29 Ιανουάριος 2012

Εγώ που δεν διάβασα το ΕΣΠΑ γι'αυτόν που δεν διάβασε το Μνημόνιο



Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης παραδέχθηκε δημόσια ότι ουδέποτε διάβασε το Μνημόνιο και μερικά εκατομμύρια Έλληνες έπεσαν από τα σύννεφα. Ελπίζω σήμερα να είναι όλοι καλά στην υγεία τους για να μπορέσουν να δουν το θέμα κάπως πιο ψύχραιμα.

Αν ο σημερινός Υπ.Ανάπτυξης σταματούσε σήμερα την πολιτική του καριέρα, δεν θα ήταν ένας αποτυχημένος πολιτικός και το όνομα του δεν θα ήταν στις λίστες εκείνων που έστειλαν τη χώρα στα βράχια. Ας είναι λοιπόν εγκρατείς οι χαρακτηρισμοί που του αποδίδονται εντός...


...του ΠΑΣΟΚ, καθώς η τωρινή εσωκομματική σφαγή θα στείλει στην κοινωνία ένα μήνυμα που ουδείς επιθυμεί, ότι δηλαδή όλοι εκεί μέσα είναι "άχρηστοι".

Όσο κι αν ο ίδιος προσπαθεί να μας κάνει να το ξεχάσουμε εκτοξεύοντας αντιμνημονιακά πυροτεχνήματα, ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης έγραψε ιστορία και τις δυο φορές που ανέλαβε το χαρτοφυλάκιο της Δημόσιας Τάξης (ή Προστασίας του Πολίτη). Του πιστώνεται προσωπικά μια σημαντική προσπάθεια αναδιάρθρωσης κι εκδημοκρατισμού των σωμάτων Ασφαλείας, μια συνθήκη που αποδείχθηκε αναγκαία για την εξάρθρωση των σημαντικότερων ελληνικών τρομοκρατικών οργανώσεων. Θυμίζω ότι ο αγώνας του είχε ένα σημαντικό προσωπικό κόστος καθώς ο στενός συνεργάτης και φίλος του Γιώργος Βασιλάκης έχασε τη ζωή του, σε μια παγίδα θανάτου που είχε ως στόχο τον ίδιο τον υπουργό.

Ως υπουργός Ανάπτυξης, ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης δεν έγραψε ιστορία. Αναρωτιέμαι όμως πόσο καλύτερα θα μπορούσε κάποιος να τα καταφέρει εν μέσω τέτοιας ύφεσης και τέτοιας αβεβαιότητας. Του ασκείται (κι από μένα) μια οξεία κριτική για τη μη σωστή αξιοποίηση των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ. Ομολογώ όμως κι εγώ ότι...δεν έχω διαβάσει το ΕΣΠΑ, υποθέτω δεν είμαι ο μόνος.

Επιστρέφοντας στα περί μνημονίου, το έγκλημα του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη δεν είναι σίγουρα η ειλικρίνεια του. Προσωπικά, θεωρώ ουτοπικό και κάπως αφελές το να πιστεύουμε ότι και οι 300 βουλευτές διαβάζουν αναλυτικά το κάθε νομοσχέδιο που ψηφίζουν ή καταψηφίζουν. Το μεγάλο λάθος του είναι ότι άφησε ημιτελή τον συλλογισμό του, κλείνοντας σκόπιμα το μάτι στο αντιμνημονιακό ακροατήριο.

Ο Χρυσοχοϊδης αφήνει να εννοηθεί ότι αν είχε διαβάσει το μνημόνιο, θα είχε πράξει διαφορετικά. Δεν μας λέει όμως τι το διαφορετικό θα έκανε ή θα πρότεινε. Θα καταψήφιζε το Μνημόνιο; Θα ζητούσε βελτίωση των όρων του κι αν ναι, ποιων όρων του; Πιστεύει ότι υπήρχε τότε άλλος δρόμος κι αν ναι ποιος ήταν αυτός;

Να ασκηθεί λοιπόν κριτική στον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη αλλά για θέματα ουσίας. Για παράδειγμα, ήταν από αυτούς που άλλαξαν άποψη μέσα σε ένα βράδυ για το δημοψήφισμα ενώ δεν ήταν από εκείνους που επιχείρησαν να αλλάξουν μυαλά στον Γιώργο Παπανδρέου όταν εκείνος είχε πάρει το δρόμο της αυτοκαστροφής του.

Συνοψίζοντας, η δήλωση του περί μνημονίου εξελίχθηκε σε ένα κολοσσιαίο πολιτικό αυτογκόλ που θα του κοστίσει. Μέχρι εκεί όμως. Η λογική της ανθρωφαγίας δεν με βρίσκει σύμφωνο καθώς συχνά-πυκνά οδηγεί τα κόμματα σε ένα αντιπαραγωγικό αυτομαστίγωμα.


31 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 05:08 AM

    Ωραία, να δεχθώ ότι το ψήφισε γιατί δεν το διάβασε. Τα υπόλοιπα δύο χρόνια που εφαρμόστηκε το Μνημόνιο, δεν κατάλαβε ότι διαφωνούσε με αυτό; Γιατί δεν το καταψήφισε μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 05:23 AM

    Ο τροπος του ηταν αγαρμπος αρα δικαιολογημενη η αντιδραση των εχθρων και το μουδιασμα των φιλων. Ωστοσο φανηκε καθαρα οτι στο ΠΑΣΟΚ εχει πολλους εχθρούς οι οποίοι δεν συγχώρεσαν ποτέ τις επιτυχίες του. Δεν ειναι ευκολο με τοσους φιρφιριους που εχουν μαζευτεί στο Πασοκ. Δεν συμφωνω οτι απέτυχε παντελώς στο Αναπτυξης. Σχετικά με τις δυνατοτητες που ειχε, καταφερε παρα πολλα και αυτό θα φανεί στο μέλλον. Δεν ξερω τι θα μπορουσε να κανει καποιος άλλος στην θεση του, αλλωστε τι εκαναν οι προηγούμενοι με καλυτερες συνθηκες. Νομιζω οτι το γεγονός θα ξεχαστεί σε λιγες μερες. Μεχρι τοτε ομως θα εχει χάσει σημαντικό εδαφος για την προεδρία οχι ομως για την θεση του στο αυριανο ΠΑΣΟΚ. Μπορεί ο αυριανος προεδρος οποιος από τους δύο και να ειναι να μην τον γουσταρει αλλα δεν ειναι μα@@@κας να μην υπολογιζει τισ ικανοτητες του. Φτανει να το βουλωσει και να σκεφτεται πριν μιλησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 05:27 AM

    Διαφωνώ κάθετα μαζί σου Παραπολιτικέ.
    Ο Χρυσοχοίδης δεν βγήκε ούτε μια φορά να καταγγείλει το γεγονός ότι δεν έπρεπε να σταματήσει το ΕΣΠΑ.
    Βλέπεις κινήθηκε κι αυτός στην ίδια λογική.
    Κόβουμε από παντού για να περισσώσουμε το δημόσιο.
    Είναι κομβικός υπουργός της κυβέρνησης και στον αγώνα του για επικράτηση στο κόμα,ελάχιστα ασχολήθηκε με το υπουργείο του(γι αυτό τον κατήγγειλαν πολλοί στο πασόκ)έκανε τεράστιο κακό στον τόπο του.
    Τον θεωρώ συνυπεύθυνο της καταστροφής και καθόλου δεν θα λυπηθώ αν υποστεί ανθρωποφαγία,την ώρα που άλλοι δεν έχουν να φάνε στην κυριολεξία.
    Τέρμα οι δικαιολογίες για όλους και τα ελαφρυντικά μιας και μόνης προηγούμενης επιτυχίας.
    Θέλει να γίνει και αρχηγός κόμματος και πρωθυπουργός ,τρομάρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 05:28 AM

    Ο κ. Χρυσοχοϊδης είναι θρασύς και αλαζόνας. Αυτά είναι δύο χαρακτηριστικά που δεν επιτρέπεται να έχει ένας αρχηγός κόμματος εξουσίας. Γι΄ αυτόι και θα πάει ... στα αζήτητα της ιστορίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 05:39 AM

    05:28(διορθωσε την ωρα)
    Δεν ειναι μονο αυτος αλαζονας, τραβα να δεις συμπεριφορα από άλλους να σου σηλωθει η τριχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχει μια βασική διαφορά: εσύ δεν είσαι Υπουργός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά πχ του έχω ασκήσει κριτική χωρίς να έχω διαβάσει το ΕΣΠΑ -αυτό κυρίως θέλω να τονίσω.

      Διαγραφή
    2. Δε θα κληθείς εσύ να το υλοποιήσεις, όμως, αυτό είναι το θέμα.

      Διαγραφή
  7. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 06:11 AM

    Αντιλαμβανομαι την αναγκη σου να στηριξεις τον Χρυσοχοιδη αλλα οι κωλοτουμπες του ειναι πολλες (ξεχασες και τον υμνο στον Φωτοπουλο).Ο Χρυσοχοιδης θα πρεπει να καταβαλει υπερανθρωπες προσπαθειες για να μας κανει να μην τον θεωρουμε Μαυρογιαλουρο με εκσυγχρονιστικο προσωπο. Και μεις σε απογνωση βρισκομαστε αλλα υπαρχουν και ορια. Θεωρω, με θλιψη μου, οτι εχασε τους καλυτερους ποιοτικα ψηφοφορους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 11:49 PM

      Συμφωνώ απόλυτα. Ο Χρυσοχοΐδης είχε οικοδομήσει ένα προφίλ αθόρυβου, αποτελεσματικού και συνεπούς πολιτικού, ωστόσο οι κραυγές, ο καταγγελτικός λόγος και η απελπισμένη προσπάθεια αυτοπροβολής με έναν τρόπο τόσο χοντροκομμένο που παραπέμπει σε κάτι μεταξύ Ράμπο και Βασιλάκη Καΐλα έβγαλαν στην επιφάνεια έναν άνθρωπο αδύναμο, περιορισμένης κουλτούρας και αφόρητα παλαιοκομματικό.

      Διαγραφή
  8. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 06:15 AM

    Δεν του εχεις ασκησει απλά κριτική. Εχεις πει πολλες κακίες. Παντως μου εκανε μεγαλη εντυπωση το άρθρο σου. Ο τελεταιος που περιμενα να υπερασπιστεί τον Μιχαλη ησουν εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 06:52 AM

    ΑΠΌ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ:
    "Η τρόικα επιβεβαιώνει τον κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδη. Πράγματι δεν είχε διαβάσει το μνημόνιο. Στέλεχος της τρόικας υπενθύμισε σε συνεργάτη μου ότι ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου δεν έστειλε σε κανέναν υπουργό ολόκληρο το μνημόνιο, αλλά μόνο το τμήμα του κειμένου που αφορούσε το υπουργείο του - προφανώς για να αποφύγει παρατράγουδα. Καθώς κανένα σημείο του μνημονίου δεν αναφερόταν στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ο κ. Χρυσοχοΐδης έλαβε γνώση του κειμένου μόνο λίγη ώρα προτού κληθεί να το ψηφίσει στη Βουλή. Αυτά ήταν λίγο - πολύ γνωστά. Το ζήτημα για τον κ. Χρυσοχοΐδη είναι ότι κανένα λάθος δεν αναγνωρίζεται 2,5 χρόνια (!) μετά την απομάκρυνση από το ταμείο."

    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 07:14 AM

    06:11
    Οι καλυτεροι ποιοτικά ψηφοφοροι του και γενικα οι ψηφοφοροι του μπορουν να αντιληφούν τι ακριβως εχει συνβει και τι ηθελε να πει. Στο κατω κατω μια μα@@@@κια είπε. Τι θα γινοταν αν ηταν μπλεγμενος σε καποιο οικονομικο σκανδαλο, αν ειχε π.χ. φιλο κομματαρχη τοκογλυφο, εαν ηταν χωμενος στα σκατα της Ζιμενς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 07:52 AM

      Ο πολιτικαντης, αγαπητε, δεν ειναι απαραιτητο να συνδιαλεγεται με μαφιοζους ουτε να βαζει μαυρο χρημα στην τσεπη. Θα ειμασταν ολοι πιο επιεικεις με τον Χρυσοχοιδη αν εκανε τις συγκεκριμενες δηλωσεις μη δηλωνοντας υποψηφιος αρχηγος κομματος. Ο Χρυσοχοιδης εχει δικαιωμα να κανει απειρες μα@@@@κιες αλλα δεν δικαιουται να θεωρει εμας μα@@@κες.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 09:05 AM

      07:52
      Ακου φιλε, βλέποντας ολοι την πορεια του μονο αποτυχημενο δεν μπρουμε να τον χαρακτηρισουμε. Επειδη ομως η πορεια αυτη συνδιαστηκε και με μια αξιοπρεπή παρουσια ολα αυτα τα χρονια και επειδη ειναι εξυπνος ανθρωπος δεν νομιζω οτι θα το προχωρησει, να ειναι δηλαδη υποψηφιος. Αυτο ομως μην περιμενετε να το κανει τωρα, αλλα την καταλληλη χρονικη συγκυρία. Οταν αποσυρθεί εγω περιμενω να ανοιξει και το στομα του. Νομιζεις οτι το θελουν πολλοι αυτό;

      Διαγραφή
  11. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 09:50 AM

    Μπορεί να μην γνωρίζω ενδελεχώς τα ΕΣΠΑ παραπολιτικέ, αλλά έχουν πέσει στα χέρια μου μερικοί οδηγοί εφαρμογής (διαχειριστικά έντυπα) από τα ΕΣΠΑ. Ιδίως αυτά που σήμερα υπάγονται στο παιδείας. Φαίνεται όμως ότι βγήκαν όλα από το ίδιο καλούπι.
    Η άποψη μου, δεν πρόκειται να προχωρήσει τίποτε με τόση αχρείαστη γραφειοκρατία.

    Ο κάθε Χρυσοχοϊδης και Διαμαντοπούλου θα έπρεπε εδώ και πάρα πολύ καιρό να είχαν στελεχώσει σωστά με γνώστες ανθρώπους τη διαχείριση των προγραμμάτων, και να τους είχαν δώσει το authority και την ευθύνη να κάνουν ότι αλλαγές χρειάζονται ώστε το πρόγραμμα να τρέχει απλά, αλλά και να αξιολογείται ουσιαστικά.

    Οι μεγάλες αλλαγές έρχονται από τα μικρά πράγματα, που ένα ένα πέφτουν στη θέση τους και λύνουν προβλήματα. Αλλά δυστυχώς είναι πολύ μικρά για να ασχοληθούν οι μεγάλοι τιμονιέρηδες του Πασοκ. Είναι προβλήματα μπανανίας.

    ΑΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 09:52 AM

    Μακριά από εμένα η ανθρωποφαγία και μάλιστα τον θεωρώ αποτελεσματικό υπουργό.
    Τον κρίνω όμως σαφώς αρνητικά, γιατί η πολιτική κίνηση του για διατήρηση σαφών αποστάσεων από τη διακυβέρνηση των δύο τελευταίων έτη και με άκρως άκομψο τρόπο (ένδειξη κρίσης πανικού για το πολιτικό μέλλον του), χωρίς μάλιστα αντιπροτάσεις, όχι μόνο δεν συνάδουν σε έναν επίδοξο πολιτικό αρχηγό, αλλά δείχνει δυστυχώς ρηχή πολιτική σκέψη (γι' αυτό και μάλλον έχουν δίκιο, όσοι συνάδελφοι του υπουργοί ισχυρίζονται, ότι δεν είχε λόγο στα υπουργικά συμβούλια).
    Ουσιαστικά δηλ. αυτοαποδομήθηκε και χωρίς να έχει ιδιαίτερες αντιπάθειες στο εκλογικό σώμα του ΠΑΣΟΚ. Το αντίθετο μάλιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 09:54 AM

    Άααααααασε ρε τώρα!!!

    Τί ωραία που εκτελείς κομματική διατεταγμένη υπηρεσία. Ευτυχώς που το κομματάκι σου (κυριολεκτικά) θα ανήκει σύντομα στην ιστορία.

    Αρκετά με τις οπερέτες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 10:05 AM

    Φίλε τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Έβαλε αυτογκόλ στο 90' του τελικού ενώ το σκορ ήταν 0-0. Ή, για όσους δεν ξέρουν από ποδόσφαιρο. τράβηξε φιγούρα από 22 και κάηκε.Από αρχηγία λοιπόν... γιοκ!Είπε ο,τι είπε για να αποστασιοποιηθεί από τους αρχιτέκτονες του Μνημονίου (ΓΑΠ και Παπακων/νου), αλλά του γύρισε μπούμερανγκ, διότι για έναν υπεύθυνο πολιτικό και δη υπουργό το ''δεν ήξερα'' είναι τρισχειρότερο.Ο μόνος ευτυχής είναι ο Λοβέρδος, αφού η πατάτα του Χρυσοχοίδη αμολύθηκε σχεδόν αμέσως μετά την δική του για το ''μακελειό'', με αποτέλεσμα η κοινή γνώμη να μην ασχοληθεί πολύ μ'αυτήν.Επόμενος στην πατατολίστα ο Οικονόμου μ'αυτά που ξεστόμισε για τα χαράτσια χθες. Και έπεται συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 10:26 AM

    Ο Χρυσοχοίδης ούτωσι άλλως χαμένος θα ήταν θα πήγαινε οριστικά στην αφάνεια, με την κόντρα του αυτή ελπίζει μόνο για κάποια κέρδη στο μέλλον δείχνοντας οτι ήρθε σε κόντρα με τον ΓΑΠ όταν έρθει η ώρα της κρίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 11:10 AM

    Τα ιδια πραγματα λεμε!!!! Αλλα νομιζεις οτι ειχε ελπιδες;
    Εγω δεν του εδινα ελπιδες ουτε μια στο εκατομυριο παρολο που τον θεωρω καλυτερο από τους τρεις. Ουτε στον Λοβερδο δινω ελπιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για τη δήλωση του Χρυσοχοϊδη εχει χυθει ήδη πολύ μελάνι. Ηταν σίγουρα ατυχέστατη και προκλητική. Φυσικά η υποκρισία και η τυφλή οργή επί δικαίων και αδίκων περίσσεψαν, νομίζω κυρίως γιατί σε αυτή τη φάση ψάχνουμε ως λαός να βρούμε εξιλαστήρια θύματα για να φορτώσουμε τις ευθύνες που αντικειμενικά όλοι έχουμε για τη σημερινή μας κατάντια. Η κριτική σου λοιπόν παραπολιτικέ είναι ισορροπημένη και συμφωνώ. Πράγματι ο Χρυσοχοϊδης είναι μια απο τις καλές περιπτώσεις πολιτικών της μεταπολίτευσης και δεν θα τον πετούσα έτσι εύκολα στο καλάθι των άχρηστων υλικών. Ακόμη και στο ΕΣΠΑ μάλιστα που αναφέρεις διάβασα προχθές στην καθημερινή από ανεξάρτητη πηγή, συγκεκριμένα τον αρμόδιο επίτροπο, οτι πλέον η Ελλάδα βρίσκεται πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο στην απορρόφηση κονδυλίων http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_27/01/2012_424717 Ας μην κάνουμε λοιπόν κι εμείς το ίδιο λάθος που έκανε και ο χρυσοχοϊδης, να μιλάμε δηλαδή πριν σκεφτούμε και πριν μελετήσουμε διεξοδικότερα τα στοιχεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 11:39 AM

    Ο Χρυσοχοΐδης μιλάει με τη δύναμη του παράσημου του FBI στο πέτο του(συμβολικά μιλάω φυσικά). Γι'αυτό και παρόλες τις π@π@ριές που τόσο αστόχαστα ξεφούρνισε δεν τον πτοήθηκε ούτε ο ίδιος ούτε αυτοί που τον στηρίζουν. Όπως η κατοχή του αμερικάνικου διαβατήριου από τον ΓΑΠ υπήρξε όχι μόνο διαβατήριο για την εξουσία αλλά και συγχωροχάρτι για τα πολλά, ήδη πριν το 2009, πολιτικά του τερατουργήματα. Αν οποιοσδήποτε άλλος ξεστόμιζε τέτοιες κουβέντες-σε καθεστώς κανονικής λειτουργίας της αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και όχι στο παπαδημο-μαρκεζινικό μόρφωμα που βιώνουμε σήμερα-θα ήταν τελειωμένος, παραιτημένος, σχολασμένος και ξεχασμένος το επόμενο δευτερόλεπτο από την εκφώνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 11:49 AM

    Οι υποστηρικτές του Χρυσοχοίδη, μπορείτε να μου απαντήσετε στο εξής;
    Ας πούμε ότι δε διάβασε αρχικά το Μνημόνιο. 2 χρόνια τώρα, δεν το διάβασε ή δεν κατάλαβε τουλάχιστον τι είχε ψηφίσει για να βγει δημόσια να το καταγγείλει και να παραιτηθεί από την κυβέρνηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 11:56 AM

    Πάνω από το μέσο όρο της ΕΕ η απορροφητικότητα των κοινοτικών κονδυλίων από την Ελλάδα


    Αναφορικά με το ΕΣΠΑ:
    Την Παρασκευη ο εκπροσωπος τύπου το αρμόδιου Επιτρόπου για τα κοινοτικά ταμεία,Γιοχάνες Χαν, ανέφερε κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στις Βρυξέλλες:
    "Σε ό,τι αφορά την απορροφητικότητα των κοινοτικών κονδυλίων από την Ελλάδα,έχει αυξηθεί πάνω από το μέσο όρο της ΕΕ, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει και ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης, Χορστ Ράιχενμπαχ."

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=112809117

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 12:22 PM

    http://213.16.131.110/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_27/01/2012_424717 διαβασε κι αυτο σχετικα με εσπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςJan 29, 2012 12:47 PM

    Επιτυχία του Χρυσοχοΐδη η εξάρθρωση της 17Ν; Ποια επιτυχία, αυτός έδωσε την ελαττωματική βόμβα στον Ξηρό ή μήπως αυτός του έβαλε πάνω του το πιστόλι και τα κλειδιά από τις γιάφκες; Καθαρή τύχη, που μας την πουλάει τόσα χρόνια για επιτυχία. Όσο για τη 2η θητεία του, την είδαμε, μέχρι βόμβα δίπλα στο γραφείο του έσκασε. Την ίδια μέρα θα έπρεπε να παραιτηθεί και να εξαφανιστεί από προσώπου γης, όχι να πλασάρεται για «επιτυχημένος». Ο άνθρωπος έχει απίστευτο θράσος, και φάνηκε και από τα τελευταία του καμώματα. Θράσος μαζί με ηλιθιότητα, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς η προθυμία του να μας δείξει ότι μας περνάει για μαλάκες. Και μόνο που ομολόγησε ότι ψήφισε νόμο χωρίς να τον διαβάσει, θα έπρεπε να τον είχε οδηγήσει σε άμεση παραίτηση από τη βουλευτική θέση. Η δουλειά του βουλευτή είναι να ψηφίζει νόμους, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αφού τους έχει διαβάσει και κατανοήσει. Γι' αυτό εκλέγεται, κι αν δεν μπορεί να το κάνει να πάει σπίτι του. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι υπουργός και πολεμάει το έγκλημα ή πρέπει να πάει στου Πρετεντέρη. Δεν είναι δικαιολογία το «δεν πρόλαβα». Μετά από αυτή την κυνική ομολογία της ανικανότητάς του ως βουλευτή, δεν μπορεί να παριστάνει άλλο τον εκπρόσωπο του λαού. Πρέπει να φύγει άμεσα. Και δεν θέλω καν να σχολιάσω την πεποίθησή του ότι είμαστε τόσο ηλίθιοι που θα πειστούμε από τη θεατρική του παράσταση. Κακός ηθοποιός, ανίκανος υπουργός, ακατάλληλος για βουλευτής. Α, και μια και το θυμήθηκα, αυτός δεν ήταν που υποσχέθηκε ότι θα καταργήσει τα δακρυγόνα; Κι εκεί κοροϊδία. Ο ορισμός της πολιτικής αλητείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςJan 30, 2012 02:24 AM

      12.47
      1. Τον Νοέμβριο του 2009 είχαν παραπεμφθεί στην Ασφάλεια περίπου 2000 άτομα, με την ευκαιρία του Πολυτεχνείου, με προφανές στόχο τη δημιουργία βάσης δεδομένων των επίδοξων τρομοκρατών του μέλλοντος
      2. Εξάρθρωσε Επαναστατικό Αγώνα και Πυρήνες
      3. Δημιούργησε την ομάδα Δίας
      4. Αν παρακολουθείς ειδήσεις, θα δεις αμέτρητες απιτυχίες της ΕΛΑΣ σε εξάρθρωση συμμοριών, σε σχέση με τα προηγούμενα έτη
      5. Αν θυμάσαι τις φωτιές στα τέλη Αυγούστου, που μαίνοταν όλη η Ελλάδα από Έβρο ως Πελοπόννησο και ήταν ιδίου επιπέδου με το 2007, είχαν σβήσει το αργότερο σε 5 ημέρες.
      Να είσαι δίκαιος, γιατί όλα τα παραπάνων δείχνουν σαφέστατα δημιουργία σοβαρής οργανωτικής δομής στα Σώματα Ασφαλείας.

      Διαγραφή
  23. ΑνώνυμοςJan 30, 2012 02:35 AM

    Η ουσια σε ολη αυτη την ιστορια με τον Χρυσοχοιδη ειναι οτι μετα το αυτογκολ, κατα το χαρακτηρισμο σου, και την αλλαγη γνωμης εν μια νυκτι για το δημοψηφισμα, μπορει να εχει κανεις εμππιστοσυνη σ΄αυτο τον ανθρωπο? Τελικα μηπως ετυχε, οταν οι αμερικανοι αποφασισαν να εξαρθρωσουν τη 17Ν ,λογω και των επικειμενων ολυμπιακων αγωνων, ετυχε να βρισκεται σ αυτη τη θεση και καρπωθηκε τη δοξα?
    Τελικα ειναι Πολιτικος ή Πολιτικαντης ?
    Η μετεπειτα, την σπουδαια εξαρθρωση της 17Ν,πορεια του παντως μαλλον το δευτερο δειχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑνώνυμοςJan 30, 2012 05:19 AM

    02:35
    Η ΕΞΑΘΡΩΣΗ ΤΗΣ 17Ν ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΞΗΡΟΥ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΛΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΑΛΤΕΡ ΜΕ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ, ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ, ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗ(ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ), ΤΡΑΓΚΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ ΟΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΜΉΝΥΑΝ ΤΙΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ. Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΣ ΑΠΌ ΟΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΡΙΜΑΔΙΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΟΧΙ ΣΟΒΑΡΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΤΣΙ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ. ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΟΡΕΥΟΥΝ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑνώνυμοςJan 30, 2012 12:56 PM

    ΑνώνυμοςJan 29, 2012 10:26 AM
    Εαν ειναι φιλε μου, πολιτικοι σαν τον Χρυσοχοιδη να μείνουν στην αφάνεια τοτε θα πρεπει να ειμαστε ευτυχισμενοι με την Καιλή, την Χρυστοφιλοπουλου, τον Παπουτση (που βραβεύει τον Πατερα των στημένων) και τον Μητσο Ρέππα. Ξεχασα τον Πιτσαλνικο!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εαν δεν αναγνωριζουμε εστω και στο ελαχιστο το απαδεδειγμενο εργο ενός ανθρωπο μονο και μονο επειδη δεν μας αρεσει η κατσουνωτή του μυτη, τοτε λειτουργουμε εκ του πονηρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio