Με ποια κριτήρια το κρατικό ΑΠΕ πετσόκοψε το ρεπορτάζ των FT για την ανατροπή Παπανδρέου;

13.5.14


Μια πολύ βολική σύνοψη του ρεπορτάζ των Financial Times για την ανατροπή του Γιώργου Παπανδρέου δημοσίευσε στην Ελλάδα το κρατικό Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το οποίο αποτελεί τη βασική πηγή ειδήσεων του 90% των ελληνικών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων.

Ενώ το ρεπορτάζ αποδίδεται σωστά στα ελληνικά, λείπει τελείως το κομμάτι που περιγράφει πως ο Μανουέλ Μπαρόζο με τη βοήθεια του Ευάγγελου Βενιζέλου και τη σύμφωνη γνώμη του Αντώνη Σαμαρά υλοποίησε ένα σχέδιο ανατροπής του εκλεγμένου πρωθυπουργού της Ελλάδας.

Ποιος και γιατί πετσόκοψε το συγκεκριμένο ρεπορτάζ; Υπέρ ποιων;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου