Μήπως έφερε ο Καραμανλής το Δ.Ν.Τ στην Ελλάδα ήδη από το 2004;

6.2.14


Ένας από τους βασικούς μύθους της ελληνικής κρίσης είναι αυτός που θέλει τη χώρα δήθεν να έχει προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και μάλιστα μέσα από παρασκηνιακές διαπραγματεύσεις του Γιώργου Παπανδρέου πολύ πριν το πρώτο Μνημόνιο.

Το πρώτο σκέλος του μύθου διαψεύδεται αυτονόητα από την πραγματικότητα. Η Ελλάδα ουδέποτε προσέφυγε απευθείας στο Δ.Ν.Τ αλλά στο κοινό μηχανισμό στήριξης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Δ.Ν.Τ.

Το δεύτερο σκέλος του μύθου χρειάζεται λίγη περισσότερη προσπάθεια να διαψευστεί καθώς εκεί πρέπει κανείς να τα βάλει με νομπελίστες οικονομολόγους όπως ο Λάκης Λαζόπουλος. Τον μύθο υποτίθεται ότι θεμελιώνει αυτό εδώ το video η επίκληση του οποίου πρόσφατα προκάλεσε γέλια στο ακροατήριο του LSE.

Ποια είναι η πραγματικότητα; Ο Γιώργος Παπανδρέου είχε ζητήσει την τεχνική και όχι την οικονομική βοήθεια του Δ.Ν.Τ, όπως κάνουν δεκάδες κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι «έφερε το Δ.Ν.Τ στην Ελλάδα», γιατί αν είναι έτσι τότε τον έχει προλάβει νωρίτερα κάποιος άλλος κύριος, ο γνωστός και ως Καταλληλότερος.

Ας θυμηθούμε μαζί κάποια δημοσιεύματα:

19 Σεπτεμβρίου 2004Φορολογικές αλλαγές με την «εγγύηση» του ΔΝΤ προωθεί το οικονομικό επιτελείο. Oκτώ μέτρα, τα οποία μεταβάλλουν τα δεδομένα στην αναπτυξιακή και φορολογική πολιτική ανακοινώνει τον Oκτώβριο η κυβέρνηση με τη σύμφωνη γνώμη του ΔΝΤ.

4 Μαϊου 2005Με την καθοδήγηση του ΔΝΤ ο έλεγχος των δημόσιων δαπανών. Εμπειρογνώμονες του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου θα βρίσκονται στην Ελλάδα από την Πέμπτη έως τις 18 Μαΐου, προκειμένου να προσφέρουν τεχνική βοήθεια για τη διαχείριση των δημόσιων δαπανών, μετά από πρόσκληση του υπουργού Οικονομίας Γ.Αλογοσκούφη.


8 Ιουλίου 2005Tην Τετάρτη το πόρισμα του ΔΝΤ για την πάταξη της φοροδιαφυγής και την τόνωση των εσόδων. (...) Αξίζει να σημειωθεί πως το κλιμάκιο του ΔΝΤ που βρίσκεται στην Ελλάδα, έπειτα από πρόσκληση του υπουργού Οικονομίας, θα υποβάλει το πόρισμά του έως την Τετάρτη 13 Ιουλίου στην ηγεσία του υπουργείου.


13 Ιουλίου 2005- Διαρθρωτικές αδυναμίες στο σύστημα κατάρτισης του κρατικού προϋπολογισμού και στην οργάνωση των φορολογικών μηχανισμών, διαπίστωσε το κλιμάκιο εμπειρογνωμόνων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), το οποίο βρίσκεται περισσότερο από δέκα ημέρες στην Αθήνα.

Αν λοιπόν κάποιοι βαφτίζουν «προσφυγή στο ΔΝΤ» και «προδοσία» το αίτημα για τεχνική βοήθεια από το Δ.Ν.Τ, γιατί ξεχνούν στην τάχα τόσο αξιόπιστη αφήγηση τους και τον Καραμανλή; Γιατί προτιμούν να τα βάζουν μόνο με τον Παπανδρέου;

Γιατί τόσο ψέματα όταν οι αριθμοί είναι αμείλικτοι; Ο οικονομικός αναλφαβητισμός είναι μια πρώτη εξήγηση αλλά μάλλον δεν αρκεί. Πολλοί κερδίζουν από αυτή τη συσκότιση. Άλλοι κερδίζουν ψήφους κι άλλοι γλιτώνουν τη λαϊκή κατακραυγή για τα εγκλήματα τους που οδήγησαν τη χώρα στο γκρεμό.

42 σχόλια:

  1. Φοβάμαι ότι στην προσπάθεια σας να αποσείσετε το ομολογημένο πια έγκλημα της εμπλοκής του ΔΝΤ στα πράγματα της Ευρώπης δεν έχετε καταλάβει το θεσμικό ρόλο που έχει πια το ΔΝΤ και που διαφοροποιείται από οτιδήποτε άλλο όπως άλλιώς λέγεται-συμβουλευτικό π.χ. Ο Καραμανλής είναι σκληροπυρηνικά ευρωπαϊστής και δεν θα έδινε ποτέ ευκαιρία σε μια δυνητικά αντίπαλη στην Ευρώπη δύναμη να παρέμβει με θεσμική δύναμη όπως το κάνει τώρα μέσα από το νομιμοποιητικό ρόλο του δανειστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6.40 'Έλα Αντώναρε σε καταλάβαμε. Άσε τις πλακίτσες και αποκαλύψου!

      Διαγραφή
    2. πες μας τι πινεις μεγαλε...

      Διαγραφή
    3. 6:40
      Παπαγαλίζεις αριστερίστικες ανοησίες για το δήθεν κακό ΔΝΤ, που όμως η πραγματικότητα έχει διαψεύσει με τον πιο,κατηγορηματικό τρόπο. Το ΔΝΤ μας δάνεισε εξαρχής με επιτόκια μικρότερα από την ΕΚΤ και σήμερα επιμένει να στηρίζει με σθένος το ελληνικό αίτημα για κούρεμα του χρέους.
      Τα άλλα που γράφεις για τον "ευρωπαϊστή" Καραμανλή δε νομίζω ότι αξίζουν καν κάποιο σχόλιο αφού εμπίπτουν στη κατηγορία των θεωριών των ψεκασμένων.

      Διαγραφή
    4. Πόσο αμετανόητος μπορεί να είσαι???

      Διαγραφή
    5. Τι διαβαζω Θεε μου... ο σουβλακοφαγος ευρωπαιστης...!!!! και σκληροπυρηνικα κιολας!!!

      Διαγραφή
    6. Σκληροπυρηνικά ευρωπαϊστής ποιος ? Ο Καραμανλής που μέχρι τώρα προσπαθούσε να μας πουλήσει το παραμύθι της Ρωσίας και του Πούτιν (άλλος ευρωπαϊστής αυτός...) και το πόσο του στοίχισε... Γελάσαμε

      Διαγραφή
    7. @6:40

      Δεν το έπιασες το νόημα της ανάρτησης. Αν όποιος μιλάει με το ΔΝΤ ευθύνεται που το ΔΝΤ είναι στην Ελλάδα γιατί κοιτάμε μόνο τον Παπανδρέου και όχι τον Καραμανλή που επίσης μιλούσε με το ΔΝΤ; Απόλυτα εύλογο το ερώτημα. Προφανώς εσύ πιστεύεις σε κάποιο συνωμοσιολογικό σενάριο με CIA και άλλα τέτοια ψεκασμένα οπότε δεν πάει το μυαλό σου στο προφανές: Η συζήτηση του Παπανδρέου με τον Στρος Καν δεν έχει καμία σχέση με την συμμετοχή του ΔΝΤ στην τρόικα. Το ΔΝΤ είναι ο μεγαλύτερος δανειστής έκτακτης ανάγκης στον κόσμο και ο πλέον έμπειρος παγκόσμιος οργανισμός στην εκπόνηση και επίβλεψη σταθεροποιητικών προγραμμάτων. Όλες οι κυβερνήσεις το συμβουλεύονται, και όχι μόνο όταν έχουν πρόβλημα αλλά σίγουρα όταν η κρίση χτυπήσει την πόρτα τους.

      Σχετικά με την τρόικα, δεν αποφάσισε ο Παπανδρέου τη σύνθεση ούτε είχε κάποιον τρόπο να κατευθύνει την απόφαση. Σ' αυτές τις περιπτώσεις κουμάντο κάνει αυτός που βάζει τα λεφτά.

      Διαγραφή
    8. Ρωτά ο Πάνος τον 6.40 ''πες μας τι πινεις μεγαλε...'' Τι νά πίνει ρε Πάνο ο Αντώναρος?? Πινει στό ονομα του Καραμανλη.

      Διαγραφή
  2. Πως το έλεγε ο Αλογοσκούφης στο βιβλίο του? Τι του έλεγε το παιδοβούβαλο κάθε φορά που ο Αλογοσκούφης του έλεγε πιάσαμε πάτο? Ρε Γιώργο άσ'το γι'αργότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Τον θεσμικό ρόλο του ΔΝΤ στην Ευρώπη τον απαίτησε η Γερμανία.Αλλιώς δεν συναινούσε στη δημιουργία ευρωπαϊκού μηχανισμού στήριξης και η χρεοκοπημένη Ελλάδα θα υποχρεωνόταν να πάει ΜΟΝΟ στο ΔΝΤ.
    Αν ΑΥΤΟ ήθελαν εκείνοι που κράζουν τώρα τελευταία στα ΜΜΕ,να πάμε μόνο στο ΔΝΤ,λυπούμεθα αλλά η Ελλάς είναι ευρωπαϊκή χώρα.
    Οι ψεκασμένες θεωρίες κατέρρευσαν.Όλοι στην Ευρώπη σάς λένε τί έχει συμβεί,κι εσείς κολλημένοι στον ίδιο επαρχιώτικο και ψεκασμένο αντι-Παπανδρεϊκό χαβά του ΔΟΛ και του Ιγνατίου.Έχετε μείνει μόνοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ ξέρω ότι ο Κωστάκης τουλάχιστον πριν την κάνει μιλούσε για πάγωμα μισθών και συντάξεων. Ο φίλος σου έλεγε αυτά δεν γίνονται, θα χειροτερέψει η κρίση. ΚΑΙ η ολιγορία του ΓΑΠ και του ΠΑΣΟΚ έφερε τη χρεοκοπία. Όποιος δεν το βλέπει αυτό είναι απλά οπαδός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 8.00, Ποιό οπαδός από σένα πεθαίνεις.

      Διαγραφή
    2. @8:00
      Καλό το παραμύθι αλλά πάλιωσε. Η Κομισιόν προειδοποιούσε από το 2005 ότι η Ελλάδα πάει για χρεοκοπία.
      Ο Κωστάκης είχε ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ στη διάθεση του να το κάνει και δεν το έκανε. Αντίθετα η κυβέρνηση του το μόνο που έκανε ήταν να παράγει σκάνδαλα και να στουμπώνει το δημόσιο με χιλιάδες υπαλλήλους.

      Διαγραφή
    3. πόσο κοντά βλέπεις!
      Ο Κωστάκης μιλούσε για πάγωμα μισθών για ιδίων όφελος.
      1ο Είναι ο πρώτος υποψήφιος Έλληνας πρωθυπουργός που πριν τις εκλογές μιλούσε για μείωση παροχών ΓΙΑΤΙ πολύ απλά ΔΕΝ ήθελε να βγεί.
      2ο ήταν αυτός που λίγο καιρό πριν απαντούσε "άστο για αργότερα Γιώργο" ελπίζωντας να μην βγει.
      3ο ξανάκανε εκλογές σε ένα χρόνο γιατί ω! του θαύματος ξαναβγείκε το 2008 και κινδύνευε να διαχειριστεί την πτώχευση που ο ίδιος δημιούργησε στην χώρα με την γιαλαντζί επανίδρυση(κατάρρευση) του κράτους.
      4ο Αν η μοίρα του επιφύλασσε να ξαναβγεί το 2009 τότε θα είχε όλες τις δικαιολογίες ότι ''εγώ σας τα έλεγα προεκλογικά ότι θα σας αλλάξω τα φώτα''
      Συμπληρώνοντας θα ήθελα να πας να ελέγξεις τους 3 τελευταίους μήνες του 2009 τι μέτρα και αλλαγές έγιναν από τον Παπανδρέου, πριν μιλήσεις για μέτρα που θα έπαιρνε ο Κωστάκης των stage και του Φιλιππίδη κλπ.
      Τέλος θα πρέπει να ψάξεις τελικά τι σε πειράζει περισσότερο: α) το λεφτά υπάρχουν που προφανώς δεν διάβασες ποτέ όλη την δήλωση του ΓΑΠ ή β) το ότι λεφτά δεν άφησε ο Ραφηνάτος και μάλιστα άφησε ένα μη βιώσιμο χρέος , ένα ανεξέλεγκτο έλλειμα, και μιά διαλυμένη και διεφθαρμένη δημόσια διοίκηση.

      Διαγραφή
    4. @8.00

      Μια πολιτική 6 χρόνων Καραμανλή οκ, μια χαρά, οι λίγοι μήνες ΓΑΠ (δήθεν ολιγωρία) έφεραν την καταστροφή...???????

      Πονάει το μυαλό μας μεγάλε!!!

      Διαγραφή
  5. 1. Είναι μέσα του 2008. Ο υφυπουργός οικονομικών, αρμόδιος για τα οικονομικά της χώρας προσπαθεί να επισκεφθεί τον πρωθυπουργό, αλλά μάταια. Η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο, και οι δείκτες τρελαίνονται. Ανήσυχοι και ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ , Αλογοσκούφης και Δούκας, και βλέποντας στο βάθος τη φιγούρα του εισαγγελέα να πλησιάζει, στέλνουν στον πρωθυπουργό τέσσερες(4) επιστολές επισήμως, ώστε να τις έχουν για το μέλλον, όπου με λεπτομέρειες περιγράφουν την ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ κατάσταση της οικονομίας. ‘’Κύριε πρωθυπουργέ ΠΤΩΧΕΥΟΥΜΕ !’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 2.Κι όμως, ο ευτραφής αλλά αργόστροφος πρωθυπουργεύων απαντά: ‘’αφήστε τα για αργότερα!!!
    Οι υπουργοί κοιτάζονται μεταξύ τους τρομοκρατημένοι. Δεν ξέρουν τι να κάνουν. Η χώρα βουλιάζει και ο πρωθυπουργός ‘’απουσιάζει’’ ! Η χώρα βουλιάζει και ο Σαμαράς ‘’δηλώνει ότι δεν…άκουσε’’ ! Δεν μπορώ τα εσωτερικά μέτωπα, πάω για αρχηγός λέει στους δικούς του.
    Η απάντηση, αυτή τουλάχιστον που κυκλοφορεί, είναι ‘’τρελή’’. Μη με ανακατεύετε εμένα, εγώ κοιτώ το ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ !!! Και προς επίρρωση της προσωπικότητας του ανδρός, προβαίνει σε 250 παράνομους διορισμούς στο υπουργείο Πολιτισμού.

    Ο Παυλόπουλος, ο Στυλιανίδης και κάθε τυχάρπαστος πολιτικάντης υπουργεύων και μη , διορίζει αφειδώς ‘’ψήφους’’ και ο ράθυμος ‘’εκτελεστής’’ των αμνών υπογράφει χωρίς δισταγμό, χωρίς περίσκεψη, χωρίς φιλότιμο και χωρίς εθνική συνείδηση γι το που θα βρούμε λεφτά να τους πληρώσουμε, για το που πάει η χώρα ?.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 3.Πτωχεύαμε, ΤΟ ΞΕΡΑΝΕ!! και αδιαφορούσαν σαν να περίμεναν(ήθελαν?) τη χρεοκοπία???
    Είναι να τρελαίνεται κανείς διαβάζοντας και ζώντας τα γεγονότα εκείνης της εποχής. Ο Πρωθυπουργός αδιαφορεί στην χρεοκοπία που έρχεται, ο Σαμαράς ‘’κάνει’’ πως δεν άκουσε και όλοι τους σχεδόν οι ομοϊδεάτες, ‘’βγάζουν’’ τα μαύρα βρώμικα λεφτά τους στο εξωτερικό και κανείς από την κυβέρνηση δεν λέει μια κουβέντα στο λαό.
    Τι περιμένουν όλοι?
    Να γίνουν εκλογές, να κερδίσει ο Παπανδρέου, να του χρεώσουνε τη χρεοκοπία της χώρας και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να διπλασιάσουν αυτοί τα ΜΑΥΡΑ ΄Η ΚΑΙ ΑΣΠΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ???
    Δηλαδή όλοι αυτοί που φώναζαν εναντίον του Παπανδρέου, που ‘’οργίζονταν’’ που ‘’έκλαιγαν’’ το έκαναν από στενοχώρια επειδή δεν πτωχεύσαμε?

    ΔΙΠΛΟ το βρώμικο παιχνίδι:
    1. Είτε πτωχεύουμε και ‘’θησαυρίζουμε’’ , είτε τα ‘’ρίχνουμε’’ όλα στον Παπανδρέου και τον ρίχνουμε.

    2. Και αφού δεν πτωχεύσαμε, έριξαν τον Παπανδρέου, ήλθαν πάλι στην εξουσία και εξακολουθούν ούτε να πληρώνουν, ούτε να τιμωρούνται για όσες παρανομίες έκαναν, ούτε να φέρνουν τα λεφτά τους πάλι και να εξηγούν που τα βρήκαν.

    N Bράχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπατεώνα.Τα πόθεν έσχες υπάρχουν.Υπάρχει το πόθεν έσχες του Καραμανλή.800.000 ευρώ σε ομόλογα ελληνικου Δημοσίου.Ουτε εβγαλε τιποτα ουτε πουλησε.Τα άφησε εκει μέχρι που τα κουρεψε ο Παπαδήμος.
      Απατεωνα. Το Μαρτιο 2009 εγινε συσκεψη υπο τον προεδρο της Δημοκρατιας και ο Καραμανλης ζητησε στηριξη για μετρα.Ο Παπανδρεου αρνηθηκε και ζητησε εκλογες.Για να αναλαβει μονος του.
      Αοπατεωνα. Ο Παπανδρεου δηλωσε ότι δεν θα ψηφισει ουτε τον Παπουλια ,οικογενειακο φιλο από την εποχη του σπιτιου της Εκαλης για προεδρο προκειμενου να γινουν εκλογες.Δεν υπαρχει κριση,εκλογες ελεγε συνεχεια.Και εγιναν εκλογες όπως ζητουσε και τις κερδισε.Τελος οι δικαιολογιες.Ο παπανδρεισμος που ταλαιπωρουσε αυτή τη χωρα δεκαετιες πεθανε απατεωνες.Λαμογια του πιστευομεν εις την λαοκρατιαν,ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ιδιο συνδικατο και λεφτα υπαρχουν η τριτη ηταν η φαρμακερη.

      Διαγραφή
    2. Μούχλα σκέτη εισαι 1.36, ποιος απετεώνες απο εσας κανεις.

      Διαγραφή
    3. 7 Φεβρουαρίου 2014 - 1:36 π.μ.
      Βολεύεις την αλήθεια όπως σου αρέσει.
      1ο το προσωπικό δράμα του Καραμανλή με τα ομόλογα δεν ενδιαφέρει κανένα. Ας μήν τα ξεφτίλιζε για να μην τα κουρέψει κανένας.
      2ο Αφού μετά την διακυβέρνηση της απόλυτης κατάρρευσης- καταστροφής ζητάει βοήθεια για να πάρει μέτρα. Δηλαδή εκ του πονηρού ενώ ο ίδιος τα έκανε σ@@@α έλα και εσύ αντιπολίτευση να χρεωθείς τα μέτρα που χρειάζονται και φυσικά μετά τα ασφυκτικά μέτρα να ξέρετε ότι εγώ δεν τα ήθελα αλλά μου τα επέβαλε ο εταίρος μου. Αλήθεια σε αυτή την περίπτωση με τα stage τι θα γινόταν; Θα απέλυε τους δικούς του ;
      3ο φυσικά και ζητούσε εκλογές γιατί αλλιώς με τον διαπλεκόμενο ραφηνάτο θα είχαμε ήδη πτωχεύσει και θα είχαμε γυρίσει στη δραχμή. Ευτυχώς που ζητούσε εκλογές.
      4ο Τελικά απ΄ όλα που γράφεις σε ένα έχεις δίκαιο καλά να πάθει ο Παπανδρέου αφού θέλησε να αναλάβει όλη την ευθύνη που ΔΕΝ τον αναλογεί. Προσωπικά εγώ τον ευχαριστώ.
      Υ.Γ. Άνοιξε και κανένα λεξικό για να μάθεις την έννοια του Απατεώνα. Σε λίγα χρόνια δίπλα της θα γράφει το όνομα Καραμανλής

      Διαγραφή
    4. 1.36 Καλά! Εσύ επί Ραφηνάτου θα έτρωγες πάρα πολύ καλά. Με χρυσά κουταλοπήρουνα.

      Διαγραφή
    5. Eνδιαφέρει το Ν.Βράχο από πάνω που γράφει ότι δήθεν έβγαλε τα λεφτά έξω και περίμενε να έλθει ο Παπανδρέου για να χρεωκοπήσει και να τα διπλασιάσει.

      Διαγραφή
    6. 1.36 Δεκέμβριος Χριστούγεννα 2009 στο Καιμακτσαλάν μαζί με την οικογένεια και ένα φιλικό ζευγάρι (ψηφίζει) ΝΔ. Ξαφνικά συναντάμε τον πρώην Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ.Μ Κεφαλογιάννη. Τον χαιρετά ο φίλος μου σαν ομοϊδεάτες και τον ρωτά: Τι θα κάνουμε τώρα? Απάντηση Κεφαλογιάννη : Αυτοί θα πέσουν δεν θα αντέξουν γιατί η οικονομία είναι πολύ χάλια και έτριβε τα χέρια του! Δεν ξέρω αν τα έτριβε από χαρά η κρύωνε. Αυτοί είναι οι κύριοι που μας κυβερνούσαν!. Χαιρόταν επειδή η χώρα ήταν σε άσχημη οικονομική κατάσταση και δεν θα τα κατάφερνε το ΠΑΣΟΚ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Άρα Παραπολιτικέ είσαι καραμανλικός και δεν το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑ ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΝ ΤΡΑΓΚΑ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΙΛΑΓΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ ΠΑΜΕ ΠΡΟΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ό,τι και να κάνει ο καημένος ο Παπανδρέου η Ιστορία θα τον κρίνει όχι για όσα λέει εκ των υστέρων αλλά για τα έργα και τις ημέρες του όταν αναμετρήθηκε μαζί της και βγήκε ελλιποβαρής. Ας βάλει όσους θέλουν να τού γράφουν ό,τι θέλει. Η διετία του είναι εκεί όπως εκεί είναι και όλο το προηγούμενο διάστημα όπου διαμόρφωσε τις συνθήκες της διετίας του. Αν όντως τάχε καλά καμωμένα θα ζούσε στην Ελλάδα και θα διεκδικούσε το πολιτικό του δίκιο με τη μαχητικότητα του ανθρώπου που τόχει. Τη δικαιωματική μαχητικότητα. Και για όσους κλαίουν και οδύρονται για το σπουδαίο κελεπούρι που άδικα χάθηκε απ'τον πολιτικό ορίζοντα: είδατε κανέναν ευρωπαίο ηγέτη να τον θρηνήσει; κανέναν μήπως να τον αναζητήσει; Κανέναν να τού περισσέψει μισή καλή κουβέντα μετά την καθαίρεση του; Υπάρχει μισός ευρωπαίος πολιτικός που μετά την καθαίρεση του ΓΑΠ να εκφράστηκε με κάποιο αίσθημα συμπάθειας, παρόλο ότι ο ΓΑΠ και θεσμική ιδιότητα έχει-είναι Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς-και όλο ανάμεσα στα πόδια της διεθνούς εξουσίας τριγυρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως θα τα γράψει η ιστορία(αν και δεν την εμπιστεύομαι ιδιαίτερα). Ως συνήθως οποιοσδήποτε έβαλε το κεφάλι του υπέρ της Ελλάδας δολοφονήθηκε, εξορίστηκε δικάστηκε, χλευάστηκε ονομάστηκε προδότης κλπ. Θεμιστοκλής, Κολοκοτρώνης, Πλαπούτας, Καποδίστριας,Βενιζέλος, Βελουχιώτης, Μπελογιάννης και χιλιάδες άλλοι χωρίς υπερβολή. Δυστυχώς αυτοί που τα έκαναν αυτά είχαν την δική σου επιπόλαια σκέψη. Επίσης αν ήδη έχεις ενημερωθεί ο Παπανδρέου ήδη καλείται από διεθνούς φήμης πανεπιστήμια και άλλα για να μεταδώσει τις γνώσεις, εμπειρίες και απόψεις του. Έχεις δει εσύ πολλούς Έλληνες πολιτικούς να έχουν στο εξωτερικό αυτή την αποδοχή των σκέψεών τους. Το ότι χειροτέρεψε η Ελλάδα από μισθούς και συντάξεις επί των ημερών του και μέχρι τώρα είναι γεγονός το οποίο όμως δυστυχώς ήταν ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ(γι αυτό λιποτάκτησε ο Καραμανλής). Ευτυχώς που ανάλαβε ο Παπανδρέου γιατί αλλιώς η κατρακύλα θα ήταν ελεύθερη πτώση.
      Υ.Γ. Συμπαθεί κανείς την Μέρκελ εκτός Γερμανίας; Απάντηση: Κανείς! Η συμπάθεια δεν είναι κριτήριο του σωστού πολιτικού. Άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεσαι τα γεγονότα. Προσπάθησε να εμβαθύνεις και ιδίως να φιλτράρεις τις ειδήσεις των κατευθυνόμενων ΜΜΕ αλλιώς θα ξαναέρθουν τέτοιες κρίσεις στο μέλλον με άλλους πολιτικούς και ίσως είναι τρισχειρότερες.

      Διαγραφή
    2. Ήμαρτον Δέσποινα και Παναγιά και Άγιε Χαραλάμπη! Δηλαδή θέλεις να πεις σαϊνι εσύ του Δεληβοριά ότι δεν είναι επιπόλαιο να ταυτίζεις το Θεμιστοκλή που τους έδιωξε τελικά τους Πέρσες, τον Κολοκοτρώνη που τους νίκησε τελικά τους Τούρκους, τον Καποδίστρια που, μην κληρονομώντας κανένα μπαμπά του έκανε διεθνή καριέρα και από το μηδέν έστησε κράτος-το Βενιζέλο που διπλασίασε την Ελλάδα-έκανε και μεταφράσεις αρχαίων σε ώρες σχόλης, ο ΓΑΠ ούτε μπιλιέτο δεν ήταν ποτέ σε θέση όχι να μεταφράσει αλλά ούτε να συντάξει-το Βελουχιώτη που ανέβηκε σε βουνά και σε ρουμάνια πολεμώντας με κακουχίες ισάξιες όσων τραβούσε ο ίδιος ο λαός του και το Μπελογιάννη που στα 30 τόσα του έπαφτε από τις σφαίρες του εκτελεστικού απασπάσματος του στρατηγού Πλαστήρα και όλο τον ελληνικό λαό, τότε και τώρα, που τράβηξε και τραβά τα πάνδεινα, δεν είναι λοιπόν επιπόλαιο να τους ταυτίζεις όλους αυτούς με εκείνο τον αμόρφωτο, αστοιχείωτο, ανώριμο, ανεύθυνο φλώρο που έφερε τα πάνω κάτω στην Ελλάδα σε καιρό ειρήνης και μας έφερε στο γκρεμό; Είπαμε νάστε οπαδοί κάποιου αλλά τέτοια τύφλα;

      Διαγραφή
    3. Ένα πράγμα μόνο με ενθαρρύνει για να σου απαντήσω: ότι είσαι θρήσκος και προφανώς κατ΄ εμέ θα έχεις κάποιες ηθικές αρχές. Προσωπικά εγώ δεν συγκρίνω μεταξύ τους ούτε αυτούς που προανέφερα. Ούτε ο Θεμιστοκλής ήταν ανώτερος του Καποδίστρια ούτε ο Βενιζέλος του Βελουχιώτη. Απλώς σου τους ανέφερα ως παράδειγμα διότι όταν ζούσε ο Βενιζέλος αφού του είχαν κάνει δύο απόπειρες δολοφονίας κάποιοι "ταγμένοι" (για να μην πω κάτι άλλο) εκείνη την εποχή τον εξόριζαν φωνάζοντάς τον προδότη, ακριβώς όπως και εσύ(εδώ είναι η σύγκριση). Για όλα τα επίθετα που ανέφερες για τον Παπανδρέου, μάλλον δεν διάβασες τι σου έγραψα για τις διαλέξεις και γενικά για το ενδιαφέρον των ξένων για τις ιδέες του.
      "αμόρφωτος, αστοιχείωτος" μάλλον δεν έχεις ενημερωθεί για τις σπουδές του.

      "ανώριμος" έχεις δίκιο για αυτή την χώρα θέλει διαφορετικού τύπου ωριμότητα από αυτή που καλλιέργησε

      "ανεύθυνος" και σε αυτό έχεις δίκιο εντελώς ανεύθυνα(για τον εαυτό του) ανέλαβε τις ευθύνες όλων των προηγούμενων αντί να αφήσει την χώρα στο έλεος της χρεοκοπίας, των αλλεπάλληλων εκλογών και των εσωτερικών αναταραχών. Δυστυχώς δεν ήξερε τι του επιφύλασσε η εσωτερική διαπλοκή.

      "φλώρος" ουδέν σχόλιο.

      Διαγραφή
    4. Αφού με περνάς και για θρήσκο, ε τότε παραδίνομαι στο πνεύμα σου!

      Διαγραφή
    5. 11.22 Σε βρίσκω πολύ ελλιποβαρή!

      Διαγραφή
    6. 10:54 μ.μ. φοβερή επιχειρηματολογία.
      Ελπίζω την άλλη φορά να πιστεύεις σε αυτά που γράφεις:
      "Ήμαρτον Δέσποινα και Παναγιά και Άγιε Χαραλάμπη!"

      Διαγραφή
    7. @8:53πμ Περιπτώσεις σαν κι εσάς μόνο επιθεωρησιακά μπορούν να αντιμετωπιστούν. Σιγά μην σας πάρουμε και στα σοβαρά!

      Διαγραφή
    8. Το κατάλαβα τελικά το ήθος σου. Όταν τελειώσει η κακή σου επιχειρηματολογία χλευάζεις και γελάς. Δυστυχώς αυτό το ήθος το δικό σου και αρκετών ομοίων σου το πληρώνει όλοι η Ελλάδα. Καιρός να πάρεις και λίγο σοβαρά τους Έλληνες.

      Διαγραφή

  11. Στον γκρεμό μάς έφεραν αυτοί που παρέδωσαν χρεοκοπημένη χώρα το 2009.
    Όχι αυτοί που παρέλαβαν χρεοκοπημένη χώρα το 2009.
    Είναι η διαφορά του εμπρηστή από τον πυροσβέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΝ Ο ΓΑΠ ΔΕΝ ΖΗΤΑΓΕ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΣΩ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗΣ ΠΑΠΑΟΥΛΙΑ,
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλτατε 1:36

      Σκατα μασάς
      σκατά πατάς,
      σκατα θα πας να χέσεις
      απ΄τα σκατά θα σηκωθείς ,
      και στα σκατά θα πέσεις...!!!

      Φιλικά

      Ν Βράχος .

      ΥΓ.
      Ποιος το είπε, σε ποιον και ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ?????

      Διαγραφή

    2. Απάντηση στον 7.30 μμ
      Αν ο ΓΑΠ δεν ζητούσε πρόωρες εκλογές μέσω επανεκλογής Παπούλια,δεν θα υπήρχε ΚΑΝΕΝΑΣ πυροσβέστης.Η χώρα θα πήγαινε σε επίσημη χρεοκοπία, δραχμή και υπαγωγή ΜΟΝΟ στο ΔΝΤ.
      ΕΥΤΥΧΩΣ που ο Παπανδρέου επέβαλε τις εκλογές,πήρε την κυβέρνηση και έσωσε τη χώρα.ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος Έλληνας πολιτικός δεν είχε το διεθνές κύρος και την προσωπικότητα να ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ των ευρωπαίων εταίρων ώστε να δημιουργηθεί εκ του μηδενός ευρωπαϊκός μηχανισμός στήριξης.

      Διαγραφή
  13. " Κα(η)μένη Πελοπόννησο-Ελλάδα! "

    ΑπάντησηΔιαγραφή