Παπανδρέου σε Βενιζέλο: Διαφωνώ με τη ΔΗΠΑΡ, έχουμε διαφορετική αντίληψη για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ

20.11.14


Ενημερωτικό σημείωμα εξεδόθη από το γραφείο του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου σχετικά με τη σημερινή συνάντηση του με τον Ευάγγελο Βενιζέλο όπου και διευκρινίζονται οι θεματικές της συζήτησης των δυο ανδρών.

Αναλυτικά:

Οι απόψεις του Γιώργου Παπανδρέου, είναι γνωστές και διατυπωμένες κατ' επανάληψη δημοσίως - και για τη χώρα και για το Κίνημα. Αυτές τις απόψεις και τις θέσεις διατύπωσε και στην συνάντηση με τον Ευάγγελο Βενιζέλο.

Στη συνάντηση, έγινε αναλυτική συζήτηση και μια χρήσιμη ανταλλαγή απόψεων για τα εθνικά θέματα και τις εξελίξεις στο Κυπριακό αλλά και στην ευρύτερη περιοχή, η οποία ταλανίζεται από αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις.

Επίσης, αναλυτική συζήτηση έγινε και για την πορεία της χώρας και την υπό εξέλιξη διαπραγμάτευση, στη διάρκεια της οποίας ο Γιώργος Παπανδρέου, επανέλαβε τις απόψεις και τις θέσεις του, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην απόλυτη ανάγκη μεταρρυθμίσεων με δημοκρατικό και προοδευτικό πρόσημο, που έχει ανάγκη η χώρα και για να απαλλαγεί από τις κακοδαιμονίες του παρελθόντος, που μας οδήγησαν ένα βήμα πριν από μια εθνική τραγωδία και για να διασφαλιστεί ένα βιώσιμο μέλλον, απαλλαγμένο από πελατειακές αντιλήψεις, νοοτροπίες και συμπεριφορές.
Επισήμανε δε, ότι θα πρέπει να αποφεύγονται κινήσεις χωρίς σχέδιο, που αποδυναμώνουν τη θέση της χώρας, όπως συνέβη πρόσφατα και την εκθέτουν σε κινδύνους.

Τέλος, σε ό,τι αφορά το ΠΑΣΟΚ, ο Γιώργος Παπανδρέου, επανέλαβε τις ενστάσεις και διαφωνίες του, τόσο με επιλογές που έχουν γίνει, όσο και με τις διαδικασίες που ακολουθούνται για τη δημιουργία της ΔΗΠΑΡ, ενστάσεις και διαφωνίες που πηγάζουν από μια διαφορετική θεώρηση και αντίληψη για την αποστολή και το μέλλον του Κινήματος.

Την πρότασή του θα αποστείλει και γραπτώς προς τον Ευάγγελο Βενιζέλο.

39 σχόλια:

  1. Αν δεν ειναι αξιος ο Βενιζελος να βγαλει το ΠΑΣΟΚ απο το τελμα εχει δυο επιλογες: 1) Να σηκωθει να φυγει
    2) Να το κλεισει το μαγαζι.
    Σε καμμια περιπτωση δεν θα συμμετεχουμε σε κανενα ΔΗΠΑΡ και ΠΑΠΑΡ επειδη δεν μπορει ο βενιζελος δεν "τραβαει" . Δεν θα στηριξουμε την επιλογη των πολιτικων μορφωματων για να εχει καρεκλα στη Κυβερνηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν κατάλαβα σε ποιο ακριβώς σημείο αντιτίθενται μεταξύ τους το απόσπασμα και το βίντεο.
    Η πρώτη δήλωση αναφέρει ενδείξεις ενοχής του Καρατζαφέρη (ενδείξεις που προκύπτουν κατόπιν δήλωσης του Μεϊμαράκη), ενώ η δεύτερη δείχνει πώς κινούταν σε θέματα κοινοβουλευτικού ελέγχου η ομάδα του ΛΑΟΣ. Δεν υπάρχει κάποια αιτιώδης συνάφεια ανάμεσα στις κινήσεις της τελευταίας και τις προσωπικές ενέργειες του Καρατζαφέρη.
    Σε τελική ανάλυση, τότε η "ενοχή" του τεκμαιρόταν (κατά το Μειμαράκη πάντα) από τις κινήσεις και τις επερωτήσεις που κατέθετε στη Βουλή η ομάδα του Λάος. Τώρα τεκμαίρεται από ποινικές διώξεις και συνεχείς ενδείξεις της δικαιοσύνης.
    Ατυχής ο παραλληλισμός, Παραπολιτικέ.


    ΥΓ. Φυσικά για να τα λέμε όλα, ο κ. Καρατζαφέρης είχε δείξει και σε μια ακόμα περίπτωση την "ευαισθησία" σε ό,τι έχει να κάνει με αεροπορικές εταιρείες, όταν και είχε δημόσια παρέμβει υπέρ αεροπορικής εταιρείας που κάλυπτε δρομολόγια στις άγονες γραμμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΣΟΚ=Παπανδρέου και Παπανδρέου=ΠΑΣΟΚ.
    Να φύγει το συντομότερο ο χαραμοφάης τσάτσος προικοθήρας,υπάλληλος του Ψυχάρη,που ανέτρεψε την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για να δώσει λευκή επιταγή στον Σαμαρά να κυβερνάει και να επιστρέψει ο φυσικός ηγέτης του κινήματος,ο Γιώργος Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχή και κατάρα20 Νοεμβρίου 2014 - 5:21 μ.μ.

    Κλασικός ΓΑΠ: άλλα λέει τετ α τετ και άλλα βγάζει μετά, ακολουθώντας προφανώς σκέψεις και συμβουλές άλλων. Κάτσε να συζητήσεις σοβαρά με αυτό το άτομο. Τα ίδια έκανε τον Ιούνιο του 2011 και τα επανέλαβε με ακόμη δραματικότερες συνέπειες τον Οκτώβρη της ίδιας χρονιάς και μάλιστα απέναντι σε όχι λιγότερο σοβαρότερη περίπτωση όπως το Eurogroup. Όταν η αναξιοπιστία χτυπάει ταβάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "άλλα λέει τετ α τετ"... Ρε Βαγγέλη , εσύ είσαι ο καταραμένος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχή και κατάρα20 Νοεμβρίου 2014 - 5:59 μ.μ.

    Φυσικός; Τι πάει να πει φυσικός; σαν να πούμε φυσικός, βιολογικός γυιός του πατέρα του; Για να συνεννοούμαστε για ποιού είδους ΠΑΣΟΚ μιλάμε. Για δημοκρατικό ΠΑΣΟΚ ή για στυλ Papa Doc!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eλέω θεού μεγάλε!! ;ή κληρονομικώ δικαίω!!
    Ουτε μια τρίχα από τον Ανδρέα δεν κάνουν και οι δύο.
    Ξυπνήστε οι υπόλοιποι και αφήστε του κηπουρούς και τους βενιζελικούς στη μιζέρια τους.
    ΟΞΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα παιδί ζωγραφίζει20 Νοεμβρίου 2014 - 7:35 μ.μ.

    Ξυνιδικές διατυπώσεις-στο ύψος της "καλτσοδέτας" του. Αν ο ΓΑΠ ζωγραφίζει με τον ίδιο τρόπο που μιλάει και γράφει, καταλαβαίνει κανείς για τι έκτρωμα θα πρόκειται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα το 'θελες πολύ έ;;
    Θα ήθελες και ο ΣΥΡΙΖΑ να γίνει σαν τα μούτρα των διαπλεκόμενων πασόκων και δεξιών;;
    Ε, λοιπόν άδικα ονειρεύεσαι! Σ' αυτή τη χώρα δεν είναι όλοι υπηρέτες της διαπλοκής, όπως οι αγαπημένοι σου, εναπομείναντες νεο-φιλελευθεροι "σοσιαλιστές"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχή και κατάρα20 Νοεμβρίου 2014 - 7:48 μ.μ.

    Το "όξω και οι δύο" δεν είναι πολιτική πρόταση όσο δεν λέει ποιον θέλει στη θέση τους μέσα-τον φούφουτο ή κάτι πιο συγκεκριμένο; Αφήνω το αφελές εξισωτικό, γιατί ευτελίζει το σχολιασμό περισσότερο από όσο θα επέτρεπαν οι αντοχές μας. Ο παραπάνω μίλησε για φυσικό ηγέτη και το μόνο που δεν προσκόμισε είναι το DNA αυτού του ηγέτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχή και κατάρα20 Νοεμβρίου 2014 - 8:02 μ.μ.

    Νικόλα μου προφανώς είσαι ή αθεράπευτα ρομαντικός ή ασυγχώρητα αφελής. Το ήθος των ανθρώπων που πάνε και πουλιούνται σε τεξανούς πετρελαιάδες και κομψευόμενους τραπεζίτες του Como, ή σε κορμολυγερούς Καρδινάλιους στο Βατικανό ή στη φιλοβασιλική Κρουέλα ντε Βιλ της Ολυμπιάδας μας, όχι σε διαπλοκές θα εμπλακεί αλλά το διαπλεκόμενο έπος της ΣΥΡΙΖΙΑΔΑΣ θα έχει πολλαπλάσιους τόμους από όσους Νεά Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ μαζί. Γιατί; Γιατί είναι ΛΙΓΟΥΡΙΑ οι δικοί σου φίλε μου και έτσι να τους κουνίσει τις επιταγές της η Διαπλοκή θα έχουν φτιάξει 600 εξωχώριες ο καθένας σε μια βδομάδα απότην ανάληψη εξουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μας κουρασες και ηρεμησε με papa docκαι ανερματιστες αηδιες .μαλλον δεν ησουν. ποτε πασοκ αρσακιαδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο δεξιός βόθρος δεν έχει πάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όξω οι καλτσοδέτες και αυτοί που θεωρούν τις καλτσοδέτες ΠΑΣΟΚ.
    Υ.Γ. Το να παριστάνεις τον θαυμαστή του Ανδρέα και να βρίζεις τον Γιώργο,τον πιο τίμιο και δημοκράτη εν ζωή Πρωθυπουργό της μεταπολίτευσης,σε κατατάσσει στην κατηγορία ευχή και κατάρα.Μπράβο «σύντροφε»!!Και σ'ανώτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ΠΑΣΟΚ είναι ΕΔΩ με τον Γιώργο αρχηγό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μόνο ένας Βενιζελικός θα μπορούσε να κατηγορήσει κάποιον,προκαταβολικά,για διαπλοκή.Αστείο και ειρωνικό μαζί.Η μόνη απάντηση που σου ταιριάζει είναι ότι η κολοβή αλεπού όλες κολοβές τις βλέπει.
    Υ.Γ. Δεν σημαίνει ότι ταυτίζομαι με τον ΣΥΡΙΖΑ,έχει κι αυτός μεγάλες ευθύνες την διετία 2009-2011,αλλά ήταν τόσο αστεία αυτά που έγραψες,που δεν άντεξα στον πειρασμό να σου απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γιωργο μαζι σου,,,,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ευχή και κατάρα21 Νοεμβρίου 2014 - 1:21 π.μ.

    Μπα; Κι εγώ γιατί νομίζω ότι είναι οπουδήποτε αλλού εκτός από ΕΔΩ; Είναι ας πούμε στη ΔΗΜΑΡ. Είναι στις ΗΠΑ. Είναι για κωπηλασία στη Πάρο. Για οικογενειακές διακοπές στο Λονδίνο. Για Σοσιαλιστικά διεθνικά-λέμε τώρα!-στο Ακαπούλκο.


    Να σοβαρευτούμε λοιπόν; Ένα κόμμα θέλει καθημερινή παρουσία του ηγέτη του και καθημερινή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ τριβή με τα ζόρια που συνεπάγεται η ηγεσία, ηγεσία που δεν σημαίνει απολαύσεις γκλαμουριάς αλλά χαμαλίκι ρουτινιέρικης μεν αλλά ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ πολιτικής πράξης. Πότε τα έκανε όλα αυτά ο Παπανδρέου, για να τα κάνει τώρα στη φάση της ανεπίστρεφτης παρακμής του. Όσο το ΠΑΣΟΚ, χάρη στην απατηλή δύναμη της αδράνειας ήταν ακόμη κραταιό, μπορούσε να βρίσκει ο Παπανδρέου να βρίσκει ανθρώπους να του διεκπεραιώνουν τις λιγότερο ευχάριστες υποχρεώσεις κι εκείνος να μένει στα βολικά και τερπνά, τα δημοσιοσχεσίτικα. Ένα κόμμα όμως έτσι όπως το κατάντησε, μικρό και καταχρεωμένο, δεν μπορεί να έχει αυτές τις παλιές ηγεμονικές πολυτέλειες για τον αρχηγό του, που τότε από τον λίγο χρόνο του που περνούσε στα γραφεία του κόμματος τον μισό τον σπαταλούσε ξεθεωνόμενος στο γυμναστήριο-πού μυαλό μετά για συγκέντρωση στα ουσιώδη.
    Θα στείλει λέει υπόμνημα με τις απόψεις του. Πότε τόσο καιρό πάτησε στο κόμμα και στις συνεδρίες του και πότε έκανε κάποια δημιουργική παρέμβαση-όλο από υψηλού συμπεριφορές είδαμε μόνο. Κανένας συγχρωτισμός με το λαϊκό στοιχείο του κόμματος.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ είναι πιο ακριβοθώρητος από Γιαπωνέζο αυτοκράτορα! Αυτό είναι το δείγμα γραφής του ΕΔΩ! Αν θέλετε να υπομηδενίσετε το κοντέρ τολμήστε το-εγώ προσωπικά θάθελα τον Παπανδρέου αρχηγό μετά το Βενιζέλο. Γιατί όπως δικαιώθηκα για τις απόψεις μου από το 2004 ήδη, ξέρω με ασφάλεια ότι θα ξαναδικαιωθώ και μάλιστα δεν θα χρειαστεί να περιμένω 8 χρόνια γι'αυτό-σε οχτώ μήνες το πολύ η δουλειά θάχει τελειώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κανείς δεν πρέπει να ξεχνάει οτι ο Γιώργος Παπανδρέου παραμένει ο τελευταίος πρωθυπουργός που πήρε την εντολή από τον λαό κατ'ευθείαν με εκλογές και οχι κατόπιν συμφωνίας των τριών, όπως ο τωρινός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχή και κατάρα21 Νοεμβρίου 2014 - 10:07 π.μ.

    Ανατριχιαστικό να διαπιστώνεις ότι το άρθρο είναι τον Οκτώβρη του 2010, δηλαδή σε εποχή πλήρους ανάπτυξης του Μνημονίου και ενώ έχουν ήδη, από εξαμήνου και, εκδηλωθεί γιγαντιαίων διαστάσεων διαδηλώσεις αμφισβήτησης της κυβέρνησης Παπανδρέου. Έξι μήνες μετά το Καστελόριζο ο Ψυχάρης στήριζε με θέρμη Παπανδρέου. Κι όμως κανείς δεν τον υποχρέωνε να το κάνει όπως και κανείς δεν τον υποχρέωνε να μη το κάνει: υπάρχουν ή όχι σκοπιμότητες, ο Τύπος είναι ελεύθερος να έχει τη γνώμη του. Αυτή είναι η δουλειά του. Η δουλειά της Πολιτικής είναι να διεκπεραιώνει τις εργασίες που τής ανατέθηκαν από το εκλογικό σώμα. Το ότι άλλαξε κάποια στιγμή ο Ψυχάρης άποψη, και δικαίωμα του είναι και παρακολούθημα των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ εξελίξεων στην ίδια τη κοινωνία και θα ήταν αφελής, για να μη πω αυτοκτονικά βλάκας, ο κάθε εκδότης να στηρίζει έναν ακυρωμένο από την ίδια τη λαϊκή συνείδηση πολιτικό ηγέτη. Εξάλλου ο Παπανδρέου έχει την υποστήριξη-ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ!- ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ*. Όλα δεν μπορεί να τα έχει δικά του.


    * Κάπου διάβασα ότι έρχεται στην Αθήνα η περιβόητη Αδριάνα Χάφινγκτον, ηγερία του Παπανδρέου και σημαίνουσα μορφή του αμερικανικού κατεστημένου. Έχω τη περιέργεια να δω αν ο ΓΑΠ θα βρεθεί μαζί με το πρότυπο αυτό της Γιάννας και ποια προβολή θα δοθεί για τη περίσταση-υποψιάζομαι ότι η μανταμίτσα, διαβόητη κλοπυραϊτατζού, έρχεται για μπίζνες στην Αθήνα. Πολιτικές μπιζνες. Η αφορμή κάποιου βιβλίου είναι πρόσχημα και πολύ λίγο αρπαχτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βαγγελη εισαι ΚΟΔΗΣΟ και δεν το ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ευχή και κατάρα21 Νοεμβρίου 2014 - 11:08 π.μ.

    Αυτή την εντολή με ποιο τρόπο την πήρε και τελικά τι την έκανε; Ξέρεις η ζωή δεν σταμάτησε στις 4 Οκτωβρίου. Έχει κριθεί εκείνη η μέρα. Πήγαμε σ'αλλα. Και σ'αυτά τα άλλα κρίνεται το έργο του εντολοδόχου-άσε που δεν ξανατόλμησε να ξαναζητήσει νέα εντολή, φυγομαχώντας σε όποιες εκλογικές μάχες ακολούθησαν.(δεν ξέρω αν έχεις αντιληφθεί ότι οι εντολές ανανεώνονται και ο εντολοδόχος μόνο με την την ανανέωση, με την κάθε νέα ανανέωση δικαιώνεται και όσο διαρκεί αυτή η ανανέωση.


    Επίσης καλό είναι να ξέρεις ότι ο σχηματισμός συμμαχικών κυβερνήσεων δεν είναι κάτι που αντίκειται στην έννοια της Δημοκρατίας και του Κοινοβουλευτικού πολιτεύματος αλλά αντίθετα αποτελεί επίταση δημοκρατίας-εξάλλου ο ίδιος ο Παπανδρέου πήρε τη πρωτοβουλία του σχηματισμού μιας τέτοιας κυβέρνησης9ήταν ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ανάμεσα στους τρεις που αναφέρεις!), που περιείχε-ώς μη όφειλε κιόλας-και τον Καρατζαφέρη με τους τζουτζέδες του, που τώρα έγιναν νεοδημοκράτες-(μιλάμε για πολιτικό ένστικτο γίγαντα: έβαλε το καρατζαφέρη με σκοπό να υπονομεύσει το Σαμαρά και το αποτέλεσμα ήταν να τού παραδώσει ξεπλυμένους και νομιμοποιημένους τους βορβορίδηδες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν είναι κατηγορία λεβέντη μου, ασφαλής πρόβλεψη είναι. Οι κατηγορίες στοιχειοθετούνται όταν κουμπώσουν με τα πρόσωπα. Είναι θεμιτό να κάνουμε προβλέψεις-και οι ΣΥΡΙΖΑίοι τις κάνουν όταν προβλέπουν συμφορές που τελικά δεν ήρθαν. Είναι μέσα στα θεμιτά πολιτικά όρια να κάνεις προβλέψεις αρκεί να τις βασίζεις σε ένα λογικό σκεπτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η Μοναρχία δεν τέλειωσε το ΄7421 Νοεμβρίου 2014 - 11:37 π.μ.

    Αν κριτήριο για να θεωρούμαι ΠΑΣΟΚ είναι να μην αμφισβητώ τα απαράγραπτα κληρονομικά δικαιώματα των απογόνων του Ανδρέα Παπανδρέου στην ηγεσία του κόμματος που ιδρυσε, τότε με πολύ χαρά θα αποδεχτώ μια τέτοια κατηγορία. Είχα πατέρα δημοκρατικό που πολέμησε ενάντια στη κληρονομική μοναρχία και θεωρώ κι εγώ ότι τον διαδέχομαι σ'εκείνη τη γενναία του στάση πολεμώντας κι εγώ με τη σειρά μου τα σύγχρονα κληρονομικά καρκινώματα, όποια μορφή και αν έχουν και από όπου και αν προέρχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο κόσμος τόχει τούμπανο21 Νοεμβρίου 2014 - 4:31 μ.μ.

    Ανώνυμε είσαι ΔΗΜΑΡ και το ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κοπελίτσα μου με αυτά που γράφεις(άλλα λέει τετ α τετ και άλλα βγάζει μετά)δύο τινά συμβαίνουν, ή ήσουν παρούσα στη συζήτηση οπότε έχεις δίκιο να το ισχυρίζεσαι η είσαι παπαγαλάκι του Μπενίτο και κάνεις διαρροές για να διαμορφώσεις κλίμα. Από ότι γνωρίζουμε στην συνάντηση ήταν μόνοι τους . Άρα είσαι ένα από τα παπαγαλάκια. Συγνώμη αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αφροδίτη δεν πας σε κανένα μπαράκι να ξεδώσεις μια και έχει πέσει μαυρίλα και μιζέρια στα γραφεία! Άντε μεγαλοκοπέλα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε 8 μήνες? Πρόωρα θα το γεννήσεις Μπέμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με το τζουτζέδες που είπες καρφώθηκες Ευχούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Tα μεγέθη ΑΝΔΡΕΑΣ- ΓΙΩΡΓΟΣ , δεν είναι συγκρίσιμα, συνιστά ιεροσυλία η σύγκριση.
    Και βέβαια δεν παριστάνω τίποτα. Είμαι αυτό που είμαι και έχω το δικαίωμα να το κάνω ..δημοκράταρε ΤΗΕΟ 81.
    Κάθε φορά που σε διαβάζω, μούρχεται στο νου η ίδια παροιμία. ΄΄Ο ΣΚΥΛΟΣ ΓΑΥΓΙΖΕΙ, ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ,
    ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑϊΖΕΙ''.
    Εξ άλλου σαν ακραιφνής ..παπανδρεικός, θα πρέπει να γνωρίζεις την απάντηση του Ανδρέα για το πώς θα έβλεπε μία τρίτη Παπανδρεική θητεία στην πρωθυπουργία , μετά τον ΓΕΩΡΓΙΟ και τον ΑΝΔΡΕΑ...
    Θα ήταν τραγωδία, απάντησε ο Ανδρέας.
    Επ΄ευκαιρία μήπως γνωρίζεις ποιοί τον έστειλαν στα έδρανα του κατηγορουμένου το 1989; Στα γουνάκια του Κόκκινου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητή μου θα σε παρακαλούσα εκφράσεις όπως να μην της γράφεις διότι οι τζουτζέδες έχουν καντάρια τα βαρίδια τους. Να φροντίσεις να εκφράζεσαι κόσμια ώστε να παίρνεις και κόσμιες απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πες αλευρι ρε κι ασε τις παπαρο ... παπαριες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "...έβαλε το καρατζαφέρη με σκοπό να υπονομεύσει το Σαμαρά..."
    Είσαι απίθανος, πού τα βρίσκεις;

    "...και το αποτέλεσμα ήταν να τού παραδώσει ξεπλυμένους και νομιμοποιημένους τους βορβορίδηδες!"

    Κι αναγκάζεται τώρα ο καημένος ο Βενιζέλος να αποδεχθεί ως υπουργούς πρώτα τον Άδωνι και μετά το Βορίδη!!!! (Ξέρεις, αυτόν για τον οποίο ο Κουβέλης είχε θέσει βέτο και το καπηλεύτηκε ο Βενιζέλος, αλλά τώρα χωρίς Κουβέλη, ο Βαγγέλας δεν έβγαλε τσιμουδιά για την υπουργοποίησή του...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ενα ''φαντασμα'' πλανιεται πανω απο τα λαμογια και τους ψεκασμενους.Μεγαλη ταραχη στον Αδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εντάξει. Κάποιες σταθερές όμως παραμένουν, αλίμονο.
    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=652892

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπαρχει και το ισχυρο ενδεχομενο να ειναι ο ιδιος ο Βαγγος. Ιδιοσυγκρασιακα τουλαχιστον και απο αποψη συμπλεγματων φαινεται να υπαρχει σαφης ομοιοτητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ιεροσυλία είναι τα σχόλια που κάνεις.
    Ναι με ταΐζει ο Γιώργος,που το κατάλαβες;Εξάλλου έχει κάνει τόσα ρουσφέτια και τόσους διορισμούς.Είσαι πανέξυπνος τελικά.
    Για να παραθέσεις τα έργα και τα λόγια του Γιώργου,πρέπει πρώτα απ'όλα να φοράς παντελόνια.Εσύ δεν τα παραθέτεις,τα παραποιείς.Όσο για το «σύντροφε»,το είχα βάλει σε εισαγωγικά,μιλώντας ειρωνικά,αλλά ούτε αυτό είχες τη νοημοσύνη να καταλάβεις.Τέλος για το Ε9 και για τα τηλέφωνα από τις τράπεζες,να ζητήσεις το λογαριασμό από αυτόν που χρεοκόπησε τη χώρα και καταλήστευσε τα ταμεία.Όποιος φοράει παντελόνια ξέρει ποιος είναι αυτός και δεν κατηγορεί τον Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή