Σε διπλές εκλογές, το ΠΑΣΟΚ μπορεί να μείνει εκτός Βουλής

27.9.14


Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα διάσταση του πιθανού σεναρίου που θέλει τη χώρα να οδεύει σύντομα σε διπλές εθνικές εκλογές είναι ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί σε συνθήκες τεράστιας πόλωσης να μείνει εκτός Βουλής.

Αν στην πρώτη εκλογική αναμέτρηση το ΠΑΣΟΚ (ή Ελιά ή Δημοκρατική Παράταξη ή όπως το βαφτίσει ο Νονός) κινηθεί κοντά στο 5%-6%, στις δεύτερες εκλογές οι οποίες θα διεξαχθούν σε συνθήκες φρικτής πόλωσης, η αυτοδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να προκύψει από αυτήν ακριβώς τη δεξαμενή ψήφων.

Ανάλογη πίεση θα δεχθεί και το Ποτάμι, κάτι που αυξάνει ακόμα περισσότερο το κίνητρο του ΣΥΡΙΖΑ να επιδιώξει την αυτοδυναμία, η οποία θα του εξασφαλίσει και την απόλυτη κυριαρχία στον χώρο αριστερά του Κέντρου.

71 σχόλια:

  1. Δεν σας φτύνουν, ψιχαλίζει....27 Σεπτεμβρίου 2014 - 2:33 μ.μ.

    Αυτό είναι κακό ή καλό; Για τη χώρα μιλάω πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. WWF SOSΧάνουμε τον Παπανδρέου!27 Σεπτεμβρίου 2014 - 3:07 μ.μ.

    Αλί και τρισαλί! Δηλαδή Παπανδρέου οριστικά και αμετάκλητα γιοκ; Τον στερήθηκε η Βουλή τρία χρόνια τώρα, γιατί έδινε διαλέξεις, θα τον στερηθεί και γιατί δεν ξανάγινε διαλεκτός του εκλογικού νόμου που θέλει πρώην πρωθυπουργούς να εκλέγονται αυτόματα βουλευτές-και παρά τη θέληση του εκλογικού σώματος προφανώς; Υπάρχει όμως σωτηρία: να τον βάλει στο ψηφοδέλτιο της Επικρατείας η ΔΗΜΑΡ...που θάχει εν τω μεταξύ ενταχθεί στο ΣΥΡΙΖΑ!(δεν το λέω αστεία, αν και παραδέχομαι ότι ακούγεται σπαρταριστά ιλαρό!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοπελίτσα μου είναι κάτι που δεν κατάλαβες? Είμαι πρόθυμος να σου το εξηγήσω όπου θες και με όποιο τρόπο θες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμμία απολύτως σύγκριση ανάμεσα

    στο 2009

    όπου ο κόσμος ψήφισε "ΓΙΩΡΓΟ, ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ"
    ( τότε δεν ήταν πρώτο κόμμα οι "αναποφάσιστοι" . . . )

    και ΤΩΡΑ

    όπου ο ακαταλόγιστος τσίριζα παραμένει πάνω στον ντορό :

    "ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΓΙΑ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ"
    ( κι΄ας βγάλουν και 10 και 20 % "πρωτιά" του τσίριζα,
    η "πρωτιά" ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ . )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ επαυξάνοντας σε όλα. Εκτός από αυτό: ΟΥΤΕ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ! Το γεγονός ότι είχε προνομιακές μυστικές διαβουλεύσεις ΜΟΝΟ με το ΔΝΤ και τον Στρος Καν και ΟΧΙ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ αξιωματούχους-με τους αμερικανούς αν υπήρχαν επαφές, δεν πρόκειται να διαρρεύσει καμιά τέτοια πληροφορία για τους πολύ ευνόητους λόγους-παρόλο ότι είναι εταίροι μας, μοιάζει σαν να ήθελε να προκαταλάβει και να δημιουργήσει αξεπέραστα τετελεσμένα.
    Υ.Γ. Συμφωνώ κι εγώ ότι κάποια στιγμή από τούτο εδώ το δημοκρατικό μπλογκ να συζητηθούν τα πράγματα νηφάλια και αναλυτικά. Όλοι να μπουν και να εκφραστούν. Αλλά να μπουν χωρίς τις κατάρες τους και τους δαίμονες τους. Με επιχειρήματα-ο καθένας μας έχει, αυτό είναι σίγουρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι να τελειώνουμε επιτελους με αυτο το κόμμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στην εκλογική αναμέτρηση ( άν και όταν ... )
    όχι το ΠΑΣΟΚ, αλλά ο νονός ΒΒ θα πάει σπίτι του .
    Αρκεί να τον "φύγουμε" τον νονό από το ΠΑΣΟΚ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τραμπούκος του διαδικτύου27 Σεπτεμβρίου 2014 - 4:02 μ.μ.

    Εκθέτεις αυτόν που σού ανέθεσε να τον υπερασπιστείς. Εντάξει σούπε να πετάς ιντερνετικούς καφέδες αλά Ρέλος αλλά περιέργως εδώ η χιλιοστή επανάληψη του πετάγματος αυτού του καφέ, δεν λειτουργεί το ίδιο όπως όταν τόκανε ο Θέμος Αναστασιάδης με το Ρέλο. Εκεί λειτούργησε όντως κατά του θύματος-είναι και το μοβόρικο μοντάζ που κάνει μεγάλη ζημιά-αλλά εδώ αυτού του είδους η επανάληψη επιστρέφει στο τέλος στο θύτη.
    Υ.Γ.Τι σού γράφω τώρα κι εσένα καημένε, ε; Άντε να το καταλάβεις, άντε να ρωτήσεις κάποιον να στο εξηγήσει, άντε αν στο εξηγήσει να το εμπεδώσεις και άντε και αν το εμπεδώσεις-απίθανο-να μπορέσεις να ανταποκριθείς σ'αυτό το έτσι εμπεδωμένο. Ρέλος είσαι. Δεν σε χρησιμοποιούν για το μυαλό που δεν διαθέτεις αλλά για το τραμπουκιλίκι που ασκείς.Τα πλήκτρα ξέρεις τουλάχιστον να τα χρησιμοποιείς ή βάζεις τα βλαστάρια σου να σού διεκπεραιώνουν αυτό το μέρος της δουλειάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με εσένα πότε θα τελειώσουμε τσικ λεβέντη μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υποκλίνομαι ταπεινά στην προσωπικότητα σου!!! Είμαι σίγουρος ότι δεν κατάλαβες τίποτε από αυτό που έγραψα. Λυπάμαι φίλε μου !(μη σκέπτεσαι κουτοπόνηρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι πολύ εμπαθής ! Ο Ρομπάι υμνεί τον ΓΑΠ με αυτά που γράφει,εκτός εάν τα διαβάζεις ανάποδα.Φαίνεται ότι είχατε συνηθίσει στο ψέμα και η αλήθεια σας τρομάζει! Άξιος της σκέψης και λογικής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μοιρασε 500 εκατ. για το "επιδομα αλληλεγγυης" στους φτωχότερους, όπως προεκλογικά είχε υποσχεθεί, υπολογίζοντας πως το έλλειμμα θα είναι περίπου στο 10%. Ταυτόχρονα όμως, μόλις είδε πως το έλλειμμα πήγε στο 12,5% (μέχρι εκείνη τη στιγμή) πήρε μέτρα ύψους 1,5 δις. Τα 500 εκατ. για το επίδομα (αντί για το 1 δις της προεκλογικής δέσμευσης) δεν ήταν απο νέα δάνεια αλλά απο ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ. Για παράδειγμα: Φορολόγησε τις πολύ κερδοφόρες επιχειρήσεις (700 εκατ.), σταμάτησε την απόσυρση των (εισαγόμενων) αυτοκινήτων, αύξησε τα τέλη κυκλοφορίας στα πολύτελη αυτοκίνητα (+200 εκατ.), σταμάτησε τα stage.. Αυτά για αρχή. Μετά ήρθαν και άλλα μέτρα (πχ στον προυπολογισμο, λίγες εβδομάδες τις εκλογές) με μείωση ελλείμματος κατά 4%.....
    (δες εδώ: http://www.smartpost.gr/%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD%CE%B3%CE%B5/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για να ισορροπήσω κάπως τα παραπάνω συμπεράσματα, θα σου απαντήσω ότι ο Βενιζέλος αποδεικνύεται πολύ χειρότερος του Παπανδρέου στην τρεχουσα πολιτική διαχείριση και θα μείνει στην Ιστορία με ακόμη πιο μελανά γράμματα. Δεν τον έχουμε δει τον Βενιζέλο σε συνθήκες βαριάς κρίσης (με εξαίρεση την αποπομπή της τρόικας και βεβαίως τις Κάννες, όπου έπαιξε όμως δευτερευοντα μόνο ρόλο, και ας φωνάζουν οι παπανδρεικοί) παρόλα αυτά, ούτε πρόκειται να τον δούμε, γιατί είναι τελειωμένη ιστορία. Δυστυχώς για τον Γιώργο, αυτός έπρεπε να πιει το πικρό ποτήρι της κατάστασης έκτακτης ανάγκης (Schmitt) και να περάσει στην Ιστορία ως ο πρωθυπουργός του μνημονίου. Αν είχε αντιδράσει διαφορετικά τότε, αν είχε επικαλεστεί την ευρεία νομιμοποίηση, την αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό του, αν είχε κάνει 2-3 πολύ σοβαρές μεταρρυθμίσεις (όχι, η διαύγεια δεν είναι τόσο σοβαρή, αλλά μια απόλυση 50.000 υπαλλήλων είναι), ένα δημοψήφισμα εγκαίρως και όχι με το μαχαίρι στο λαιμό, μια εκλογική αναμέτρηση (αν την πρότεινε ο Ραγκούσης θα την δεχόταν, άλλη μοιραία φιγούρα κι ο τελευταίος), κάτι τέλος πάντων, και σήμερα ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά, και για τον ίδιο τον Γιώργο και για τη χώρα. Το σίγουρο είναι ότι Παπανδρέου, Βενιζέλος και ΠΑΣΟΚ είναι τελειωμένα πλέον και άλλες δυνάμεις πρέπει να πάρουν τη θέση τους (προσωπικά θεωρώ το Ποτάμι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ εν μέρει με την εκτίμηση των διπλών εκλογών. Μια διαφορά μεταξύ 5-10 μονάδων δημιουργεί προϋποθέσεις για αυτοδυναμία ΣΥΡΙΖΑ σε αμέσως επόμενη αναμέτρηση. Παρόλα αυτά, το επικρατέστερο σενάριο είναι η συγκυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου. Το θέμα είναι, για να πάμε σε αυτό να μην χρειαστούν δύο αλλεπάλληλες αναμετρήσεις...Σημερινή δημοσκόπηση δίνει πάνω από 155 έδρες και στα δύο κόμματα μαζί. Και ας μην λησμονούμε ότι οι εκλογές θα διεξαχθούν σε συνθήκες ακόμη μεγαλύτερης πόλωσης από τις σημερινές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. -"Κι εγώ παπανδρεικός ήμουνα, ώσπου αποφάσισα να κάνω σοβαρή έρευνα, με μια αφορμή που μου δόθηκε." Κι' όμως, η έρευνα σου μπάζει απο παντού!!!

    -"Κακά τα ψέματα, ό,τι κληρονομιά είχε αφήσει ο Κωστάκης, μπορούσαν οι
    δύο τελευταίοι να γυρίσουν την κατάσταση, αλλά δεν το έκαναν." Μπορείς να μας πείς ΠΩΣ ακριβώς μπορούσε να γυρίσει η κατάσταση? Τα 36 δις που μας έλλειπαν απο που θα τα έβρισκαν οι ΓΑΠ/ΠΑΠ?

    -"Εκείνοι που ήξεραν πολύ καλύτερα βέβαια, δεν αντέδρασαν όμως ακαριαια
    όπως είδε όλη η χώρα μισό χρόνο μετά, και αποδείχτηκαν τραγικές
    φιγούρες, ήταν οι Παπανδρέου/Παπακωνσταντίνου." Τι εννοείς πως "ήξεραν πολύ καλύτερα βέβαια". Εννοείς πως ήξερε καλύτερα ο ΓΑΠ απο τον Μπαρόζο το ύψος του ελλείμματος? Αυτό που γράφει ο Βαν Ρομπαι στο βιβλίο του πως "Σημαντική είναι και η παρατήρησή του ότι μία πλήρης ιστορία της
    ευρωπαϊκής κρίσης θα πρέπει να εστιάσει, πέραν των σπάταλων οφειλετών,
    και στους «απερίσκεπτους πιστωτές (των οποίων ο ρόλος έχει υποβαθμιστεί
    κάπως)»." δεν σημαίνει τίποτα για εσένα?!?! Επίσης, δες εδώ τι έλεγε ο Προβόπουλος 4 μέρες ΜΕΤΑ τις εκλογές για το ύψος του ελλείμματος (http://news.in.gr/economy/article/?aid=1061647). Για το αν και πόσα μέτρα πήρε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αμέσως μετα τις εκλογές διάβασε εδώ: http://www.smartpost.gr/%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD%CE%B3%CE%B5/ . Να σου θυμίσω επίσης πως ο προυπολογισμός που ψηφίστηκε λίγες μόνο εβδομάδες μετά τις εκλογές (αρχές Δεκεμβρίου) είχε πρόβλεψη για ΜΕΙΩΣΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ 4%.

    -"Έπρεπε να περιμένει το πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνωμόνων, των Ζανιά
    και λοιπών, που κατατέθηκε στη Βουλή την 1/2/2010 και έριχνε τις ευθύνες
    στον Καραμανλή, για να πάρει μπροστά;" Μπροστά πήρε φίλε μου ο Παπανδρέου, εσύ ακόμη να πάρεις όμως. Διάβασε επίσης τι έλεγε ο Προβόπουλος και το Ecofin, τον Απρίλιο του 2010, για τα μέτρα που ελήφθησαν: http://logoplokies.blogspot.gr/2012/03/blog-post_16.html

    - Τέλος διάβασε για το "πως φθάσαμε στο μνημόνιο". Θα σε βοηθήσει στην έρευνα σου: http://epikairo.gr/index.php/en/politiki/item/8396-i-apokatastasi-tis-alitheias-gia-to-oti-o-karamanlis-efere-to-mnimonio-os-odigos-gia-tin-oristiki-ypervasi-tis-krisis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιωργαλέξι η Ελλάς27 Σεπτεμβρίου 2014 - 6:34 μ.μ.

    Ωχ Παναγιά μου! Να δώσει οι Θεός, που αλίμονο δεν υπάρχει-τι απάτη κι αυτή ε;-το σενάριο της ανάρτησης να μην έχει κι άλλες ομοιότητες, γιατί τότε το δις εξαμαρτείν ενός λαού δεν έχει κόστος τη σοφία του, που έτσι κι αλλιώς δεν είναι συλλογική ιδιότητα αλλά την τελεσίδικη πτωχεία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τουρίστας στο Βεζούβιο27 Σεπτεμβρίου 2014 - 7:44 μ.μ.

    Βασικά μού απαντάς σαν να είμαι απολογητής του Βενιζέλου και από την άλλη αγωνιάς να κρατήσεις ισορροπίες-δεν είναι καλό αυτό όταν κάνεις πολιτική ανάλυση. Τα αν που επικαλείσαι δεν έχουν ούτε στο ελάχιστο χαρακτήρα επιχειρήματος. Η ρητορεία περί μελανότερων γραμμάτων δεν συνοδεύεται και με το αντίστοιχο σκεπτικό. παρόλα αυτά θα συμφωνήσω ότι το ΠΑΣΟΚ δύσκολα θα τα βγάλει πέρα-δεν έχω καμιά αυταπάτη-έτσι κι αλλιώς δεν την είχα από το 2004 όταν έλεγα στους φίλους μου ότι η επιλογή για την ηγεσία του Γιώργου Παπανδρέου είναι στρατηγική επιλογή στρατηγικής ήττας ολόκληρης της παράταξης.
    Η πεποίθηση μου είναι ότι ο Βενιζέλος θα επιβιώσει πολιτικά, γιατί στο σημερινό πολιτικό προσωπικό τέτοιας αξίας πολιτικοί είναι άλλο στοιχείο που τους καταδικάζει: η φύση και όχι η πολιτική. Θα ήταν αδικία για την Ελλάδα να χρησιμοποιεί αστοιχείωτους-απτυχίωτους όπως τους αποκαλεί προσφυώς ο Θεοδωρίδης-σαν το Σταύρο Θεοδωράκη και να παραμερίζει πολιτικά ταλέντα που απέδειξαν τη χρησιμότητα τους στα αληθινά μεγάλα ζόρια. Τηλεπερσόνες του στυλ Σταύρου Θεοδωράκη διακρίνονται για την αναλωσιμότητα τους και θα καούν στο πρώτο άναμμα της κωλοφωτιάς-δεν τόχουν οι ανθρώποι-είδαν πόρτα και μπήκαν-απολίτικοι μέχρι τα πενήντα τους και ξαφνικά μέσα στο παρανάλωμα είδαν φως και μπήκαν με το σακίδιο σαν τουρίστες στο Βεζούβιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έδωσε 500 εκ σε αυτούς που είχαν πράγματι ανάγκη σύμφωνα με την προεκλογική του δέσμευση. Τα χρήματα αυτά τα επήρε από επιχειρήσεις και έχοντες! Σύνολο εισπραχθέντων 700 εκ και δαπανήθηκαν 500 εκ για τους έχοντες ανάγκη. Στα ταμεία του κράτους έμειναν 200 εκ. Να ενημερώνεσαι πριν γράφεις κάτι, διότι γίνεσαι αναξιόπιστος και άθελά σου ψεύτης, χωρίς να το γνωρίζεις το θέμα. Στο δια ταύτα, ο Ελληνικός λαός δεν επιβαρύνθηκε αλλά μόνο οι έχοντες. ΑΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα πάθει πανωλεθρία το ΠΑΣΟΚ... ο Σαμαράς έχει τελειώσει η διαφορά είναι ήδη στο 10 με 11%.. όλα πάνε μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λοιπόν είναι αστείο όλο το δημοσίευμα... ο άνδρας που φαίνεται στην φωτογραφία να βγαίνει από το κτίριο κρατά στα χέρια του ένα paintball gun... δεν έχει γίνει καθόλου καλό ρεπορτάζ.. από το ΒΗΜΑ, δεν είχε επάρκεια ο δημοσιογράφος και έγραψε ένα άρθρο με ψεύτικα φωτογραφικά στοιχεία. Καλό θα είναι να ρωτά ειδικούς ο δημοσιογράφος πριν γράψει ένα τόσο σοβαρό ρεπορτάζ! Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το προμελετημένο έγκλημα βαφτίζεται ειλικρίνεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Κατάρα στον ... λαδέμπορα



    " ... εκθέτει πρώτα και κύρια τον
    Παπανδρέου ... "
    " ... Σφάζει με το βαμβάκι ο Ρομπάι ... "
    " ... η απαξίωση ... " και πάει λέγοντας

    Αν υπήρχε και κανένα ΓΙΑΤΙ,

    έτσι να σπάσει η μονοτονία,

    αλλά ξέχασα άμα το λες εσύ, η συζήτηση έληξε !

    Καταντάτε κουραστικοί .


    ΩΣ και ο Θαπατέρο,
    ΩΣ και ο βαν Ρομπάυ,
    τα λέει, ΤΩΡΑ . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τζιχαντιστές παντού!27 Σεπτεμβρίου 2014 - 9:34 μ.μ.

    Καλά θα κάνουν να μη σπαταλούν τις δυνάμεις τους άσκοπα. Να συνεργαστούν με τους τζιχαντιστές του Παπανδρέου για να εξαφανίσουν από προσώπου γης τον μισητό και στους δυό τους από κοινού Τούρκογλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εχεις πολύ πλάκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εσύ που είσαι νηφάλιος σαν τον Ρομπάι, θυμάσαι τον Αλμούνια που ήρθε στην Ελλάδα τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ του 2009 και έλεγε "ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ";
    Εσύ πιστεύεις ότι οι Ευρωπαίοι δεν ήξεραν και τα έμαθαν "με το ζόρι" από τον Παπανδρέου τον ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ;;;;
    Και τι θα ήθελες; Ο Παπανδρέου να υποστηρίζει τα πλαστά στοιχεία Καραμανλή; Να μιλάει για έλλειμμα 6%;;;; Όταν τον έλεγχο στα οικονομικά τον έκανε η Κομισιόν;;;;;


    Όταν λες για το βιβλίο του Θαπατέρο, αναφέρεσαι στο πρωτότυπο ή στο πώς παρουσιάστηκε στην Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πιο γραφικός πεθαίνεις27 Σεπτεμβρίου 2014 - 10:10 μ.μ.

    Πάντα χώρος για χολή στο Ποτάμι από τον Παραπολιτικό ... Γραφικός ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το διαβασαμε κι αυτό... Οτι ο Παπανδρεου δε μιλούσε με τους Ευρωπαίους... Και καλά, πες ότι, ας πουμε οι Ρωσοι δεν είναι μέλη της ΕΕ και δεν τους υπολογίζεις. Τον Σαρκοζι, ούτε αυτόν τον υπολογίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ποιος διάβασε το σημερινό άρθρο των ΝΕΩΝ για Χρυσοχοϊδη-Λοβερδο? Τους θάβει για τα μάτια του χοντρού ή τους ετοιμάζουν για τους επόμενους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπάρχει Γιώργος μάλαμα27 Σεπτεμβρίου 2014 - 10:22 μ.μ.

    Μεγάλε! Υποκλίνομαι! Πάρε την ευχή μου, κρατάω την κατάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ονειρεύτηκα πως ήμουν ήρωας27 Σεπτεμβρίου 2014 - 10:28 μ.μ.

    Τάπαν και ΤΟΤΕ. Μπορεί εσύ να μην τάκουσες αλλά αυτός που τάκουσε το ξέρει πολύ καλά στη λιπόψυχη καρδούλα του. Εξάλλου επειδή τάκουσε αδειάστηκε και δεν έβγαλε ούτε κιχ! Γύρευε από πόσες μεριές τον είχανε δεμένο και αναγκάστηκε να καταπιεί τη γλώσσα του. Ψελλίζει μόνο εκ των υστέρων επικολυρικά ποιήματα για ξενιτεμένους τουρίστες και κατά φαντασίαν ήρωες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτή την γκάφα την πρόσεξες παραπολιτικέ;
    http://www.periodista.gr/xfiles/item/13839.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο Ρομπαις ξεχνάει ίσως ότι Επιτροπος για τον έλεγχο των οικονομικών των Κρατών ήταν κάποιος Αμούνια, Ισπανός, που έλεγε ότι στην Ελλάδα όλα πάνε καλά. Τί ελέγχους έκανε στον Παπαθανασίου και τα στοιχεία που έστελνε στην Επιτροπή και στη Eurostat. Οι επίτροποι δεν έχουν ευθύνες μόνο παχυλούς μισθούς παίρνουν και κουνάνε το δάχτυλο στους πολιτικούς τους προϊσταμένους; Αληθεια γιατί οι Παπαθανασίου-Καραμανλής έμειναν στο απυρόβλητο και δεν δικάστηκαν για απιστία και εθνική καταστροφή με τα ψέματα που έλεγαν όταν ρωτήθηκαν από δημοσιγραφο και τον Παπανδρέου αντίστοιχα άν υπήρχαν τα λεφτά στο Ταμείο γιατί μέχρι τον Ιούνιο του 2009 είχαμε δανειστεί πολλά (54 δις) και αυτοί απάντησαν πως "υπαρχουν και είναι μαξιλαράκι μέχρι το τέλος του 2009 δεν χρειάζονται άλλα" και ύστερα μεχρι το τέλος του έτους δανειστήκαμε άλλα 40 δις δηλαδή σύνολο 94 δις το 2009 και αποληρώσαμε μεταβίας μόλις 60 δις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καταρχάς, σχετικά με το άρθρο, υποθέτω πως υποστηρίζεις κι εσύ ότι ο Ρομπάι έλεγε ψέμματα. Μόνος σου γράφεις ότι οι Ευρωπαίοι ΗΞΕΡΑΝ από τον Οκτώβριο του 2009 ότι τα στοιχεία της οικονομίας ήταν πλαστά και άθλια (the game is over)!
    Και κατηγορείς τον Παπανδρέου ότι δεν τα έκρυψε!!!!! Αν προσπαθούσε να τα κρύψει σε τετοιες συνθήκες, θα ήταν ικανός ή μήπως ΤΟΤΕ θα ήταν ηλίθιος και ανεπαρκής;
    Αν ο Παπανδρέου δεν έπαιρνε μέτρα στις 9 Φεβρουαρίου αλλά ένα μήνα πριν, τι θα άλλαζε; Θα άλλαζαν στάση οι Ευρωπαίοι; Θα άκουγαν τις προτάσεις Παπανδρέου για ένα μηχανισμό άμυνας και υποστήριξης της ΕΕ στις χώρες της εναντίον των διεθνών τοκογλύφων; Πήρε μετά, το Μάρτιο, και άλλα μέτρα, που ξανάβγαλαν τον κόσμο στους δρόμους. Τι άλλαξε στην πολιτική της ΕΕ;
    Το Νοέμβριο του 2009 η κυβέρνηση είχε-δεν είχε κλείσει 1 μήνα στην κυβέρνηση. Όποια πολιτική και να εφάρμοζε, πώς θα μπορούσε να είχε δώσει αποτελέσματα; Ο Παπανδρέου ζητούσε χρόνο για να εφαρμόσει την πολιτική του που πίστευε πως είναι η σωστή και για την οποία η Μέρκελ είχε μιλήσει θετικά. Η δικαιολογία του ήταν πως υπάρχει διαφθορά στη χωρα που φέρνει εμπόδια. Αυτό περίμεναν οι Ευρωπαίοι για να μας κατηγορήσουν για διαφθορά; Ή μήπως το ότι τους δίναμε πλαστά στοιχεία τόσα χρόνια και αυτοί μετά μας το κοπανούσαν δημοσίως (the game is over κλπ); Επίσης, για τη διαφθορά στην Ελλάδα δε μιλούσε δημόσια ο Παπανδρέου. Αυτό διέρρευσε από μια ιδιωτική κουβέντα. Ακουσες εσύ τον ΓΑΠ σε κάποια από τις κοινες δηλώσεις του με κάποιον από όλους αυτούς τους πολιτικούς και αξιωματούχους με τους οποίους συναντιόταν, να μιλάει για διαφθορά στην Ελλάδα και να παρακαλάει; Ο Παπανδρέου, αυτό που έκανε δημόσια, ήταν να κάνει τον Ομπάμα να μιλάει για το Greek filotimo. Αυτή ήταν η παρουσίαση της Ελλάδας από τον ΓΑΠ στο εξωτερικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Για να απολύσει 50.000 υπαλλήλους, έπρεπε πρώτα να μάθει πόσους είχε και πού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ορίστε, του έθιξες τον Βενιζέλο του Ευχή και αμέσως διαφώνησε μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αποκλείει συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ. Αποκλείει συνεργασία με τον Βενιζέλο. Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξυ αυτών των 2 , που θα φανεί μετα τις εκλογές όταν το ΠΑΣΟΚ-Ελιά-Δημοκρατική παράταξη συντριβεί και ο Μπένι πάρει πόδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλά, καταρχάς αποχαιρέτα τον το Βενιζέλο που χανεις...
    Και μετά θα δούμε για τον Παπανδρέου αν θα τον χάσουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δε θα πάμε σε διπλές εκλογές. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αποκλείει συνεργασία με το ΠΑΣΟκ, αλλά με τον Βενιζέλο. Μετά τη συντριβή του βενιζελικού κομματιδίου, το ΠΑΣΟΚ θα αλλάξει αρχηγό. Αυτό θα αλλάξει τα δεδομένα στο θεμα μετεκλογικής συνεργασίας του ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Θα ήθελες πολύ για να έρθει πίσω μετά ο ΓΑΠ αλλά ο ελληνικός λαός δεν θα σου κάνει την χάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για τη χώρα εννοείται28 Σεπτεμβρίου 2014 - 1:52 π.μ.

    Καλό είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ακόμα και άρθρα που είναι θετικά για τον ΓΑΠ και τα διακινούν ανοήτως οι ΓΑΠικοί όπως αυτό
    http://www.slate.fr/story/52071/papandreou-grand-dirigeant
    λένε ξεκάθαρα ότι ο ΓΑΠ ευθύνεται για την άνοδο των spread.
    «Il faut d’ailleurs rappeler que c’est Georges Papandréou lui-même qui, le premier, a tiré le signal d’alarme. Les agences de notation, si promptes à dégrader un pays lorsque ses fautes ont éclaté au grand jour, n’avaient pas vraiment perçu les faiblesses du système grec. Standard & Poor’s, par exemple, n’a pas touché à sa note entre novembre 2004 et janvier 2009; à ce moment-là, elle l’a abaissée d’un cran à A-, mais c’est seulement après les révélations de Georges Papandréou qu’elle a entrepris, à partir de décembre 2009, de la corriger régulièrement.»



    Αλλά ο ΓΑΠ προφανώς αντί να διατηρήσει τα επιτόκια των ελληνικών ομολόγων χαμηλά προτίμησε να είναι ειλικρινής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπερβολές, αν είναι έτσι θα φτάσουμε στο 1990 που ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία μαζί έπαιρναν 95%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΙ ΤΟΝ..ΑΦΕΛΗ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ...ΑΦΕΛΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έχε χάρη που βαριέμαι αφάνταστα να ψάχνω στο διαδίκτυο-το θεωρώ προσωπικά αφάνταστα αντιπαραγωγικό-για να σού βρω όχι μια αλλά χίλιες εκατό δηλώσεις του-όλες στα αγγλικά σε ξενόγλωσσα δίκτυα-να κλίνει σε όλες τις πτώσεις τη λέξη διαφθορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αφελής είσαι και φαίνεσαι .
    αν υπονοείς πως ο ΓΑΠ είναι αφελής .
    Αν και δεν μου φαίνεσαι γιά αφελής
    μάλλπν βαφτιστήρι του "νονού" . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ρόμπα ξεκούμπωτη28 Σεπτεμβρίου 2014 - 1:44 μ.μ.

    Βασικά αυτά είναι επιχειρήματα περί ειλικρίνειας όπως τα σερβίρουν τα κατηχητικά και οι ιεροδιδάσκαλοι.Και επειδή την υποκρισία τη διδάσκουν με επιμέλεια εκεί, ταιριάζει εξαιρετικά στην αντίστοιχη υποκρισία όπως μας την πλασάρουν οι οπαδοί του ΓΑΠ και φυσικά ο ίδιος ο ΓΑΠ.
    Δες όμως και μια άλλη εκδοχή πονεμένου παραμυθιού: πηδηχτούλα κόρη διακορεύεται από το δάσκαλο της. Βγαίνει ο αυστηρών ηθικών αρχών πατέρας της και για να τη συνετίσει διακηρύττει εις επήκοον όλων ότι η τσουλάρα κόρη του το και το. Το καημένο το κορίτσι εκτεθειμένο ανεπανόρθωτα αντί να πουλήσει τις ακριβές μετοχές της δροσερής της νεότητας σε ένα καλό γαμπρό, τις ξεπουλάει με απελπιστικά χαμηλά επιτόκια σε διερχόμενους διαβάτες-σνιφ!-που είναι ανελέητοι κερδοσκόποι της δημοσιοποιημένης της αμαρτίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μία επισήμανση : Έδιωξε περίπου 85000 συμβασιούχους και διαπίστωσες τι γινόταν επί 2 μήνες κάθε βράδυ στο Σύνταγμα. (κίνημα αγανακτησμένων Ελλήνων -κίνημα δεν πληρώνω και τέλος κίνημα αγανακτησμένων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ αλλά αυτοί δεν θα πρέπει να μας ενδιαφέρουν)Για να έδιωχνε άλλους περίπου 120000 ΔΥ θα έπρεπε να συμφωνούσαν και τα άλλα κόμματα ,κάτι το οποίο δεν έγινε! (δυστυχώς κατά την άποψή μου) με αποτέλεσμα σήμερα να έχομε 1.2 εκ ανέργους από τον ιδιωτικό τομέα.Σήμερα έχουν φύγει από τον δημόσιο τομέα περίπου 250χιλ υπάλληλοι συνταξιοδοτούμενοι (ικανά στελέχοι)τα τελευταία 4 χρόνια και αυτό δεν είναι καλό για το δημόσιο ταμείο. Τέλος να επισημάνω ότι ευτυχώς που υπάρχουν υγιείς οικονομικά, ιδιωτικές επιχειρήσεις στην χώρα όσες έχουν απομείνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κρατικοδίαιτος φίλε μου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πρίν από Αλμούνια ήταν το αστέρι ο Μπαρόζο αυτός που αποσιωπούσε τα πάντα που αφορούσαν την χώρα! Αυτός έπαιξε άθλιο ρόλο στην απόκρυψη στοιχείων! Έχει παρελθόν κακής διαχείρισης όταν ήταν στη Πορτογαλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αιρετικός Νίκος
    Κε Βενιζελ(ογ)ικέ, μάλλον αγνοείτε ότι οι λεγόμενες αγορές ήταν καλλίτερα και γρηγορότερα ενήμερες για τα προβλήματα του Δημοσίου. Τα επιτόκια ανέβηκαν όχι με ευθύνη του ΓΑΠ αλλά γιατί τα σαΐνια των αγορών ήξεραν και δεν δίναν δανεικά πλέον με χαμηλά ή έστω λογικά επιτόκια. Εσύ αν σου ζητούσε κάποιος δανεικά και ήξερες ότι δεν έχει δουλειά αλλά ούτε και προοπτική να εργαστεί υπάρχει θα τον δάνειζες; Φυσικά όχι ή ναι αλλά με πολύ καλες΄εγγυήσεις. Αυτό έγινε με τον ΓΑΠ, την Ελλάδα και τις αγορές. Έτσι απλά. Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες για κατανάλωση δημοσιγραφική και τηλεοπτική. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι ο ΓΑΠ με το που ανέλαβε και είδε την κατάσταση έπρεπε να προσφύγει σε εκλογές λέγοντας στον ελληνικό λαό όλη την αλήθεια. Δεν το έκανε και λούζεται τώρα κάθε είδους κατηγορία και όνειδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ξέρεις τι περιγράφεις με αυτό το τρόπο Τάκη; Την ανικανότητα του Παπανδρέου να κυβερνήσει.Την ανικανότητα να βρει το σωστό timing στις πράξεις του. Σε κάθε επιλογή του βρισκόταν εκτός φάσης-αυτό που λένε αφασικός. Αν είχε κάνει το δημοψήφισμα πριν κάνει τις επιλογές του, θα είχε καθαρίσει πολιτικά για εκατό γενιές Παπανδρέου. Διάλεξε να το προτείνει όταν η γη έτρεμε κάτω απ'τα πόδια του και όταν κάτω απ'τα πόδια αυτής της γης έτρεμαν τα θεμέλια της. Αυτό λέγεται αδυναμία να συλλάβει το μέγεθος της ιστορικής στιγμής. Απωλεια επαφής με τη τρέχουσα πραγματικότητα. Δεν είναι ο πρώτος που το παθαίνει και δεν μπορεί να τη διαχειριστεί τη κατάσταση: από το Λουδοβίκο το 16ο μέχρι τους άφρονους Χουνταίους όλοι αυτοί δεν μπορούσαν να προβλέψουν και να σταθμίσουν τις συνέπειες των επιλογών τους. Ο πανικός τους κατακυρίευε και παραδίνονταν αμαχητί σαν διασπαρμένος προς όλες τις κατευθύνσεις του ορίζοντα στρατός. Όταν ο Παπανδρέου δεν μπορούσε ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙ-τον άφησε αμανάτι ακόμη και ο εξ απορρήτων του Γιάννης Ραγκούσης!!!!!!!-φαντάσου για ποια ολοκληρωτική ανικανότητα να καθοδηγήσει μιλάμε. Αν δεν συνέβαινε το κόστος της αφροσύνης του να το πληρώσει ένας λαός, θα μιλούσαμε για τραγικό άνθρωπο αλλά ούτε και αυτό το τίτλο τον αξίζει, ειδικά από τον τρόπο που πολιτεύτηκε μετά την εκπαραθύρωση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δηλαδή φίλε μου πιστεύεις και εσύ ότι το μνημόνιο έφερε την κρίση ? Ξεχνάς ότι χρήματα δεν υπήρχαν στο ταμείο και όλοι οι υπάλληλοι του δημοσίου έπρεπε να πληρωθούν? Δεν γνωρίζω εάν είσαι του δημοσίου η ιδιωτικού τομέα θα πρέπει να γνωρίζεις ότι οι του ιδιωτικού τομέα υποφέρουν λόγω του στρεβλωμένου δημόσιου τομέα! Εάν τότε είχαν απολυθεί οι 120000 σήμερα τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά! Συγνώμη αλλά αυτή είναι η αλήθεια ! Τότε (χρονικά) θα έπρεπε να είχαν απολυθεί οι 120000 του δημ. τομέα,αλλά αυτό χρειαζόταν απόφαση από σχεδόν το σύνολο του πολιτικού προσωπικού. Εάν θυμάμαι πολύ καλά τότε ο κ. Σαμαράς πρωτοστάτησε με το : Μην τολμήσετε απόλύσεις κ.Παπανδρέου αφού πριν είχε απολύσει μερικές δεκάδες χιλιάδες συμβασιούχους. Αυτά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν απάντησες σε τίποτα από όσα σού έγραψα και περιπτωσιολογείς μπακαλίστικα, ξαναβάζοντας την ίδια κασσέτα. Εγώ σού γράφω ποια πράγματα αναδεικνύουν έναν ηγέτη-τα ζόρια προφανώς-κι εσύ μού ανοίγεις τεφτέρια, νώ ούτε καν αυτά τον δικαιώνουν, γιατί ούτε σ'αυτά κατάφερε να κάνει το κουμάντο. Γι'αυτό εξάλλου ο άνθρωπος έχει φύγει. ΑΝ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΔΩ. Βρίσκει αστείες και πρωτοφανείς δικαιολογίες για να πείσει ποιον άραγε; Προσπαθεί κι αυτός να διαχειριστεί τις αυταπάτες του σαν να ψάχνει για ψιλά στο πορτοφόλι του. Αμ δεν τη γράφουν έτσι την Ιστορία οι ηγέτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. κλακαδορος-τζιχαντιστης28 Σεπτεμβρίου 2014 - 8:54 μ.μ.

    οσο πιο γρηγορα συμβει και οσο δυσαρεστο και αν μας ακουγεται ισως αποτελεσει λυτρωση για ολοκληρο τον χωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μείνε στην μιζέρια σου ! Άξιος της κατάντιας σου λόγω του σκεπτικού σου. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μπακάλης (ίσως της περιοχής σο28 Σεπτεμβρίου 2014 - 9:20 μ.μ.

    Μπακάλης ίσως είμαι αλλά τσάτσος ΠΟΤΕ !!Φαίνεσαι βολεμένος του δημόσιου τομέα! Άρα πληρώνεσαι με τους φόρους που πληρώνουμε όλοι εμείς του ιδιωτικού τομέα. Σε λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Οταν δηλώνει ότι..
    ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ, ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,
    εσύ τι καταλαβαίνεις ΑΦΕΛΗΣ ή ΣΤΑΛΜΕΝΟΣ;
    -Οταν έχεις μια υπερνομαρχία κερδισμένη στα σίγουρα[53% δημοσκοπικά] και
    Ορίζεις υποψήφια υπερνομάρχη ΚΑΡΑΧΑΣΑΝ ,
    τί είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Η γνωστή κασέτα με το βολεμένος-εξ ιδίων τα αλλότρια που λέμε. Αν ήμουν απ'τους βολεμένους θα ήμουν ή ΝΔ ή-προ παντων-με την επελαύνουσα εξουσία, κατά πάσα πιθανότητα το ΣΥΡΙΖΑ. Θα φρόντιζα η Ρένα να μού προστατέψει τα πλαστά πτυχία μου κ.ο.κ.
    Σας είναι αδύνατο να χωνέψετε ότι ένας άνθρωπος μπορεί να υπερασπίζετε μια πολιτική ή έναν πολιτικό έτσι, γιατί έτσι του κάνει κέφι. Γιατί τη βρίσκει με τους χαρισματικούς, τους έξυπνους και τους αληθινά προκομένους ανθρώπους. Ψάχνετε την υστεροβουλία γιατί από αυτήν σιτίζεστε.
    Υ.Γ. Ο πατέρας μου ήταν μπακάλης και όπως είναι φυσικό έχω υπάρξει μπακαλογατί και είμαι πολύ περήφανος γι'αυτό. Η χρήση της λέξης εντάσσεται σ'αυτό που λέμε: "που λέει ο λόγος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είναι πολλά τα λεφτά ΘΕΜΟ ? Τι γίνεται με σένα ,από αναβολή σε αναβολή θα πηγαίνει η περίπτωσή σου? Ποιο ΜΠΑΡΜΠΑ έχεις ρε ΘΕΜΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 1. Ούτε αφελής, ούτε σταλμένος
    είναι πολιτικός που ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΟΓΙΑ
    την παγκόσμια, όπως και την εγχώρια,
    και πάντως δεν είναι βαφτιστήρι του "νονού" .
    ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ, αν το έχεις ακουστά . . .


    2. Καλά έκανε και έβαλε την Καραχασάν,
    τα έβαλε και με τον θρησκευτικό/"εθνικό" ρατσισμό
    τον κρυμμένο του "νονού" και των ομοίων του

    και των ανοικτών των Μ.Μ.Ε. από τότε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δυστυχώς κι εσύ στη χορεία των αφελών φίλε μου...
    Ποιόν θρησκευτικό/εθνικό ρατσισμό κύριε;
    Ξέρεις κατά που πέφτει η Θράκη; έκανες φαντάρος κατά κει να δείς τι παίζει ή υπηρετούσες κι εσύ σαν τον Αλέξη στον Παλάσκα;
    Να ξέρεις ότι ,όταν οι εμμονές και οι ιδεοληψίες του Γιώργου έγιναν η επίσημη ιδεολογία του κινήματος, χάθηκε το Πασοκ και το έκανε ακόμα πιό μικρό και αναξιόπιστο ετουτος ο τωρινός , ο οποίος νοιάζεται μόνο για τον εαυτό του και για την αυτοπροβολή του.
    Μια που φαίνεσαι του ..περίγυρου, μήπως ξέρεις που ξοδεύτηκαν τα πολλά εκατομμύρια που χρωστάει το ΠΑΣΟΚ;
    Μήπως στο ...ιστιτούτο επιμ'όρφωσης;
    Μήπως γνωρίζεις το αποτέλεσμα της δράσης του ιστιτούτου;
    Το απότέλεσμα ήταν να καταργηθούν οι Τ.Ο. να φύγουν τα μέλη και ο λαός από το κόμμα και να σας δέρνει έν μέση οδώ ο λαός. Να κρύβεστε. Ν κυβερνάτε τότε κρυπτόμενοι και να κάνετε διακοπές στα νησιά με ψευδώνυμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Όσο είναι πρόεδρος ο τιτανοτεράστιος προκοπή δεν βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ντροπή!! Μην εκφράζεσαι με αυτόν τον τρόπο για τον τιτανοτεράστιο κ.Λεβεντόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αφού εσύ τα ξέρεις ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
    * αφού "υπηρέτησα στον Παλάσκα",
    * αφού "δεν ξέρω την Θράκη"
    ( γιατί τον καιρό που η "αριστερά ήθελε να δώσει κομμάτι της Ελλάδας στην Βουλγαριά",
    ο αριστερός στελνόταν να φυλάει σύνορα
    - ΜΟΝΟ ! πάνω από το Σιδηρόκαστρο - ) .

    Αφού οι "ιδεοληψίες και εμμονές"
    του ΓΑΠ τα φταίνε όλα
    ( ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ,
    ΑΝ ΟΧΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ )
    το μόνο ανοιχτό ζήτημα είναι,
    πρέπει να αναμάσας ΟΛΕΣ τις τερατωδείες
    των ΤραγκοΠρετεντέρηδων ?,

    Και μου το παίζεις τόσο κακότεχνα "πασόκος"
    όταν μου λες πως ο ΓΑΠ διέλυσε τις Τ.Ο.
    Γιατί αυτές τις διαλύσαμε όλοι μαζί,
    - ΕΜΕΙΣ, ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ οι αντιπασόκοι -
    όταν απομιμηθήκαμε την δεξιά,

    Μπα, ώστε Ο ΛΑΟΣ και
    όχι οι τραμπούκοι παντός χρώματος
    έδερνε/έκαιγε εν μέση οδώ ?
    Χαιρετίσματα από τσίπρα μέχρι Σαμαρά/ΒΒ,
    ψεκασμένους και ναζί .
    Μην το παίζεις ¨απογοητευμένος" πασόκος . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τις Τ.Ο. τις διέλυσε[τις απεχθάνονταν] ο ΓΑΠ και συνέστησε το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.
    Το έζησα σαν γραμματέας Ν.Ε.
    Ο αντιπρόεδρος του ΙΝΣΙΤΟΥΤΟΥ κεντρικής Μακεδονίας κάποιος ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ[Καμία σχέση με τον δικό μας], ..επιμορφώθηκε τόσο που στις εθνικές εκλογές κατέβηκε υποψήφιος με το ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη.
    Ο ΓΑΠ διόρισε πρόεδρο της ΔΕΘ ένα δικηγόρο που δήλωνε ..ελληνόφωνος δικηγόρος.Ούτε καν έλληνας!!!
    Επιμένω είναι αφελής...
    Εσύ συνέχισε να πιστευεις τα δικά σου.
    Μήπως διετέλεσες αμοιβόμενος κηπουρός;
    Παρατρεχάμενος; Πολύ φανατικό σε κόβω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ναι αλλά όχι στην βάση

    ΠΑΣΟΚ κολλαούζος του τσίριζα αντί του Σαμαρά όπως σήμερα . . .

    ( όπως υπονοούν μερικά "πρωτοκλασσάτα γκεσέμια" ) .

    αλλά συνεργασία πάνω σε ΠΟΛΙΤΙΚΗ συνέχεια του 2009 - 2011

    και ΜΕ ΑΛΛΟ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟ ΔΥΝΑΜΕΩΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αρες μαρες κουκουναρες! Ασφυκτικο κλιμα σε παγκοσμιο επιπεδο!!! Δεν μπορουσε να κανει η ΕΕ οτι εκανε δυο χρονια μετα για Ιταλια και Ισπανια? Και τι "προφανης σχεδιασμος"!!! Περιελαμβανε και τα 35 δις ετησιο ελειμμα (35 δις ετησιο ελειμμα!!!) που αφησε ο Καραμανλης, αυτος ο "προφανης σχεδιασμος"? ΤΟ ΨΕΚΑΣΤΙΡΙ ΜΟΥ ΓΑΜΩ, ΒΛΑΜΕΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Και έτσι να είναι- λέμε τώρα -

    ( Ινστ. Επιμ., δικηγόρος κ.λπ. )
    δεν παύει να είναι εκείνος που σε έσωσε από την δραχμή.
    Κατά τα άλλα εσύ όλα τα ξέρεις, , όλα τα κόβεις, όλα τα σφάζεις, όλα τα μαχαιρώνεις .

    Κοινώς δεν πιάνεσαι .
    Περαστικά . Over

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τσουλαρα, τον Καραμανλη! Φτου πιπερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αν είναι σοβαρός ο νέος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, έτσι θα γίνει. Σίγουρα πάντως, έτσι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Να μην κάθεσαι στον υπολογιστή σου ,
    οταν εισαι εμπύρετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή