Η αξιοπιστία της χώρας και ο Αντώνης Σαμαράς

10.10.12

Στη σύντομη δήλωση του μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης του με την Άγκελα Μέρκελ, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, μεταξύ άλλων, δήλωσε:

(...)Ήδη αναγνωρίζεται από όλους ότι η Ελλάδα έχει αλλάξει σελίδα και ότι η εικόνα της στο εξωτερικό έχει βελτιωθεί σημαντικά. Το πιστοποιεί άλλωστε και η χθεσινή αναφορά του Eurogroup στη χώρα μας.Επίσης η αξιοπιστία μας έχει αυξηθεί...


...εντυπωσιακά. (...)Σήμερα υποδεχτήκαμε μια φίλη της χώρας και ανοίξαμε μια νέα σελίδα στις σχέσεις Ελλάδας και Γερμανίας, αλλά και για την ευρωπαϊκή μας πορεία.

Μπορεί να μας εξηγήσει ο κ.Σαμαράς με ποιον τρόπο η Ελλάδα έχει "αλλάξει σελίδα"; Τι μεσολάβησε κι έχει βελτιωθεί σημαντικά η εικόνα της χώρας; Τι συνέβη και η αξιοπιστία της χώρας αυξήθηκε σημαντικά;

Το μόνο που έχει συμβεί τον τελευταίο καιρό είναι ότι ο ίδιος ο Σαμαράς έχει αλλάξει το σύνολο των απόψεων του, υποστηρίζει θερμά ένα πιο σκληρό πακέτο μέτρων από αυτά που έφεραν οι κυβερνήσεις Παπανδρέου και Παπαδήμου και τα βάζει με οποιονδήποτε εκφέρει "αντιμνημονιακό" λόγο.

Αν η αξιοπιστία της χώρας έχει βελτιωθεί, αυτό μπορεί μονάχα να οφείλεται στο ότι ο ίδιος έπαψε να προκαλεί την οργή των συντηρητικών συντρόφων του με τις υστερικές κραυγές του κατά του Μνημονίου και της τρόικας.

Θα μπορούσα να χειροκροτήσω τον Σαμαρά για την υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης στάσης, αν προεκλογικά δεν είχε υποσχεθεί λαγούς και πετραχήλια σε διάφορες κοινωνικές κι επαγγελματικές ομάδες. Ακόμα κι αν πράγματι ο Έλληνας πρωθυπουργός μοιάζει εσχάτως πιο αξιόπιστος στα μάτια των εταίρων μας, το εσωτερικό ακροατήριο δεν δείχνει να υποδέχεται με ανάλογο "ενθουσιασμό" τη μνημονιακή στροφή του.

Δεν είναι ούτε λιγότερο πατριώτες ούτε "δραχμολάγνοι" όσοι αρνούνται να δουν με καλό μάτι τις προσπάθειες του πιο δραστήριου συκοφάντη της εθνικής προσπάθειας των τελευταίων ετών. Μοίρα κακή ταύτισε την επιτυχία της κυβέρνησης του με την εξασφάλιση της ελάχιστης επιβίωσης της χώρας.

Ας ευχηθούμε ότι οι αποφάσεις της ηγεσίας της Ευρώπης θα επιβεβαιώσουν ότι αξίζει κανείς να ανεχθεί μέχρι κι έναν Αντώνη Σαμαρά, για να παραμείνει ενεργός μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του πιο πετυχημένου ουτοπικού εγχειρήματος των τελευταίων δεκαετιών.

52 σχόλια:

  1. Παραπολιτικη . Δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα η άποψη σου. επιτέλους ότι εχει γίνει στο παρελθόν , τώρα πρέπει να στηρίξουμε την κυβέρνηση σαμαρα. Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Πρέπει να πετύχει αυτη η κυβέρνηση . Ελπίζω να το θες και εσύ και να ξεχνάς που και που την λατρεία σου για τον Γαπ για να δεις τα πράγματα πιο ρεαλιστικά. Η μερκελ γουστάρει σαμαρα και μισουσε τον Γαπ. Αυτο είναι καλό για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ωραια τα λες;...καθαρισαμε ετσι;......μα ο ΓΑΠ δεν ηταν αυτος που εφαρμοσε ακριβως οτι του λεγε η τροικα με τη Μερκελ μπροσταρη;...και εμεις εδω τον αποκαλουσαμε Τσολακογλου....και ανθρωπο των ξενων προδοτη και τετοια.....τωρα ξαφνικα ειναι πλεονεκτημα η καλη σχεση με τη Μερκελ ενω τοτε ηταν λογος για εκτλεστικο απόσπασμα;....ωραια λογικη μπραβο...

      Διαγραφή
    2. ωραίοι είναι ορισμένοι. ό,τι έγινε έγινε. τώρα να στηρίξουμε τον σαμαρά! μωρέ εμείς να τον στηρίξουμε, αυτός και τα σαμαρόπαιδα πότε θα μας ζητήσουν καμιά συγγνώμη; το "ουδείς αναμάρτητος" ενώπιον της μέρκελ δεν φτάνει...τα ίδια βεβαίως ισχύουν και για τα βενιζελάκια, τα δημαράκια και όλα τα σκατουλάκια που σήμερα "στηρίζουν σαμαρά"

      Διαγραφή
    3. 1054 γέλασα όταν διάβασα ότι ο Γαπ εφάρμοσε το μνημόνιο. Δηλαδή έπιασε την φοροδιαφυγή , άνοιξε τα κλειστά επαγγέλματα, έκοψε κράτος, έκανε μεταρρυθμίσεις και μας τρελανε στις ιδιωτικοποιήσεις. Και δεν μιλούσε όλη την ώρα για ευροομολογα και δημοψηφίσματα και για την ερημοποίηση της Μεσογείου,. Ο Γαπ δεν ήταν προδότης ούτε τσολακογλου ήταν απλώς παρά παρά παρά πολύ λίγος. Και για αυτο η μερκελ δεν τον ήθελε να τον βλέπει μπροστά της.

      Διαγραφή
    4. @1:02
      Πήγε το πρωτογενές έλλειμμα από τα 25 δις που το άφησε ο πανύβλακας ο μπουγάτσας στα 5. Η Μέρκελ το αναγνώρισε. Εσύ γέλα, είναι γνωστή άλλωστε η τάση των ηλιθίων να γελούν χωρίς λόγο.

      Διαγραφή
    5. @ 10/10/2012 9.38

      " ... Η Μέρκελ γουστάρει Σαμαρά και μισούσε τον ΓΑΠ.
      Αυτό είναι καλό γιά μας ... "
      Πες μου ποιός σε "αγαπά", να σου πω ποιός είσαι !
      Το πρόβλημα είναι ποιοί είμαστε “εμείς” .
      Προφανώς δεν είναι η Ελλάδα.
      Αισχος χατζηαβάτηδες .

      “ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ»
      «ΘΑ ΠΑΛΑΙΨΩ, ΚΙ' ΑΣ ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΓΩ»

      Διαγραφή
    6. @ 10/10/2012 1.02 μ.μ.

      Ο ΓΑΠ πολλά κατάφερε, πολλά θέλησε και δεν κατάφερε,
      γιατί ήτανε ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ, με ΟΛΟΥΣ εναντίον του
      ( Μ.Μ.Ε., κρατικός "μηχανισμός", όλος ο αντιμνημονιακός
      "πολιτικός κόσμος" μαζί και οι καλτσοδέτες ).
      Και φυσικά και τον "κρατικό" μηχανισμό με τα προνόμιά του .
      Σήμερα έχει καταφέρει ο ΓΑΠ, ο Σαμαράς να ΛΕΕΙ πως θέλει
      να σώσει την χώρα από την "δραχμή" και να κάνει
      εξυγειαντικές μεταρρυθμίσεις, να συνεχιστεί το μνημόνιο.
      Αμφιβάλλω αν θέλει και πολύ περισσότερο αν τα καταφέρει.
      Μακάρι να έχω εγώ λάθος .

      Θ.Τ.

      Διαγραφή
  2. Το δίλημμα είναι πολύ απλό μα πάρα πολύ απλό. Σαμαράς και θυσίες ή επιστροφή στη δραχμή. Μαυρο ή άσπρο γκρι δυστυχως δεν υπάρχει κι ας λέει οτι θέλει ο Τσιπρας και η Χρυσή Αυγή δηλαδή οι δύο μεγάλοι πολιτικοι πόλοι μετά τον Σαμαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το καλό για το Σαμαρά είναι ότι διαδέχτηκε την εκ των πραγμάτων χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης-τουλάχιστον!- δηλαδή αυτή του Γιώργου Παπανδρέου-ο τραπεζίτης δεν μετράει σαν νόμιμη κοινοβουλευτική κυβέρνηση αλλά σαν παραπραξικόπημα-και έτσι η σύγκριση είναι εύκολη αν και διανύει μόνο τον τέταρτο μήνα θητείας της και ποτέ δεν ξέρεις αν μέχρι και εφόσον ποτέ φτάσει τη διετία-προσωπικά αμφιβάλλω όπως και εύχομαι άλλωστε-πώς θα εξελιχθεί η κατηφόρα της, που φαίνεται προδιαγεγραμμένη. Το βίωμα πάντως που λέγεται κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου δεν νομίζω ότι την επόμενη εκατονταετία θα το ξαναζήσουμε. Δεν το θέλει κανείς, ούτε τα πιο μοχθηρά στοιχεία του σύμπαντος. Μια φορά κάθε εκατό, διακόσια χρόνια για ένα λαό είναι ήδη πολύ μεγάλη δοκιμασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ 10.20 έχεις απόλυτο δίκιο. Πράγματι, ούτε τα πιο μοχθηρά στοιχεία δε θα ήθελαν τη μόνη κυβέρνηση στη μεταπολίτευση που έκανε έστω 2-3 κολοβές μεταρρυθμίσεις, που έκοψε τα παράνομα επιδόματα, τις συντάξεις των πεθαμένων, που κατήργησε καμιά 200αριά βλαχοδήμαρχους, που τα έβαλε με ταξιτζήδες, φορτηγατζήδες, φαρμακοποιούς, που σε έκανε να ξέρεις κάθε στιγμή που ξοδεύονται τα χρήματα του δημοσίου (διαύγεια), που εφάρμοσε το παντού ΑΣΕΠ, που σταμάτησε την αθλιότηττα των stage κλπ κλπ...Όντως, στην "ευλογημένη" χώρα μου μόνο τα μοχθηρά στοιχεία κάνουν πάντα αυτό που θέλουν...

      Διαγραφή
    2. @ 11.20πμ Ναι μωρέ, έχεις δίκιο: όλο το κακό στην Ελλάδα οι ταξιτζήδες και οι φαρμακοποιοί το έκαναν. Και όντως με έκανε να ξέρω που ξοδεύονται τα χρήματα του δημοσίου αρκεί να μη μάθω ποτέ που ξοδεύτηκαν τα χρήματα του ΥΠΕΞ και όλοι στα γραφεία του μέσω ΑΣΕΠ προσλήφθηκαν. Και ναι, ΕΚΟΨΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΕΘΑΜΕΝΩΝ ΑΦΟΥ ΕΚΟΨΕ ΠΡΩΤΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΖΩΝΤΑΝΩΝ. Θα μείνεις από λιβάνι στο τέλος και η απογοήτευση θα σου μαραζώσει τη καρδιά: όχι γιατί θα έχει "σωθεί" ο Παπανδρέου αλλά γιατί θα σου έχει "σωθεί" το λιβάνι. Κράτα κάτι και για το γιό του να λιβανίσεις, μην το κάψεις όλο για το ΓΑΠ.

      Διαγραφή
    3. ε βαιβαια συνταξη τωρα για ολους , η καλυτερα μονο για ορισμενους ? την ποια χασανε τωρα - στα 50 κατωτατη στα 1400 € εφ απαξ 60 χιλ. κ βαλε , κ θα ειναι η καλυτερη κυβερνηση , κ οι ποιο αδικημενοι εινα φαρμακοποιοι κ ταξιτζηδες βαιβαια

      Διαγραφή
    4. @paparology 10:20

      Μήπως μπορείς να μας εξηγήσεις τι διαφορετικό κάνει η παρούσα κυβέρνηση από την "χειρότερη της μεταπολίτευσης" του Παπανδρέου;

      Παρεμπιπτόντως τον τίτλο τον έχει καπαρώσει ο καταλληλότερος πρωθυπουργός της καρδιάς σου οπότε μόνο καταχρηστικά χρησιμοποιείται για οποιονδήποτε άλλο.

      Διαγραφή
    5. @paparology5:12μμ Αν και δεν είμαι αυτός που εννοείς και να και δεν θα μπορούσα ποτέ να γίνω απολογητής του Σαμαρά-δεν στέργω, πώς να στο πω;-υπάρχει κάτι διαφορετικό ανάμεσα σε όλες τις άλλες κυβερνήσεις που έπονται ή που προηγήθηκαν του Παπανδρέου: η ΠΡΟΔΟΣΙΑ, που είναι όλη δική του. Είναι ο άνθρωπος που άνοιξε την πόρτα του τρελοκομείου, χωρίς να αγγίξει συναισθηματικά, ψυχικά ούτε στο ελάχιστο. Η συνειδητή ξενοφροσύνη του δεν του επιτρέπει συναισθηματικές προσεγγίσεις. Ο άνθρωπος αυτός είναι killer, είναι ψυχρός και αδίστακτος εκτελεστής. Όλοι οι υπόλοιποι, όσο κακοί και νάναι, όσο φρικτοί και ανίκανοι σαν πολιτικοί, όσο λίγοι και μειονεκτικοί πάντα θα υπερτερούν απέναντι του: δεν εγκλημάτισαν συνειδητά και προγραμματισμένα όπως αυτός.

      Υ.Γ. Ποτέ δεν είχα πρωθυπουργό της καρδιάς μου: δεν είμαι από την πάστα που φτιάχνονται οι προσωπολάτρες και οι μοναρχικοί. Το θεωρώ καθήκον μου να κτυπώ έναν πολιτικό αλλά κατάντια να τον υμνώ-δεν τόχω κάνει ποτέ και για κανένα. Αυτοί που το έχουν κάνει, μαζί με το τσεκ, ας μοιραστούν και τη ντροπή αυτής της κατάντιας.

      Διαγραφή
    6. @paparology 9:13

      Έλα που δεν είσαι αυτός που νομίζω. Πάρτο απόφαση, είμαι εξυπνότερος από σένα και δε μου ξεφεύγεις με τίποτα. Θα σε pwnάρω όπου σε βρω, το 'χω κάνει τάμα στην παναγιά την παπαρολόγισσα.

      Το κόμπλεξ σου με τον Παπανδρέου το ξέρω, δε χρειάζεται να γράφεις κατεβατά ερασιτεχνικής ψυχανάλυσης του κ@λου για να μου αποδείξεις πόσο κομπλεξικός μ@λ@κας είσαι. Τι διαφορετικό κάνει ο Σαμαράς θέλω να μου πεις.

      Διαγραφή
    7. 10 Οκτωβρίου 2012 9:13 μ.μ.,
      και ο Ελληνάρας, προδότες ονειρεύεται...

      Διαγραφή
  4. ΜΙΑ είναι η αλήθεια. Όταν είσαι αντιπολίτευση, είσαι αντι-Μνημονιακος. Όταν πάρεις την εξουσία μεταμορφωνεσαι σε Μνημονιακο.
    Τα ενδιάμεσα, είναι προσωπικές ή μικροκομματικές στρατηγικές, ατόμων που χωρίς κάποιου είδους "οφιτσιο" η εξουσία, νοιώθουν άδειοι, φτωχοι ή παθαίνουν κατάθλιψη.
    Κοινώς: δουλεύουν τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκείνο που άλλαξε ειναι οτι επικεφαλης της κυβερνησης ειναι καποιος που πιστευει στην Ευρωπαική Ομοσπονδία και όχι την παγκόσμια διακυβέρνηση.
    Διαφωνίες για τα ενδεικνυόμενα μέτρα μπορεί να υπάρχουν αλλά για τους εταίρους μας περισσότερη σημασία έχει σε ποιόν θεό πιστεύεις.
    Οι οπαδοί της παγκόσμιας διακυβέρνησης,δηλαδή του ελέγχου της Ευρώπης από εξωευρωπαικές δυνάμεις είναι φύσει και θέσει απόβλητοι και αναξίόπιστοι στην ΕΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ 10:46πμ Φίλε μου υποκλίνομαι! Έπιασες την απόλυτη ουσία του παπανδρεϊκού εγχειρήματος-ουσιατικά μια παρέμβαση, ένα sui generis πραξικόπημα μέσα στην Ευρωζώνη από τον αμερικανικό παράγοντα μέσα από το ανδρείκελο που είχε εγκαταστήσει στην Ελλάδα. Σίγουρα η ανατροπή αυτής της κατάστασης δεν είναι μια εύκολη υπόθεση, γιατί έχουν δημιουργηθεί δύσκαμπτα τετελεσμένα αλλά η προσπάθεια της Ευρώπης να ξεφύγει από την μέγγενη που εγκατέστησε η υπερδύναμη αξίζει να επιχειρηθεί αν όχι για τίποτε άλλο παρά για την υστεροφημία του πολιτικού προσωπικού της Ευρώπης-δίνω ιδιαίτερα εύσημα γι'αυτό στον Σαρκοζύ ιδιαίτερα για τα πολύ καλά αντανακλαστικά του το Νοέμβρη του 2011 στις Κάννες.

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!
      Τότε, με αυτά που λέτε, η Μέρκελ που απαίτησε τη συμμετοχή των Αμερικανών στον ευρωπαικό μηχανισμό διάσωσης τον οποίο τον έφτιαξε μετά από πολλές πιέσεις,
      η Μέρκελ που πριν το μηχανισμό ζητούσε από το 2008 να μπούμε στο ΔΝΤ απευθείας,
      είναι ο αρχιπράκτορας των Αμερικανών!!!!!
      χαχαχαχαχα!!!!!!

      Διαγραφή
    3. @ 2:54μμ Όχι κατ'ανάγκη. Χάρη στους Αμερικανούς γίνεται η κυρίαρχη τοπική δύναμη της Ευρώπης και δεν χρειάζεται συνεταίρους για να μοιράζεται αυτή τη δύναμη. Το πολύ-πολύ να το μοιραστεί με τους Αμερικανούς.

      Διαγραφή
    4. 10 Οκτωβρίου 2012 3:14 μ.μ.
      Οπότε, τι λέει το σενάριο; Η Μέρκελ κατόπιν συνεννόησης με τους Αμερικανούς δεν ήθελε να ακούει για ευρωπαικό μηχανισμό στήριξης επί έξι μήνες και οι Αμερικάνοι έβαλαν τον άλλο πράκτορά τους, τον Παπανδρέου για να την πείσει;

      Διαγραφή
  6. "...της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του πιο πετυχημένου ουτοπικού εγχειρήματος των τελευταίων δεκαετιών..."

    O φιλευρωπαισμος σου Παραπολιτικε εφτασε στα ορια της γελοιοτητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Παραπολιτικέ θεωρώ ότι το άρθρο είναι εμπαθές.
    Η χώρα έχει αποκτήσει πράγματι σοβαρότητα και αξιοπιστία και έχει οριστικά αλλάξει σελίδα. Τρανό παράδειγμα άλλωστε αποτελεί και το πρώτο ολοκληρωμένο νομοθέτημα που έφερε η κυβέρνηση Σαμαρά. Μιλάω για την ουσιαστική κατάργηση του νόμου Διαμαντοπούλου για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Την μία και μοναδική μεταρρύθμιση που δεν μας επέβαλλε η τρόικα. Οι αξιότιμοι πρυτάνεις, των καλύτερων ίσως πανεπιστημίων του κόσμου, μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι, τίποτε δεν θα χαλάσει την ειδυλλιακή εικόνα των πανεπιστημίων τους.
    Άλλη μία σοβαρή παρέμβαση της κυβέρνησης Σαμαρά είναι επανασύσταση του τόσο σημαντικού υπουργείου Μακεδονίας Θράκης, που με τις διευρυμένες αρμοδιότητες του συμβάλλει καθοριστικά στην επιτάχυνση των μεταρρυθμίσεων.
    Θα μπορούσαν ορισμένοι κακόπιστοι να ισχυριστούν ότι η κυβέρνηση , εκτός των παραπάνω, τρείς μήνες τώρα δεν έχει πάρει καμία απολύτως απόφαση πλην κάποιων μικρών εξαιρέσεων όπως π.χ. τις προσλήψεις των κ. Λιάτσου, κα. Ιακωβίδου σε ΕΡΤ και υπουργείου Δικαιοσύνης αντίστοιχα. Θα τους απαντήσω με απλά λόγια, οι άνθρωποι κλειδιά στις κατάλληλες θέσεις είναι που κάνουν τη διαφορά.
    Θα ήθελα επίσης να θυμίσω στους διάφορους κακόπιστους, σ’ αυτούς είσαι και εσύ Παραπολιτικέ, ότι έχει ήδη ξεκινήσει η εξοικονόμηση των περίφημων 18δις από τις σπατάλες του Δημοσίου, που πολλοί ειρωνεύτηκαν. Οι εξαγγελίες του Ζαππείου εφαρμόζονται χωρίς καμία απολύτως απόκλιση. Τρανταχτό παράδειγμα είναι το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης που δαπάνησε μόνο 700 ευρώ για τα καθίσματα στο φυλάκιο.
    Απ’ όλα τα παραπάνω μπορεί εύκολα να καταλάβει κανείς, ότι στη χώρα γίνονται τεράστιες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις, ποτέ δεν έχουν γίνει τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρόνο.
    Κλείνοντας και για να σε πείσω αγαπητέ Παραπολιτικέ για την ορθότητα των λόγων μου θα σου πρότεινα να παρακολουθήσεις το έγκυρο και αξιόπιστο Μεγάλο δελτίο ειδήσεων όπου γίνεται αναλυτική παρουσίαση του κολοσσιαίου έργου της κυβέρνησης μας.
    Με εκτίμηση,
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Γ.Π. Βρες καλύτερα επιχειρήματα. Ο Σαμαράς μπορεί να σου δώσει άφθονα. Πάντως επιχείρημα δεν είναι η έστω δειλή και διακριτικότατη αλλαγή στο χουντόφρονα νόμο της απολύτως αποτυχημένης σε κάθε τομέα του Υπουργείου της Διαμαντοπούλου, ούτε η επιβεβλημένη ανασύσταση του Υπουργείου Μακεδονίας και-το τονίζω ιδιαίτερα αυτό-ΘΡΑΚΗΣ. Και ασφαλώς είναι αστείο να μένεις στην όντως γελοίες περιπτώσεις των Λιάτσου και ΚοκοκοκοΙακωβίδου όταν υπάρχει ο Κούλογλου-σιγλα το σοβαρό άτομο!-ή η ξεματιάστρα Στάη-σιγά τη γαλαζοόμματη!

      Διαγραφή
    2. ΓΠ, σου ξεφυγε ακομη μια μεγαλη μεταρρυθμιση του μεγαλου ηγετη. Ξαναγραψε στα μητρωα της παραταξης τον Βαψομαλια Λυμπεροπουλο ωστε να ενισχυσει τις μεταρρυθμιστικες αποφασιστικες κινησεις του.
      =======
      Οι 6 Λογοι που ο Βενιζελος εχασε το παιχνιδι πριν ξεκινησει.
      Pame-mazi.blogspot.gr

      Διαγραφή
    3. Yπαρχει και ο Ξενιος Διας ως δειγμα καπολεμησης της αντεθνικης πολιτικης Παπανδρεου δημιουργιας μειονοτητων στο εδαφος της Ελλαδος για λογαριασμο ξενων δυναμεων.

      Διαγραφή
  8. 11.16 στο χωριό μου λένε "3 πλιά κι ένα τσιονι κυνηγούσαν τον Αντώνη"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @11:16 π.μ. Αγαπητέ δυστυχώς στερούμαι καλύτερων επιχειρημάτων. Θα μπορούσες όμως να μας φωτίσεις εσύ.
    Με την αναφορά σου στο "χουντόφρονα νόμο"(sic) Διαμαντοπούλου θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου. Από την ημέρα που εξασφαλίστηκε η απρόσκοπτη και ανέφελη λειτουργία των πανεπιστημίων μας, με την κατάργηση του "χουντόφρονα νόμου" , παρατηρείτε σημαντική διαρροή φοιτητών από τα λεγόμενα "καλά" πανεπιστήμια (Harvard, Yale, M.I.T., Oxford, Cambridge, L.S.E. κλπ.) προς τα ελληνικά Α.Ε.Ι. Εύγε!
    Ακόμα θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι σαν γνήσιος Θεσσαλονικιός και Μακεδόνας, ότι από την ήμερα επανασύστασης του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης κοιμάμαι πιο ήσυχος. Ας είναι καλά ο Σαμαράς.
    Με εκτίμηση,
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ 12:12μμ Με τσάκισες! Μη περιμένεις απάντηση, είμαι νοκ αουτ!Η κυρία αυτή, που παρεμπιπτόντως ενώ έκανε τόσο τέλεια τα πανεπιστήμια τελικά εγκατέλειψε την Ελλάδα για να πάει για γεροντική επιμόρφωση σε ξένα(αντιστρέφω το επιχείρημα σου διπλά αν κατάλαβες)κατάργησε το πανεπιστημιακό άσυλο,ένα κατοχυρωμένο δικαίωμα που υπάρχει στην Ευρώπη από τα χρόνια ήδη του Μεσαίωνα. Και το έκανε όχι καθαυτό επειδή την ενδιέφερε να φέρει ησυχία, τάξη κι ασφάλεια από τους μπαχαλάκηδες αλλά για να δώσει ένα νομοθετικό πλαίσιο έτοιμο όταν θα έρθουν οι ιδιώτες στα πανεπιστήμια. Προετοίμασε λοιπόν το έδαφος η κυρία μια χαρά. Δεν ξέρω τι γίνεται στη θεσσαλονίκη αλλά στην Αθήνα από όταν ψηφίστηκε ο νόμος της κυρίας περιέργως τα πανεπιστήμια άδειασαν μεν από μπαχαλάκηδες αλλά γέμισαν από πρεζόνια-η Πανεπιστημίου, το νεοκλασικό του Καποδιστριακού και η Ακαδημία είναι πια στέκια ναρκομανών και ναρκεμπόρων και μάλιστα αλλοδαπών. Είναι η δεύτερη φάση του σχεδίου: απαξίωση του χώρου των πανεπιστημίων με άλλο τρόπο. Θα μπουν οι ιδιωτικές εταιρείες ασφάλειας που τις φέρουν δίκην χορηγείας οι ιδιώτες που θα ορίζουν και τα προγράμματα σπουδών κατά τις στρατηγικές που σχεδιάζουν-εδώ θα συντελεστεί και ο θάνατος των ανθρωπιστικών-τόσο λίγο παραγωγικές και κερδοφόρες!-σπουδών. μεγάλη κουβέντα!

      Για το θέμα του Υπουργείου Βορείου Ελλάδας δεν ξέρω πώς νιώθεις ή πώς θέλεις να πιστεύεις πως νιώθεις ή πώς θέλεις και να νιώθεις αλλά τόνισα το θέμα ΘΡΑΚΗ. Αν μπορείς να το συλλάβεις αυτό, αν θέλεις να το συλλάβεις, έχει καλώς αν όχι πήγαινε στη Μινεσσότα, θα νιώσεις ακόμη ασφαλέστερος.

      Διαγραφή
    2. @paparology 1:49

      Εκτός από το να την έχει στον τίτλο τι ακριβώς κάνει για τη ΘΡΑΚΗ το υπουργείο; Το λέω γιατί σε βλέπω να το τονίζεις πολύ. Δεν πιστεύω να λες απλά παπαριές, δεν το συνηθίζεις.

      Διαγραφή
    3. @1:49 μ.μ. Αγαπητέ μου 1:49μ.μ. επειδή ανοίγεις ένα μεγάλο θέμα θα ήθελα να σου πω πως από τα λίγα που γνωρίζω το "πανεπιστημιακό άσυλο" όπως το αντιλαμβανόμαστε στην Ελλάδα, δηλαδή την αναστολή του ποινικού κώδικα στους πανεπιστημιακούς χώρους δεν ισχύει πουθενά στον κόσμο. Πανεπιστημιακό άσυλο δηλαδή, η ελεύθερη διακίνηση ιδεών και έκφρασης, υπάρχει σ’ όλα τα σύγχρονα κράτη και είναι νομικά κατοχυρωμένο. Επίσης θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι καταβολές του είναι από την εποχή του Μεσαίωνα και την ίδρυση των πρώτων πανεπιστημίων. Αυτό όμως δεν έχει καμία απολύτως σχέση μ’ αυτό που ισχύει στην Ελλάδα που είναι άσυλο στην κοινή εγκληματικότητα.
      Τώρα όσον αφορά τους ιδιώτες στην εκπαίδευση θα σου πω τα εξής, είμαι υπερήφανος που είμαι απόφοιτος ενός ιδιωτικού , μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, σχολείου στη Θεσσαλονίκη που έχει ιστορία πάνω από 120 χρόνια, όπως επίσης είμαι υπερήφανος που και τα παιδιά μου, η τρίτη γενιά, φοιτούν στο ίδιο σχολείο. Ένα σχολείο πρότυπο με διεθνή αναγνώριση. Έξίσου υπερήφανοι και δικαίως, είναι και όλοι οι απόφοιτοι του δημόσιου Περαματικού Σχολείου Θεσσααλονίκης, ενός απο τα καλύτερα σχολεία στην Ελλάδα. Η ιδιωτική εκπαίδευση όταν δεν έχει ως κίνητρο το κέρδος είναι το λιγότερο θεμιτή. Όσον αφορά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα σου πω το εξής, θεωρώ εντελώς ξεπερασμένη αυτή την συζήτηση. Έχω σπουδάσει σ’ ένα δημόσιο πανεπιστήμιο στη Ελλάδα και σε μια σχολή που για τα δικά μας δεδομένα θεωρείται πολύ καλή, σε σχέση όμως με το ιδιωτικό πανεπιστήμιο του εξωτερικού που έκανα το μεταπτυχιακό μου δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση, η νύχτα με την ημέρα. Το καλό δημόσιο πανεπιστήμιο ή σχολείο δεν έχει να χάσει τίποτε απολύτως από ένα καλό ιδιωτικό, όπως επίσης ένα κακό δημόσιο πανεπιστήμιο ή σχολείο, δυστυχώς η πλειονότητα, δεν έχει να προσφέρει τίποτε μαζί με τα κακά ιδιωτικά.
      Τέλος θεωρώ περιττό να συνεχίσω την συζήτηση για το υπουργείο, γλάστρα, Μακεδονίας Θράκης και θα σου πρότεινα, αν μου το επιτρέπεις, να σταματήσεις και εσύ γιατί εκτίθεσαι. Είναι ένα υπουργείο που η μοναδική του προσφορά είναι να ικανοποιεί τη ματαιοδοξία και τα ρουσφέτια κάποιων τοπικών πολιτικών.
      Γ.Π.

      Διαγραφή

  10. "φίλε" 10:20.

    μάλλον δεν ζούμε στην ίδια χώρα, γιατί ειλικρικά με κάνεις να χάνω τα..λόγια μου. Φίλε μου τι ΑΚΡΙΒΩΣ( γράψε μας έστω και ένα),έκανε η κυβερνηση Παπανδρέου που δεν σου..άρεσε;

    Γράψε μου κάτι συγκεκριμένο και αποδεικτέο.

    Ποιο; μήπως ότι από την..παραμονή είχαν αρχίσει το πριόνισμα;
    Ποιο; Μήπως δεν...εμπόδισε τους λαθροεπιβάτες της διαπλοκής να βγάλουν τα λεφτά τους έξω ΑΜΕΣΩΣ!! μετά τις εκλογές;
    Μήπως επειδή ζήτησε ΦΩΩΩΩΩΣ ; Περισσότερο ΦΩΣ;
    Μήπως επειδή δεν του άρεσε το ..Κολονάκι και άρχισε να ψάχνει για αποδείξεις;
    Μήπως δεν του άρεσε να βλέπει του ΜΜΕνάδες να μπαίνουν στο γραφείο του, όπως είχαν μάθει;

    Μήπως τελικά Σου..σκότωσε και εσένα τον πατέρα σου ,όπως και τόσων άλλων που ήταν..ορφανοί;
    Φίλε με δυό λόγια: Όταν μπαίνει στο νοσοκομείο ένας τραυματισμένος με πολλά κατάγματα και ..καρδιακά προβλήματα, λογικό είναι ο γιατρός να ξεκινήσει για τη θεραπεία της καρδιάς(φοροδιαφυγή), και επειδή είμαι λίγο ..κακόπιστος θα μπορούσες να μου πεις: Τι δουλειά κάνεις και πόσο φόρο πλήρωσες τα τρία τελευταία χρόνια;
    ΥΓ.
    Ευχαριστώ που δεν θα ...απαντήσεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Κλείνοντας, θα ήθελα να πω -το ανέφερα και προηγουμένως- υπάρχουν πρόοδοι. Από το 2009 έως το 2011, το πρωτογενές έλλειμμα από -10% έχει μειωθεί στο – 2%, ένα πρώτο θέμα. Επίσης, το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών έχει εξισορροπηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό. Όλα αυτά είναι θέματα τα οποία μας δείχνουν με κάθε σαφήνεια ότι πολλά έχουν επιτευχθεί, τα μέτρα, πολλά από τα οποία ήταν αναγκαία για τους ανθρώπους, ήταν πάρα πολύ σκληρά σαν μέτρα, αλλά είμαι απόλυτα πεπεισμένη ότι αυτός ο δύσκολος δρόμος άξιζε τον κόπο. Η Γερμανία θέλει να είναι ένας καλός εταίρος και ένας πραγματικός φίλος."

    Κάπως έτσι χτίζεται η αξιοπιστία της χώρας μετά τα τάρταρα όπου την οδήγησε η καταστροφική κυβέρνηση καραμανλή. Και ο μετανιωμένος πολιτικάντης του "αντιμνημονίου" καμαρώνει σαν το γύφτικο σκεπάρνι. Στο μεταξύ ο ίδιος το μόνο που έχει πετύχει μέχρι τώρα ως πρωθυπουργός είναι το "εύχομαι και ελπίζω να παραμείνει η Ελλάδα στο ευρώ" και με τις κωλοτούμπες του πράγματι να βελτιώσει τη δική του αξιοπιστία απέναντι στους γερμανούς που μέχρι και πέρυσι το νοέμβριο δεν ήθελαν ούτε ζωγραφιστό να τον βλέπουν.

    υ.γ. τα σαμαρικά παπαγαλάκια βλέπω ξεχνάνε εύκολα! δεν πειράζει, θυμόμαστε εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α. Σαμαράς: ‘’Τυχοδιώκτης ο πρωθυπουργός"

    Ο Αντώνης Σαμαράς απευθυνόμενος στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος του αλλά και στον ελληνικό λαό, σχολίασε τα τεκταινόμενα και ξεκαθάρισε τη θέση του αλλά και τη γραμμή που ακολουθεί η παράταξη, θέτοντας έτσι ένα τέλος στις παρερμηνείες και τους άτοπους σχολιασμούς σε βάρος του κόμματος της Συγγρού...
    Ο ίδιος εξαπέλυσε full επίθεση κατά του πρωθυπουργού τον οποίο μάλιστα χαρακτήρισε τυχοδιώκτη, ενώ επανέλαβε πως οι εκλογές είναι η μόνη διέξοδος για τη χώρα αυτή τη στιγμή.
    Κατηγόρησε –τον κ. Παπανδρέου- ότι μιλά για εκτροπή «εκείνος που αναστάτωσε όλον τον πλανήτη για μια συμφωνία που δεν υπάρχει ακόμη» και πρόσθεσε ότι υπάρχει εκτροπή, γιατί «άλλα εκλέχθηκε και άλλα μας φέρνει».Ο κ. Σαμαράς τόνισε ότι η κυβέρνηση είναι επικίνδυνη για τον ελληνικό λαό και το μέλλον.

    Επικίνδυνη Κυβέρνηση και δημοψήφισμα
    Απόδειξη εσχάτου αδιεξόδου και αποκάλυψη ακραίας ανευθυνότητας χαρακτήρισε ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, την εξαγγελία δημοψηφίσματος για τη νέα δανειακή σύμβαση, μιλώντας στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματός του.

    Ο κ. Σαμαράς τόνισε ότι η κυβέρνηση είναι επικίνδυνη για τον ελληνικό λαό και το μέλλον, ενώ υποστήριξε ότι πρέπει να φύγει το γρηγορότερο. Επιτέθηκε δε προσωπικά κατά του Πρωθυπουργού τον οποίο και χαρακτήρισε τυχοδιώκτη.
    Εκτροπή χωρίς ντροπή και στεγνός εκβιασμός
    «Ο κ. Παπανδρέου μιλάει για εκτροπή χωρίς ντροπή (...) όταν θέτεις πολλαπλά διλήμματα κανείς εκβιασμό, όταν εκβιάζεις δεν καλείς το λαό να εκφραστεί» τόνισε.
    «Όλα πια είναι στον αέρα η κυβέρνηση έφερε μια συμφωνία που έσπευσε να την ακυρώσει λίγα εικοσιτετράωρα αργότερα» σημείωσε για τη νέα δανειακή σύμβαση. Ο κ. Σαμαράς χαρακτήρισε δε "τυχοδιώκτη" τον κ. Παπανδρέου και διχαστικό το δημοψήφισμα.

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΝΔ «δεν έδωσα καμία υπόσχεση που δεν μπορώ να τιμήσω. Η μόνη υπόσχεση που έχω δώσει είναι για τους συνταξιούχους και τους πολύτεκνους και τίποτε άλλο».

    «Είμαστε η εγγυήτρια δύναμη της σταθερότητας, της ευρωπαϊκής προοπτικής και πάνω από όλα της αξιοπρέπειας της χώρας μας» σημείωσε.
    Λύτρωση οι εκλογές
    «Οι άμεσες εκλογές μοιάζουν με λύτρωση, για τον τόπο, την οικονομία, την Ευρώπη, αλλά και πολλούς βουλευτές του ίδιου του ΠΑΣΟΚ», είπε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, ενώ πριν είχε υπογραμμίσει πως «Καθήκον δικό μας να ανοίξουμε τον δρόμο για το πιο αυθεντικό και ακίνδυνο δημοψήφισμα, που είναι οι εκλογές».

    ΣΧΟΛΙΟ: Εγώ ο απλός ψηφοφόρος τι πρέπει να κάνω; Να τον..βοηθήσω, ΄η να του πιω το αίμα και να αγωνιστώ να ΞΕΒΡΩΜΗΣΟΥΜΕ;
    Μερικοί λένε: Δεν με νοιάζει ποιος πηδάει τη γυναίκα μου, εγώ έχω γκόμενα!
    Φίλοι μου εγώ έχω γυναίκα και την σέβομαι , την αγαπώ και δεν την κάνω "πάσσα" σε κανέναν ! Καταλάβατε ..πουτανο-μπήχτες; Καταλάβατε Ελλαδέμποροι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ανώνυμος10 Οκτωβρίου 2012 12:43 μ.μ.

      ΧΑΩΔΗΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ

      http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathbreak_1_25/09/2012_462935
      Επικοινωνία Παπανδρέου – Στουρνάρα για την προώθηση των ελληνικών θέσεων στο εξωτερικό
      Ο πρώην πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου είχε με δική του πρωτοβουλία τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Οικονομικών, κ. Γ. Στουρνάρα. Ο κ. Παπανδρεου ζήτησε από τον υπουργό να ενημερωθεί σχετικά με τις ελληνικές θέσεις, ώστε να τις προωθεί κατά τις επαφές του με ξένα δίκτυα ενημέρωσης, με τον κ. Στουρνάρα να του αναπτύσσει τις απόψεις και την στρατηγική της ελληνικής κυβέρνησης.


      http://www.euronews.com/2012/10/03/george-papandreou-the-future-of-greece/#.UG_ohu-fD9V.twitter
      George Papandreou: “First of all I would disagree that we are behind the programme. I believe that this coalition government will come up with a package which will be acceptable with great sacrifices from the Greek people, of course and painful sacrifices, but will be acceptable to our creditors and to our partners in the European union, but under the deficits and debts, is this problem of the need for reform, for change to make our economy sustainable. So, I have said from the very beginning, we need to have the time to make the reform because that is what in the end will make us sustainable. Just cutting , is going to be painful and it is not going to give all the results necessary.”

      Διαγραφή
  13. Προς όλους: Την αξιοπιστία της χώρας δεν την μετράμε από μέσα, αλλά από έξω. Και δεν την ανακοινώνουμε μόνοι μας, μας την λένε οι άλλοι και κυρίως την διαπιστώνουμε από τα αποτελέσματα. Η χώρα λοιπόν παραμένει αναξιόπιστη, για πολλούς τριτοκοσμική. Όσο για τον ιδιο τον κ. Σαμαρά, μάλλον πιστεύετε ότι η Μέρκελ είναι νούμερο, όπως οι περισσότεροι έλληνες πολιτικοί. Επί δυόμιση χρόνια δεν ήθελε ούτε να τον ακούσει. Πότε τον συνάντησε; Όταν υπέγραψε (βλ. προσκύνησε). Και τώρα τον "γουστάρει" επειδή του λέει "πήδα!" και ρωτάει "πόσο ψηλά;". Όλα τα άλλα είναι ανοησίες και αφορούν κυρίως όσους αγνοούν πόση εκτίμηση τρέφει κανείς για την ορντινάτσα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΓΕΛΟΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ. ΒΡΗΚΑ ΑΥΤΟ:

    Στις 21 Οκτωβριου 2011ο Αντώνης Σαμαράς δημοσιεύει άρθρο στην εφημερίδα «Frankfurter Allgemeine Zeitung», με το οποίο ενημέρωνε τους Γερμανούς ότι όλα έχουν πέσει έξω στην Ελλάδα, το Πρόγραμμα είναι λάθος, η προσπάθεια έχει αποτύχει. Ούτε καν τη μείωση του ελλείμματος δεν επικαλείται για να πει μια καλή κουβέντα – αντίθετα διαστρεβλώνει τα στοιχεία για να μην πει καμία καλή κουβέντα.

    Σήμερα επικαλείται την «πρόοδο» και τις «θυσίες». Τα επικαλούνται και άλλοι, σχεδόν όλοι οι ξένοι, επειδή ο ίδιος μερικές φορές ακόμα δυσκολεύεται. Σήμερα ανησυχεί για την αξιοπιστία της Ελλάδας που ο ίδιος ισοπέδωνε με άρθρα στον γερμανικό τύπο.

    Και προσοχή: το άρθρο δημοσιεύτηκε 21 Οκτωβρίου 2011. Την ώρα που κορυφωνόταν η διαπραγμάτευση για την ιστορική μείωση του χρέους, ο Αντώνης Σαμαράς βροντοφώναζε: Το Πρόγραμμα είναι λάθος, η Ελλάδα απέτυχε.

    Τώρα ζητά πιστή εφαρμογή του Προγράμματος για να μείνουμε στο ευρώ…

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ:
    http://www.smartpost.gr/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%bf-%cf%83%ce%b1%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%ac%cf%82-%ce%b9%cf%83%ce%bf%cf%80%ce%ad%ce%b4%cf%89%ce%bd%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%bf%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το σημαντικο για μας είναι οτι η Ευρωπαική δεξιά στηρίζει το Σαμαρά επειδή είναι δικός τους.
    Αν με την ευκαιρία αυτή καταφερουμε και τη σκαπουλάρουμε ως χώρα καλα θα είναι.
    Εδω που τα λέμε βέβαια δεν εχουμε και κάποιον που ανεξάρτητα από ιδεολογία είναι κατα τι σοβαρότερος από τον τωρινό (μνημονιακό) Σαμαρά!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αστεία η διάκριση Ευρωπαϊκής Δεξιάς από τη μιά και Παπανδρέου από την άλλη. Επί της ουσίας η ιδεολογία του Παπανδρέου είναι σκληροπυρηνικά δεξιά και μόνο στη ρητορεία διαφέρει. Την αληθινή διαφορά του ευρωπαϊκού πολιτικού προσωπικού από τη μια, του συνειδητοποιημένου σαν τέτοιου, σαν ευρωπαϊκού δηλαδή και του Παπανδρέου της έθεσε παραπάνω ο 10:46 πμ: ο Παπανδρέου εκπροσωπεί την Παγκόσμια Διακυβέρνηση, αυτό το μακρύ χέρι της Pax Americana και δρα συνειδητά αντιευρωπαϊκά. Η αναφορά του είναι οι ΗΠΑ, κάτι που γι'αυτόν το βρίσκω λογικό, φυσικό και αναμενόμενο και κάτι που για μας που έχουμε ευρωπαϊκή συνείδηση και κουλτούρα δεν μπορούμε να τη μοιραστούμε ούτε μ'αυτόν ούτε με τους συμπατριώτες του εργοδότες του.

      Διαγραφή
  16. Ο ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ....ΒΡΗΚΕ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Samaras : Επίσης η αξιοπιστία μας έχει αυξηθεί ...

    Ego pisteyo oti o Monsieur Toni anaferete ston Meimaraki me to oraio pou...

    Giayto irthe kai i Madamm Merkel, na dei idiois omasi. Am pos ?

    Sleep well Hellas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναζητείται..μέτρο...!

    1.11. Η σοβαρότητα "συμβαδίζει" με το..ύψος; Γιατί τότε θα πρέπει να "βρούμε" Προκρούστη για την..τελειότητα. Σιγά σιγά θα αντιληφθείτε
    όλοι,( όσοι μπορείτε) ότι Σαμαράς Βενιζέλος και Τσίπρας θα πρέπει να κρεμαστούν, με αντίβαρο τον..Μπουχέσα(χορτάτο). Πόσο διαφορετική θα ήταν η κατάσταση, αν και οι τρείς ήταν λίγο περισσότερο..Έλληνες και λιγότερο πολιτικάντηδες.
    Αν το πρώτο εξάμηνο του 2010 με την ψυχολογία ανεβασμένη, με τους πρώτους φοροφυγάδες να "γυαλίζουν σαν..χρυσό", οι εν λόγω αχόρταγοι αυτο-ειδωλοβλεψίες, σεβόντουσαν έστω και ελάχιστα το ιερό τούτο χώμα, χωρίς να σκέπτονται πως να "θάψουν" τον Παπανδρέου, είναι σίγουρο ότι δεν θα χρειαζόμαστε, ιστορική και ηθική ..αποκατάσταση του ονόματός μας.
    Και μιλάνε μερικοί κουτοπόνηροι, αφελείς και δολιοφθορείς, ότι περασμένα ξεχασμένα, να βοηθήσουμε τον Αντωνάκη, που είναι καλό παιδί, και δεν ..πειράζει που την μία ημέρα έχει ξεχάσει τι έλεγε και τι υποσχόταν την προηγουμένη.

    Όχι φίλε μου, δεν ξεχνάω ΤΙΠΟΤΑ ! Θα τον πολεμήσω με την ίδια λύσσα που πολέμησε, ο ίδιος και η συνομοταξία της ντροπής, την πατρίδα μου, τα όνειρα των παιδιών μου και ισοπέδωσε τους κόπους μου μιας ζωής.

    Δεν έχει σημασία που αυτή τη στιγμή "δεν υπάρχουν" εντιμες πολιτικές παραφυάδες. Το δέντρο της λευτεριάς κάνει συνέχεια καρπούς.
    Ασ μην αφήσουμε τους κλεφταποδόχους της τιμής μας και της πατρίδας μας να χαμοχελάνε ειρωνικά εις βάρος μας.

    Έρχονται εκπλήξεις. Έρχονται γνήσιοι κληρονόμοι της τιμής !




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @3:05μμ Βασικά γελάω γιατί το βρίσκω φοβερά αστείο να ζητείται πατριωτισμός από όλους τους άλλους και να βρίσκεται ότι αυτός περισσεύει στον Παπανδρέου. Εκτός κι αν τον εννοείς σαν patriotism,οπότε πάω πάσσο. Το ίδιο θράσος το είχαν και οι Κωνσταντινικοί των Γλύξμπουργκ!

      Διαγραφή
    2. Aπο που θα προσπαθησεις να τον πολεμησεις ρε κακομοιρε;
      Απο υπερδεξιες θεσεις θα πολεμησεις τη δεξια για να δικαιωθει το ατομο που πρωτοστατησε σε μια αντιδραστικη στροφη οχι μονο στην Ελλαδα αλλά σε ολη την Ευρωπη;
      Aυτη ειναι η ιστορικη θεση που θα παρει ο αγαπητος σου ΓΑΠ : πρωτοσταστης σε αντιδραστικη στροφη υπερ του κεφαλαιου πανευρωπαικα.Και επειδη εσυ εισαι παπανδρεικος προσωπολατρης νομιζεις οτι θα πολεμησεις τη δεξια επειδη διστασε για ενα διαστημα να ειναι τοσο ...δεξια οσο απαιτουσαν οι καιροι και καλυψε το κενο ο ΓΑΠ.
      Ρε ανοητε ο ΓΑΠ ειναι καμενο χαρτι οχι για οσα εκανε ή δεν εκανε αλλα για τη θεση που εχει.Δεν μπορεις να εισαι προεδρος της Σ.Διεθνους,να λεγεσαι σοσιαλιστης και να κατηγορεις τη δεξια οτι δεν ειναι αρκουντως αντιλαικη και δεν κοβει αρκετα μισθους ωστε να ελεγξει το ελλειμμα.Υποτιθεται οτι εισαι αριστεροτερα απο αυτους και δινεις στον κοσμο και οχι του τα παιρνεις ολα.Τωρα βεβαια παγιδευθηκες με το κομμα σου που παει για το βυθο γιατι ειναι αναγκασμενο να στηριζει αυτο που ξεκινησε και ο κοσμος θα καλυψει με αλλους το κενο.

      Διαγραφή
    3. @Ανώνυμος10 Οκτωβρίου 2012 3:05 μ.μ.

      Μπορεί τώρα να μην είναι η ώρα.
      Αλλά θα έρθει ο χρόνος που θα πρέπει να μετρήσουμε πόσο στοίχησαν οι φιλοδοξίες των Σαμαρά, Βενιζέλου και Τσίπρα στους Έλληνες πολίτες και στη χώρα.

      Στο λογαριασμό θα πρέπει να υπολογίσουμε πόσο μας κόστισε το φούσκωμα της φούσκας τους.
      Είναι σκληρή δουλειά να φουσκώνεις τσιχλόφουσκα χωρίς να σου σκάσει στα μούτρα, αλλά είναι μια δουλειά με πολλά λεφτά.

      Διαγραφή
  19. Και το πασοκ χτενιζεται. Παραθετω ενα αποσπασμα απο σχετικο αρθρο στο Epikairo που συνυπογραφω με τα δεκα.
    -----------------
    Τελικά στο ΠΑΣΟΚ, μια μέρα μόνο άντεξαν να αποδεχτούν και να αξιοποιήσουν επικοινωνιακά, τα εύσημα που απέδωσε η Μέρκελ στην Ελλάδα, αναφορικά με τη δημοσιονομική προσαρμογή που συντελέστηκε επί ΓΑΠ. Μετά τους έπιασε η φαγούρα στο πρόσωπο του Παπανδρέου...και άρχισαν τις δεύτερες σκέψεις.

    Δεν θα προκαλεί απορία, αν στην επόμενη δημοσκόπηση το ΠΑΣΟΚ μπαίνει οριακά στη Βουλή και αρχίσουν τρίτες σκέψεις περί διάλυσης της παράταξης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @1:02
    ενώ από τότε που έφυγε ο Παπανδρέου το νοέμβριο του 2011 μέχρι σήμερα μας έχουν ταράξει στις μεταρρυθμίσεις, την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, τις ιδιωτικοποιήσεις και το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων! το παράδειγμα με τους ταρίφες και τις ρυθμίσεις βορίδη τα λέει όλα! τέτοιο άνοιγμα δεν έχει ξαναγίνει...
    πάρτε το χαμπάρι. ακόμη και σε αυτά που τον κατηγορείτε ότι δεν έκανε ο Παπανδρέου έκανε πολύ περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον και προετοίμασε το έδαφος για τους επόμενους. και ο μεν Παπαδήμος δεν έκανε τίποτα και πιθανόν δικαιολογημένα καθότι μη εκλεγμένος ο δε σαμαράς επί 4 μήνες ξύνεται. α, ξέχασα ο σαμαράς έδωσε χάρισμα στον τρισμέγιστο σάλλα την αγροτική! και άλλαξε το νόμο για τα αει!!! βρε δε ντρέπεστε λίγο λέω εγώ που καμαρώνετε κιόλας σήμερα με τα εύσημα για τη δουλειά των άλλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πάντως παραπολιτικέ υπάρχει μια αξιοπιστία που επιδιώκει να ανακτήσει ο σαμαράς. και δεν είναι άλλη από τη δική του, η οποία ήταν ανύπαρκτη όσο καιρό το έπαιζε "αντιμνημονιακός". ξέρεις τότε που, ενώ ο Παπανδρέου γινόταν δεκτός από Ομπάμα μέχρι Πούτιν και τον επισκέπτονταν στην Αθήνα η ηγεσία της Κίνας, τον σαμαρά δεν ήθελαν να τον βλέπουν ούτε οι ομοϊδεάτες του στον ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα με πρώτη και καλύτερη την μέρκελ. βεβαίως έκτοτε ο σαμαράς συνεχώς κερδίζει σε "αξιοπιστία". στην αρχή ήταν η κωλοτούμπα και οι υπογραφές του νοεμβρίου 2011 μετά την πρόταση Παπανδρέου για δημοψήφισμα που τον έφερε στον ίσιο δρόμο. μετά ήρθε η εξευτελιστική μετάνοια ενώπιον της μέρκελ στο βερολίνο με το αμίμητο "ουδείς αναμάρτητος" και τώρα είχαμε τις ανεπανάληπτες σκηνές δουλικότητας με τις υποδοχές στα αεροδρόμια και τη σκηνοθεσία της συνάντησης που όλοι θαυμάσαμε. τέτοια δουλικότητα πραγματικά δεν έχουμε ξαναδεί. σκηνές αποικίας, που θα λεγε και ο κολλητός του σαμαρά ο τράγκας και ο σύμβουλος φαήλος...
    οπότε πράγματι. ας μην τον αδικούμε τον μετανιωμένο. κάνει φιλότιμες προσπάθειες ανάκτησης της ανύπαρκτης μέχρι χθες αξιοπιστίας του. μόνο που δεν αντιλαμβάνεται ότι οι γερμανοί δεν ξεχνάνε και πάντα θα του την φυλάνε. ο κύριος αυτός δεν θα αποκτήσει ποτέ πραγματική αξιοπιστία, καθώς είναι παγιδευμένος στο "αμαρτωλό" παρελθόν του (απ` όλες τις απόψεις) και τις αντιφάσεις του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα ο ιδιος ο Σαμαρας πριν τις εκλογες ελεγε στο Ευρωπαικο κοινοβουλιο οτι κανει προπαγανδα για να κερδισει τις εκλογες και μετα οταν ερθει στη κυβερνηση θα κανει οτι και ο Παπανδρεου.

    Εδω το λεει η ιταλικη "sole 24 ore" στις 12/06/2011 μια απο τις πιο σοβαρες και εγκυρες.
    http://www.ilsole24ore.com/art/notizie/2011-06-12/grecia-leader-opposizione-promette-183041.shtml?uuid=AaY24IfD

    ΑπάντησηΔιαγραφή