος. Την αληθεια θελω να μαθω ολα τ αλλα ειναι της εποχής όπως καθε εποχη ειχε τα δικά της θεματα και δυσκολιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ενδιαφέρουσα η συζήτηση εδώ.
    Να προσθέσω δύο πράγματα:
    1. Χθες Κυριακή, στο Σύνταγμα και την συνέλευση αναγνώρισα καθοδηγητές από Ανταρσύα, σύριζα και μαύρο μπλοκ χωρίς τα σύμβολά τους αλλά με τις ίδιες τακτικές και ιδεοληψίες. Οι οπαδοί τους ήταν επίσης εκεί και είχαν ξεθαρρέψει από την κάτω μεριά της πλατείας, όπερ σημαίνει ότι π.χ. έφτυναν αστυνομικούς που περνούσαν από κει απλά για να επιληφθούν των κυκλοφοριακών προβλημάτων και γενικά καλλιεργούσαν την γνωστή βεντέτα τους με οτιδήποτε φοράει στολή αστυνομίας. Στην δε συνέλευση, κάποιοι χαρακτήριζαν "εγκάθετους" όσους είχαν αποδοκιμάσει την ομάδα απεργών της ΔΕΗ πριν μερικές μέρες, ενώ άλλοι φώναζαν για κρεμάλες που θα τιμωρήσουν τις "κουφάλες" τους φασίστες.
    Εννοείται ότι μόνο φασίστας δεν είμαι, αλλά ανατριχιάζω όταν ακούω τέτοια!
    Ελπίζω να μην τους βγει η απόπειρα πειρατικής επέλασης στο οποιοδήποτε λαϊκό ξεμύτισμα πήγε να συμβεί για να μην έχουμε πάλι φωτιές και θύματα.

    2. Η όποια ελπίδα σιγοκαίει σε αυτό το κίνημα, σχετίζεται με τον διεθνικό του χαρακτήρα, ότι δηλαδή, η πίεση που μπορούν να ασκήσουν οι Ευρωπαίοι πολίτες, ίσως λειτουργήσει και συνεκτικά για μια περισσότερο πολιτική Ευρώπη και ωθώντας την ήπειρο σε αναθεώρηση μιας οικονομικής πολιτικής που ουσιαστικά εκπορεύεται από στενά συμφέρονται, εθνικιστικές αντιλήψεις της ταυτότητας, εν κατακλείδι, από μια παλιά και μη ενωμένη Ευρώπη.

    Καλή τύχη και καλό κουράγιο σε όλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Θλίβομαι βαθειά όταν βλέπω έλληνες να τσακόνωνται με έλληνες γιατί θεωρούν πως το δικό τους καλό είναι υπεράνω των άλλων.Είμαι γεννημένη το 1982 και έχω πιει καφέ έχω κάνει κοπάνα και έχω λαδώσει για να πάρω το δίπλωμα και θεωρώ υποκριτές όλους αυτούς που παρουσιάζουν τους εαυτούς τους καθως πρέπει πολίτες.Σε μια διεφθαρμένη χώρα όλοι οι άνθρωποι της γενιάς μου διδάχτικαν την λαμογιά των παλιών και έζησαν με τον φόβο των αλλαγών.’Οταν πηγαινα σχολείο-δεκαετία του 90-η αγαπημένη μου καθηγήτρια επειδή δεν πληρονώταν όσο θα ήθελε αδιαφορούσε να μας μορφώσει ενώ παράλληλα έδινε και ρεσιταλ αντιπαιδαγωγικό με την συμπεριφορα της ,όσοι δεν είχαν χρήματα για φροντιστήριο κατά 95%π’ατωνε στις εξετάσεις και όσοι κατάφερναν να μπουν σε οποιασήποτε σχολή πήγαιναν ,γιατι αγαπημένοι 45 και άνω εσείς μας είχατε διδάξει πως η μόρφωση είναι εφόδιο αλλά κανείς ποτέ δεν μας εξήγησε τι θα πει παιδεία.Όταν ήμουν στο Πάντειο πανεπιστήμιο μήνες ολόκληρους προσπαθούσα να δώσω εξετάσεις και ουδής υπήρχε να ενημερώσει τους φοιτητές για τις ημερομηνίες και τις ώρες,φυσικά τα παράτησα στο τέταρτο έτος γιατί βαρέθηκα αυτό το κρυφτούλι.Καθηγητές διεφθαρμένοι που ήθελαν σεξουαλικά ανταλαγματα απο τις μαθήτριες προκριμένου να περάσουν το μάθημα ανεξάρτητα απο τα γραπτα που παρέδιδαν και επείδη όλοι αυτοί οι βολεμένοι καθηγητές πανεπηστημίων όλο και κάποιο γνωστο υπουργό θα είχαν συνέχιζαν τις βριωμιές τους.Αυτό που θέλω να πω είναι πως στο σύνταγμα υπάρχουμε κι εμείς και κάνεις δεν μπορεί να μας στερίσει το δικαίωμα να αγωνιστούμε για το αύριο των παιδιών μας γιατί οι παροχημένες κυβερνήσεις των δικών σας παροχειμένων μυαλών δεν θα αλλάξουν σε μια δεκαετεία ούτε σε δυο..αλλά η αρχή γίνεται τώρα κι αυτό που πρέπει να γίνει κατα την γνώμη μου είναι όλοι αυτοι οι βουλευτές όλων των περασμένων χρόνων να πάνε στα σπίτια τους.Αρκετά,υπάρχουν νέοι άνθρωποι με οράματα και ιδέες που μπορούν άνετα να τους διαδεχτούν.έξω όλα τα λαμόγια απο την βουλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Η αλλαγη αρχιζει παντα απο εμας. Αν ο καθενας προσωπικα δεν αναλαβει τις ευθυνες του, το να κρινει καποιον αλλο ειναι υποκριτικο.(και αν δεν βλεπει καποιος ποιες ειναι οι ευθυνες του απλος πρεπει να κοιταξει λιγο πιο προσεκτικα...)
    Η αρχη ισως ειναι πολυ απλη, ισωσ ενα συγνωμη, ενα ευχαριστω, να φερομαστε οπως θα θελαμε να μας φερθουνε...
    ακομη και σε αυτο το blog οταν καποιος απανταει σε ενα σχολιο, απανταει με την ιδια ευγενια και σεβασμο που θα ηθελε να του φερθουν οι αλλοι?
    αναλαμβανω την ευθυνη σημαινει αναλαμβανω και την ευθυνη των συναισθηματων μου και οχι μονο των πραξεων μου
    Καιρος να ξαναθυμηθουμαι ποιοι πραγματικα ειμαστε και τι μπορουμε να δημιουργησουμε συλλογικα, θα σκεφτουμε διαφορετικες λυσεις ετσι και διαφορετικες αν σκεφτομαστε πως καταστρεψουμε αυτο που δεν μας αρεσει..
    καθε μεγαλη αλλαγη ερχετε με κριση και σε προσωπικο αλλα και σε συλλογικο επιπεδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ο Λάος, κύριοι της 'Παραπολιτικής' ξύπνησε. Οσο νωρίτερα το καταλάβετε, τόσο το καλύτερο και για εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Όταν μέσα σε αυτόν τον αυθορμιτισμό συμμετέχει και η καρικατούρα Μίκης Θεοδωράκης τότε τίποτα δεν είναι αυθόρμητο. Κάποιο λάκο έχει η φάβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Εσύ δηλαδή Παραπολιτικέ είσαι ικανοποιημένος να υποθέσουμε, και όχι αγανακτισμένος;

    Εγώ πάλι, για να σου απαντήσω στα ερωτήματά σου:
    5/28/2011 06:20:00 μμ Δημοσιεύθηκε από Παραπολιτική
    - Όταν ο μαύρος όχλος δολοφόνησε τους εργαζομένους της Marfin; Ήμουν στο γραφείο μου, μερικά μέτρα πιο πάνω,και όταν το έμαθα ένιωσα σαν ποντίκι στο κλουβί, απροστάτευτη και στο έλεος οργισμένων ανεξέλεγκτων 'τρομοκρατικών' στοιχείων.
    - Όταν ο Καραμανλής έκλεινε τη Βουλή νύχτα για να αθωώσει τους πολιτικούς που τώρα βρίζεις;Σε ένα σύννεφο που διαλύθυκε, και έκτοτε δεν ψηφίζω συνειδητά και υπεύθυνα!Γιατί αν ψήφιζα θα ένιωθα πως είμαι συνένοχος, και όχι πολίτης δημοκρατικής χώρας! Έτσι μας κατάντησαν οι πολιτικοί μας!
    - Όταν το γραφείο σου στη δημόσια υπηρεσία γέμιζε με υπεράριθμους υπαλλήλους/κομματόσκυλα;Δεν έχω δουλέψει ποτέ στο δημόσιο και τώρα χαίρομαι περισσότερο απο ποτέ γι αυτό! Καλώς ή κακώς δεν ήμασταν ποτέ κομματόσκυλα και όταν τα αντιμετώπιζα σε μία δημόσια υπηρεσία καταριόμουν την ώρα και τη στιγμή που τα πληρώνουμε για να μας βρίζουν απο πάνω (γιατί τους θυμίζαμε οτι έπρεπε να δουλέψουν για να μας εξυπηρετήσουν! πού ακούστηκε!!!)
    - Όταν ο εφοριακός σου ζητούσε χρήματα για να μην σε ελέγξει; Είμαι μία ευτυχής μισθωτή που όλα μου τα έσοδα είναι διαφανή, και δεν μπορούν να με εκβιάσουν τα λαμόγια!
    - Όταν οι κομματικοί στρατοί καταλάμβαναν τα Πανεπιστήμια; Έκανα το σταυρό μου που οι γονείς μου πληρώσανε ιδιωτική εκπαίδευση και δεν έμπλεξα ποτέ με αυτά τα δημόσια κτίρια που πουλάνε δωρεάν εκπαίδευση!!!!
    - Όταν ο εξεταστής σου ζητούσε χρήματα για να σου δώσει δίπλωμα οδήγησης; Πήγα σε άλλον και πήρα το δίπλωμα με τη 2η φορά και απολύτως νόμιμα (πρέπει να είμαι από τα λίγα θύματα που το έκανε αυτό αλλά έχω τη συνείδησή μου ήσυχη!!!)
    - Όταν ο διορισμένος καθηγητής του δημοσίου έκανε ιδιαίτερα μαθήματα με extra αμοιβή στο παιδί σου; ευτυχώς δεν είχαμε την τύχη να μας κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα διορισμένοι καθηγητές! πληρώναμε από το δημοτικό την ιδιωτική εκπαίδευση για να αποφύγουμε το μαύρο χάλι της δωρεάν εκπαίδευσης! και έχουμε πληρώσει πολλά! σε άλλη χώρα δεν θα ήταν έτσι!αλλά ας μην είμαστε αχάριστοι! θα μπορούσαμε να είχαμε γεννηθεί στην Αιθιοπία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ...
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ Η "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ".
    ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΞΥΠΝΗΣΑ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΡΙΤΗΣ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΛΑΙΚΙΣΜΟ/ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΘΑΝΑΣΗ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 
Παραπολιτική