Ο άλλος λαϊκισμός

17.2.14

Πριν από κάποιες εβδομάδες, ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος, ως επικεφαλής ενός μικρού φιλελεύθερου κομματικού μηχανισμού, ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος για τον δήμο της Αθήνας.

Ομολογώ ότι ο συμβολισμός της υποψηφιότητας του μου διαφεύγει, πόσο μάλλον από τη στιγμή που ήδη από το 2010 αλλά και σήμερα ο φιλελεύθερος χώρος στάθηκε στο πλευρό του Γιώργου Καμίνη ο οποίος μάλιστα αυτή τη φορά έχει να τα βάλει και με Κασιδιάρηδες.

Ο κ. Βαλλιανάτος επέλεξε να ξεκινήσει την προεκλογική του με ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα, γράφοντας στο Facebook:

Υπερασπίζομαι το δικαίωμα κάθε δημότη και δημότισσας(!!), να είναι αδελφή, γκέουλας, λεσβία, τρανς, κουηρ, μπάι, στρέιτ ή όπως αλλοιώς ποθεί η ψυχούλα του της του, και να το λέει!!! Οπως και το δικαίωμα κάθε οροθετικού όπως εγώ, να το λέει Η να μην το λέει!!! Τέλος!! Οι άλλοι να μη με ψηφίσετε!!!

Μιας και η σημερινή δημοτική αρχή έχει αποδείξει έμπρακτα ότι ουδόλως φοβάται τη διαφορετικότητα θέτοντας υπό την αιγίδα της το Athens Pride, ας σταθούμε στην αποστροφή του κ. Βαλλιανάτου περί υποστήριξης «του δικαιώματος κάθε οροθετικού». Εσείς καταλαβαίνετε τι ακριβώς υπερασπίζεται ο κ. Βαλλιανάτος;

Είχατε εσείς διαπιστώσει μέχρι σήμερα ότι χρειάζεται κάποια υπεράσπιση το εν λόγω «δικαίωμα» των οροθετικών συμπολιτών μας; Τι σχέση έχει το ότι ο κ. Βαλλιανάτος είναι οροθετικός με το «οι άλλοι να μην με ψηφίσετε» με το οποίο ολοκληρώνει την παρέμβαση του;

Μήπως τόσο ευαίσθητα θέματα θα έπρεπε να τίθενται στο δημόσιο διάλογο χωρίς να σχετίζονται με εκλογικές αναμετρήσεις και μάλιστα αυτοδιοικητικές;

7 σχόλια:

  1. Δεν φοβάμαι να το πω κι ας κακοχαρακτηριστώ: το άτομο είναι γελοίο. Έχτισε μια καριέρα πάνω στην ιδιαιτερότητα του-σαν τέτοια μας την πλασάρει ο ίδιος, παίζοντας το οσιομάρτυρας της αδελφοσύνης, ενώ στη πραγματικότητα απόλαυσε προνόμια που ο απλός γκέι-εξυπακούεται βέβαια και ο απλός στρέιτ!- ούτε διανοήθηκε ποτέ όχι να απολαύσει αλλά ούτε να φανταστεί. Νοσηρό φαινόμενο που ασφαλώς δεν έχει να κάνει με την όποια ιδιωτική του ζωή-υπάρχει αυτή;-αλλά με τη ψυχοπνευματική του συγκρότηση. Αν υπάρχει κάποιος που τελικά δυσφήμισε όσο λίγο τους γκέι είναι ακριβώς αυτό το άτομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μόνο που ασχολείστε με κάτι που είχε "αποκαλύψει" ο ίδιος εδώ και 12 χρόνια (με τελευταία αναφορά πριν 2 μήνες σε εκπομπή του MAD για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS) και αποφάσισαν όλα τα media να το σχολιάσουν ΤΩΡΑ που κατέβηκε υποψήφιος Δήμαρχος και να κάνουν τζέρτζελο, αποδεικνύει πως όντως υπάρχει κοινωνικό στίγμα κατά των οροθετικών.

    Θέλει αρχίδια για να μιλήσει κανείς τόσο άνετα για θέματα ταμπού. Και εννοείται πως χρειάζεται υποστήριξη το εν λόγω δικαίωμα - εκτός κι αν σας διαφεύγει η περίπτωση με τις εκδιδόμενες οροθετικές στην Αθήνα που βγήκαν όλα τα προσωπικά τους δεδομένα στη φόρα (και σ' αυτό αναφερόταν ο Βαλλιανάτος). Είδαμε όλοι τότε πόσο αποφασιστικά ΔΕΝ αντέδρασε ο Καμίνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι υποστηρίζω το δικαίωμα κάποιου να είναι ομοφυλόφιλος με το να μη με ενδιαφέρει καθόλου τι κάνει ή δεν κάνει κάποιος στο κρεβάτι του και στο σπίτι του. Εσύ αν εννοείς το δικαίωμα στη διαφορετικότητα ως δικαίωμα να κάνεις gay parade με φτερά και πούπουλα και να φοράς γόβα με μουστάκι, ψήφισε ό,τι θεωρείς πρέπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το δικαίωμα να φιλιέται ένα γκέυ ζευγάρι με τον ίδιο τρόπο που επιτρέπεται σε ένα στρειτ ζευγάρι (δηλαδή διακριτικά, οχι να βγάζουν τα μάτια τους στο πεζοδρόμιο) το υποστηρίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σταματήστε να
    θεωρείτε ότι το δικαίωμα του ομοφυλόφιλου σταματάει στην κρεβατοκάμαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μήπως για να στηρίξετε
    την άποψη σας και τα ερωτήματα σας κάνετε λίγη παραπληροφόρηση όταν λέτε ότι ο
    Βαλλιανάτος ξεκίνησε με αυτή του την δήλωση? Αν μπείτε στον τοίχο του θα δείτε ότι
    έχει κάνει με την ευκαιρία της υποψηφιότητα τους και άλλες ανάλογες για άλλα θέματα.
    Απλά αυτή σας έκανε εντύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή