Όταν ο Φαήλος Κρανιδιώτης πλειοδοτούσε στη στρατηγική της έντασης επί Γιώργου Παπανδρέου

20.9.13

Η ακροδεξιά ηγετική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας επιχειρεί τις τελευταίες μέρες να στοχοποιήσει τον ΣΥΡΙΖΑ ως μια ακραία πολιτική δύναμη, που σε τίποτα δεν διαφέρει από τη Χρυσή Αυγή.

Ακόμα και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, επέλεξε να ασχοληθεί μόνο με τον ΣΥΡΙΖΑ στις δηλώσεις του και δεν τόλμησε να κατηγορήσει τη Νέα Δημοκρατία για το μίσος που καλλιέργησε επί...


...των ημερών του Γιώργου Παπανδρέου.

Χθες, ο γνωστός ιδεολόγος της άκρας Δεξιάς Φαήλος Κρανιδιώτης ο οποίος είναι άτυπος σύμβουλος του πρωθυπουργού και πολιτευτή της Νέας Δημοκρατίας, υποστήριξε με άρθρο του τον Χρύσανθο Λαζαρίδη και τη θεωρία των δυο άκρων.

Ας θυμίσουμε μερικές από τις δημόσιες παρεμβάσεις του κ. Κρανιδιώτη κι ας κρίνουν οι πολίτες αν είναι ακραίες κι αν καλλιεργούν την ένταση.

-Οκτώβριος 2011

Όταν θα διαρραγεί το κέλυφος της δυσπιστίας αυτών των συμπολιτών μας, τότε ένα ορμητικό ποτάμι στην κοινωνία και την κάλπη θα σαρώσει την ανικανότητα και την ιδιοτελή μοχθηρία τους σε βάρος του Λαού και υπέρ της πάρτης τους. Τίποτα λοιπόν δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίσει, τίποτα που να δώσει άλλοθι στην αδίστακτη κλίκα που ασελγεί πάνω στην Πατρίδα. Αν τεκμηριωθούν όσα βλέπουμε κι υποψιαζόμαστε ότι έγιναν, αφού θεσμικά θα φύγουν, θεσμικά θα τους πάμε ανεβαίνοντας την Μεσογείων δεξιά για να πληρώσουν το λογαριασμό. Άλλοθι όμως δεν θα τους δώσουμε.

Στη Μεσογείων δεξιά βρίσκεται το Γουδή και υποθέτω ότι θυμάστε όλοι τα συνθήματα τύπου «οι προδότες στο Γουδή».

-Μάιος 2011

Σιγά σιγά στους δρόμους βγαίνουν νοικοκυραίοι κι όπως προβλέπαμε, θα αποδειχθεί ότι έχουν πολύ πιο βαρύ χέρι από τους επαναστάτες ημιαπασχόλησης των Βορείων Προαστίων, του Ψυχικού και των Εξαρχείων. Άλλο να κάνεις το κομμάτι σου μεταξύ σχολής και «Sugar» κι άλλο να είσαι φρεσκοαπολυμένος σαρανταπεντάρης με γυναίκα, παιδιά, δόσεις, νοίκια και φροντιστήρια. Και να ΄χεις ψηφίσει και ΠΑΣΟΚ γιατί «λεφτά υπάρχουν»! ΄Ωρε μάνα μου! Αυτοί προς το παρόν μουτζώνουν και γιουχάρουν αλλά άμα η κατρακύλα συνεχιστεί, το επόμενο αγώνισμα θα έχει μαλτεζόπλακα και στυλιάρι.

Να κι ένα ωραίο εθνικιστικό παραλλήρημα, πάλι από τον Οκτώβριο του 2011, υπέρ του Αντώνη Σαμαρά:

Ο Ελληνισμός της Βορείου Ηπείρου, ο Κυπριακός Ελληνισμός, οι εναπομείνασες ελληνικές κοινότητες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης και η άλλη μεγάλη Ελλάδα της Διασποράς πρέπει να συμμετέχουν σε αυτή την συντακτική Εθνοσυνέλευση. Έλληνες από το Σικάγο και την Μελβούρνη, από το Βανκούβερ και την Αργεντινή, από την Χειμάρα και την Λευκωσία, μαζί με τους Ελλαδίτες, να συγκροτήσουμε το Κοινόν των Ελλήνων και να ορίσουμε την νέα ελληνική Πολιτεία.(....)Μαζί τους λοιπόν να φτιάξουμε τον νέο καταστατικό χάρτη του Έθνους, ενισχύοντας κι όχι αποψιλώνοντας τα εθνικά χαρακτηριστικά. Όλοι οι Έλληνες, απ’ όλη τη Γη, στις φάλαγγες του μέλλοντος. Θεσμικά. Για πάντα.
(...)
Εκτός από τις Εθνοσυνελεύσεις της Επανάστασης, της αληθινής, όχι της «ανακυκλωμένης» από τους σκουπιδιαραίους της «ενημέρωσης», ξέρετε ποιοι άλλοι έκαναν συντακτική Εθνοσυνέλευση; Ο Χαρίλαος Τρικούπης, ο Ελευθέριος Βενιζέλος κι ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου. Ποιό όνομα ταιριάζει και μπορεί να μπει δίπλα σε αυτά; Αυτού που θα οδηγήσει τον όλο Ελληνισμό ενάντια στον μικροελλαδισμό, αυτού που είναι Αρχηγός κι όχι διαχειριστής και σίγουρα όχι Ηγεμών της Βλαχίας, που μαζεύει τα δοσίματα για την Υψηλή Πύλη…

Αυτή ήταν η Νέα Δημοκρατία την περίοδο 2009-2011 και μέσα από τα δικά της σπλάχνα ξεπετάχτηκε τόσο το τσίρκο των Ανεξάρτητων Ελλήνων όσο κι ένα τεράστιο ακροατήριο που τελικά προτίμησε τη Χρυσή Αυγή.

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει καμία μεγαλύτερη ευθύνη για τη διάχυση της βίας από τις ευθύνες της Νέας Δημοκρατίας εκείνης της περιόδου. Η αντιμνημονιακή Νέα Δημοκρατία υπήρξε ένα χυδαίο πολιτικό έκτρωμα που συνετέλεσε τα μέγιστα στην κοινωνική εκτροπή κι' αυτό δεν πρόκειται ποτέ να ξεχαστεί.

20 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την ξεκάθαρη τελευταία σας παράγραφο. Δυστυχώς εδώ που καταντήσαμε πρέπει να επαναλαμβάνονται συχνά αυτές οι θέσεις για να μην ξεχνιώνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενώ αυτοί που γνώριζαν τα ελλείμματα και έταζαν "λεφτά υπάρχουν" και ότι τα παγώματα μισθών και συντάξεων είναι λάθος πολιτικές αλλά αντίθετα όταν θα έρχονταν στην εξουσία θα αναθέρμαιναν (!!!) την οικονομία έχουν ξεχαστεί ε; Αυτοί ή μάλλον αυτός που ενώ η χώρα είχε τεράστια ελλείμματα και τα ήξερε, μοίραζε επιδόματα γιατί ήταν αβέρτος (!!) και ακύρωνε την είσπραξη φόρων (ημιυπαίθριοι, ΕΤΑΚ κλπ) έχει ξεχαστεί ε; Αυτός ο πολιτικάντης που μιλούσε για επανακρατικοποίηση (!!!) του ΟΛΠ, της Ολυμπιακής και του ΟΤΕ (και υπήρχαν πανέξυπνοι ψηφοφόροι που τον πίστευαν!!!!) όταν θα έπρεπε να έχει πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεις έχει ξεχαστεί ε; Αυτός που έπαιξε κορώνα-γράμματα τη σωτηρία της χώρας (συμφωνία 26/10/11) μόνο και μόνο για να παραμείνει στην εξουσία με την άθλια υπόθεση του δημοψηφίσματος έχει ξεχαστεί ε;
    Υ.Γ. Πάντως είναι από γραφικό έως συναρπαστικό ένα σάιτ που διαρκώς υβρίζει το Σαμαρά (σπάνια με σοβαρά επιχειρήματα, ενώ υπάρχουν πολλά εστίες κριτικής στα πεπραγμένα του Σαμαρά) και ανά διαστήματα βλέπει το...μέλλον για τη χώρα στο πρόσωπο του Τσίπρα (!!!) να μην τολμάει ούτε να ζητήσει ευθέως το μοναδικό τρόπο που μπορεί να...απαλλαγεί ο τόπος από το Σαμαρά, δηλαδή τις εκλογές... Τουλάχιστον ο χυδαίος πολιτικάντης ΓΑΠ και οι...έντιμοι κηπουροί του (βλ. Παπακωνσταντίνου) έπαιζαν ακόμα και με το θεσμό του ΠτΔ (απειλή μη ψήφισης Παπούλια το 2010) για να έρθουν στην εξουσία και να...υλοποιήσουν αυτά μας έταζαν και περιέγραψα παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παψε ρε, δεν σε διαβασαμε μονο λιγο στην αρχη. Απορριπτεσε αρχηδεξιε. Ξερουμε πλεον πια ειναι η αληθεια που παραποιειτε ακομη και σημερα.

      Διαγραφή
    2. Μα η οικονομία ήταν θωρακισμένη γιατί να παγώσουν οι συντάξεις;

      Ο ΓΑΠ ήξερε ότι η κυβέρνηση της ΝΔ έστειλε πρόβλεψη στις 2/10/09 με την επίσημη ενημέρωση (EDP Notification) για έλλειμμα γενικής κυβέρνησης 6% του ΑΕΠ ή 14.360 δισ. ευρώ για το 2009, αυτό εννοείς; Εκτός αν εννοείς ότι ήξερε αυτά που είπε ο Καραμανλής στο debate του 2009, δηλαδή ότι τα στοιχειά ήταν αληθινά. Ή εννοείς αυτά που έλεγε ο Σαμαράς την άνοιξη του 2009 ότι το έλλειμμα ήταν στο 4 - 4,5%. Εκτός πάλι αν εννοείς ότι ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήξερε τα στοιχεία του προϋπολογισμού που ψήφισαν οι βουλευτές της ΝΔ για το 2013.

      Μιλάς για τη σωτηρία της χώρας με τη συμφωνία 26/10/11 που έφερε ο ΓΑΠ και για την οποία ο Σαμαράς 27/10/11 είπε όχι;

      Τώρα που είπες ότι λόγω του ΓΑΠ που έπαιζε με το θεσμό του ΠτΔ -Φεβρουάριος 2010-, ο Καραμανλής έκλεισε αιφνιδιαστικά τη Βουλή το Μάιο του 2009 (εννέα μήνες νωρίτερα), το εμπέδωσα. Μέχρι τώρα είχα την υποψία ότι την έκλεισε για να παραγραφούν τα εγκλήματα της κυβέρνησης του, που βυθιζόταν στα σκάνδαλα. Βέβαια ομολογώ ότι είχα ξεχάσει ότι ο Καραμανλής έλεγε την αλήθεια για την οικονομία, γι' αυτό προεκλογικά έδωσε το ελεύθερο για χιλιάδες προσλήψεις στο δημόσιο.

      Διαγραφή
    3. @1:49

      Υποθέτω επίσης πως τα 36 δις του ελλείμματος του 2009 ήταν αποτέλεσμα μαγειρέματος και πως φταίει η διαχείριση των τελευταίων 3 μηνών. Υποθέτω επίσης πως οι προσπάθειες του Καραμανλή για την αναθέρμανση της οικονομίας (φοροαπαλλαγές σε αυτοκίνητα και κλιματιστικά) ήταν ορθές ενώ ο Σαμαράς, σε αντίθεση με τον Παπανδρέου, είχε δίκιο όταν έλεγε πως η λιτότητα χειροτερεύει την ύφεση και χρειάζεται αναθέρμανση της οικονομίας και όχι περικοπές. Επίσης υποθέτω πως χρεοκοπήσαμε επειδή ο Παπανδρέου και ο Παπακωνσταντίνου συκοφάντησαν τη χώρα στα διεθνή ΜΜΕ, ενώ δεν πήραν τη βοήθεια των Ρώσων και των Κινέζων που απλόχερα τους προσφέρθηκε.

      Μέχρι πότε θα λέμε τις ίδιες μλκίες τέλος πάντων; Πέρασαν 4 χρόνια, ακούσαμε δεκάδες διαφορετικές εκδοχές του λεφτά υπάρχουν από αριστερά και δεξιά, διαπιστώσαμε πως οι εναλλακτικές ήταν φαντασιώσεις, διαπιστώσαμε πέραν πάσης αμφιβολίας πως τα νούμερα του 2009 ήταν πραγματικά, μάθαμε πως ισοδύναμα μέτρα δεν υπάρχουν και η επαναδιαπραγμάτευση είναι παραμύθι, μάθαμε πως η έξοδος από το ευρώ είναι πραγματικός κίνδυνος και χορτάσαμε κωλοτούμπες ενώ τη φωνούλα του κουρασμένου ακόμα δεν την έχουμε ακούσει, γιατί όπως και να το κάνεις μας οφείλει μια εξήγηση για αυτά τα 36 δις του ελλείμματος.

      Μπορούμε τουλάχιστον να σταματήσουμε να συζητάμε τα ίδια που συζητούσαμε πριν 4 χρόνια;

      Διαγραφή
    4. @3.21 Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο στο τελικό σου συμπέρασμα. Σε άλλα σάιτ της Δεξιάς (χώρος που ανήκω ιδεολογικά) γράφω για την καταστροφική κυβέρνηση Καραμανλή που μετατράπηκε σε ΠΑΣΟΚ νο.2 και τα ψέματα Σαμαρά με τα Ζάππεια. Η μόνη διαφορά μου σε αυτό που έγραψες είναι για τα ισοδύναμα μέτρα. Λεφτά μπορεί να μην υπάρχουν όπως μας έταζε ο ΓΑΠ και οι νυν ψηφοφόροι του σύριζα ψήφισαν πασόκ το 2009, αλλά οι ριζοσπαστικές διαρθρωτικές αλλαγές (που καμία κυβέρνηση δεν αποτόλμησε ποτέ ουσιαστικά) θα έκλειναν γρηγορότερα και λιγότερα εφιαλτικά το έλλειμμα, αλλά αυτό θέλει τόλμη για σύγκρουση και όχι ζάππεια και λεφτά υπάρχουν

      @3.05 Ξερείς πολύ καλά σε τι αναφέρομαι. Στην πλήρη γνώση Παπανδρέου τον Αύγουστο του 2009 από τον Προβόπουλο ότι το έλλειμμα είναι στο 8% και πάει για διψήφιο (κοντά στο 12% το υπολόγιζε) μαζί με τα κουβαρνταλίκια του Γιώργου ξεπέρασε το 15%, γιατί έπρεπε να ανταγωνιστεί τον Καραμανλή στο διαγωνισμό αβερτοσύνης, έτσι πήρε άλλωστε το 44% στις εκλογές.
      Ο Σαμαράς δεν είπε ότι η συμφωνία της 26/10 ήταν η σωτηρία της χώρας γιατί δεν ήταν όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος, αυτό που είπε ήταν ότι αποτελούσε ένα θετικό βήμα. Αντίθετα η γελοία ιδέα του δημοψηφίσματος ήρθε στα μυαλά των πανέξυπνων του τότε πρωθυπουργικού περιβάλλοντος μετά τα επεισόδια στις παρελάσεις για να βρει τρόπο το παρεάκι του ΓΑΠ να γαντζωθεί στην εξουσία και στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, ίοως να μην ήθελαν να στερηθούν το τζακούζι της Ιπποκράτους...
      Όσο για το κλείσιμο της Βουλής έχεις απόλυτο δίκιο ότι έγινε για την παραγραφή σκανδάλων (σκανδάλων που υποσχέθηκε προεκλογικά να κάνει εξ. επιτροπές ο ΓΑΠ που είχε την κοινοβ. πλειοψηφία και φυσικά δεν έκανε). Το κλέισιμο της Βουλής το 2009 μοιάζει μόνο με την περίπτωση ψήφισης από το ΠΑΣΟΚ της απλής αναλογικής σε μια προσπάθεια κάλυψης του σκανδάλου Κοσκωτά από τις διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις. Ωστόσο, τα θεμικά παιχνίδια ΓΑΠ (χειρότερα κι από τις υπεκφύγες στην αναθεώρηση του άρθρου 16) με τον ΠτΔ (θέλω εκλογές και μετά θα ξαναπροτείνω Παπούλια!!!) περιγράφουν ανάγλυφα την πολιτική γελοιότητα του ανδρός!

      Διαγραφή
    5. @4:57 από 3:21

      Κουραφέξαλα για να μοιραστεί εξίσου η ευθύνη που βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τον χειρότερο πρωθυπουργό της μεταπολίτευσης.

      Ποιες είναι οι "ριζοσπαστικές διαρθρωτικές αλλαγές" και πόσο γρηγορότερα θα έκλειναν το έλλειμμα; Νούμερα θέλω. Έχουν γίνει μέχρι τώρα; Αν δεν έγιναν σε τρία χρόνια από τρεις διαφορετικές κυβέρνήσεις πόσο λογικό ήταν να περιμένεις να τις κάνει μία κυβέρνηση σε 3 μήνες; Όταν φτάσαμε μια ανάσα από τη δραχμή και ακόμα δεν τις κάνουμε, ποιος θα τις έκανε το 2009;

      Ο Παπανδρέου ήξερε πως ο έλλειμμα θα ήταν πάνω από 8%, ο Καραμανλής δεν το ήξερε; Τι έκανε για να το αντιμετωπίσει; Διορισμούς και φοροαπαλλαγές, αυτό έκανε. Γιατί έλεγε μέχρι την τελευταία μέρα πως το έλλειμμα θα είναι 6% και πως το ΑΕΠ αυξάνεται (δεν είπε μόνο για το έλλειμμα ψέματα); Γιατί έκανε εκλογές ενώ έπρεπε να κάνει λιτότητα;

      Ποιο μέρος του ελλείμματος οφείλεται στα "κουβαρνταλίκια" του ΓΑΠ; Το μόνο που λέτε κάθε φορά είναι το επίδομα αλληλεγγύης και το ΕΤΑΚ. Και τα δυο μαζί ούτε ένα δις δεν ήταν σε ένα έλλειμμα 36 δις, άσε που μπήκε έκτακτη εισφορά στις επιχειρήσεις. Ο ΓΑΠ έκανε προϋπολογισμό με μειώσεις δαπανών και αυξήσεις φόρων, ο μπουλούκος ποια δαπάνη μείωσε και ποιο φόρο αύξησε; Πάτο έπιασαν τα έσοδα το 2008 - 2009 ενώ οι αυξήσεις των δημόσιων δαπανών ήταν οι μεγαλύτερες των τελευταίων 20 χρόνων.

      Η ΝΔ στις εκλογές του 2009 πήρε το χαμηλότερο ποσοστό της μέχρι τότε ιστορίας της. Λες να έφταιγε το λεφτά υπάρχουν και για αυτό; Πριν τις εκλογές ήταν 7 μονάδες πίσω στις δημοσκοπήσεις, και για αυτό το λεφτά υπάρχουν έφταιγε; Ή μήπως έφταιγε που ο μπουγάτσας όταν δεν ήταν χωμένος μέχρι το λαιμό στα σκάνδαλα άφηνε την ελλάδα να καεί; Σεμνός και ταπεινός μεταρρυθμιστής του κράτους μη χέσω, δεν άφησε τίποτα όρθιο ο καραγκιόζης. Το μεγάλο λάθος του ΓΑΠ ήταν που δεν τον έστειλε φυλακή τον προδότη.

      Οι μισθοί και οι συντάξεις ορίζονται στην αρχή της χρονιάς οπότε τα δήθεν "κουβαρνταλίκια" του ΓΑΠ πέστα αλλού. Άλλος έδινε αυξήσεις κι επιδόματα και άλλος έτρεχε μετά να τα κόψει για να τον αμφισβητούν οι δικοί του βουλευτές μέσα στη βουλή (Παπουτσής). Άλλος έδινε μισό δις στους αγρότες κι άλλος έτρεχε μετά να το επιστρέψει επειδή ήταν παράνομο. Άλλος διόρισε το μισό προσωπικό του Μετρό σε ένα μήνα και άλλος έφαγε τις απεργίες στη μάπα όταν έκοψε τους μισθούς. Άλλος έδωσε φοροαπαλλαγές στα αυτοκίνητα και άλλος μετά ανέβασε τα τέλη για να μαζέψει κανένα φράγκο κι έτρωγε τα βρισίδια απ' αυτούς που αγόρασαν τζιπούρες με τις φοροαπαλλαγές του μπουγάτσα και μετά κατέβαιναν στο Σύνταγμα να ρίξουν τη χούντα (αληθινή ιστορία). Άλλος μπούκωσε το δημόσιο με 186.000 συμβασιούχους (στοιχεία ΑΣΕΠ) σε πέντε χρόνια και άλλος έκοψε άλλους τόσους μετά, για να του στήσουν τις κρεμάλες στο σύνταγμα. Άλλος τίναξε την οικονομία στον αέρα και άλλος έκανε τη μεγαλύτερη μείωση ελλείμματος στην ευρωπαϊκή ιστορία. Άιντε, τα κάναμε όλα ίσιωμα.

      Ο Σαμαράς είχε πει καθαρά και ξάστερ ΟΧΙ στη συμφωνία της 26/10. Δεν είπε απλά πως δεν είναι η σωτηρία της χώρας, είπε πως εκείνος δεν θα τη δεχόταν. Μετά βέβαια, επειδή του έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό με το PSI και δεν μπορούσε να κάνει εκλογές χωρίς για να κάνει την κωλοτούμπα μετά με την ησυχία του όπως σχεδίαζε, την δέχτηκε τη δανειακή σύμβαση κι είπε κι ένα τραγούδι, κι έκανε τον Καμμένο μάγκα και πήγε το κόμμα του στο 18%, ο γελοίος.

      Να με συμπαθάς αλλά δεν θα τα βρούμε κάπου στη μέση. Ο ΓΑΠ μπορεί να είχε χίλια στραβά αλλά το πάλεψε με όλους εναντίον του. Ο Καραμανλής τα γ@μησε όλα και όταν δεν μπορούσε να το κρύβει πλέον δραπέτευσε για να μην υποστεί τις συνέπειες. Καμία σχέση απολύτως.

      Διαγραφή
    6. @ Ανώνυμος 20/09/2013 1.49 μ.μ.

      Παθολογική αντιστροφή της πραγματικότητας. Φράση με φράση .
      Ο ΓΑΠ φταίει ΜΟΝΟ αυτός και σε ΟΛΑ .
      ΛΕΕΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΤΕΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑ

      Στην γκαιμπελσική πολυκατοικία, κατοικούν πάραπολλοί
      απ' όλες τις παρατάξεις . ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .
      Αλλοι έχουν μεσοτοιχία μους ναζί . . . τσιγαρόχαρτο,
      - ιδίως σε πολλά Μ.Μ.Ε. - άλλοι πιό χοντρό τοίχωμα .
      Τα ναζί μαχαίρια είναι η κορύφωση του καθημερινού φασισμού
      στην πολιτική,
      στην προπαγάνδα,
      στην ατομική,
      στην κοινωνική συμπεριφορά . . .

      Εγώ είμαι με τον "προδότη" και τους λίγους κηπουρούς .
      Αυτός ήταν και είναι με διαφορά ο λιγότερο λαικιστής
      και μας έσωσε από την «δραχμή» .

      Θου Του

      Διαγραφή
    7. 1.49
      Τι γνώριζε και τι ΔΕΝ γνώριζε ο Παπανδρέου για την "θωρακισμένη" οικονομία με τα 36 δις έλλειμμα (τσιμουδιά γι'αυτό ε?)..

      ΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ
      Δεν γνώριζε ότι στο Eurogroup του Ιουλίου 2009 υπήρξε κείμενο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο οποίο προβλεπόταν ότι το έλλειμμα του 2009 θα ξεπεράσει το 10%. Το κείμενο αυτό δεν δημοσιοποιήθηκε ποτέ από την κυβέρνηση της ΝΔ.
      Δεν γνώριζε τα Δελτία Εκτέλεσης Προϋπολογισμού για τους μήνες Ιούλιο – Αύγουστο – Σεπτέμβριο 2009, τα οποία η κυβέρνηση Καραμανλή αποφασίζει, για πρώτη φορά, να μην δημοσιοποιήσει. Στα δελτία αυτά φαινόταν ήδη ότι το έλλειμμα έως τον Αύγουστο ήταν περίπου 21 δισ. ευρώ δηλ. ήδη κοντά στο 10% του ΑΕΠ. Δηλαδή στους πρώτους 8 μήνες του έτους είχαμε ήδη έλλειμμα 10%.


      ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕ
      Γνώριζε ότι ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας εκτιμούσε ότι έτσι όπως πήγαινε η κατάσταση στην οικονομία ήταν πολύ πιθανό το διψήφιο έλλειμμα.
      Γνώριζε ότι στις 5/9/2009, από το βήμα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ο τότε πρωθυπουργός, που είχε συναντηθεί με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, διαβεβαιώνει με τον πιο επίσημο τρόπο: «Το δημόσιο έλλειμμα, αλλά και η ανεργία, παρά την αύξησή τους, παραμένουν σε επίπεδα καλύτερα από το μέσο όρο της Ε.Ε.» (δηλαδή περίπου 6% για το έλλειμμα).Γνώριζε ότι στις 2/10/2009, μόλις 2 ημέρες πριν τις εκλογές, παρά τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της, η κυβέρνηση της ΝΔ στέλνει πρόβλεψη με την επίσημη ενημέρωση στην Ε.Ε. για έλλειμμα 6% του ΑΕΠ το 2009.


      ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΨΗΦΙΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ;
      Στις 8/10/2009, τέσσερεις μέρες μετά τις εκλογές, ο Διοικητής της ΤτΕ δηλώνει για το έλλειμμα του 2009 «Εγώ αισιοδοξώ ότι δεν θα ξεπεράσει το 10%».Την επόμενη ημέρα όμως, στις 9/10/2009, έχοντας πλέον τα στοιχεία του εννιαμήνου του 2009, ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας δηλώνει: «Με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του α’ εννιαμήνου προκύπτει ότι το έλλειμμα είναι της τάξης του 10%. Εάν συνυπολογίσει κανείς τη δυναμική όπως έχει διαμορφωθεί για το τι μέλλει γενέσθαι τους επόμενους μήνες θα μπορούσε κανείς να πιθανολογήσει με σχετική βεβαιότητα ότι το έλλειμμα -δυστυχώς, το ξαναλέω- θα αγγίξει αν δεν ξεπεράσει τα επίπεδα του 12%».Ø
      Στις 9 Οκτωβρίου 2009 λοιπόν πληροφορούνται όλοι, ότι η νέα κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ παρέλαβε έλλειμμα με δυναμική που όχι μόνο προσέγγιζε το 10% αλλά ξεπερνούσε το 12%. Πρώτος ο Διοικητής της ΤτΕ μιλάει για έλλειμμα που θα ξεπεράσει το 12% του ΑΕΠ, όταν και αυτός μόλις την προηγούμενη μέρα αισιοδοξούσε ότι δεν θα ξεπεράσει το 10%.
      ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ;
      Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. γνώριζε ότι το 6% έλλειμμα για το οποίο δεσμευόταν η προηγούμενη κυβέρνηση δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα, ότι το έλλειμμα πήγαινε για διψήφιο – δεν γνωρίζαμε ότι το έλλειμμα είχε φτάσει ήδη στο οχτάμηνο το 10%, ότι η Ε.Ε. προειδοποιούσε από τον Ιούλιο για έλλειμμα μεγαλύτερο του 10%. Η κυβέρνηση Καραμανλή γνώριζε, αλλά απέκρυπτε.
      Είχε προσαρμόσει τον προεκλογικό του λόγο στο χειρότερο σενάριο, με βάση τα τότε δεδομένα: το έλλειμμα να προσεγγίζει διψήφιο αριθμό, δηλαδή όχι 6%, αλλά 8%, 9%, 10%. Αλλά ούτε το χειρότερο σενάριο ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα.
      Κανείς δεν γνώριζε ούτε για 12,5% που το έμαθαν όλοι μετά τις εκλογές, ούτε για 13,6% που το έμαθαν όλοι 6 μήνες μετά τις εκλογές, ούτε για 15,6% που το έμαθαν όλοι ένα χρόνο μετά τις εκλογές του 2009. Άλλο το 8%, άλλο το 10%, άλλο το 12,5% και άλλο το 15,6% (κάθε μονάδα ΑΕΠ ήταν περίπου 2,5 δισ).


      Πάρε και το link με τις δηλώσεις (ΠΡΟΣΕΞΕ) ΑΚΟΜΗ και 4 ημέρες ΜΕΤΑ τις εκλογές (φαντάσου τι έλεγε πριν) και αναθεώρησε:
      http://news.in.gr/economy/article/?aid=1061647

      Διαγραφή
    8. @4:57
      Δε τα θυμάσαι καλά τα πράγματα, ο ίδιος ο Προβόπουλος έχει πει ότι είχε ενημερώσει τον Παπανδρέου το Σεπτεμβρίου του 2009 -ο κύριος Προβόπουλος δεν ήξερε να τα πει αυτά νωρίτερα και όχι λίγο πριν τις εκλογές-, και ότι το έλλειμμα του έτους κινείται αυξητικά και θα κλείσει σε διψήφιο ποσοστό και φυσικά δεν ανέφερε ποσοστό. Άλλο 10 άλλο 12 άλλο 15,6. Αν το έλλειμμα ήταν στο 10% πως θα ήταν τα πράγματα σήμερα;
      Για πια χουβαρνταλίκια μιλάς;
      Για τα 500 εκατομμύρια που έδωσε για την αναθέρμανση της πραγματικής οικονομίας τα οποία όμως δεν επιβάρυναν τον προϋπολογισμό, αλλά ήρθαν από την έκτακτη εισφορά στις κερδοφόρες επιχειρήσεις;
      Ή μήπως μιλάς για το προϋπολογισμό του 2010 που ψηφίστηκε 07/12 /09 δηλαδή μόλις δύο μήνες μετά την ορκωμοσία της κυβέρνησης και προέβλεπε μείωση του ελλείμματος της τάξεως των 8,4 δις ευρώ ή 3,6 μονάδες του ΑΕΠ, από το 12,7% το 2009 στο 9,1% του ΑΕΠ το 2010;

      "Αυτός που έπαιξε κορώνα-γράμματα τη σωτηρία της χώρας (συμφωνία 26/10/11)" , συ είπας.
      Αυτό που είπε ο Σαμαράς για εκείνη τη συμφωνία ήταν, «Δεν δικαιούμαστε, δεν μπορούμε και δεν έχουμε κανένα απολύτως λόγο να την παραδώσουμε (εθνική κυριαρχία). Σε κανένα! Και με οποιοδήποτε τρόπο… Άλλωστε, μας το απαγορεύει το Σύνταγμα και δεν το επιτρέπουν, ούτε οι Ευρωπαϊκές Συνθήκες»

      Η γελοία ιδέα του δημοψηφίσματος όπως λες θα ανάγκαζε όλους να πουν την αλήθεια, μια αλήθεια που είχε χαθεί κάπου στο Ζάππειο.
      Θα είχε γλυτώσει κάποιους από την επίπονη άσκηση της κολοτούμπας.
      Θα είχε γλυτώσει εμάς από 5 δις επιπλέον μέτρα λόγω της καθυστέρησης της εφαρμογής του προγράμματος μέχρι να βγει πρωθυπουργός ο Σαμαράς.
      Θα είχε γλυτώσει τη Βουλή από τη σημερινή της εικόνα.

      Για πιο γάντζωμα μιλάς, γι΄αυτό που παραιτήθηκε για να γίνει η κυβέρνηση συνεργασίας με τον Παπαδήμο που στόχο είχε την ολοκλήρωση της συμφωνίας την οποία ο γαντζωμένος είχε κάνει;
      Ή μήπως ήταν γαντζωμένος όταν ο Σαμαράς είχε απαιτήσει μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας να γίνουν εκλογές στις οποίες πήρε η ΝΔ 18,85% και που έπρεπε να ξαναγίνουν εκλογές γιατί έπρεπε οπωσδήποτε να γίνει πρωθυπουργός;
      Ή μήπως ήταν γαντζωμένος ακόμα όταν έγινε πρωθυπουργός ο Σαμαράς που δεν εφάρμοσε τα Ζάππεια και επαναδιαπραγματεύθηκε με τόση επιτυχία ώστε πήρε σκληρότερα μέτρα.

      Όσο για το τελευταίο, θεωρώ λογικό να μη θυμάσαι τι είχε βγει και είχε δηλώσει δημόσια ο ΓΑΠ για τον Κοσκωτά.
      Την άλλη φορά για να μην υπάρχει θέμα υπεκφυγής να φωνάξουν και ένα πεύκο να ψηφίσει υπέρ.
      Ευτυχώς τώρα έχουμε λιγότερο γελοίους που δίνουν οδηγίες για το Γουδή και πεταλώνουν τη Δημοκρατία.
      3:05


      @6:29 με κάλυψες απλά είχα αρχίσει να γράφω όταν σε διάβασα.

      Διαγραφή
  3. Βλεπεις τον περιγυρο του σαμαρα και ανατριχιαζεις . Χρυσαυγιτες με προβια ειναι οι ανθρωποι . Θελει η π...... να κρυφτει κι η χαρα δεν την αφηνει . Τι λυκοπαρεα ειναι αυτη , θα φυγω για την Μποτσουανα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δυστυχως οι περισσοτεροι το εχουν ξεχασει...να τα βαζεται συχνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και να ήταν μόνο αυτός Παραπολιτικέ..? Πακηδες, Βουλτεψη, κλπ μας έλεγαν "καταδικάζουμε την βία, ΑΛΛΑ τα μνημόνια..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η γνωστή, στομφώδης μπουρδολογία ενός φασιστάκου που νομίζει πως οι λεκτικές περικοκλάδες συνιστούν ουσιώδη πολιτικό λόγο.
    Συμφωνώ απόλυτα με τον 1:50. Οι τύποι είναι Χρυσαυγίτες με προβιά δεξιού υπερπατριώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν ο Γιώργος Παπανδρέου πλειοδοτούσε στη στρατηγική της έντασης επί Κώστα Καραμανλή ...
    Μάχαιρα έδοκες μάχαιρα θα λάβεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατέβαινε στις διαδηλώσεις με Φωτόπουλο (τον στήριξε για να γίνει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ) και Παναγόπουλο για τα δίκαια του λαού... Για μας αγωνίζοταν ο λεβέντης όχι για να πάρει την καρέκλα το παρεάκι του!

      Διαγραφή
  8. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ;
    -ΔΕΞΙΟΙ
    -ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ
    -ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ
    -ΒΑΣΙΛΟΚΟΙ
    -ΤΕΤΑΡΤΑΥΓΟΥΣΤΙΑΝΟΙ
    -ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ
    -ΓεΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ
    -ΠΑΟΤΖΗΔΕΣ
    -ΧΙΤΕΣ
    -ΠΟΥΛΙΚΟΙ
    -ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ
    -ΜΑΥΡΟΣΚΟΎΦΗΔΕΣ
    -ΕΚΟΦΙΤΕΣ
    -ΚΑΡΦΙΤΣΑ
    -ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΕΣ
    ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ.....ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΣΜΟΙΡΗ
    ΕΛΛΑΔΑ.
    ΜΙΑ ΡΙΖΑ Η ΜΑΜΑ..ΑΛΙΕΝ
    -Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ ΠΑΤΡΑΣ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. O ΓΑΠ ,την πρωτη 4ετια του Κωστακη εκανε πολυ ηπια αντιπολιτευση .Θυμιζω το ειρωνικο ’’καλως τα παιδια ’’ του Αλαβανου στην βουλη ...Μετα τις εκλογες του 2087,ανεβασε τους τονους ,βλεποντας που οδηγει την χωρα ο ’’καταλληλοτερος’’
    Λ.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Η αντιμνημονιακή Νέα Δημοκρατία υπήρξε ένα χυδαίο πολιτικό έκτρωμα".
    Με μια κουβέντα τα είπες όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τουλαχιστον με αυτη την κριση μαθαμε πως υπαρχει και ενας πολιτικος που βαζει την πατριδα πανω απο το κομμα και δεν κοιτα το πλιτικο κοστος.Αρα ειμαι με αυτον που για αυτα που εκανε τον λενε " Προδοτη ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή