Ζαν Κλοντ Τρισέ: Τα λάθη στην Ελλάδα έγιναν πριν το Μνημόνιο, όλοι είπαν όχι στο κούρεμα το 2010

11.2.14


Ιστορικές διαστάσεις αποκτούν για ακόμα μια φορά οι δηλώσεις του Ζαν Κλοντ Τρισέ, αυτή τη φορά στο Mega και τη Μαρία Σαράφογλου, καθώς ο πρώην επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας γκρεμίζει ξανά τους διάφορους νεοελληνικούς μύθους της κρίσης.

Αναλυτική η συνέντευξη, την οποία αξίζει να διαβάσετε ολόκληρη:

Μ. Σαράφογλου: Οι Ευρωπαίοι μάς λένε ότι πάει καλά. Πρέπει να συνεχίσουμε τις μεταρρυθμίσεις βέβαια, αλλά την ίδια ώρα προτείνουν νέο σχέδιο βοήθειας συνοδευόμενο από νέα μέτρα λιτότητας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της κυβέρνησης, δεν έχουμε ανάγκη από νέα συμφωνία και θα επιστρέψουμε στις αγορές. Τι πιστεύετε;

Ζ.Κλ. Τρισέ: Θεωρώ ότι υπάρχει ακόμη δρόμος σε επίπεδο διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, σημαντικών σε ορισμένους τομείς. Και θεωρώ ότι το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας σήμερα είναι η καλύτερη λειτουργία του κράτους. Να γίνουν μεταρρυθμίσεις που δεν θα επιτρέπουν να γίνει κατασπατάληση όπως στο παρελθόν.

Μ. Σαράφογλου: Είναι, όμως, ένα νέο κούρεμα του χρέους απαραίτητο σήμερα;

Ζ.Κλ. Τρισέ: Θεωρώ ότι οι πιστώτριες χώρες, διότι μιλάμε για δημόσια πίστωση, λένε ότι μπορούν να δουν κάτι τέτοιο, αλλά απ' όσο θυμάμαι αν, όπως πιστεύω κι όπως και η ελληνική κυβέρνηση περιμένει έχουν τηρηθεί οι υποσχέσεις για τα οικονομικά στοιχεία του περασμένου έτους, αν αυτό διαπιστωθεί τον Απρίλιο, θα πρέπει, μου φαίνεται πιθανό, να υπάρξει επιπλέον προσπάθεια επ' αυτού.

Μ. Σαράφογλου: Κατά τη γνώμη σας ποια είναι η ρεαλιστική και κατάλληλη λύση για να βγούμε από την κρίση;

Ζ.Κλ. Τρισέ: Υπακοή στους κανόνες. Αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις κανόνες πολύ σημαντικούς: Το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης που παραμένει εξόχως σημαντικό, τήρηση της ανταγωνιστικότητας, που σημαίνει ισοσκελισμένα ισοζύγια, πολύ σημαντικό, και τέλος την τραπεζική ενοποίηση, κι αυτή πολύ σημαντική.

Μ. Σαράφογλου: Αρνούμαστε, όμως, να αναγνωρίσουμε το κοινωνικό κόστος των μεταρρυθμίσεων. Ο ελληνικός λαός έχει κάνει τεράστιες προσπάθειες κι απίστευτες θυσίες. Το ποσοστό ανεργίας αυτή τη στιγμή πλησιάζει το 30%. Το πρόγραμμα δεν είχε λάθη;

Ζ.Κλ. Τρισέ: Αν ξοδεύετε 15% περισσότερα απ' όσα κερδίζετε και πρέπει να ισοσκελίσετε τον προϋπολογισμό σας και δεν υπάρχουν πλέον χρηματοδότες κι αποταμιευτές στην Ευρώπη και παντού πρόθυμοι να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση, αυτό είναι κάτι πάρα πολύ δύσκολο. Τα λάθη είχαν γίνει πριν. Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα, πιστεύω. Είναι αυτό που πρέπει οπωσδήποτε στο μέλλον να αποφύγετε το να ξαναβρεθείτε σε αυτή τη θέση.

Μ. Σαράφογλου: Είχατε απορρίψει τη μείωση του ελληνικού χρέους το 2010, ένα σενάριο που είχε διχάσει την Ευρώπη. Το ελληνικό χρέος αναδιαρθρώθηκε αργότερα με πιο επώδυνες συνέπειες για τον ελληνικό λαό.

Ζ.Κλ. Τρισέ: Αν είχε μειωθεί πολύ πιο νωρίς, η αξιοπιστία της χώρας θα είχε καταρρεύσει εντελώς. Ελήφθη η απόφαση σε μια στιγμή όπου η Ελλάδα έδειχνε ότι πάει στη σωστή κατεύθυνση. Η αξιοπιστία της Ελλάδας είναι το κλειδί για όλα. Δεν είναι επειδή εγκαταλείψαμε αυτό ή εκείνο το 2010 ή το 2011. Το πρόβλημα παραμένει. Το θέμα είναι αν μπορούμε ή όχι να εμπιστευόμαστε την Ελλάδα. Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα.

Μ. Σαράφογλου: Ο Ντομινίκ Στρος Καν, επικεφαλής του ΔΝΤ το 2010, ήταν υπέρμαχος της διαγραφής μέρους του ελληνικού χρέους. Το πρότεινε στον Έλληνα πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου κι εκείνος το αρνήθηκε;

Ζ.Κλ. Τρισέ: Δεν ξέρω τι πρότεινε και σε ποιον, αλλά σε μένα δεν το είπε ποτέ. Δεν έλαβα ποτέ εκ μέρους του ΔΝΤ τέτοια πρόταση και το ΔΝΤ, όπως ξέρετε, ενέκρινε όλες τις αποφάσεις που λήφθηκαν.

Μ. Σαράφογλου: Και ποιος είπε "όχι" τελικά; Οι Γερμανοί; Εσείς;

Ζ.Κλ. Τρισέ: Όλος ο κόσμος είπε "όχι".

Μ. Σαράφογλου: Ποιος; Οι Γερμανοί ή εσείς, ως πρόεδρος της ΕΚΤ;

Ζ.Κλ. Τρισέ: Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Εμείς στην ΕΚΤ είχαμε την ευθύνη της σταθερότητας της Ελλάδας και εντέλει όλες οι αποφάσεις που λήφθηκαν επέτρεψαν τη διατήρηση της σταθερότητάς της.

49 σχόλια:

  1. Δέν πα νά λέει ο κάθε ασχετος ότι θέλει ακομη και εαν ειναι το πρωην αφεντικο της ΕΚΤ, το ειπε ο Ιγνατιου ο Κύπριος ο μεγάλος Δημοσιογραφος ο εγκυρος και το ΜΕΓΑ το μη διαπλεκωμενο οτι ο ΓΑΠ ειπε οχι!!!. Τελος δεν ακουμε τίποτα.
    ''Κεραταδες'' φασινα που σας χρειαζεται λαδωμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι έγινε ρε παιδιά ;;

    έπεσε βουβαμάρα;

    πού πήγαν οι υβριστές του...γιωργάκη;;;

    πού πήγαν οι καφενόβιοι που κάθε τρεις κι λίγο μας λένε ότι "ο γιωργάκης δεν διαπραγματέυτηκε σκληρά;"

    πού χάθηκαν οι ψυχοπαθείς συνωμοσιολόγοι ότι τάχα μας χάριζαν το κούρεμα αλλά ο εβραίος πράκτορας ο ...γιωργάκης το αρνήθηκε;;

    στο καλό κι καλά ξεκουμπίδια από το site...

    να πάτε αλλού να λέτε τις ανοησίες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζ.Κλ. Τρισέ: Όλος ο κόσμος είπε "όχι".

    Μ. Σαράφογλου: Ποιος; Οι Γερμανοί ή εσείς, ως πρόεδρος της ΕΚΤ;

    Ζ.Κλ. Τρισέ: Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Εμείς στην ΕΚΤ είχαμε την ευθύνη της σταθερότητας της Ελλάδας....
    Καταλάβαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @10:28

      Τι καταλάβατε δηλαδή;

      Διαγραφή
    2. @11:09 Γιατί δεν πήγες σήμερα στο σχολείο?

      Διαγραφή
    3. 11.09 Αυτό που δήθεν δεν καταλαβαίνεις εσύ! Τόσο απλά.

      Διαγραφή
    4. @11:30

      Έχω μια ωραία και πολύ καλοπληρωμένη δουλειά στον ιδιωτικό τομέα σε χώρα της Ευρώπης, η οποία μου αφήνει πολύ ελεύθερο χρόνο να ασχολούμε με το χόμπι μου. Άλλη ερώτηση;

      Εγώ απάντησα στην ερώτησή σου, εσύ δεν απαντάς στη δική μου. Τι καταλάβατε; Έχω μια υποψία πως δεν καταλάβατε τίποτα, για αυτό ρωτώ.

      Διαγραφή
    5. @1:39 Ασχοληθείτε με αυτά που μπορείτε να καταλαβαίνετε σχετικά εύκολα και γρήγορα ειδάλλως θα καταστείτε αντιπαραγωγικός στην καλοπληρωμένη δουλειά σας χώρια που κι εγώ έχω πολύ δουλειά για να εξηγώ.

      Διαγραφή
    6. @2:36

      Η καλοπληρωμένη δουλειά μου δεν κινδυνεύει καθόλου, μην ανησυχείς. Ο λόγος του σχολιασμού σε μπλογκ είναι η συζήτηση, αν δεν έχεις διάθεση να εξηγήσεις αυτό που έγραψες μην γράφεις καθόλου σχόλια.

      Είσαι πολύ απασχολημένος για να εξηγείς αλλά όχι για να γράψεις τρία σχόλια; Δεν με πείθεις. Προφανώς υπεκφεύγεις γιατί δεν έχεις κάτι να πεις οπότε κλείνουμε τη συζήτηση εδώ με την παραδοχή πως πέταξες απλά μια εξυπνάδα χωρίς κανένα νόημα. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση, αυτό ακριβώς πίστευα από την αρχή.

      Διαγραφή
    7. 2:36 απο την κουμουΝδουρου η ομάδα των troll είστε; 'η είστε δυ και μας γράφετε απο το σπιτι γιατί σήμερα αισθανθηκατε άρρωστος μετα τον ψεκασμο σας

      Διαγραφή
    8. @ 3:18 Καμία εξυπνάδα, διάβασε το σχόλιο του 3:38: αυτό είναι το επίπεδο της συζήτησης που κάνετε.
      Κατάλαβες τώρα?

      Διαγραφή
  4. Πότε πια θα το πει κανείς καθαρά, ανοιχτά και απροκατάληπτα; Η κρίση που βίωσε η Ευρώπη είναι εισαγόμενη από τις ΗΠΑ. Μας μεταφόρτωσαν τα απόβλητα τους και χάρη στην κερκόπορτα που άνοιξε η άφρονη πολιτική του Παπανδρέου, για μια στιγμή φάνηκε πως ο στρατηγικός σχεδιασμός των Αμερικανών να υπονομεύσουν την Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα ευωδονόταν. Με νηφάλιες-αν και απελπιστικά δύσκολες και οδυνηρές-επιλογές οι Ευρωπαίοι έδειξαν αποφασιστικότητα και εμμονή στο ευρωπαϊκό όνειρο και-πράγμα περίεργο!-ήρθαν ακόμη πιο κοντά και αντιμετώπισαν από κοινού την επίθεση των Αμερικανών σ'αυτόν τον ακήρυχτο πόλεμο. Νομίζω ότι η απόλυτα εμβληματική χρονολογία που δείχνει αυτή την αποφασιστικότητα του ενιαία δρώντος ευρωπαϊκού παράγοντα, είναι η 1η Νοεμβρίου του 2011 που είχε σαν συνέπεια την καθαίρεση του εγκάθετου των ΗΠΑ στην Ελλάδα και την Ευρώπη γενικότερα. Όποιος κάνει ανάλυση αυτής της φοβερής πενταετίας και δεν βάζει μέσα το γεωπολιτικό στοιχείο και μένει μόνο σε μπακαλίστικες μικροοικονομίστικες ερμηνείες, βλέπει δέντρα-για να μην πω κλαδιά-και όχι δάσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα σε καλό σου, μου βγήκε ο καφές από τη μύτη

      Διαγραφή
    2. Καλά μεγάλε εσύ ψεκάστηκες νωρίς....

      "άφρονα πολιτική παπανδρέου"...

      όντως, ήταν άφρων που έσωσε ανθρώπους απερίσκεπτους κι συνωμοσιολογούντες όπως εσείς...
      διότι χωρίς τον παπανδρέου δεν θα είχατε την πολυτέλεια να μπαρουφολογείτε αλλά θα ψάχνατε κάνα σούπερ μάρκετ ανοιχτό μήπως κι βρείτε γάλα ή ψωμί στα άδεια ράφια του....

      Διαγραφή
    3. Αυτό που ... όταν καταρρίπτεται η μια θεωρεία συνομωσίας ξεπηδά μια άλλη το λες και υψηλή παραγωγικότητα.

      Διαγραφή
    4. Μεγάλε το πρόβλημά σου είναι μεγάλο.Πολύ ψέκασμα.

      Διαγραφή

    5. Να το βάλουμε μέσα το γεωπολιτικό στοιχείο,αλλά να μην είναι ψεκασμένο το στοιχείο ε; Διότι,αλλιώς,η ανάλυσή μας γίνεται και αυτή ψεκασμένη...
      Να ξεκινήσουμε απ'τα βασικά για να μην πάμε μακριά.

      1) Ποιος σου είπε ότι οι Αμερικανοί θέλανε ή θέλουνε να διαλύσουνε την ευρωπαϊκή ενοποίηση; Μπαρουφολογία Νο1.

      2) Ποιος σου είπε ότι οι Ευρωπαίοι είναι ενωμένοι; Μπαρουφολογία Νο2.

      Άμα βρε άνθρωπε ξεκινάς την ανάλυσή σου βασισμένος σε 2 μπαρουφολογίες,τελειώσαμε...πως να μην φτάσεις μετά σε ψεκασμένο συμπέρασμα;

      Διαγραφή
    6. 10.45 Αυτή την στιγμή ψεκάζουν , μπες μέσα μην έχουμε τα ίδια πάλι!!!!!

      Διαγραφή
    7. 10:45 φίλε πανο καμμενε συνέχισε έτσι δυνατά να μας ενημερωνεις. Μπορείς να μου δανεισεις τη βάρκα σου καμία εβδομάδα να βγω στο πέλαγος να συλλογιστω τις αλήθειες που μας ξεφουρνισες;

      Διαγραφή
  5. "Αν είχε μειωθεί πολύ πιο νωρίς, η αξιοπιστία της χώρας θα είχε καταρρεύσει εντελώς. Ελήφθη η απόφαση σε μια στιγμή όπου η Ελλάδα έδειχνε ότι πάει στη σωστή κατεύθυνση."

    - Συγνώμη αλλά οι πιστοτικοί οίκοι (που δυστυχώς παίζουν μεγάλο ρόλο στην ψυχοσύνθεση της αγοράς) εκτίμησαν τα ομόλογα μας σε "junk-bonds". H αξιοπιστίας έφυγε από το παράθυρο! Άρα έγιναν τα χειρότερα. Η διαφορά είναι ότι υπήρχε ακόμα μια πηγή χρημάτων, και δεν ήταν οι αγορές! Και μετά σου λέει ότι "η αξιοπιστία της Ελλάδας είναι το κλειδί για όλα"

    "Το πρόγραμμα δεν είχε λάθη;"
    "Τα λάθη είχαν γίνει πριν."

    - Άλλο ρωτάει, άλλο απαντάει! Τα λάθη στα οποία αναφέρεται ο δημοσιογράφος αφορούν το πρόγραμμα. Ο κ. Τρισέ δεν αναγνωρίζει τα λάθη από τη δική τους μεριά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προφανώς υπάρχει ποιοτική διαφορά ανάμεσα στα ΛΑΘΗ καραμανλή που υπερχρέωσαν τη χώρα κι στα λάθη σε ένα περίπλοκο, πρωτοφανές πρόγραμμα οικονομικής βοήθειας που εκπονήθηκε άρον άρον...

      Διαγραφή
  6. μα δεν εχεται καταλαβει ακομα... οτι οτι παπαρια και να μας λενε ... μονο ενα θαυμα απο τον ιδιο τον θεο με τον οποιο μιλαει μονο ο σαμαρας μπορει να μας σωσει... και αυτο γιατι και με μηδενικο χρεος ... ακομα και να μας δωσουν και ενα μπονους 100δις ετσι για να ζησουμε τα πρωτα χρονια σε 3 χρονια με μαθηματικη ακριβεια το μπονους θα εχει γινει καγιεν μερσεντες μπεμπε και οτι αλλο παραγεται εκτος ελλαδας .... γιατι ενα κρατος με μηδενικη παραγωγη μονο μελλον δεν εχει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν ο γιώργος μιλούσε για πράσινη ανάπτυξη κι εκπονούσε το πρόγραμμα ήλιος, οι πολλοί, τον χλεύαζαν στο ελλαδιστάν...

      Διαγραφή
  7. "Μ. Σαράφογλου: Αρνούμαστε, όμως, να αναγνωρίσουμε το κοινωνικό κόστος των μεταρρυθμίσεων " . Aς μου πει ποια ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ έχει κοινωνικό κόστος. Κοινωνικό κόστος ΔΕΝ είναι η απώλεια εξωφρενικών προνομίων των πάσης φύσεως συντεχνιών . Από την μια έχουμε την ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ , την ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΣΗ και τον ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ. Από την άλλη έχουμε τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ την ΕΥΗΜΕΡΙΑ και την ΠΡΟΟΔΟ. Άπλά ας διαλέξουμε πλευρά .Δεν υπάρχουν δικαιολογίες πλέον .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπα σε καλο σας. Τι σας επιασε και προσπαθειτε να αποδομησετε τον πιο προσφατο μυθο που προστεθηκε στην λιστα των εξαιρετικων του Αισωπου?
    Μα ειναι δυνατον να μας πεισετε οτι πριν τον Ακατανομαστο, ηλιθιο, προδοτη, εγκαθετο των αμερικανων-εβραιων-ιταλων-σομαλων-μεξικανων-τραπεζιτων-αστροφυσικων-οικονομολων-πολιτικων-πολιτικαντηδων κλπ.κλπ., υπηρχε το παραμικρο οικονομικο προβλημα σε αυτη την χωρα των αγνων, αθωων, εργατικων, ορθοδοξων χριστιανων, συνεπων Ελληνων αλτρουϊστων πολιτων?
    Μηπως ολα δεν πηγαιναν καλα? Τελεια θα ελεγα. Μισθοι-συνταξεις-δωρα-επιδοματα-προνομια-προσοδοι, ολα πληρωμενα στην ωρα τους, η ανεργια χαμηλα, η παραγωγη-παραγωγικοτητα ψηλα, ο καφες καφες, το γαλα γαλα, το ουϊσκι ουϊσκι, τα μπουζουκια μπουζουκια.....
    Και ηρθε ο Ακατανομαστος προδοτης και με τις επιλογες του ή τις παραλειψεις του μας εστειλε στα ταρταρα της Ευρωπης-ΔΝΤ-Τραπεζιτων....
    Ενω ολα ηταν τελεια, πως να σας το εξηγησω.... ηταν ολα Ελληνικα! Ω! ναι! αυτο ηταν! Ελληνικα!
    Ελληνικες στατιστικες, ελληνικες πολιτικες, ελληνικοι ελεγχοι, ελληνικες "τιμωριες". Αυτο ηταν.
    Και μετα ηρθε το μνημονιο, δημιουργησε δυσβασταχτα χρεη στην χωρα και αυτο το τρομερο μνημονιο επεβαλε ολα τα βαρη στις πλατες του Λαου. Ενω υπηρχαν τοσοι προθυμοι να μας βοηθησουν. Ρωσοι, Κινεζοι, Βενεζουελιανοι. Ουρά κανανε για να παρουν θεση βοηθειας ενος αδικημενου και ταλαιπωρημενου Λαου.
    Για ολα τα παραπανω τι εχει να πει ο τρισ-αθλιος-Τρισε...?
    Γιατι η συμπαθης δημοσιολογος δεν ρωτα τον κ. Ιγνατιου που εχει "εγκυρες" πηγες, να εξηγησει τους προδοτικους χειρισμους?
    Τον εγκυροτατο κ.Λαζοπουλο?
    Στην αναγκη τον εκπροσωπο της ΝΔ, των ΑΝΕΛ, του Κασιδιαρη βρε αδερφε.
    Αυτοι ξερουν. Καλυτερα. Εγκυροτερα. Για το δικο μας καλο συμβαλουν στην ενημερωση μας φωτιζοντας σκοτεινες πτυχες της δολιας πολιτικης του Ακατανομαστου προδοτη. Χωρις κανενα μα κανενα οφελος μας ενημερωνουν. Με αυταπαρνηση. Με ανιδιοτελεια.

    str.papous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παρεπιπτωντος και επειδη κανεις δεν το ανεφερε... η Μ. Σαραφογλου ειναι και γαμω τις γκομενες ξερει και γαλλικά... μηπως πρεπει να στειλουμε αυτη να διαπραγματευτη με τον ολαντ, να τον πεισει να τα βαλει με την μερκελ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1.05 Με την πρότασή σου δημιουργείς πρόβλημα στην Τρέμη! Να προσέχουμε σε παρακαλώ τι γράφουμε.

      Διαγραφή
    2. καλή ιδέα !
      αλλά να ρωτήσουμε τον ψυχάρη πρώτα, διότι η αποστολή της χθες να ενοχοποιήσει πάση θυσία τον γιώργο δεν πέτυχε...

      Διαγραφή

    3. Συμφωνώ με την πρόταση.Οφείλουμε να αξιοποιούμε τα διαπραγματευτικά μας χαρτιά στον διεθνή στίβο.

      Διαγραφή
    4. @1:05

      Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και προσυπογράφω την πρόταση.

      Διαγραφή

    5. Και μένα μου αρέσει η Σαράφογλου,αλλά δεν ξέρω αν θα κερδίσει την καρδιά του γητευτή της Μεσογείου Φρανσουά Ολάντ.

      Διαγραφή

  10. ΛΟΙΠΟΝ,ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝOΜΩΣΙΟΛΟΓΟΙ! ΑΡΚΕΤΑ ΣΑΣ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!
    Ο δε Ιγνατίου και οι όμοιοί του,έπειτα από το ξεβράκωμα που τους επεφύλαξε ο Τρισέ,κανονικά θα έπρεπε να πάρουν μόνοι τους 6μηνη άδεια και να μην ξαναεμφανιστούν σε ΜΜΕ.
    Αλλά η ΤΣΙΠΑ δεν περισσεύει... Ποιος την έχασε για να την βρούνε αυτοί;
    Ένας νορμάλ άνθρωπος,ύστερα από το σημερινό ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ από τον Τρισέ,θα έλεγε : ''κύριοι,αποδείχτηκα παπαγαλάκι και εργαλείο συμφερόντων κι αυτό το κατάλαβαν ακόμα και τα άγρια ζώα επάνω στην Πίνδο. Γι'αυτό σταματάω να σας μεταδίδω ειδήσεις.Τέτοια ξεφτίλα δεν την αντέχω''.

    ΥΓ Τα παραπάνω δεν αφορούν την αξιόλογη δημοσιογράφο Σαράφογλου,την οποία εκτιμώ πολύ.Βρέθηκε σε λάθος μέρος τη λάθος στιγμή.Είναι ασφυκτικό το πλαίσιο του Μέσου στο οποίο εργάζεται.Είναι υποχρεωμένη και εκείνη να κουβαλάει τη ''γραμμή''.Δεν τα βάζει κανείς μαζί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. (Αυτό το σχόλιο το έχω ξαναγράψει, αλλά δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω, όσο θα υπάρχουν ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΙ και ΗΛΙΘΙΟΙ) : Γιατί ακριβώς κατηγορείται ο Παπανδρέου παλληκάρια μου ? Μήπως επειδή το 2010 δεν άφησε την χώρα να κάνει στάση πληρωμών και έτσι δεν ζήσαμε την ΜΑΥΡΗ ΦΤΩΧΙΑ που έζησε η χώρα την δεκαετία του 50 ? Για ρωτήστε τους γονείς σας ή τους παππούδες σας που την έζησαν και αυτοί θα σας εξηγήσουν !!! Κατηγορείτε τον ΓΑΠ που έδρασε σαν ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ αντί να κατηγορείτε τον Καραμανλή που ήταν ο ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ της οικονομίας γιατί την περίοδο 2004 – 2009 : Διπλασίασε τις ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ (από 30 Δις σε 59 Δις), αύξησε το Χρέος κατά 68,5% (από 178 Δις σε 300 Δις ή 129,7% του ΑΕΠ), το Έλλειμμα από 3,2% το 2003 σε 15,6% το 2009 (36 Δις εκ των οποίων τα 24,5 Δις ήταν ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑ) και έριξε την Αξιοπιστία της χώρας στο ΝΑΔΙΡ, επειδή έδινε συνεχώς ΨΕΥΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ στους εταίρους μας, αποκρύπτοντας συστηματικά τον οικονομικό ΚΑΤΗΦΟΡΟ της χώρας. Προς όλους τους ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΥΣ : α)Το θηριώδες ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΑ του Καραμανλή είναι που προσπαθεί η χώρα να ΜΗΔΕΝΙΣΕΙ ( με αιματηρές θυσίες όλων μας) και να φτάσει σε ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. Ένα μεγάλο μέρος αυτών που πληρώνετε ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΙ, οφείλεται στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ λάθη της κυβέρνησης Καραμανλή!!! (Εγώ διαφωνώ με την πολιτική που ακολουθείται, δηλ. την μείωση του Ελλείμματος μέσω ΚΥΡΙΩΣ της μείωσης των Δαπανών με αιχμή το ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΑ Μισθών και Συντάξεων και όχι της αύξησης των Εσόδων, μέσω της ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ και όχι της ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ όπως γίνεται τώρα, πάταξης της ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ). β)Τα οικτρά Οικονομικά Στοιχεία και η έλλειψη ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ που μας «προικοδότησε» η κυβέρνηση Καραμανλή, ήταν οι αιτίες που το 2010 αποκλειστήκαμε από τις αγορές (αφού το ύψος των επιτοκίων έγινε απαγορευτικό) και η κυβέρνηση Παπανδρέου είχε να επιλέξει : ΜΝΗΜΟΝΙΟ ή ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ . Δηλαδή το ΦΑΣΜΑ της ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ έφερε το ΜΝΗΜΟΝΙΟ και ΟΧΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ !!! Καταλάβατε παλληκαράκια, ότι οι βρισιές σας πάνε σε ΛΑΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ? Αν δεν το καταλάβατε θα αποδειχτεί για μια ακόμη φορά, ότι Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ANIKHTH !!! Όσον αφορά την αναδιάρθρωση του Χρέους, μη πιστεύετε τον Γιούνκερ, τον Τρισέ και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους Αξιωματούχους. Αυτοί ... δεν ξέρουν!!! Να "εμπιστεύεστε" τον Τράγκα, τον Ιγνατίου, τον ...Ντερμπεντέρη και τους υπόλοιπους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ. Αχ κατακαϋμένη Ελλάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όταν βλέπετε αεροπλανο να πετα να κρυβεστε.Βλεπω να επιστρεφει ο ΓΑΠ και να τον συκωνουν στα χερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον συκώνουν στα χέρια ε; Σαν συκωταριά ένα πράμα δηλαδή!

      Διαγραφή
    2. από το στόμα σου κι στου θεού τ αυτί ! !

      γιώργος παπανδρέου η μόνη λύση

      Διαγραφή
    3. Η μόνη λύση, νέο κόμμα με τον Γιώργο πρόεδρο.

      Διαγραφή
    4. Αν βάλει μέσα και τα τραβεστί όπως παλιά οι οικολόγοι την έχει σίγουρη την βουλή.

      Θ.Τ.

      Διαγραφή
    5. @ Κοπρώνυμος 11/2/2014 11.33 μ.μ.
      Αν βάλει μέσα και τα τραβεστί όπως παλιά οι οικολόγοι την έχει σίγουρη την βουλή.

      Θ.Τ. Ετσι υπογράφει ο άθλιος .
      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
      "Παραπολιτική" συγχαρητήρια , φαίνεται πως ο υποκλοπέας είναι εδώ σεβαστός "θεσμός" .

      Θ.Τ.

      Διαγραφή

  13. Ακόμα και αν δεν θέλει ο Παπανδρέου να επιστρέψει στην πρώτη γραμμή,θα τον αναγκάσουμε εμείς.
    Αυτοί που τον ψήφισαν το 2007 και το 2009.
    Αυτοί που ενστερνίζονται τις αντιλήψεις του.
    Αυτοί που πιστεύουν ότι η μεταρρυθμιστική προσπάθεια της περιόδου 2009-2011 είναι ό,τι καλύτερο συνέβη στη Μεταπολίτευση (μαζί φυσικά με την τετραετία 1981-1985 του Ανδρέα).
    Και ΚΥΡΙΩΣ,αυτοί που εισέπρατταν 3 χρόνια τώρα από τον κάθε πικραμένο ύβρεις, ειρωνεία και ψεκασμένες θεωρίες.
    Μας έλεγε ο κάθε πικραμένος σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ύφος το εξής:
    ''Εσύ που ψήφισες Παπανδρέου το 2009,δεν ντρέπεσαι λιγάκι;Δεν αισθάνεσαι ενοχές για αυτό που έκανες''; Και δώστου τα βρισίδια και οι ψεκασμοί.
    Λοιπόν για να τελειώνουμε.
    ΕΥΤΥΧΩΣ που ψηφίσαμε Γιώργο Παπανδρέου το 2009.
    Χάρη στην ψήφο μας αυτή,Η ΧΩΡΑ ΣΩΘΗΚΕ.Είμαστε περήφανοι γι'αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι το 89 κλέφτες μας έλεγαν αλλά το αντέξαμε κι το 93 δικαιωθήκαμε...

      ασφαλώς κι είμαστε υπερήφανοι που στηρίξαμε τον γιώργο.

      Διαγραφή
    2. Καλέ μου, χιλιοπονεμένε μου, Θου Του μου: μόνο με ένα τρόπο μπορείτε να μεταπείσετε τον α-ΓΑΠούλη σας να επιστρέψει στην ενεργό πολιτική αφήνοντας τον ενεργητικό ναυταθλητισμό: να βάλετε το πιο μεγάλο και το πιο ασυναγώνιστα πειστικό μέσο: τη Μάνα Του!

      Διαγραφή
    3. από επιχειρήματα σκίζουν οι υβριστές του γιώργου

      Διαγραφή
    4. 4.27 Γιατί φίλε μου ανακατεύεις την μητέρα του? Πως θα σου φαινόταν ,εάν κάποιος σε ρωτούσε : Τον πατέρα σου τον ξέρεις ποιος είναι?

      Διαγραφή
    5. @5:23μμ Καλέ δεν την ανακατεύω εγώ. Μόνη της ανακατεύεται. σαν την Φρειδερίκη ένα πράγμα.

      Διαγραφή
  14. Όλος ο κόσμος εννοεί και ο ΓΑΠ φυσικά!!

    Γιώργος Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μεγάλη απάτη . Μούφα κανονική . Απατεώνας . Ελπίζω μόνο να πέφτει ο μισθός.
      Ήμουν σίγουρος ότι δεν θα σταματούσες στον Θ.Τ. . Συνέχισε .
      Γιώργος Λ.

      Διαγραφή
  15. Οι απανταχού ψεκασμένοι πρέπει να κατανοήσουν κάτι που συνεχώς τους διαφεύγει. Είτε είχε κουρετεί είτε όχι το χρέος μας το 2010, τα μέτρα της τελευταίας 4ετίας ήμασταν υποχρεωμένοι να τα πάρουμε αφού αυτά αφορούσαν τον περιορισμό του πρωτογενούς ελλείμματος μας και ουδεμία σχέση είχαν με το χρέος. Οι αγορές σε περίπτωση που είχαμε κουρέψει το χρέος μας αποκλείεται να μας δάνειζαν αφού κανείς δεν δανείζει εκ νέου κάποιον που μόλις τον έχει φεσώσει. Οι Ευρωπαίοι για να μας χρηματοδοτήσουν απαιτούσαν, απολύτως δικαιολογημένα, μέτρα δραστικού περιορισμού του ελλείμματος σαν αυτά που πάρθηκαν, οπότε και από εδώ πάπαλα.
    Γενικά, η αναζήτηση εξιλαστήριων θυμάτων δε βοηθά στην αντιμετώπιση μιας κατάστασης αφού αποπροσανατολίζει την κοινωνία από τα πραγματικά προβλήματα και τις αιτίες που τα προκαλούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με το που γινεται αναρτηση ή αναγορα στον ΓΑΠ γινεται πανικος και τα σχολια σπανε κοντερ. Ομολογω οτι τα αρνηστικα ειναι καμια φορα περισσοτερα επειδη πεφτει τετοιο τρεμουλο στα παιδια που τους πιανει κολουμπρα. Παει η καρδια τους στην κωλοτσεπη με την μια. Επειδη ειμαστε πολιτικα αντιπαλοι αλλα σε τελικη αναλυση ολοι Ελληνες, σας δινω μια συμβουλη. Να κανετε οικονομια δυναμεων, μην σπαταλατε χρονο και ιδεες να βριζεται και να κατασηκοφαντειται τον Γιωργο γιατι θα σας χρειαστουν συντομα που θα επιστρεψει οποτε δικαιολογημενα θα τον βριζετε γιατι αυτη την φορα η διαπλοκη θα βρει ασχημα τον μπελα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή