Τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Αν ισχύουν τα όσα καταγγέλλει η εφημερίδα "Αποκαλύψεις", αν δηλαδή η Τζάκρη διόρισε 36 συγγενείς και γνωστούς της στο Μουσείο Πέλλας, τότε θα πρέπει να αποπεμφθεί το συντομότερο.
Μια κυβέρνηση που ευαγγελίζεται τη διαφάνεια δεν μπορεί να διατηρεί στους κόλπους της τους χειρότερους υπονομευτές της.
Και για να γίνουμε ακόμα πιο σαφείς, η Τζάκρη θα πρέπει και να διαγραφεί από την Κ.Ο, όπως θα έπρεπε να είχε διαγραφεί και η Γκερέκου.
Δεν χρειάζονται πολλές διαδικασίες. Σπίτι της και γρήγορα...
Κοινοποιήστε το στο Facebook





36 είναι πολλοί για να είναι ψέμμα. Θα δείξει πάντως...
ΑπάντησηΔιαγραφή(να σημειώσω ότι κάποιος έχει βάλει στο μάτι τις γυναίκες κι αυτό με τρομάζει)
ΝΑΙ ΤΣΑΟΥΣΑ,ΕΙΝΑΙ ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΗΣ Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ!ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό λέγεται εθιμικό δίκαιο. Αν αύριο οι 300 και οι οικογένειες τους και οι φίλοι τους και οι γνωστοί τους ξαφνικά κολλούσαν ένα σπάνιο ιό και πεθαιναν, οι επόμενοι θα έκαναν ακριβώς τα ίδια, μέχρι να κολλήσουν και αυτοί τον ιό, και μετά οι επόμενοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε, πού να καταλάβεις τι εννοώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ειναι δυνατον....θα πρεπει να εχει δικη της τραπεζα να τους πληρωνει.Ελεγχος δεν γινεται απο την Αρχαιολογικη υπηρεσια? Ειχε αναγκη το μουσειο απο τοσο προσωπικο? Θελω να πιστευω πως ειναι απο εκεινες τις κοτσανες που ξεφουρνιζουν οι εντιμες φυλλαδες της ΝΔ.
ΑπάντησηΔιαγραφήέχει πολύ αναλυτικό άρθρο με την προκήρυξη, τα κριτήρια πρόσληψης και τον τελικό πίνακα κατάταξης το blog epikairo- όποιος δε βαριέται (μτφ: όποιος δε βιάζεται να βγάλει συμπεράσματα), ας ρίξει μια ματιά
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραπολιτικέ, αυτό το "Τελειώστε την" και "Δε χρειάζονται πολλές διαδικασίες" είναι ολίγον τι επικίνδυνο
tsaousa επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να αποτελεί σύμπτωση - Κατσέλη (έχουν λυσσάξει), Ξενογιαννακοπούλου, Γκερέκου, ακολουθούν (θα το δεις) Μπιρμπίλη και Μπατζελή - όλες εντελώς τυχαία επιλογές του ΓΑΠ, όλες σε υπουργεία όπου η σπατάλη, τα μεγάλα συμφέροντα και η αδιαφάνεια πόρων έδιναν κι έπαιρναν
Να υπενθυμίσω ότι Τζάκρη, Μπόλαρης, Καρχιμάκης και Πεταλωτής ήταν οι εκ του ΠΑΣΟΚ προερχόμενοι βουλευτές που έβγαλαν στη φόρα το σκάνδαλο του Βατοπεδίου - με τι ασχολούμασταν χθες το βράδυ είπαμε;
μα κάτι συμπτώσεις, βρε παιδί μου...
Ελεος..καμμια σχεση με διορισμους οπως γνωρισαμε το θεμα.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη προσπαθεια τους να γραφουν αντιπολιτευτικα χανουν οπως παντα την αξιοπιστια των.....
Μιλαμε για διμηνες συμβασεις εργου που ειναι ορισμενα τα μεροκαματα και το τελος..
Τετοι μεγαλο ρουσφετι...!!!
Ελεος τι μπουρδες θα δουμε ακομη!
Οσο αφορα την αγαπητη Θεωδωρα εχει λησαξει μαζι της ολο το φαστισταριο και οι "καθωσπρεπει" αφου ενοχλει ο αυθορμητισμος της και ο ευθυς της λογος.Μετα το "φορεμα" ηρθαν οι"διορισμοι"...Η κακεντρεχια,ο ρατσισμος σε ολη τη μεγαλοπρεπεια του....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωδωρα προχωρα με παθος στο εργο σου...
Φαντασιόπληκτο το δημοσίευμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε http://www.epikairo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4495:dsdsd&catid=44:politikh&Itemid=27
Παραπολιτικέ, πάλι βιάστηκες να πάρεις θέση.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ποιός πιστοποιεί ότι οι "διορισθέντες" είναι συγγενείς της κας Τζάκρη; μήπως ο κ. Κοτρώτσος;
2. Αν ψάξεις τις προκηρύξεις του ΥΠΠΟ, θα δεις ότι όπως λέει και ο babis πρόκειται για 2μηνες-3μηνες συμβάσεις σε μουσεία, κυρίως ΥΕ (καθαρίστριες) και φύλακες, δηλαδή για το καλοκαίρι. Αυτό λέγεται διορισμός στο δημόσιο; έχει αυτό καμμιά σχέση με τους διορισμούς στη βουλή;
Μπορεί να υπάρχουν χίλιοι δυό λόγοι για τους οποίους κάποιοι μπορεί να αντιπαθούν την εν λόγω κυρία υφυπουργό. Το να τις πετάνε όμως λάσπη μ' αυτόν τον τρόπο είναι ανήθικο (και σεξιστικό όπως πολύ σωστά επισημαίνει και η τσαούσα).
Τι λετε μωρε... Ποιος της εδωσε το διακιωμα να "βολεψει" έστω και για 3μηνες, 2μηνες ακομα και για 1 ωρα τους δικουσ της. Τι παει να πει μερικα μεροκαμματα. Γιατι δεν "βολευει" και μενα που ειμαι ανεργος 2 μηνες τωρα; Ας ερθει εχω και εγω αναγκη απο δουλεια. Δεν πατε καλα μου φαινεται. Και μετα απο 2 μηνες θα φωναζουν για διορισμο. Αλλα ξερετε τι φταιει ; Ολοι εχετε συνιθησει τοσα χρονια στη ρεμουλα γυρω σας. Και κατι τετοια "πταισματα" σας φαινονται αθωα... Δεν ειναι ομως. Πρεπει δηλαδη καποιος να διοριστει στη βουλη για να ειναι σκανδαλο; Ημαρτον δηλαδη. Δεν ειναι τσιφλικι τους το δημοσιο. Αρκετα πια σιχαθηκα.... Αλλος λιγο αλλος πολυ συνεχιζουν τα ιδια τερτιπια... Δεν καταλαβαινω τι πρεπει να γινει για να συμμορφωθουν ολοι αυτοι. Σε οποαδηποτε αλη χωρα αυτη και οι υπολοιποι (γιατι δεν ειναι η μονη) θα ειχαν παρει ποδι. Μου προκαλει θλιψη το γεγονος το οτι μεσα μου αισθανομαι απογνωση, πνιγμο, αισθημα αδικιας και ταση φυγης απο αυτο που ονομαζετε κρατος δικαιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν καποιοι πιστευον οτι ολα αυτα ειναι λασπη, και εγω ως πολιτης νιωθω καθε φορα που διαβαζω τετοια πραγματα, οτι εμενα μου πετανε σκατα...
10.55 Μην ανησυχείς μέχρι το βράδυ θα έχει πάρει πόδι. Εχει γρήγορα αντανακλαστικά ο Γιωργάκης αλλά ο κακομοίρης είναι εκτός εποχής. Νομίζει επειδή ελέγχει τα ΜΜΕ ότι ο κόσμος δεν θα μάθει τα έργα της εκλεκτής του. Πάντως θαυμάζω τα παραδοσιακά ΜΜΕ που κάνουν πως δεν άκουσαν τίποτα και το βράδυ αναγκαστικά θα το παίζουν πρώτη είδηση.Το ιντερνετ τα έχει σκοτώσει .
ΑπάντησηΔιαγραφή10.55
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη η απολυτοτητα σου μαρεσσει...Ετσι αντιμετωπιζεις ολα σου τα θεματα?
Ευχομαι να μην ανηκεις στη δεξια συνομοταξια που δημιουργησε το τελευταιο παρτυ των διορισμων και οδηγησε τη χωρα εκει που ειναι σημερα και υποφερομαι ολοι μας εξαιτια των και εσυ απλα απετυχες να ενταχτεις στο χορο διαμαρτυρομενος κατοπιν εορτης...!!!!! Κανενας δεν τις εδωσε λοιπον κανενα δικαιωμα να διοριζει αφου ειναι γνωστο πλεον απο τον Νοεμβριο εχει περασει νομος του κρατους και δεν διοριζεται πλεον κανενας πουθενα χωρις διαδικασιες ΑΣΕΠ...Ολα εγιναν νομιμα..προκειται για ανθρωπους εργατες της περιοχης που ειναι το Μουσειο..οσοι κατεθεσαν τα χαρτια προσεληφτησαν και αργοτερα θα απολυθουν.Καυγας για το τιποτα...Απο πουθενα δεν συναγεται οτι ειναι ολοι ψηφοφοροι της....Μην παραπληροφορειται στην ρποσπαθεια σας να βγαλετε κατι αντιπολιτευτικο.
Επαναλαμβανω πρωτο το θεμα ειναι ανυπαρκτο και δεν εχει σχεση με διορισμους οπως τους γνωρισαμε...
@babis Δεν ανοικω σε καμια συνομοταξια, ποτε δεν ημουν και ποτε δεν προσπαθησα να μπω στο "συστημα". Ξερεις ομως πολυ καλα, γιατι το εχει δειξει η ιστορια με κατι τετοιους τροπους (δηθεν 2-μηνες και 3-μηνες συμβασεις) καταφεραν και μπηκαν χιλιαδες πολιτες στο δημοσιο και εμειναν για παντα εκει. Αν θυμαμαι καλα δεν ειπαν οτι παγωνουν οι προσληψεις για φετος και εξαιρουνται μονο υγειονομικο προσωπικο και σωματα ασφαλειας. Δεν εχουμε νοσηλευτες και πυροσβεστες για το καλοκαιρι και προσλαμβανουμε 30 (!!!) φυλακες για το μουσειο Πελλας. Μετα το καλοκαιρι δηλαδη δεν θα χρειζεται φυλαξη το μουσειο; Και χρειαζονται τοσοι; Το μουσειο Ακροπολης ποσους εχει; 300;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας κοροιδευουν μηπως;
Δηλαδή, στη "δημοκρατική" πατρίδα μας που έχει τη μοναδική παγκοσμίως ιδιαιτερότητα να έχει κυβερνηθεί από παππού - γιο - εγγονό, μας ενοχλούν τα ξαδέρφια της Τζάκρη; Με ποιο ηθικό ανάστημα ο άνθρωπος - σύμβολο της οικογενειοκρατίας και αναξιοκρατίας θα την αποπέμψει;
ΑπάντησηΔιαγραφήOΞΩ!!! Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ!!!ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ.Ο. ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΟΛΑ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΠΠΟΥ ΓΙΟ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΕΚΛΕΧΤΗΚΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΜΕ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνώμη αλλά τι διαφορετικό έκαναν οι stagers και εκδιώχθηκαν κακήν κακός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά η Τζάκρη είχε πει πολλά και μάλιστα πολύ άσχημα λόγια τότε...τώρα τι;
Και βλέπω κάποιους εδώ μέσα που την καλύπτουν...μάλλον καμιά θέση θα τους έταξε κι αυτούς...σαπίλα...
Η ανάρτηση και τα περισσότερα σχόλια παραπάνω με βρίσκουν και μένα σύμφωνο. Αν ισχύουν όλα αυτά για τα οποία την κατηγορούν, πρέπει να φύγει τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήωραίος ο babis... για πες ρε φίλε, κατά τη γνώμη σου, αφού λες ότι είναι συμβάσεις 1-2 μηνών για φύλακες και καθαρίστριες, μετά από πόσους μήνες γίνεται ρουσφέτι ένας διορισμός και για ποιές θέσεις;
Ο τιτλος του αρθρου θυμιζει καθεστωτικα συνθηματα τυπου ΕΣΣΔ,ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ,ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ,DDR,ΛΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ κλ.Επειδη το εβγαλε μια εφημεριδα ή οπως λενε παντα οι δημοσιοκαφροι 'η γνωμη του κοσμου','ειμαι στο πεζοδρομιο'(χα χα χα )χωρις να μιλησει αυτος που θιγεται ειναι το καλυτερο ανεκδοτο της χωρας μας τα τελευταια 25 χρ(εαν αποδειχθει οτι το εκανε τοτε πρεπει να παραιτηθει).Το μεγαλυτερο σαρακι της κοινωνιας μας ειναι τα ΜΜπαραπληροφορησης.Ειναι περιεργο οτι αυτη την περιοδο γινεται εξεταστικη και για την Ζημενς(το 3 μεγαλυτερο σκανδαλο της μεταπολιτευσης μετα τον ΚΟΣΚΩΤΑ,ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ)και δεν κινειται φυλλο πουθενα.Ειναι τοσο μεγαλα τα συμφεροντα και τοσο πολλοι οι διαπλεκομενοι που ασχοληθηκαν(σκοπιμα)με τον ΤΟΛΗ-ΓΚΕΡΕΚΟΥ οταν για πχ η ΑΕΚ χρωσταει στο δημοσιο 45 εκατ ευρω και ο ΠΑΟΚ 40 εκατ ευρω!!!!!(τσιμουδια).Ξαφνικα τελος με τα οικονομικα μετρα που στο βαθος του τουνελ αχνοφαινεται αναδιαπαραγματευση του χρεους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤ+3 εγινε ξαφνικα Τ+10.σκανδαλαρα γιατι?
500 εκατ ευρω εφυγαν απο τον ΟΤΕ νυχτα.Γιατι?ερωτηση στη βουλη.
Μομπασα(05/10/2009):to be continued...IMF.
Argentina:to be continued...Greece.
Mogantisou:το ξυλο θα το φανε πρωτα οι δημοσιογραφοι.
Θρασος θελει....
Το Θέμα είναι αστείο κατ΄αρχήν ο διαγωνισμός έγινε με διαδικασίες ΑΣΕΠ , και το ΛΟυσείο αυτό υπάγεται στο Υπουργείο Πολιτισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως πράγματι στοχοποιούν τις γυναίκες αυτής της Κυβέρνησης, εκτός απο τη διαπλεκόμενη Αννούλα.
Φυσικά δεν είναι τυχαίο οτι σε αυτά τα Υπουργεία είναι τεράστια τα συμφέροντα.
Καλά για την Κατσέλη δεν το συζητώ, έχει δείξει εξ΄αρχής οτι έχει τα κότσια να τα βάλει με τραπεζίτες, φαρμακοβιομηχανίες, εταιρείες εμπορίας πετρελαίου κ.α Επίσης είναι σαφές απο την πρώτη στιγμή, οτι το ΕΣΠΑ δεν πρόκειται να πάει όλο σε δημόσια έργα και ειδικά στον Μπόμπολά. Σημειώστε οτι ανάμεσα σε αυτούς που δέχονται επιθέσεις είναι και ο Ρέππας(συμπτωματικά).
Και η Ξενογιαννακοπούλου κάνει προσπάθειες να βάλει τάξει στη φαρμακευτική δαπάνη και στις χαώδεις προμήθειες των νοσοκομείων. Αν είναι δυνατόν να εγκαλείται μια Υπουργός 7 μηνών για τα χάλια του ΕΣΥ
Επίσης, νομίζω οτι δε μπορεί να αμφισβητήσει οτι η Μπιρμπίλη κάνει οτι μπορεί και για το περιβάλλον και για τις ΑΠΕ, αλλά φυσικά στο συγκεκριμένο υπουργείο είναι τεράστια τα συμφέροντα.
Ακόμα πρόσφατα ο ΕΦΕΤ επέβαλλε πρόστιμο στο Βασιλόπουλο και σε άλλα σούπερ μάρκετ, και σε πιτσαρίες. Φυσικά το θέμα έγινε γαργάρα γιατί δίνουν διαφημίσεις σε όλα τα Μέσα, άραγε είναι τυχαίες οι επιθέσεις κατα της Μπατζελή; Και μην ξεχνάμε οτι είναι η πρώτη Υπουργός που προσπαθεί να βά΄λει τάξη στο χάος των επιδοτήσεων και να ανμορφώσει το αγροτικό κίνημα.
Αντίθετα υπουργοί που έχουν δημιουργήσει επανειλημμένα πρόβληματα ή δεν αποδίδουν (Λοβέρδος, Διαμαντοπούλου και δευτερευόντως ο Παπακωνσταντίνου) είναι στο απυρόβλητο.
Πάντως αν παρατηρήσετε τα Μέσα που στοχοποιούν τα προαναφερθέντα πρόσωπα, φιλοξενούν συνέχεια διαφημίσεις τρασπεζών, εργολάβων και κυρίως του Μπόμπόλα(Real News) , φαρμακοβιομηχανιών,προμηθευτών νοσοκομείων, super market, πιτσαριών κ.α (Η Real News είχε μέχρι και διαφήμιση της Siemens)
Επίσης τα συγκεκριμένα πρόσωπα είναι προσωπικές επιλογές του Παπανδρέου
Παραπολιτικε Troktikιζεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανως και εχεις το δικαιωμα να αναδειξεις το γεγονος απο το blog σου παρουσιαζοντας τα γεγονοτα.Αλλα δεν εχεις το δικαιωμα να κανεις σχολια οπως "τελειωστε την" και "να διαγραφει".
Κακη δημοσιογραφια απο ανθρωπους οι οποιοι δεν ειναι καν δημοσιογραφοι.
Αφου βγουν τα πορισματα της ερευνας...τοτε φωναξε με ολο του το ειναι: ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑΑ!!!!
Αλλα μεχρι τοτε ...ΕΛΕΟΣ.
βγήκαν τα ΠΑΣΟΚακια από τα λαγούμια τους να μιλήσουν για δικαιοσύνη και διαφάνεια και για "πορίσματα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι ξέρουμε που οδηγούν τα πορίσματα και οι επιτροπές. Και τα ΠΑΣΟΚια ακόμα μιλάνε με όρους του περασμένου αιώνα... έρχονται γιαούρτια και ντομάτες (στην καλύτερη περίπτωση)...
κάτι ήξερε ο Γιωργάκης που έλεγε "θα μας πάρουν με τις πέτρες"...
Τι λες ρε φιλε που θα με πεις και Πασοκο.Λες και με ξερεις.Εισαι για γελια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θεμα ειναι οτι δεν μπορεις να κρινεις και να καις ετσι απλα υφυπουργους υπουργους ...χωρις να εχεις αδιασειστα στοιχεια, τα οποια βγηκαν απο μια ανυπαρκτη φυλλαδα.
Νομιζεις οτι το Πασοκ θα αποκρυψει οποιαδηποτε στοιχεια???Αντιθετως...για να το παιξουν και υπευθυνοι...η παραιτηση ειναι μια πολυ ευκολη αποφαση.Απο το να υπαρχει εστω και ενα πραγμα το οποιο απειλει την εικονα της κυβερνησεως.
Γι'αυτο ενας εξυπνος ανθρωπος....περιμενει...και μετα κρινει.Και απαντησε μου αν εχω αδικο σε αυτο.
Δηλαδή, για να καταλάβω: Ζητάμε την άμεση αποπομπή της από την πολιτική, επειδή σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για ωρομίσθιους, που αφορά στο Μουσείο Πέλλας, πέτυχαν άνθρωποι από την... Πέλλα. Μάλιστα, δύο είχαν το θράσος να θέλουν να γίνουν καθαρίστριες και φύλακες, ενώ ήταν συγγενείς υφυπουργού, άσχετου με το διαγωνισμό υπουργείου. Τι σκάνδαλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλως τυχαίως, κάποιοι "ανακαλύπτουν" σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ τις ημέρες που ξεκαθαρίζει το τοπίο για το φαγοπότι του Βατοπεδίου. Βολεύει ο συμψηφισμός.
Εξάλλου, το σύστημα Ρουσόπουλου έτσι δεν λειτουργούσε πάντα;
Παραπολιτικέ, θα στην πω τώρα. Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες που κάνεις αυτό που κοροϊδεύεις σε άλλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνολικά όμως, το έχεις κάνει αρκετές φορές από τον Γενάρη και μετά, μια και σε διαβάζω πάντα.
Και δεν είσαι και δημοσιογράφος όπως παινεύεσαι.
Σαν να παίζεις ώρες ωρες, σαν να θες να παίξεις κι εσύ λίγο με τα άλλα παιδάκια επειδή βαριέσαι τα δικά σου παιχνίδια. Αυτό μου φέρνεις στο μυαλό κάποιες λίγες φορές, αλλά όχι τόσο λίγες ώστε να μην τις θυμάμαι.
Επειδή όμως το μπλογκ σου είναι κατά βάση πολιτικής θεματολογίας, θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός, όπως θέλεις και ξέρεις πως πρέπει να είναι και τα υπόλοιπα.
Θα γίνεις σαν τον βοσκό που φώναζε για λύκο και δεν τον άκουγε κανείς στο τέλος.
Χτες που είδα το δημοσίευμα σου, πρωτίστως σκέφτηκα ότι ενώ από τη μια την πέφτεις στο Φίμωτρο για λασπολογία, ξαφνικά θεωρείς αξιόπιστη μια εφημερίδα που είναι άμεσα συνδεδεμένη μαζί του και αυτό με παραξένεψε.
Επειδή όμως σου ΕΙΧΑ εμπιστοσύνη προβληματίστηκα με το θέμα.
Κρίμα.
έλα 3.03 που δεν είσαι ΠΑΣΟΚος... αλλά επί της ουσία πες μου ΜΙΑ φορά που αυτό που προτείνεις λειτούργησε. ΜΙΑ ζητάω να μου πεις... πες μου πότε έγινε επιτροπή ή έλεγχος με "αδιάσειστα στοιχεία" που στο τέλος κατηγόρησε πολιτικό;;; πλάκα κάνεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αστείο να βλέπεις ΠΑΣΟΚάκια όπως η Τσαούσα βγαίνουν από την τρούπα τους και κρίνουν τον παραπολιτικό που δεν κρατάει κομματική γραμμή...
θέλουν να κάνουν και τα blogs σαν την πολιτική τους μούρη... δεν κοιτάτε ρε ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΠΑΣΟΚια που ούτε μια φωτογραφία δεν βάλατε από το γεμάτο με κόσμο Σύνταγμα προχθες... θέλετε και παραπάνω φίμωση των blogs;;;
Έρχονται γιαούρτια και δεν θα γλιτώσουν ούτε οι αυλικοί...
Προσωπικά, μου αρέσει η Παραπολιτική, που αν και φανερά ΠΑΣΟΚικό blog, σε καμία περίπτωση δεν πέφτει όσο χαμηλά θα ήθελαν οι πρασινορουφιάνοι του βρωμοκόμματος αυτού... ρίξτε μια ματιά στα blogs γνωστών αρχιπρασινορουφιάνων και θα δείτε τι εννοώ... εδώ ορισμένα από αυτά δεν θέλουν αφήνουν ούτε σχολιασμό...
http://bit.ly/aR7KpG
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαψεύδει η υφυπουργός Εσωτερικών, Θεοδώρα Τζάκρη, δημοσίευμα εφημερίδας, σύμφωνα με το οποίο φέρεται να μεσολάβησε για την πρόσληψη συμπολιτών και συγγενών της στο Μουσείο Πέλλας.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η πρόσληψη έκτακτων ωρομίσθιων υπάλληλων, μεταξύ των οποίων δύο συνεπώνυμοί της λόγω συγγένειας ή απλής συνωνυμίας, έγινε με διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και ευθύνη του υπουργείου Πολιτισμού.
Η υφυπουργός τονίζει ότι ζήτησε από το υπουργείο Πολιτισμού να διερευνήσει το διαγωνισμό, ενώ με εντολή του υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση, την υπόθεση θα διερευνήσει και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης.
Η κ. Τζάκρη κάνει λόγο για αστήρικτη και αήθη επίθεση σε βάρος της και δηλώνει ότι θα υποβάλλει μήνυση και αγωγή αποζημίωσης.
Ανώνυμε 4.40 μας ρούμπωσες τώρα με τον χαρακτηρισμό πασοκάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λε ρε μεγάλε;
Εγώ δεν είμαι η πρώτη που άφησε σχόλιο στην ανάρτηση; Διαφώνησα πουθενά με τη δημοσίευση;
Σήμερα που πληροφορήθηκα την αλήθεια όμως τι θα σε βόλευε εσένα; Να μη μιλήσω για να κάνουν τη δουλειά τους τα σκουλήκια της πολιτικής ζωής της χώρας;
Να είναι προσεκτικός του είπα ΑΝΩΝΥΜΕ, επώνυμα και ωραία.
Μιλάνε όλοι, μιλάνε και οι δεξιοί...Τα γιαούρτια φτιάχτηκαν για σας καλέ μου, τα τρώτε ανά πεντάλεπτο εδώ και λίγους μήνες και πάτε να μας πείσετε πως κάνετε κούρα ομορφιάς...
Τώρα που άνοιξε ο βόθρος του Βατοπαιδίου, βγήκαν τα δεξιόσκατα να θολώσουν το τοπίο με κατασκευασμένα σκάνδαλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιχαμένοι.
*Βατοπεδίου (βόθρος)
ΑπάντησηΔιαγραφήέλα ρε Τσαούσα μεγαλοπαραγόντισα που ξέρεις και την αλήθεια... πως την πληροφορήθηκες; ποιοί σας την είπαν; οι ινστρούχτορες καθηγητές πρασινοφρουρίλας; τι σου είπαν δηλαδή; ότι την Τζάκρη πρέπει να την υπερασπιστείτε; και έχετε πέσει με τα μούτρα και υπερασπίζεστε έτσι την μικρούλα και ανυπεράσπιστη, αμόλυντη και αειπαρθένο Τζάκρη...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι για την πληροφόρησή σου δεν είμαι δεξιός... είμαι από αυτούς που λένε ότι στο ΠΑΣΟΚ είστε τα ίδια σκατά με τη ΝΔ. Και αφού σου αρέσει να κολυμπας στα σκατά εσύ και οι oμοϊδεάτες σου, μπράβο κολύμπα...
κάντε επιτροπές και εξεταστικές, και ότι άλλο θέλετε... σε λίγο δεν θα κυκλοφορεί βολευτής έξω...
ούτε συγκεντρώσεις των υποτακτικών τους δεν θα μπορούν να κάνουν σε λίγο οι γελοίοι...
Σύμφωνος κ.Παραπολιτικέ μου, και διαγραφή και σπίτι της, να επιστρέψει όμως μετά 40 χρόνια με τον κηδεμόνα Της.......
ΑπάντησηΔιαγραφή@5:01
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε δυο λόγια είσαι από αυτούς που στόμα είχανε επί 5 χρόνια και μιλιά δεν είχανε...
Έχουν μεγάλη πλάκα τα στρουμφάκια που σπαμάρουν το μπλογκ εδώ κι'ένα μήνα. Επί πέντε χρόνια, όπως σωστά αναφέρθηκε, κατάπιναν την κάμηλο και τώρα που έχασαν την κουτάλα ξαφνικά δυϊλίζουν τον κώνωπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια, για τα όσα είπε ο Καμμένος περί Βουρλούμη και άλλων γαλάζιων λαμογίων θα πείτε τίποτε ή μήπως η ευιασθησία σας εξαντλείται στην Τζάκρη καο τα ξαδέλφια της;
δηλαδή 5.15 έχω τρία ερωτήματα:
ΑπάντησηΔιαγραφήακόμα και αν δεν μιλούσα τότε, τι σημαίνει; οτι τώρα πρέπει να συνεχίζω να το βουλώνω;
πολλοί, φαντάζομαι και εσύ, μιλούσατε τότε μόνο και μόνο για να φέρετε τον Γιωργάκη και τώρα έχετε βγάλει τον σκασμό. Αυτό δεν σου λέει τίποτα εσένα;
ή μήπως πριν την 5ετία των άχρηστων κυβερνούσαν χρήσιμοι και δεν το κατάλαβα;
30 χρόνια βγάζουμε τον σκασμό... τέλος. Ανοχή τέλος. Επιχειρήματα του στυλ "να γίνουν επιτροπές κτλ" τέλος. Ατιμωρησία τέλος.
Κράξιμο και εξευτελισμός μόνο... και life is a bitch... θα πάρει η μπάλα ενδεχομένως και το 1% των αθώων πολιτικών... αλλά πρώτα πρέπει να ξεβρωμίσει ο τόπος.
Μεγαλο σκανδαλο τελικα...!!! Ντροπη στους Δεξιους και στους συνομιλοντες τους καθαροαιμους επαναστατες του ΚΚΕ και του Συριζα που στην προσπαθεια των να πληξουν τη δημοκρατικη παραταξη και την κυβερνηση της εφευρισκουν γελιοτητες και τις παρουσιαζουν σαν μεγα σκανδαλα.Ο λαος ομως ξερει για ολους αυτους και δικαια τους εχει τοποθετησει εκει που βρισκονται σε μονοψηφια ποσοστα τους μεν η στην αντιπολιτευση τους δε....Την περιοδο που γινοντουσαν οι πραγματικοι διορισμοι και το μεγα παρτυ με αυτους τοτε υμνουσαν τον καταλληλοτερο αρχοντα Μπουχεσα. Σημερα που εχει επελθει μια ταξη σε αυτο τον τομεα βρισκουν και γραφουν για "διορισμους".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημερα οταν λεμε για διμηνες συμβασεις το εννουμε αυτο...γινετε πραξη.Μην θολωνετε το τοπιο στην προσπαθεια να κανετε αντιπολιτευση..εσεις χανετε..απλα αποκαλυπτεστε στον Ελληνικο λαο που σας εχει γνωρισει ηδη καλα!!!
παιδιά δεν θα βιαζόμουν στο ΥΠΠΟ οι προσλήψεις γίνονται πλέον με 3812/2009 και των κριτηρίων του άρθρου 21 του νόμου 2190/1994, όπως ισχύει μετά την τροποποίηση του με το νόμο 3812/2009. (ΑΣΕΠ δηλαδή)Στο yppo.gr υπάρχουν και οι προκηρύξεις και ο πίνακας, αλλά αν δεν γίνει επιτόπιος έλεγχος δεν μπορώ να πω τίποτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια είναι λίγο περίεργο να είναι 36 ίδιοι αλλά αν δεν δω τα χαρτιά δεν μπορώ να πω τίποτα.
Θα δούμε
Κάπου τα μπλέξανε οι αριστεροδεξιοί και νομίζουνε ότι το καθεστώς είναι το ίδιο με αυτό που τους έκανε δημόσιους υπάλληλους προλετάριους τους μεν, τιμητές τους δε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι φανερό από τα σχόλια που στρέφονται εναντίον της κας Τζάκρη, ότι ΚΑΝΕΝΑΣ επαναλαμβάνω ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν έχει ποτέ μπει στον κόπο να υποβάλει τα χαρτιά του για τέτοιου είδους πρόσληψη γι αυτό και έχουν πλήρη άγνοια της διαδικασίας. Οι λόγοι βέβαια είναι ευνόητοι. Ουδέποτε θα προσλαμβάνονταν γιατί ουδέποτε διέθεταν τις μίνιμουμ προϋποθέσεις σε οποιαδήποτε βαθμίδα. Οι διαδικασίες αυτές τους είναι και άγνωστες και άχρηστες αφού ποτέ δεν συμμετείχαν σ' αυτές τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές προκηρύξεις, έστω κι αν αφορούν συμβάσεις ορισμένου χρόνου, όπως στην περίπτωση αυτή. ΄Οταν ακούνε για προσλήψεις στο δημόσιο, καταλαβαίνουν ότι αφ' ενός μιλάμε για μόνιμους και αφ' ετέρου δεν έχουν μάθει ότι εκτός από τα βύσματα τους, υπάρχουν κι άλλοι αξιοκρατικοί τρόποι να μπεις, είτε σαν μόνιμος είτε σαν εποχικός. Με μια μικρή διαφορά. Πρέπει να έχεις ένα σωρό προσόντα είτε ακαδημαϊκά (πτυχία, γλώσσες) είτε κοινωνικά (πολύτεκνος, άνεργος, μεγάλη προϋπηρεσία, κλπ). ΄Οταν δε τελειώσει ο διαγωνισμός, τα αποτελέσματα δημοσιοποιούνται με ονόματα, βαθμολογίες, κριτήρια, κλπ, κι ο καθένας που νομίζει ότι αδικείται έχει δικαίωμα να κάνει ένσταση. Αλλά πού να τις ξέρουν αυτές τις διαδικασίες οι βολεψάκηδες της δεξιάς. Το μόνο που ξέρουν είναι να γλύφουν και να διορίζονται ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ και ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΕΣΟΝ και δυστυχώς ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΙΜΟΙ και όχι εποχικοί που σε λίγους μήνες θα είναι και πάλι στο δρόμο και άνεργοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή6.46
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ σωστος.Συγχαρτηρια .Γνωριζεις το θεμα.
Δυστυχως στο θεμα που προεκυψε και εφτιαξε ο μεγας Δημοσιογραφος Κοτρωτσος επικρατει ημιμαθεια,παραπληροφορηση και εμπαθεια σε βαρος της κας Τζακρη. Ομως το ψεμα εχει κοντα ποδαρια! Να δουμε ποιοι και αν θα βγουν να ζητησουν συγνωμη για τις αηδιες που ειπαν και εγραψαν...
Αυτά τα ψευτοσκάνδαλα είναι η μόνη απόδειξη ότι κάποιοι στην κυβέρνηση κάνουνε σωστά τη δουλειά τους...Για να βάλλονται με τέτοια μάνια, πάει να πει ότι ενοχλούν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δυνατόν κάποιοι να μας πασάρουν ως σκάνδαλο το γεγονός ότι οι ωρομίσθιοι φύλακες στο μουσείο Πέλλας είναι από την Πέλλα και όχι από την Πάτρα ή την Καλαμάτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλα ντε...Αυτοί που ενόσω καταστρεφότανε η χώρα ήτανε see no evil, hear no evil, speak no evil...Τώρα που τους ξεβολέψανε από τη χειμερία νάρκη βγήκανε οι τετράπαχες αρκούδες και βρυχόνται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά οι πρασινοφρουροί έχουν πολύ πλάκα.Προσπαθούν να μας πείσουν οτι στο δημόσιο μπορείς να μπείς με την αξία σου και οχι με χαρτάκι από τη κλαδική. Τέτοιοι δεν είναι ούτε το 10% των μόνιμων και πολυ λιγότεροι από το 1% των συμβασιούχων. Μπορείς δηλαδή αμα είσαι άριστος και όχι αρεστός να δώσεις εξετάσεις και να γίνεις υπάλληλος στη βουλή πχ λέμε. Που να σφίξουν και οι ζέστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπεις τον 7:10 μμ και καταλαβαίνεις πως σκέφτονταν ο Κωστάκης και η παρέα του και γιατί έριξαν έξω τη χώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή@7:10
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε θα σταματήσεις να κλέβεις οξυγόνο απο τα παιδιά μου?
Εξέδωσε οργισμένη απάντηση η κυρία Τζάκρη! τα ψέμματα και ο λαϊκισμός τελειώνουν οσονούπω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές οι ρυποφυλλάδες εκτελούν υπηρεσία. Τί έγινε με την δήθεν αποκάλυψη ονόματος φοροφυγάντα υπουργού του ΠΑΣΟΚ; Τζίφος!
ρε ΠΑΣΟΚια πότε θα σταματήσετε να καταστρέφετε τη χώρα;... μιλάτε για αξιοκρατία; Εσείς που φέρατε όρους όπως "ΚΛΑΔΙΚΗ" στη ζωή μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ξέρουμε ότι γίνονται διορισμοί από το παράθυρο ακόμα και με διαγωνισμούς τύπου ΑΣΕΠ κτλ.
Όσο για το επιχείρημα ότι τώρα ξυπνήσαμε; Μιλάτε εσείς; ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ; Σαν καλά και υποτακτικά γλυφτρόνια; Έτσι θα λέω από εδώ και πέρα κάθε υποστηρικτή που φώναζε για τον μπουχέσα και βγάζει τον σκασμό για τον Γιωργάκη... μόνο τα γλυφτρόνια, τα πασοκόσκυλα, οι υποτακτικοί ή όσοι θέλουν να κονομήσουν δεν μιλάνε πια ρε...
τέλος όλοι όσοι υποσητρίζετε την Τζάκρη...να δω τι θα κάνετε αν σε λίγες μέρες την διώξει ο Γιωργάκης... εκτός αν πήρατε γραμμή από τους ινστρούχτορές σας ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει, γι΄αυτό μιλάτε με τόση άνεση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς αρχίζει η κυβέρνηση να καλύπτει σκάνδαλα και να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα και μετά να δω από που θα φύγουν όταν γίνει τελικά το ντου στη βουλή...
Ξεφτιλίσατε τις έννοιες και μιλάτε κιόλας ΠΑΣΟΚια... Λέτε "μηδενική ανοχή" και εννοείται κάλυψη της κάθε μιας χλαπάτσας που κυβερνάει και μας δουλεύει... συνεχίστε έτσι και θα δείτε σύντομα τι σημαίνει "μηδενική ανοχή"
Πολύ μεγάλος ο εκνευρισμός από τα γαλάζια στρουμφάκια. Μένετε στην απέξω τώρα πουλάκια μου που δουλεύουν οι μηχανισμοί του ΑΣΕΠ, και τα πάντα είναι διάφανα και δημόσια και κατασκευάζετε σκάνδαλα - πάντα εξ ιδίων κρίνοντας τα αλλότρια; ΄Οταν σας διόριζαν στα stage από την πίσω πόρτα και μεις τρέχαμε σαν μ....ες στον ΟΑΕΔ για πληροφορίες και μας έλεγαν ότι τους διορισμούς τους έχουν αναλάβει οι βουλευτές σας, καλά ήτανε; ΄Αντε να νοιώσετε κι εσείς για λίγο στο πετσί σας τι σημαίνει ανεργία για νέο άνθρωπο μ' ένα σωρό προσόντα που βλέπει να διορίζονται ένα σωρό χάπατα στο δημόσιο με μόνο εφόδιο το βύσμα τους. Στην αρχή σου διαλύει τη ψυχολογία και στο τέλος σου καταστρέφει τη ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μη σας κάνει τη χάρη και τη διαγράψει. Ο χειρότερος στο ΠΑΣΟΚ είναι καλύτερος από τον καλύτερό σας.
Ψυχραιμια ρε παιδιά!! υπάρχει λύση που μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα χωρίς ταρζανιές. Ο στρατός να εξολοθρεύσει όλους τους πολιτικούς, τους συγγενείς, τους φίλους τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος ρε παιδιά, και'συ Παραπολιτικέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφουν μια μ..κία ο Παπαγιάννης και ο Ντάσκας και γίνεται της κακομοίρας. Μήπως ξεχάσαμε τις εργολαβίες που είχαν αναλάβει στο πρόσφατο παρελθόν οι συγκεκριμένοι "κύριοι"; Μήπως ξεχνάμε σε ποιού το μισθολόγιο βρίσκονται;
Κρίμα παραπολιτικέ να αναμεταδίδεις με τόση βιασύνη τάχα φοβερές ειδήσεις από ανθρώπους γράφουν ότι θέλουν για να πουλήσουν λίγα φύλλα παραπάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο παιδάκια κουνήστε τις σημαιούλες σας για να σας κοροϊδεύουν, ασχοληθείτε με ψίχουλα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντελής Οικονόμου (ΠΑΣΟΚ): Για πείτε μου μια άλλη πολύ μεγάλη δουλειά, που ήταν στο πλαίσιο του «2004»; Θα πάω μετά στο C4I. Τα τηλεοπτικά δικαιώματα ήταν μεγάλη δουλειά, ας πούμε; Πόσο ήταν αυτή η δουλειά;
Σπανουδάκης: Το ποσό της ανάθεσης του ΑΘΗΝΑ 2004 από τη ΔΟΕ ήταν 740 εκατομμύρια δολάρια. Ο Προϋπολογισμός του ΑΘΗΝΑ 2004 να σας πω περιληπτικά, ήταν στο ύψος των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Παπαγεωργίου (ΠΑΣΟΚ): Συνολικός προϋπολογισμός, δηλαδή.
Σπανουδάκης: Δύο δισεκατομμύρια είχε η ΑΘΗΝΑ 2004. Αυτό δεν συμπεριελάμβανε τα Ολυμπιακά έργα, τα οποία είχαν ανατεθεί με απόφαση της κυβέρνησης στο Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ή στο τότε Υφυπουργείο Αθλητισμού και ορισμένα άλλα που γινόντουσαν από φορείς.
Ασχολείστε με Γκερέκου και Τζάκρη και αν δεν πιάσει με Βατοπέδι και Διαμαντοπούλου ... διαβάσατε καλά το ποσό χωρίς C4i, ΥΠΕΧΩΔΕ, κλπ... χθες στην επιτροπή για 1.000.000.000 στον ΟΣΕ αλλά παίζετε με τα ψίχουλα...
300 πολιτικοί 300 δις χρέος σε 30 χρόνια
Ρε δεξιοστρουμφάκια καταστρέψατε και χρεωκοπήσατε την χώρα.. Τώρα προσπαθείτε με τέτοια δημοσιεύματα να πλήξετε την Κυβέρνηση; Οι διορισμοί έγιναν μέσω ΑΣΕΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο " Σεμνά και Ταπεινά " το ξεχάσατε; Την διάλυση του κράτους που η δεξιά δημιούργησε; Δηλαδή ένας συγγενής ή συνωνόματος μιας υπουργού απαγορεύεται να λάβει μέρος σε διαγωνισμό;
Δεν φτάνει που πολλά στελέχη της πρώην κυβέρνησης θα έπρεπε να απολογούνται στον Ελληνικό λαό, θα βγείτε και από πάνω; Εσείς που φτιάξατε στρατιές στο Δημόσιο;
Μην έχετε αντίρρηση πως και αυτή η υπόθεση θα διερευνηθεί μόνο που τώρα ο θησαυρός θα είνα άνθρακες!!
ΤΣΑΟΥΣΑ... σ αγαπώ... τρελένομαι να διαβάζω τα σχόλιά σου... χώσε κι άλλο. Συμφωνώ απόλυτα...
ΑπάντησηΔιαγραφήβρε ανώνυμε των 9,30 μου αρέσει η κομματική σημαιούλα σου, τι σας δίνουν στην Ιπποκράτους μωρό μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί να βρίζετε τα κόμματα που μας φόρτωσαν 300 δις χρέος βρίζετε ο ένας τον άλλο. Λοιπόν καλό μου παιδάκι το 2004 - 2009 στο Δημόσιο μπήκαν 55,000 μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι από τους οποίους 36,000 ήταν με το ΠΔ 164 (συμβασιούχοι της περιόδου 2002-2004).
Ρώτα τον κύριο Ραγκούση πριν αρχίσεις να λες ....αηδίες, δικές του ανακοινώσεις είναι.
γιατί δεν του λες να απολυθούν όσοι δημόσιοι υπάλληλοι από το 1,000,000 δεν έχουν προσληφθεί με τον 2190; αααα ξέχασα γιατί το κόμμα σας μονιμοποίησε 3 φορές εκτάκτους...
300 δις χρέος 30 χρόνια 300 πολιτικοί
Ποιός είναι αυτός που συνταξιοδοτείται από την Ακαδημία Αθηνών στα 60 το 2007 και το 2008 μετά από ένα μήνα γίνεται μετακλητός υπάλληλος στην προεδρία της Δημοκρατίας;...Δείτε την απάντηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κ. Φρόσω Σαρτζετάκη, σύζυγος του τέως Προέδρου της Δημοκρατίας Χρήστου Σαρτζετάκη.
300 πολιτικοί 30 χρόνια 300 δις χρέος
Ανώνυμε 11:31 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην περίοδο 2004 - 2009 μπήκαν πάνω από 150.000 στο ευρύτερο δημόσιο τομέα ( συν τις αποσπάσεις, stage, συμβάσεις κλπ ). Αυτά είναι πασίγνωστα.
Αλλού τα παραμύθια. Ειδικά την προεκλογική περίοδο του 2009 έγινε όργιο με τον ΟΑΕΔ και είχαν βγει και καταγγελίες στα κανάλια.
Όχι δεν είμαι της Ιπποκράτους. Την αλήθεια προσπαθώ να πώ, την αλήθεια που χρόνια κρύβατε, όπως και τα πλαστά στοιχεία που έστελνε η προηγούμενη κυβέρνηση στην Ε.Ε.
Αυτά μας καταρράκωσαν, αυτά μας έκαναν αναξιόπιστους και περίγελο της Ευρώπης. Το έλλειμμα αξιοπιστίας είναι πολύ μεγαλύτερο από το έλλειμμα της οικονομίας..
Μπράβο 11.31 προσπαθείς να το σώσεις, όταν λες 150.000 μιλάς με τους συμβασιούχους και τους εποχικούς και τα stage.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί μπήκαν και θα μπαίνουν κάθε χρόνο γιατί είναι οι ωρομίσθιοι καθηγητές και δάσκαλοι, δασοφύλακες έκτακτοι κλπ όπως στο Μουσείο Πέλλας.Κάνε μια βόλτα στη σελίδα του ΥΠΠΟ να δεις πόσες προκηρύξεις έχει τώρα και πρόσθεσε τις θέσεις άσχετε.
Μπήκαν 55.000 μόνιμοι υπάλληλοι εκ των οποίων 36.000 ήταν με το ΠΔ 164.
Αλλά πάντα αγαπούσατε την αλήθεια όπως ότι για Κινέζοι - λιμάνι Πειραιά ή για τις διαδηλώσεις του ΓΑΠ για το ασφαλιστικό
http://bit.ly/amBGap
http://multimedia.papandreou.gr/arx/photos.showPhotos?i_thema=12761&i_year=2008
Ίδιοι είστε και έχετε θάψει την Ελλάδα, μόνο κατά την γνώμη μου είστε λίγο χειρότεροι γιατί έτυχε να κυβερνήσετε περισσότερο...
Ασχολείσου με το 1 δις ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ στον ΟΣΕ (με την Αριστερά μην το ξεχνούμε) με τα 50 δις του 2004 με SIEMENS με Τσουκάτο αν τολμάς.Στα πρακτικά των εξεταστικών είναι.
Διαλύετε εργασιακές σχέσεις και κοινωνικά δικαιώματα που έχει χυθεί αίμα και έχουν υπάρξει νεκροί (αποζημίωση απόλυσης, εργασιακός χρόνος, σύνταξη, συλλογικές συμβάσεις) και παίζετε για το ποιος έφαγε λιγότερα; Γιατί κανένας δεν τολμά να πει ότι δεν έχει φάει η σημαία πίσω από την οσία συντάσσεται γιατί θα γελάνε μαζί σας.
30 χρόνια 300 πολιτικοί 300 δις χρέος
στον 1.05 πάει η παραπάνω ανάρτηση ....
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι για να συνεχίσω κάνετε κάτι ακόμα χειρότερο, διαλύετε την κοινωνική συνοχή στρέφοντας την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης.
Τώρα φταίνε οι ΔΥ που εσείς τους βάλατε, εχθές η μη πληρωμή των φόρων που εσείς θεσμοθετήσατε (Νόμοι του κράτους ήταν οι εξωλογιστικός προσδιορισμός), τα κλειστά επαγγέλματα (που εσείς είχατε γιατί εκπρόσωποι των προστατευμένων επαγγελμάτων είναι στη Βουλή).
Να σου πω όμως τι μου αρέσει πάνω από όλα;
Τα μέτρα που παίρνετε...αν τα είχε πάρει οποιοσδήποτε άλλος θα καίγατε την Αθήνα και θα κατεβαίνατε σε διαδηλώσεις όπως ο σύνδεσμος που σου έστειλα. Ξέρεις γιατί διαδηλώνει ο Πρωθυπουργός; για το ασφαλιστικό... ελπίζω τώρα να ...ξανά κατέβει.
Ίδιοι είστε κομματικά ανθρωπάκια.
300 πολιτικοί 30 χρόνια 300 δις χρέος
Ανώνυμε 10:04 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ξέρω τί δήλωσε ο Αλογοσκούφης πριν μερικούς μήνες για το τί έπρεπε να γίνει στην Οικονομία το 2007 και δεν έγινε και ξέρω για τα αμέτρητα σκάνδαλα της προηγούμενης κυβέρνησης και την ατιμωρησία. Βούϊζε όλη η χώρα.
Αυτά τα περί εναντίωση της μιας κοινωνικής ομάδας προς άλλη κοινωνική ομάδα τα έλεγε και ο Έβερτ ως αρχηγός της Ν.Δ. το 1996.
Για την μη πληρωμή των φόρων, θυμίσου μόνο ότι το 2009 η προηγούμενη κυβέρνηση είχε 30 δις ευρώ ανείσπρακτους και τεράστια φοροδιαφυγή. Αν τα είχε καταφέρει στο ελάχιστο μόνο σε αυτούς τους δύο τομείς, δεν θα είχαμε ούτε περικοπές μισθών ούτε τίποτα.
Αλλά όταν διαλύεις το ΣΔΟΕ για να βάλεις δικούς σου, που εν τέλει αποδείχθησαν ανίκανοι, τί να περιμένεις. Δεν παρέδωσε το ΠΑΣΟΚ έλλειμμα της τάξης του 13,6% ( Eurostat και όχι.. φουσκωμένο ).
Ποά είναι η στάση της αντιπολίτευσης στο νέο Ασφαλιστικό; Αν εξαιρέσουμε την λαϊκίστικη στάση της Αριστεράς, δεν βλέπω καμμιά ουσιαστική αντιπρόταση.
Δεν ξέρω αν διόρισε τους συγγενείς της. Δεν ξέρω αν έδωσε κρατικό χρήμα. Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτή η κυβέρνηση θα πέσει πολύ σύντομα και πολύ θεαματικά. Αντε γιατί με τον Κωστάκη βαρεθήκαμε 5,5 χρόνια. Λίγη δράση επιτέλους. Μπράβο ρε μπλογκοκοτρώτσοι. Πάμε γερά!
ΑπάντησηΔιαγραφή12:22
ΑπάντησηΔιαγραφή΄Οταν προτρέχει η γλώσσα της διανοίας.... (ευσεβείς πόθοι)
Πολύ ευσεβείς πόθοι, να συμπληρώσω κι εγώ. Νομίζουν ότι ο Παπανδρέου είναι Καραμανλής. Τώρα που η Ντόρα θα τους κάνει άνω κάτω, η Ν.Δ. θα φτάσει στο 15%.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ ωραίο το σύννομα της κα τζακρή στο μεγάλο κανάλι το πρωί τόσο ίδιο με το νόμιμο και ηθικό του χθες...
ΑπάντησηΔιαγραφή300 πολιτικοί 30 χρόνια 300 δις χρέος
ο πρώην Γενικός Διευθυντής Υποδομής του ΟΣΕ (2002-2006) Παναγιώτης Κουμάντος καταθέτοντας στην Εξεταστική Επιτροπή «έκαψε» τον κ. Χριστοδουλάκη λέγοντας ότι στην περίπτωση ισπανικής εταιρείας, που ανέλαβε την εκτέλεση σύμβασης ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ και επειδή δεν είχε τη δυνατότητα να την εκτελέσει έπρεπε να κηρυχθεί έκπτωτη, δεν το επέτρεψε να γίνει και να καταβληθούν οι προβλεπόμενες ρήτρες το υπουργείο Οικονομικών, ως μέτοχος του ΟΣΕ, υπό τον κ. Χριστοδουλάκη…
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως διαβάζουμε, ήδη οι δικαστικές αρχές ερευνούν την...
προέλευση και τον προορισμό ιλιγγιωδών ποσών που διακινήθηκαν με επίκεντρο την αγοραπωλησία των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και τα τρένα του ΟΣΕ, ενώ εκ των πραγμάτων τίθεται πλέον στο μικροσκόπιο ο ρόλος που διαδραμάτισαν τέσσερις πρώην υπουργοί, οι Τάσος Μαντέλης, Άκης Τσοχατζόπουλος και Νίκος Χριστοδουλάκης του ΠΑΣΟΚ και ο Μιχάλης Λιάπης της Ν.Δ.
Ασχοληθείτε με τις κομματικές σημαίες
300 πολιτικοί 30 χρόνια 300 δις χρέος
Πολλοί " κάηκαν ".. Ο Αγγέλου και ο Μπασιάκος από τον Δούκα, στην εξεταστική επιτροπή και πάει λέγοντας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αντιπολίτευση κάνει στροφή 180 μοιρών τώρα.. Άλλα μας έλεγαν για " άπλετο φως " αλλά φοβούνται τις αποκαλύψεις.
31ο δις χρέος και πάει να αυξηθεί.
ερωτευμένα με τις καρέκλες τα ΠΑΣΟΚομουτρα... συνήθισε βλέπεις ο κώλος 20 χρόνια τώρα... πολύ το κουράζει η Τζάκρη. Πεστε της να φύγει γιατί θα φάει πολύ γιαούρτι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 7:23, δεν πας εσύ καλύτερα να φας κάνα γιαούρτι και να ξαπλώσεις γιατί βλέπω ότι έχεις πολλά νεύρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή2.25 μπορώ να ρωτήσω, τι θα κερδίσω (ή θα χάσω) εγώ (που δεν είμαι ΠαΣοΚος ούτε ΝΔ) αν φτάσει η ΝΔ στο 15 ή αν διαλυθεί
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι ο μόνος που του φαίνεται γελοίο να δίνει κάποιος ΑΣΕΠ για να διοριστεί φύλακας σε μουσείο? Μήπως πρέχει να 'χει και master?
Επίσης είμαι ο μόνος που του φαίνεται γελοίο να δουλεύει κάποιος για 2 μήνες το χρόνο, για να μην αυξάνεται το ποσοστό των ανέργων? Ποιος μπιπ έκανε τέτοιο νόμο.
Η κατάσταση αυτή οφείλεται στη δημιουργία των κλαδικών όπου όλοι διορίζονταν. Το θέμα είναι ότι και τα δυο κόμματα ΠαΣοΚ, ΝΔ έχουν μπολιάσει στη διαφθορά ειδικά τους επαρχιώτες και τους συνταξιούχους οπου τους τάζουν 5 φραγκοδίφραγκα αύξηση και 2 μήνες δουλειά και παν τα ζώα και τους ψηφίζουν. Δεν είναι τυχαίο ότι στα αστικά κέντρα και δη στην Αθήνα υπάρχει μεγαλύτερος πλουραλισμός στην ψήφο.
Ένα ερώτημα που σίγουρα πρέπει να απαντηθεί κυρία Τζάκρη είναι αν η αδερφή σας, δουλεύει με stage στο μουσείο της Πέλλας από το 2007 μέχρι και σήμερα κανονικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήtroktiko
αλλά πως το είπε; σύννομα ή νόμιμα και ηθικά γιατί μπερδεύομαι
300 πολιτικοί 30 χρόνια 300 δις χρέος
Τελικά το θέμα με τη Τζάκρη είναι απ΄ ότι φαίνεται αστείο. Οι προσλήψεις έγιναν με διαδικασίες του ΑΣΕΠ και οι προσληφθέντες είχαν τα προσόντα(απολυτήριο Λυκείου, εντοπιότητα, οικογ. κατάσταση, γλώσσες, χρόνο ανεργίας), τώρα γιατί κάποιοι συνεχίζουν να παίζουν το συγκεκριμένο θέμα δεν ξέρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκεί να σας πω οτι ο Κοτρώτσος έλεγε προχθές οτι δεν ίσχυε στο διαγωνισμό το κριτήριο της εντοπιότητας, πράγμα απολύτως ψευδές κάθως ήταν το πρώτο κριτήριο.
8:12
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λες κι εσύ. Πρώτο πριμοδοτούμενο κριτήριο η εντοπιότητα, δεύτερο η ανεργία, για οκτάμηνες συμβάσεις και μετά πάλι στην ανεργία για 12 τουλάχιστον μήνες. Και βέβαια μετράει και το master αν πρόκειται για θέσεις ΠΕ, όσο κι αν αυτό φαίνεται γελοίο. Τον ένα χρόνο θα δουλεύει το μισό χωριό και τον άλλο το άλλο μισό. Από τη στιγμή που η δυνατότητα οποιασδήποτε άλλης εναλλακτικής απασχόλησης (εκτός δημοσιου) έχει εδώ και χρόνια εξαφανιστεί από τον ορίζοντα...
και επειδή την ΝΔ ο λαός την έστειλε στο -10 όχι για ότι έκανε μόνο αλλά κυρίως για όσα δεν έκανε ορίστε φίλοι του ΠΑΣΟΚ και οι δικές σας διαχρονικές ευθύνες:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Το κύριο χαρακτηριστικό της οικονομικής πολιτικής» έγραφε ο κ. Λάζαρης «ήταν η ραγδαία αύξηση των δαπανών του κρατικού προϋπολογισμού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.Μέσα σε οκτώ χρόνια ο συνολικός κρατικός προϋπολογισμός πενταπλασιάστηκε (από 625 δισ. δρχ. το 1981 σε 3,2 τρισεκατομμύρια το 1988).Και θα πρέπει να σημειωθεί ότι η επέκταση αυτή έγινε σε συνθήκες οικονομικής στασιμότητας, αφού κατά την επταετία η αύξηση του πραγματικού εθνικού εισοδήματος δεν ξεπερνά το 7% (δηλαδή 1% ετησίως)».
Πρόκειται για μιαν εμπιστευτική έκθεση την οποία εκπόνησε ο πρώτος υπουργός Συντονισμού της κυβερνήσεως ΠαΣοΚ και διαπρεπής οικονομολόγος κ. Απόστολος Λάζαρης, κατόπιν αιτήσεως του Ανδρέα Παπανδρέου και την υπέβαλε σε αυτόν στις 10 Ιουνίου 1988.
Το διαβάσατε καλά; πενταπλασιάσατε το Δημόσιο σε 7 χρόνια. Είδατε που είναι το 1.000.000 ΔΥ; Το χρέος; Το έλλειμμα; Το ΠΑΣΟΚ πυροβόλησε τη χώρα και η ΝΔ της έδωσε την χαριστική βολή.
και τώρα; ααα βέβαια ότι και ο Αλογοσκούφης: σε αναθεώρηση του ΑΕΠ θα προχωρήσει η κυβέρνηση κατά 20 δις € ...να πείτε στον κύριο Παπακωνσταντίνου να μην ξεχάσει ...τις ιερόδουλες όπως και ο άλλος του LSoE
300 πολιτικοί 30 χρόνια 300 δις χρέος
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 8:12 δεν έχεις άδικο σε πολλά απ' όσα λες αλλά τώρα ξυπνήσαμε; Δεν είναι κωμικοτραγικό να βλέπει κανείς σήμερα πώς αντιδρά η ΝΔ; με γελοίους αντιπερισπασμούς και συμψηφισμούς; ΄'Ετσι δεν πολτευόταν επί μία 5ετία; Κοιτώντας τις δημοσκοπήσεις και μόνο αυτές;
Ο Παπανδρέου μπορούσε να κάνει τα ίδια, να κρυφτεί πίσω από την αλήθεια και να συνεχίσει μία από τα ίδια σαν τον πρώην καταλληότερο, δηλαδή διαχείρηση της πλάκας.. Νομίζεις πως ο πρώην δεν ήξερε τί άφηνε; Υπάρχουν δημοσιεύματα που φανερώνουν ότι από το 2006 είχε προειδοποιηθεί από υπουργούς του για την πορεία που έπαιρνε η Οικονομία και την ανάγκη να παρθούν μέτρα.. Πριν τα μεγάλα σκάνδαλα, πριν τα ομόλογα, πριν το Βατοπαίδιο, πριν τις υποθέσεις Βουλγαράκη, Παυλίδη κλπ.
Κι όμως δεν έπαρξε τίποτα και ακόμα και σήμερα αρνείται να αναλάβει τις ευθύνες του.. Βγαίνει και ο Σαμαράς και τον καλύπτει.. Μα είναι δυνατόν; Έτσι θα πάμε μπροστά; Υποτίθεται πως πρέπει κανείς να μαθαίνει από τα λάθη του και να γίνεται πιο σοφός. Όμως κάνουν το εντελώς αντίθετο.
Τέλος όσον αφορά το θέμα της κυρίας Τζάκρη, εγώ νομίζω πως πρόκειται περί πυροτεχνήματος, μπαρούφας για να στραφού αλλού τα φώτα της δημοσιότητας από το θέμα των Εξεταστικών Επιτροπών. Σε λίγες μέρες θα βγειτο πόρισμα από το Υπουργείο Πολιτισμού και θα μάθουμε τί πραγματικά συνέβη. Ας μην προτρέχουμε.
Η εξεταστική για την οικονομία πρέπει να γίνει ωποσδήποτε πλέον. Όπως γίνεται στο ευρωκοινοβούλιο και να μάθουμε επιτέλους τί συνέβη 5 χρόνια τώρα με την μαϊμού απογραφή, τα πλαστά στοιχεία κλπ. Δεν υπάρχει άλλη διέξοδος.
Μάλλον η αλήθεια είναι αυτή εδώ που λέει αυτό εδώ το link και αν είναι πράγματι έτσι, τότε θα πέσει πολύ γέλιο την εβδομάδα που μας έρχεται. Το βρήκα πριν από λίγη ώρα σε ένα blog:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://antikrogias.blogspot.com/2010/05/blog-post_2022.html
Διαβάστε σήμερα στο Βήμα της Κυριακής και στη σελίδα 13Α13 ΔΙΑΦΟΡΑ τα κατορθώματα της Αδέξιας Δεξιάς ηγεσίας του ΕΛΓΑ με ποιό τρόπο αξιολογούσαν τους Διευθυντές. Τσίπα ρε!
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΗΤΑΝ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΝΙΑ,ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΩΣΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ,ΛΕΩ ΣΧΕΔΟΝ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΗΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ,ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ(ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ)ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΟΔΟΥΛΟΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΑΜΑΧΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΜΑΧΟΜΑΣΤΕ ΗΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ.
ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
@Αναγνώστη αυτά που λες τα τάζατε οι Δεξιοί μόλις κέρδισε το ΠΑΣΟΚ τις εκλογές, μαζί με τους Χρυσαυγίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναταραχές, επανάσταση, να καούν τα πάντα, μέχρι να πέσει η κυβέρνηση.
Κι από δίπλα σας και τα αριστερά ζαβά να εκμεταλλευτούν την κατάσταση.
Ο Έλληνας είναι χάπατο, αλλά ευτυχώς έχει ισχυρό ένστικτό.
Τις π@π@ριές αλλού...αναγνώστη...θα φας καλά, το κεφάλι σου.,,
Νομίζω πως η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να δώσω ορισμένες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις προσλήψεις, γιατι εργάζομαι σε Εφορεία Αρχαιοτήτων και γνωρίζω την κατάσταση από μέσα.
Κατ΄αρχήν αυτό το προσωπικό είναι ωρομίσθιο (για 4, 6, ή 8 μήνες) και είναι εποχικό. Προσλαμβάνονται αυτήν την περίοδο κάθε χρόνο από όλες τις Εφορείες Αρχαιοτήτων και τα Μουσεία, λόγω του ότι αυξάνεται η επισκεψιμότητα σε τουρίστες σε Μουσεία κ Αρχαιολογικούς Χώρους και είναι απαραίτητο να υπάρχουν περισσότεροι φύλακες, εργάτες, καθαρίστριες κλπ, μέχρι το τέλος της τουριστικής περιόδου. Δεύτερον, πρόκειται για συμβάσεις ορισμένου χρόνου και δεν μπορεί κανείς να αξιώσει δικαίωμα διορισμού, καθώς για να κάνει αίτηση πρεπει οπωσδήποτε να είναι άνεργος 4 μήνες. Ο νόμος λέει πως αν εχεις κενό μεταξύ των συμβάσεων πάνω από 3 μήνες, δεν καλύπτεις πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Τώρα, ως προς τα της επιλογής. Η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα συνήθως στις συμβάσεις έμπαιναν γνωστοί και φίλοι, χωρίς κανένα ιδιαίτερο κριτήριο. Από το Νοέμβριο όμως έχει έρθει σε όλες τις Εφορείες Αρχαιοτήτων (όπως και σε όλες τις δημοσιες υπηρεσίες) εγκύκλιος, συμφωνα με την οποια οι προσλήψεις για συμβασιούχους θα γίνονται αυστηρά μέσω ΑΣΕΠ. Από τότε η διαδικασία είναι η εξής: οι υποψήφιοι υποβάλλουν σε εμας τις αιτήσεις με όλα τα δικαιολογητικά (χαρτια για εντοπιοτητα, πιστοποιητικά οικογ. καταστασης, δελτιο ανεργιας, πτυχια κλπ). Εμείς περνάμε τα στοιχεία τους ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στο ενδοδικτυο του ΥΠΠΟΤ (Σύζευξις) και επομένως υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή. Από κει και πέρα η επιλογή γίνεται μέσω ΑΣΕΠ. Όταν επιλεγούν, απλά μας έρχονται οι λίστες. Δεν μπορούμε να παρεμβουμε σε κανένα στάδιο, ούτε να παραποιησουμε στοιχεία, γιατί παράλληλα με τις ηλεκτρονικές φόρμες που συμπληρώνουμε διαβιβάζουμε και όλη τη χαρτουρα στο Υπουργείο, ώστε να γίνονται οι διασταυρώσεις με τα πιστοποιητικά που έχουν καταθέσει οι υποψήφιοι.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο στην κατανόηση του θέματος.
Δεν τη γνωρίζω την κυρία Τζάκρη και ούτε με ενδιαφέρει αν θα μείνει ή θα φύγει, αλλά από την αρχή που εσκασε η είδηση ήξερα ότι είναι "φόλα", γιατί γνωρίζω τη διαδικασία.
Αυτά.
ΥΓ Με λίγα λόγια, για να καταφέρει καποιος να προσλάβει κάποιον που θέλει με το τωρινό σύστημα, θα πρέπει να στηθεί σκευωρία από περισσότερους ανθρώπους από ότι στο Βατοπέδι για τα ακίνητα... Και είναι αστείο να το κάνει κάποιος για 4μηνες συμβάσεις...
Ανώνυμε 12:08 π.μ. τα είπες όλα τόσο εύστοχα και σαφή και τους αποστόμωσες όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτό αύριο θα φανεί πόσο φούσκα ήταν η δήθεν αποκάλυψη της λαϊκίστικης εφημερίδας.
Τα είπες όλα τόσο κατατοπιστικά και σαφή, μιας και είσαι εργαζόμενος σε παρόμοιο πόστο, που ότι και να πει κανείς είναι περιττό.
Οι λαϊκισμοί πληρώνονται.
Nomizw oti meta apo ton elegxo pou dienergithike prepei na anakalesete. Epeidi eimai apo keina ta meri, prepei na sas pw oti se ena xwrio 2.000 katoikwn einai logiko oi simmetexontes LOGW ENTOPIOTHTAS na gnorizontai oloi metaksi tous i na exun kapoia siggeneia. Mono mia symmetexousa itan 2i eksaderfi tis Tzakri. Oi alloi eitan 5a kai 6a eksaderfia. Ayto einai poli logiko se mia tetoia mikri koinonia, oloi me kapoio tropo siggenevoun metaksi tous eite eks aimatos eite eks agxisteias. Alloimono an apokleiontai apo tous diagonismous epeidi ... o theios tous kathetai apenanti apo to spiti tou pappou tis yfypourgou! Peran toutou, otan o diagonismos thetei ws kritirio proslipsis kai moriwn tin entopiotita (gia tou mouseio tis Pellas milame, apo tin Pella tha proslifthoun!), einai anamenomeno oti oloi oi epityxontes tha einai apo tin perioxi!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω καλή γνώμη για την κ. Τζακρη, και δεν ξέρω γιατί επελέγη για υφυπουργός. Θα προτιμούσα κάποιον άλλο σ' αυτή τη θέση. Στο συγκεκριμένο θέμα όμως, άκουσα τις εξηγήσεις της, και παρότι οι αναφορές της στο "νόμιμο" της διαδικασίας με ενόχλησαν πάρα πολύ φέρνοντάς μου κάκιστους συνειρμούς, τι να πω... με έπεισε. Ας δούμε και το πόρισμα, αλλά καταρχήν η εντύπωσή μου είναι ότι πρόκειται για λάσπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το πρόβλημα που προκύπτει είναι, αν είμαστε τόσο πρόθυμοι να υιοθετήσουμε τη λάσπη από όπου κι αν προέρχεται, μήπως είναι καλύτερα να το διαλύσουμε το μαγαζάκι που λέμε ελληνικό κράτος; Προς μεγάλη χαρά πολλών βέβαια (κάποιοι από τους οποίους γράφουν κι εδώ μάλιστα) και που με το λιγοστό μυαλό που διαθέτουν ελπίζουν ότι όταν έλθει εκείνη η ώρα θα μπορέσουν να πείσουν ότι "δεν είμαστε όλοι ίδιοι, αυτοί είναι διεφθαρμένοι αλλά εμείς όχι".
Νομίζω παραπολιτικέ ότι βιάστηκες
κμ
χωρις να γινει ερευνα εβγαλες συμπερασμα,τωρα μετα το πορισμα το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας να κρυφτεις λασπολογε καθεστωτικε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπάμε tsaousa :D:D:D <3
ΑπάντησηΔιαγραφή