Τι προβλέπει το επίμαχο άρθρο 2 του πολυνομοσχεδίου για τις τράπεζες

31.3.14


Υποψιάζομαι ότι πολλοί από αυτούς χλευάζουν (ή και αποθεώνουν) τον Γιώργο Παπανδρέου για τη χθεσινή απόφαση του να καταψηφίσει το άρθρο για τις τράπεζες, δεν γνωρίζουν τι ακριβώς αυτό προβλέπει και κατά συνέπεια δεν γνωρίζουν γιατί διαφοροποιήθηκε ο πρώην πρωθυπουργός.

Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει ολόκληρο το άρθρο εδώ. Η επίμαχη διάταξη με την οποία κυρίως φαίνεται να διαφώνησε ο Γιώργος Παπανδρέου είναι αυτή που παρατίθεται στην παραπάνω φωτογραφία.

Η κυβέρνηση έδωσε τη δυνατότητα στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) να παραχωρεί μετοχές τραπεζών σε ιδιώτες, όχι μόνο κάτω από την τιμή κτήσης τους αλλά μέχρι και κάτω από την τρέχουσα χρηματιστηριακή τιμή τους, χωρίς κάποιος να μας έχει εξηγήσει τι ακριβώς αυτό εξυπηρετεί και γιατί αξίζει τον κόπο να ζημιωθεί το Δημόσιο υπέρ των ιδιωτών.

Συνοψίζοντας, ο κ. Παπανδρέου καταψήφισε μια διάταξη που επιτρέπει να χαθεί μεγάλο μέρος των χρημάτων που δανείστηκε το Δημόσιο για να σώσει τις τράπεζες. Αυτή είναι η πραγματικότητα και με αυτή κανείς μπορεί να συμφωνεί ή να διαφωνεί. Όλα τα υπόλοιπα είναι είτε φαντασιώσεις είτε εμπαθείς επιδείξεις ημιμάθειας.

--
Κατεβάστε την εφαρμογή της Παραπολιτικής για κινητά τηλέφωνα και tablet από το iTunes κι από το Google Play.

43 σχόλια:

  1. και κάποιοι ασχολούνταν με το γάλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχή και κατάρα31 Μαρτίου 2014 - 11:05 π.μ.

    Σαν να πούμε ο Παπανδρέου από τους 152 τόσους που απαρτίζουν τη σημερινή κυβερνητική πλειοψηφία έχει εκείνες τις αγνές-και καθόλου μα καθόλου ιδιοτελείς και προσωπικής στρατηγικής- προθέσεις ώστε να τον φέρνουν απέναντι σ'αυτή τη πλειοψηφία και δίπλα στη μειοψηφία. Και πιστεύει ο αφελής γόνος ότι η Κυβέρνηση και προ πάντων ο Βενιζέλος θα αφεθούν έρμαια στα αφελή, παιδιάστικα, εκδικητικά παιχνιδάκια του.


    Υ.Γ. Δεν μπαίνω στην ουσία του άρθρου γιατί δεν μπορώ να έχω έγκυρη γνώμη γι'αυτό. Προφανώς η επιλογή να αποφασιστεί έτσι είναι πολιτική απόφαση και σαν τέτοια θα κριθεί. Το δίκιο και το άδικο μιάς τέτοιας απόφασης όταν τα κριτήρια είναι περισσότερα και πιο σύνθετα από το γράμμα της διάταξης κρίνεται πιο διασταλτικά. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν πιστώνω περισσότερες ευαισθησίες στον Παπανδρέου από τους υπόλοιπους 152 που το ψήφισαν. Το αντίθετο θάλεγα, παίρνοντας υπόψη τον έως τώρα βίο και την πολιτεία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν όλοι οι Βουλευτές ψήφιζαν κατά συνείδηση το νομοσχέδιο δεν θα περνούσε και η κυβέρνηση θα έπεφτε. Μετά θα περνούσαμε στην φάση Τσίπρας-Καμμένος. Όμως οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ είναι πατριώτες και δεν άφησαν να συμβεί αυτό. Ο Παπανδρέου έκανε μεγάλο ατόπημα. Δεν θα το έκανε προφανώς εάν ήταν ο εκατοστός πεντηκοστός πρώτος.

    Έχεις γίνει "παραπολιτική" εξαπτέρυγο του ΓΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εισαι και ασχετος και εμπαθης.εκρηκτικο μειγμα .ικανο να σε κανει γραφικο βαλκανιο και αμα τριτοκοσμικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τουλάχιστον αυτοί ασχολήθηκαν με το γάλα και το νομοσχέδιο τροποποιήθηκε.


    Ο ΓΑΠ γιατί δεν εξέφρασε αντιρρήσεις νωρίτερα ώστε να γίνει διάλογος; Πήγε μια μέρα στην Βουλή και σιωπηλά είπε διαγράψτε με από το ΠΑΣΟΚ.


    Αλλά δεν θα τον διαγράψει κανείς. Εκεί, μέχρι να φύγει μόνος του.


    Είναι ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ αυτό που έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όντως θα ζημιωθεί το δημόσιο αλλά αυτό δεν είναι νέο, ήταν και είναι γνωστό παντού, κανείς δεν το αρνείται. Η εναλλακτική αν δεν ζημιωθεί είναι να φορτωθούμε την eurobank, γιατί για αυτή πρόκειται, στον αιώνα τον άπαντα και να την συντηρούμε, όπως με την ολυμπιακή ένα πράγμα. Λύση Πασοκ δηλαδή, οπότε όντως έχεις δίκιο ότι ο Παπανδρέου είναι συνεπής με τα πιστεύω και την ιστορία του. Χώρια που το θέμα αυτό δεν είναι απομονωμένο αλλά συνδέεται και με την εκταμίευση της δόσης. Άστο δεν σώζεται με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πρωην πασοκος31 Μαρτίου 2014 - 11:52 π.μ.

    Επειδη για το θεμα των τραπεζων υπαρχει πληρης αγνοια και παραπληροφορηση, αγαπητε παραπολιτικε, ζητησε να μαθεις τις απαντησεις για μερικα ερωτηματα οπως πχ με τι ποσα μπηκε το ταμειο (TXΣ) σε καθε μια απο τις τεσσερεις τραπεζες, σε ποια τιμη ειναι σημερα οι τρεις, σε ποια η μια, και αν φυγεις για λιγο απο την κρατιστικη σου αντιληψη γιατι η μια εχει μεινει εκει και δεν εκτοξευτηκε οπως οι αλλες, τι φοβαται η αγορα για την συγκεκριμενη τραπεζα με τις απειλες του συριζα. Επισης ποσα απο τα χρηματα του ταμειου χαθηκαν ηδη για την αγροτικη τραπεζα και δεν προκειται να επιστραφουν ποτε, και γιατι με την τροπολογια που ψηφιστηκε υπαρχει η βεβαιοτητα οτι δεν θα χαθουν και αυτα που εδωσε το ταμειο για την συγκεκριμενη τραπεζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά περί συμμετοχής δημοσίου σε ιδιωτικές επιχειρήσεις παραπέμπουν σε οικονομίες Β.Κορεας. Όποτε επιχείρησε το δημόσιο να κάνει τον επιχειρηματια απέτυχε οικτρά.
    Κάλως ή κακώς οι 4 συστημικες τράπεζες (Eθνικη, Αλφα, Πειραιώς, Eurobank) είναι αυτές που πάνω στις οποίες στηρίζεται το μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής οικονομίας. Αν δεν στηριχθούν αυτές δεν στηρίζεται η Ελληνική οικονομία. Τώρα αυτά περί ζημιάς του Ελληνικού Δημοσίου είναι πυροτέχνημα και τσιτάτο. Τι προτιμάτε να ζημιωθεί έστω και ελάχιστα το Ελληνικό δημόσιο άλλα να βγούμε από την κρίση ή να χρεοκοπήσουν οι Τράπεζες και να πάμε όλοι μαζί κατά διαόλου; Και κάτι ακόμα, η στήριξη ιδιωτών από το δημόσιο με ενδεχόμενη ζημιά του δημοσίου είναι κοινή πρακτική στις καπιταλιστικες χώρες. Το 2009 η Αμερικάνικη Κυβέρνηση αγόρασε μετοχές της υπό κατάρρευση General Motors για 50 δις δολλαρια σώζοντας την από την χρεωκοπία. Σήμερα 5 χρονια μετά η κυβέρνηση έχει πάρει πίσω τα 40 από τα 50 δις με άλλα λόγια ζημιώθηκε 10 δις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι σημασία έχει που ο Παπανδρέου είχε ειδοποιήσει σε προσωπική συνάντηση με Στουρνάρα πως αυτή την ρύθμιση δεν τη ψηφίζει; Τι σημασία έχει που έθεσε όχι ζήτημα "κατακαημένου λαού" αλλά δημοσίου συμφέροντος; Άμα είσαι φερέφωνο του Κιμ Ιλ Μπένυ του Ασυντόμευτου η πραγματικότητα δεν έχει σημασία. Όπως σημασία δεν έχει πως εσύ, ο ογκόλιθος στήριξης του Σαμαρά έριξες με τον... Σαλαγιάννη και την Καϊλή την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ γιατί είχες προβλήματα συνείδησης και δεν μπορούσες να ψηφίσεις άλλα αντιλαϊκά μέτρα.
    Πλάκα έχει αποκτήσει η Χαριλάου Τρικούπη τελευταία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1ον ο γαπ εξέφρασε αντιρρήσεις. γι` αυτό και πριν από μια βδομάδα τον πήρε τηλέφωνο ο στουρνάρας.
    2ον αν ο γαπ δημιουργούσε θέμα στην κο του πασοκ ή μιλούσε στη βουλή πριν την ψήφιση σήμερα θα μιλούσαμε για άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι βουλευτες της ΝΔ δεν ειναι πατριωτες? Της ΔΗΜΑΡ? Γιατι μονο του ΠΑΣΟΚ κυριε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. προς απάντηση η δήλωση ραγκούση. όποιος θέλει την ελλάδα υποταγμένη σε δυομιση τραπεζίτες και 3 μιντιάδες-εργολάβους να στηρίξει την παρούσα κυβέρνηση. μόνο που αυτό δεν είναι φιλελευθερισμός. αυτό είναι η αποθέωση του κοτζαμπασισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ευχή και κατάρα31 Μαρτίου 2014 - 12:13 μ.μ.

    Έχω απόλυτη επίγνωση των αδυναμιών μου και παίρνω το θάρρος να τις ομολογώ. Έχω δυό πτυχία και ένα μεταπτυχιακό αλλά είχα την απρονοησία να μην μάθω οικονομικά για να αντικρούσω από καλύτερη θέση το ίνδαλμα σου.


    Όσο για τη βαλκανικότητα και την τριτοκοσμικότητα που μού προσάπτεις, εγώ την έχω συναντήσει σε χώρες όπου η εξουσία περνάει από μπαμπά σε γιό και εγγονό-ή ανηψιό κατά περίπτωση. Δίπλα στη Κορέα, την Ινδία, παλιότερα την Αϊτή, επίζηλη θέση κατέχει η δύστυχη πατρίδα μου με το ίνδαλμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βαγγέλη καλημέρα! Πόσες έμειναν ? 54 και σήμερα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Δεν μπαίνω στην ουσία του άρθρου γιατί δεν μπορώ να έχω έγκυρη
    γνώμη γι'αυτό" Ξεβρακώθηκες ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΕ ΕΓΚΑΘΕΤΕ Λακέ των
    ΤραπεζιτοΜιντιαρχών ... ώστε ΔΕΝ έχεις έγκυρη γνώμη εεεεεε ? Κατά δήλωση σου ,
    "Πρώην Ανδρεικέ και νυν κοψοχέρη" ... ΚΟΨΕ και το άλλο ΣΟΥ χέρι . ΑΝ
    δεν έχεις "εγκυρη γνώμη" ΣΚΑΣΕ και κρύψου στην τρύπα σου. Έχουμε τον
    Τράγκα , το Πρετεντέρη, τον Ευαγγελάτο , την Ακριβοπούλου , τον Προτοσάλτε να
    ΞΕΡΝΟΥΝ ... αυτοί τουλάχιστον κόβουν και "παροχής υπηρεσιών" ( για κάποια από τα € που κονομάνε) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό που είχε προτείνει ο Παπανδρέου εδώ και τρία χρόνια, ήταν το αμερικάνικο μοντέλο διάσωσης των τραπεζών, όπου το δημόσιο απέκτησε κοινές μετοχές έναντι των χρημάτων διάσωσης. Η κατάληξη αυτού, αν δεν κάνω λάθος, ήταν η μετέπειτα πώληση των μετοχών σε πολύ καλές τιμές στην αγορά. Το "Σοσιαλιστικό" αμερικάνικο δημόσιο έβγαλε λεφτά στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άντε στη μαμά σου αγόρι μου31 Μαρτίου 2014 - 12:44 μ.μ.

    Η ρύθμιση έχει προφανή και θεμιτό στόχο να επιτρέψει στο ΤΧΣ περιθώρια διαπραγμάτευσης όταν πουλήσει τις μετοχές. Ο Γιωργάκης βρήκε μια δικαιολογία για να κάνει λίγο θόρυβο. Ταιριάζει και στο παραμυθάκι που λέει πως τον έφαγαν οι τραπεζίτες. Τιποτένιος, θλιβερός και βέβαια οριστικά τελειωμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Παπανδρέου ψήφισε "ΟΧΙ" στην δεύτερη ανάγνωση του καταλόγου. Περίμενε να δει αν δεν είναι ο εκατοστός πεντηκοστός πρώτος για να το παίξει τσάμπα μάγκας. Γελάει το σύμπαν μαζί του σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχετε δίκιο. Εννοούσα αυτούς που με πόνο ψυχής επιλέγουν την φτώχεια από την κατάρευση. Όσοι ψηφίζουν χαίρουν της εκτίμησής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σωστά, δε μας νοιάζει τι λέει το άρθρο, σημασία εχει να ψηφίζονται οι νόμοι ό,τι και να λένε, αρκει να μην έχει πρόβλημα η κυβέρνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με τις αδυναμίες που έχεις γίνεσαι πολύ ευάλωτος αγαπούλα και σε κρατούν στο χέρι τους. Συμβουλή: Να προσέχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. “ευχή και
    κατάρα • 2 ώρες πριν

    Σαν να πούμε ο Παπανδρέου από τους
    152 τόσους που απαρτίζουν τη σημερινή κυβερνητική πλειοψηφία έχει εκείνες τις
    αγνές-και καθόλου μα καθόλου ιδιοτελείς και προσωπικής στρατηγικής- προθέσεις
    ώστε να τον φέρνουν απέναντι σ'αυτή τη πλειοψηφία και δίπλα στη μειοψηφία.”



    Σαν να πούμε πως από τους 300
    που απάρτιζαν την βουλή του 2010 – 2011 μόνο ο Παπανδρέου ήταν ο προδότης. Τα Ζάππα,
    οι “αγανακτισμένοι” ανά την Ελλάδα, και οι “ευαίσθητοι” βουλευτές της ομάδας Βενιζέλου
    δεν είχαν καθόλου ιδιοτέλεια, καθόλου προσωπική στρατηγική, μόνο ευαισθησία.

    Καλά κάνεις και δεν μπαίνεις στην
    ουσία , δεν σε ενδιαφέρει άλλωστε, το αντίθετο από ότι έχει δείξει ο γαπ με τον
    Βοίο και την Πολιτεία του , τον ενδιαφέρει μόνο η ουσία.



    “Έχω δυό πτυχία και ένα
    μεταπτυχιακό αλλά είχα την απρονοησία να μην μάθω οικονομικά για να αντικρούσω
    από καλύτερη θέση το ίνδαλμα σου….”

    Δεν έχω κανένα πτυχίο
    και κανένα μεταπτυχιακό, έχω όμως προνοήσει να σκέπτομαι με βάση τη λογική και
    τον κοινό νου.

    “Όσο για τη
    βαλκανικότητα και την τριτοκοσμικότητα που μού προσάπτεις, εγώ την έχω
    συναντήσει σε χώρες όπου η εξουσία περνάει από μπαμπά σε γιό και εγγονό-ή
    ανηψιό κατά περίπτωση.”

    Πράγματι , εκεί δεν θα
    δεις εκλογές από τη βάση , δεν θα δεις δημοψηφίσματα , αλήθεια εσύ ήσουν υπέρ ή
    κατά του δημοψηφίσματος ?????



    “Siretfel Ved • 2 ώρες πριν

    Αν όλοι οι Βουλευτές ψήφιζαν κατά
    συνείδηση το νομοσχέδιο δεν θα περνούσε και η κυβέρνηση θα έπεφτε. Μετά θα
    περνούσαμε στην φάση Τσίπρας-Καμμένος. Όμως οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ είναι
    πατριώτες και δεν άφησαν να συμβεί αυτό.”

    Το 12 όμως μια κυβέρνηση
    έπεσε, την έριξαν πατριώτες ή προδωτες????



    kim il sung • μία ώρα πριν

    “Αυτά περί συμμετοχής δημοσίου σε
    ιδιωτικές επιχειρήσεις παραπέμπουν σε οικονομίες Β.Κορεας. Όποτε επιχείρησε το
    δημόσιο να κάνει τον επιχειρηματια απέτυχε οικτρά.

    Κάλως ή κακώς οι 4 συστημικες τράπεζες (Eθνικη, Αλφα, Πειραιώς, Eurobank) είναι
    αυτές που πάνω στις οποίες στηρίζεται το μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής
    οικονομίας. Αν δεν στηριχθούν αυτές δεν
    στηρίζεται η Ελληνική οικονομία. ”

    Τη θέλει να πει ο ποιητής,
    μας μπέρδεψε. Εσύ σε ποια μορφή οικονομίας μας παραπέμπεις?

    Σώζεις το τραπεζικό σύστημα,
    όχι τους συστημικους τραπεζίτες. Η μορφή οικονομίας τα κέρδη δικά μου και η ζημιές
    δικές σας είναι της Ελλάντας, αποκλειστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και δίπλα στην Αμερική. Μην ξεχνάς τους Μπους και Κλίντον. Και δίπλα στην Αρχαία Μακεδονία μην ξεχνάς Φίλιππο και Αλέξανδρο. Αν ψάξεις θα βρεις και πολλά πετυχημένα παραδείγματα στην ιστορία και όχι μόνο στην πολιτική και την ηγεμονία. Έχεις την εντύπωση ότι ο Βενιζέλος (και κάθε Βενιζέλος) θα ανέβαινε χωρίς την στήριξη Μπακατσέλου και άλλων τους οποίους μάλιστα τους χρωστάει και κάποια "δανεικά";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ποιος είναι το ΤΧΣ, και τι διασφαλίζει ότι αυτό προασπίζεται τα συμφέροντα του Ελληνα φορολογούμενου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στόπα και στο ξαναλέω31 Μαρτίου 2014 - 2:56 μ.μ.

    Μην ακούς πολύ Βήμα fm.
    Θα τυφλωθείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στόπα και στο ξαναλέω31 Μαρτίου 2014 - 3:00 μ.μ.

    Μην σπουδάζοντας τα οικονομικά έχασες την ευκαιρία να συμβουλεύεις τον (απόλυτα αποτυχημένο με ότι καταπιάστηκε) Βενιζέλο, που ως γνωστόν σπούδασε τα οικονομικά σε ταχύρυθμα το καλοκαίρι του 2011,
    Τρομάρα του και τρομάρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. με δεδομένο ότι στη βουλή δεν υπάρχει χρυσή αυγή το νομοσχέδιο περνούσε ούτως ή άλλως.
    εξάλλου μη ξεχνάς και τα κατά σαμαρά μαξιλαράκια όπως ο ψαριανός και ο οικονόμου.
    επίσης, ο παπανδρέου μετά την επαφή με στουρνάρα δήλωσε ξεκάθαρα ότι δεν ρίχνει την κυβέρνηση. όπως έκαναν άλλοι με τη δική του...
    άκυρα λοιπόν όσα γράφεις.
    όσο για το ποιος γελάει σήμερα, άστο καλύτερα. αναρωτήσου μάλλον ποιος τα χει βάψει μαύρα: η πιο άθλια αυταρχική αντιθεσμική και υποτακτική στους διαπλεκόμενους κυβέρνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. νομίζεις!!!
    σύντομα θα διαπιστώσεις ποιος είναι ο τελειωμένος...
    όσο για το τιποτένιος και θλιβερός οι Έλληνες γνωρίζουν πολύ καλά το ποιόν του βενιζέλου...δεν χρειάζεται να τους το υπενθυμίζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στόπα και στο ξαναλέω31 Μαρτίου 2014 - 3:14 μ.μ.

    Αν σου έχει διαφύγει, σου θυμίζω ότι άλλοι φάγανε ισόβια για πολύ μικρότερα ποσά ζημίας του Δημοσίου.
    Για το τελειωμένος υπάρχει αντίλογος, ωστόσο το τιποτένιος και θλιβερός δεν λέγεται για άνθρωπο με αρχές και σταθερότητα στις απόψεις του. Μάλλον το αντίθετο.
    Αλλά να περνάς πιο συχνά από την parapolitiki για να μας φτιάχνεις το κέφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ο παπανδρεου βρε ηλιθιε ειχε ψηφισει νομο γιαυτο,και το πηραν πισω ο σαμαρας με τον βενιζελο.μηπως το θες πιο λιανα για να το καταλαβεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στόπα και στο ξαναλέω31 Μαρτίου 2014 - 3:21 μ.μ.

    Συγγνώμη Κιμ, αλλά δεν υπάρχει "νόθευση του ανταγωνισμού" και της "χειραγώγηση της αγοράς" εμμένοντας στις "4 συστημικές τράπεζες"; Τόσο καιρό δεν αγωνιζόμαστε να ανοίξει ο ανταγωνισμός, να χυπήσουμε τα ολιγοπώλια και τα καρτέλ;
    Και τελικά σε ποιά πολιτισμένη χώρα, οι τραπεζίτες που έγραψαν ζημίες δεν εκδιώχτηκαν ή δεν αντιμετώπισαν τη δικαιοσύνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το παρακάτω απόσπασμα είναι από το βιβλίο των Brealey, Mayers Marcus, Fundamentals of Corporate Finance, σελίδα 580, έκδοση 2011.
    Παρουσιάζει μία απλή περίπτωση στην οποία ή τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία μπορεί να υπερβαίνει την ξεχωριστή αξία της εταιρείας. Επομένως, η άποψη ότι είναι πραγματικότητα ότι θα χαθούν λεφτά του δημοσίου υπέρ των ιδιωτών λόγω αυτής της ευχέρειας του ταμείου είναι απολύτως λάθος. Αν το ταμείο κάνει λάθος χειρισμούς και "χαθουν" λεφτά τότε είναι άλλο καπέλο. Η συγκεκριμένη διάταξη όμως μπορεί υπό προφανείς περιστάσεις να αυξήσει το τίμημα που θα μπορεί να εισπράξει το δημόσιο.

    "The cost of a merger is the premium the acquirer pays for the target firm over its value as a separate company. If the target is a public company, you can measure its separate value by multiplying its stock price by the number of outstanding shares. Watch out, though: if investors expect the target to be acquired, its stock price may overstate the company’s separate value. The target company’s stock price may already have risen in anticipation of a premium to be paid by an acquiring firm."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κανένας δεν σε εμποδίζει να φτιάξεις την δική σου Τράπεζα. Αν κατορθώσεις και φτάσεις τα μεγέθη (καταθέσεις, κεφάλαια, κλπ) μιας εκ των υπαρχόντων μεγάλων 4 τότε και εσύ θα μπεις στο κλαμπ των συστημικών και θα χαίρεις της εν λόγω κρατικής εύνοιας. Στο χέρι σου είναι.
    Όσο αφορά την μη δίωξη των τραπεζιτών, οι ΗΠΑ σου κάνουν για πολιτισμένη χώρα;
    Δες τα παρακάτω links:

    http://www.huffingtonpost.com/frank-vogl/rakoff-wall-street-prosecutions_b_4589648.html

    http://www.newyorker.com/online/blogs/johncassidy/2013/08/the-justice-departments-war-on-wall-street-still-no-criminal-charges.html

    http://www.nybooks.com/articles/archives/2014/jan/09/financial-crisis-why-no-executive-prosecutions/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλε μου ,αυτό σημαίνει υπευθυνότητα. Θα μπορούσε να είχε ψηφίσει από την πρώτη ανάγνωση του ονόματός του και να τον ακολουθήσουν όλοι οι βουλευτές που τον στηρίζουν. Δεν το έκανε γιατί είναι υπεύθυνος και πατριώτης! Θυμάσαι την αλήστου μνήμης κ. Αποστολάκη που είχε πει : Πάμε να τον τελειώνουμε σήμερα και την είχαν γράψει οι κάμερες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στόπα και στο ξαναλέω31 Μαρτίου 2014 - 6:29 μ.μ.

    Κιμ, "still" λέει, και στο Αμέρικα δεν υπάρχει παραγραφή.
    Επικρότησε λοιπόν εσύ την οργανωμένη απάτη των Ελλήνων τραπεζιτών και άσε τον Παπανδρέου να εκπροσωπεί εμάς που θέλουμε το ελληνικό κράτος να πάρει πίσω τα χρήματα, που χρέωσαν σε όλους μας. Εσύ μπορείς αν θέλεις το δικό σου μερίδιο στο χρέος να το δωρίσεις σε αυτούς που έκαναν τράπεζες χωρίς δικές τους καταθέσεις, κεφάλαια κλπ και μετά τους απένειμαν το χαρακτηρισμό του συστημικού.

    Καληνύχτα λοιπόν και όνειρα γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. θα περιμενα μεδυο πτυχια και ενα μεταπτυχιακο να εχεις ποιοτικα αντανακλαστικα. αντιθετως η εμμονη σου και η εμπαθεια σου σε κατατασουν στους λοβοτομημενους.και αυτο που κανεις εδω στην παραπολιτιη ειναι μια καποια θεραπεια.αλλωστε κανεις δεν ειναι τελειος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Άντε στη μαμά σου αγόρι μου31 Μαρτίου 2014 - 8:14 μ.μ.

    Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση. Το ΤΧΣ είναι δημόσιος οργανισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Άντε στη μαμά σου αγόρι μου31 Μαρτίου 2014 - 8:15 μ.μ.

    Εσύ δηλαδή πιστεύεις πως ο αγαπούλης σου είναι καλύτερος από τον (θλιβερό επίσης) Βενιζέλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Άντε στη μαμά σου αγόρι μου31 Μαρτίου 2014 - 8:21 μ.μ.

    Πώς προσδιορίζεις τη ζημιά του δημοσίου; Το να πουληθούν μετοχές κάτω από τη χρηματιστηριακή αξία δεν είναι κάτι ασυνήθιστο.

    Η μόνη σταθερότητα του ΓΑΠ είναι στην άποψη πως έχει κληρονομικό δικαίωμα στην εξουσία. Νόμιζε ο καψερός πως το κόμμα του μπαμπά του ήταν και δικό του. Το μνημόνιο του χάλασε τη δουλειά, τέλειωσαν τα λεφτά, σκόρπισαν και οι αυλικοί της οικογένειας και πάπαλα το ΠΑΣΟΚ. Τώρα προσπαθεί να μας πείσει πως υπάρχει ακόμα.

    ΜΙας και μιλάς για κέφι, γιατί δεν μαζεύεστε όλα τα γαπόπουλα να παραγγείλετε μια δημοσκόπηση για τη δημοφιλία του ΓΑΠ να γελάσουμε όλοι μαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Στόπα και στο ξαναλέω31 Μαρτίου 2014 - 8:50 μ.μ.

    Πάντως στις μισές συστημικές μας τράπεζες ούτε κεφάλαια τραπεζιτών μπήκαν, η λεηλασία δε των καταθέσεων είναι προφανής, η κακοδιαχείριση αυταπόδεικτη και επιπλέον καρπώνονται τις καταθέσεις μας χωρίς να ερωτηθούμε μιας και ήδη από το παρελθόν δεν τις εμπιστευόμαστε ούτε τις προτιμούσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εγώ δεν σε βρίζω. Απορώ με το moderator.


    Οπότε μας λες ότι ο Παπανδρέου καταψήφισε τον νόμο που έφερε κάποτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Με την ειρωνία δεν κερδίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λίγο κόπτονται οι αφισοκολλητές να το διαβάσουν ή να το κάνουν Like. Γαλβανίζονται μόνο για να υποστηρίξουν τον ΓΑΠ και τον Ραγκούση. Μου θυμίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή