Ο καθείς με την Ελλάδα του λοιπόν;

22.2.14

Του Οδυσσέα Κορακίδη*

Τι σχέση έχει η Βενεζουέλα, η Ουκρανία, η Μέρκελ, το μνημόνιο, ο Βλαχοδήμαρχος, ο νυν και ο επόμενος; Εκ πρώτης όψεως καμία! Ή μάλλον όση το Ελληνικό ποδόσφαιρο με τη διαφάνεια!

Σε μια δεύτερη ανάγνωση όμως όλα τα παραπάνω έχουν ένα κοινό σημείο. Τον τρόπο που εμείς ως κοινωνία, ως πολιτικό σύστημα, ως ο καθένας μας ξεχωριστά αντιμετωπίζουμε τα πράγματα. Είναι ο γνωστός τρόπος των δυο μέτρων και των δυο σταθμών. Τουλάχιστον!

Οι διαδηλωτές στην Βενεζουέλα είναι "ακραίες ομάδες που απειλούν την Δημοκρατία" κατά το ΣΥΡΙΖΑ. Επιδιώκουν την αποσταθεροποίηση λέει η σημερινή Κυβέρνηση για τη σημερινή Αξιωματική Αντιπολίτευση.

Λιγότεροι "κακοί" για τη σημερινή Αξιωματική Αντιπολίτευση είναι οι Ουκρανοί διαδηλωτές, που όμως προτιμούν δερβέναγα τη Μέρκελ από τον Πούτιν!

Τη Μέρκελ των καταστροφικών μνημονίων που έλεγε ο Σαμαράς της αντιπολίτευσης, τα οποία θα σκίσει ο Τσίπρας όταν έρθει Κυβέρνηση, όπως τα έσκισε και ο Σαμαράς. Χωρίς όμως όπως συμπληρώνει ο Μηλιός να πάμε σε ακραία ρήξη με τους Ευρωπαίους και σε μονομερείς ενέργειες!

Απογοητευμένος, προδομένος και αηδιασμένος από το μνημόνιο δήλωνε σε άρθρο του στο Ριζοσπάστη ο αρχισυνδικαλιστής του ΥΠΕΚΑ που κατηγορείται για λαθρεμπόριο καυσίμων, πρώην Πασόκος νυν Κκεσυριζαίος! Προφανώς δεν αισθάνεται το ίδιο αηδιασμένος με το να κλέβει εκατομμύρια φόρων έχοντας την «ανετείλα» της θεσούλας του που πληρώνεται και από τα 2 εκ ανέργων.

Αγανακτισμένοι δηλώνουν και οι δικαστές με τους βλαχοδήμαρχους για το «πόθεν έσχες». και αρνούνται να βγάλουν στη δημοσιότητα τα εισοδήματά τους, παρά την από το 2012 σχετική νομοθεσία!

Αγανακτισμένοι είναι και οι αγρότες που ζητούν εν ολίγοις ένα κράτος που θα παίρνουν μόνο επιδοτήσεις και θα φορολογούνται μόνο αν έχουν υψηλά εισοδήματα αλλά… Δεν έχουν!

Αγανακτισμένοι και οι Βιομήχανοι για το υψηλό κόστος εργασίας αλλά και γιατί κανείς δεν έχει χρήματα να αγοράσει τα προϊόντα τους, που όμως ακριβαίνουν!

Αγανακτισμένοι και οι Βουλευτές που κάνουν το σκατό τους παξιμάδι με 6-7 χιλιαρικάκια το μήνα ενώ βρίσκουν λογικό ένας νέος άνθρωπος με σπουδές και προσόντα να θέλει να κάνει οικογένεια με μισθό 460 ευρώ το μήνα.

Λογικό είναι επίσης και για την Κυβέρνηση να τάζει αυξήσεις σε μισθούς της εκλογικής της πελατείας σε μια χώρα με 2 εκ άνεργους, συνταξιούχους και εργαζόμενους των 400 ευρώ.
Και πόσα ακόμη ε;

Μπορώ να γράφω για μέρες για την αντιφατική μας πατρίδα. Που μισεί το άλλο της μισό, νοιάζεται για την αποτυχία του περισσότερο απ’το κοινό της μέλλον. Είναι η Ελλάδα των δυο μέτρων και δύο σταθμών.

Εκεί πάνω κάνει κύκλους και γράφει τη νέα ιστορία μας. Εκεί που ο καθένας βλέπει τον εαυτούλη του και αυτόν στο σήμερα. Μόνο στο σήμερα. Όχι στο χθες, όχι στο αύριο.

Κι άντε και βγήκαμε στις αγορές και σκίσαμε και τις 10 εντολές (του Σαμαρά βεβαίως βεβαίως) και γίνεται Κυβέρνηση το ΚΚΕ-ΜΛ μόνο του χωρίς την ανάγκη του ΜΛ-ΚΚΕ, αυτό το εγώ πως το κάνουμε εμείς;

Πως τον αλλάζεις αυτόν τον τόπο, αυτούς τους ανθρώπους; Ο καθείς με την Ελλάδα του λοιπόν;

Οδυσσέας Κορακίδης είναι δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο Αλίμου και μέλος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ.

29 σχόλια:

  1. Μακριά από το να είμαι υπερασπιστής χρυσαύγουλων ή κυριακάτικων επιχειρήσεων δεν είμαι σίγουρος ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν δικαίωμα να αρνηθούν εμπορική διαφήμιση. Αλλά ακόμη και να έχουν από τη στιγμή που το διαφημιζόμενο προϊόν δεν είναι απαγορευμένο-τι πάει να πει συνδέεται;-γιατί να αρνηθεί; Και μάλιστα σε καιρούς που τα μίντια δοκιμάζονται οικτρά. Σε τελευταία ανάλυση ελεύθερη αγορά είμαστε. Αν νομίζετε ότι η Χρυσή Αυγή θα πάρει τα πάνω της επειδή διαφημίζεται ένα φιλικό της έντυπο στη τηλεόραση είστε μακριά νυχτωμένοι-ΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΕΡΑ γιατί αυτές στα μάτια του κοινού της-πραγματικού ή δυνητικού- την κάνουν ελκυστικότερη αφού οι ανόητες απαγορεύσεις την ηρωοποιούν. Τη Χρυσή Αυγή μόνο με καθαρά πολιτικά μέσα την καταργείς-κι αυτό εφόσον το επιτρέψουν και αυτοί που μπορεί να την υποκινούν-να μην ξεχνάμε και αυτή την καθόλου αμυδρά πιθανότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δύσκολοι καιροί αλλά και ο ΑΝΤ1 δεν ξεχνά τις ρίζες του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολίγων Καπνιστής22 Φεβρουαρίου 2014 - 5:08 μ.μ.

    Χωρίς να διαφωνώ στο ότι κάπνισμα είναι μια επιβλαβής συνήθεια, θέλω να εκφράσω την εξής απορία: υπάρχει κάποια επιστημονική έρευνα -όχι στατιστική- που να αποδεικνύει ότι το κάπνισμα βλάπτει πραγματικά την υγεία των ΄΄παθητικών΄΄ καπνιστών; Και επαναλαμβάνω, επιστημονικά τεκμηριωμένη έρευνα!
    Αν ναι, παρακαλώ να μου την προωθήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αποστασιά 1963, Βρώμικο '89, Αποστασία 2011.
    Αυτός είναι ο ΔΟΛ, ο Δούρειος Ίππος της Δημοκρατικής Παράταξης.
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανορθόγραφοι ακόμη και στις εφημερίδες τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ευχή και κατάρα

    "Ηταν ( ο ΓΑΠ ) που διαβουλεύτηκε . . . με Σαμαρά και Καρατζαφέρη " .



    ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ, γιατί
    έπρεπε να υπάρχει Κυβέρνηση ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ , γιά
    να μην πέσει η χώρα σε δεύτερο γκρεμό - ΤΡΕΧΑΝ ΠΑΛΙ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΑ - έστω και με τους δεξιούς και ακροδεξιούς "μνημονιακούς" της κωλοτούμπας" και με τις καλτσοδέτες της καρέκλας .

    Ξέχασα, το ΠΑΣΟΚ του ΒΒ με το 4 - 2 – 1 ΙΔΙΩΣ,

    κυριολεκτικά τους ξεπάτωσε μετά τους Φαήλους .

    @ Ανδρουλάκις

    * " . . . να συγκυβερνήσουν, χωρίς ( !?!?) να συντρέχει λόγος κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας . . ." .

    Στις ΦΡΙΚΤΕΣ εκείνες συνθήκες γιά την χώρα
    κάποια "νέα!", "ΔΟΛκαταξιωμένα!" τεχνοκρατικά προιόντα του
    κομματικού σωλήνα, έβλεπαν σίγουρη ( έλεος ! ) πλειοψηφία

    μετρώντας φαίνεται και τα τέσσερα πόδια από κάθε υπουργική καρέκλα

    που ονειρεύονταν που.

    Με το 4 - 2 - 1 τους βγήκε .

    Είναι που δεν τόκίζουν "το πολιτικό τους κεφάλαιο" .



    * " . . . Το ΠΑΣΟΚ είναι τραυματισμένο, αλλά υπάρχει . . ."

    ΟΧΙ αυτό το «ΠΑΣΟΚ» του ΒΒ και των "νέων" είναι
    ΛΕΡΩΜΕΝΟ από την ΜΠΑΜΠΕΣΙΑ γιά την καρέκλα
    έγινε στον αγωνιζόμενο Π/Θ και τους λίγους "κηπουρούς" .
    Οι καλτσοδέτες του ΒΒ οδηγούν το ΠΑΣΟΚ σε ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΞΑΝΑ.
    Δεν πρέπει να τους περάσει . . .


    Το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ είναι ΜΑΤΩΜΕΝΟ, γιατί
    ΠΑΛΑΙΨΕ με τους Μερκοζύ
    και ΕΣΩΣΕ την χώρα από την δραχμή .


    Ο ΛΑΟΣ (όχι μόνο του ΠΑΣΟΚ)
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ
    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
    Μ Π Α Μ Π Ε Σ Ι Α.

    ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ, ΑΛΛΟΙΩΣ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ
    και σαν ΠΑΣΟΚ,

    αλλά προπάντων ΣΑΝ ΧΩΡΑ .

    Θ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα Τάκη, νομίζεις, πως οι ΔΟΛιοι ζούν από την πώληση φύλλων
    ή μήπως από δάνεια, "δωρεές", "διαφημίσεις' πάνω και κάτω από το τραπέζι . Κάποτε τα έλεγε αυτά ο Στεφ. Τζουμάκας ( τώρα λείπει από τον αγώνα ενάντια στην λαμογιά, όντας ΚΑΙ "αντιμνημονιακός" ΚΑΙ αντιφιλελεύθερος ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ .
    Αλλωστε, φίλε Τάκη , αντ' αυτού
    ΤΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ,
    ΤΙ ΚΑΝΑΛΙ ΝΑ ΔΕΙΣ .

    Θ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ολίγων Καπνιστής22 Φεβρουαρίου 2014 - 9:14 μ.μ.

    Τι εννοείτε "επιστημονική έρευνα - όχι στατιστική"; Δεν υπάρχει τέτοια διάκριση. Πολύ μεγάλο μέρος της ιατρικής έρευνας είναι η ανίχνευση στατιστικά σημαντικών συσχετισμών μεταξύ περιβαλλοντικών παραγόντων και εμφάνισης ασθενειών. Αν με τον όρο "επιστημονική έρευνα" εννοείτε την ανίχνευση των βιολογικών μηχανισμών, η ιατρική επιστήμη έχει ανιχνεύσει τις καρκινογόνες ουσίες στον καπνό εδώ και δεκαετίες. Πριν αναζητήσετε δυσνόητες επιστημονικές δημοσιεύσεις μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην εγκυκλοπαίδεια. Αν έχετε την απαιτούμενη γνώση και την όρεξη μπορείτε να συνεχίσετε μόνος σας, ξεκινώντας από τους όρους που θα βρείτε στο κείμενο:


    http://en.wikipedia.org/wiki/Tobacco_and_health#Mechanism



    Αν θέλετε να παραμυθιάζεστε πως το παθητικό κάπνισμα δεν είναι βλαβερό είστε ελεύθερος αλλά μην ψάχνετε κάποια δήθεν επιστημονική αμφιβολία για αυτό που η ιατρική γνωρίζει με μεγάλη βεβαιότητα. Η στατιστική είναι το σημαντικότερο εργαλείο της ιατρικής έρευνας, η στατιστική συσχέτιση είναι απολύτως επιστημονική και απολύτως αξιόπιστη μέθοδος και η σχέση του καπνίσματος (ενεργητικού και παθητικού) με τον καρκίνο πολύ καλά τεκμηριωμένη, στατιστικά και βιολογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε όλα αυτά τα κατεβατά τόσα χρόνια τώρα, λίγη κριτική για τον Παπανδρέου δεν χώρεσε ποτέ ε; Μόνο ουρανομήκη υμνολόγια και δοξαστικά. Πώς να σε πάρει σοβαρά κάποιος εσένα και τους ομοίους σου; Ούτε ο Ιησούς Χριστός τόση αγιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριε μου.
    1 ον θέλω να πω, ότι στο παρελθόν, με έχεις μπανάρει τουλάχιστον δύο φορές.
    Προφανώς δεν σου άρεσαν τα σχόλια μου.
    Γιατί το είπα-έλεγα επωνύμως, και αν μου το ζητήσεις,μπορώ άνετα.
    Και αφού υποσχεθείς δημόσια, ότι δεν θα μπλοκάρεις,στο μέλλον σχόλια μου.
    Τότε θα αναφέρομαι επώνυμα, λαμβάνοντας και της πιθανές ευθύνες.
    2 ον Απαντώ ότι, έχω καταλάβει πάρα πολύ καλά, ότι ο Λάκης ο Λαζόπουλος, είναι ένας πολύ μεγάλος ηθοποιός.
    3 ον Το έχω εμπεδώσει, ότι, επιτελεί ένα θεάρεστο έργο.
    Φωνή βοώντος εν τι ερήμω, αυτό κάνει, αλλά τα πρόβατα, τίποτα.
    Μου προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι δεν το έχετε αντιληφθεί.
    Γιατί?, απλά είναι και σάτυρα, αλλά πολύ περισσότερο, ο κόσμος , ο σκεπτόμενος,
    Θέλει να ξεφύγει από τα απίστευτα, κυριολεκτικά, φαινόμενα.
    Σε πολιτικό επίπεδο, μιλάω,για την πρωτοφανή!!!.
    Μεγαλύτερη προδοσία!!!, που υπήρξε ποτέ σε αυτή τη χώρα,της πλειοψηφίας των ηλιθίων.
    Όπου ΣΧΕΔΌΝ,όλοι οι πολιτικοί μας,της βουλής, εννοώ.
    Έχουν μικρή, η πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή.
    Στο έγκλημα της εσχάτης προδοσίας.
    Κι όμως εσείς οι blogers!!!!!!.
    Δυστυχώς είστε ένοχοι, όχι όλοι.
    Αλλά αρκετοί από εσάς, βεβαίως.
    Δεν είστε ανόητοι, ούτε, ανενημέρωτοι !!!.
    Που σημαίνει, στα απλά Ελληνικά, είστε βαστάζοι των έσχατων προδοτών.
    Τώρα αν μου πεις εσύ κύριε μου, ότι δεν είσαι έμμισθος.
    Τότε θα πρέπει να υποθέσω, ότι, η είσαι-στε βλαξ, η συμμέτοχος, και συνένοχος-αρωγός της μεγάλης δυστυχίας των Ελλήνων πολιτών.
    Μην ξεχνάμε ότι, ήδη οι προδότες ευθύνονται, τουλάχιστον με 6000,δολοφονίες,αυτοκτονούντων Ελλήνων πολιτών!!!.
    Με γνώση και δόλο.
    Τέλος για τον κ Λάκη Λαζόπουλο, λέω, ότι φωνασκεί χωρίς κανένα σοβαρό λόγο.
    Γιατί?, απλά ο λαός είναι μάζα!!!!.
    Τόσο απλά, και ΔΕΝ αξίζει, να προσπαθείς να ξυπνήσεις, κάποιον που αιωνίως νυστάζει, η που δεν θέλει να ξυπνήσει.
    Ελπίζω ότι θα επιτρέψεις την δημοσίευσή του.
    Σημείωση.
    Θα κρατήσω αντίγραφο.
    Αυτά λέω, αυτά βλέπω, αυτά συμβαίνουν τώρα.
    Καληνύχτα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλε μου αν και δε διαβασα τι εγραψες,συμφωνω σε ολα,100% μαζι σου,γιατι απο καποιες λεξεις και θαυμαστικα που ειδα,μαλλον εχεις δικιο.

    Και να προσθεσω καποια πραγματα ακομα για το Λαζοπουλο,που δεν τα γνωριζει ο πολυς ο κοσμος.Αρχικα σαν ατομο,ειναι ο μονος πιο αριστοφανικος ηθοποιος που μας εχει απομεινει.Πολλοι λενε καθ'υπερβολη οτι,μαλλον,ειναι πιο αριστοφανικος κι απ'τον ιδιο τον Αριστοφανη,που αμα ζουσε σημερα θα'θελε,μαλλον,να τον χαρακτηριζουν "λαζοπουλικο".Απο αυτο και μονο ν'αντιληφθειτε τι εννοω.

    Επισης,επειδη τον κατηγορουν που εχει λεφτα,αυτο το πραγμα,μαλλον,δε σημαινει οτι δεν ειναι ταξικα αριστερος και κοινωνικα ευαισθητος.Τα λεφτα τα εχει επειδη ειναι εξυπνος κι οχι επειδη ειναι αριστερος.Διοτι πλουσιοι ανοητοι υπαρχουν αλλα φτωχοι εξυπνοι,μαλλον οχι.

    Γενικα εχει προσφερει πολλα στην ελληνικη κοινωνια.Διοτι αν δεν ηταν αλτρουιστης,μαλλον,θα μπορουσε να κανει καποια αλλη καλλιτεχνικη δουλεια και να βγαζει πολλα χρηματα σε τηλεοπτικο σταθμο,αλλα αυτος επιλεγει να κανει αυτο που κανει για να συμπαρασταθει σε ολους μας.

    Και τελος να μην ξεχναμε,το οτι τοσος κοσμος επιλεγει να τον παρακολουθησει στην τηλεοραση,αντι να κανει κατι αλλο ή να διαβασει ενα βιβλιο αυτο σημαινει οτι,μαλλον,εχει δικιο σ'αυτα που λεει κι αυτο ειναι αρκετο.

    Αυτα απο μενα.Και παλι μπραβο για το κειμενο σου,κι αν βρω χρονο θα διαβασω οσα εγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευστοχη η παρομοιαση με το Δουρειο Ιππο,αλλα οπως αντιλαμβανομαστε προυποθετει να αντιμετωπιζοταν ο ΔΟΛ εξ'αρχης απο τη Δημοκρατικη Παραταξη ως κατι το πολυ σημαντικο(κι ενιοτε πολυ χρησιμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι να κανουμε,εχει βαρεθει κι ο κοσμος το pretty bra...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκο ,εξ ίσου τραγική ήταν και για τη ΝΔ ,η συμμετοχή στη συγκυβέρνηση .
    Ο Σαμαράς έπρεπε να ζητήσει εκλογές που θα κέρδιζε χωρίς αμφιβολία .
    Με τη συγκυβέρνηση γιγαντώθηκε η χ.α και εμφανίστηκαν οι ψεκασμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ολίγων Καπνιστής23 Φεβρουαρίου 2014 - 12:18 μ.μ.

    Την απάντηση του ΣΔ την λαμβάνω ως χιούμορ.

    Όσον αφορά την ανάλυση του επόμενου σχολιαστή μπορώ να απαντήσω τα εξής. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι η ιατρική επιστήμη έχει ανιχνεύσει τις καρκινογόνες ουσίες στον καπνό εδώ και δεκαετίες. Εκείνο που ρώτησα είναι αν αποδεικνύεται ότι αυτές, αποδεδειγμένα, είναι ζημιογόνες για έναν παθητικό καπνιστή.
    Όταν ζητάω μια επιστημονική έρευνα και όχι στατιστική εννοώ μια έρευνα με στοιχεία επιστημονικά - ιατρικά στην οποία φυσικά και θα περιέχονται και στατιστικά δεδομένα, αλλά μετά από μια σοβαρή διαδικασία και όχι βγάζοντας συμπεράσματα μετά από ερωτήσεις του τύπου: «πόσα τσιγάρα κάπνισε μπροστά σας ο θείος σας ο Πέτρος πριν 22 χρόνια;». Έχει αποδειχθεί, λοιπόν, (όπως φαίνεται και στην ανάλυση που παραθέτω παρακάτω) ότι αρκετές περιπτώσεις επιχειρημάτων κατά του παθητικού καπνίσματος δεν έχουν καταφέρει να αποδειχθούν, ενώ αντίθετα από την άλλη κάποια από αυτά μοιάζουν να καταρρέουν. Για του λόγου το αληθές, ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω.

    http://inhealthanddisease.blogspot.gr/2014/01/4.html

    http://inhealthanddisease.blogspot.gr/2014/02/5.html

    Ακόμη όμως και αν αμφισβητείται η συγκεκριμένη άποψη ή θέση, εγώ απλά ζήτησα μια έρευνα που να τεκμηριώνει την βλαπτικότητα του παθητικού καπνίσματος. Δεν την αμφισβήτησα. Το αν έχω την απαιτούμενη γνώση και όρεξη ή αν προτιμώ να παραμυθιάζομαι, μάλλον το ξέρω καλύτερα από τον κάθε έναν που σχολιάζει την απλή ερώτησή μου. Έτσι, νομίζω ότι απαξιωτικά σχόλια και ειρωνείες δεν είναι -τουλάχιστον- απαραίτητες, ενώ αντίθετα μια έρευνα που να αποδεικνύει το αληθές των επιχειρημάτων της θέσης σας θα με βοηθούσε τα μέγιστα.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σωστή η επισήμανση! Οι βλαβερες συνέπειες του καπνίσματος είναι δεδομένες. οι επιπτώσεις στους παθητικούς καπνιστές όμως δεν φαίνεται να έχουν αποδειχθεί μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ολίγων καπνιστής23 Φεβρουαρίου 2014 - 6:37 μ.μ.

    Εξακολουθώ να μην αντιλαμβάνομαι τι εννοείτε "επιστημονική" έρευνα. Σε επιστημονικές έρευνες βασίζονται τα συμπεράσματα για το παθητικό κάπνισμα και όχι σε ερωτήσεις για τον θείο σας τον Πέτρο. Σας έδωσα μια εγκυκλοπαιδική αναφορά στην οποία θα βρείτε συνδέσμους σε επιστημονικές έρευνες. Επίσης, αν σας ενδιαφέρει το θέμα υπάρχει το google scholar.



    Ποιος είναι αυτός που γράφει αυτό το blog και ποια η σχέση του με το ζήτημα; Για ποιον δουλεύει για για ποιον λόγο έχει αναλάβει την απομυθοποίηση του ζητήματος; Ποια είναι τα συμφέρονται που υποτίθεται πως κρύβονται πίσω από τις απαγορεύσεις; Διάβασα κάποια από τα άρθρα. Είναι προφανές πως κάνει cherrypicking σε επιστημονικές δημοσιεύσεις για το θέμα. Ξέρετε τι είναι το cherrypicking? Αναζητήστε κι αυτό αν δεν το ξέρετε. Είναι φανερό πως αυτός είναι που έχει κάποια πολιτική ατζέντα.


    Αν εξακολουθείτε να έχετε αμφιβολίες σκεφτείτε το εξής: Γνωρίζοντας την τεκμηριωμένη σχέση του καπνού με παθήσεις όπως ο καρκίνος του πνεύμονα, θα εκθέτατε το παιδί σας στον καπνό του τσιγάρου σας με βάση την άποψη κάποιου επιστήμονα από τη δεκαετία του 80 που λέει πως μια μελέτη δεν δίνει αρκετές στατιστικές (άρα μη επιστημονικές κατά τη γνώμη σας) ενδείξεις για την σχέση του παθητικού καπνίσματος με τον καρκίνο, επειδή οι σύζυγοι των καπνιστών δεν φαίνεται να έχουν περισσότερες πιθανότητες από εκείνες των μην καπνιστών;



    Η επιστημονική κοινότητα συμφωνεί πως το παθητικό κάπνισμα είναι επικίνδυνο, και έχει τεκμηριώσει επαρκώς την πεποίθηση αυτή με επιστημονικά στοιχεία. Θέλετε να πιστέψω πως όλοι αυτοί θέλουν να μας κοροϊδέψουν, για κάποιον λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ επειδή το λέει ένας μπλόγκερ; Αστεία πράγματα. Αν πάλι ο στόχος σας είναι να παραμυθιαστείτε ίσως και να αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το ρεπορταζ σας δεν ειναι πληρες,φιλοι.Αμεσως παρακατω απ'αυτα που αναφερατε,γραφει ο ΒΗΜΑτοδοτης,για τα αγριογουρουνα και τους λαγους που εφαγαν ο Τζαμτζης,ο Καραμανλης και οι φιλοι του στην Πελλα,αλλα και τις ποδοσφαιρικες συζητησεις τους!Και πολυ ευστοχα τους εγραψε καποιος :

    Ωραια τα τσουβαλιασατε παλι εκει στο
    βημα!Στην εκδηλωση των αποφοιτων του Χαρβαρτ,ειπωθηκαν,κατα την ταπεινη
    μου γνωμη,πολυ σοβαρα πραγματα (για την Ευρωπη,την κριση,τις
    εναλλακτικες,το μνημονιο,το δημοψηφισμα,τις προοπτικες της χωρας
    κλπ).Καθε καλοπιστος και μη προκατειλημμενος πολιτης,θα συφωνησει οτι
    καμμια σχεσηδεν εχει αυτο, με τα κοψιδια,τις χασαποτεβερνες,τις
    ποδοσφαιρικες συζητησεις και τ'ανεκδοτακια ...


    Δημοκρατης πολιτης.
    Συμφωνω και προσυπογραφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η σχέση παθητικού καπνίσματος και καρκίνου είναι επιβεβαιωμένη. Όποιος επιθυμεί να διαβάσει τα επιστημονικά δεδομένα, ας επισκεφτεί το http://www.cancer.gov/cancertopics/factsheet/Tobacco/ETS
    και ας δει την παράγραφο 4 (Does exposure to secondhand smoke cause cancer?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ενώ εσύ που βάζεις το βιντεάκι "προς χάριν ενημέρωσης" δεν τη διαφημίζεις;
    Πώς τα έχουν καταφέρει να έχουν κάνει τους πάντες, εκόντες-άκοντες να δουλεύουν για αυτούς χωρίς να το καταλαβαίνουν είναι ένα μεγάλο μυστήριο. Συνεχίζετε να τους υποτιμάτε, χρόνια τώρα, και μόνο υπέρ τους είναι αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η πλάκα είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις οι ίδιοι άνθρωποι που αμφισβητούν την επιστημονική τεκμηρίωση των βλαβερών συνεπειών του παθητικού καπνίσματος, θεωρούν δεδομένο ότι οι κεραίες της κινητής τηλεφωνίας προκαλούν καρκίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι πραγματικά απορίας άξιο πως μια σοβαρή εφημερίδα που
    εξέφραζε όχι μόνο τον προοδευτικό χώρο, αλλά μερικώς και την διανόηση του τόπου κατάντησε μια ψευτοφυλλάδα χειρότερη και από την αυριανή!!! Αυτό δεν εκφράζει μόνο το επίπεδο του αφεντικού της αλλά και μια μερίδα πουλημένων δημοσιογράφων. Πόσο μπορεί να διαρκέσει η ύπαρξη τόσης διαπλοκής και κιτρινισμού; μόνο με τα δάνεια του Σαμαρά; Πόσο οι νταβατζήδες της πολιτικής προστασίας θα αντέξουν την κρίση και την ανοχή των πολιτών; πόσο θα κατεβάζουν το επίπεδο της πολιτιστικής
    μας ζωής; Ήμαστε πολίτες της Ευρώπης του 21 αιώνα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Από την πόλη έρχομαι και στην κορφη κανέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάνο Καμμένο δαγκωτό έτσι...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το "σοβαρή εφημερίδα" είναι όλα τα λεφτα!!!!. Φυσικά ο ΓΑΠ φέρει ευθύνη γιατί δεν ενήργησε άμεσα και έγκαιρα πολιτικά να στείλει αφενός τον Σαμαρά και την ΝΔ στον καιάδα της πολιτικής ιστορίας και να αποκτήσει ταυτόχρονα εξουσία και λαϊκό έρεισμα τέτοιο που ΔΟΛ μολ κλπ δυνάμεις να φάνε τους κονδυλοφόρους τους. Πώς; Μα λέγοντας άμεσα το τί παρέλεβε από ΝΔ το 2009 και προκυρύσσοντας εκλογές με δικό εξυγειαντικό πρόγραμμα και αφού πετάξει έξω από το δημόσιο όλα τα τρωκτικά και πλαγίως εισελθόντα όντα και οντότητες και τους υπέυθυνους κυρίως Καραμανλή και Παπαθανασίου στο σκαμνί. Αν αυτά τα έκανε μεχρι τέλους του 2009 η Ελλάδα δεν θα είχε ανάγκη κανενός μνημονίου το 2010 και ο ίδιος δεν θα λοιδωρούνταν ως λειψόμυαλος ή ρίψασπις. Δεν τα έκανε , τώρα τα λούζεται και οι φίλοι του ας μην ζορίζονται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΠ Πολύ εύστοχος! με τρις λέξεις όλη η μεταπολεμική
    πραγματικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή