Κεντρικός τραπεζίτης Βελγίου: Οι Έλληνες θα καταλάβουν γρήγορα πως εξαπατήθηκαν από κάλπικες υποσχέσεις

7.3.15


Οι Έλληνες «θα καταλάβουν γρήγορα πως εξαπατήθηκαν από κάλπικες υποσχέσεις», δήλωσε ο Λουκ Κοέν, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΚΤ, τονίζοντας παράλληλα πως η χώρα μας πρέπει να καταλάβει πως ο μόνος δρόμος προς τα εμπρός είναι η μεταρρύθμιση της οικονομίας της.

«Δεν πιστεύω πως υπάρχει ένας ριζικά διαφορετικός δρόμος. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δώσει υποσχέσεις που δεν μπορεί να κρατήσει», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κεντρικός τραπεζίτης του Βελγίου, μιλώντας στην εφημερίδα De Tijd. Ο ελληνικός λαός «θα καταλάβει γρήγορα πως έχει εξαπατηθεί από κάλπικες υποσχέσεις», συμπλήρωσε.

Στέλνοντας παράλληλα ένα σαφές μήνυμα προς την Αθήνα, ο κ. Κοέν προειδοποίησε πως χωρίς την υλοποίηση μεταρρυθμίσεων και την αποπληρωμή του χρέους οι Ευρωπαίοι εταίροι δεν πρόκειται να στηρίξουν οικονομικά την Ελλάδα.

«Η μεταρρύθμιση είναι ο μόνος δρόμος [...] Πείτε μου από πού θα έρθουν τα χρήματα αν οι Έλληνες δεν θέλουν να κάνουν μεταρρυθμίσεις και δεν θέλουν να αποπληρώσουν τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες», επισήμανε.

Αναλυτικά στο ΣΚΑΙ. Το μόνο που απομένει να δούμε είναι το πόσο μεγάλο θα είναι το κόστος συνειδητοποίησης της εξαπάτησης για την ελληνική κοινωνία αλλά κυρίως για την ίδια την ελληνική Δημοκρατία.

19 σχόλια:

  1. Το παραμύθι με τους "δημοκράτες" της αριστεράς θα έπρεπε να είχε τελειώσει προ πολλού. Συγκεκριμένα από τότε που καλούσαν το λαό να κατέβει στο δρόμο για να ανατρέψει τις μνημονιακές κυβερνήσεις, από τότε που αποκαλούσαν Γερμανοτσολιάδες τους πολιτικούς τους αντιπάλους και υπόσχονταν κρεμάλες στο Σύνταγμα, όπως και τότε που τον καλούσαν να μην πληρώνει διόδια, χαράτσια και οτιδήποτε άλλο δεν ενέκρινε ο ΣΥΡΙΖΑ. Αν αυτοί με όσα έχουν πει και κάνει την τελευταία πενταετία συνεχίζουν να παριστάνουν τους δημοκράτες, είναι επειδή στη χώρα μας οι πολίτες αγνοούν την πραγματική διάσταση της δημοκρατίας και ιδίως εκείνη που αναφέρεται στο σκέλος των υποχρεώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω τις αμφιβολίες μου ότι οι Έλληνες θα καταλάβουμε ποτέ το μέγεθος της εξαπάτησης. 5 χρόνια μας έχουν σπάσει στο δούλεμα οι αντιμνημονιακοί για τον άλλο δρόμο που είναι εφικτός. Γιατί να ξυπνήσουμε τον 6ο; Επειδή τώρα θα φανεί στην πράξη το ανέφικτο των υποσχέσεων; Και ποιος μας λέει ότι ο λαός αυτός δεν θα πειστεί εκ νέου από μια νέα συνωμοσιολογία του τύπου "οι Ευρωπαίοι μας την είχαν στημένη για να μας διαλύσουν και να μας αγοράσουν κοψοχρονιά στη συνέχεια;" Ήδη ο Τσίπρας το είπε και ελαχίστων το αυτί ίδρωσε.
    5 χρόνια εξαπατημένοι, μια ζωή εξαπατημένοι, λέω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γκίκας Γκίκας!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λογοκρισία που πέφτει εδώ μέσα.....
    Ούτε το Ανώτατο Σοβιέτ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευάγγελος Κορκολής7 Μαρτίου 2015 - 5:40 μ.μ.

    Όχι, σου είπα ότι η λέξη "κωλοτούμπα" είναι άκυρη γιατί προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε σαφώς τι θα κάνει και, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν έχει πράξει κάτι διαφορετικό από τη στιγμή που κέρδισε τις εκλογές. Όλος ο κόσμος το γνωρίζει αυτό, εσύ ακόμα σφίγγεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό Α-λέξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προεκλογικό σύνθημα ΣΥΡΙΖΑ: "Τερματισμός της λιτοτητας εντός του ευρώ κι εκτός του μνημονίου".
    Ο Τσίπρας για να πεισει τον κοσμο ότι δεν εκανε κωλοτούμπα, λέει ότι το μνημόνιο τελείωσε. Για να πεισει εσενα ότι δεν υπάρχει κωλοτούμπα, ούτε αυτό δε θα χρειαζόταν να σου πει...


    Είναι κρίμα που αναλώνεσαι συνεχώς σε φαντασιώσεις που αφορούν σφιξίματα... Γιατί νοιώθεις την ανάγκη να φαντασιώνεσαι τον άλλο σε τέτοια κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η δήλωση αυτή, αποτελεί προσβολή εναντίον όλων των Ελλήνων και ωφείλει ο κύριος αυτός να ανακαλέσει αμέσως την υβριστική και απαράδεκτη αυτή του δήλωση.
    Βελισσάριος Σταματάρας, Συν/χος Δικηγόρος Αθηνών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευάγγελος Κορκολής8 Μαρτίου 2015 - 4:34 π.μ.

    Όχι, η προεκλογική θέση του ΣΥΡΙΖΑ όπως ειπώθηκε από το Τσίπρα, όπως αναγράφεται στο σάιτ τους και όπως αναμεταδόθηκε από τα εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ, ήταν η επαναδιαπραγμάτευση των συμφωνιών με τη τρόικα, η ενίσχυση των αδύναμων κοινωνικών στρωμάτων και η επανεκκίνηση της οικονομίας. Αυτό έμαθε όλος ο κόσμος, τόσο εντός όσο και εκτός της χώρας. Επιμένοντας στις φαντασιώσεις σου δείχνεις ότι α) είτε έχεις ατζέντα, είτε β) δεν έχεις επαφή με τη πραγματικότητα. Δώδεκα σχόλια μετά συνεχίζεις να αρνείσαι αυτό που όλοι γνωρίζουν, δείχνοντας έτσι ξεκάθαρα πόσο σφίγγεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευάγγελος Κορκολής8 Μαρτίου 2015 - 5:12 π.μ.

    Έγραψες:


    "Το μόνο που απομένει να δούμε είναι το πόσο μεγάλο θα είναι το κόστος συνειδητοποίησης της εξαπάτησης για την ελληνική κοινωνία αλλά κυρίως για την ίδια την ελληνική Δημοκρατία."


    Προτρέχεις. Πρώτα πρέπει να δούμε αν η άποψη του εν λόγω τραπεζίτη είναι σωστή, Παραπολιτικέ. Δεδομένου ότι νομπελίστες οικονομολόγοι έχουν δείξει ότι υπάρχει και άλλος δρόμος, βλέπω με ιδιαίτερο σκεπτικισμό το πως ο πασίγνωστος βέλγος τραπεζίτης δε το "πιστεύει". Μιας και βρισκόμαστε σε περίοδο διαπραγμάτευσης, είναι ευκαιρία να συνομιλήσει με τους κατά τεκμήριο πιο διάσημους συναδέλφους του οικονομολόγους, για να του εξηγήσουν τα σχετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν σου έλεγα τώρα ότι ο Τσίπρας έχει πει "καταργηση του μνημονίου και στη συνέχεια επαναδιαπραγμάτευση των συμφωνιών (και τα υπόλοιπα που γράφεις)" δε θα το δεχτείς. Ας αφήσουμε λοιπόν το σύνολο των εξαγγελιών του ΣΥΡΙΖΑ. Ας κρατήσουμε τις μισές δηλώσεις. Ας ξεχάσουμε τα όσα έχει δηλώσει δημοσίως ο Τσίπρας, και μάλιστα επανειλημμένα μια και αρνείσαι να τα αποδεχθείς, ως δήθεν ανύπαρκτα.

    Ας μείνουμε σε αυτά που ξέρεις εσύ (και όλος ο κόσμος φυσικά).
    -Τι σημαίνει "επαναδιαπραγμάτευση των συμφωνιών" με την τρόικα; Αυτή η επαναδιαπραγμάτευση θα γινόταν εντός ή εκτός μνημονίου;
    -Γιατί ο Τσίπρας ανακοίνωσε ότι το μνημόνιο τελείωσε; Και δεύτερον, πώς εκλαμβάνεις αυτή τη δήλωση; Ως ψέμμα; Ως μονομερή ενέργεια; Ως αποτέλεσμα των σκληρών διαπραγματεύσεων;

    Καθώς προχωρά η κουβέντα, χάνεις την επαφή με την πραγματικότητα όλο και περισσότερο. Για να δικαιολογήσεις αυτό το πρόβλημα στον εαυτό σου, το προβάλλεις για άλλη μια φορά στο περιβάλλον σου. Αυτό δείχνει 2 πράγματα.
    1) Για κάποιους προσωπικούς και ψυχολογικούς σου λόγους, προφανώς το έχεις ανάγκη. Δε θέλεις να πεις για ποιο λόγο, δικαίωμά σου, εξάλλου μπορει να μην το εχεις συνειδητοποιήσει καν. Θέλεις να νιώθεις ότι φέρνεις τους άλλους σε δύσκολη θέση. Προσπαθείς να το εκλογικεύσεις, θεωρώντας ότι τα επιχειρήματά σου είναι υπεύθυνα γι αυτό. Έτσι, αποκτούν στο μυαλό σου ισχύ και λογική και τα επιχειρήματά σου... Είναι πια γεγονότα που τα ξέρει όλος ο κόσμος! Διπλό το κέρδος σου στην ψυχική αυτοϊκανοποίηση.
    2)Επίσης όμως δείχνει ότι, αφού προβάλλεις τα προβλήματά σου στους άλλους, μάλλον και το σφίξιμο δεν αποτελεί εξαίρεση. Γι αυτό και το αναφέρεις επανειλημμένα. Δε χρειάζεται να σφίγγεσαι. Κουβέντα κάνουμε. Όπως δε σφίγγομαι εγώ, δε θέλω να σφίγγεσαι κι εσύ.
    Γενικά, όμως, η χρήση της προβολής ως αμυντικού μηχανισμού από ένα σημείο και μετά είναι κακός οιωνός.

    Επίσης, ελπίζω να μην μέτρησες μονάχα τα σχόλια, αλλά να τα ξαναδιάβασες κιόλας. Ίσως έτσι μάθεις περισσότερα για το τι γνωρίζει όλος ο κόσμος. Στα είχα γράψει. Μιλάω για γεγονότα κι επίσημες δηλώσεις, όχι κατά φαντασίαν ούτε κομμένες στη μέση. Επίσης, ισως δεις πώς αλλάζεις απόψεις στην πορεία και αυτοακυρώνεσαι. Αν και πιστεύω ότι το γνωρίζεις αυτό και απλά προσπαθείς να τρολάρεις για να νοιώθεις ότι φέρνεις τον άλλον σε σφίξιμο και ζόρισμα. Αυτή δεν είναι η βασική σου επιδίωξη, έτσι κι αλλιώς; Να δώσεις μια δικαιολογία στην προβολή των συναισθημάτων σου. Αυτό δεν είναι που έχεις πραγματικά ανάγκη; Ελπίζω να μην σε στενοχωρώ που δε ζορίζομαι. Αρκεί που το φαντάζεσαι. Μόνο να μην το παρακάνεις, όπως είπαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προσωπικά σχολίασα ότι απλώς το άρθρο παραφράζει την ουσία των λεγομένων του Βαρουφάκη και θα ήταν κρίμα για μένα, ως σχετικά παλιό αναγνώστη της Παραπολιτικής, να διαβάζω εδώ τέτοιες αναρτήσεις.


    Δεν μπορώ να ξέρω πόσο τσίρκο είναι η κυβέρνηση και αν θα μπορέσει να φέρει την ανάπτυξη ή όχι (η ανάπτυξη πάντως δεν είναι και το Άγιο δισκοπότηρο, η ευημερία είναι - η ανάπτυξη είναι συνήθως καταλύτης για να επέλθει η ευημερία αλλά όχι ο μοναδικός). Αναπτυξιακός σχεδιασμός δεν γίνεται σε ένα μήνα, αλλά ακόμα και να γινόταν δεν είναι δυνατόν να φέρει αποτελέσματα αμέσως. Έχετε στο μυαλό σας κάποιον στην ελληνική πολιτική σκηνή πάνω στον οποίο οι Ευρωπαίοι βασίστηκαν στο παρελθόν και έφερε καλώς εννοούμενη ανάπτυξη στη χώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ότι χρειάζεται πρώτα αποδείξεις αξιοπιστίας με βρίσκει απολύτως σύμφωνο- όπως και το υπόλοιπο σχόλιό σας.


    Το αρχικό σχόλιο μου παραπάνω αναφερόταν στο γεγονός ότι η παρουσίαση της τοποθέτησης Βαρουφάκη από την Παραπολιτική ήταν εσφαλμένη και παρέφραζε αυτό που ο Βαρουφάκης είπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευάγγελος Κορκολής9 Μαρτίου 2015 - 12:31 π.μ.

    Ο βασικός πυλώνας της επιχειρηματολογίας σου, δηλαδή η δήθεν κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ, έχει καταρρεύσει. Με το να διυλίζεις τον κώνωπα, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βρεις φαντάσματα και σκελετούς εκεί που δεν υπάρχουν, απλά επιβεβαιώνεις το μέγεθος του σφιξίματος που νιώθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από τα επιχειρήματα που χαρακτηρίζονται από γενικότητα, έχεις καταλήξει στο αντίθετο άκρο. Έχεις συμπυκνώσει όλη την επιχειρηματολογία σου σε μισή προεκλογική δήλωση του Τσίπρα.
    Όμως, ακόμη και ο ιδιος ο Τσίπρας σού το ακυρωνει, ακόμη και αυτό το επιχείρημα.
    Επειδή παρόλα αυτά αρνείσαι να το αποδεχτείς, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι δεν το κάνεις με σκοπό να τρολάρεις. Πραγματικά αρνείσαι να αποδεχτείς τα γεγονότα.
    Αυτό, η άρνηση δηλαδή, για να εκλογικεύσεις την προβολή των συναισθημάτων σου, δεν είναι καθόλου καλό σημάδι. Είναι πρώιμο στάδιο παράνοιας. Συνιστώ την παραπομπή σε ψυχολόγο (καταρχάς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οποτε μπαίνω εδώ, αναρωτιέμαι, σε Ελληνική ιστοσελίδα έχω μπει η στην Bild;;;


    Ξέρω, ξέρω....Σας χαλάει την μανέστρα ένας πρώην Κνίτης της πατριωτικής αριστεράς.....Θα σας περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευάγγελος Κορκολής15 Μαρτίου 2015 - 9:56 μ.μ.

    Δε με απασχολούν ούτε τα γελοία συμπεράσματά σου, ούτε η συνεχιζόμενη τάση σου να αρνείσαι αυτό που όλος ο κόσμος γνωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή