Αντώνη Σαμαρά, διώξε τον Στυλιανίδη από την κυβέρνηση

24.1.13

Αυτό είναι ένα γράφημα από το πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης για τις προσλήψεις στο Μετρό της Αθήνας από το 2004 μέχρι σήμερα. Το προεκλογικό έτος 2009, επί υπουργίας Στυλιανίδη, προσλήφθηκαν συνολικά 326 νέοι υπάλληλοι, οι μισοί εκ των οποίων από τα μέσα Αυγούστου μέχρι ένα μήνα πριν από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου του 2009!


Ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε λίγο πριν ότι τα ΜΜΜ δεν...


...ανήκουν στις συντεχνίες αλλά στον ελληνικό λαό. Τα λόγια είναι εύκολα, ειδικά για κάποιον που έχει διατελέσει αδελφικός φίλος του Θύμιου Λυμπερόπουλου, τον οποίο και στήριξε όταν επιχειρήθηκε το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί.

Ας ρίξει μια ματιά και στα παρακάτω στοιχεία κι ας μας πει αν ο Ευριπίδης Στυλιανίδης είναι δυνατόν να παραμένει υπουργός Εσωτερικών -να αναμορφώσει και το...Δημόσιο- στην κυβέρνηση συνεργασίας των τριών κομμάτων.

Προσέξτε τις ημερομηνίες πρόσληψης των υπαλλήλων, έχοντας στο νου σας τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου του 2009:



Δείτε εδώ ενδεικτικά πόσο δυσανάλογες των αναγκών του Μετρό ήταν όλες αυτές οι προσλήψεις:



Ναι και πόσο επιβαρύνθηκε το κόστος της μισθοδοσίας μέσα σε διάστημα ενός έτους.


Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περιγραφή των βιογραφικών των εργαζομένων:

Στην περίοδο των εννέα (9) αυτών µηνών προσλήφθηκαν συνολικά 326 άτοµα (αποφάσεις ∆Σ µέχρι 04.09.2009). Καταγράφεται µεγάλη αύξηση των προσλήψεων αφού το έτος αυτό διενεργείται το 50% των συνολικών προσλήψεων της περιόδου 31.03.2004-04.10.2009.  Οι ανωτέρω καταγραφείσες παθογένειες και δυσλειτουργίες του συστήµατος προσλήψεων της εταιρίας παγιώνονται και επιτείνονται,  ενισχύοντας τη διαπίστωση ότι οι προσλήψεις δεν γίνονται βάσει αξιοκρατικών κριτηρίων και διαφανών διαδικασιών.

Οι προσληφθέντες εµφανίζουν όµοια  χαρακτηριστικά όπως για παράδειγµα τόπος καταγωγής,  εργασιακή εµπειρία στο δηµόσιο ως συµβασιούχοι,  βιογραφικά σταλµένα από αρ.  τηλεοµοιοτυπίας του τέως ΥΠΕΧΩ∆Ε και η διαδικασία αξιολόγησής τους δεν συνδέεται σε πολλές περιπτώσεις  µε την απόφαση πρόσληψής τους,  αφού αυτή φαίνεται να έχει προαποφασισθεί  (τα βιογραφικά και οι συνεντεύξεις πολλές φορές έπονται της ηµεροµηνίας απόφασης του ∆Σ για την πρόσληψη),  αλλά περιορίζεται στην «εύρεση»  κατάλληλης θέσης απασχόλησης για τους ήδη
«προσληφθέντες» υπαλλήλους.


Να και μερικά παραδείγματα βιογραφικών των υπαλλήλων που προσελήφθησαν εκείνη την εποχή:

-Η ΑΣ µε εµπειρία 13 ετών ως dealer σε καζίνο προσελήφθη ως οδηγός συρµών.

- Η ΖΓ κατάγεται από την Κοµοτηνή και εργαζόταν ως συµβασιούχος στο ΥΠΑΝ

-Ο ∆Κ είναι κάτοικος Κοµοτηνής,  επιθυµεί να σταδιοδροµήσει στον Τοµέα της Τεχνολογίας Τροφίµων, δεν έχει καµία εργασιακή εµπειρία και προσλαµβάνεται ως υπεύθυνος σταθµών.

- Ο Τ.Α είναι κάτοικος Κοµοτηνής και η ΚΧ έχει καταγωγή από την Κοµοτηνή (βάσει ιδιόγραφης σηµείωσης στο βιογραφικό της).


- Ο Χ.Μ κατάγεται από το Ν. Ροδόπης, άνεργος από το 2003, απόφοιτος γυµνασίου, προσελήφθη ως υπάλληλος ασφαλείας & ελέγχου.

- Η Β.Α είναι κάτοικος Κοµοτηνής, απόφοιτος ΤΕΕ µε ειδικότητα Βοηθού Βρεφονηπιοκόµου και  µικρή αντίστοιχη εµπειρία,  προσελήφθη ως υπάλληλος γραφείου τεχνικής εκπαίδευσης.

Ο ίδιος ο Στυλιανίδης έχει δηλώσει για το θέμα:

«Αντιλαμβάνεστε ότι δεν πρέπει να απολογηθώ εγώ γι’ αυτό, πρέπει να απολογηθεί το ελληνικό κράτος, που τα τελευταία 40 χρόνια δεν είχε ούτε έναν άνθρωπο από τη Θράκη και τη Ροδόπη μέσα σε τέτοιου είδους θέσεις εργασίας. Εκεί δεν βλέπουν κάποιοι την αδικία και βλέπουν την αδικία στο γεγονός ότι σήμερα βρέθηκε μια πολιτική φωνή από τη Ροδόπη να διεκδικεί και να δίνει τη δυνατότητα πληροφόρησης και αντικειμενικής αξιολόγησης και ανθρώπων που κατάγονται από εκεί. Αυτό είναι άδικο, ρατσιστικό, υπονομεύει αν θέλετε την προοπτική και την ανάπτυξη της περιοχής μας, και αδικεί τη νέα γενιά της περιοχής μας, η οποία αναζητά κάθε φορά, όταν της δίνεται η ευκαιρία, μια δυνατότητα για δουλειά στο αθηναϊκό κέντρο» -Εφημερίδα «Χρόνος της Κομοτηνής», 28 Απριλίου 2010

Το ΠΑΣΟΚ και η Δημοκρατική Αριστερά κάθονται στα ίδιο τραπέζι του υπουργικού συμβουλίου με αυτόν τον υπουργό του Καραμανλή;

51 σχόλια:

  1. Γιατί να διώξει τον Στυλιανίδη και να μη φύγουνε παρέα. Το ίδιο έκανε και αυτός στο μουσείο της Ακρόπολης.

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΠΑΣΟΚ διόρισε και τα δέντρα, ο Στυλιανίδης φταίει ;;;;;;!!!!!

      Διαγραφή
    2. 9.13, 1 δις like !!!!

      Διαγραφή
    3. @@25 Ιανουαρίου 2013 - 9:13 μ.μ. Σας έχουν μείνει τα δέντρα από τότε που ψηφίζανε!

      Γιάννης

      Διαγραφή
    4. ισα ρε τον μαυρογυαλούρο

      Διαγραφή
  2. Φοβερά ύποπτο γράφημα! Ξεκινάει μετά το τέλος της κυβέρνησης Σημίτη και τελειώνει πριν αρχίσει η κυβέρνηση Παπανδρέου. Απαράδεκτο! Δεν είμαι νεοδημοκράτης αλλά έχω την εντύπωση ότι υπάρχει σκοπιμότητα στην απόκρυψη των κρίσιμων-και συγκριτικών-άλλων περιόδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καχύποτέ μου, αφού τόχεις το ερευνητικό μέσα σου, βγες από τον ακναπέ και κάνε μόνος σου την έρευνα για το πόσοι προσλήφθηκαν είπ Σημίτη (η πρώτη γραμμή λειτούργησε Ιανουάριο 2000, και βεβαίως πόσοι προσλήφθηκαν επί παπανδρέου (εδώ γελάνε)

      Διαγραφή
    2. @ 10:38πμ Ε αφού είναι έτσι γιατί τότε κρύβονται με τέτοια περισσή επιμέλεια τα στοιχεία. Άσε με να κάνω λάθος. Άσε με να εκτεθώ. Αλλά μην το υπαινίσσεσαι μόνο, κάντο.

      Διαγραφή
    3. δεν είσαι απλώς νεοδημοκράτης, αλλά και υπάλληλος του Στυλιανίδη

      Διαγραφή
  3. Εχμμμ, δε γίνονται Υπουργικά Συμβούλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι από τους φανατικότερους των φανατικών οπαδός Σαμαρά, αλλά δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια πόσο εκτιμώ και προσυπογράφω την προσπάθεια σου, Παραπολιτικέ, να σταλούν σπίτι τους παρασιτικοί πολιτικοί τύπου Στυλιανίδη και Παπουτσή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Παπουτσής που κολλάει ρε φίλε?

      Διαγραφή
    2. Φανατικοτερε των φανατικων, στο μουσειο της Ακροπολης δουλευεις???

      Διαγραφή
  5. Q
    Ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε λίγο πριν ότι τα ΜΜΜ δεν...ανήκουν στις συντεχνίες αλλά στον ελληνικό λαό. Τα λόγια είναι εύκολα, ειδικά για κάποιον που έχει διατελέσει αδελφικός φίλος του Θύμιου Λυμπερόπουλου, τον οποίο και στήριξε όταν επιχειρήθηκε το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί.
    UQ

    Τα ΤΑΞΙ κατά την άποψή σας ανήκουν στα ΜΜΜ ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Οι άδειες είναι δημόσιο κτήμα.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Ανώνυμε ,

      Μάλλον δεν καταλάβατε ότι ανεξαρτήτως αν η άδεια είναι εφάπαξ χορηγούμενη η κατ' έτος ανανεούμενη , δεν αμφισβητώ ότι το ΚΡΑΤΟΣ τις χορηγεί ...

      Αμφισβητώ ότι τα ΤΑΞΙ είναι ΜΜΜ...
      Τα ΤΑΞΙ σε ΟΛΗ την γή είναι μέσα ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ χρήσης...
      Τώρα αν εσείς τα θεωρείτε ΜΜΜ είναι και αυτό μία από τις στρεβλώσεις της χώρας μας...

      Υ.Γ: Προφανώς και δεν συμφωνώ με την κρατική πρακτική δεκαετιών που οι μετρημένες στα δάκτυλα άδειες ΠΩΛΟΥΝΤΟ ατύπως...
      Σε αυτό όμως δεν φταίνε οι εμπλεκόμενοι αλλά το ΚΡΑΤΟΣ που τους οδήγησε σε αυτό...

      Διαγραφή
  6. Να τον διώξει ο Σαμαράς που προσέλαβε ολόκληρη την Μεσσηνία στο Μουσείο της Ακρόπολης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από 01.01.2009 ως 04.09.2009 είναι 9 μήνες και 3 ημέρες, όχι 3 μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ για τη διόρθωση. Ήρθαν 4-5 ακόμα σχετικά σχόλια, δεν τα δημοσιεύω για διευκολυνθεί η συζήτηση.

      Επηρεάστηκα από τις μέσα σελίδες της έκθεσης. Αν δείτε, οι μισές προσλήψεις έγιναν κατακαλόκαιρο, μέχρι και την προκήρυξη των εκλογών.

      http://www.gedd.gr/article_data/Linked_files/72/%CE%91%CE%9C%CE%95%CE%9B%20%CE%91%CE%95.pdf

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. ολους αυτους τους τυπους που μπηκαν κακως σε διαφορες θεσεις ρουσφετολογικα τους υπερασπιζεται για ψηφαλακια φανατικα ο συριζα. και εσυ παραπολιτικε αν δεν κανω λαθος γλυκοκοιταζεις κακως κατα την γνωμη μου τον συριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΡΙΖΑ - ο απολογητης του Ανδρεο-παπανδρεισμου της λαμογιας, κρατισμου και καταρρευσης. Η στροφη της παραπολιτικης γινεται και σε αλλα μεσα, ας μην ξεχναμε οτι τα λεφτα για αυτη την δουλεια του πασοκ δεν υπαρχουν ενω το ΣΥΡΙΖΑ κομμα με λιγα χρεη τα δινει ολα σε διαφορα μεσα για το μεγαλο ρεσαλτο στην κυβερνηση (καπως και τα μεσα πρεπει να βγαλουν το ψωμακι τους σε μερες κρισης...)

      Διαγραφή
  9. Ωραία, συμφωνώ. Αλλά ρε 'σύ παραπολιτικέ ζητάς από τον Σαμαρά να διώξει τον Στυλιανίδη, επειδή διόρισε 326 άτομα από τη Ροδόπη στο ΜΕΤΡΟ μέσα σε τρεις μέρες, τι στιγμή που ο ίδιος Σαμαράς ειχέ διορίσει κι' εγώ δεν ξέρω πόσους Καλαματιανούς στο Μουσείο της Ακρόπολης ? (είμαι από την Καλαμάτα και ξέρω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άλλη μια απόδειξη πως το ξεχαρβάλωμα έγινε την περίοδο 2007-2009 και ουχί την περίοδο 1995-2004 ή την περίοδο 2009-2011.
    Μπράβο στον Παραπολιτικό που τα βγάζει για να θυμούνται οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι.

    Παναγιώτης Δ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε νέοπα στραβάδι, το ξεχαρβάλωμα έγινε 1981-1989 με το κόμμα-κράτος, την αναξιοκρατία, τα υπερδάνεια και την παύση της ανάπτυξης, εν συνεχεία ο Σημιταράς έκανε πλούσια όλα τα λαμόγια και ο Γιωργάκης ξεπούλησε μπιτ παρά τη χώρα που ούτως ή άλλως ουδέποτε αγάπησε. Εν συντομία η ιστορία της χώρας μετά τη μεταπολίτευση. Ρώτα και τους γονείς σου να μαθαίνεις . . .

      Διαγραφή
    2. @ 12:19

      Είσαι τυχερός γιατί κατα τύχη είδα το σχόλιό σου και, επειδή έχω όρεξη, θα τις αρπάξεις.

      "Ρε νέοπα στραβάδι"
      Στραβάδι είσαι. Θα σου αποδείξω παρακάτω τους λόγους.

      "το ξεχαρβάλωμα έγινε 1981-1989 με το κόμμα-κράτος, την αναξιοκρατία, τα υπερδάνεια και την παύση της ανάπτυξης"

      Όχι. Το ξεχαρβάλωμα έγινε την περίοδο της μοιραίας πενταετίας 2004-2009 επί Πρωθυπουργίας Κωστάρα. Το παραπάνω γράφημα βοηθάει και ερεθίζει.
      Την περίοδο 1981-1989, έγιναν λάθη αλλά υπήρξαν και μερικές τομές (δημιουργία ΕΣΥ) και επιπλέον υπήρξε το σταθεροποιητικό πρόγραμμα της περιόδου 1987-1989.
      Όσον αφορά τα ρουσφέτια αυτά ξεκίνησαν από το 1974. Ο Αντρέας έβαλε στο δημόσιο όσους δεν ήταν δεξιοί που λες... Άρα η σχέση του Έλληνα με το δημόσιο ήταν πάντοτε ερωτική (ρουσφέτια, επιλογή αχρήστων και ουχί χρησίμων κλπ) μέχρι και την προσπάθεια κάθαρσης του Γ.Παπανδρέου.

      Τα εγκλήματα της περιόδου 2004-2009 ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ. Το είπε και ο Στουρνάρας, που δεν είναι "κηπουρός".

      "ο Γιωργάκης ξεπούλησε μπιτ παρά τη χώρα που ούτως ή άλλως ουδέποτε αγάπησε."
      Έπρεπε να σε είχε αφήσει χωρίς μνημόνιο να πας στη δραχμή να σε έβλεπα...

      "Εν συντομία η ιστορία της χώρας μετά τη μεταπολίτευση"
      Επειδή μόλις αποδείξαμε ότι είσαι στραβάδι, δεν δικαιούσαι να κάνεις μαθήματα Ιστορίας.

      Παναγιώτης Δ.Κ.

      Διαγραφή
    3. Για να μην το κουράζουμε, όπως είπαμε απλά ρώτα τους γονείς σου να σου εξηγήσουν . . .

      Διαγραφή
    4. @ 12:58

      Σε κρέμασε στα μανταλάκια ο Στουρνάρας. Άστο.

      Παναγιώτης Δ.Κ.

      Διαγραφή
  11. Κοτζαγκιαουρίδης24 Ιανουαρίου 2013 - 8:19 μ.μ.

    Όσο και να μη θίγεται η προηγούμενη Κυβέρνηση Σημίτη, αν το Μετρό έχει σήμερα 1300 εργαζόμενους, η Κυβέρνηση ΝΔ προσέλαβε παραπάνω από τους μισούς που βρήκε μέχρι τότε. Μια αύξηση φυσικά είναι δικαιολογημένη, αφού πολλοί νέοι σταθμοί και γραμμές ιδρύθηκαν στο διάστημα αυτο. Αλλά αυτοί οι 326 του Στυλιανίδη δε χωνεύονται με τίποτα !
    Δε μπορώ να καταλάβω με τι τρόπους αυτός ο άνθρωπος καλμάρει τα σεκλέτια του. Μια στα μπουζούκια όταν καίγεται η Αθήνα, μια να διορίζει στο Μετρό σε στύλ "γράψε όσο θέλεις στην επιταγή", μια στα Βερολίνα, μια στα "Four Seasons", τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πριν το 2004 το μετρό λειτουργούσε χωρίς προσωπικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανέστατα! Δεν το βλέπεις; Ό,τι λένε τα γραφήματα! Αλλά και με την ανάληψη της κυβέρνησης από τον ΓΑΠ αυτοματοποιήθηκε πλήρως το σύστημα και κινούνται από τότε οι συρμοί μόνοι τους. Μπερδεύτηκα λιγάκι με τη σημερινή ειδησεογραφία, αλλά πού θα μού πάει; θα τη βρω την άκρη!

      Διαγραφή
    2. Όταν προσλαμβάνει το ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει να μιλάμε γιατί τα έκανε όλα αξιοκρατικά.
      Ο Βερελής είναι γνωστό ότι είναι καθαρός πολιτικός και όταν ήταν υπουργός δεν διόριζε ποτέ άτομα από την περιφέρειά του!

      Διαγραφή
    3. Τι πολεμάς να δικαιολογήσεις κουμπάρε; μήπως εννοείς πως του έλειπαν οι 326 του "Λεωνίδα";

      Γιάννης

      Διαγραφή
    4. @8:27

      Δεν κατάλαβες παλικάρι μου, δεν συγκρίνει κανείς το ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ. Ο Στυλιανίδης προσέλαβε το 2009 όσους είχαν προσληφθεί τα προηγούμενα 5 χρόνια μαζί, και τους περισσότερους τον Αύγουστο. Δεν θυμάμαι να άνοιξαν καμιά δεκαριά νέοι σταθμοί τον Αύγουστο του 2009 οπότε είναι φως φανάρι πως αυτό που βλέπουμε είναι εκατοντάδες προεκλογικές προσλήψεις.

      Διαγραφή
  13. Και να σκεφτεί κανείς ότι αν δεν εκλεγόταν ο Στυλιανίδης βουλευτής θα μπορούσε να είναι ο σημαντικός και αξιόλογος συνεργάτης του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, ο Γιώργος Πεταλωτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε μπας και είναι αυτός που κάνει όλο αυτό το ντόρο;

      Διαγραφή
    2. ναι ρε αυτός είναι και τον αδικεί τον καυμένο τον στυλιανίδη, τον αθώο, άσε μας ρε φίλε

      Διαγραφή
  14. Πολύ γέλασα με τον τίτλο. Ζητάμε από τον Σαμαρά που διόρισε τη μισή Μεσσηνία στο Μουσείο της Ακρόπολης να διώξει τον Στυλιανίδη που διόρισε τη μισή Ροδόπη στο μετρό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Στυλιανίδης είναι μακράν ο Μαυρογυαλούρος της Κυβέρνησης αυτής. Είχα φίλο που στις 16 Αυγούστου (μια μέρα μετά τον δεκαπενταύγουστο) και ενώ ήμασταν διακοπές τον παίρνουν τηλ. από το γραφείο Λαρισαίου μεγάλου πολιτικού και του λένε έλα αύριο γιατί διορίζεσαι σύντομα. Έφυγε σφεντόνα και εννοείται διορίστηκε. Απολύθηκε όταν αποκαλύφθηκαν τα όργια των παράνομων προσλήψεων στο μετρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτοί που έκαναν πίπες για να προσληφθούν τώρα την έχουν βγάλει και την κουνάνε.... Σιχαμερός λαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν ο Σαμαράς έδιωχνε όσους υπουργούς διόρισαν,όσους είναι αναποτελεσματικοί και όσους συνεχίζουν να κάνουν ακόμη εξυπηρετήσεις,θα έμενε χωρίς συμμετοχή στην συγκυβέρνηση.
    Τώρα που έφυγε το πρόβλημα της χρηματοδότησης και πρέπει να παράξει έργο,ζούμε μια από τα ίδια.
    Το μόνο που κάνει την κυβέρνηση Σαμαρά να δείχνει ότι λειτουργεί,είναι οι @@@@@του Κεδίκογλου και οι τσαμπουκάδες του Δένδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. min pate makria,koitate tin kiria salangudi stin ERT?ton kirio koubara?paidia mit thn psahnete,eimaste axioi tis moiras mas???oi sothres tou ethnous den ptoountai,kai kata ta alla sinehizoun ta idia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ Παραπολιτικέ,
    Καλή η προσπάθεια στοχοποίησης συγκεκριμένων προσώπων, ωστόσο πριν κάνεις τη συγκεκριμένη "βαρύγδουπη" ανάρτηση θεωρώ ότι θα έπρεπε να το ψάξεις λίγο περισσότερο, για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση στον κόσμο που σε διαβάζει.Επειδή δίνεις την εντύπωση ότι οι 326 που προσλήφθηκαν το 2009 εργάζονται ακόμα στο Μετρό, θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι προσλήφθηκαν με συμβάσεις ενός έτους και όχι ως μόνιμοι , λόγω του ανοίγματος νέων σταθμών του Μετρό.Μάθε λοιπόν,αν δεν το γνωρίζεις ήδη, ότι πάνω από το 80% αυτών δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις τους το 2010 και αποχώρησαν. Μπορείς εύκολα να το ψάξεις και να δεις αν είναι έτσι, για να μη δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις.Επίσης, μια και γίνεται κουβέντα για διορισμούς, χρήσιμο θα ήταν να μας ενημέρωνες για τον αριθμό των μόνιμων υπαλλήλων του Μετρό έως το 2004, καθώς και με ποιές διαδικασίες προσλήφθηκαν.
    Φιλικά,Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα πόσο πάει η επικοινωνία από στυλιανίδη, για να δώσω κι εγω προσφορά γαι να παρεμβαίνω πιο εξυπνα από σενα

      Διαγραφή
    2. Α ναι κύριε "Κώστα" Στυλιανίδη? όχι κύριε Στυλιανίδη. Αυτούς που λέτε πως απολύθηκαν του ΑΠΕΛΥΣΕ η κυβέρνηση Παπανδρέου, μαζί με τους "συντρόφους" τους της Αγρογής. Αυτά να τα λέτε στα χάπατα που σας ψηφίζουν και στις piazzes της Κομοτηνής, όχι σε νοήμονες ανθρώπους

      Διαγραφή
  20. μετρό βερελής!!!!εχωσε την μιση αιτωλοακαρνανια μεχρι και κατι πρεζόνια διοριστηκαν φυλακες συρμών!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπα, δεν το πιστεύω ,αφού ο Βερελής ήταν υπουργός της σούπερ αγνής κυβέρνησης Σημιταρά όταν βασίλευσε η αξιοκρατία και πατάχθηκε η διαπλοκή . . .

      Διαγραφή
  21. Μια ενδιαφέρουσα (?) σημείωση. Αυτό το επιπλέον προσωπικό του ΜΕΤΡΟ το απέλυσε ο Ρέππας το Νοέμβριο του 2009 μόλις παρέλαβε το πόρισμα του Ρακιντζή πριν γίνουν αορίστου χρόνου. Μετά το 2011 έκανε τη αναδιοργάνωση των ΜΜΜ με συγχωνεύσεις φορέων (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΕ κτλ )και έστειλε με μετατάξεις το πλεονάζον προσωπικό (και του ΟΣΕ) σε φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και στο ΥΠ.ΠΟ για φύλακες. Επίσης πολλές από αυτές τις προσλήψεις όπως μπορεί κανείς να δει στο πόρισμα έγιναν από το ΥΠΕΧΩΔΕ στο οποίο "αρχηγός" ήταν ο Σουφλιάς. ?Απολύσεις (άγνωστο για ποιό λόγο) δεν έγιναν στο ΤΡΑΜ αν και εκείνες ο Επιθεωρητής τις ερεύνησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή