09 Οκτώβριος 2009

Για την επιχείρηση-σκούπα στα Εξάρχεια...



Πλήθος συζητήσεων έχει προκαλέσει η πραγματικά γιγαντιαία επιχείρηση-σκούπα που πραγματοποίηση η ΕΛ.ΑΣ τα ξημερώματα της Παρασκευής στα Εξάρχεια όπου έγιναν κι αρκετές προσαγωγές.

Είχε προηγηθεί μια πρωτοφανής επιδρομή κουκουλοφόρων στο κέντρο της Αθήνας οι οποίοι αποφάσισαν ότι η χθεσινή μέρα ήταν μια καλή μέρα για να σπάσουν μερικές βιτρίνες ακόμα.

Όταν άκουσα την είδηση για την επιδρομή των κουκουλοφόρων , συνειδητοποίησα την κατάντια στην οποία έχει περιέλθει ο κρατικός μηχανισμός. Το να κατεβαίνουν 15 κουκουλοφόροι στο κέντρο και να σπάνε ό,τι βρουν , είναι τουλάχιστον προκλητικό για τους πολίτες που διαθέτουν μια στοιχειώδη Παιδεία.

Ομολογώ ότι δεν περίμενα ότι η Αστυνομία θα λειτουργούσε τόσο αποφασιστικά . Πίστευα ότι ο Χρυσοχοϊδης θα τηρούσε μια στάση αναμονής , απόλυτα δικαιολογημένη από την πρόσφατη ανάληψη των καθηκόντων του . Η πραγματικότητα διέψευσε τους συλλογισμούς μου.

Περισσότεροι από 300 αστυνομικοί προχώρησαν σε δεκάδες ελέγχους στην περιοχή των Εξαρχείων ενώ δεν...


...δίστασαν να ελέγξουν και τους θαμώνες των διαφόρων χώρων ψυχαγωγίας που βρίσκονται στην περιοχή.

Δυστυχώς δεν έλειψαν τα έκτροπα ενώ έγινε και περιορισμένη χρήση χημικών . Διαβάζοντας τις διάφορες μαρτυρίες στο indymedia κι αλλού , κατάλαβα ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση ήταν τελείως διαφορετική από τις προηγούμενες

Οι αστυνομικοί λειτούργησαν με τρόπο "χειρουργικό" ενώ ο τεράστιος αριθμός τους απέτρεψε την οποιανδήποτε σκέψη "αντίστασης" από τους γνωστούς-αγνώστους . Υπήρξαν ελάχιστες καταγγελίες για υπέρμετρη χρήση βίας από την πλευρά των αστυνομικών ενώ οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ ήταν ιδιαίτερα προσεκτικοί κι ευγενικοί .

Είναι σαφές ότι η νέα διοίκηση του Υπ. Προστασίας του Πολίτη θέλησε να στείλει ένα σαφές μήνυμα προς τους γνωστούς-αγνώστους , κάτι θεμιτό στα πλαίσια των παιχνιδιών εξουσίας που διεξάγονται εδώ και χρόνια μεταξύ της Αστυνομίας και των αντιεξουσιαστών.

Τα καλά νέα όμως σταματούν εδώ . Μια επιχείρηση 300 αστυνομικών σε μια περιοχή που συχνάζουν χιλιάδες νέοι άνθρωποι , δεν τιμά ιδιαίτερα τη Δημοκρατία μας κι επιβεβαιώνει όσους ισχυρίζονται ότι τα Εξάρχεια αποτελούν ένα ιδιόμορφο γκέτο στην καρδία της Αθήνας.

Το πρώτο δείγμα γραφής της νέας εποχής της ΕΛ.ΑΣ ήταν θετικό αλλά ελάχιστο . Μέχρι εκεί όμως . Δεν μπορούν να γίνονται κάθε μέρα τέτοιες επιχειρήσεις . Δεν μπορεί να δρα κάθε μέρα ένας ολόκληρος στρατός λίγα μέτρα από το Σύνταγμα και την Ομόνοια.

Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πούμε κάτι περισσότερο . Κρατάμε τις δηλώσεις Χρυσοχοϊδη :

«Αστυνομικός, που ακουμπά πολίτη, δεν έχει θέση στην αστυνομία και θα φεύγει με συνοπτικές διαδικασίες, με πρωτοβουλία δική μου»

Αν το τηρήσει , ο Χρυσοχοϊδης θα περάσει στην Ιστορία . Αν φανεί ανακόλουθος , θα έχει την τύχη του Μαρκογιαννάκη και του Πολύδωρα .

Δυστυχώς , τους τελευταίους μήνες η Δημοκρατία μας έχει βιαστεί με διάφορους τρόπους με την ΕΛ.ΑΣ να διαδραματίζει έναν ιδιαίτερα επιβλαβή ρόλο . Χρειάζεται χρόνος . Χρειάζεται υπομονή .

Η Παραπολιτική έχει αποδείξει ότι δεν φοβάται να συγκρουστεί με το Κράτος όταν αυτό λειτουργεί με τρόπο παράνομο και φασιστικό . Είναι όμως ακόμα νωρίς για συμπεράσματα κι αξιολογήσεις

Επιτρέψτε μας να μην θεωρούμε παράλογη μια επίδειξη δύναμης της ΕΛ.ΑΣ στα πλαίσια που δεν θίγονται τα ανθρώπινα δικαιώματα των πολιτών.

Επιτρέψτε μας να θεωρούμε παράλογη την επιδρομή των βαρβάρων στο κέντρο της Αθήνας.

Επιτρέψτε μας όμως να απαιτούμε την ελεύθερη πρόσβαση σε κάθε περιοχή της Αθήνας χωρίς συνεχείς συγκρούσεις αστυνομικών με αναρχικούς και Χρυσαυγίτες.

Ο σιωπηρός εμφύλιος που μαίνεται στην ελληνική κοινωνία πρέπει να σταματήσει .

Ας αναλάβουν η ΕΛ.ΑΣ αλλά και ο χώρος των αντιεξουσιαστών τις ευθύνες τους !

Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αναγνωστες σχολιασαν

25 Responses to "Για την επιχείρηση-σκούπα στα Εξάρχεια..."
  1. echthrosofer είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 5:09 μ.μ.

    Συμφωνώ.Γνώμη μου πάντως είναι οτι, λογω των κακων προηγουμενων, το κράτος οφειλει να δειχνει με καθε τροπο οτι σεβεται (και να σεβεται) τα δικαιωματα των πολιτων και των μεταναστων.

  2. Απόμαχος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 5:28 μ.μ.

    Να γίνεται πιο τακτικά και όταν πρέπει προληπτικά...και κάποτε να "τελειώνουμε"με τις παλινδρομήσεις τις κάθε εξουσίας.......

  3. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 6:15 μ.μ.

    ego eimai 11 xronwn ki lew:oti einai adiko na pe8anei o ale3is!!!!!na pane sto diao....oi ma.... oi mpatsoi!!!!!!
    kano parapona ston k.KARAMALH!!!!!!!SKOTOSE PAIDI!!AVTOS FTAIEI GIA OLLA!!!!!KATO H N-D!!

  4. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 6:22 μ.μ.

    mporeis na mas ton ferei piso??oxi ton skotosan oi ma.....
    avto einai APAN8ROPO!!!!!den tous xreiazomaste tous politikous!!!!den 3ero gia esas alla ego eimai lipimenos!otan to skeftome lew mesa mou giati den mporousa na pao ki ego??giati??epidi eimoun 10 xronwn??ki ti egine??giati den mporo na pao??eee mou lete??
    ki esei kurie KARAMANLH sth pira!sth pira me tous politikouous!!!!



    pavlos 11 xrono paidi me politikes apopseis to keimeno pou einai akrivos prin einai ki avto diko mou!!

  5. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 6:31 μ.μ.

    Δεν θα έχεις αντίρρηση λοιπόν να προσαχθείς στις 10 το βράδυ σε αντίστοιχη επιχείρηση της αστυνομίας πχ στη Γλυφάδα μαζί με άλλα 100 άτομα απλά γιατί ήσουν περαστικός επειδή το πρωί είχαν κλέψει μια τράπεζα.

    Επίσης δεν θα σε θίξει το να μπουν αστυνομικοί μέσα στο μαγαζί που πίνεις το ποτό σου στο Γκάζι και να κάνουν σωματικό έλεγχο σε όλους τους παρευρισκόμενους γιατί το μεσημέρι κλάπηκε ένα αμάξι.

    Αλλά φυσικά τέτοιες "επιχειρήσεις" δεν θα δούμε ούτε στην γλυφάδα ούτε στο γκάζι.

    Διάβασε επίσης πόσοι ελέχθηκαν (203) πόσοι προσάχθηκαν (85), σκέψου τα 16 αυτοκίνητα, 23 δίκυκλα και 26 καταστήματα που έγινε έρευνα για να συλληφθούν τελικά 8 άτομα, δύο για κατοχή ναρκωτικών, ένα για καταδικαστικές αποφάσεις, ένα για υγειονομικές παραβάσεις, τρεις παράνομοι αλλοδαποί και ένα άτομο για παράνομα παίγνια.

    Αν αυτά δεν δείχνουν αστυνομοκρατία και χουντική νοοτροπία τότε υπάρχει πρόβλημα στην σκέψη σου...

  6. Στέλιος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 6:37 μ.μ.
    Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου.
  7. Παραπολιτική είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 6:40 μ.μ.

    @ Ανώνυμος 6:31 μμ

    Δεν έχεις άδικο αλλά εδώ που έφτασαν τα πράγματα , τι πρέπει να κάνει η ΕΛ.ΑΣ ;

    Πώς θα σταματήσει τις επιδρομές των βαρβάρων στο κέντρο της Αθήνας που σπάνε τις τζαμαρίες όποτε γουστάρουν ;

    Οι ίδιοι οι "αναρχικοί" κάνουν κακό στα Εξάρχεια όταν κρύβονται ανάμεσα στο πλήθος.

    Θέλει θυσίες η Δημοκρατία . Δεν μπορεί η ΕΛ.ΑΣ να ελέγχει 100 και να αποδεικνύεται ότι ήταν και οι 100 ένοχοι !

    Πώς θα γίνει αυτό ;

  8. Παραπολιτική είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 6:42 μ.μ.

    @ Στέλιος

    Νομίζω ότι καταλαβαίνεις γιατί έσβησα το σχόλιο σου.

    Είχες δίκιο μεν αλλά είναι κάπως άβολο να γίνει μια τέτοια συζήτησε με το πρόσωπο στο οποίο απευθύνθηκες...

  9. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 6:46 μ.μ.

    Οι αναρχικοί δεν έχουν σχέση με αυτά και το ξέρει η ΕΛΑΣ.

    Μόνο που επί ΝΔ τους συνέφερε να ταυτίζουν αναρχικούς με αυτούς πουα κάνουν καταστροφές (όπως και φοιτητές με αυτούς που κάνουν καταστροφές) για να εξυπηρετούν συμφέροντα και να μειώνουν τις διαρροες προς τον Καρατζαφέρη.

    Αυτοί που κάνουν τις καταστροφές είναι λίγοι και αυτοί που ξέρουν καλά από Εξάρχεια μιλάνε για άτομα που ούτε φτωχαδάκια είναι, ούτε έχουν σχέση ε την αριστερά ή την αναρχία

    Αντίθετα η πολιτική τους καταγωγή είναι από το άλλο άκρο...

  10. Παραπολιτική είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 6:47 μ.μ.

    Σέβομαι απεριόριστα τους πραγματικούς αναρχικούς και η Παραπολιτική το έχει αποδείξει αυτό...

    Γι'αυτό και τους αποκαλούμε συνήθως "αναρχικούς" ή βαρβάρους αυτούς που προκαλούν επεισόδια...

  11. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 7:01 μ.μ.

    Γενικα το ΠΑΣΟΚ για πολλα χρονια ειχε μια ατυπη ειρηνη με τους αναρχικους σπαγανε καμια βιτρινα μαζευανε κανεναν οι μπατσοι και τελειωνε το πανηγυρι. Αυτο σταματησε να γινεται πριν καποια χρονια που εχουν να κανουν με γεγονοτα του Πολυτεχνειου που δεν εχουν και πολυ σημασια πλεον. Αλλα μολις εκλεγεται μια καινουρια κυβερνηση με την οποια τα σωματα ασφαλειας ηταν απειρως πιο προοδευτικα και δημοκρατικα. Αποδειξη ειναι οτι οι ενοπλες οργανωσεις υιοθετησαν την απολιτικη και ωμη βια επι δεξιας. Πηρε ο καθε μαλακας ενα οπλο και βγηκε παγανια στο ονομα του ανταρτικου πολεως και καθε δεκα μερες εχουμε αυτη την ιστορια. Γεμιζει ετσι ο κοσμος μπατσους η οχι? Συντηρητικοποιειται ετσι η κοινωνια η οποια ζητα ακομα περισσοτερο νομο και ταξη η οχι? Οι 'νομοταγεις πολιτες' γινονται ολο και περισσοτεροι ναι η οχι? Αυτη την κινηση σκουπα οι ιδιοι οι μπαχαλοι την προκαλεσαν επειδη θελησαν να δηλωσουν παρουσια. Δηλαδη ενα οργανωμενο κρατος με μια προοδευτικη κυβερνηση που θελει μια δημοκρατικη κατα το δυνατον αστυνομια πρεπει να υποταχτει σε ενα χουφτα ψευτομαγκες?

  12. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 7:08 μ.μ.

    Και ενα ακομη σχολιο: οποιος αναγνωριζει τον αναρχοκομμουνισμο ως ιδεολογια -οπως και ειναι βεβαια- καλο ειναι να απαιτει και να εχουν διακριτο λογο και δραση απο τους μπαχαλους. Γιατι και παλι για αλλη μια φορα υπηρετουν εμμεσως το συστημα. Και δεν πιστευω να περιμενει κανεις να ξεχωρισει μεσος ανθρωπος τη διαφορα του μπαχαλου απο τον αναρχικο.

  13. Theodore είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 7:59 μ.μ.

    Οποιος παει η κατασταση,θα βρεθει καποιος καταστηματαρχης,που θα τραβηξει κανα ντουφεκι,και θα ξαπλωσει κανεναν κατω,απ αυτους που πανε να του σπασουν το μαγαζι.
    Και δεν θα φταιει ο φονιας.

  14. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 8:10 μ.μ.

    Παραπολιτικέ, κατά την γνώμη μου, δεν χρειάζεται καμία "μια επίδειξη δύναμης της ΕΛ.ΑΣ ". Αυτό το μόνο που θα καταφέρει είναι νέες "συγκρούσεις αστυνομικών με αναρχικούς και Χρυσαυγίτες" .Το μεγαλύτερο στοίχημα του νέου υπουργού πιστεύω είναι να αποκαταστήσει το χαμένο κύρος της αστυνομίας στα μάτια του πολίτη παράλληλα με το αίσθημα ασφάλειας που θα πρεπε να παρέχει.Συμφωνώ πάντως μαζί σου πως ακόμα είναι νωρίς για συμπεράσματα.

  15. vromikopsomi είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 8:36 μ.μ.

    "συγκρούσεις αστυνομικών με αναρχικούς και Χρυσαυγίτες"

    Τι θέλει να πει ο ποιητής; Έχεις δει πολλές φορές Χρυσαυγίτες να συγκρούονται με αστυνομικούς Παραπολιτικέ; Ας μην λέμε ότι θέλουμε...

    Αν και δεν μένω στην Αθήνα, απ' ό,τι διαβάζω μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι η αστυνομία είναι αυτή που θέλει να γκετοποιήσει τα Εξάρχεια, με παρόμοιο τρόπο με τον οποίο οι φασίστες γκετοποιούν τον Αγ. Παντελεήμονα...

  16. chachulee είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 8:43 μ.μ.

    Γράφεις:
    |@ Ανώνυμος 6:31 μμ

    Δεν έχεις άδικο αλλά εδώ που έφτασαν τα πράγματα , τι πρέπει να κάνει η ΕΛ.ΑΣ ;...
    ...
    Οι ίδιοι οι "αναρχικοί" κάνουν κακό στα Εξάρχεια όταν κρύβονται ανάμεσα στο πλήθος."

    Το ίδιο επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι ισραηλινοί όταν "ματώνουν" την Παλαιστίνη. Δλδ συλλογική ευθύνη. Δλδ μένεις στα Εξάρχεια = ύποπτος. Κυκλόφορείς στα Εξάρχεια = ύποπτος.

    Αν ήταν η Νέα Δημοκρατία κυβέρνηση θα λέγαμε για το "κράτος της Δεξιάς" και τον "χουντικό Μαρκογιαννάκη". Τώρα ΌΛOI οι δώστε-μια-ευκαιρία-στο-Γιώργο bloggers είτε το έχετε βουλώσει είτε προσπαθείτε να δικαιολογήσετε κατοχικές συμπεριφορές όπου το κράτος τιμωρεί Έλληνες πολίτες για να κάνει "αντίποινα" και να "στείλει μήνυμα στους κουκουλοφόρους"! Αυτό είναι η "δημοκρατική αστυνομία"; Οι Γερμανοί τιμωρούσανε χωριά ως αντίποινα!!

    Και ναι, να το πούμε και αυτό, δεν είναι όλοι τρομοκράτες όσοι ζούν στα Εξάρχεια! Υπάρχουν καταστηματάρχες, οικογένειες, ηλικιωμένοι, φοιτητές κ.α. Μήπως ο Χρυσοχοείδης πρέπει να βάλει check points στην Σόλωνος;!;

    Εθελοτυφλείτε επικίνδυνα.

  17. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 8:53 μ.μ.

    σωστος ο 08.43

    γενικα η κωλοτούμπα πολυφοριέται. οσο για τους blogger δείχνουν καλή συμπεριφορά γιατι η κρατική διαφήμιση ξαναμοιράζεται.

  18. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 9:38 μ.μ.

    Κανεις δεν λεει ποια "πρεπει" να ειναι η σταση της αστυνομιας και γενικοτερα των δυναμεων ασφαλειας.Απλως ...ολοι κατακρινουν τακτικες.Κανεις δεν εχει γνωμη????Συμφωνω απολυτως με την Παραπολιτικη στο ζητημα αυτο.Δεν γινεται να εχουμε και τον σκυλο χορτατο και την πιτα ολοκληρη.
    Επισης δεν θελω να πιστεψω οτι υπαρχει προσπαθεια γεκτοποιησης περιοχων απο την ΕΛΑΣ.Δηλαδη γιατι πρεπει παντα να ειμαστε τοσο καχυποπτοι?Coolαρετε.Προφανως τα "κακοποια στοιχεια" παντα καπου δρουν και την μερα ...κρυβονται πισω απο την μασκα του φιλικου γειτονα.Προσφατα γεγονοτα αυτο δειχνουν.Ειναι δυσκολο πραγμα να βγαλεις το φιδι απο την τρυπα...λυπαμαι λοιπον αυτους που θα την πατησουν αδικως...αυτοι που βρισκονται στο λαθος μερος την λαθος στιγμη.Το πολυ πολυ να σε πανε στο τμημα για εξακριβωση στοιχειων. ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ...λυνονται οι παρεξηγησεις πιο γρηγορα.
    Τα παραπανω τα λεω γιατι καθομαι και σκεφτομαι τροπους με τους οποιους θα μπορουσε να βρεθει λυση χωρις να υπαρξουν παρεξηγησεις.Δυσκολο να βρω.
    Η αληθεια ειναι οτι υπηρχαν στοιχεια που εδειχναν καποια "συνεργασια" των ασφαλιτων με τους "αναρχικους".Προφανως αμα ισχυει κατι τετοιο...καπου εδω μπαινει το μαχαιρι στο κοκαλο. Δεν υπερασπιζομαι την αστυνομια σε καμια περιπτωση.Πρεπει να γινουν αλλωστε πολλες αλλαγες στην δομη της και την νοοτροπια της για να μην εχουμε επαναληψεις καποιων γεγονοτων.Αλλα στον αντιποδα πρεπει και εμεις να επιδειξουμε καποια "κατανοηση".Πιστευω οτι τα πραγματα θα παρουν τον δρομο τους....ελπιζω

  19. Nick Styl είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 9:39 μ.μ.

    Παραπολιτικέ για πες μας σε παρακαλώ και ποιό ήταν το αποτέλεσμα της "απόλυτα επιτυχημένης" ενέργειας της αστυνομίας; Συνέλαβε αυτούς που ήταν υπεύθυνοι;
    Όχι είναι η απάντηση αγαπητέ. Ήταν μια ακόμα αποτυχημένη φασιστική, απαράδεκτη επιχείρηση μιας άχρηστης αστυνομίας, ενός άχρηστου κράτους. Δεν μπορείς να κάνεις διακρίσεις ανάμεσα σε πράσινες και μπλε "σκούπες". Το κράτος για άλλη μια φορά έδειξε πόσο άχρηστο είναι... Σκοπός ήταν η επιβολή ενός πράσινου αυτή τη φορά, κλίματος βίας και τρομοκρατίας.
    Και αν δεν αλλάξει νοοτροπία, σύντομα θα αναβιώσουμε τις πράσινες επιτυχίες του '85 με τη δολοφονία του Καλτεζά και τα επεισόδια στο χημείο.
    Πολύδωρας, Μαρκογιαννάκης, Χρυσοχοϊδης... τίποτα δεν αλλάζει. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι χαιδεύεις τη νέα ηγεσία του υπουργείου, που όμως είναι το ίδιο βίαια και αναποτελεσματική. Αυτοί είναι οι "αντιεξουσιαστές της εξουσίας";;;

  20. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 10:08 μ.μ.

    Δεν χρειαζόμαστε αστυνομοκρατούμενη πολιτεία αλλά έγκαιρη επέμβαση όταν διαπράττονται αδικήματα.Ακόμη χρειάζονται από την πολιτεία μέτρα προσέγγισης και συμφιλίωσης με εκείνο το τμήμα της ελληνικής κοινωνίας που,μετά το φόνο του Αλέξη Γρηγορόπουλου,δυσπιστεί προς το κράτος και εναντιώνεται προς αυτό.

  21. tsaousa είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 10:21 μ.μ.

    Συμφωνώ απόλυτα με την ανάρτηση σου. Λέξη-λέξη.

  22. Ανώνυμος είπε...
    09 Οκτωβρίου 2009 11:49 μ.μ.

    8:43 και 8:53 πολύ καλό! Με καλύψατε! Δεν μπορεί να λέμε μόνο τους ΝΔ φασίστες. Και οι ΠΑΣΟΚΟΙ είναι, αλλά αυτοί ειναι κρυφο-φασίστες.

  23. Πέα Κυάνεα είπε...
    10 Οκτωβρίου 2009 1:33 π.μ.

    @8:43

    Έχεις απόλυτο δίκιο. Η ανοχή και η επιείκεια στο ΠΑΣΟΚ έχει περάσει υποσυνείδητα στον περισσότερο κόσμο. Αντίθετα, ό,τι κι αν προσπάθησε να κάνει η ΝΔ χαρακατηρίστηκε προϊόν ανικανότητας. Δες π.χ. και την ανάρτηση της Παραπολιτικής για τη διδακτική στήριξη (δεν υπονοώ φυσικά εσκεμμένο αβαντάρισμα στο ΠΑΣΟΚ).

    Ένα ακόμη παράδειγμα η παρουσία Γιώργου στην Κωνσταντινούπολη, η οποία ήταν τουλάχιστον αμφιλεγόμενη, αλλά προβλήθηκε σαν σκληρή στάση του το ψέλλισμα του βέτο.

    Για τα υπόλοιπα ίδωμεν στη συνέχεια.

  24. Απόμαχος είπε...
    10 Οκτωβρίου 2009 6:02 μ.μ.

    Κατά την απόλυτα ταπεινή μου και υποκειμενική ενδεχομένως γνώμη μου συμφωνώ με την κίνηση της Αστυνομίας στα Εξάρχεια...Κάποτε τελικά πρέπει να μπει ο καθείς στη θέση του έστω και "δυναμικά"με την πολιτεία επαγρυπνούσα για την προστασία των πολιτών!Χαίρομαι τελικά που κάτι φαίνεται ν' αρχίζει ωραίο...

  25. Ανώνυμος είπε...
    11 Οκτωβρίου 2009 2:32 μ.μ.

    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΖΗΤΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΧΛΙΔΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΗΣΥΧΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ Ἠ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΕΙΛΟΥΜΕ; ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΤΙ Η Ν.Δ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ. ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΧΑΒΟΥΖΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΛΑΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΑΖΕΥΘΗΚΑΝ ΕΔΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΕΠΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ. ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΘΕΙ ΝΑΛΗΣΤΕΨΕΙ, ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΑΣΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΡΑΤΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ. ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΔΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΡΟΥΡΕΙ Η ΚΛΟΥΒΑ ΤΩΝ ΜΑΤ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ, ΣΠΑΖΟΥΝ ΒΙΤΡΙΝΕΣ, ΚΑΙΝΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Κ.Α. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ Κ.Α. ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΛΛΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΝ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΩΣΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΑΠΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.

Powered by Blogger.
 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner | Blogger template converted by eBlog Templates | Designed by kergio