02 Φεβρουάριος 2012

Τα έκανε όλα σωστά αλλά φεύγει



Άκουσα με προσοχή την τοποθέτηση του Γιώργου Παπανδρέου στην Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ κι έμεινα με μια πολύ συγκεκριμένη απορία. Γιατί αποφάσισε να αποχωρήσει από την αρχηγία του κόμματος;

Σύμφωνα με τη δική του αφήγηση,  δεν έκανε σχεδόν κανένα λάθος. Όλα λειτούργησαν άψογα, σχεδόν όλα τα λάθη των κυβερνήσεων της...


...Νέας Δημοκρατίας διορθώθηκαν και τέλοσπαντων οι προηγούμενοι ήταν οι χειρότεροι.

Ήταν τέτοιο το πάθος του έφτασε να πανηγυρίζει μέχρι και για την εφαρμογή του...σχεδίου Καποδίστριας αλλά και για την ίδρυση των ΚΕΠ. Νομίζω ότι άκουσα τη λέξη "εμείς" μερικές εκατοντάδες φορές και πάντα ως απάντηση στο "ποιος έκανε το τάδε;".

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς ήθελε να μας πει σήμερα αλλά έχω συνηθίσει πια στο να μην καταλαβαίνω τι συμβαίνει στο ΠΑΣΟΚ.





107 Αναγνωστες σχολιασαν:

  1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 07:46 AM

    Ο Γιώργος Παπανδρέου μπορεί να μην δικαιώθηκε από το κόμμα του ή το λαό αλλά θα δικαιωθεί από την ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:32 AM

      οπως δικαιωθηκε ο Τσολακογλου

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:40 AM

      Ο Τσολάκογλου δεν δικαιώθηκε ποτέ.
      Αντίθετα δικαιώθηκαν ο Μεταξάς που παρέδωσε 0% ελληνικό έδαφος και ο Κ. Καραμανλής (ο εθνάρχης) που με -35% Κύπρο καθάρισε τα εντόπια και διεθνή λαμόγια. Γκεγκε?

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:26 AM

      Eισαι καλα;Στις 30 Ιανουαριου 1941 που πεθανε ο Μεταξας παρεδωσε +5% ελληνικο εδαφος (Β.Ηπειρος).

      Διαγραφή
    4. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 12:13 PM

      Α οκ!

      Διαγραφή
    5. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 12:51 PM

      ... καιμετά ξύπνησα.

      Διαγραφή
    6. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:51 PM

      ρε τα φασιστάκια περηφάνεια για το μεταξά. ωραίοι τύποι έχετε μαζευτεί εκεί στο σαμαριστάν.

      Διαγραφή
  2. Προφανώς ήθελε να βάλει ένα τέλος στην ισοπέδωση και να απαντήσει σε όσους επιδιδόμενοι στο εθνικό σπορ της κωλοτούμπας απαξιώνουν τα πάντα. Καλά έκανε αλλά θα έπρεπε να κάνει και αυτοκριτική, η οποία όμως περνάει και μέσα από τους Υπουργούς. Τώρα το "γιατί φεύγει" δεν μπορεί να το λες σοβαρά, δεν φεύγει μόνος του. Συγκεκριμένα άτομα διαμόρφωσαν με τέτοιο τρόπο τις εξελίξεις για να τον ξεφορτωθούν απο Πρωθυπουργό και Πρόεδρο του Πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:43 AM

      Στην εποχη του ΓΑΠ θα λεμε σε λιγο εγιναν πραγματα που πριν ουτε να φανταστουμε τολμουσαμε.
      Εκλεισε η Ελευθεροτυπια,εκλεισε το ΑΛΤΕΡ,εκλεισε το ημερησιο ΒΗΜΑ,εκλεισε το ΝΙΤΡΟ,ΚΟΠΗΚΕ Ο ΤΣΑΜΠΟΥΚΑς αυτου του αλητη του ψΥΧΑΡΗ.
      Ο Θανασης Γιαννακοπουλος κουραστηκε και αφησε τον Παναθηναικο,οΚοκαλης τον Ολυμπιακο,οΒαρδηνογιαννης τον Παναθηναικο.Φαινεται τους τσιμπισε μυγα.
      Σημερα και αφου αποχωρησε το καναλι του Εφραιμ ο ΣΚΑΥ αφιερωσε μισο δελτιο για να τον γελειοποιησει.
      Πεστε οτι θελετε εγω πιστευω οτι ειληκρινα προσπαθησε.

      Διαγραφή
  3. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 07:51 AM

    αν δεν καταλαβαίνεις να στο κάνω λιανά: το πασοκ προσπαθεί να συμμαζευτεί και να υποστηρίξει τη διαχρονική του πορεία. με άλλα λόγια "το πασοκ είναι εδώ". τώρα αν είναι ενωμένο και κυρίως δυνατό αυτό είναι μια άλλη συζήτηση. σε κάθε περίπτωση πάντως βασική προϋπόθεση για να είναι ενωμένο και δυνατό είναι να βρίσκεται "εδώ". και σήμερα νομίζω ότι αυτό σηματοδοτήθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 07:58 AM

    Ο Παπανδρέου έπραξε τα αναγκαία και απαραίτητα για την ΣΩΤΗΡΙΑ της Ελλάδας, τα οποία βέβαια ήταν και δυσάρεστα.
    Το ότι δεν έκανε περισσότερα προς την ίδια κατεύθυνση ίσως να είναι αντικείμενο κριτικής, όχι όμως το αντίθετο, ότι δηλαδή έκανε όσα έκανε.
    Και φυσικά αφού έκανε το εαυτό του παρανάλωμα στο πολιτικό κόστος λόγω των χρήσιμων, πλην όμως μη δημοφιλών μέτρων του, ήταν απόλυτα φυσικό να φθαρεί και να αποχωρήσει.
    Αν τώρα Παραπολιτικέ αυτά τα πολύ απλά πράγματα παριστάνεις ότι δεν τα αντιλαμβάνεσαι τι να σου κάνουμε;;;;;
    Είναι γνωστό ότι όταν βυθίζεται το πλοίο , τα πρώτα που το εγκαταλείπουν είναι το ποντίκια.
    Αν και ο ΓΑΠ δεν είναι πλοίο, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί εσύ αισθάνεσαι ποντίκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:05 AM

      Μεχρι να παμε στο Περου το φορτιο θα τοχουμε καπνισει.........

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:05 AM

      ΕΞΗΓΗΣΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ...........................................................ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  5. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:00 AM

    Επιμένεις στις μπαρούφες. Ο ΓΑΠ ανέλαβε ένα βάρος που απλά δεν του αναλογούσε. Και ειδικά τις ευθύνες του Κουρασμένου, που απογείωσε τη Σημιτική διαφθορά, έκανε αντίσταση κατα νταβατζήδων απο σουβλατζιδικα, έκλεινε τη Βουλή για να παραγράψει εγκλήματα ο ξεδιάντροπος, έδινε συνειδητά ψεύτικα στοιχεία για την οικονομία, έκανε παροχές με δανεικά λεφτά, έδινε απίστευτα λεφτά σε golden boys... Ο ΓΑΠ δεν έκανε τίποτα απο αυτά και γιαυτό είμαστε υπερήφανοι. Και το κυριότερο, πιστεύω οτι δεν θα τα έκανε ακόμα και αν οι αγορές δεν μας είχαν στριμώξει και δανειζόμασταν με 3% μέχρι σήμερα. Το μόνο λάθος του που δεν διέλυσε αυτό το άθλιο κόμμα του, πέφτοντας στην παγίδα της βλακώδους προσωπικής ευγένειας. Κατανοητό; Αντε τώρα στο Λοβέρδο σου να τον ρωτήσεις για την κωλοτούμπα που άφησε πίσω ακόμα και τον Σαμαρά.

    Οτι και να προσάπτουμε στον ΓΑΠ, είναι πολύ καλύτερος απο Λοβέρδους και Βενιζέλους της ''προσωπικής διαφοράς'' και των ''ειδικών μισθολογίων'' που τώρα θα τα βάλει και αυτά εκεί που ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:42 AM

      @ 8.00 ΑΜ "...Ο ΓΑΠ ανέλαβε ένα βάρος που απλά δεν του αναλογούσε..." Μέχρι εκεί καλά το πήγες μετά άστα να πάνε. Θέλω να πω ότι σαν φορτίο αντιλήφθηκα το mountain bike ή το κανό του, άντε τα βαράκια στο γυμναστήριο. Το σοβάρεψες όμως το πράγμα όσο δεν του αναλογεί του αρσιβαρίστα σου.

      Υ.Γ. Δες την ομιλία του αποστασιοποιημένα, χωρίς τις παρωπίδες του συναισθηματισμού. Κι εγώ ΠΑΣΟΚ είμαι αλλά ξέρω πολύ καλά πόση ζημιά έκανε σ'αυτό το ιστορικό κόμμα μια τόσο απελπιστικά λίγη μορφή. Επαναλαμβάνω και πάλι: δες την σημερινή ομιλία του: τραγικός(στην ιλαρή μορφή του όμως το δράμα).

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:04 AM

      Εισαι με τα καλά σου παιδάκι μου; Προτιμάς ο αρχηγός να καταπίνει κοψίδια και να πετάει σάλια με λίπος βγάζοντας λογύδρια κατα της διαπλοκής; Πιο θετικό πρότυπο ανθρώπου δεν είχε η χώρα. Καραμανλής και πολύς σας πέφτει... Ραγιάδες του κερατά... Ραγιάδες του κώλου...

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 02:31 PM

      8.42
      Μακάρι, να έκανε ζημιά στο κόμμα. Αλλά μας άφησε αμανάτι Αντωνίου, Λιντζέρη, Σαλαγιάννη κλπ ζωύφια, που τώρα με τον Μπένυ, που σαν οδοστρωτήρας, προσπαθεί μες στη φούρια του Σαββάτου να αρπάξει το κόμμα, θα σηκώσουν κεφάλι και θα έχουν και την απαίτηση, να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί τους, γιατί εν τέλει έτσι γουστάρει ο Ψυχάρης.

      Διαγραφή
    4. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 04:25 AM

      ''βγάζοντας λογύδρια κατα της διαπλοκής''

      Κάτι σαν το ''με έριξε ο Ψυχάρης?
      Σοσιαλιστή του κώλου,Σοσιαλιστή του κερατά.
      Αντε και επόμενο πρόεδρο κάντε τον Σόμερ που είναι φέτες γελοίε.Σιγά το θετικό πρότυπο.Η γνώμη του Ανδρέα και μόνο για τον Γιωργάκη είναι αρκετή.Βλέπεις ο άνθρωπος τον γνώριζε.Τώρα που τον γνωρίσαμε και εμείς βολέψου πίσω απο το Σύριζα και παρακάλα μην σας ρίξει σκόνη και ο καρατζαφέρεις.Πολιτικό περιθώριο και απέραντη αλητεία.

      Διαγραφή
  6. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:02 AM

    Ευτυχώς που αυτός ο άνθρωπος είναι παρελθόν. Από το 44% σε μονοψήφιο ποσοστό σε δύο χρόνια με παράλληλη καταστροφή της ζωής των ονείρων και των προοπτικών ενός λαού. Παγκόσμιο ρεκόρ και ας μη του το αναγνωρίζουν οι αγνώμονες Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:11 AM

      Η χώρα χρεοκώπησε το 2009, πριν έρθει ο ΓΑΠ. Ή όχι;

      Ανδρέας από Γιορκ Αγγλίας.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:17 AM

      Nαι!!! Και αν δεν καταλαβες καλα ο Γ.Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ την εσωσε.

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:40 AM

      @8.17
      Χμμμ. Προφανως αστειευεσαι. Στο δια ταυτα. Τι θα ηθελες να εχει γινει?

      Διαγραφή
    4. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:14 AM

      Μα προφανως αστειευεται.Μονο ο ιδιος πιστευει(νομιζει;;;) οτι την εσωσε!!

      Διαγραφή
    5. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 01:31 PM

      Ανδρέα δεν την έσωσε ολοκληρωτικά. Άφησε και κάτι για το Ραγκούση. Ο ΓΑΠ δεν είναι μοναχοφάης.

      Διαγραφή
    6. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 02:36 PM

      @1.31

      Εύκολη η ειρωνεία (άλλωστε, τόσοι Έλληνες το κάνουμε). Στο δια ταύτα, έχεις κάποια σοβαρή εναλλακτική πρόταση;

      Ανδρέας από Γιορκ Αγγλίας.

      Διαγραφή
    7. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 04:28 PM

      Έχω. Πλήρη εφαρμογή της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας στην Ελλάδα. Πρέπει η τελευταία σοβιετική οικονομία να τιμωρηθεί με έναν σκληρό καπιταλισμό. Στις εσωκομματικές ψηφίζω τρόϊκα.

      Διαγραφή
    8. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 10:58 PM

      Να μεινει προεδρος του ΘΑΣΟΚ και να συνεχισει!!!!!!!!

      Βαγγελης απο Τυρναβο.

      Διαγραφή
  7. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:03 AM

    Το σημαντικότερο ήταν πως ο ΓΑΠ με αυτη την ομιλία του ανέδειξε κάτι ακόμη. Την αδυναμία του να αντιληφθεί οτι το σύστημα στην Ελλάδα ειναι ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟ σε ολα τα επιπεδα.
    Αν έκανε πιο συχνα τετοιες ομιλίες - σφιχτες - επι του συγκεκριμενου, εαν ηταν παρων στα πολλα και μικρα , εαν εδινε βαρυτητα σε τακτικες υπο μια μεγαλη στρατηγικη τα πραγματα θα ηταν καλυτερα.
    Δείτε τον λόγο του Oμπαμα State of the Union .... Με παραθεση πολλων μικρών σκιαγραφησε τα μεγαλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:03 AM

    Κόλπο που συνεχίζει να πιάνει γιατί να αλλάξει; Αλλάζουμε αρχηγό και ο κόσμος μας ψηφίζει εναλλάξ.

    Πέτυχε και σε έκδοση πρωθυπουργού πρόσφατα (με ολίγα πασαλείματα από ΝΔ + ΛΑΟΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Παπανδρέου μια χαρά κάνει και υπερασπίζεται το όποιο έργο εκανε, νομίζει ότι έκανε ή προσποιείται ότι νομίζει ότι έκανε. Αυτό επιβάλλει το ένστικτο πολιτικής αυτοσυντήρησης και για τον ίδιο και για το ΠΑΣΟΚ. Μπορεί να απέτυχε οικτρά, μπορεί να αποδείχθηκε απολύτως ακατάλληλος για πρωθυπουργός (και αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης προηγουμένως), αλλά θα επιβιώσει.
    Οσο για το "γιατί έφυγε από πρωθυπουργός και αρχηγός του κόμματος" η μόνη απάντηση είναι ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ και ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. Με κακοχωνεμένες θεωρίες και διαφήμιση προσωπικών προσωπικών εμμονών του μπορεί να γοητεύει κάποιους αλλά όταν πρόκειται να χωρίσει δυο γαιδουριών άχυρα... άστα να πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:36 AM

      Έφυγε; Ποιος έφυγε;
      Όντως το σχόλιο είναι άστα να πάνε.

      Διαγραφή
  10. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:24 AM

    To οτι φευγει το κραταμε η παιζεται ακομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:32 AM

    Εγώ κατάλαβα κάτι λίγα:
    - Ότι επιμένει στις κοινές μετοχές, οπότε τις επόμενες ημέρες θα έχουμε πάλι ομορφιές.
    - Και ότι για πρώτη φορά άκουσα κάποιον να ζητάει εξεταστική που τον αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Και ότι για πρώτη φορά άκουσα κάποιον να ζητάει εξεταστική που τον αφορά».
      Και για τελευταία, δεν πρόκειται να το ξαναδείς.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:56 AM

      αν ειναι σαν τις εξεταστικές Βατοπαιδι και siemens ,παμε γι΄ άλλα.

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:53 PM

      έτσι είναι. ελπίζω ο γιώργος να μη φύγει οριστικά απ` την πολιτική ζωή

      Διαγραφή
  12. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:43 AM

    Ιστορική δικαίωση για το Γιώργο Παπανδρέου! Όπως έγραφε ο Παραπολιτικός:

    "Σε μια χώρα όπου τα ΜΜΕ θα ενημέρωναν με μια κάποια στοιχειώδη ποιότητα την κοινή γνώμη, ο Γιώργος Παπανδρέου θα εξασφάλιζε σήμερα για χρόνια την παραμονή του στην πρωθυπουργία.

    Δυστυχώς όμως, η Ελλάδα δεν είναι μια τέτοια χώρα. "

    http://www.parapolitiki.com/2011/07/blog-post_6611.html

    Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν είναι τέτοια χώρα. Και απόδειξη, η στάση του ίδιου του γράφοντος.


    Αλλά δεν πειράζει, η Ιστορία θα δικαιώσει το Γιώργο Παπανδρέου, τον άνθρωπο που έσωσε και μεταρρύθμισε τη χώρα όσο κανείς άλλος τον 20ο και 21ο αιώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:43 AM

    Παραπολιτικέ δεν χρειάζεται να καταλάβεις τίποτα,
    έτσι κι αλλιώς έχεις βρει το νέο (μετά τον ...Μόσιαλο) ίνδαλμά σου , τον Σκυλακάκη της Ντόρας.
    Άρχισε λοιπόν να μας τον προβάλεις εντονότερα κι αυτόν και τις νεοφιλελεύθερες ιδέες του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:02 AM

      ΣΥΜΦΩΝΩ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:52 AM

    Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις Παραπολιτικέ. Ολη η δουλειά έγινε για τις κοινές μετοχές.
    Ον Παπανδρέου ΑΝΕΤΡΑΠΗ από τους προδότες μεσα από το κόμμα του,ενεργούμενα των τραπεζιτών και των έκδοτών.Ολοι τους γνωρίζουμε.Ηγέτες αυτής της καταστασης ήταν οι προαλειφόμενοι για ηγετες του ΠΑΣΟΚ που αναφέρεις.Αυτοί ήταν οι ολετήρες της Ελληνικής οικονομίας και των εργαζομένων.Κοίταξε τα μέτρα που πήρε ο χοντρός.Απουσιάζουν δημόσιο, τράπεζες,παπάδες, επιχειρήσεις, ελευθεροι επαγγελματίες, συντεχνίες.Ξέσκισε στή κυριολεξία μισθωτούς συνταξιούχους και μισθωτούς ιδιωτικού τομέα.Ολη αυτή η αηδία που ζούμε τις τελευταίες μέρες 13ος,14ος κοινές μετοχές,επικουρικές συντάξεις κλπ είναι υπαγόρευση του Χοντρού στην τρόικα προκειμένου να μήν πειράξει τους παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:58 AM

      ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:00 AM

      Πες τα χρυσόστομε! Πάνε και οι κοινές μετοχές! Πάνε για κοινές μετοχές ΧΩΡΙΣ ψήφο ή για προνομιούχες! Αυτοί έβαλαν τους δελφίνους να ρίξουν τον Παπανδρέου, για να μην κρατικοποιηθούν οι τράπεζες και να μην πειραχθούν οι συντεχνίες!

      Διαγραφή
    3. Β.Δ. ΚαργούδηςFeb 2, 2012 09:38 AM

      Ώρα 19:28:
      Τώρα που ο Βενιζέλος στην ΚΟ δεσμεύτηκε για κοινές "μετά δικαιώματος ψήφου", μπορείτε
      (οι τρείς προηγούμενοι "ανώνυμοι-μυθομανείς")
      να μου πείτε ποιά άλλη ανοησία θα επινοήσετε, για να δικαιώσετε τα παραμύθια που σας ανακουφίζουν;
      Και ένα τελευταίο άβολο ερώτημα:
      Είναι δυνατό να στηρίξατε κόμμα και ηγέτη που όχι μόνο περιελάμβανε στην ηγεσία του (το κόμμα) ή συνυπήρξε (στην περίπτωση του ΓΑΠ) και κυρίως στηρίχτηκε έχοντάς τον σαν κύριο συνεργάτη στα δύσκολα,
      κάποιον που λειτουργεί (στο μυαλό σας) τόσο εγκληματικά εναντίον του δημόσιου συμφέροντος;

      Διαγραφή
    4. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 12:28 PM

      Πεστα ρε φίλε, γιατι νομίζουν μερικοί οτι τρωμε κουτοχορτο...αλλά θα το πω!! Κουβέλης και ήπιοι αριστεροι (οι αλλοι ειναι βλαμμένοι ετσι κι αλλιώς ) εχουν μεγάλες ευθυνες που δεν μιλανε για να αβανταρωνται απο τα σαπια ΜΜΕ

      Διαγραφή
    5. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 02:42 PM

      Η επιλογή πτώχευση ή συμπορεία με Βενιζέλο ήταν αυτό που ανάγκασε τον ΓΑΠ, να επιλέξει το δεύτερο τον Ιούνιο και αυτό πλήρωσε τελικά παραδίδοντας την πρωθυπουργία.
      Δεν μπορεί η Βασούλα ή η Καϊλη ή η Αντωνίου να ήταν όλο αντιρρήσεις στα μέτρα επί ΓΑΠ, ενώ στα μέτρα επί Βενιζέλου να κάνουν την όρνιθα.
      Γι' αυτό και αυτήν το σπρώξιμο του Μπένυ στην προεδρία από διάφορους κύκλους εντός και εκτός ΠΑΣΟΚ, παρακάμπτοντας ή βιάζοντας τις διαδικασίες ελπίζω να μην περάσει.

      Διαγραφή
  15. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 08:54 AM

    Να ρωτησω κατι ο ασχετος, ετσι για να καταλαβω.
    Εαν ο ΓΑΠ δεν ειχε παρει τα δανεικα απο ΔΝΤ/ΕΕ/ΕΚΤ.

    α) Θα ημασταν πλουσιοι
    β) Θα ημασταν ζαμπλουτοι
    γ) Θα ημασταν ολοι εκατομμυριουχοι
    δ) Δεν θα ειχαμε ουτε νερο να πιουμε
    ε) Τιποτα απο τα παραπανω.

    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:20 AM

      Το σωστο ειναι το δ. Να σου κανω εγω μια αλλη ερωτηση.

      Αν τα δανεικά τα ζητουσε απο ΔΝΤ/ΕΕ/ΕΚΤ οχι ο ΓΑΠ αλλα καποιος αλλος Ελληνας πρωθυπουργος πχ Σαμαρας/Σημιτης/Καραμανλης/Βενιζελος.

      α) Τα δανεικα θα δινοντουσαν
      β) Τα δανεικα δεν θα δινοντουσαν γιατι οι δανειστες εμπιστευονται και διαπραγματεύονται μονο με τον ΓΑΠ
      γ) Τιποτα απο τα παραπανω

      Ευχαριστω.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:44 AM

      8.54->9.20
      Το σωστο ειναι το α. Για το τι οροι θα επιτυγχανονταν ομως, το συζηταμε.

      Διαγραφή
    3. H ιστορία δεν αρχίζει τον Απρίλιο του 2010 όταν πήραμε δανεικά. Η ιστορία ξεκινάει από το τι έγινε ή δεν έγινε μέχρι να καταστούν τα δανεικά αναπόφευκτα. Και βεβαίως η ιστορία συνεχίζεται με το πως διαχειριστήκαμε τα δανεικά δηλ στην ουσία τον χρόνο που με τα δανεικά κερδίσαμε. Υπάρχουν αμφιβολίες ότι αποτύχαμε πλήρως;;;; Γιατί η πραγματικότητα άλλα λέει.

      Διαγραφή
    4. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 02:49 PM

      Δηλ. αν πήγαινε ο Καραμανλής ή ο Σαμαράς για δανεικά, πιστεύει κανείς, ότι θα έπαιρνε δάνειο ή ότι θα είχε τους ίδιους έστω όρους με τον ΓΑΠ, με το δεδομένο, ότι τους έστελνε η ΝΔ στοιχεία ελλείμματος 6%, 7 ημέρες πριν τις εκλογές, ενώ τους δούλευε επί 6 έτη;
      Αφελείς είστε, μου φαίνεται.

      Διαγραφή
  16. Δεν ξερω τι λετε ολοι σας,αλλα ας μου πει και να με πεισει καποιος με σοβαρα επιχειρηματα , οτι υπαρχει στην ενεργο πολιτικη σκηνη αλλο καταλληλοτερο προσωπο για να ηγηθει του ΠΑΣΟΚ ,να βγει τωρα και να με πεισει..Δυστυχως στο συνολο του πολιτκου σκηνικου ο Γιωργος Παπανδρεου ειναι πολλα χρονια μπροστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:44 AM

      Η βέβαιη εκλογική καταβαράθρωση είναι επιχείρημα ή πρέπει να στο κάνω πιο νιανιά; Αν μη τι άλλο η ενεργός πολιτική σκηνή πάνω απόλα είναι λαϊκή νομιμοποίηση με τις εκλογές. Εσύ πού την βλέπεις την πιθανότητα να ξεφύγουμε από την πανωλεθρία; Ένα κόμμα που χρωστάει ακόμη και στους πιστούς και αφάνταστα υπομονετικούς υπαλλήλους του τέσσερις μήνες τώρα, πώς θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ενεργού πολιτικής σκηνής που είναι και οι εκλογές και που ανά πάσα στιγμή μπορεί να προκύψουν; Σοβαρευτείτε παίδες! Ο Παπανδρέου τις ευκαιρίες που ήταν να του δώσει η Ιστορία τις πήρε. Έδειξε τις όποιες δυνατότητες είχε. Σαφώς και δεν έχει ηγετικά προσόντα, γιατί διαφορετικά δεν θα είχε κάνει το κόμμα σκορποχώρι και αντί να περιδιαβάζει τα σύμπαντα, θα μπορούσε αυτό το τρίμηνο που είναι απλά ηγέτης του κυβερνητικού κόμματος να επικεντρωθεί στη βελτίωση της εικόνας του αυτού του κόμματος. Αντ'αυτού έδειξε το είδος αδιαφορίας που είναι αναντίστοιχο με κάποιον που θέλει να δηλώνει ηγέτης. Απίστευτη ελαφρότητα από την πλευρά του και φυσικά ασυγχώρητη. Ας πάει στο καλό ο άνθρωπος.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 03:00 PM

      Έτσι θέλεις να πιστεύεις, γιατί έτσι σου παρουσιάζουν τα πράγματα τα ΜΜΕ και το διαδίκτυο. Αν αναλογιστείς την πορεία του τόπου τα 2 έτη μέσα στις κοινωνικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν, θα καταλάβεις ότι όντως, αν δεν ήταν ο ΓΑΠ, τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα.
      Απλά αναγκαστικά θα γινόταν και η Ιφιγένεια στον βωμό της σωτηρίας από την πτώχευση, όπως θα ίσχυε για τον καθένα, που θα διάλεγε αυτήν την πολιτική. Απλά μόνο ο ΓΑΠ, ευτυχώς για τη χώρα, είχε το σθένος να την ακολουθήσει, οι άλλοι ήταν νούλες, ριψάσπιδες και κρυμμένοι πίσω του.
      Οπότε Babis, όντως δεν υπάρχει κάποιος άλλος καλύτερος από τον ΓΑΠ και αναγκαστικά θα δούμε τις ίδιες καταστάσεις με πριν (διαπλοκή πολιτικής - ΜΜΕ, διευκόλυνση συντεχνιών, χτύπημα αποκλειστικά μικρομεσαίων και μικροϊδιοκτητών, φοροελαφρύνσεις μεγαλοεπιχειρηματιών κλπ)

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 04:32 AM

      BABIS τα σοβαρά επιχειρήματα γίνονται αντιληπτά απο ανθρώπους με μυαλό και χωρίς παρωπίδες.Επειδή απο το πρώτο σου τελείωσε αλλά απο το δεύτερο σου έχεις αρκετό είναι προφανές οτι οποιοδήποτε επιχείρημα σε εσένα θα πάει χαμένο,οπότε πάρε ένα ''Γιωργάρα ή τέφρα'' να γουστάρεις γιατί για παραπάνω δεν σε κόβω.Ο γιατρός είπε να λέμε ναι στους παπανδρεοταλιμπάν.

      Διαγραφή
  17. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:16 AM

    Όταν έλεγε "εμείς" αναφερόταν στο ΠΑΣΟΚ. Απάντηση στην ισοπέδωση της αριστεροδεξιάς ότι το ΠΑΣΟΚ κατάστρεψε τη χώρα. Τώρα,άμα κάποιοι "σύντροφοι" δε συμφωνούσαν,να μιλούσαν όταν έπρεπε. Αλλά,πάρτε το χαμπάρι,το ΠΑΣΟΚ δε λεηλατείτε (μήνυμα εντός και εκτός ΠΑΣΟΚ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:33 AM

    ισως ο καλυτερος πρωθυπουργος της ιστοριας..μαζι με τον σημιτη σιγουρα οι 2 καλυτεροι...

    τωρα το τι λετε εσεις δεν με ενδιαφερει..


    ο ενας εκανε την ελλαδα δυτικο κρατος απο πακισταν που ημασταν και ο αλλος εκανε οτι επρεπε να εχουν κανει εδω και χρονια πολλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τοτε γιατι ο Σημιτης εφυγε σαν κυνηγημενος;;; Δεν θελαμε να γινουμε δυτικο κρατος μαλλον ε;;;

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:53 AM

      Σωστα αντωνη. Ειναι πολυ δυσκολο να πεισεις εναν λαο που εχει μουσκεψει στην κομμουνστικη λογικη (ολα τα δινει το κρατος τζαμπα) να τον κανεις να σκεφτει δυτικα (ηρθε η ωρα να κανω κατι με την ζωη μου). Προφανως και δεν θελαμε να γινουμε δυτικο κρατος!

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 10:02 AM

      Ο Σημίτης έφυγε γιατί είχε φιλότιμο λέξη εντελώς άγνωστη για τον Γιώργαρο που είναι κολλημένος με μπετόν στην αρχηγική του καρέκλα και δέ τιμά ούτε το μουστάκι του!

      Διαγραφή
    4. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:15 AM

      Προτιμούμε να ανήκομεν στους Έλληνες.

      Α. Γ. Παπανδρέου

      Διαγραφή
    5. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 12:11 AM

      φιλε αντωνη αν δεν ηταν ο σημιτης με τετοια αντιπολιτευση που υπαρχει ακομα και σημερα η ελλαδα θα ηταν βορειος κορεα με τα μυαλα που κουβαλαμε..
      ετσι ειμαστε προφανως...
      θελουμε το κρατος να ειναι πανω απο ολα και μεσα σε ολα...το κρατος δε μπορει να κανει τον επιχειρηματια και να εχει οργανισμους περαν τις υγειας..
      απλα θα πρεπει να υπαρχουν παρα πολυ αυστηροι κανονας...

      αλλα και παλι ο ελληνας θα παρακαλαει να μπει στο δημοσιο

      Διαγραφή
  19. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:36 AM

    Τι εχεις να μας πεις παραπολιτικη ; << Γιώργο προχώρα χωρίς εκπτώσεις και συμβιβασμούς κι ας σε ρίξουν >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:41 AM

    Ο Παπανδρέου ήταν φοβερός!με λόγο δυναμικό που είχε ροή και νόημα!χωρίς υπερβολές με αυτογνωσία και σιγουριά!όλα όσα είπε είναι αλήθεια!δυστυχώς το ΠΑΣΟΚ αν αποχωρήσει δεν νομίζω να είναι το ίδιο! Ο άνθρωπος αυτός πέρα απο την ατυχία να σώσει την χωρα απο την διάλυση και την αργεντινοποιηση καλείται τώρα να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα ενός ιστορικού κινήματος που δεν ξέρω που μπορει να καταλήξει!
    ΥΓ ΠΌΣΟ ΣΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΆ ΣΟΥ ΣΧΌΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΡΙΖΑΡΙΣΜΑ ΚΑΘΕΤΊ ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟΥ!ΠΡΙΝ ΣΕ ΚΥΠΟΜΟΥΝ Κ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΟΜΟΥΝ ΓΙΑΤΊ ΣΕ ΥΕΩΡΟΥΣΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΌ BLOG ΤΏΡΑ ΣΕ ΣΥΝΗΘΙΣΑ κ απλά γελαω..έτσι κι αλλιώς δν νομίζω ότι πλέον προσφέρεις κάτι εκτός απο εντολές άνωθεν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:49 AM

    Το "μετάνιωσα που δεν αλλάξαμε τον εκλογικό νόμο" δεν είναι αυτοκριτική ? Πόσο τυφλωμένοι είναι μερικοί -συμπεριλαμβανομένης της Παραπολιτικής !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 10:06 AM

    Το site σας έχει μετατραπεί σε πολιτικά ανάστροφο antinews...
    Μετά λύπης πολλών που ελπίσαμε ότι θα αποτελούσατε εξαίρεση στον κανόνα.
    Ένας πρώην φανατικός αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 10:07 AM

    Ο ΓΑΠ αποδείχτηκε πολύ λίγος, ειδικά από το 2011 και μετά... Η μεγαλύτερη προσφορά του είναι ότι εξασφάλισε τη δανειοδότηση της χώρας μέσω του μνημονίου για αρκετό καιρό (κοντά 2 χρόνια) και η άτακτη χρεοκοπία αποτράπηκε (μέχρι νεωτέρας). Αλλά δυστυχώς απέτυχε στην εφαρμογή του μεταρρυθμιστικού πνεύματος του μνημονίου, και φυσικά του ίδιου του προγράμματος των μέτρων και μεταρρυθμίσεων. Είναι τραγικό, εφιαλτικό και ασύλληπτο ότι ούτε το έλλειμα ούτε οι δαπάνες μειωθηκαν το 2011. Και αυτό παρά τις θυσίες και τους κόπους μεγάλου μέρους των πολιτών. Αυτό δεν έγινε τυχαία. Και υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι αυτός φέρει ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης: ένα από τα τραγικά λάθη του είναι ο ανασχηματισμός του 2011. Ελάχιστες φορές προτίμησε ανθρώπους που είχαν την διάθεση και τα προσόντα να στηρίξουν το μεταρρυθμιστικό έργο ενάντια στο πανίσχυρο μπλοκ της δραχμής και της αδράνειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 09:57 PM

      μάλλον δεν διάβασες τα νεότερα για το έλλειμμα του 2011 ούτε για το ότι το τρίτο τίμηνο του 11 (παπακωνσταντίνου) είχαμε για πρώτη φορά 130 εκ πρωτογενές πλεόνασμα

      Διαγραφή
  24. Πλάκα κάνεις ρε παραπολιτική;; Αποφάσισε να φύγει, ή έκανε πίσω παραδίδοντας την πρωθυπουργία για να μη διαλύσουν τη χώρα τα λαμόγια (του ΠΑΣΟΚ, της αντιπολίτευσης, της δημοσιογραφίας, της διαπλοκής γενικότερα...);

    Αφού τη δική του οικονομική πολιτική συνεχίζει ο Παπαδήμος τώρα, χωρίς όμως τις τομές και μεταρρυθμήσεις που έκανε ο Παπανδρέου και "πάτησε πολλούς κάλους" εντός κι εκτός Ελλάδας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 10:27 AM

    Ισα ίσα,ήταν άκρως αυτοκριτική και έβαλε σε σωστή διάσταση πολλά πράγματα.Είπε για πράγμα που δεν έγιναν ,για καθυστερήσεις,για παραλείψεις και για λάθη,ΑΛΛΑ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕ για το αυτονόητο.Για μια αρχή που έγινε σε πολλά πράγματα που μέχρι πρίν 2 χρόνια φάνταζαν αδιανόητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:25 AM

      @ 10.27 ΑΜ To the point φίλε μου!Δεν ήταν αδιανόητο πράγμα πριν δυό χρόνια αυτό που εξαιτίας του ζούμε σήμερα; Μια χώρα ταπεινωμένη και σε καθεστώς σκληρής οικονομικής κατοχής.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 12:42 PM

      @11.25. Μυρουδια δεν εχεις παρει ρε καημενε..

      Διαγραφή
  26. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 10:52 AM

    @ 09:41 "Ο Παπανδρέου ήταν φοβερός!"

    Α ρε πουτανα Κοσταρίκα, να 'ξερες ποιός ογκόλιθος περπάτησε στα ταπεινά σου χώματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 04:38 AM

      Θα τον κρατάγαν εκεί αλλά όλο και κάποιο αντίστοιχο θα τους φυτέψουν οι ΗΠΑ.Δύσκολο όμως να βρούν τέτοιο σπορτσμαν,τέτοιο πολιτικό στοχαστή (λεφτά υπάρχουν,εμπρός στις κάλτσες),τέτοιο μαμάκα,κάποιν με τέτοιο οικογενειακό ιστορικό (ροζ βίλες,πάμπερς) και τέτοια αδέλφια (σαν τον Τρότσκυ που ζεί σε παλάτι παρόλο που δεν του ταιριάζει).Τέτοιος θίασος μόνο στην ελλάδα θα μπορούσε να ορθοποδήσει αλλά τελικά πήρε....

      Διαγραφή
  27. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:23 AM

    από δω και πέρα μόνο ΜΠΡΑΒΟ στο Γιώργο. ό,τι και να λένε διάφοροι κάφροι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:27 AM

    ο Γιώργος σήμερα ήταν εξαιρετικός. για όσους δεν είναι στόκοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:28 AM

    O Παπανδρέου ανετράπη,δεν αποφάσισε να φύγει-
    Βέβαια,ένα απ'όσα του καταλογίζονται είναι ότι μένει κολλημένος στην καρέκλα,οπότε αντιλαμβάνεστε τον λογικό ειρμό των συκοφαντιών που δέχεται πανταχόθεν:κοντολογίς,οι μισοί λένε ότι μπαστακώθηκε,κι οι άλλοι μισοί ότι "την κάνει". Λογικό! (?)
    Κατα τ'άλλα,ο Παπανδρέου είναι ο μόνος που δεν έχει ευθύνη για την χρεοκοπία της χώρας (αυτοί επιμερίζεται,όχι φυσικά ισόποσα, στους προηγούμενους) και είναι και ο μόνος (ίσως μαζί με το Σημίτη ενδεχομένως,αλλά σε μακράν ευνοϊκοτερους καιρούς),που πήγε ν'αλλάξει κάτι στη χώρα. Πραγματικά,εύχομαι να προλάβει να ζήσει τη δικαίωση που του αναλογεί,αυτή που κατ'εμέ ιστορικά είναι διασφαλισμένη,ειδικά μετά την ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ χυδαιότητας πολεμική που έχει δεχτεί.Όχι απο σας προφανώς,αλλά από κατ'επάγγελμα χυδαίους-κάποιους εκ των οποίων προσωπικά μάλιστα ή έστω έμμεσα δι αντιπροσώπων, πρόκειται να φάμε αφειδώς στη μάπα. στο εγγύς μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:34 AM

    Ο Παπανδρεου δεν φευγει ουτε για οσα εκανε ουτε για τις κοινες μετοχες.
    Τοσο γρηγορα ξεχασαμε;
    Ο Παπανδρεου φευγει γιατι πηγε να το παιξει μαγκας με το δημοψηφισμα στην ΕΕ και οι Μερκελ - Σαρκοζυ του ειπαν κοψε τις μπαρουφες,δεν μπορει να γινει δημοψηφισμα για τη συμφωνια.Αν θες κανε δημοψηφισμα μεσα ή εξω απο το ευρω να τελειωνουμε.
    Αυτο δεν ηθελαν πολλοι μεσα στο κομμα του και τον πεταξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 12:17 PM

      Ακούς εκεί οι άπλυτοι μαυροκέφαλοι να θέλουν δημοκρατία. Αίσχος.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 04:39 AM

      Μόνο στη πατρίδα του τη Μινεσότα θα του κάνουν άγαλμα.Εδώ πιθανόν να γίνει αποκριάτικη μάσκα στα τζάμπο ή να βάλουν τα μούτρα του σε χαρτί υγείας.Καταραμένα ανθρωπάκια.

      Διαγραφή
  31. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 12:25 PM

    Ο Γεώργιος Α. Παπανδρέου είναι πραγματικά ένας ηγέτης που θα τον γράψει η ιστορία μας με χρυσά γράμματα.
    Το επίτευγμα του είναι λυτρωτικό για τον τόπο και το λαό μας.
    Κατάφερε να εξαφανίσει το ΠΑΣΟΚ και να το φτάσει στο 9%.
    Υπάρχει πιο μεγάλη υπηρεσία για την Ελλάδα;
    Οι Έλληνες θα τον ευγνωμονούν για χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 01:01 PM

    ο μονος σοβαρος πολιτικος στην κεντροαριστερα ειναι ο Κουβελης

    ο μπενι ειναι απατεωνας με πολλα ραματα στη γουνα του
    ο λοβερδος αποδειχθηκε κωλοτουμπας
    ο χρυσοχ. πρεπει να διαβαζει περισσοτερο για θεματα που αφορουν το μελλον της χωρας

    Η δημοκρεατικη αριστερα ειναι η ανερχομενη δυναμη του χωρου, παρτε το χαμπαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 01:29 PM

      Εμείς άντε και το παίρνουμε χαμπάρι. Εσύ μέχρι τότε θα έχεις ξυπνήσει ή ακόμη θα ονειρεύεσαι καρβέλια;

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 01:33 PM

      Έτσι όπως το λες, η δημοκρεατική αριστερά είναι για σερβίρισμα στο συμπόσιο βιομηχάνων-ΜΜΕ.

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 02:04 PM

      το δραμα με τους βιομηχανους και τους νταβατζηδες των μμε ειναι οτι ο κουρασμενος τους πολεμουσε απτις ταβερνες, ενω ο γυμνασμενος τους εμπαζε απτην πισω πορτα...

      Διαγραφή
  33. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 02:00 PM

    By far, ο καλύτερος Πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης μαζί με το Σημίτη (ως Πρωθυπουργό, γιατί και αυτός τελευταία άρχισε τους λαϊκισμούς).
    Είναι οι δύο μόνοι Πρωθυπουργοί με όραμα να μας κάνουν σύγχρονη Ευρωπαϊκή και ευνομούμενη χώρα. Το ότι κανένας από τους δύο δεν τα κατάφερε δείχνει την καφρίλα μας -σόρρυ, η αλήθεια πονάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 02:25 PM

      σορρυ αλλά σου ευχομαι απο αυριο να ζεις σε ενα πεζοδρομιο του ευνομουμενου πασοκισταν και να σε μαζευουν οι μπατσοι μετα απο εντολη του Καμινη (πρωην συνηγορου του πολιτη!!!)

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 02:27 PM

      ο καλυτερος πρωθυπουργος ηταν ο αντρεας

      αυτοι οι δυο ειναι δεξιοι

      Διαγραφή
    3. Καμμία σχέση ο ένας με τον άλλο. Ο ένας πατούσε στη γή και ήξερε και μπορούσε να κάνει πράγματα. Ο άλλος ζει στον κόσμο του και απεδείχθη απολύτως ανεπαρκής ως πρωθυπουργός. Δεν μπορεί να χωρίσει δυο γαιδουριών άχυρα. Τώρα που είναι εκτός κυβερνητικών ευθυνών άρχισε το μπλα μπλα κι απ΄ότι βλέπω από τα σχόλια σαγήνευσε τα πλήθη.

      Διαγραφή
    4. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 10:00 PM

      συμφωνώ και για σημίτη και για παπανδρέου.
      ο γιώργος γλύτωσε την ελλάδα από τη χρεωκοπία και τη διάλυση κάτω απ` τις πιο αντίξοες συνθήκες είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. και αν κλείσει και η νέα συμφωνία θα μπορούμε πλέον να μιλάμε για άθλο

      Διαγραφή
  34. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 03:09 PM

    Από τους μεγάλους πρωθυπουργούς που πέρασαν, προσπαθώντας να κάνει πράγματα και να αλλάξει καθεστωτικές νοοτροπίες και φυσικά πλήρωσε το κόστος των αλλαγών αυτών, γιατί σύμπασα η κοινωνία και το πολιτικό σύστημα (συμπεριλαμβανομένου μέρους του ΠΑΣΟΚ) βρέθηκε απέναντι του και γι' αυτό κυνηγήθηκε και λοιδωρήθηκε , όσο κανείς.
    Γι' αυτό και η ιστορία θα είναι θετική μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 04:12 PM

    Pantos apotelesma, ( olon ton megalon ellinon prothipourgon, ipourgon, bouleuton, kai olon ton ipolipon megalon ellhnon pou psifizan kai woleuotan apo ta rousfetia auton, opos kai ton dimosion ipallilon pou einai to ektelestiko organo olon auton ton MEGALON), einai ta xalia pou mas dernoun. Kai to lipiro se ola auta einai pos iparxoun akomi anthropoi pou sinexizoun na megalopoioun olous aftous pou mas ftasan edo, lipon autoi h ilithioi einai eh einai kala wolemenoi. Einai esxath prodosia pros ton ellhniko lao gia ton kolosou pou theleis na wolepseis na psifizeis auton pou katastrefei thn xora sou. H istoria telos to ti tha pei gia ton enan kai ton alon xestika, ti tha po sthn simerinh neolea pou tous katestrepsa to melon me tosous megalous den ksero.... ala eftixos den fteo ego, oi aloi ftene, ego eimai ellhnas kai den fteo , ta ksero ola kai oti egine kai ginetai ften oi aloi, ala oxi oi megaloi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 06:34 PM

    @Γι' αυτό και η ιστορία θα είναι θετική μαζί του.
    Πολύ μεγάλος πρωθυπουργός πραγματικά η ιστορία του ετοιμάζει χρυσή θέση στα χρονοντούλαπα της, μας έβαλε στο μνημόνιο σκόπιμα και με προγραμματισμό δέν έκανε ούτε μισή της μισής διαρθρωτική αλλαγή, ξέσκισε τον λαό με τόσους φόρους που τον έκραξε ακόμα και η Μέρκελ αυτός που έλεγε τον Καραμανλή φορομπήχτη και παρόλα αυτά απο την ήδη άσχημη κατάσταση που παρέλαβε την οικονομία μέσα σε δύο χρόνια την έριξε στην ολοκληρωτική χρεωκοπία.
    Γι'αυτό σου λέω η ιστορία θα γράψει το όνομα Γιώργος με χρυσά γράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 10:49 PM

    Μια χαρά ήταν ο λόγος του Παπανδρέου παραπολιτικέ κυβισθησία. Και αν μπει και η υπογραφούλα στο δεύτερο μνημόνιο, κι έρθουν τα φράγκα, να δεις πώς θα αρχίσει να ανασαίνει κι η αγορά. Μπορεί ο ΓΑΠ να ήταν ο τρελός του χωριού που του έδωσαν τη μπόμπα στα χέρια, αλλά κατάφερε να μη τη σκάσει δύο χρόνια τώρα. Αυτό θα εκτιμηθεί αρκετά αργότερα.

    Και για να πω και για τον Μπένυ κάτι, να ικανοποιήσω το σύντροφο Καργούδη. Μπορεί να έχω μια σχιζοφρενική προσέγγιση (τον ψήφισα το 2007, απεχθάνομαι όμως το σύστημα πολιτικής διαχείρισης που αντιπροσωπεύει), η αλήθεια είναι ότι μετά τις μεγάλες μαλ.. που έκανε με τις πολιτικές διαπραγματεύσεις, σοβαρεύτηκε κι έχει θετικό πρόσημο.

    Και μπορεί να μας ξέσκισε το χαράτσι κι οι μειώσεις μισθών, και να μας πηγαίνουν κωλοφεράντζα η τρόικα, αλλά αν πέσουν όλες οι τζίφρες θα αλλάξει το οικονομικό κλίμα κι αυτό είναι το πιο σημαντικό.
    ΑΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 04:46 AM

      ''αν πέσουν όλες οι τζίφρες θα αλλάξει το οικονομικό κλίμα κι αυτό είναι το πιο σημαντικό. ''

      Αν πέσουν οι τζίφρες οι μισθοί θα πάνε κατα διαόλου και το οικονομικό κλίμα θα αλλάξει προς το χειρότερο.Βελτίωση δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε.

      Διαγραφή
    2. Β.Δ. ΚαργούδηςFeb 3, 2012 09:50 AM

      Προς @ΑΜΜ 10:49
      Εγώ πάλι γιατί είμαι πια πεισμένος, ότι κάποια στιγμή
      (και μάλιστα όχι στο απώτερο μέλλον) οι δυο μας θα τα πούμε "εκ του σύνεγγυς".
      ΥΓ: α)Κυβίστηση, είναι η απλή τούμπα. Για περισσότερη έμφαση, συνιστάται το "ανα-κυβίστηση" ήτοι η μεγαλοπρεπής κολοτούμπα.
      β) Έπρεπε να άκουγες -ειδικά εσύ- ήδη από τα early 80s, τον αείμνηστο το Δημήτρη τον Τσάτσο, να μιλάει μεταξύ πολλών άλλων για τις προοπτικές της σοσιαλδημοκρατίας στη χώρα μας, και για το πώς ήταν από τότε βέβαιος βλέποντας σε μέρες ανύποπτες τον Β.Β στην κεντρική πολιτική σκηνή...

      Διαγραφή
  38. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:33 PM

    Like!

    http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/9f65b90f-47d7-4a64-ae8b-0764a6ec4b7c

    «Γι' αυτό και τις επόμενες ημέρες και μετά από την αποστολή του σχετικού φακέλου στη Βουλή από τη δικαιοσύνη, θα προτείνουμε εμείς οι ίδιοι τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για το ζήτημα. Θέλουμε φως σε όλα.
    Και δεν μπορώ να κατανοήσω - ή μάλλον, μπορώ να υποθέσω - τις προθέσεις της Νέας Δημοκρατίας, που λέει, «ναι, Εξεταστική, αλλά μετά τις εκλογές». Για να μπορεί να λέει ό,τι θέλει προεκλογικά; Εμείς θέλουμε την αλήθεια, για να την ξέρει ο Ελληνικός λαός πριν τις εκλογές, προκειμένου να μπορεί να κρίνει και να αποφασίσει. Όχι μετά τις εκλογές, με τα ψέματα της Νέας Δημοκρατίας.»
    ...
    «Ποιος πάλεψε απέναντι στις ανεξέλεγκτες δυνάμεις της αγοράς; Ποιος πρότεινε στην Ε.Ε. μέτρα για τον έλεγχο των κερδοσκόπων και των CDS; Μέτρα για τον έλεγχο των χρηματοπιστωτικών οίκων, των οίκων αξιολόγησης;
    Ποιος μίλησε για το φόρο επί των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών, για να χρηματοδοτηθεί η ανάπτυξη στην Ευρώπη; Ποιος έδωσε μάχη από την πρώτη στιγμή για τα ευρωομόλογα, τα οποία κανένας τότε δεν συζητούσε;
    Ποιος προειδοποίησε από την πρώτη στιγμή για τις ολέθριες συνέπειες της γαλλογερμανικής πρότασης, για τη συμμετοχή των ιδιωτών σε μελλοντικές αναδιαρθρώσεις χρέους, τη λεγόμενη «απόφαση της Deauville»;
    Εμείς και πάλι εμείς.»
    ...
    «Το έχω ξαναπεί: προσωπικές διαφορές δεν έχω και δεν έχουμε με κανέναν. Αλλά δεν σκύβουμε το κεφάλι σε κανέναν. Γιατί ο πολιτικός που θα σκύψει έστω και μια φορά το κεφάλι, παύει να είναι πολιτικός και γίνεται μαριονέτα.
    Κι εγώ ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ, Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ. Και βεβαίως, μου έχει κοστίσει.»
    ...
    «Ποιος διασφαλίζει ότι η ενδεχόμενη συμμετοχή του Ελληνικού δημοσίου στην επανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών θα γίνει με ΚΟΙΝΕΣ και ΟΧΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΕΣ μετοχές; Και ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΘΑ ΕΜΜΕΙΝΟΥΜΕ. Και βλέπετε τον πόλεμο που κάνουν, για να κρατηθούν στις θέσεις τους. Δεν μπορούμε να ζητάμε από τον Ελληνικό λαό θυσίες και να μην είναι έτοιμες και οι Τράπεζες να αναδιοργανωθούν, για να ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΟΥΣΚΕΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.»
    ...
    «Έχω άλλη προσέγγιση. Τα λάθη δεν είναι δικά τους, είναι δικά μου. Και οι επιτυχίες τους, είναι επιτυχίες όλων μας.»
    ...
    «Δεν έκανα λάθος, όταν εκτίμησα αμέσως μετά τη Σύνοδο Κορυφής τον Οκτώβριο, ότι η συμφωνία αυτή αποτελεί εθνικό κεκτημένο και έπρεπε να διαφυλαχτεί πάση θυσία. Ότι άξιζε ακόμα και να παραδώσω την Πρωθυπουργία σε μια Κυβέρνηση εθνικής συνευθύνης, προκειμένου να συνεργαστούν υπερκομματικά οι βασικές πολιτικές δυνάμεις.»
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑνώνυμοςFeb 2, 2012 11:48 PM

    ΕΚΛΟΓΕΣ 2012: Παίρνουμε το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ. Γράφουμε επάνω ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΟΥΦΑΛΕΣ. Το διπλώνουμε και το ρίχνουμε στην κάλπη. Να είστε σίγουροι πως είμαστε πολλοί και αποφασισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 12:04 AM

      Δόξα τω Θεώ το Δαφνί είναι γεμάτο πού θα πάει 100 τρελοί μπορεί να βρεθούν δέν αποκλείω τίποτα.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 12:35 AM

      ΔΥΟ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΗΔΗ.

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 04:47 AM

      Γεμίζετε ταξί ή να φέρω και κανένα καρατζαφερικό να σας κάνει παρέα?

      Διαγραφή
  40. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 12:39 AM

    Η μεγαλύτερη προσφορά του ΓΑΠ στούς Ελληνες απο δω και πέρα, ειναι να τους δανείσει το μυαλό του για κανα μήνα στον καθένα να ξεκουρασθούν και να ξεχάσουν ολα οσα τους εκανε σε δύο χρόνια. Ειναι και αυτό κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 01:24 AM

      Μερικοί έχουν ανάγκη από ένα οποιοδήποτε μυαλό.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 02:33 AM

      Δεν ξεχνάμε φίλε μου αυτά που έγιναν τα 2 χρόνια. Εσύ και οι επαγγελματίες της πολιτικής μαζί με το βαλκάνιο δημοσιογραφικό προσωπικό μείνετε σε αυτά που ξέρατε.

      Διαγραφή
  41. Αυτη ειναι η πρωτη μικρη χαραμαδα απο οπου πρεπει να αρχισει η κριτικη σχετικα με τις ΠΡΩΤΕΣ επιλογες του ΓΑΠ.
    Στο εκλογικο του προγραμμα (Πριν χτυπησουμε στο παγοβουνο) ηθελε αλλαγη του εκλογικου χαρτη και του σχετικου συστηματος, σαν την κυρια μεταρρυθμιση που θα μας οδηγουσε σε μια αλλη πολιτικη-κυβερνητικη κουλτουρα. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ;
    Μαζι με αλλες παρομοιες επιλογες ή παραλειψεις εδωσε χωρο σε καθε λογης καθεστωτικο/συστημικο λαμογιο να αναπτυξει την συνηθη πολιτικη πρακτικη απο ιδρυσεως ελληνικου κρατους: Ωραια λογια προς τον λαο και την νυχτα ..τροπολογιες και ειδικες ρυθμισεις (οπως αυτες στις οποιες διαπρεπει ο Μπεννυ εν μεσω ..κρισης) που οδηγουν καθε φορα σε νεο αδιεξοδο το οποιο ΔΕΝ τολμα να αντιμετωπισει ριζικα κανενας πολιτικος νεου ή παλαιου τυπου.
    Μονο ο ΓΑΠ, απο αφελεια; απο ελλειψη/αγνοια γνωσης/επαφης επι της πραγματικοτητας; απο βλακεια; ΤΟΛΜΗΣΕ οχι να λυσει τα προβληματα αλλα να ταραξει τα νερα της στασιμοτητας... ΜΟΝΟ γι αυτο θα μεινει στην ιστορια ως ο πρωτος τολμησας.
    Κατα τα αλλα το αβυσαλεα βαθυ ελληνικο κρατος της Εκκλησιας, των ακροδεξιων εξαπτερυγων σε κρατος,στρατο,διπλωματικο σωμα, οι 'αριστερων' και 'φιλολαϊκων πεποιθησεων' (πασοκο)σοσιαλιστες ή ..κομουνιστες της πορδης(και της κρατικης θαλπωρης), ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ Μ.Μ.Ε., οπως και οι εξαρτημενοι φορεις της οποιας ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ/ΤΕΧΝΗΣ σε απολυτη συμπνεια μεταξυ τους θα μοιραζονται ρολους και συντεχνιακα δικαιωματα εις βαρος του απλου -αλλα- οχι αγνου λαου.
    Και οι φιλοσοφοι/διανοουμενοι της εποχης θα παρακολουθουν 'εκ του μακροθεν' τις σκληρες εξελιξεις, σχολιαζοντας σε πριβε παρτακια τις ανισοτητες της 'ανοιχτης οικονομιας' και την ανικανοτητα των κρατουντων να ανατρεψουν την λαιλαπα που εφερε ο κληρονομος των Παπανδρεου.
    ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςFeb 3, 2012 07:57 AM

      Παντως εχθες καταλαβα οτι τα εβαλε ΚΑΙ με τις φαρμακοβιομηχανιες.Ετσι ησυχσα γιατι πριν η ασπιρινη πχ ειχε 60 λεπτα και τωρα εχει 1.80!!!

      Διαγραφή
  42. ΑνώνυμοςFeb 4, 2012 05:35 AM

    NA DOUME TORA POU TO MEGASTAN XANONTE 8ESIS KAI KOBONTE KAI MIS8I PIOS 8A KATALABI TIN ALI8IA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο! Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

Αποφεύγετε την εκτεταμένη χρήση greeklish/κεφαλαίων.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio