Γιατί έχουμε Χούντα και πώς θα την ανατρέψει ο ΣΥΡΙΖΑ;

11.11.14


Μια 16χρονη μαθήτρια η οποία κατάφερε να βρεθεί καλεσμένη στην Ανατροπή του Γιάννη Πρετεντέρη, δηλαδή στην πιο συστημική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης, υποστήριξε ότι στην Ελλάδα έχουμε Χούντα.

Ένα κορίτσι 16 χρονών έχει άπειρα ελαφρυντικά για την διατύπωση μια τέτοιας ανοησίας, γι'αυτό και δεν σκοπεύω να μπω στον κόπο να απευθυνθώ στην ίδια. Νομίζω ότι έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον το ότι έσπευσαν να υιοθετήσουν άμεσα τη θέση της και άνθρωποι μιας κάπως μεγαλύτερης ηλικίας, πολλοί εκ των οποίων κινούνται στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ.

Μιας και λοιπόν αυτή η...Χούντα όπου να 'ναι θα προχωρήσει σε φιλελευθεροποίηση του πολιτεύματος με τη διεξαγωγή εθνικών εκλογών στις οποίες και θα θριαμβεύσει ο ΣΥΡΙΖΑ, θα είχε ενδιαφέρον να μας ορίσουν σήμερα, που είναι ακόμα νωρίς, τι συνιστά γι'αυτούς «Χούντα» ώστε να είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε μέσα από ποιες επιλογές της κυβέρνησης της Αριστεράς (και του Καμμένου;) αυτή θα πέσει.

Είναι Χούντα των τραπεζιτών,όπως αυτών που διαφημίζονται στην Αυγή; Είναι Χούντα ισχυρών επιχειρηματιών όπως η Γιάννα Αγγελοπούλου; Είναι Χούντα της νεοφιλελεύθερης Ευρώπης;
Είναι Χούντα των παπάδων;

Τι Χούντα είναι; Το ρωτάω γιατί θα τη ρίξουν η Ζωή Κωνσταντοπούλου και ο Λαφαζάνης και δεν θα το πάρουμε χαμπάρι.

32 σχόλια:

  1. Τελικά το ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε γιατί τόσο ο νυν όσο και ο πρώην για να πουν κάτι απλό βγάζουν λόγο μισής ώρας. Έτσι, μέχρι να τελειώσει την απάντησή του ο ένας, έχει ξεχάσει την ερώτησή του ο άλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Χριστόδουλος έλεγε καλύτερα ανέκδοτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρία χρόνια αεργία11 Νοεμβρίου 2014 - 6:38 μ.μ.

    Βγάζω ανακοίνωση, άρα υπάρχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαι επειδή ακούω συχνά αυτή την ηλιθιότητα,αυτοί που την εκστομίζουν θα πρέπει να γνωρίζουν ότι απόδειξη πως δεν έχουμε Χούντα,είναι πως μπορούν να τη λένε αυτή τη φράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oύτε διέψευσε,ούτε ξεκαθάρισε κάτι σχετικά με τις μελλοντικές του κινήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και βέβαια δεν έχουμε χούντα .
    Γιατί απλούστατα οι ολιγάρχες ( μέσα και έξω από την Ελλάδα )
    "έκαναν την δουλειά τους" με υπαλλήλους της C.I.A.
    τώρα κάνουν την ίδια δουλειά - την λαμογιά -

    ανάιμακτα μέσα πριν απ΄'ολα με τα Μ.Μ.Ε.
    Βρήκαν το κόλπο με τους "γκλαμουροάθλιους" .

    Αλλά τι φταίει το παιδί γι΄αυτήν

    την βάναυση κακοποίηση των εννοιών ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιά όποιον διασκέδαζε με τα "ανέκδοτα" του Χουντόδουλου ΝΑΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχή και κατάρα11 Νοεμβρίου 2014 - 7:54 μ.μ.

    Αποκαρδιωτικά νομιμόφρων για τους ελαχιστότατους πια μαχητικούς οπαδούς του. Η ώρα της προσγείωσης στη σκληρή πραγματικότητα έφτασε. Τουλάχιστον την ισοφαρίζει με όλο και περισσότερες και μακρινότερες πτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ απαιτώ

    ΚΑΙ ελπίζω
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
    πως ο ΓΑΠ
    δεν ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ

    (πριν το συνέδριο)

    ΚΑΝΕΝΑΝ
    και φυσικά ΟΧΙ

    "κολλητούς", "ομάδες" και "φράξιες"

    Αυτό σημαίνει

    * πως τουλάχιστον ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ( αν τυχόν ήθελε )

    να έχει ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ,
    * πως ο Παπουτσής δεν πήγε με "ευλογίες" ΓΑΠ
    στο "αξιοκρατικό πόστο" του,

    αλλά ο ΒΒ πήγε ( όπως πάντα )
    να κολλήσει ρετσινιά τύπου 4 - 2 - 1 στον ΓΑΠ

    Ομως οι "κλακαδώροι" αλλά και τόοοοσοι άλλοι ,
    αυτοί που στηρίζουν το έργο του 2009 - 2011
    τις πολιτικές ΘΕΣΕΙΣ και ΣΤΑΣΕΙΣ της 1/9/2014
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ από μόνοι τους .


    Αυτοί οι τόοοοσοι

    πρέπει ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ από την σιωπή,
    να διώξουμε άμεσα τον ΒΒ από το ΠΑΣΟΚ
    ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ "θεραπευτικό" ΡΟΛΛΟ
    η αντιπελατειακή "αντιπολίτευση"

    στο λαμογιομέτωπο
    Σαμαρά/ΒΒ, τσίριζα κ.λπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα αν δεν είχαμε χούντα πως θα μπορούσαν και οι κατ' επάγγελμα αριστεροί αυτής της χώρας να καμώνονται τους επαναστάτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο κύριος Χαραλαμπίδης Μιχάλης[καμία σχέση με τον δικό μας] που ήταν αντιπρόεδρος του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΑΣΟΚ βορείου Ελλάδος , οποίος κατόπιν κατέβηκε στις εκλογές με το ΛΑΟΣ τίνος επιλογή ήταν;
    Ο τ. πρόεδρος της ΔΕΘ ο οποίος αυτοπροσδιορίζονταν ελληνόφωνος δικηγόρος, τίνος επιλογή ήταν;
    Ο ακόμα παλαιότερος πρόεδρος της ΔΕΘ Δολμάς Βασίλης πτυχιούχος εξαταξίου γυμνασίου ήταν κολλητός του προέδρου.
    Η κυρία Αρια Αγάτσα που στίς εκλογές του Μαίου του 2012 ηταν υποψήφια βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ και σε έαν μήνα στίς εκλογές του Ιουνίου κατέβηκε με την ΝΔ τίνος επιλογή ήταν;
    Η κυρία Μαγια ΤΣΌΚΛΗ ΤΡΙΤΗ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ήταν επιλογή της Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ Άνω Μαγούλας;
    Η κυρία Νταλάρα υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ τίνος επιλογή ήταν;
    Να μην αναφέρουμε ολάκερο το ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ όπου οι περισσότεροι χρειάζονταν ΦΕΙΣ ΚΟΝΤΡΟΛ για να μπουν σε γραφεία ΠΑΣΟΚ.
    Ασε μας κύριε Πρόεδρε.
    ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ ΠΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ήταν σύστημα κολλητών.
    Τα ζήσαμε στα συνέδρια του ΠΑΣΟΚ και όχι μόνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καρδιά μου μόνη11 Νοεμβρίου 2014 - 8:10 μ.μ.

    Απέραντη μοναξιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σιγά..
    στό τέλος θα το πιστέψουμε κιόλας..
    Μόνο με κολλητούςπ.χ. [Πετσαλνικους, Ργκούσηδες] ..λειτουργοπυσες κύριε πρόεδρε!! ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχεις δίκιο, ατυχής η δήλωση του Γιώργου αλλά η σημερινή κατάσταση του ΠΑΣΟΚ αφενός δεν χωράει πλέον τέτοιες συμπεριφορές, αφετέρου τώρα γίνονται ΤΑ αίσχη. Έχουμε ΠΑΣΟΚ ιδιωτικής χρήσης. Portable !!!!!! Μονάχα την κόρη του δεν είδαμε διορισμένη από τον χοντρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία λοιπόν,θα σου ξαναφέρουμε εσένα το σύστημα αξιών πριν από τη μεταπολίτευση,για να ευχαριστηθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έφυγε τώρα ο κακός Πετσάλνικος,μην στενοχωριέσαι.Τώρα κυβερνάει ο άξιος Στύλιος και ο Γρηγοράκος που δεν είναι κολλητοί κανενός.
    Υ.Γ. Λες και φταίει το κολλητηλίκι και όχι οι πράξεις.Λες και έφταιγε το κολλητηλίκι του Ρουσόπουλου με τον Καραμανλή και όχι οι πράξεις του.Λες και έφταιγε το κολλητηλίκι του Τσουκάτου με τον Σημίτη και όχι οι πράξεις του.Αλλά ξέχασα...Το έγκλημα του Πετσάλνικου είναι ότι υποστηρίζει τον Γιώργο.Μεγάααααλο έγκλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ όλα αλήθεια τα "αμαρτήματα" ΓΑΠ,
    δεν υπήρχαν "κολλητοί" επί Φρειδερίκης, Καραμανλή, χούντας και οι "κολλητοί" ήταν ΜΟΝΟ ΔΕΞΙΟΙ ?
    Οχι προς απαλλαγήν του ΠΑΣΟΚ ,

    αλλά τα του ΓΑΠ τω ΓΑΠ και τα της δεξιάς/ΒΒ τη δεξιά/ΒΒ .



    Το ΠΑΣΟΚ απομιμήθηκε την δεξιά .

    Ντροπή του.

    Αλλά άλλη η ευθύνη του εφευρέτη,

    του πρωτότυπου της λαμογιάς

    και άλλο το αντίγραφο .



    ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ όλα αλήθεια τα "αμαρτήματα" ΓΑΠ
    * ΜΟΝΟ αυτός - και κανένας άλλος δεν -

    άρχισε να "ξεπλένει" αμαρτήματα,
    ανοίγοντας τον δρόμο του πασόκου Ακη γιά την φυλακή, ενώ κάποιοι άλλοι αντί να βάλουν 100 Ακηδες τους μέσα δεν έβαλαν κανένα ?
    * μήπως με τα 200 νομοθετήματα του "κηπουρού" Παπακ
    ξεκίνησε νομοθετικά το κυνηγητό της φοροδιαφυγής

    και ΓΙΆΥΤΟ κυνηγάνε τον "Ντρέυφους" με το τσιπάκι/¨μπορντερό", γιά να κρύψουν τους Εστερχάζυ ?



    Αντίστοιχο "ζύγισμα" ισχύει γιά όσα έγιναν στα συνέδρια και στις εκλογές προέδρου στο ΠΑΣΟΚ .

    Μπροστά στον ΒΒ Ο ΓΑΠ ασφαλώς δεν είναι αναμάρτητος ( ιδίως σε θέματα επιλογής προσώπων - όσες είναι δικές του - ) αλλά μπροστά στον ΒΒ είναι οσιομάρτυρας
    και ΑΥΤΟΣ απέκτησε τον Βρούτο του, τον Ιούδα του .
    Οταν αναφέρεται ο ΓΑΠ πρώτος είτε μόνος, αυτό είναι

    υποκρισία γιά να κρυφτούν οι πραγματικοί ένοχοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. H επιτομή της υποκρισίας! Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς. Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ευχή και κατάρα12 Νοεμβρίου 2014 - 9:00 π.μ.

    Ο Γιώργος Παπανδρέου ηγεμόνευσε στο ΠΑΣΟΚ οκτώ ολόκληρα χρόνια. Τού δόθηκαν απλόχερα όλες οι εξουσίες που χρειαζόταν-στα πλαίσια ενός δημοκρατικού κόμματος φυσικά-για να κάνει όσες τομές εκείνος θεωρούσε ότι χρειαζόταν και φυσικά για να φέρει τα πρόσωπα που εκείνος θεωρούσε απαραίτητα για την πολιτική του. Το υποβολιμιαίο σύνθημα "ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ" του έλυσε τα χέρια και πραγματικά τόλμησε πολλά. Πολλά ανορθόδοξα για ένα δημοκρατικό κόμμα-μην ξεχνάμε τον τρόπο "εκλογής" του το 2004. Μπήκαν λοιπόν ένα σωρό καινούργια πρόσωπα στα ανώτερα κλιμάκια του κόμματος. Πρόσωπα που προέκυψαν από το πουθενά της Πολιτικής τα περισσότερα. Τα επέβαλε-ειδικά μετά την "επανεκλογή" του το 2007. Αυτά τα πρόσωπα, ενώ τους δόθηκαν προνομιακά ρόλοι παρόλη την άκαπνη προέλευση τους, στη πορεία δεν κατάφεραν να δικαιώσουν αυτόν που τους επέλεξε. Κανείς από αυτούς-ΚΑΝΕΙΣ!-δεν επιβίωσε πολιτικά. Σκόρπισαν το ίδιο όπως ανεμομαζώχτηκαν. Έφυγε απ'την ηγεσία ο Παπανδρέου και δεν άφησε παρακαταθήκη τους ανθρώπους που είχε επιλέξει σαν κορυφαίους της περιόδου του. Αν αυτό δεν σημαίνει κάτι για τον ίδιο αλλά και για τα ίδια τα πρόσωπα, τότε για ποιο πράγμα επιτέλους να μιλήσουμε; Κάντε τη σύγκριση με το αντίπαλο κυβερνητικό κόμμα. Ο Μητσοτάκης έμεινε στην ηγεσία της ΝΔ περίπου 9 χρόνια αλλά με πολύ δυσμενέστερους εσωκομματικούς όρους: η κυριαρχία αυτών που επέλεξε είναι ακόμη και σήμερα αισθητή-είκοσι ολόκληρα χρόνια μετά! Δε βγήκε στη γύρα όμως, τους πήρε από το ίδιο το κόμμα. Δεν ήταν άγνωστοι στα πλαίσια της θεμιτής κομματικής επετηρίδας. Δεν ήρθαν από κανένα απολίτικο πουθενά. Ας μη μιλήσω για τον Ανδρέα Παπανδρέου που είναι ζήτημα αν έχει ποτέ υπάρξει πιο γενναιόδωρος απέναντι στους εσωκομματικούς του αντιπάλους ηγέτης και που βέβαια οι επιλογές του είχαν όλες διάρκεια και επιβολή-επιλογή του Ανδρέα Παπανδρέου είναι και ο Βενιζέλος αλλά επιλογή που δεν την επέβαλε αλλά την επικύρωσε ο λαός της Θεσσαλονίκης με τη ψήφο του και δεν τού χαρίστηκε με διορισμό στο Επικρατείας. Δεν ήθελε άκαπνους και μη μού άπτου πολιτικούς ο Ανδρέας και όσοι από αυτούς δεν κατέβαιναν στις εκλογές, δεν τους ξαναχρησιμοποιούσε. Έτσι λειτουργεί στα πλαίσια ενός δημοκρατικού κόμματος ο δημοκρατικά σκεπτόμενος και ενεργών ηγέτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν αντικαταστησεις την λεξη "χουντα" με την λεξη "ψευδο-δημοκρατια" (κατα Καστοριαδη) θα δεις οτι μια χαρα τα λεει η 16χρονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συμφωνώ απολύτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eκεί που ήμουν εγώ πρίν την μεταπολίτευση, δεν μπορεί να ήσουν κι εσύ. Μάλλον ήσουν μικρούλης και φορούσες κοντά παντελονάκια
    Πάντως είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τον κύρη σου από κοντά το 1978.

    Κάταλαβες ανθυποκηπουρέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν διαφωνώ καθόλου για τον Άκη.
    Τον ΓΑΠ τον επαινεσα για την διάυγεια και για τα πολλά άλλα που θεσμοθέτησε κατά την διάρκεια της σύντομης κυβερνητικής του θητείας.
    Όμως, κάποιος να μας εξηγήσει τι ήθελε να πεί όταν δήλωσε : ΄΄ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ΄΄,
    Γιατί υπέβαλε την παραίτησή του στον ...Σαμαρά πρωθυπουργός ων !!
    Παλι καλά που έσωσε την παρτιδα ο Απόστολος Κακλαμάνης. Τα θυμάστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιώργο προχώρα αλλαξέτα όλα.
    Μπορείς να μας πεις τι άλλαξε;
    Αντί να διαμορφώνει την ατζέντα αυτός και κανένας άλλος, ΔΙΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΟ 10% + ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ,
    αυτουνού του ..συνέβαιναν γεγονότα, του έσκαγνα βόμβες και ήτνα μονίμως απολογούμενο;
    -Την ήπια προσαρμογή του Αλογοσκούφη
    -Το ετήσιο καραμανλικό έλλειμμα των 25 ΔΙΣ στον προυπολογισμό.
    -Την καραμανλική ...επανιδρυση του κράτους.
    -Τον τρόμο που προκάλεσε ο σουβλακο-μπουκωμένος στους νταβατζήδες από του Μπαιρακτάρη κλπ κλπ
    δεν ηταν επιχειρηματα και όπλα στην φαρέτρα του;
    Πως τα χρησιμοποίησε;
    Ηταν λίγος. Καλό, ευγενικό και καλόβουλο παληκάρι μέσα στο ΡΩΜΕΙΚΟ ΡΟΥΜΑΝΙ που βρίθει από προδότες, μπακ-ντορμεν, και κολλητούς που όταν έμεινε μονάχος , κεκόλλησαν όλοι από πάνω του.
    Να είστε ειλικρινείς ρε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και παρότι ήσουν εκεί που υπονοείς πριν τη μεταπολίτευση,απ'ότι βλέπω μυαλό δεν έβαλες.Συκοφαντείς και απαξιώνεις την πιο ειρηνική,την πιο δημοκρατική και την πιο ομαλή (χάρη στον Ανδρέα και στον Γιώργο Παπανδρέου) περίοδο του ελληνικού κράτους,από το 1821.Είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εσύ μπορείς να μας πει τι δεν άλλαξε;Πρώτα απ'όλα έφερε συμμετοχική δημοκρατία.Άμεση εκλογή προέδρου από τους απλούς πολίτες,χωρίς μεσάζοντες και πουλημένους συνέδρους.Να σου θυμίσω πώς βγήκε πρόεδρος της ΝουΔου ο Μητσοτάκης το 1985;Να σε ρωτήσω ποιος θα έβγαινε πρόεδρος το 2007,αν ψήφιζαν σύνεδροι και αν ο Ψυχάρης θα τους εξαγόραζε για να ψηφίσουν τη μαριονέτα του;Άνοιξε το παιχνίδι λοιπόν.Ανοιχτή,συμμετοχική δημοκρατία.Να σου πω για τη διακυβέρνησή του;Από πού να αρχίσω;Δεν έκανε την ηλεκτρονική συνταγογράφηση σε λίγους μήνες και έκοψε μάσα δισεκατομμυρίων από τους φαρμακοβιομήχανους;Είναι τυχαίο ότι τότε μείωσαν μπάτζετ και στην ουσία αποχώρησαν οι Γιαννακόπουλοι από το μπάσκετ;Δεν έφερε το νόμο Κατσέλη,που χιλιάδες οικογένειες έσωσαν τα σπίτια τους και τους έγινε διαγραφή χρεών;Πες μου άλλον πολιτικό που τα έβαλε με τους τραπεζίτες.Δεν έκοψε τα θαλασσοδάνεια στους μιντιάρχες;Γιατί έκλεισε το άλτερ και διάφορες φυλλάδες;Στο ποδόσφαιρο δεν έγινε έρευνα και προφυλακίσεις λαμογιών;Δεν ξεκίνησε διαδικασίες για διεθνή διαγωνισμό για πετρέλαιο και φυσικό αέριο σε Ιόνιο και Κρήτη;Δεν απαγόρευσε την συμμετοχή κυβερνώντων σε off-shore;Δεν έκανε ανεξάρτητη αρχή την στατιστική υπηρεσία και για πρώτη φορά δέχονται τα στοιχεία μας χωρίς αστερίσκους;Εσύ που ζούσες τόσο καιρό ρε πονηρούλη «απογοητευμένε» ΥΟΣΣΑΡΙΑΝ,που δεν είδες καμία αλλαγή;
    Να μην είσαι υποκριτής ρε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Γιώργος τα έκανε όλα άψογα γιατί είναι ο μόνος δημοκράτης και καθαρός πολιτικός που δεν χρωστάει σε κανέναν και δεν τον κρατάνε από πουθενά.Το κάστρο δυστυχώς έπεσε από μέσα με τον «Βενιζέλειο ίππο».Ο προικοθήρας γαμπρός του Μπακατσέλου νόμιζε ότι μαζί με το κόμμα θα πάρει προίκα και τους ψηφοφόρους,γιατί στη ζωή του έχει μάθει να ζει με προίκες.Τώρα τον τσούζει γιατί οι ψηφοφόροι έφυγαν.Δεν πειράζει,θα επιστρέψει σύντομα ο τεράστιος ηγέτης της δημοκρατίας,της διαύγειας,της διαφάνειας και του νοικοκυρέματος,ο ήρωας Γιώργος Παπανδρέου,που μας κράτησε στο ευρώ και θα αποδοθεί δικαιοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ελα τώρα!!!
    Στον Ανδρέα ΝΑΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑ.
    Ο Γιώργος υπολείπεται, πολύ μάλιστα. Τόσο που σε λίγο θα είσαι ομοναδικός του φαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λαμπρά. όλα καλά. τιμή του και καμαρι του.
    Μπορείς να μου εγηγήσεις γιατί δεν τον θέλει ο λαός;
    Μήπως φταίει ο διαθνής καπιταλισμός, ο ιμπεριαλισμός, η ΣΙΑ που μας βλέπει από το Λάνγκλευ;
    Τι φταίει τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Yδρα'ιος μούτσος, τσ΄Λάρσας ιπισκέπτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εκτός από αστοιχείωτος είσαι και ανιστόρητος τελικά.Ο λαός δεν ψήφισε την φιλοβασιλική παράταξη και αποδοκίμασε τον Ελευθέριο Βενιζέλο,για να ακολουθήσει έπειτα η μικρασιατική καταστροφή;Ο λαός δεν ψήφισε τον Καραμανλή δύο φορές,το 2004 και το 2007 και η χώρα πήγαινε ολοταχώς για χρεοκοπία αν δεν αναλάμβανε ο Παπανδρέου,που απέτρεψε την στάση πληρωμών,την ενεργοποίηση των CDS και την Αργεντινοποίηση της χώρας;Βλέπεις τώρα πόσο υποκριτική και κουτοπόνηρη είναι η ερώτησή σου;Το ποιον θέλει και ποιον δεν θέλει ο λαός,λοιπόν,δεν είναι το απόλυτο κριτήριο για το αν κάποιος έχει δίκιο.Ο λαός προς το παρόν θέλει Κασιδιάρη,Μιχαλολιάκο και Παππά.Κοινούς εγκληματίες,νονούς της νύχτας και μπράβους.Τι θα πει αυτό;Ότι έχει δίκιο η Χρυσαυγή;Αυτό καταλαβαίνεις εσύ με τη νοημοσύνη που έχεις;Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι ο λαός έχει φάει τόση συνωμοσιολογία,τόση προπαγάνδα και τόση πλύση εγκεφάλου που έχει θολώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μιλάς και λαρισαίϊκα;Είσαι συντοπίτης του Λαζόπουλου δηλαδή;Να προσέχεις,μακριά απ'τα κότερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή