Τα πρόσωπα που στηρίζουν το Ποτάμι (αλλά δεν είναι στελέχη του ούτε θα κατέβουν στις εκλογές)

4.3.14

Ένα από τα πολλά παράδοξα της σημερινής παρουσίασης του Σταύρου Θεοδωράκη ήταν και η ανακοίνωση 30 ονομάτων που υποστηρίζουν το εγχείρημα τα οποία όμως δεν αποτελούν στελέχη του και ούτε θα συμμετάσχουν στο Ευρωψηφοδέλτιο.

Κοινώς, οι άνθρωποι αυτοί είναι απλώς 30 ψηφοφόροι του κόμματος που ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί ακούσαμε τα ονόματα τους, αφού δεν έχουν πειστεί να μπουν στην Πολιτική στηρίζοντας το νέο αυτό κόμμα.

Ήδη μάλιστα ο γνωστός συγγραφές Αύγουστος Κορτώ, το όνομα του οποίου ανακοινώθηκε, έδειξε μέσω του Facebοοk ότι μάλλον αιφνιδιάστηκε και ξεκαθάρισε ότι δεν έχει χρόνο για κάτι τέτοιο.

Τα ονόματα μαζί με τις ιδιότητες του, όπως ανακοινώθηκαν:

-Χάρης Μαθιόπουλος – οικονομολόγος και συγγραφέας του βιβλίου «ο Λίμιτ-Ντακ να δεις πως φυλούσε»
-Νίκος Μαραντζίδης - αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
-Γαβρήλος Μαυρογιάννης – ξυλουργός
-Νίκος Ορφανός – ηθοποιός
-Γιώργος Παπαλιός – τέως διευθυντής του Κέντρου Κινηματογράφου, σκηνοθέτης
-Ανδρέας Πετρουλάκης –γελοιογράφος
-Θανάσης Σκόκος – διπλωματούχος μηχανικός Μετσόβειου Πολυτεχνείου – επιχειρηματίας
-Χριστίνα Ταχιάου – δημοσιογράφος στην Θεσσαλονίκη - στα κοινωνικά δίκτυα από το 2007
-Νίκος Δήμου – συγγραφέας, ο πιο παλιός μπλόγκερ
-Βάσω Κιντή – καθηγήτρια Φιλοσοφίας
-Δημήτρης Κοντοπίδης – φοιτητής Αρχιτεκτονικής και πρωτεργάτης ενός δυναμικού συλλόγου που προασπίζει τα δικαιώματα των παιδιών με κυστική ίνωση
-Δημήτρης Κουρέτας - αντιπρύτανης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – καθηγητής Βιοχημείας – βραβευμένος για την καινοτομική του δράση από την ΕΕ
-Ολυμπία Κρασαγάκη - φωτογράφος
-Δημήτρης Κυριακόπουλος – ο πρόεδρος του Αθλητικού Ομίλου «Πρωτέας» και συγγραφέας του βιβλίου «Ξαναφτιάχνοντας μια γειτονιά»
-Αναστασία Λαμπρία – εκδότρια βιβλίων
-Άννα Λυδάκη – καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο Πάντειο
-Παναγιώτης Καρκατσούλης – καθηγητής της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, βραβευμένος ως ο καλύτερος δημόσιος λειτουργός στον κόσμο
-Ζαχαρούλα Λούδα – αμπελουργός – άφησε την Αθήνα για τη Διάβα της Καλαμπάκας
-Γιώργος Μαυρωτάς - Πρώην αρχηγός της Εθνικής Πόλο, ένας από τους 5 ανθρώπους στον κόσμο που έχουν συμμετάσχει σε 5 Ολυμπιάδες - επίκουρος καθηγητής στη Σχολή Χημικών Μηχανικών του Μετσόβιου
-Αναστασία Μήλιου – υδροβιολόγος – διευθύντρια Έρευνας στο Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας «Αρχιπέλαγος»
-Γιούλη Μενουδάκου – υπεύθυνη Συντονισμού Μεταμοσχεύσεων στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων

Moυ μοιάζουν όλοι σοβαροί άνθρωποι αλλά δεν καταλαβαίνω τι θέλουν να συμβολίσουν με αυτού του είδους τη συμμετοχή τους. Γιατί δεν κατεβαίνουν να ζητήσουν την ψήφο μας αφού πιστεύουν τόσο στο εγχείρημα; Αυτό δεν είναι η Πολιτική;

19 σχόλια:

  1. Και ποιος σου είπε ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν θα εκτεθούν στη λαϊκή ψήφο; Αλλά δεν λαμβάνεις υπόψη σου το εξής: δηλαδή όλοι όσοι υπέγραψαν τη διακήρυξη της 3ης του Σεπτέμβρη ή των 58, κατέβηκαν/θα κατεβούν και στις εκλογές; Δε νομίζω, πάσχει η συγκεκριμένη λογική.


    ΥΓ. Το άλλο μου σχόλιο για τις κοινοβουλευτικές ομάδες στην Ευρωβουλή που συγκροτούνται τον Ιούλιο μετά τη διενέργεια των εκλογών, και δεν υπάρχουν σαν συμμαχίες απαραίτητα και αναγκαστικά πριν από τις εκλογές, δεν το δημοσίευσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχή και κατάρα4 Μαρτίου 2014 - 4:23 μ.μ.

    Μακάρι το "Ποτάμι" να είναι τόσο αστείρευτο όσο το πηγαίο και λαγαρό γέλιο που υπόσχεται!
    Υ.Γ. Συνιστώ σε όλους να παρακολουθήσουν το βίντεο με τον Σταύρο Θεοδωράκη στη σκηνή-άμβωνα της σημερινής παρουσίασης. Η καταλυτική δύναμη της μπαλαφάρας βρίσκεται στην αστεία πρόθεση σοβαρότητας που τού είναι τόσο απελπιστικά απρόσφορη του καημένου. Και η Οφηλία η καημένη σε ποτάμι πνίγηκε αλλά εμείς εδώ γελάμε-θα έχει Μποστ-ική υπόσταση...το ποτάμι Οφηλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To είπε ο ίδιος ο Θεοδωράκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ. Αλλά και πάλι, το κόμμα δεν λέει αυτό που αναφέρεις εσύ στο σχόλιο! "Γιατί δεν κατεβαίνουν να ζητήσουν την ψήφο μας αφού πιστεύουν τόσο στο εγχείρημα;", ρωτάς.



    Αναφέρει απλά ότι οι συγκεκριμένοι δεν είναι στελέχη. Τούτο ΔΕΝ σημαίνει ότι ΔΕΝ θα είναι κάποιοι ή και οι περισσότεροι από αυτούς, υποψήφιοι στις επερχόμενες εκλογές! Λίγοι είναι οι υποψήφιοι στα υπόλοιπα "παραδοσιακά" κόμματα που έγιναν βουλευτές ενώ δεν ήταν προηγουμένως καν στελέχη; Ή που ασχολήθηκαν ενεργότατα με την πολιτική αλλά από θέση εξωτερικής συνεργασίας; Γιατί να μην κάνει το ίδιο ένα νέο προοδευτικό κόμμα; Δεν καταλαβαίνω τη λογική σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετσόβιο Πολυτεχνείο και όχι Μετσόβειο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι 24 χρονών και δεν θεωρώ ότι είναι τσογλανιά να γράφω τη γνώμη μου στο blog μου.


    Όποιος είναι φτασμένος και επιτυχημένος στον τομέα του, δεν σημαίνει ότι είναι αναγκαία και κατάλληλος για την Πολιτική, πόσο μάλλον υπεράνω κριτικής.


    Με ενόχλησε που ο Θεοδωράκης απαντούσε στον ενικό παρόλο που όλοι τον ρωτούσαν στον πληθυντικό και το έγραψα.


    Θα είχε ενδιαφέρον να διαβάσω πάντως και τη γνώμη σου για τα όσα έγραψα πέρα για τα όσα θεωρείς ότι είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είμαι δημοσιογράφος. Διατηρώ ένα blog γνώμης η ανάγνωση του οποίου δεν σας επιβάλλεται. Δεν μπορείς να γνωρίζεις αν ζω σε κάτι που θα ταίριαζε σε αυτό που περιγράφεις ως «ασφάλεια του σπιτιού μου».


    Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα. Μπορούσες να παραθέσεις τα σημεία της ομιλίας Θεοδωράκη που εγώ δεν εστίασα και να με εκθέσεις. Αντί αυτού, προτίμησες λίγο-πολύ να με βρίσεις.


    Το "ας πήγαινες να τον ξεμπροστιάσεις" που μου προτείνεις, δεν το εφάρμοσες καν εις βάρος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα δε μιλάω για την πολιτική σου κριτική ή την κριτική σου για την εκδήλωση. Δεν αναφέρομαι καν στο ότι κανεις την τρίχα τριχιά - τι νόημα ας πούμε έχει να αφιερώσεις 50 λέξεις στο τεχνικό κομμάτι; Δεν ξέρει λες ο Θεοδωράκης κάποιον καλό καμεραμάνο;

    Εσύ όμως κριτικάρεις επιλογές ζωής. Λες σε άλλο ποστάρισμα:

    "Γιατί δεν κατεβαίνουν να ζητήσουν την ψήφο μας αφού πιστεύουν τόσο στο εγχείρημα; Αυτό δεν είναι η Πολιτική;"

    Δεν ήξεραν οι άνθρωποι να σε ρωτήσουν.

    Επιπλέον, μιλούσε σε κάποιους στον ενικό αναλόγως αν είχε την οικειότητα. Έχεις κάθε δικαίωμα να μη σου αρέσει, αλλά εσύ λέγοντας πως είναι δήθεν, κάνεις δίκη προθέσεων. Ίσως να φαίνεται δήθεν, αλλά εσύ δε λές "φαίνεσαι δήθεν", που θα ήταν απολύτως αποδεκτό σχόλιο, αλλά "είσαι δήθεν".

    Επίσης, το να λες "κάπου εδώ, θυμίζω σε κάθε ενδιαφερόμενο ότι η Πολιτική είναι σοβαρή υπόθεση" σε άτομα που δεν έχει να τους προσαχθεί ασοβαρότητα είναι, για μένα προσωπικά, επιλήψιμο. Και ο χαρακτηρισμός τσογλανιά (ίσως βαρύς) εδώ πήγαινε. Ο Πάνος Καμμένος έχει κερδίσει με το σπαθί του τον τίτλο του ασόβαρου. Μέχρι να το κάνει όμως δικαιούνταν μια κάπως επαγγελματική αντιμετώπιση απ'τους δημοσιογράφους.

    Τέλος, να σου επισημάνω ότι ο Κορτώ έκανε αυτή την ανακοίνωση γιατί το ράδιο αρβύλα έβγαλε πως οι 30 θα είναι υποψήφιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για κάποιον άνθρωπο που αντιπαθεί τόσο πολύ την πολιτική χωρίς πολιτικούς, είσαι πολύ χαλαρός για τη δημοσιογραφία χωρίς δημοσιογράφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν θεωρώ ότι είναι αμελητέο το τεχνικό κομμάτι για κάτι που προσπαθεί να ξεκινήσει από το Ίντερνετ. Εκτός κι αν μπορώ να κάνω κριτική ούτε σε κάτι τόσο προφανές.


    Το «κάνω κριτικές ζωές» είναι στην πραγματικότητα λιγότερο βαρύγδουπο από όσο μοιάζει. Τριάντα άνθρωποι επέλεξαν να εκτεθούν δημόσια και να υποστηρίξουν κάτι. Οι επιλογές ζωής που γίνονται στη δημόσια σφαίρα, κρίνονται.


    Όταν υποστηρίζεις κάτι στην Πολιτική, ουσιαστικά προτείνεις και στους υπόλοιπους να το ψηφίσουν. Απόλυτα θεμιτό. Όμως δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί δεν το έχω ξανασυναντήσει και ποτέ ως φαινόμενο, το να λες ότι υποστηρίζω κάτι και να μην είσαι ο ίδιος ούτε υποψήφιος ούτε να συμμετέχεις κάπως επίσημα στα όργανα του κόμματος. Δεν μπορώ να καταλάβω τον συμβολισμό μιας τέτοιας στάσης και δεν ζήτησα από κανέναν να με ρωτήσει το οτιδήποτε.


    Αυστηρά προσωπικά, αν οι 30 αυτοί έλεγαν σήμερα ότι «ναι, το πιστεύουμε και αφήνουμε τις καριέρες μας να το υπηρετήσουμε», θα ήμουν ο πρώτος που θα το αποθέωνε. Αυτό το μισό δεν το καταλαβαίνω, όπως δεν το καταλάβαινα και με τους 58.


    Έχεις δίκιο για το «φαίνεσαι δήθεν», θα ήταν πιο σωστό γι'αυτό που ήθελα να πω γιατί εννοούσα ότι το συγκεκριμένο πράγμα μου φάνηκε δήθεν, δεν θεωρώ συνολικά δήθεν τον Θεοδωράκη, γι'αυτό και το έβαλα ως υστερόγραφο.


    Το «Πολιτική είναι σοβαρή υποθεση» δεν το έγραψα έχοντας στο μυαλό μου συγκεκριμένους ανθρώπους αλλά λίγο-πολύ όλους μας. Δεν πιστεύω ότι η Πολιτική είναι ένα ωραίο κείμενο και ένα κόμμα που ανακοινώνεται γενικά και αόριστα κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τον Θεοδωράκη αλλά και για τους 58, για τις κινήσεις κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ταυτίζω τη δημοσιογραφία με το blogging.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μηπως ηταν επιτιδευμενα ερασιτεχνικο; το σκεφτηκατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kοίτα να δείς πως μπορείς να καταντήσεις..
    ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΝΙΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ...
    Αρχηγός κόμματος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχή και κατάρα4 Μαρτίου 2014 - 10:30 μ.μ.

    Θέλει σπουδαία τέχνη η επιτήδευση και ο καημένος ο Θεοδωράκης "δεν τόχει". Εξάλλου αν τόχε δεν θα τη χρειαζόταν καν. Στην πολιτική πιο πολύ μετράει η αυθεντικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάτι απ’ όλα αυτά ή κι όλα αυτά ίσως είναι ο Σταύρος Θεοδωράκης. Αν θες το πιστεύεις, αν όχι, καλή καρδιά. Δεν νομίζω να περιμένει τίποτε περισσότερο. Έτσι το αισθάνεται, έτσι το κάνει. Απλώς, σ’ αυτές τις εποχές που κάθε άλλο παρά, η λευκή κορνίζα, το άγραφο περιθώριο στις ιστορίες των ανθρώπων γεμίζει με σωστούς τίτλους, πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να βρεις όχι τις σωστές απαντήσεις, αλλά τις σωστές ερωτήσεις.
    http://pliktro.blogspot.gr/2014/03/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σταυράκι με το υφάκι που πήρες χθες μάλλον έγινες καλαμοκαβαλλάρης !!!!! και τρέχεις ακόμη ,πρόσεχε τις στροφές. Χθες ήσουν στωικός φιλόσοφος !!! Τι χάνει η δημοσιογραφία ! Τι κερδίζει η πολιτική !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Zohn Z μας έχεις τρελάνει ρε αγόρι μου. Ηρέμησε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε παιδια,λετε να μας τρολαρει ο Σταυρος,και τελικα το "Ποταμι" να ειναι ενα συγκαλυμμενο documentry project των "Πρωταγωνιστων" ,σχετικα με την ιδρυση και την πορεια ενος νεου πολιτικου φορεα;

    Και να το δουμε απο Σεπτεμβριο στο Mega;

    Θα 'βγαζε 4-5 διωρα επεισοδια,ανετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η αλήθεια είναι ότι εκτός από blogger πίστευα όντως ότι είσαι και δημοσιογράφος, επειδή έχεις πάρει συνέντευξη από πολλούς, πολιτικους και μη, είχες διοργανώσει την εκδήλωση με τον Μητσοτάκη, κλπ, πραγματικά έτσι νόμιζα. Δεν το θεωρώ υποτιμητικό άλλωστε, ειδικά όταν αναφερόμαστε στην ουσιαστική έννοια του όρου, δεν ξέρω αν το θεωρείς εσύ. Επίσης, δεν σε έβρισα, προσπάθησα όμως, για να είμαι ειλικρινής, να υιοθετήσω το "στυλ" της ανάρτησής σου..
    Λυπάμαι που από την απάντησή σου προκύπτει λίγο πολύ το "αν δεν σας αρέσει να μην με διαβάζετε", και κυρίως λυπάμαι γιατί νόμιζα πως "blogging σημαίνει διάλογος". Παρόλα αυτά σε ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες.
    Επι της ουσίας, λοιπόν, ως προς τα σημεία της ομιλίας που δεν εστίασες, έχω να πω τα εξής: Δυστυχώς ούτε την άκουσες, ούτε την είδες. Διάβασες τους τίτλους μόνο. Αντέγραψες τις περιλήψεις/συντομεύσεις νοήματος του twitter και τις παρέθεσες επιλεκτικά κιόλας, σαν να ήταν αυτοί οι τίτλοι μόνο οι θέσεις/απαντήσεις του ομιλητή. Ναι, ευθέως λοιπόν σου μιλάω για προκατάληψη. Ως προς την πρόσκλησή σου στο να σε "ξεμπροστιάσω", δεν έχω την ανάγκη να το κάνω γιατί αυτό το έπαθες ήδη από τη βιασύνη σου. Ίσως "το τραγικό live streaming" και το μονοκάμερο που έκαναν όλη την εκδήλωση να περιγράφεται μόνο από τη λέξη «φιάσκο», σε εμπόδισε να παρακολουθήσεις απρόσκοπτα την εκδήλωση, αν όμως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ και όχι ΝΑ ΚΡΑΞΕΙΣ, θα μπορούσες να περιμένεις να το δεις χωρίς διακοπές μετά από καμιά ώρα -όπως το είδα κι εγω γιατί πριν ήταν αδύνατο- και να γράψεις ψύχραιμα θίγοντας τα θέματα που διαφωνείς ή συμφωνείς ενα προς ενα.

    ΥΓ. Δεν θα είχα ασχοληθεί μαζί σου αν δεν σε εκτιμούσα ή αν δεν είχα ταυτιστεί μαζί σου τόσες φορές όντας αναγνώστης σου. Το θέμα μας εδώ δεν είναι ότι σχολιάζεις ή ότι λες τη γνώμη σου. Αυτό είναι θεμιτό, σε κάποια σημεία συμφωνώ κι εγώ. Το θέμα είναι -και αυτό δες πόσοι στο έχουμε επισημάνει- ότι για κάποιον περίεργο λόγο, κράζεις, λοιδωρείς και ειρωνεύεσαι, στο ξαναείπα, με μια περίεργη ξυνίλα, σαν να σου πάτησε κάποιος τον κάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή