Να απονεμηθεί το Βραβείο Καλύτερων Ελληναράδων στους γονείς της Νάουσας

12.12.13

Δύο εβδομάδες μετά το κλείσιμο των σχολείων της Νάουσας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την έλλειψη πετρελαίου θέρμανσης και μετά τις πανελλαδικές διαστάσεις που πήρε το θέμα, μια απόφαση της ένωσης γονέων επαναφέρει τη συζήτηση στην επικαιρότητα.

Παρά τον κίνδυνο να ξαναμείνουν τα σχολεία χωρίς θέρμανση, ακόμη και πριν τα Χριστούγεννα, χθες η γενική συνέλευση των συλλόγων γονέων με απόφασή της διαμήνυσε ότι δεν επιθυμεί να διανεμηθεί στα σχολεία πετρέλαιο θέρμανσης προερχόμενο από δωρεά του ιδρύματος του μεγιστάνα Τζορτζ Σόρος.

Η απόφαση των γονέων ανακοινώθηκε χθες στον αρμόδιο αντιδήμαρχο Παιδείας, και όπως ήταν αναμενόμενο προκάλεσε μεγάλη έκπληξη στο σύνολο της διοίκησης του δήμου.«Αναμένουμε αυτή τη δωρεά όχι γιατί θα επιλυθεί οριστικά το πρόβλημα με 20 τόνους πετρελαίου, αλλά διότι θα μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε έστω και πρόσκαιρα την κατάσταση, γεγονός που θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό», είπε ο δήμαρχος Τάσος Καραμπατζός.

Όπως εξήγησε ο ίδιος, η δωρεά του συγκεκριμένου ιδρύματος (Open Society Institut) δεν απευθύνεται αποκλειστικά στα σχολεία της Νάουσας αλλά σε πολλά σχολεία σε όλη τη χώρα. Οι υπεύθυνοι του ιδρύματος απευθύνθηκαν στον δήμο αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση του προβλήματος, στα τέλη Νοεμβρίου, και ενώ ήδη υπήρχαν σχολεία στη Νάουσα στα οποία οι μαθητές απείχαν από τα μαθήματα εξαιτίας της έλλειψης πετρελαίου θέρμανσης. Σύμφωνα με τον κ. Καραμπατζό, ο δήμος ήταν από την πρώτη στιγμή στο πλευρό των μαθητών και γονέων της πόλης και ανέδειξε το πρόβλημα, παρά τις έντονες επικρίσεις που δέχθηκε, διότι θεώρησε ιδιαίτερα κρίσιμη την κατάσταση. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους θεώρησε υποχρέωσή του να αποδεχθεί τη δωρεά και να ευχαριστήσει τους εκπροσώπους του ιδρύματος.

«Καταρχήν μας προκάλεσαν εύλογες υποψίες οι λόγοι για τους οποίος ο φιλάνθρωπος αυτός μεγιστάνας σκέφτηκε ξαφνικά το πρόβλημα των σχολείων της Νάουσας. Δεν μας πείθει ότι η προσφορά του είναι ανιδιοτελής. Είμαστε βέβαιοι ότι από αυτή την ‘ευεργεσία’ ο κ. Σόρος αναμένει ανταλλάγματα και δεν θέλουμε τα σχολεία των παιδιών μας να μπουν σ’ αυτό το παιχνίδι», είπε στη «Μ» ο πρόεδρος των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων Νάουσας Μανόλης Γαλίτης.


Σχόλιο Παραπολιτικής: Νομίζω ότι αυτοί άνθρωποι πρέπει με κάποιο τρόπο να επιβραβευτούν. Ίσως τιμητικά θα πρέπει να καλούνται σε κάθε εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολαόυ ή να ψεκάζονται κατά προτεραιότητα πρώτοι κάθε φορά που τα αεροπλάνα περνούν από τους ελληνικούς αιθέρες.

Ελπίζω επίσης ο Πάνος ο Καμμένος να τους επιβραβεύσει συμπεριλαμβάνοντας τους στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

42 σχόλια:

  1. Σιγά μην το άφηνε να πέσει: https://twitter.com/PanosKammenos/status/410897586971615232

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να υποθέσω ότι και o δήμαρχος της Νέας Υόρκης R Giuliani o οποίος αρνήθηκε $10 εκατομμύρια δολλάρια ως χρηματική βοήθεια για τα θύματα της επίθεσης της 11 Σεπτεμβρίου τα οποία προσέφερε Σαουδάραβας πρίγκηπας είναι:

    -Αμερικαναράς (κατά το Ελληναράς)
    -Ψεκασμένος
    -Οπαδός του Καμμένου
    -Όλα τα παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -Υπάρχουν και Αμερικαναράδες
      -για να βρεις τον αντίστοιχο Burnt παρακολούθησε Fox News
      -δεν είχε και ιδιαίτερο πρόβλημα η Αμερική, να καλύψει από εσωτερικούς πόρους τις ανάγκες των οικογενειών των θυμάτων
      -ο Guiliani για να μην έχει στο κεφάλι του τους καμμένους των ΗΠΑ απέρριψε το ποσό που δεν ήταν και τόσο σημαντικό
      -Δέχθηκε η Ελλάδα κάποια ρουκέτα ή αποστολή αυτοκτονίας του Soros foundation και δεν το μάθαμε?

      Διαγραφή
    2. @1:40

      -Βοήθεια έχουν αρνηθεί οι ΗΠΑ παρόλο που την είχαν ανάγκη και παρόλο που οι εσωτερικοί πόροι δεν επαρκούσαν. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Νέας Ορλεάνης μετά τον τυφώνα Κατρίνα. Βοήθεια από πολλές χώρες του κόσμου έγινε αποδεκτή αλλά όχι από την Βενεζουέλα του Ούγκο Τσάβεζ. Είχε στείλει καμία ρουκέτα ή αποστολή αυτοκτονίας ποτέ Ο Τσάβεζ στις ΗΠΑ; Ψεκασμένοι και εκεί στην Νέα Ορλεάνη λοιπόν.

      -Το ότι ο Σόρος έχει συγκεκριμένη ατζέντα και χρηματοδοτεί συγκεκριμένα μέσα (Media Matters for America, Huffington Post) για να περνάνε οι θέσεις του δεν είναι θεωρία, είναι πραγματικότητα.

      -Άνθρωπος που έχει περιγράψει τον εαυτό του ως "κάποιο είδος Θεού" (από το βιβλίο του The Alchemy of Finance 1987), όσα λεφτά και να δίνει για φιλανθρωπίες και όσο καλοπροαίρετα και να λέει ότι το κάνει, συνετό είναι να αντιμετωπίζεται με επιφυλακτικότητα.

      Διαγραφή
    3. @5.21

      Δεν διαφωνώ καθόλου στην τελευταία σου πρόταση. Ομως στην ιστορία υπήρξαν διάφοροι αμφιλεγόμενοι χαρακτήρες που για ποικίλους λόγους (εδώ το λέμε για τη ψυχή της μάνας τους) έχουν χρηματοδοτήσει κοινωνικό έργο χωρίς ανταλλάγματα κάποιου είδους (πχ Ζαχάροφ στην Ελλάδα)

      Το ίδρυμα της Open Society έχει χρηματοδοτήσει πολλές υποτροφίες παιδιών της Ανατολικής Ευρώπης, όπως και επιστημονικά συνέδρια. Ας μη τα πετάμε όλα στο κουβά των αχρήστων με μανιφέστα.

      Πολλοί βρίζουν τον Bill Gates, λίγοι όμως γνωρίζουν ότι χρηματοδότησε αφειδώς έρευνα κατά της ελονοσίας που οδήγησε σε δραματικές μειώσεις της νέας γενιάς φαρμάκων κατά της ελονοσίας.

      Διαγραφή
    4. @5:21

      Στην περίπτωση της Σαουδικής Αραβίας ήταν μάλλον αναμενόμενο γιατί η χώρα βγάζει τους περισσότερους φανατικούς ισλαμιστές τρομοκράτες.

      Στην περίπτωση του Τσάβες μάλλον ήταν Αμερικαναράδες (που είναι σίγουρα πολλοί, αν δεις λίγο fox news που σου λέει κι 1:40 θα καταλάβεις).

      Ο Σόρος δεν είναι ούτε τρομοκράτης ούτε δικτάτορας. Είναι πρωταγωνιστής σε πάμπολλες θεωρίες συνωμοσίας επειδή είναι πλούσιος και γνωστός. Εξάλλου, αν θέλει κάτι από την Ελλάδα θα το αγοράσει με τα λεφτά του. Έχει αρκετά για να αγοράσει όλη την κυβέρνηση. Από ένα σχολείο της Νάουσας τι να θέλει; 80 χρονών είναι, κάνει και καμιά φιλανθρωπία για να νιώθει καλύτερος άνθρωπος.

      Διαγραφή
    5. @9:00 π.μ.

      - Υπαρχουν πλουσιότεροι και γνωστότεροι του Σορος που το όνομα τους δεν εχει ακουστεί να εμπλέκεται σε θεωρίες συνομωσίας. Οπότε είναι άκυρο το επιχείρημα σου ότι τον καημένο τον Σόρο τον εμπλέκουν σε τέτοιες θεωρίες επειδή τον ζηλεύουν για τα πλούτη του και τη φήμη του.
      - Με εντυπωσιάζει η ευκολία και η άνεση με την οποία λες πως αν θέλει κάτι από την Ελλάδα είναι εύκολο να το πάρει γιατί θα αγοράσει την κυβέρνηση με τα λεφτά του. Έχεις κάποια ιδιαίτερη πληροφόρηση πάνω στην οποία το στηρίζεις ή είναι απλά η γνώμη σου;
      - Τα λεφτά στη Νάουσα θέλει να τα δώσει γιατί είναι καλό για το ιματζ του. Και η χρυσή αυγή συνοδεύει γριούλες στα ΑΤΜ και μοιράζει συσσίτια. Τώρα αν που και που κάνει και άλλα πράγματα όχι και τόσο αγαθά αυτό είναι άλλο καπέλο.

      Διαγραφή
    6. @9:00 π.μ.

      Kαι για να σε προλάβω επειδή μπορεί να μου πεις την μπαρούφα ότι παρομοιάζω το Σόρος με Χρυσαυγίτη. Φυσικά και δεν είναι Χρυσαυγίτης.
      Έχει όμως καταδίκες στην πλάτη του για εσωτερική πληροφόρηση (insider trading) για τις μετοχές της Γαλλικής Société Générale. Γαλλικό δικαστήριο τον βρήκε ένοχο το 2002 και του επέβαλλε πρόστιμο 2.2 εκατομμυρίων ευρώ το οποίο αργότερα μειώθηκε περίπου στο 1 εκατομμύριο.
      Ο Σόρος πήγε την υπόθεση στο Ευρωπαικό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων προσπαθώντας να καθαρίσει το όνομα του για την συγκεκριμένη υπόθεση. Για κακή του τύχη όμως ούτε το εκεί δικαστήριο τον δικαίωσε υποστηρίζοντας πως η απόφαση του Γαλλικού δικαστηρίου δεν παρενέβη Ευρωπαική νομοθεσία άρα είναι έγκυρη.

      Όπως βλέπεις λοιπόν χρυσαυγίτης μπορεί να μην είναι αλλά μια παραβατική συμπεριφορά την έχει, πως να το κάνουμε δηλαδή.

      Διαγραφή
    7. καταδίκη με πρόστιμο 2.2 εκατ είναι ψίχουλα. Οι πρακτικές του κάθε Σόρος και της κάθε μεγάλης εταιρείας πάντα κινούνται κοντά στο insider trading. Είναι κάτι σαν το παιχνίδι του επιθετικού πάνω στη γραμμή του οφσάιντ. Μερικές φορές το σφυρίζουν και μερικές φορές σκοράρουν. Αυτό είναι γενικά το παιχνίδι. Παρακολούθησε το bloomberg για να δεις καθημερινές τέτοιες διενέξεις και δικαστήρια

      Οχι ο 9.0

      Διαγραφή
    8. @8:24 μ.μ.

      Παρακολουθώ και Bloomberg και άλλα ξένα δίκτυα. Στο εξωτερικό ζω και εργάζομαι άλλωστε. Το insider trading είναι παράνομο όπως και ο βιασμός και διώκεται - τέλος. Αν για σενα ο βιασμός είναι γκρί περιοχή που κάποιες φορές ο θύτης την γλιτώνει γιατί ίσως να "τα θέλει" και το θύμα, είναι και αυτό μια άποψη σίγουρα. Εννοείται ότι τα 2 εκατομμύρια είναι ψίχουλα για τον Σόρος. Ο ίδιος το έφερε βαρέως πάντως, την καταδίκη όχι το πρόστιμο, για αυτό και πήγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Δυστυχώς για τον ίδιο εκεί έφαγε τα μούτρα του και η ρετσινιά του έμεινε.

      Διαγραφή
    9. Το να συγκρίνεις το insider trading με το βιασμό είναι λίγο χοντρό. Υπάρχει Διαφορά Κλίμακας. Λάθος επιχείρημα.

      Είναι μεμπτό, αλλά δεν είναι το ίδιο.
      Και το τσιγαριλίκι που κάνει κάποιος και τον μπουζουριάζουνε, παράνομο είναι, κι αν είναι κανας κακομοίρης μπορεί να τον ξεχάσουνε και μέσα. Αυτό δεν τον εξισώνει με το Κολομβιανό καρτέλ.

      Διαγραφή
    10. @10:58 π.μ.

      Eσυ συνέκρινες το insider training με το offside στο ποδοσφαιρο που ήταν άκυρο. Δεν είπα ότι είναι το ίδιο βιασμός με insider trading. Eίπα ότι και τα δύο διώκονται και δεν είναι γκρίζες ζώνες.

      Α και η σύγκριση που κάνεις με το τσιγαριλίκι και αυτή άκυρη είναι. Στις ΗΠΑ η μέγιστη ποινή για insider trading είναι 24 χρόνια φυλακή ενώ για χρήση (όχι εμπόριο) μαριχουάνας είναι 1 χρόνο. Καμμία σχέση η βαρύτητα των ποινών.

      Διαγραφή
    11. @3.22

      Μάλον απαντάς σε διαφορετικά πράγματα. Η σύγκριση με το οφσάιντ είχε να κάνει με την πρακτική όλων των παικτών του χρηματοπιστωτικού συστήματος νε παίζουν στα όρια του τι θα αποκαλούνταν insider trading και δεν αφορούσε τη βαρύτητα των αδικημάτων.

      Για παράδειγμα πες ότι είσαι σε μια παρέα στο λόμπυ ενός ξενοδοχείου που έδινε συνέντευξη η Λαγκάρντ, κι αρχίζει να σου λεει αυτή για το πόσο μαλάκες μπορεί να είναι κάποιοι υπουργοί οικονομικών, και σου διηγείται την ιστορία με έναν καραγκιόζη που της έγραφε σε λαδωμένη χαρτοπετσέτα τα μέτρα που θα πάρει για να ρεφάρουν τα έσοδα που είχαν καταρρεύσει.

      Φαντάζομαι γνωρίζεις για ποιον μιλάμε. Κι εσύ μετά πηγαίνεις και το ψάχνεις λίγο κι αρχίζεις να σορτάρεις τα Ελληνικά ομόλογα.

      Αποτελεί αυτό εσωτερική πληροφόρηση? Συμβαίνει καθημερινά? Ναι

      Ολα είναι θέμα Κλίμακας, και βαρύτητας στη συγκεκριμένη κλίμακα

      Συνεπώς και οι γκρίζες ζώνες σε αδικήματα διαφορετικής κλίμακας, είναι διαφορετικής βαρύτητας είναι ανόμοιες μεταξύ τους.

      Επίσης και στη δεύτερη παράγραφο διάβασες λανθασμένα αυτό που έγραψα.

      Η σύγκριση έγινε μεταξύ τσιγαριλικίου και καρτέλ ναρκωτικών Η σύγκριση αφορούσε το επιχείρημα βαρύτητα του παραπτώματος

      Διαγραφή
    12. @11:15 από 9:00

      - Πλουσιότεροι του Σόρος υπάρχουν 1-2 άνθρωποι στον κόσμο. Όλες οι συνωμοσιολογίες περιλαμβάνουν κάποιους υπερ-πλούσιους και τα κλειστά κλαμπ που συχνάζουν οπότε αν προσπαθείς να μου πεις πως επειδή υπάρχουν πολλοί ηλίθιοι στον κόσμο που πιστεύουν σε ηλίθιες θεωρίες συνωμοσίας που περιλαμβάνουν τον Σόρος μάλλον κάποιο δίκιο θα έχουν, τότε δεν έχεις και κανένα σοβαρό επιχείρημα. Η αλήθεια δεν είναι δημοκρατική διαδικασία.

      Ο Σόρος υποθέτω πως έγινε κεντρικό πρόσωπο της συνωμοσιολογίας από τότε που έγινε πασίγνωστος ποντάροντας (και κερδίζοντας) εναντίον της προσπάθειας της βρετανικης κυβέρνησης να συγκρατήσει την αξία της λίρας.

      - Ο Σόρος είναι προοδευτικός στις ιδέες του και έχει δώσει τα τελευταία 30 χρόνια κάπου 8 δις δολάρια σε φιλανθρωπίες. Δεν περιμένει να φτιάξει το ίματζ του από ένα σχολείο στη Νάουσα και δεν θα σκοτιστεί πολύ αν δεν θέλετε τα λεφτά του. Μάλλον δεν θα το μάθει ποτέ.

      - Τι σε νοιάζει το ίματζ του Σόρος; Ξεκινάς με την πεποίθηση πως ο Σόρος είναι κάποιος άρχοντας του κακού οπότε δεν πρέπει να τον αφήσουμε να κοροϊδεύει τον κόσμο πως τάχα μου νοιάζεται για τους άλλους. Αν αφήσεις αυτή την πεποίθηση στην άκρη, τι άλλο πιστεύεις πως μπορεί να θέλει ο άρχοντας του κακού από τη Νάουσα;

      Η συνωμοσιολογία συνήθως ξεκινά από ένα παραφουσκωμένο εγωκεντρισμό - μια πεποίθηση πως είσαι τόσο σημαντικός που οι σημαντικοί άνθρωποι ασχολούνται σοβαρά μαζί σου. Δεν είστε σημαντικοί και ο Σόρος σας έχει γραμμένους οπότε αν δεν πάρετε τα λεφτά του μόνο εσείς θα χάσετε.

      - Αν βάζεις το insider trading στην ίδια κατηγορία με το βιασμό τότε ο ηθικός σου κώδικας είναι εντελώς διαλυμένος. Ο νόμος τα αντιμετωπίζει πολύ διαφορετικά πάντως. Το γεγονός πως είναι και τα δύο αδικήματα δεν λέει τίποτα, αδίκημα είναι και να σου κλέψω 100 ευρώ, αδίκημα είναι και να σε σκοτώσω. Είναι συγκρίσιμα;

      Διαγραφή
    13. @12:38 μ.μ

      "Πλουσιότεροι του Σόρος υπάρχουν 1-2 άνθρωποι στον κόσμο."

      Τελικα εισαι ασχετος με το θεμα. Μπες και δες τη λιστα του Forbes με τους 10 πλουσιοτερους του πλανητη. Ο Σορος δεν ειναι μεσα στην δεκαδα.

      "Ο Σόρος υποθέτω..."

      Λάθος υποθέτεις. Ο Σορος δικαιολογημένα έγινε αμφισβητουμενο προσωπο απο την στιγμη που:

      -χρηματοδοτει και υποκινει "επαναστασεις" εναντιον νομιμα εκλεγμενων ηγετων
      -χρηματοδοτει οργανισμους που ζητανε την αποποινικοποιηση των ναρκωτικων
      -πριμοδοτει ιδεες οπως την καταργηση των εθνων και συνορων
      -εχει κριθει ενοχος και εχει κληθει να πληρωσει προστιμα για παρανομες οικονομικες πρακτικες

      Κανενας απο τους υπολοιπους υπερ-πλουσιους δεν εχει κανει ολα τα παραπανω. Ο Σορος τα εχει. Και αυτος ειναι ο λογος που δεν ειναι οι υπολοιποι υπερπλουσιοι αντικειμενο συνωμοσιολογίας ενω ο Σωρος δικαιολογημενα ειναι.
      Οσο και να θες να περασεις την αποψη οτι τον Σορο τον "χτυπανε" απλα επειδη ειναι υπερπλουσιος, σου (ξανα)απεδειξα οτι δεν ειναι αυτος ο λογος.

      -"Τι σε νοιάζει το ίματζ του Σόρος";
      Εμενα προσωπικα καθολου δεν με νοιαζει. Τον ιδιο και τους οργανισμους που χρηματοδοτει νοιαζει. Και τους νοιαζει γιατί η εικονα του "αρχοντα του σκοτους" που οπως λες καποιοι εχουν για αυτον μονο καλο δεν τους κανει.

      -"δεν θα σκοτιστεί πολύ αν δεν θέλετε τα λεφτά του"
      Τοτε γιατι εχουν λυσσαξει οι υπερμαχοι του;
      Οποιοσδηποτε αλλος θα ελεγε:"δεν θελετε τα λεφτα μου? οκ κανενα προβλημα, γεια σας". Αντιθετα τα τσιρακια του Σορος εχουν αφηνιασει και το εχουν αναγαγει σε μεσανατολικο ζητημα.

      -"Αν βάζεις το insider trading στην ίδια κατηγορία με το βιασμό"
      Εσυ αυτο πραγματικα καταλαβες, ή σε απλα σε βολευει να εχεις καταλαβει ετσι;
      Eιπα οτι και τα 2 ειναι σοβαρα ζητηματα και δεν ειναι επιπεδου ποδοσφαιρου / offside οπως ειπε ενας αλλος σχολιαστης.

      Διαγραφή

    14. @8:09 μ.μ.

      Ειλικρινα δεν μπορω να σε παρακολουθησω. Εχεις ανακατεψει ποσοσφαιρο, τσιγαριλικια και λιγδωμενες χαρτοπετσετες ολα μαζι.
      Αν προσπαθεις να μου πεις οτι το inside trading καποιες φορες το πιανει η τσιμπιδα του νομου και καποιες οχι αυτο ισχυει για ολες τις κλιμακες των εγκληματων. Και αυτος που παρκαρε παρανομα μπορει να τη γλιτωσει και να μην φαει κληση το ιδιο μπορει να συμβει και στον κατα συρροη δολοφονο. Μπορει να σκοτωσει 30+ ατομα και να μην συλληφθει ποτε.

      Αν απο την αλλη μου λες οτι το inside trading μπορει καποιες φορες να ειναι και νομιμο και οτι δεν ειναι παντα παρανομο η συζητηση μας αφορα το παρανομο insider trading και αυτο ειναι για το οποιο καταδικαστηκε ο Σορος. Μπες στη σελιδα του Securities and Exchange Commission και εκει θα δεις οτι με σαφηνεια υπαρχει ο ορισμος του παρανομου insider trading. Και θα δεις οτι στις ΗΠΑ οι ποινες τοσο οι αστικες τα προστιμα δηλαδη οσο και οι ποινικες μπορει να γινουν πολυ βαριες. Ο Σορος φτηνα την γλιτωσε γιατι πιαστηκε στην Ευρωπη οπου η νομοθεσια για το insider trading δεν ειναι τοσο αυστηρη.

      Διαγραφή
    15. @8:59

      - Ναι έχεις δίκιο για τους πλουσιότερους, είχα στο μυαλό μου τον Buffet. Καμία σημασία δεν έχει φυσικά, ο Σόρος είναι πολύ πλούσιος κι αυτό αρκεί.

      - Όλα αυτά που λες είναι θεωρίες συνωμοσίας. Ο Σόρος, που έχει προοδευτικές πολιτικές απόψεις, έχει χρηματοδοτήσει φιλελεύθερες ΜΚΟ κι αυτό τον έχει βάλει στο στόχαστρο δικτατόρων και συνωμοσιολόγων. Οι υπερ-πλούσιοι είναι πάντα αντικείμενο των θεωριών συνωμοσίας. Π.χ. η λέσχη Μπίλντεμπεργκ. Αυτές οι σαχλαμάρες είναι συνήθως ανατροφοδοτούμενες. Όταν κάποιος πρωταγωνιστεί στις θεωρίες ηλιθίων τότε κι άλλοι ηλίθιοι με παρόμοιες θεωρίες τον προτιμούν γιατί ή επανάληψη δίνει βαρύτητα στις ανοησίες τους. Από τη στιγμή που δεν έχουν τίποτα χειροπιαστό κάτι τέτοιες σαχλαμάρες έχουν αξία.

      - Για την δουλειά που κάνει, η εικόνα που έχεις εσύ και οι κάτοικοι της Νάουσας του είναι εντελώς αδιάφορη. Δεν είναι πολιτικός για να θέλει την ψήφο σου, επενδυτής είναι. Πλούσιοι άνθρωποι του δίνουν τα λεφτά τους κι αυτός τους εξασφαλίζει καλές αποδόσεις. Όσο το καταφέρνει αυτό, και το καταφέρνει καλά, τότε βγάζει λεφτά. Δεν είναι κανένας βλαχοδήμαρχος να περιμένει να σε εντυπωσιάσει για να τον ψηφίσεις για να να τσεπώνει μίζες μετά από τους εργολάβους.

      - Μόνο εσένα και κάτι άλλους ανόητους βλέπω αφηνιασμένους. Όπως σου είπα και πριν δεν θα σκοτιστούν οι άνθρωποι του ιδρύματος. Αυτοί έχουν έναν προϋπολογισμό να ξοδέψουν. Αν δεν τα πάρετε εσείς θα τα πάρουν κάποιοι άλλοι.

      - Εγώ κατάλαβα αυτό που είπες, εσύ κατάλαβες πως είπες βλακεία και τώρα πας να τα γυρίσεις.

      Διαγραφή
    16. @2:43 μ.μ.
      Η απαντησεις σου ειναι οι κλασικες απαντησεις ενος προοδευτικαριου που τα εχει χαμενα. Εγω σου εγραψα για συγκεκριμενα πραγματα και εσυ μου απαντας για Λεσχες Μπιλντεμπεργκ, ψεκασμους και γενικως κουλουβαχατα. Ειναι φανερο οτι προσπαθεις να γελοιοποιησεις την συζητηση πετωντας καθε τρεις και λιγο τις λεξεις ψεκασμενος, Μπιλντεμπεργκ, συνωμοσιες και ενα σωρο αλλες σαχλαμαρες.

      Η καταδικες του Σωρος για insider trading ουτε θεωρια συνωμοσιας ειναι ουτε αποκυηματα φαντασιας. Ειναι η πραγματικοτητα οσο και να μη σου αρεσει. Το ιδιο ειναι και η υποστηριξη του για την αποποινικοποιηση των ναρκωτικων. Μπες να διαβασεις το αρθρο που εχει γραψει ο ιδιος στο WSJ να ξεστραβωθεις. Δες και συνεντευξεις που εχει δωσει κατα καιρους σε δικτυα των ΗΠΑ οπου ξεκαθαρα μιλαει για καταργηση των κυβερνησεων και των εθνικων συνορων. Στις ιδιες συνεντευξεις κανει και λογο για αλλαγη καθεστωτων οπου αυτο ειναι επιβεβλημενο.

      Λογικο ειναι οι απανταχου τον κοσμο "προοδευτικοι" να εχουν Το Σορος σαν Μεσσια τοσο για τις "προοδευτικες" ιδεες του αλλα πολυ περισσοτερο για τα λεφτα του. Αυτες οι "ιδεες" λοιπον αλλα και οι δραστηριοτητες που εφαρμοζονται προς υλοποιηση των ιδεων αυτων τις περισσοτερες φορες ερχονται σε αντιθεση με τις επιθυμιες της πλειοψηφιας των λαων και ενιοτε με το γραμμα του νομου. Και για αυτο το λογο καλως η κακως θα ειναι δυσκολο να γινουν πραγματικοτητα.

      Διαγραφή
    17. @6:04

      Ποια είναι συγκεκριμένα πράγματα; Πως υποκίνησε επαναστάσεις; Πως "πριμοδοτεί" την κατάργηση των συνόρων; Συνωμοσιολογικές μπούρδες χωρίς καμία απόδειξη. Πως είναι υπέρ της αποποινικοποίησης των ναρκωτικών; Και λοιπόν; Υπάρχουν ισχυρά επιχειρήματα υπέρ της αποποινικοποίησης και ο προοδευτικός Σόρος πολύ φυσιολογικό να την υποστηρίζει όπως και πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι στον κόσμο. Το βασικό όφελος της αποποινικοποίησης είναι πως θα σταματήσουν να πλουτίζουν οι έμποροι ναρκωτικών. Μεγάλο κακό για την κοινωνία. Πως έχει καταδικαστεί για insider trading; Σιγά το πράγμα, πώς νομίζεις πως βγάζουν λεφτά όλοι αυτοί οι κοπρίτες οι επενδυτές; Αγοράζουν και πουλάνε πληροφορίες. Δεν τον έχουμε για μεσσία τον Σόρος, απλά δεν καθόμαστε να ασχολούμαστε με συνωμοσιολογικές μπούρδες. Ο άνθρωπος δεν κανένας νονός του οργανωμένου εγκλήματος. Μπορεί να μη γουστάρεις αυτό που κάνει αλλά εγκληματίας δεν είναι. Αν εσείς θέλετε να κρυώνουν τα παιδιά σας για να μην σας διαφθείρει ο Σόρος με τα λεφτά του κάντε το αλλά μη μας λέτε πως έχετε και σοβαρούς λόγους.

      Διαγραφή
  3. Το λάθος του Γ. Παπανδρέου ήταν ότι δεν άφησε τη χώρα να χρεοκοπήσει και να κάνει στάση πληρωμών. Λάθος, τεράστιο λάθος, μόνο έτσι υπήρχε κάποια πιθανότητα να αλλάξει κάτι σ΄αυτή τη χαβούζα που λέγεται Ελλάδα.
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνωωωωωωωωωωωωώ!!!!! Μόνο έτσι οι ελληναράδες θα έβαζαν μυαλό αλλά θα την πλήρωναν και οι Ελληνες και η Πατρίδα.

      Διαγραφή
    2. είπαμε περαστικά σου !

      Διαγραφή
    3. 1.59 Εάν είσαι άνεργος έλα για δουλειά Ε 1200 το μήνα. Αλλά θα δουλεύεις όχι όπως ΜΕΡΙΚΟΙ του δημόσιου τομέα.

      Διαγραφή
  4. Πρέπει να καταλάβουμε και να το πάρουμε απόφαση ολοι μας ότι θα ζούμε με τις ελεημοσύνες κρατων και ιδιωτων τις επόμενες δεκαετίες μεχρι δηλαδή να φυγουν από τη ζωή οι γενιές που είναι υπεύθυνες για το κατάντημα της χώρας. Μιλάμε για τους χειρότερους Ελληνες όλων των εποχών σε νοοτροπία, συμπεριφορά, δειλία, πολιτικό ένστικτο, αγνωμοσύνη , αμετροέπεια και αμορφωσιά. Οι όποιες ελάχιστες εξαιρέσεις "οι γραφικοί" απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατι ακριβως χλευαζεις τους γονεις της Ναουσας Παραπολιτικε;
    Επειδη απαιτουν να πληρωνεται τη θερμανση
    των παιδιων τους στα σχολεια απο το κρατος τους
    στο οποιο πληρωνουν τους φορους τους και οχι απo
    διαφορες "ελεημοσυνες" τυπου Σορρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μυλωνά, έχουν το δικαίωμα να μην το δεχτούν. Αν ήταν λίγο έξυπνοι απλά θα έβγαζαν μια λιτή ανακοίνωση λέγοντας ότι δεν θέλουν χωρίς να λένε τους λόγους. Ευχαριστούμε αλλά δεν θέλουμε. Θα βρούμε λύση μόνοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε μια περιοχή που ο λαϊκισμός των τοπικών ΜΜΕ ξεπερνάει σε συναγωνισμό την ΚΟΝΤΡΑ ΝΟΥΣ και ο παλαιοκομματισμός των τοπικών βουλευτών ξεπερνούν τον αξέχαστο Μαυρογιαλουρο, μην περιμενετε να εχουν αλλες αντιδράσεις. Δείτε μονο ποιοι είναι βουλευτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προφανώς από περίσσεμα αγάπης και φιλανθρωπίας το έκανε ο Νο1 κερδισμένος παγκόσμιος τζογαδόρος από την Ελληνική κρίση.Πάλι καλά που δεν πληρώνει και τα έξοδα κηδείας των θυμάτων του μνημονίου-προτιμάει τους υγιείς της γαλέρας μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρήγορα το ψεκαστήρι σου, ο γιατρός το είπε πρωί, μεσημέρι, βράδυ και στο ενδιάμεσο βιντεοθεραπεία με ομιλίες του ψεΚα(σ)μμένου...

      Διαγραφή
  9. Τί να πεί κανείς.Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια. Είμαστε είδος προς εξαφάνιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή παιρνεις αποσπασματικα και φτιαχνεις τα αρθρα σου...παρε και το παρακατω. "«Πετρέλαιο θα μπορούσαμε να αγοράσουμε και μόνοι μας, με χρήματα των γονέων. Αλλά δεν είναι αυτός ο ρόλος των συλλόγων μας. Η λειτουργία των σχολείων είναι υποχρέωση του κράτους. Τι κοινωνία είμαστε αν δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε τα σχολεία μας; Γι’ αυτό εξηγούμε ότι δεν ζητήσαμε και δεν ζητάμε από κανέναν ελεημοσύνη. Απαιτούμε από το κράτος να διασφαλίζει τα δικαιώματα και τη μόρφωση των παιδιών μας και όλων των παιδιών» Μπορει να θέλουμε παραπανω ψεκασμα οπως λες αλλα τουλαχιστον υπερεχουμε σε αξιοπρεπεια εδω πανω. Ευχαριστουμε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ειναι οι αξίες κυριε ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΕ

      Διαγραφή
  11. Παίζεις άσχημο παιχνίδι για την δημιουργία εντυπώσεων. Δεν είπαν μόνο αυτό. Υπήρχε και μια επιπλέον παράγραφος στις δηλώσεις που εκεί ήταν και η ουσία:

    «Πετρέλαιο θα μπορούσαμε να αγοράσουμε και μόνοι μας, με χρήματα των γονέων. Αλλά δεν είναι αυτός ο ρόλος των συλλόγων μας. Η λειτουργία των σχολείων είναι υποχρέωση του κράτους. Τι κοινωνία είμαστε αν δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε τα σχολεία μας; Γι’ αυτό εξηγούμε ότι δεν ζητήσαμε και δεν ζητάμε από κανέναν ελεημοσύνη. Απαιτούμε από το κράτος να διασφαλίζει τα δικαιώματα και τη μόρφωση των παιδιών μας και όλων των παιδιών»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απολυτο δικιο, και προσυπογραφω αυτο που λες.

      Το κρατος ομως δεν μπορει να προμηθευτει πετρελαιο. Αρα η ευθυνη ειναι στα χερια τους (γιατι ενω μπορουν οπως λενε να βρουν πετρελαιο, δεν το κανουν αλλα περιμενουν το κρατος, που οπως ειπα δεν εχει να αγορασει).

      Διαγραφή
  12. δεν τα ξερετε καλα... ο σορος ζηταγε απο καθε οικογενεια τις παρθενες να τις κανει θυσια στο βωμο του χρηματος...χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είδες όμως το Ελληνικό "ΦΙΛΟΤΙΜΟ"? Δεν θέλουν την προσφορά του Σόρος γιατί μετά θα αισθάνονται υποχρεωμένοι απέναντί του, όπως και σ όσους άλλους προσπάθησαν να τους βοηθήσουν....
    Στράρος Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νάουσα, η πόλη των ανέργων, περίπου 60% ανεργία στην περιοχή. Αλλά κάθε άνοιξη και καλοκαίρι οι αγρότες της Ημαθίας ζητούν για πρόσληψη 6000 εργάτες αλλά δεν πάει κανένας να δουλέψει στα χωράφια και φέρνουν (επίσημα) ξένους εργάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την παράγραφο απο την κακοδιοίκηση του δημου και της διαχείρισης των δημοτικών εσόδων για αγορά πετρελαίου γιατι δεν την βάζετε..Πως συμβαίνει να εχουν τέτοιο πρόβλημα εκει ,κατι που δεν συμβαίνει παντού στην υπόλοιπο Ελλάδα? Που πήγαν τα χρήματα που προορίζονταν για τη θέρμανση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάτι ανάλογο συνέβη σε σχολείο της Καισαριανής•τον Σεπτέμβριο δεν υπήρχαν υπολογιστές για το μάθημα της Πληροφορικής.Στη Συνέλευση των Γονέων και Κηδεμόνων (26 παρόντες,266 εγγεγραμμένα παιδιά)υπήρξε πρόταση να σταλούν προσκλήσεις για βοήθεια (δηλ. μεταχειρισμένοι υπολογιστές) σε Τράπεζες,Εταιρείες,Πανεπιστήμια.Μαντέψτε την αντίδραση της παρέας που διοικεί τον Σύλλογο:ΟΧΙ,και μάλιστα η πρότασή τους ήταν να υπάρξει κατάληψη στο Δήμο.
    Μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι δεν τους ενδιέφερε το πρόβλημα έλλειψης υπολογιστών,παρά μόνο η κατάληψη και η διαμαρτυρία στον Δήμο για τα προβλήματα της Παιδείας

    ΔΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το θέμα στο σχολείο της κόρης μου το έλυσε άμεσα ο Σύλλογος Γονέων. Όταν κάποια στιγμή δεν μπορούσε να πληρώσει ο Δήμος τα πλήρωσε αυτός.
    Με λεφτά από τις συνδρομές των γονέων και τις εκδηλώσεις. Το θέμα μετά από κάποιους μήνες λύθηκε και από τότε δεν ξαναείχαμε πρόβλημα.
    Αλλά και να ξαναέχουμε θα το ξαναλύσουμε.

    Ούτε θέμα το κάναμε, ούτε βγήκαμε να διαμαρτυρηθούμε. Μάλλον είμαστε ραγιάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tώρα άραγε, γιατί ν΄ αναρρωτιώμαστε αν έχει γωνίες ο κύκλος; Η διεθνής πρακτική είναι να σκεπάζονται ιο μεγαλύτερες απάτες με το μανδύα της φιλανθρωπίας. Το ΙΚΕΑ, αφού βάλει εκατοντάδες παιδάκια να κατασκευάσουν τα αντικείμενα που εμπορεύεται, δίνει στο τέλοςο του χρόνου ένα ποσό (μικρό ποσοστό των κερδών) μέσα σε ένα ωραίο ασημόχαρτο "για την καταπολέμηση της παιδικής εκμετάλλευσης", και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
    Το Ίδρυμα Soros πόσο διαφέρει, δηλαδή; Καλά κάναν οι γονείς, τα χρήματα αυτά προέρχονταί όχι από υστέρημα κάποιου ανθρώπου, αλλά από προκληθέν υστέρημα λαών ολόκληρων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή