Οικογενειοκρατία και...συμβολισμοί

7.4.14

Ο γιος του Ανδρέα Παπανδρέου, ο ανιψιός του Κωνσταντίνου Καραμανλή, η κόρη του Μητσοτάκη, ο γιος του Μητσοτάκη, ο γιος του Βαρβιτσιώτη, η κόρη του Κωνσταντόπουλου.

Όλοι κατηγορήθηκαν για «οικογενειοκρατία».

Χθες, το Ποτάμι ανακοίνωσε ότι στο ευρωψηφοδέλτιο του θα είναι υποψήφιος ο υιός του Λεωνίδα Κύρκου.

Καμία κουβέντα για «οικογενειοκρατία». Μόνο «συμβολισμοί» και αποθέωση για το «καινοτόμο» εγχείρημα.


27 σχόλια:

  1. Φαντάζομαι ότι εσύ προτίμας τον γιο του Παπανδρέου που τα πήγε τόσο υπέροχα την προηγούμενη φορά

    To ποτάμι επιλέγει ανθρώπους χωρις κομματικό παρελθόν. Υπάρχει πρόβλημα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχή και κατάρα7 Απριλίου 2014 - 12:51 μ.μ.

    Έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο και ψέγω τον εαυτό μου ότι ενώ το είδα μού διέφυγε να το αναφέρω. Να προσθέσω δε ότι τηρουμένων των αναλογιών ο Κυρκος-το φυντανάκι που μας μοστράρει ο ταβερνιάρης-δεν είναι μόνο γιός του δυσεπώνυμου πατέρα του αλλά και εγγονός του παππού του-ήταν υπουργός ο πατέρας του Λεωνίδα Κύρκου, νομίζω στη κυβέρνηση του βουνού-αν και δεν είμαι σίγουρος για το τελευταίο-πάντως Υπουργός ήταν. Και με την ευκαιρία και για να μην κατηγορούμε τα έως τώρα κυβερνητικά κόμματα, και στο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν δύο τουλάχιστον τέτοιες περιπτώσεις: η γνωστή και μη εξαιρετέα πια κυρά-υστέρω Ζωή Κωνσταντοπούλου-το 38χρονο ανήλικο με το επίδομα;-) -και η Βασιλική Κατριβάνου, εγγονή νομίζω του μακαρίτη του ομότιμου αντίπαλου του θρυλικού Βαγγελη Γιαννόπουλου.Και ενώ η Κωνσταντοπούλου δεν είναι για πέταμα-χαρίσματα έχει αλλά έχει κακιά ψυχική συγκρότηση που της τα μαγαρίζει-η Κατριβάνου είναι ένα απίθανο βούρλο με μορφωτικό επίπεδο λίιιιιιιγο καλύτερο απ'το Θεοδωράκη, γιατί σαν κολλεγιοκόριτσο που ήταν κατάφερε τουλάχιστον και έμαθε καλά αγγλικά.Της άφησε όμως ο παππούς της ο Υπερνομάρχης έναν απίστευτο μηχανισμό να πορεύεται και για τα δικά της εγγόνια.


    Για να γυρίσουμε στο βλαστάρι του Κυρκου και με το δεδομένο ότι αν και μαντράχαλος δεν έχει διακριθεί και σε τίποτα, προβλέπω ότι θα μας διασκεδάσει κι αυτός όπως τόσοι και τόσοι άλλοι άχρηστοι γόνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάλι καλά που δεν του έδωσε και δαχτυλίδι όπως έκαναν πρίν χρόνια σε ένα άλο κόμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι αμφίθυμος με το ποτάμι και φαίνεται... Πάντως, προς το παρόν δεν βλέπω τίποτα καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κ. Κύρκος ήταν μέχρι πρόσφατα στέλεχος της Δημοκρατικής Αριστεράς. Αυτό δεν θεωρείται "κομματικό παρελθόν";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι πολύ κοντόφθαλμος!!! Το αν τα πήγε καλά το διαπιστώνεις τώρα που πληρώνεσαι σε ευρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο εχθρός σου εσένα είναι ένας,δεν βλέπεις κανέναν άλλο! Τόση εμπάθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οικογενειοκρατία με άλλο κόμμα - χωρίς πλεονεκτήματα δηλαδή - νοείται ? Στέλεχος χωρίς να έχει την παραμικρή προβολή ? Συμβολισμός ναι, αλλά μάλλον αγένεια να μην αναφέρεις το μικρό του όνομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και αυτό οικογενειοκρατία είναι. Είναι γενικό φαινόμενο. Δεν ισχύει μόνο στην πολιτική. Καλά κάνουν, εφόσον ο ψηφοφόρος τους στηρίζει. Αυτός φταίει και κανείς άλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκτός από την ΑΕΚ και εμεις απο το ποτάμι ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και ποιός σου είπε ότι θεωρώ επιτυχία ότι έχουμε ένα πανάκριβο νόμισμα και ενα σωρό χρέος..


    κατα τα άλλα και τον Πετσάλνικό να είχες πρωθυπουργό πάλι στο ευρώ θα είμασταν. Το να φύγεις απο το ευρώ χρειάζεται αρ..δία, και αυτά σίγουρα δεν έχει κανένας πολιτικός και σίγουρα όχι ο Παπανδρέου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παραπολιτική, έχεις γίνει πολύ τσιγγούνα τελευταία. Σχεδόν, δεν σε αναγνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειδικα για το θεμα της (λαθρο)μεταναστευσης.

    Αποτελει ανεκδιηγητο διαλεκτικο αποπροσανατολισμο το να υποστηριζει κανεις πως η φωτια δεν τρεφεται με κουτσουρα(καυσιμη υλη) αλλα με θεωρητικες προσεγγισεις σχετικα με το ποσο ευχαριστη ειναι η θαλπωρη που αυτη προσφερει.

    Μια αποτελεσματικοτερη εθνικη μεταναστευτικη πολιτικη,πιθανοτατα να μας προσφερε την πολυτελεια να προσεγγιζουμε το ζητημα στη βαση του εαν η λαθρομεταναστευση αποτελει ουσιαστικο κοινωνικο-οικονομικο προβλημα κι αν π.χ. θα πρεπε να περιεχει το συνθετικο "λαθρο".Παραλληλα ομως,θα περιοριζε τις συνεπειες τις καθημερινης τριβης με το προβλημα,μετριαζοντας τα ρατσιστικα και ξενοφοβικα αντανακλαστικα της κοινωνιας,μη προκρινοντας εναλλακτικες,αντιδημοκρατικες λυσεις τυπου Χ.Α.

    Μπορει καποιους να τους σοκαρει αλλα καμμια φορα τα προβληματα εχουν ουσιαστικη αιτιοκρατικη προελευση που εδραζεται σε de facto καταστασεις κι οχι μονο σε θεωρητικα "χαιδολογηματα" και "παπαγαλιες".

    Υπο αυτο πρισμα λοιπον,θα στοιχηματιζα πως η Χ.Α. ενδυναμωνεται εξισου με αρθρα σαν κι αυτο του κ.Παππα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παναγιώτης Χρήστου7 Απριλίου 2014 - 6:02 μ.μ.

    Είσαι κομπλεξικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προβοκατορικο το άρθρο, Συγκρίνεις ανόμοια πραγματα και το κανείς επίτηδες αυτό είναι το πρόβλημα.....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Από την πόλη έρχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άρα έχεις χρήματα στο εξωτερικό και είσαι υπέρ της δραχμής για ευνοήτους λόγους! Δηλαδή να μας αγοράσεις όλους. Ωραίο σκεπτικό προς όφελός σου. Δεν θα πάρουμε.Φεύγοντας από το ευρώ μπορείς να αντιληφθείς που θα εκτιναχθεί το χρέος? και ότι δεν θα αποπληρωθεί ποτέ ? Τέλος οι μονομερείς αποφάσεις που προτείνεις ,έξοδο από ευρώ, δεν είναι δημοκρατικό διότι δεν έχει εκφρασθεί από τον λαό. Περί αυτού γνωρίζεις τις απόψεις του Ελληνικού λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απίθανα γελοία ανάρτηση, ειδικά προερχόμενη από κηπουρό του ΓΑΠ. Ο πατέρας του έχει πεθάνει, είχε αποσυρθεί από την ενεργό πολιτική για κοντά 20 χρόνια, και ο γιος δεν κατεβαίνει με το κόμμα του πατέρα. Αν τώρα αυτό εσύ το συγκρίνεις αυτό με την κληροδότηση εδρών και αξιωμάτων των υπολοίπων οικογενειών σε ανεπάγγελτους τριαντάχρονους, μπράβο σου, βρήκες το πιο σαθρό επιχείρημα που μπορούσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εάν θέλεις δραχμή πάντως το Ποτάμι δεν λέει αυτό (αν δεν κάνω λάθος), μέχρι στιγμής για δραχμή μιλάει το ΚΚΕ, ο Αλαβάνος και το ΕΠΑΜ. Δεν σε κατακρίνω, για μένα αυτοί που μιλάνε για δραχμή κι ας διαφωνώ τους σέβομαι γιατί είναι μια καθαρή άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εμείς ερχόμαστε από την λεωφόρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Από το ευρώ δε μας έβγαζε πολιτικός με αρ...δια, αλλά αρ...δι πολιτικός. Ευτυχώς που παρά τα βρίσιδια που ρίχνετε στον Παπανδρέου, ο πολύς ο κόσμος δεν είναι σαν εσένα και καταλαβαίνει ότι άλλος δρόμος πλην του ευρώ δεν υπάρχει. Κι ας βρίζετε αυτόν που μόνος του κατάφερε να μας κρατήσει σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν ήταν καλό. Θέλεις προσπάθεια ακόμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν διαφωνώ με το άρθρο σου γιατί δεν τα βάζεις κι εσύ γελοιωδώς με την οικογενειοκρατία λες και δεν ψηφίζονται όλοι αυτοί,απλουστευτικός λαϊκισμός είναι η καραμέλα για τους γόνους.Το νόημα είναι η αντιμετώπιση που είχε η συγκεκριμένη κίνηση με τον γιο του Κύρκου από τα ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν έχουν κομματικό παρελθόν, επειδή δεν είναι κόμμα. Δεν έχει εκλεγμένα όργανα, δεν έχει εκλεγμένα στελέχη, δεν έχει εκλεγμένο αρχηγό, δεν έχει ψηφισμένο πρόγραμμα. Έχει αυτοδιορισμένο παντοδύναμο αρχηγό τον δημοφιλέστερο δημοσιογράφο του πιο διαπλεκόμενου και διεφθαρμένου καναλιού της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. http://aristeristrouthokamilos.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7.html#more

    "Τι προσφέρει σήμερα η παρουσία του Ποταμιού;

    Τον εξοβελισμό από την τρίτη, δημοσκοπικά έστω, θέση των νεοναζιστών.

    Την
    οριστική παύση του αυτοματισμού αναζήτησης ενός κεντροαριστερού "τρίτου
    πόλου", ως ενός εκτός εποχής ιδεολογήματος και την απόσυρση από το
    προσκήνιο αρχηγοκεντρικών κομματικών μορφωμάτων της μεταπολίτευσης.

    Την
    διαμόρφωση μιας δύναμης κυβερνητικής συνεργασίας με τον επερχόμενο
    ΣΥΡΙΖΑ - και μαζί μια δύναμη ενίσχυσης των μη κρατιστικών δυνάμεων μέσα
    στον ΣΥΡΙΖΑ - ακόμη και μια πίεση στον "όλο" ΣΥΡΙΖΑ για παρουσίαση
    προτάσεων ρύθμισης, εναλλακτικών στην απορρύθμιση του νεοφιλελεύθερου
    κρατισμού της συγκυβέρνησης.

    Και
    κυρίως την άσκηση πολιτικής κριτικής χωρίς δαιμονοποίηση του αντιπάλου,
    κάτι που έχει δηλητηριάσει σκόπιμα μέχρι σήμερα, την κοινή αναζήτηση
    λύσεων σε εθνικό επίπεδο."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σιγά το στέλεχος της ΔΗΜΑΡ. Εγώ μεχρι χτες αγνοούσα πως ο Λεωνίδας Κύρκος είχε γιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μετά τον μπαλτάκο η νδ αρχίζει τη μεγάλη κεντροδεξιά στροφή της.
    Είδε και αποείδε με τους ψηφοφόρους της ακροδεξιάς, και κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία τους χαρίζει σε χ.α, ανελ, πολύδωρα.
    Τις επόμενες ημέρες ετοιμαστείτε να χορτάσετε Ντόρα, Χατζιδάκη κτλ. στα τηλεπάνελ, για να ξαναβρεί η μεγάλη παράταξη τη χαμένη ιδεολογική της ταυτότητα.
    Μέχρι τις εκλογές, οι οποίες θα γίνουν το 2015, η διαπλοκή θα στρίβει ολο προς το κέντρο, μέχρι να βρει....ποτάμι.
    Θα παρακαλά επίσης να μπεί η ελιά στη βουλή, μπας και ευοδωθεί η τελευταία απέλπιδα προσπάθεια διατήρησης της εξουσίας.
    Ο σύριζα, με το μπόνους των 50 εδρών στο τσεπάκι, δε χρειάζεται να κουνήσει το δαχτυλάκι του.
    Έχει στείλει σαφές και καθυσηχαστικό για την κοινωνία μήνυμα μη σύγκρουσης στο εξωτερικό, και προσφέρει την ελπίδα σύγκρουσης με τους αναίσχυντους ολιγάρχες στο εσωτερικό.
    Προωπικά δεν πιστεύω ότι έχει τη δυνατότητα να συγκρουστεί με το πανίσχυρο κατεστημένο, ακόμα και αν θριαμβεύσει στις εκλογές, ωστόσο θα του καταφέρει καίρια πλήγματα που θα σημάνουν τουλάχιστον το επιβεβλημένο ξεβόλεμα του αν βοηθηθεί και από τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις.
    Σίγουρα θα επιτύχει και εναν στοιχειώδη(δεν είναι δύσκολο) εκδημοκρατισμό της χώρας, καθώς και να κόψει τον αέρα και τις ορέξεις των σωμάτων ασφαλείας και των στρατιωτικών.
    Προσωπικά εχω επιλέξει εδω και μερικά χρόνια την επιστημονικά τεκμηριωμένη πολιτική Δράση, και νιώθω ικανοποιημένος με τη στάση που κρατά το κόμμα στο θέμα Μπαλτάκου.
    Για να είμαι όμως ειλικρινής, δεν εχω πειστεί ακόμα πως αποκλείει τη συνεργασία με τη ΝΔ σε ενα πιθανό μετεκλογικό σενάριο.
    Και η απομόνωση των κομμάτων της διαπλοκής(νδ, ποτάμι, ελιά, δημάρ) καθώς και των δεκανικιών της (κκε,χα.), είναι επιβεβλημένη από τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις κατά την άποψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή