Κυβέρνησαν οι Λιάπηδες αλλά προτιμάτε να πιστεύετε ότι φταίει η...Μέρκελ

18.12.13

Διαβάζω τα διάφορα αφιερώματα στα έργα και τις ημέρες του Μιχάλη Λιάπη μετά τα διάφορα πανελλήνια ρεκόρ παραβίασης του Κ.Ο.Κ που σημείωσε πριν τη χθεσινή σύλληψη του.

Όσο καλοπροαίρετος κι αν είναι κανείς, δεν μπορεί παρά να σκεφτεί ότι ένας άνθρωπος που ως απλός πολίτης κυκλοφορεί με πλαστές πινακίδες, ως υπουργός μπορεί να είχε κάνει πολύ χειρότερα πράγματα.

Τα διάφορα αυτά αφιερώματα έχουν την πλάκα τους αλλά νομίζω ότι προτιμότερα από τα γέλια θα ήταν τα κλάματα. Γελάμε με τον Λιάπη γελώντας με τα χάλια μας.

Από το 2009 μέχρι σήμερα, κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι την κρίση την έφερε το Μνημόνιο κι όχι ότι το Μνημόνιο προτάθηκε ως η μόνη κάποια λύση του ελληνικού δράματος στο οποίο πρωταγωνίστησαν οι διάφοροι Λιάπηδες.

Ειδικότερα από το 2004 μέχρι και το 2009, η χώρα κυβερνήθηκε από Λιάπηδες, Ρουσόπουλους, Βουλγαράκηδες και Καμμένους υπό την υψηλή εποπτεία του Καταλληλότερου αλλά κάποιοι προτιμούν να πιστεύουν ότι για όλα φταίει ο Παπανδρέου, η Μέρκελ, ο Σόρος και φυσικά οι αεροψεκασμοί.

Η κριτική για την ανοχή στους Λιάπηδες όμως δεν μπορεί μόνο να αφορά τον χώρο της Νέας Δημοκρατίας αλλά οφείλει να αποτελέσει και μάθημα για όσους ετοιμάζονται να «τρομάξουν» τη Μέρκελ στέλνοντας στην κυβέρνηση τους Στρατούληδες, τους Λαφαζάνηδες, τον Στάθη Παναγούλη και τον Γιώργο Πάντζα. Ο αριστερός ακατάλληλος πολιτικός δεν διαφέρει σε τίποτα από τον δεξιό ακατάλληλο πολιτικό. Είναι και δυο εξίσου ακατάλληλοι κι επικίνδυνοι.

Αν δεν συνειδητοποιήσουμε τι έφταιξε, καμία λύση δεν θα μοιάζει κατάλληλη.

51 σχόλια:

  1. To ΠΑΣΟΚ στο απυρόβλητο, έτσι παραπολιτικέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε αν δεν παινέψει το σπίτι του, θα πέσει να τον πλακώσει...

      anm

      Διαγραφή
    2. @ Δεν ξέρω αν το πήρατε είδηση, αλλά το ΠΑΣΟΚ του 2009 – 2011
      δεν ήταν ούτε ανεύθυνο, τυχοδιωκτικό "αντιμνημονιακό"
      ούτε - όλο - "μνημονιακό" της καρέκλας .
      Αυτό έκανε και κάνει την διαφορά, μαζί φαίνεται με κάποιους τεχνοκράτες
      ( Παπαδήμας, Στουρνάρας ) .
      Οσοι Πρετεντέρηδες μέχρι Τράγκες να το διαστρεβλώνουν είτε Βενιζέλοι να το αποσιωπούν, παραμένει γεγονός .
      Το τέτοιο ΠΑΣΟΚ, όχι στο ίδιο τσουβάλι . Οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν .

      Θ.Τ.

      Διαγραφή
    3. Μην ανυσηχεις, το ΠΑΣΟΚ το πειραν εργολαβια ΣΚΑΙ ΜΕΓΑ ΑΝΤΕΝΑ ΑΛΦΑ ΣΤΑΡ.... η παραπολιτικη θελει να αποφυγει τον αναταγωνισμο...

      Διαγραφή
    4. giati thn NDoula thn epiase kaneis gia efthines?

      Διαγραφή
    5. εμ βαιβαια η ΝουΔΟΥΛΑ σας κ ο ανηψιος τοθ κατσε κ καλα εθναρχη σας οπως παντα στο απυροβλητο πρεπει να ειναι , εδω εχουμε ως φαινεται πολυ σοβαρα παθολογικα αιτια για να δικαιλογουν εστω κ ελαχιστα τετοια λεγομενα. Ολοι πρεπει συμφωνα με την ευθυνη του ο καθενασ να λογοδοτησουν, ακομη κ αυτοι οι κυριοι τροπος του λεγειν ,της ΝουΔουλας και οι του Πασοκ κ οποισδηποτε αλλος

      Διαγραφή
    6. Μα γι' αυτο κατηγορειται απ' τον Ελληνικο λαο αγαπητε ανώνυμε 12:51, γιατι δεν ήταν αντιμνημονιακο και μας έβαλε στο μνημόνιο και την δανειακή σύμβαση με ανοιχτά τα πόδια, ΣΤΑ 4, εκχωρώντας ανευ ορων την εθνικη κυριαρχια της χώρας και υποθηκεύοντας ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

      Και γι' αυτο ΔΕΝ θα υπάρχει στις επόμενες εκλογές.

      Οι Παπανδρέου που υποστηρίζει ο δημιουργός του site έκαναν τα εξής:

      Ο παππούς μας φόρτωσε τον ΣΚΟΜΠΥ, ο μπαμπάς μας φόρτωσε τα χρέη και ο γιός μας έβαλε στο ΔΝΤ.

      Υποστηρίξτε τους κορόιδα πασόκοι!

      Θα τα πούμε στις εκλογές.

      Διαγραφή
    7. @ Ανώνυμος 19/12/2013 11.12 π.μ.

      Παρακαλώ διευκρίνιση .
      Ηταν εργολαβία θετική ή αρνητική γιά το "σωστό" κομμάτι ΠΑΣΟΚ ?
      Εγώ θεωρώ πως είναι και ήταν ΑΡΝΗΤΙΚΗ .
      Δεν κατηγορώ τα Μ.Μ.Ε. γιά κριτική, αλλά γιά ΠΟΓΚΡΟΜ που κάναν
      στο "σωστό" ΠΑΣΟΚ . Γιατί είναι στα χέρια της λαμογιάς ( δημοσιογράφοι και κυρίως "σπόνσορες" και χρηματοδότες ) .
      Στους πολιτικούς βλέπω και μερικούς που ακολουθούν το
      "ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ"
      στα Μ.Μ.Ε. εγω δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ .
      Μισώ την εφημερίδα που διαβάζω μισό αιώνα γιά την μπαμπεσιά της.
      Αλλωστε τι άλλο να διαβάσω ? Αυγή ? ή Ρίζο . Φρίκη χειρότερη/δεξιώτερη.
      Αλλά είναι έξη βλέπεις . " . . . και δεν το γουστάρω, κι΄όμως το φουμάρω . . ." που 'λεγε ο Στελάρας .
      Και εγώ πες πως τους κατάλαβα ( αργά, πολύ αργά ), σκέψου τι ζημιά κάνουν γιά τα αφεντικά τους στον κουρασμένο, τον σκοτισμένο, τον αλαλιασμένο, τον κοινωνικά αμόρφωτο, τον υπάκουο, τον αφεντικιστή . . .
      Τα Μ.Μ.Ε. είναι η αιχμή του δόρατος γιά την λαμογιά εντός Ελλάδος και την νεοφιλελεύθερη λαμογιά στην Ευρώπη και αλλού .

      Θ.Τ.

      Διαγραφή
  2. αγαπητε παραπολιτικε παρα πολλες φορες διαφωνω με αυτα που γραφεις. σημερα ομως προσυπογραφω με τα δυο χερια οσα εγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυβέρνησαν αυτοί που ψήφισε ο σοφός λαός...Δεν ψηφίζουμε κάποια ελίτ...Ψηφίζουμε ομοίους μας...Ανθρώπους που κάνουν λάθη και έχουν αδυναμίες...Όχι θεούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην προσπαθεις να αθωωσεις κοσμο ετσι ευκολα.

    Σιγουρα οι ΛιαπηδοΒουλγαρακηδες εφταιξαν, αλλα και οι ΠαπανδεροΠαπακωνσταντινου που εταζαν λεφτα και αυξησεις και προσπαθησαν σαν μαθητευομενοι μαγοι να βγαλουν τη χωρα απ την κριση με Πρασινη Αναπτυξη και διαφορα αλλα πρασινα αλογα, φερουν ποοολυ μεγαλο μερος ευθυνης. Με δολο η απλως απο βλακεια, δε ξερω. Αλλα ευθυνονται εις ολοκληρον.

    Κατα τα αλλα συμφωνω. Οι πρωτοι υπαιτιοι ειμαστε εμεις που ψηφιζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια μέτρα "πράσινης ανάπτυξης" πήραν οι ΠαπανδρεοΠαπακωνσταντίνου; Δεν μιλάμε για το τι έλεγε ο καθένας προεκλογικά (που λένε όλοι τα ίδια, ακόμα και σήμερα) αλλά για το τι έκανε.

      Διαγραφή
    2. Ασε ρε φιλε που θες να συγκρινεις τη βουρτσα με την ...ουτσα!!!
      Οι μεν θεωρησαν πως ειναι δικαιωμα τους να πινουν σα βδελες το αιμα της χωρας και οι δε θυσιαστηκαν για αυτην!!!
      Γιατι δεν αναρρωτιεσε τι εγεινε με τη λιστα λαγκαρντ??? Ποιος εμποδιζει τις αρχες να βγαλουν ενα αποτελεσμα απο την αξιοποιηση της λιστας???? ο Παπακωνσταντινου???
      Αρκετα με την υποκρισια... ας πουμε και αληθιες επιτελους!!! ελεος!

      Διαγραφή
    3. Αυτο ακριβως. Οταν ρωτουσες το '09 που θα βρει λεφτα ο Παπανδρεου, ελεγε ' μα απο την Πρασινη Αναπτυξη'! Και βεβαια ειδε κανεις Πρασινη Αναπτυξη ή Πρασινα Ομολογα ?
      Ο δε Παπακωνσταντινου ηταν τοσο βεβαιος οτι τα μετρα του θα πετυχουν που απειλουσε να παραιτηθει σε περιπτωση αποτυχιας. Και βεβαια τον 'παραιτησαν' αλλα τι σημασια εχει πια.........

      Διαγραφή
    4. 8.21, Οχι δεν εφταιξαν αυτοι που ονομαζεις τελεια και παυλα. Αυτοι, εκτος απο τον φτωχο κοσμο που πληρωσε ακριβα τα εργα και τις ημερες του Καταλληλοτερου, το πληρωσαν και οι ιδιοι με προσωπικο κοστος για να εχεις εσυ και εγω εστω λιγα ευρω στο ΑΤΜ και να μην τρωμε σημερα χαρουπια.

      Διαγραφή
    5. @11:54

      Κι όταν ρωτούσες το 2010 τον Σαμαρά πού θα βρει τα λεφτά που έταζε στα Ζάππεια σου έλεγε από την "άλλη συνταγή" που θα εφάρμοζε με την καλή διαπραγμάτευση που θα έκανε και από την "αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας" από την οποία είχε προϋπολογίσει 50 δις έσοδα. Και πριν τις εκλογές του 2012 σου έλεγε πως είχε στην τσέπη 11 δις (ή μήπως 18; ξεχνώ...) από "ισοδύναμα μέτρα" για να μην κόψει μισθούς και συντάξεις. Είδες εσύ τίποτα απ' όλα αυτά; Όχι βέβαια, παραμύθια ήταν. Και λοιπόν; Συγκρίνεται ο Σαμαράς με τον Καραμανλή; Όσο κι αν σιχαίνομαι τον Σαμαρά, όσο κι αν τον θεωρώ λαϊκιστή του κερατά και συνυπεύθυνο για την αποτυχία του μνημονίου, το γεγονός είναι πως φορτώθηκε μια μεγάλη ευθύνη και ανέλαβε ένα μεγάλο προσωπικό πολιτικό κόστος, όπως άλλωστε και ο Παπανδρέου πριν από αυτόν. Καμία σχέση με τον μπουγάτσα και την παρέα του που δεν άφησαν τίποτα όρθιο και μετά πήγαν να αράξουν κι άφησαν τους άλλους να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά.

      Διαγραφή
    6. Πόσο δίκιο έχεις.

      Διαγραφή
  5. Για τον κεντρώο ακατάλληλο πολιτικό (πασόκο) γιατί δεν λες τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασυζητητί γελοίος ο Λιάπης και φυσικά ανεπανόρθωτα έκθετος αλλά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα στα δυό ξαδέλφια. Άλλη συγκρότηση και άλλο ήθος ο ένας απ'τον άλλο. Αν όμως βγαίνει ένα συμπέρασμα από αυτό το κάζο Λιάπη-όπως και από το προηγούμενο της Ντόρας Μητσοτάκη με την κατάθεση στο Λονδίνο-όπως-για να μην ξεχνιόμαστε τα παράξενα ταξίδια του Νϊκου Παπανδρέου στα αραβικά κράτη την σύντομη περίοδο διακυβέρνησης από τον ΓΑΠ, είναι ότι πρέπει να το εμπεδώσουν κάποια στιγμή οι ψηφοφόροι ότι δεν μπορούμε να συμβάλλουμε στην διαιώνιση του κοτζαμπασισμού στην πολιτική ζωή. Τζάκια τέρμα! Ούτε οι παραπάνω ούτε οι Βαρβιτσιώτηδες, Γεννηματάδες ή οι Κωνσταντόπουλοι-ω, ναι! μπήκε και ο ΣΥΡΙΖΑ στο πάνθεον της οικογενειοκρατίας όχι μόνο με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου αλλά και με τη Βασιλική Κατριβάνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώ ειπώθηκε...:
    Στις εκλογές αξιολογείται ο λαός με τις....επιλογές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 'Ημαρτον με τα σχόλια του τύπου "γιατι δε λες για τον τάδε που θέλω εγώ". Ας τα πειτε εσείς οι ίδιοι για όποιον θέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άλλη μία ατυχέστατη ανάρτηση.
    Κρίμα...

    Αν νομίζεις ότι βοηθάς τον ΓΑΠ έτσι, κάνεις λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν μπορεί καν να καταλάβει αν τον βοηθά, αν είναι ο άνθρωπος φανατισμένος και τυφλωμένος σε τόσο νεαρή ηλικία, άστα να πάνε . . .

      Διαγραφή
    2. Μαλλον εσας δεν βοηθα η αναρτηση και αυτο φαινεται.

      Διαγραφή
  10. 8.42
    και όχι μονο..αμα ψάξεις πόσοι απο τους 300 είναι γιοι,κόρες,ανιψιοί,μπατζανακηδες,ξαδέρφια κλπ κλπ τέως βουλευτών και υπουργών θα μείνεις με ανοικτό το στόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δηλαδή επειδή ο Λιάπης είναι ξεφτίλας και γελοίος τότε ο άσχετος Παπακωνσταντίνου ήταν καλύτερος. Άρα το ΠΑΣΟΚ καλύτερο από τη ΝΔ οπότε φταίει η διακυβέρνηση της ΝΔ. Φέρτε να φιλήσω και το χέρι του Μπένι. Πασόκος από κούνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Ανώνυμος 18/12/2013 11.35 μ.μ.

      Ο Παπακ με διακόσια νομοθετήματα κατά της λαμογιάς είναι άσχετος !
      Πως έτσι, μήπως δεν είσαι πιά τόοοοσο βέβαιος πως έσβυσε τις ξαδέρφες ?
      Και ΑΝ γιά σένα είναι το ΠΑΣΟΚ καλύτερο,
      το να φιλήσεις όποιο χέρι είναι πελατειακό.
      Και στο τέλος - τέλος του Μπένι βρε αθεόφοβε ?
      Μη θα μολυνθείς . . .

      Θ.Τ.

      Διαγραφή
    2. Ο λιαπης ειναι ξεφτιλας επειδη ολοκληρη η κυβερνηση καραμανλη ηταν ξεφτιλισμενη, ασχετα αν τα γκαφαλια κανουν τους κινεζους.
      Η κυβερνηση αυτη θεωρησε ΔΙΚΑΙΩΜΑ της να τρεφεται σα παρασιτο απο τη χωρα. το λενε τα νουμερα που το μεγα δε θα σου δειξει ΠΟΤΕ...
      150 δις χρεος σε 5 χρονια δεν προσθεσε ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ!!!
      Και ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΕΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ!!

      Διαγραφή
  12. σήμερα ποιοι κυβερνάνε δηλαδή? η μόνη διαφορά των περισσοτέρων με τον Λιάπη είναι ότι δεν τους τσάκωσαν ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για τον Παπακ/νου εχω ακομη πολλες επιφυλαξεις .Περιμενω να δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @12:21πμ Τι περιμένεις; να τον πιάσει η τροχαία;

      Διαγραφή
    2. Να μας φερει ο Σαμαρας αυτους που "καλυπτε" ο Παπακωνσταντινου....

      Διαγραφή
  14. Πλάκα είχε σήμερα στο Χαρδαβέλας που έλεγε για τον νόμο του 2010 που έβαλε ετήσιο φόρο 15% στα ακίνητα που ανήκουν σε off shores για να αναγκάσει να αποκαλυφθούν τα φυσικά πρόσωπα μεγαλοφοροφυγάδες που κρύβονταν από πίσω αλλιώς θα τις δήμευε το Δημόσιο σε 5-6 χρόνια , αλλά ΔΕΝ τόλμησαν να αναφερθούν καν στο όνομα των Παπακωνσταντίνου - Παπανδρέου που ΤΟΛΜΗΣΑΝ αυτό το νόμο , από κόμπλεξ αλλά κυρίως ΣΚΟΠΙΜΌΤΗΤΑ , πιστοί στην κοζα νόστρα των ΜΙΝΤΙΑΡΧΏΝ (ιδιοκτητών των off shores) για απόλυτη καραντίνα παραπληροφόρησης στους Γαπ-Παπ . Ασε που ο νόμιμος σύμβουλος φοροδιαφυγής (βλέπε:φοροτεχνικός) άρα & ορκισμένος εχθρός των Γαπ-Παπ , που παραβρισκόταν έτρωγε τα λυσσακά του για τους καημένους ,τους κατατρεγμένους ,φοροφυγάδες πελάτες του ιδιοκτήτες των οff shores...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλα μας ταπες για το 2004, 2009. Να θυμηθουμε, ομως, τον Κουτσογιωργα, τον Μαυρακη, τον Κοσκωτα, το κωλοσπιτο και τους δανειστες, το χρηματηστηριο, τοα ακη, τον γιαννο, τον μαντελη, τον τσουκάτο και ποσους ακομη.Κοντη μνημη εχεται κυριε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7.12, Ξεκολλα φιλε. Ο ΓΑΠ-ΠΑΠΑΚ δεν ειχε στοχο μονο τα δεξια λαμογια αλλα κυριως αυτα του Πασοκ γιαυτο τον εφυγαν δια της βιας. Να μην λεμε τα ιδια πραγματα.

      Διαγραφή
    2. Τι δια της βίας ρε; Ποσο θα έπαιρνε ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ αν καθοτανε και πηγαινε σε εκλογες; Νομιζεις οτι θα έπαιρνε πάνω απο 5%;

      Απ' την γενική κατακραυγή της Ελλάδας και την Ευρώπης έφυγε!

      Διαγραφή
    3. Οι ΠΑΠ-ΠΑΚ ( και ΟΧΙ ο ΒΒ ) έβγαλαν ένα σωρό νομοθετήματα μέσα σε 2 χρόνια, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, και ΑΥΤΟΙ έστειλαν π΄ρωτα τον Ακη μας στην δικαιοσύνη,
      Ακόμα, δεν ξαχνώ, ο Σημίτης είχε αρχίσει με Τσουκάτο και άλλους κ.λπ.
      Κάποιοι άλλοι κάθε άλλο π.χ. κλείσαν την Βούλη σε μιά μέρα .
      Και οι πλατείες "αγανακτισμένων και οι "αντιμνημονιακοί" αγώνες ένα σκοπό έχουν, να διατηρήσουν την γενικευμένη λαμογιά .
      Με αιχμή του δόρατος τόσα Μ.Μ.Ε., που "βέβαια είναι πρώτα" στον αγώνα ενάντια στην λαμογιά (?!?) . . . Ναι. μη το ξεχάσω . . .

      Θ.Τ.

      Διαγραφή
  16. κάποιος είπε παραπάνω για τον παπακωνσταντίνου... ας μας πει ένα μεμπτό της θητείας του, όχι πολλά....
    κάτι επιλήψιμο για το ήθος κι τη συμπεριφορά του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Λιάπης κατέστρεψε την Ελλάδα. Οι Σημίτηδες, Γιωργάκηδες και Σαμαροβενιζέλοι ουδεμία ευθύνη φέρουν (η Μέρκελ παραπολιτικέ το συμφέρον της χώρας της κοιτάει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δλδ οι παραβάσεις του λιάπη φταίνε για το φιάσκο της τριτοδρομικής πολιτικής του πασοκ , την αποιδεολογικοποιηση του κ την πλήρη ταύτιση των αποψεών του με τις ΄βολεμένες' κοινωνικές ομάδες? να σου θυμίσω ότι μιλάμε για σοσιαλδημοκρατικό κόμμα των μη-προνομιούχων που δωσε ψωμάκι στον αγρότη , αγροτικό ιατρείο στο εγκαταλειμένο χωριό σύνταξη στο ταλαίπωρο της ζωής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάλλον η μνήμη σου είναι επιλεκτική. Με τον τρόπο που θες να περάσεις την άποψη σου, καταφέρνεις να παρουσιάζεις τον Λιάπη άγιο, πίστεψέ με. Εκτός αν το κάνεις επίτηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο δίκιο έχεις... Απλά λίγο να μας διαφωτίσεις θέλω για εκείνα τα λεφτά που υπάρχουν αν γνωρίζεις κάτι. Με κανό θα έρθουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @12:47

      Τα βρήκε ο Σαμαράς με την ανάπτυξη που έφερε η άλλη συνταγή και τα ισοδύναμα μέτρα οπότε μην ανησυχείς, ήρθαν.

      Διαγραφή
  21. Δηλαδή δεν κυβέρνησαν οι Άκηδες; Πόσες αποδείξεις θέλεις επιτέλους για να γίνεις αντικειμενικός; Ειλικρινά δεν προσφέρεις κάτι στον δημόσιο διάλογο αν προσπαθείς να αναστήσεις τον Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα στους Λιάπηδες πέσαμε για να αποφύγουμε το ΠΑΣΟΚ έτσι; Μην κάνουμε τους ανήξερους τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απλά τέλεια σχόλια, μπράβο φίλε! είσαι όαση στη απίστευτη σαχλαμάρα που ακούμε και βλέπουμε γύρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. το θεμα εδω ειναι ο Λιαπης κ οι ψεκασμενοι με τον ΓΑΠ αχολουνται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ας μας πουν οι αιώνιοι δεξιοί σύμφωνα με τους οποίους για όλα έφταιγε, φταίει και θα φταίνε το ΠΑΣΟΚ και οι Παπανδρέου: Από ποιόν γαλουχήθηκε ο Μισέλ, που δε δούλεψε ποτέ στη ζωή του, Πώς απέκτησε 28 ακίνητα; Ποιος τον ανέδειξε; Με ποια προσόντα έγιναν αυτός υπουργός και ο καταλληλότερος πρωθυπουργός; Πώς έγιναν πάμπλουτοι άπαντες της εκ Κιούπκιοι φτωχής οικογένειας Καραμανλή;
    Μήπως για όλα αυτά, όλοι αυτοί που ελεεινολογούν τους Παπανδρέου, θεοποίησαν τον Μέγα Εθνάρχη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όντως ατυχής και μεροληπτική ανάρτηση. Η κοντή μνήμη δεν μπορεί να αποτελεί στοιχείο εκμετάλλευσης των υπευθύνων ενός μέσου ενημέρωσης, έστω κι αν αυτό είναι διαδικτυακό και λέγεται ΄΄Παραπολιτική΄΄. Εκτός από τις κυβερνήσεις 2009-2011 των Παπανδρέου ή Παπαδήμου και 2004-2009 των Καραμανλήδων και των Λιάπηδων υπήρχαν κυβερνήσεις και πριν. Και σε αυτές, αγαπητό site, συμμετείχε και ο Παπανδρέου αλλά και πολλοί από τα πρωτοπαλίκαρα του ΠΑΣΟΚ και του ΓΑΠ που τους εξυμνείς για την ..τεράστια προσπάθεια που έκαναν στην 2009 και μετά εποχή. Για τα πριν, ούτε κουβέντα.

    Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όπου κι αν γίνεται σχολιασμός ο καθένας ξεκινά βρίζοντας αυτό που διαφωνεί και μετά λέει το επιχείρημά του (ο θεός να το κάνει επιχείρημα...). Δεν πάμε πουθενά έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Ανώνυμος 19/12/2013 2.17 μ.μ.
    " ... Μα (ΔΕΝ) κατηγορειται απ' τον Ελληνικο λαό ...», αλλά από τους γκεμπελίσκους των Μ.Μ.Ε. απ' όσους τα πιστεύουν και απ' αυτούς που ξεβολεύτικαν είτε απλά φοβούνται πως θα ξεβολευτούν από την λαμογιά .
    Φαίνεται πως ανήκεις και συ σ' αυτούς που ανεκάλυψαν ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ την "κατοχή",
    «τα ανοιχτά πόδια στα 4", μετά τις φρειδερίκες, μετά τις χούντες, μνετά τους "εθνικόφρονες" , μετά τους «ομοιδεάτες» της ΘατσεροΜέρκελ.
    Ναι ξέρω-ξέρω , το ΠΑΣΟΚ φταίει γιά όλα και μάλιστα η οικογένεια . . .
    ( Στο ΜΟΝΟ από τα ιστορικά που έχεις ΚΑΠΩΣ δίκιο είναι πως ο Σκόμπυ έφερε τον παπού Γιώργο,που όμως το 65 έγινε ο Γέρος της Δημοκρατίας . )
    Αλλο οι πολιτικές κρίσεις και άλλο οι ρετσινιές .

    Ακριβώς εμείς θα τα πούμε ΜΟΝΟ στις εκλογές,
    όχι με τανκς τύπου "εγέρθητος", όχι με το ψεκαστήρι στο χέρι, όχι με την "καλή βία" των "αγανακτισμένων" των καναλιών , τσιριζαυγήτες.
    Κάτσε να πάει επιτέλους ο ΒΒ στην Ν.Δ. να δείς πως το 5 θα γίνει 58 % .

    Θ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή