Μερικά στοιχεία πριν φτιάξουμε το...νέο κόμμα

14.6.12


Η Δράση του Στέφανου Μάνου έλαβε στις πρόσφατες εκλογές 114.058 ψήφους κι έμεινε πολύ μακριά από το 3%. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες του Πάνου Καμμένου έλαβαν σχεδόν 6 φορές περισσότερες ψήφους.

Οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ άφησαν εκτός Βουλής τον Γιάννη Ραγκούση αλλά όχι...


...τον Απόστολο Κακλαμάνη. Προτίμησαν τον Κώστα Σκανδαλίδη από την Άννα Διαμαντοπούλου.

Ο Μάνος Ματσαγγάνης είναι ένας εξαιρετικά σοβαρός άνθρωπος, ίσως το πιο ποιοτικό στέλεχος της Δημοκρατικής Αριστεράς. Στις πρόσφατες εκλογές, ήταν υποψήφιος στην Α' Αθηνών και οι πολίτες τον κατέταξαν στη 11η θέση. Έλαβε 1.284 σταυρούς, ούτε τους μισούς από αυτούς που έλαβε ο Μάκης Γιομπαζολιάς.

Ο Γρηγόρης Φαρμάκης ήταν υποψήφιος με τη Δημοκρατική Συμμαχία και διέθετε δυο συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους συνυποψηφίους του: α) ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στο Twitter β) εκπροσώπησε αρκετές φορές το κόμμα του στην τηλεόραση. Στην Α' Αθηνών κατέληξε 12ος, έλαβε μόλις 435 ψήφους.

Άνθρωποι όπως ο Ηλίας Μόσιαλος κι ο Τάσος Γιαννίτσης δεν ήταν καν υποψήφιοι. Εκτός Πολιτικής παραμένει σταθερά ο Αλέκος Παπαδόπουλος ενώ τον ίδιο δρόμο έδειξαν και στον Λουκά Παπαδήμο οι Βενιζέλος-Σαμαράς.

Παράλληλα, το ΠΑΣΟΚ αφέθηκε στα χέρια του συντηρητικού κρατιστή Ευάγγελου Βενιζέλου χωρίς να συσπειρωθούν εναντίον οι προοδευτικές φωνές του κόμματος ενώ ανάλογα σιωπηρή ήταν και η στάση των φιλελευθέρων της Νέας Δημοκρατίας όταν η Ντόρα Μπακογιάννη διεκδικούσε την αρχηγία του κόμματος.


Αυτά είναι τα δεδομένα κι αυτές είναι οι ήττες του περίφημου σοσιαλδημοκρατικού, φιλελεύθερου, μεταρρυθμιστικού, εκσυγχρονιστικού χώρου. Μακάρι το πρόβλημα να ήταν τόσο απλό που να λυνόταν με την ίδρυση ενός νέου κόμματος. Θυμίζω ότι τα κόμματα δεν ιδρύονται για να απασχοληθεί το πλεονάζον πολιτικό προσωπικό, το οποίο εξάλλου πλεονάζει με απόφαση των πολιτών. Στους ίδιους πολίτες θα απευθυνθούμε ξανά...

Φοβάμαι ότι έχουμε παγιδευθεί σε έναν εξαιρετικά αντιπαραγωγικό όσο κι αυτάρκη ιδεολογικό αυνανισμό. Την ίδια στιγμή, η Χρυσή Αυγή μοιράζει χαστούκια, ο Τσίπρας λεφτά κι ο Σαμαράς χαρτοφυλάκια. Λέτε να τους πολεμήσουμε με like(s) και retweet(s);

49 σχόλια:

  1. Πόσο δίκιο έχεις... Μετά μας φταίνε για όλα οι πολιτικοί. Μόλις σκάσει μύτη κάποιος διαφορετικός οι "παλιοί" του την πέφτουν αγρίως, ο περισσότερος κόσμος τον αντιμετωπίζει απαξιωτικά (ξενέρωτος, κηπουρός κ.λπ.) και στις εκλογές σπανίως καταφέρνει να διακριθεί, κι αν τα καταφέρει θα τον φάνε τα λαμόγια σε χρόνο dt. Μετά όταν μας λένε πως μαζί τα φάγαμε γινόμαστε έξαλλοι. Ψάχνουμε να βρούμε ποιος θα πει το πιο μεγάλο "λεφτά υπάρχουν" για να τον ψηφίσουμε και μετά κατηγορούμε τους πολιτικούς γιατί είναι λαϊκιστές. Ψηφίζουμε το ρουσφέτι μας και μετά αγανακτούμε με το πελατειακό κράτος. Είμαστε απίστευτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το "πρόβλημα" όντως δεν είναι τόσο απλό για να λυθεί απλώς με την ίδρυση ενός τέτοιου κόμματος αλλά προσωπικά δεν βλέπω και άλλο τρόπο για να αρχίσουμε έστω να προσπαθούμε να λύσουμε το "πρόβλημα". εσύ βλέπεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΣΩ έλεγε ότι η δημοκρατία είναι το πολίτευμα που σου εξασφαλίζει ότι αυτοί που θα σε κυβερνήσουν δεν είναι καλύτεροι από εσένα.
    ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω παντως παραμενω ΠΑΣΟΚ παντα ΠΑΣΟΚ και τωρα και αυριο και μεθαυριο που δεν θα ειναι ο Βενιζελος αρχηγος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις ΠΑΣΟΚ για πάντα, δεν έχει σημασία αν καταστρέφει τη χώρα και τον λαό της, αν μας δουλεύει ψιλό γαζί, αν υπερπλουτίζουν οι ημέτεροι εμείς μόνο ΠΑΣΟΚ γιατί είμαστε πανηλίθιοι και γουστάρουμε.

      Διαγραφή
    2. Μέχρις και τις 17 ΣΙΓΟΥΡΑ. Αλλά από τις 18 περίμενε να δούμε τι θα κάνει ο ΒΒ και μετά βλέπουμε.

      Διαγραφή
    3. Ο Στέφανος Μάνος σας αρέσει επειδή είπε να απολύσουμε τους μισούς δημόσιους υπαλλήλους. Καταρχάς, σε ποσοστό δημόσιο υπαλλήλων έχουμε κατέβει πάρα πολύ σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Κατά δεύτερον, σε αρκετούς τομείς του δημοσίου υπάρχουν πολλές ελλείψεις και ο Μάνος συνεχίζει να θέλει απολύσουμε ΔΥ. Ή λαϊκιστής είναι ή ζει σε άλλο κόσμο.

      Ο Ματσαγγάνης είναι σαν τις συνιστώσες στον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με τέτοιες απόψεις ιδίως για την αριστερά είναι ακόμα στην ΔΗΜ.ΑΡ. Την στιγμή μάλιστα που από την πρώτη στιγμή προσφέρθηκε ο Κουβέλης να συγκυβερνήσει με τον ΣΥΡΙΖΑ, τον οποίο αμέτρήτες φορές ο Ματσαγγάνης σε άρθρα του θάβει. Θυμάμαι πως είχε κατακρίνει έντονα και την απόφαση της ΔΗΜ.ΑΡ. να καταψηφίσει το τελευταίο μνημόνιο. Το να μένεις σε ένα κόμμα του οποίου η ηγεσία δεν σε εκπροσωπεί μόνο σε καιροσκοπισμό και ψηφοθηρία μπορεί να αποδοθεί. Φυσικά αυτό δεν ίσχυει μόνο για τον Ματσαγγάνη, ισχύει και για τον Λαφαζάνη και για πολλούς άλλους.

      Τώρα, για το ΠΑΣΟΚ τι να πούμε? Γιατί έχει αξία αλήθεια να ασχολούμαστε για το ποιος πήρε πιο πολλούς ψήφους? Το ΠΑΣΟΚ είναι με το ένα πόδι στον τάφο μετα την απόφαση του Βενιζέλου να διαλύσει όλα τα όργανά του (δημοκρατική απόφαση).

      Τέλος, να συγχαρώ τον babis που δεν είναι ψηφοφόρος αλλά οπαδός.

      Διαγραφή
    4. Phoenix, τωρα ομως εχουμε 1.5εκ λιγοτερους φορολογουμενους για να τους συντηρουν (οι ανεργοι). Οποτε, ε, ας διωξουμε και μερικους, δεν εγινε και τιποτα. Δεν θα κολησουν τετανο αν απολυθουν.
      Και στην τελικη, ειναι πραγματι ανηθικο να υπαρχουν 'ασφαλεις' εργαζομενοι οταν ο κοσμος καιγεται. Αν ειναι τοσο ικανοι (οσο φανταζομαι πιστευεις) θα βρουν δουλεια αμεσως. Δεν εχω καμια αμφιβολια οτι η προυπηρεσια στο δημοσιο θα εκτιμηθει παρα πολυ απο τους μελοντικους εργοδοτες τους (λολ).

      ΥΓ Σου προτεινω να περασεις μια βολτα απο τον ΟΣΕ και την ΕΥΔΑΠ. Επισης, να περασεις απο το Υπ.Υγειας και να ρωτησεις ποσες ειναι οι νοσοκομες στα ακριτικα κεντρα υγειας. Μετα κανε μια επισκεψη εκει(στα νησια) και αν τους δεις, κοβω τα @@ μου. Τελος, για τις ελλειψεις που λες, ρωτησε ποτε παρουσιαστικαν οι ελληψεις. Επειδη ρωτησα μπορω να σου πω οτι οι ελλειψεις για τις οποιες αναφερεσε παρουσιαστηκαν κυριως ... οταν παραιτηθηκαν οι υπαλληλοι. Την εκαναν με ελαφρα τα αστερια σου.

      Διαγραφή
    5. Καταρχήν Phoenix ο δημόσιος τομέας δεν έχει μικρύνει και θεαματικά. Τι απέγινε άραγε εκείνη η απογραφή του ευρύτερου δημόσιου τομέα που ήταν να γίνει?
      Την έφαγε ευνόητα η μαρμάγκα.

      Το πρόβλημα όμως, αν θέλεις, δεν είναι στους αριθμούς. Είναι στην ποιότητα δουλειάς που κάνει. Ακόμη και στην υπόθεση εργασίας, ότι η πλειοψηφία των ΔΥ είναι ευσυνείδητοι και κάνουν καλά τη δουλειά τους, η παρουσία μιας μικρής μειοψηφίας που είτε δεν κάνει τίποτε ή είναι αρνητική, λειτουργεί απόλυτα διαβρωτικά για το δημόσιο τομέα.

      Και μόνο το γεγονός ότι βαφτίστηκε "αριστερή" πολιτική το να μην υπάρχει στοιχειώδης αξιολόγιση και εν τέλει εκπαραθύρωση των άχρηστων λέει πολλά για τον πραγματικό σεβασμό που τρέφει η αριστερά για το δημόσιο τομέα.

      Διαγραφή
    6. Φοινικάκο, ο Στέφανος Μάνος είναι ο μόνος έντιμος και συνάμα ικανός πολιτικός αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, αλλά άστον αυτόν.

      Εγώ δεν θέλω να απολύσουμε κανέναν ΔΥ, αλλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ, πώς να το πούμε για να το καταλάβεις; Τι θα πει έχουμε ελλείψεις; Πρώτος εσύ το κατάλαβες ή μήπως έχεις τρόπο να το διορθώσεις; Είμαστε φτωχή χώρα, κατάλαβέ το. Δεν παράγουμε ούτε αυτά που τρώμε. Ναι, ξέρω έχουμε πολύ πετρέλαιο και ατελείωτα κοιτάσματα μεθανίου και κλανίου (που έλεγε ο Μητσικώστας), αλλά δεν τα βρήκαμε ακόμα. Όταν τα βρούμε με το καλό θα τρώμε με χρυσά κουτάλια, αλλά προς το παρόν ας αράξουμε στα κιλά μας.

      Γιατί δεν δέχονται οι ΔΥ να μοιράζονται κάθε μήνα ένα ποσοστό των εσόδων του κράτους; Έτσι ούτε θα σκοτώνονται να γίνουν περισσότεροι, ούτε θα ξύνονται, ούτε θα λουφάρουν. Αλλά βέβαια γιατί να σκίσουν το καλτσόν; Ας δουλεύουν τα κορόιδα (συνάδελφοί τους και μη) για να καρπούνται οι έξυπνοι τη σίγουρη πρόσοδο της προαιρετικής εργασίας τους.

      Αηδιάζω που αριστεροί -κυρίως αριστεροί- υποστηρίζουν τις πιο αντικοινωνικές, παρασιτικές, δεξιές πτυχές της κοινωνίας μας. Τι να περιμένουμε μετά από τους δεξιούς που η εκμετάλλευση γι αυτούς είναι έργο θεάρεστο;

      Διαγραφή
    7. Η βλακεια της ημερας15 Ιουνίου 2012 - 2:13 π.μ.

      Το βραβειο "Βλακεια της Ημερας" για τις 14/6/2012 απονεμεται επαξια στον "Phoenix", ο οποιος χαρακτηρισε τον Μανο "λαικιστη" (2:56μμ)

      Συγχαρητηρια!

      Διαγραφή
  5. Ολα τα υπολοιπα ειναι ασκησεις επι χαρτου και ανευ στρατευματων...οπου στρατευματα ειναι η πραγματικοτητα της ζωης και οι πολιτικες θεσεις που ζημωνονται και διαμορφωνονται στην κοινωνια και οχι στα θεωρητικα περιοδικα γνωμης που προσπαθουν να επιβαλλουν ανωθεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι μας συγχωρείς που δεν ψηφίζουμε τους γίγαντες της πολιτικής Διαμαντοπούλου (δεν χρειάζεται η παιδεία βιβλία, αρκούν και οι φωτοτυπίες), Μάνο (πουλήστε και τις μάνες σας) και Ραγκούση (...........δηλαδή τίποτας) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας και μας ειπες τι δεν ψηφιζεις, μας λες τι ψηφιζεις για να γελασουμε?
      Ευχαριστω.

      Διαγραφή
    2. 2:14
      Ψήφισε Τσίπρα εσύ αγόρι μου να χεστούμε όλοι στο τάληρο και μην ασχολείσαι με μετριότητες τύπου Ραγκούσης, Μάνος κλπ.

      pro

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Μπάμπη,

    μια ζωή ΠΑΣΟΚ ανεξαρτήτως πραγματικότητας.

    Δηλαδή και ο Άκης να ήταν πρόεδρος (που παραλίγο), πάλι ΠΑΣΟΚ.

    Εύγε.

    Όπως λέμε Θρύλος Θρησκεία, ε?

    Ή έχει καμιά διαφορά ο οπαδισμός στο ποδοσφαίρο με τον οπαδισμό σου Μπάμπη στην πολιτική (κομματική) ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παραπολιτική, τώρα που δεν γουστάρεις τον Βενιζέλο μας καλείς να τον καταψηφίσουμε...Αύριο που θα συμπαθείς τον νέο αρχηγό θα μας καλέσεις να συσπειρωθούμε..
    Τι το πέρασες το ΠΑΣΟΚ;
    Το μυαλό του Τσίπρα που ανοιγοκλείνει ανάλογα με τις επιθυμίες του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε όλα συμφωνώ εκτός από το τρομερό "κόλλημα" για τον Ραγκούση! Μα τι έκανε τέλος πάτων και τον προματάρετε έτσι? Μαζί με την εξαδέλφη του ήταν από τα πιο φωτεινά (λόγω τηλεόρασης) και πιο σκοτεινά (λόγω έλλειψης έργου) διακοσμητικά στοιχεία της κυβέρνησης ΓΑΠ.

    Δεν είναι δυνατόν οι Μόσιαλος, Γιαννίτσης και άλλοι να συνιστούν γαρνιτούρα του κειμένου για την υπεράσπιση Ραγκούση!! ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκανε ότι δεν έκανε η ΝΔ-ΠΑΣΟΚ από εποχής Αλ. Παπαδόπουλου και Γιαννίτση.

      Διαγραφή
    2. Άριστος στην κηπουρική του ΓΑΠ και στην προσπάθεια δημιουργίας προσωπικού image, με βιογραφικό μισής σελίδας Κάθε σύγκριση με Αλ. Παπαδόπουλο, Γιαννίτση και Μόσιαλο προκαλεί γέλιο. Και μόνο η επιλογή σπρωξίματος της ξαδερφούλας του, δείχνει την ελαφρότητα με την οποία ΄διάνθισε την υπουργική του θητεία.
      Όχι δεν είμαι ταξιτζής,αλλά κι εκεί τι έκανε?

      ΥΓ. αν το site είναι του Ραγκούση ΄τότε οκ. Δικό του είναι και κάνει αυτολιβανιστήρι. Αν όμως το site ψάχνεται στο χώρο της κεντροαριστεράς ας βρεί άλλους "πυλώνες" και όχι το Goody.

      Διαγραφή
    3. @4:13 Έκανε ο πως δεν έκανε ο Ραγκούσης. Είναι ο άνθρωπος που κατόρθωσε έναντι του μικρότερου δυνατού αποτελέσματος να ξεσηκώσει τις μεγαλύτερες δυνατές αντιδράσεις. Τι νομίζετε, μπορεί ο καθένας να το πετύχει αυτό; Μη φοβάση Ραγκούση αγόρι μου, την άλλη φορά μπορεί να ξεσηκώσεις κι επανάσταση εναντίον σου για να διευρύνεις κανένα ωράριο κατά σαράντα ολόκληρα λεπτά και να υμνηθείς ως πρόμαχος της μεταρρύθμισης...

      Διαγραφή
  10. Είπαμε. Ήρθε το τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μήπως να κάναμε και λίγη αυτοκριτική ορισμένοι; Αν ΟΛΟΙ έμειναν απέξω, μάλλον κάτι δε κάνουν καλά. Κάτι δεν εξηγούν σωστά. Η άποψη ότι φταίει ο παλιολαός που δεν μας καταλαβαίνει δεν μου λέει και πολλά, όχι γιατί ο λαός δεν κάνει λάθη (κάνει παντού και κατά κανόνα) αλλά γιατί είναι αυτάρεσκη. Δηλαδή τι να πεί ο Βενιζέλος (ο κανονικός, όχι ο Μικροπρεπής) που έχασε τις εκλογές μετά από δέκα χρόνια θριάμβων; Ο Τρικούπης; Ή για να φύγω από εδώ ο Τσώρτσιλ, ο πατέρας της νίκης; Ας αναμετρηθεί ο καθείς με τις ανεπάρκειές του και μετά να κουνάει το δάκτυλο στους γύρω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι όμως, αν ήμουν στην Αθήνα θα ψήφιζα τον Φαρμάκη αλλά όχι στη ΔηΣυ. Θα ψήφιζα Ματσαγγάνη αλλά όχι ΔηΜαρ. ΠΑΣΟΚ δεν ψηφίζω λόγω Βενιζέλου, ενώ τελικά ψήφισα Δράση παρότι δεν συμφωνώ 100% με το Μάνο. Τα κόμματα είναι εμπόδιο για τους υποψήφιούς τους. Επίσης ο Ραγκούσης 15000 σταυρούς προτίμησης (με ένα γρήγορο google-άρισμα το βρήκα, ίσως είναι λάθος) οπότε δεν εκλέγεται λόγω εκλογικού συστήματος ( ο Σκανδαλίδης εκλέχθηκε με 13.000 σταυρούς στην Α. Αθηνών.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Ραγκούσης σκοτεινός και μάλιστα λόγω έλλειψης έργου;
    Ρε πάτε καλά;
    Είστε όλοι ταξιτζήδες που γράφετε εδώ ή σας χτύπησε η ζέστη στο κεφάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλαδή για να το πούμε πιο απλά:
    Δε φταίμε εμείς, φταίει ο λαός που δε μας αναγνωρίζει, που είναι φαύλος, ρουσφετάκιας κλπ κλπ.
    Και για να μην τον προσβάλουμε κολάμε και ένα "δε φταίει ο λαός, οι κακοί πολιτικοί έτσι τον έμαθαν." και όλα καλά...

    Ρε κατεβείτε από το αλογάκι σας ρεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έχει πολύ δίκιο έχει το άρθρο...δυστυχώς...

    όμως εγώ επιμένω και θα ξαναψηφίσω Μάνο. Και να σας πω και την αλήθεια ο Τζήμερος δεν με χαλάει και τόσο. Πιο πολύ με χαλάει ο Νικήτας Κακλαμάνης, ο Παυλόπουλος ή ο Τσίπρας και η παρέα του.

    Τα στελέχη της Δράσης και της ΔΗΞΑ είναι σαφώς ανώτερα από όλους τους παλιοκομματικούς τύπους όλων των κομμάτων.

    Και επειδή...η αλπίδε πεθαινει πάντα τελευταία πολύ τους χαίρομαι που το προσπαθούν και θα τους ψηφίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @babis

    Είσαι το χαρακτηριστικό παράδειγμα φανατικού πασόκου ψηφοφόρου. Καμμία επαφή με την πραγματικότητα. Μήπως αναγνωρίζεις και τη φάτσα σου κάπου μέσα σε αυτό το βιντεάκι;

    http://www.youtube.com/watch?v=zykafTuIMKo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. στην ιστορία της ανθρωπότητας τελικά πάντα η μειοψηφία ήταν αυτή που είχε δίκιο/ οσο αντιφατικό και αν είναι αυτο με την έννοια της δημοκρατίας.

    Ακόμα και η γαλλική επανάσταση ξεκίνησε απο μια ελιτιστικη μειοψηφία ...

    αν κάτι ΠΡΕΠΕΙ να γινει στις παρούσες εκλογές είναι να δείξουμε μια αλλαγή νοοτροπίας. δηλαδή να μην πάμε σα ζωα να ψηφίσουμε αυτούς που μας έφεραν εδώ...τους ίδιους και τους ίδιους κομματικούς.

    Εγώ με χαρά θα ψηφίσω Δημ Ξανα/Δράση...και ας είμαι μειοψηφία. ελάχιστα με ενδιαφέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη στναχωριέσαι,κανείς δεν είναι τέλειος.

      Διαγραφή
    2. μα γιατι το λες αυτό?

      εγω βρισκω τον Σαμαρά τέλιο? ή μήπως τον Βενιζέλο. Μπαααα ο Τσιπρας ειναι πιο τέλιος τελικά.

      για καποιο λογο εχουν γραφτει ΤΟΟΟΟΟΣΑΑΑΑ πιο πολλά πραγματα για τον Μανο και τον Τζήμερο του 3% παρά για όλους τους σιχαμενους παλαιοκομματικους μαζι.

      μήπως όλο το παλιο κατεστημένο είναι τόσο τελιο που δεν χρειαζετε σχολιασμό.

      μαλλον έτσι θα είναι ε?

      Διαγραφή
  18. Εγώ πάντως βρήκα τι θα ψηφίσω.

    ΣΥΡΙΖΑ.

    Είναι ο μόνος τρόπος να αρθεί το αδιέξοδο που έχουμε μπει.

    Δεν κάνω απολύτως καμία πλάκα!

    Όποια και αν είναι η κυβέρνηση της 18/6 αν δεν έχει συμμετοχή ο ΣΥΡΙΖΑ, η Αθήνα θα καεί μέσα στο μήνα. Ο μόνος τρόπος να περισσόσουμε το παραμικρό είναι να έχουμε στις 18 Τσίπρα πρωθυπουργό. Όλοι όσοι θέλετε οι διπλανοί σας να ξυπνήσουν απότομα και να δουν την αλήθεια κατάμουτρα, ψηφίστε ΣΥΡΙΖΑ.

    The Boiling Frog Effect

    Αυτό ζούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά, εύχομαι στο ιδανικό κόσμο που ονειρεύεσαι τα παιδιά σου να έχουν υπουργό παιδείας τη Διαμαντοπούλου της φωτοτυπίας, των 48 συμβούλων, των αποσπάσεων την τελευταία μέρα του Αυγούστου, των ΜΑΤ και της προπαγάνδας στην πιο ελεεινή της μορφή.. Ο εκσυγχρονισμός σε όλο του το μεγαλείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έτσι είναι τα πράγματα.
    Εγώ όμως πιστεύω ότι οι μάζες πολλές φορές μπορούν να ακολουθήσουν τους πιο φωτισμένους ανθρώπους.

    Ο Ραγκούσης έχει μεγάλη ευθύνη που έμεινε στο ΠΑΣΟΚ και δεν τόλμησε να πάρει πρωτοβουλίες.
    Το είχα γράψει παλιότερα ότι Ραγκούσης, Μόσιαλος μπορούσαν να βρουν πάρα πολλά κοινά στοιχεία με την ΔΗΜΑΡ και τους Οικολόγους Πράσινους. Από εκεί και πέρα, αν εξαιρέσει κανείς κάποια επιμέρους σημεία, και πάντα στο πλαίσιο μιας ενωτικής προσπάθειας, θα μπορούσαν να βρεθούν σημεία σύγκλισης και με την Δημιουργία Ξανά και την Δράση.

    Σοβαροί, μετριοπαθείς και αξιόπιστοι άνθρωποι μπορούν να συνεννοηθούν χωρίς να λαϊκίζουν και να πολώνουν. Σε έναν τέτοιο φορέα θα μπορούσαν να συμμετάσχουν και πολλά αξιόλογα στελέχη της ΔΗΣΥ (όχι η Ντόρα βέβαια) καθώς και λίγα σοβαρά στελέχη της ΝΔ (π.χ. Χατζηδάκης).

    Είμαι σίγουρος ότι μία τέτοια εθνική ορθολογική συμμαχία θα μπορούσε να αποτελέσει σοβαρό πόλο και θα την ακολουθούσε κάποια στιγμή και η υπόλοιπη μάζα που αρέσκεται στα διπολικά διλήμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η Χ.Α. χαστούκια, ο Τσίπρας λεφτά, ο Σαμαράς χαρτοφυλάκια κι η parapolitiki χολή, κόμπλεξ και οδηγούς συνετής ψήφου.
    1. Ο Μάνος έμεινε έξω γιατί είναι ο δεύτερος (μετά τον Βενιζέλο) αρχηγός κόμματος που αρέσκεται να μας μαλώνει.
    2. Ο Ραγκούσης αν ήθελε να εκλεγεί στην Αθήνα θα έπρεπε να έδινε περισσότερες ιθαγένειες, προφανώς αυτές που έδωσε ήταν λίγες.
    3. Για Σκανδαλίδη-Διαμαντοπούλου έχεις δίκιο, αλλά σκέψου ότι το 13% που έμεινε στο ΠΑΣΟΚ, που είναι η γυμνή βάση του, δεν θα μπορούσε να έβγαζε άλλον από τον ιστορικό του γραμματεά. Εξάλλου μην τους αδικείς, έστειλαν τον Παπουτσή σπίτι του και με διαφορά.
    4. Ο Ματσαγγάνης ξέρεις πολύ καλά ότι είναι ξένο σώμα στη Δημ.Αρ. (ιδεολογικά).
    5. Για τον Φαρμάκη επίσης θα συμφωνήσω ότι είναι κρίμα, αλλά όπως είχες αρθρογραφήσει κι εσύ η Δη.Συ. ψηφίστηκε ως μητσοτακικό κι όχι ως φιλελεύθερο κόμμα.
    6. Ο Μόσιαλος δεν κατέβηκε από επιλογή (προφανώς για να μην πάει άκλαφτος).
    7. Αλέκος, Γιαννίτσης και Παπαδήμος αρνούνται διαρκώς την επιθυμία τους να εμπλακούν. Δεν καταλαβαίνω προς τί η μομφή σε Βενιζέλο-Σαμαρά.
    8. Οι προοδευτικές φωνές του κόμματος άφηναν 2 χρόνια την πασοκαρία να υπερασπίζεται τη σαπίλα του κρατισμού της και δεν πίεσαν για καμία μεταρρύθμιση. Σιγά μην έβγαιναν μπροστά τώρα να εκσυγχρονίσουν το ΠαΣοΚ.
    9. Αυτό για την Ντόρα και τις εσωκομματικές του 2009 ασχολίαστο.... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε parapolitiki.
    Σαν να το χάνεις μου φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. H παραδοση και η κολτουρα της οικογενειας μου,οι σταθερες και αναλοιωτες αξιες της ζωης ,με τοποθετουν σταθερα στο χωρο που βρισκομαι σημερα...Ετσι ο μεγαλος κοματικος μηχανισμος το ΠΑΣΟΚ ,συνεχεια της Ενωσης Κεντρου και των Φιλελευθερων του Ελευθεριου Βενιζελου για να παμε και πιο παλια,αποτελουν τις ιδεολογικες παρακαταθηκες ,την παραδοση και τις αξιες που διατηρουνται σημερα απο τις ταξεις του ΠΑΣΟΚ....Αυτο για το ιδεολογικο περιεχομενο..
    Οσο αφορα το πρακτικο καθημερινο, γιατι η πολιτικη ειναι και το σημερα,ποιος μπορει να με πεισει δηλαδη οτι ο Συριζα η η Δεξια η οτι αλλο αντιπροσωπευει καλυτερα τα συμφεροντα μου? Ενας απλος συνταξιουχος πια ειμαι με αρκετες μειωσεις της συνταξης μου..Ετσι ποιος μπορει να με πεισει οτι η Νδ η ο Τσιπρας δεν θα με οδηγουσε σε περισσοτερη φτωχεια? Εγω ειμαι απολυτα σιγουρος...ασε δε τους νεοκοπους σωτηρες της κομμουνιστικης ουτοπιας...Σημερα μπορω να γραψω 100 λογους για τους οποιους πρεπει να ψηφισουμε ΠΑΣΟΚ..
    Οσο αφορα την κριτικη για τον οπαδισμο που δηθεν εμφανιζω..Απλα σαν οργανωμενο μελος του ΠΑΣΟΚ ξερω που και ποτε θα την κανω...και ναστε σιγουροι οτι αμα δεν πιανει τοπο,αυτοι που παραφερονται αναλαμβανουν τις ευθυνες των..
    Οσο αφορα το προσωπικο οφελος: μηδεν..μαλλον μου χρωστουν σε εργο και χρηματα..εξαλλου ο αγωνας δεν γινετεαι επι προσωπικου...
    Οι ανθρωποι που στηριζουν ΠΑΣΟΚ και ψηφιζουν ΠΑΣΟΚ εχουν κριτικη σκεψη,περιχομενο και κολτουρα..και το επιλεγουν παντα κριτικα..τωρα αν μεσα στι ταξεις υπεισερχονται και λουλουδια 'περιποιημενα"(αυτο για το VIDEO) τι να κανουμε..οταν ο καμπος μεγαλωνει φυτρωνουν και πολλα και απιθανα ζηζανια..δεν γινετε να τους φιλτραρουμε ολους..
    Εξαλλου αυτη ειναι η Ελληνικη πραγματικοτητα .Το παρηγορα σημερα ειναι οτι αρκετα απο αυτα τα ζιζανια εχουν ηδη μετα κομισει...γιαυτο και αερας δροσιας εχει αρχισει και πνεει στην οργνωμενη βαση...Αν δεν φανει στις επικειμενες εκλογες, κοντα ειμαστε,πολυ γρηγορα θα μετρηθει ,εξαλλου απο εκλογες με την κριση που βιωνουμε ορεξη να χουμε, θα εχουμε συχνα πυκνα.Εν πασει περιπτωσει ευχομαι να μην ερθει πολυ συντομα η ομορφη αναμνηση των δυο περιπου ετων που ζησαμε με κυβερνηση ΠΑΣΟΚ στην περιοδο της κρισης γιατι αυτα που ερχοναι θα ειναι απειρως χειροτερεα...Και τοχω γραψει πολλες φορες ,Δεν πηγε στο Γουδι ο Εθναρχης(ενας ειναι ο Εθναρχης ε?) ,αλλα εκεινοι που συνεχισαν την πολιτικη του δημαγωγουντες και λαικιζοντες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οσο εκνευριζεσαι τοσο παρουσιαζεις το πραγματικο σου προσωπο.
    Συνεχισε ετσι πας πολυ καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οι Σοβαροί λαοί εκλέγουν σοβαρούς Κυβερνήτες!
    Ζητείτε σοβαρός λαός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/396/edito-396

    Διαβάστε τι γράφει κι ένας σοβαρός άνθρωπος επιτέλους (από τις τελευταίες φωνές λογικής που μας έμειναν πριν τινάξουμε τα μυαλά μας στον αέρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ 5:24μμ Και αφού είναι τόσο σοβαρός γιατί γράφει στην athens voice?

      Διαγραφή
    2. Γιατί τι παίζει με την athens voice;
      Για λέγε, για λέγε...

      Διαγραφή
  26. Κακά τα ψέμματα, το πρόβλημά μας είναι πρώτα απ' όλα πολιτισμικό. Όποιος τσιρίζει κάθε φορά περισσότερο, γκαρίζει για προδότες του έθνους και για ξένους που μας επιβουλεύονται και υπόσχεται τον ουρανό με τ' άστρα και μάλιστα ακόπως, αποκτά πλεονέκτημα στη κούρσα της εξουσίας.Σε περιόδους κρίσης όπως η τωρινή η κατάσταση χειροτερεύει. Το ότι όλοι αυτοί που αναφέρει στο άρθρο της η παραπολιτική είναι εκτός, ενώ στη πολιτική ζωή κυριαρχούν ο Τσίπρας ο Καμμένος, η Χρυσή Αυγή και ο Σαμαράς δείχνει πως κάτι δεν πάει καλά στη χώρα μας.
    Το ότι στη κρισιμότερη, μεταπολεμικά συγκυρία καλούνται να μας σώσουν όλοι αυτοί οι λεβένταροι φανερώνει και τις πιθανότητες να την σκαπουλάρουμε, πάντως.

    pro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η ιδέα να δοκιμαστεί και μία φορά ένα πολυσυλλεκτικό μεταρρυθμιστικό κόμμα χωρίς να το καταδικάζουμε εκ των προτέρων σας έχει περάσει απ' το μυαλό; Η ιδέα ότι οι πολιτικοί φορείς δεν καθορίζονται μόνο, αλλά και καθορίζουν το δημόσιο λόγο; Θα ήταν άραγε ίδιες οι επιδόσεις των μεταρρυθμιστών εάν υπήρχαν ως πόλος και όχι ως υποσημείωση; Θα είχε την ίδια τύχη η Δράση εάν είχε καταφέρει να προσελκύσει τους μεταρρυθμιστές της ΔΗΜΑΡ, ή ο Ματσαγγάνης και ο Ραγκούσης εάν είχαν τους σταυρούς της Δράσης; Πόσο ακόμα θα τραβήξει το παραμύθι της μετεξέλιξης των κομμάτων, και τίνος την ατζέντα εξυπηρετεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο Γιάννης Ραγκούσης έχει υπάρξει το απόλυτα κορυφαίο στέλεχος του προηγούμενου καθεστώτος. Είναι λοιπόν λογικό και αναμενόμενο να φιλοδοξεί να θέλει να συνεχίσει από ακόμη υψηλότερα αξιώματα να υπηρετεί την πολιτική. Αυτό όμως προϋποθέτει δύο στοιχεία: πρώτα να ξεκαθαρίσει και ο ίδιος με τον εαυτό του και την κοινωνία του ποια είναι η ιδεολογική του ταυτότητα. Οι ίδιες οι πράξεις του σαν πολιτικού έδειξαν ποια είναι αυτή, όμως η ένταξη του σε ένα κεντροαριστερό κόμμα δημιουργεί συγχύσεις και περιπλοκές. Νομίζω ότι πρέπει επιτέλους με γενναιότητα και παρρησία να διαχωρίσει τη θέση του και να ενταχθεί δυναμικά στο πλευρό των δυνάμεων που με την ίδια την πολιτική του υπηρέτησε:της αγοράς και του κεφαλαίου. Το δεύτερο στοιχείο είναι ότι κάποια στιγμή-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!-να νομιμοποιηθεί και από αυτόν τον ρημάδη το λαό. Δεν μπορεί πάντα να περιμένει κάποιος Γιώργος Παπανδρέου να τον διορίζει στο Επικρατείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πάντως Παραπολιτικέ τα πράγματα δεν είναι τόσο μαύρα. Υπάρχουν αρκετές κινήσεις πολιτών που κινούνται στο χώρο την κεντροαριστεράς για την δημιουργία ενός τρίτου πόλου. Και μην ξεχνάς τα αποτελέσματα των Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών (Μπουτάρης, Καμίνης, Τατούλης) που δείχνουν ότι υπάρχει προοπτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ 8:56μμ Δεν ξέρω για τον Μπουτάρη-που μοιάζει συμπαθής-, δεν ξέρω για τον Τατούλη-που μοιάζει αντιπαθής-αλλά για τον Καμίνη μπορώ να διαβεβαιώσω ότι στις επόμενες εκλογές όχι την ψήφο της δικιάς μου γυναίκας δεν θα βρει αλλά ούτε της δικιάς του. Δεν μπορώ ποτέ στη ζωή μου να θυμηθώ μια Αθήνα τόσο ζοφερή, τόσο βρώμικη, τόσο αποκρουστική, τόσο ελεεινή και τρισάθλια. Και να σκεφτεί κανείς ότι τον αντιμετωπίσαμε με πολύ συμπάθεια, παρόλη την επιφύλαξη μας ότι τον είχε εγκρίνει ο Παπανδρέου που όσο και να το κάνεις καλό αυτό και εγγύηση για κάτι καλό δεν μπορούσε νάναι αλλά μάλλον το εντελώς αντίθετο. Η μορφή του Καμίνη έπαψε πια να προκαλεί οργή-γεννά αισθήματα απόλυτης αδιαφορίας, σαν αυτής που ο ίδιος επιδεικνύει-τον βοηθάει φυσικά και η έμφυτη ανικανότητα του κρατικοδίαιτου χαρτογιακά. Μετά τον Παπανδρέου η μελαγχολικότερη μορφή αυτής της δραματικής τριετίας.

      Διαγραφή
  30. Μία ερώτηση σχετικά με τον Μόσιαλο: Στα λόγια όλα καλά. Στην πράξη πως ακριβώς πολέμησε τον κρατισμό? Με το να διαδεχθεί Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό (Πεταλωτή), ως Υπουργός, ζητώντας έξτρα... Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό (Τόλκα) και δεύτερο Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης (Στεφάνου) στον ήδη υπάρχοντα (Πετρουλάκη)?

    Πως ακριβώς υπηρέτησε την μεταρρυθμιστική του λογική στην πράξη? Κοπανώντας την πρώτος πρώτος από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ? Αν τόλμαγε ας κατέβαινε στις εκλογές και ας μην ήταν ρίψασπις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ζήλεψα το αρχικό άρθρο για την καθαρότητα των σκέψεων και το ωραίο συγγραφικό στιλ (λιτό ύφος και (αυτο)σαρκασμός του χώρου- του χώρου μας).

    Δημήτρης Φύσσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή