Athens Gay Pride υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων

18.4.11

Υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίνων έθεσε ο Γιώργος Καμίνης το "Athens Gay Pride 2011" τηρώντας στο ακέραιο τις προεκλογικές του δεσμεύσεις.

Την ώρα που στο εξωτερικό οι εκδηλώσεις αυτές θεωρούνται από ξεπερασμένες μέχρι και...συντηρητικές, στην Ελλάδα συγχαίρουμε τη δημοτική αρχή για το...αυτονόητο.

Με την ευκαιρία, να...συγχαρώ το Νικήτα Κακλαμάνη που δεν τόλμησε ποτέ να κάνει κάτι τέτοιο και φυσικά τον ΣΥΡΙΖΑ που δεν στήριξε "τον δήμαρχο του μνημονίου", βλέπουμε όλοι πόσο συντηρητικός είναι ο Καμίνης...

15 σχόλια:

  1. Και γιατι δεν κανανε το καρναβαλι τις αποκριες; Γιατι καρναβαλι ειναι ολο αυτο. Δεν νομιζω οτι αν βγουν μερικες τρελες ντυμενες με στριγκακια και πουπουλενια φουλαρια, λυνεται κανενα απο τα προβληματα που αντιμετωπιζει η κοινοτητα τους. Ισα ισα το γελιο προκαλουν αυτες οι παρελασεις, και δεν τους παιρνει κανεις στα σοβαρα σε καποια δικαια αιτηματα που εχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίθεση από ομοφοβικούς σε 5-4-3-2-1... Μπράβο στον Καμίνη που έχει τα κότσια να το κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά ρε Παραπολιτικέ, δεν ξέρεις ότι αυτού του είδους οι εκδηλώσεις είναι καπιταλιστικές και από πίσω τους κρύβεται το ΔΝΤ, οι Εβραιομασόνοι και οι Ιλουμινάτι; Γι'αυτό και ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταγγείλει τον Καμίνη γί'αυτή την απαράδεκτη ενέργεια ν'ανοίξει την πίσω πόρτα (μέτα συγχωρήσεως) ώστε να εισχωρήσει το Μνημόνιο στο ανυπόταχτο χωριό του Δήμου Αθηναίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εαν αισθάνεται η gay κοινότητα ότι πρέπει να το ζήσει κι αυτό για να το βγάλει απ' το σύστημα της, δε μας πέφτει λόγος. Εξάλλου όλα τα ζούμε με χρονοκαθυστέρηση στη χώρα μας. Οπως και την κρίση.

    ΑΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρήκα πολύ πετυχημένο το ακόλουθο tweet, από το ομώνυμο social network το οποίο σχετίζεται άμεσα με την ανάρτηση:
    Homosexuality can be found in over 450 species, homophobia only in one. Who's "normal" now?

    Επίσης, πόσο υποκριτικό από τον "κύριο" Κακλαμάνη να μην υποστηρίζει το εν λόγω φεστιβάλ. Ο κόσμος το χει τούμπανο κι αυτός κρυφό καμάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To ποστ του Ηudini με τις σαφείς και απαξιωτικές για τον Κακλαμάνη αναφορές, παρά την "ανοιχτόμυαλη" εισαγωγή του φανερώνει ότι το θέμα είναι, πώς να το κάνουμε, ταμπού.

    Η Ελληνική κοινωνία, ναι, είναι συντηρητική. Ο Δήμος Αθηναίων έχει χοντρά οικονομικά προβλήματα. Αν ο Καμίνης έχει στο μυαλό του και έχει εξασφαλίσει ότι μέσω Gay Pride θα τσιμπήσουμε κανέναν gay τουρίστα ο οποίος θα ξοδέψει τα πολίτιμα για μας λεφτουδάκια του στην αγορά της Αθήνας, τότε έχει καλώς. Αν απλώς το κάνει σε επίδειξη πολιτικής ορθότητας και μάλιστα δαπανήσει χρήματα χορηγίας σε αυτό τότε απλώς δείχνει τη γνωστή ξεροκεφαλιά των πολιτικώς ορθών ερχόμενος σε σύγκρουση με το "κοινό αίσθημα" για το τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φίλε 12.56, συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω πως οι -όντως σαφείς- αναφορές μου στον Κακλαμάνη είναι 1)απαξιωτικές 2)φανερώνουν ότι το θέμα είναι πως να κάνω την ομοφυλοφιλία ταμπού.

    Διευκρίνηση: Λέω απλώς οτι είναι σκέτη υποκρισία να είσαι ομοφυλόφιλος και ταυτόχρονα να εναντιώνεσαι στο gay pride, και την ομοφυλοφιλική κοινότητα. Ακόμα πιο υποκριτικό και οξύμωρο δε, είναι να έχεις επιλέξει ως δημοτικό σου σύμβουλο τον Ψινάκη και να διατηρείς τις και καλά "ομοφοβικές" σου επιφυλάξεις στο να θέσεις υπό την αιγίδα του δήμου το εν λόγω φεστιβάλ.

    Επομένως δεν είχα πρόθεση πρόθεση να απαξιώσω τις σεξουαλικές προτιμήσεις του Κακλαμάνη, αλλά να απαξιώσω την υποκρισία που τον διακατέχει.

    Επίσης πρόθεση να το κάνω ταμπού δεν έχω, όπως και κανένα τέτοιο κόλλημα. Επομένως χρήση των όσων γράφω προκειμένου να μου καταλογίσεις άσχετες προθέσεις εκλαμβάνονται ως εκ του πονηρού και είναι ατυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Hudini
    Tότε το "κύριος" Κακλαμάνης, τι το θέλατε; (έτσι, με τα εισαγωγικά) Ανεξαρτήτως σεξ. προτιμήσεων ο Νικ. Κακλαμάνης παραμένει κ. Ν. Κακλαμάνης για τους "ανοιχτόμυαλους" ενώ είναι "κύριος" για τους "όσους έχουν ταμπού". Εγώ έχω, ομολογώ ότι κάποιες φορές αισθάνομαι άβολα και το αναγνωρίζω.

    Για να εξηγούμαι, αυτό που ήθελα να καταδείξω είναι όντως "πονηρο". Θέλω να πω ότι και άνθρωποι ανοιχτόμυαλοι συχνά άθελά τους, ακριβώς επειδή κάποια πράγματα είναι ριζωμένα στη συλλογική συνείδηση, υιοθετούν φρασεολογία μη "πολιτικά ορθή" και απαξιωτική για τους ομοφυλοφύλους. Σκεφτείτε μόνο πόσο ριζωμένη είναι στην καθομιλουμένη σχεδόν όλων, ακόμα και των gay, η λέξη που περιγράφει την μπαμπεσιά και την ατιμία και την ταυτίζει με την ομοφυλοφιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ανώνυμος 12.56 μ.μ.

    Δεν είναι κίνηση πολιτικής ορθότητας, αλλά κίνηση ισονομίας. Το 'κοινό αίσθημα' μας έφαγε εμάς εδώ και τόσα χρόνια. Ό,τι δε συμφωνούσε με το 'κοινό αίσθημα' (ποιός το εκφράζει άραγε αυτό;) το είχαμε καταργήσει. Και βάζαμε και την ταμπέλα του 'ταμπού'. Για άλλη μία φορά, στην Ελλάδα το αυτονόητο είναι αδιανόητο.

    Ανδρέας από Π. Φάληρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η εν λόγω παρέλαση είναι ένα κιτσάτο καρναβάλι απο πολύχρωμες καρικατούρες που προσβάλει πάνω απο όλα τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους.Δεν συνιστά σε τίποτα απελευθέρωση της gay κοινότητας,ουτε προβάλει τα ζητήματα τους.Η ομοφυλοφιλία δεν είναι μεπτή.Μεπτό είναι να ξεφτλιλίζεις την διαφορετικότητα σου με χυδαίο τρόπο που μόνο αρνητικό αντίκτυπο έχει.Το μόνο που ενδιαφέρει είναι να μην καταλήξουν κονδύλια του δήμου,τα οποία έχει τόσο μεγάλη ανάγκη η Αθήνα,σε ένα τσίρκο υποκριτικού προοδευτισμού.Υπάρχουν σοβαρότερα ζητήματα για το δήμο.Το έργο του δημάρχου απο εκεί θα κριθεί.Οπως υπάρχουν και αξιοπρεπέστεροι τρόποι για να αναδειχθούν τα ζητήματα των gay.Σίγουρα πάντως αυτή η φαρσοκωμωδία απο ξαναμμένους μπαμπουίνους που περιφέρονται ξεβράκωτοι δεν τίμά κανέναν.Αν αυτό για σας είναι πρόοδος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @1.53
    το "κύριος" Κακλαμάνης στη συγκεκριμένη πρόταση χρησιμοποιήθηκε ως υπονοούμενο προκειμένου να αναδείξω ότι είναι υποκριτής. Σε καμία περίπτωση δε χρησιμοποιήθηκε ως υποτιμητικό σχόλιο για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις αυτές καθεαυτές. Σας παρακαλώ μη με βάζετε στον κόπο να επανεξηγούμαι.

    Επίσης στη δική μου λογική, πέρα από τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, δεν είναι κύριος, αυτός ο οποίος διέλυσε το δημόσιο σύστημα υγείας με τις υπερκοστολογήσεις φαρμάκων, επιφέροντας ζημιές δις ευρώ, δεν είναι κύριος αυτός που διέλυσε τα οικονομικά του Δήμου Αθηναίων. Δεν είναι κύριος αυτός που λαικίζει ασύστολα προκειμένου να πάρει πέντε ψήφους παρά πάνω. Δεν είναι κύριος αυτός που επανειλημμένα έχει καταχρασθεί το αξίωμά του για να κάνει προσλήψεις (9.84). Εν κατακλείδι, ναι ο κύριος Κακλαμάνης δεν είναι κύριος με καμία έννοια του όρου. Είναι απλώς ένας ρουσφετολόγος, κρατικοδίαιτος, διεφθαρμένος πολιτικάντης, ακριβώς δηλαδή το προφίλ του πολιτικού που μας έφερε στη χρεωκοπία.

    Δεν καταλαβαίνω πως χαρακτηρίζετε τον εαυτό σας ανοιχτόμυαλο με επιχείρημα τον αποκαλείτε κ. Ν. Κακλαμάνη, ενώ ταυτόχρονα κάποιες φορές αισθάνεστε άβολα. Καλό πράγμα πάντως η αυτογνωσία. Δηλαδή εγώ που τον αποκάλεσα "κύριο" και δεν νιώθω άβολα με το θέμα έχω το ταμπού?

    Το καταλαβαίνετε ότι καταργείτε τη λογική με αυτά που λέτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ηudini
    Ουδέποτε κατέταξα εαυτόν στη χορία των ανοιχτόμυαλων. Αντίθετα το παραδέχτηκα ανοιχτά ότι δεν είμαι. Και αυτό λόγω περιρρέουσας παιδείας και νοοτροπίας (θυμηθείτε τη λέξη που ανέφερα). Άρα είμαι συνεπής με την καρτεσιανή λογική.
    Το "κύριος" όσο και αν το μασκαρεύετε με το ότι ήταν φαύλος, αφήστε το, δεν το εξαφανίζετε όσα χουντινικά κόλπα και αν σκαρφιστείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν καταλαβαινόμαστε. Δεν αρνήθηκα ότι το "κύριος" απευθυνόταν στο γεγονός ότι θεωρώ ότι δεν είναι κύριος είτε ως προς την φαυλότητα που τον διακρίνει, είτε ως προς τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Απλώς δεν το θεωρώ υποτιμητικό Πόσο πιο ξεκάθαρα να το γράψω?
    Το γεγονός ότι αντιλαμβάνεστε την αναφορά με αυτόν τον τρόπο στην ομοφυλοφιλία ως υποτιμητικό σχόλιο έγκειται αποκλειστικά και μόνο στην ομοφοβία σας.
    Μασκάρεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για ποιόν λόγο ακριβώς...είναι υπερήφανοι;;Παρακαλώ βοηθείστε με...

    ΑπάντησηΔιαγραφή