Με έναν Χριστόπουλο ξεχνιέμαι!

14.4.14

Υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές θα είναι ο καθηγητής του Παντείου Πανεπιστήμιου κ. Δημήτρης Χριστόπουλος.

Πρόκειται για μια υποψηφιότητα-όαση σε ένα μάλλον απογοητευτικό ψηφοδέλτιο η σύνθεση του οποίου πιστοποιεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ φοβάται να εκπροσωπήσει ακόμα το αίτημα για μια Ελλάδα διαφορετική από αυτήν που χρεοκόπησε.

Ο Δημήτρης Χριστόπουλος όμως είναι ένας πραγματικός μαχητής του δημόσιου διαλόγου, από τους λίγους που κατάφεραν με απτά αποτελέσματα να πάρουν την προοδευτική ατζέντα και να την πάνε δυο βήματα πιο πέρα, κόντρα σε εχθρούς και «φίλους».

Του εύχομαι να καταφέρει να εκλεγεί παρόλο που σχεδόν όλοι οι συνυποψήφιοι του κάνουν περισσότερη φασαρία από αυτόν και έχουν μάθει καλύτερα το παιχνίδι των ΜΜΕ.  Θα είναι πολύ χρήσιμος στις Βρυξέλλες για τον ΣΥΡΙΖΑ και συνολικά για τον προοδευτικό χώρο.

--
Κατεβάστε την εφαρμογή της Παραπολιτικής για κινητά τηλέφωνα και tablet από το iTunes κι από το Google Play.

74 σχόλια:

  1. Και εσύ αναπαράγεις την ταύτιση της λούτσας με την ... Σωθήκαμε γενικώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχή και κατάρα14 Απριλίου 2014 - 11:56 π.μ.

    Όταν λέμε ότι η Ιστορία δικαιώνει αυτό το εννοούμε όχι με την δημοσιογραφική έννοια του όρου. Η Ιστορία δεν είναι υπόθεση 5ετίας-πολλές φορές ούτε καν πεντηκονταετίας. Όσο το υλικό της Ιστορίας είναι διαχειρίσιμο για τρέχοντες επικοινωνιακούς λόγους, η Ιστορία απαξιώνει να ρίξει ακόμη και βλέφαρο. Δέστε ας πούμε κάτι πρόσφατο: ο Κοκός και όσοι τον χρηματοδοτούν έφτιαξαν ένα αγιοποιητικό φιλμ για τον άντρα της Φρειδερίκης και πατέρα του, τον μακαρίτη γερμανόφωνο βασιλιά Παύλο. Η Ιστορία-που τούχει πολλά μαζεμένα του εγκάθετου-ούτε που να τους χέσει όσο αυτοί ανακατεύονται για να σπεκουλάρουν. Όταν οι σημερινοί και τα παιδιά των σημερινών γίνουν σκόνη και εξαερωθούν στο σύμπαν, τότε θα ασχοληθεί. Κάτι ανάλογο και με όσους τους μοιάζουν και σε συμπεριφορές και σε προθέσεις και σε αποτελέσματα πολιτικής δράσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στην ελλάδα αυτά πνίγονται! αλλά έτσι συμβαίνει όταν κανείς δεν τα υπερασπίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, ενώ ήξερε πως το έλλειμμα θα ήταν πάνω από 10% επί ένα εξάμηνο πετούσε αετό.Μέχρι να τον πάρει στο κυνήγι ο Βρετανός δημοσιογράφος δεν είχε πάρει χαμπάρι πόσο σοβαρή ήταν η κατάσταση. Αντιθέτως μοίραζε επιδόματα και αυξήσεις εδώ κι εκεί.
    "αν παγώσουμε τους μισθούς θα παγώσουμε την οικονομία" και λοιπές μπούρδες έλεγε.
    Ενδεικτική είναι η παραδοχή του Ραγκούση στην εκπομπή του Παπαχελά, ότι δεν είχε παρατηρήσει κάποια ανησυχία για την οικονομία στο περιβάλλον ΓΑΠ πριν τις εκλογές. Φανταστείτε το επίπεδο αντίληψης του ατόμου.
    Όσο για τις μεταρρυθμίσεις, θυμόμαστε τη στάση του για τα μη κρατικά ΑΕΙ και τις γελοιότητες στο λιμάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εξαιρετική υποψηφιότητα. όχι στείρος "αντιμνημονιακός" λόγος,
    επιχειρήματα για τους λόγους που πρέπει να αλλάξει η ακολουθούμενη
    πολιτική της ΕΕ για τη διαχείριση της κρίσης και κυρίως υπερπάσπιση
    θεσμών και δικαιωμάτων με πραγματικά δημοκρατικό και προοδευτικό
    πρόσημο. ο χριστόπουλος είναι λόγος να ψηφίσει κανείς συριζα.

    επίσης,
    νομίζω ότι και ο ρομπόλης είναι σοβαρή περίπτωση, ενώ και ο κούλογλου
    είναι η καλύτερη περίπτωση από τους δημοσιογράφους που εκτίθενται στις
    ευρωεκλογές. πάντως καλύτερη περίπτωση σίγουρα από τους
    αρχιδιαπλεκόμενους σπυράκη, κύρτσο, καψή και θεοδωράκη.

    τελικά
    το ψηφοδέλτιο του συριζα δεν είναι τόσο κακό. κάθε άλλο θα έλεγα.
    ελπιδοφόρο δε το γεγονός ότι η κεντρική επιτροπή του συριζα απέρριψε το
    μυλόπουλο και τον άλλο τον πρύτανη του πανεπιστημίου ιωαννίνων. βλέπω
    ότι υπάρχει υγιές κριτήριο.

    έχω αρχίσει σοβαρά να σκέφτομαι πλέον
    την ψήφο στο συριζα στις ευρωεκλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα καλά εξισώνεις το Ποτάμι με το Μαρινάκη? Πόσο εμμονικός είσαι πια?
    Πάλι καλά που δεν το εξίσωσες και με τον Μπέο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχω βρει την εξατομικευμενη θεραπεια για την περιπτωση σου. εχω αφησει τηλεφωνα στην παραπολιτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και συνεργάτης του Γιώργου στα θέματα μειονοτήτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τον κομιστή τον συμφέρει να ταυτίζει τα σώβρακα με τις γραβάτες, εσύ όμως γιατί τσιμπάς τόσο αφελώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην ανησυχεις φιλε. Ολα πλεον ειναι καλα. Συμφωνα με την νεα εκθεση της ΕΛΣΤΑΤ, το ελλειμα της γενικης κυβερνησης αυξηθηκε σε -12.7% απο -8.9% το 2012. (http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE/BUCKET/A0701/PressReleases/A0701_SEL03_DT_AN_00_2014_01_P_GR.pdf

    Απο 2009 εως 2012, το ελλειμα της γενικης κυβερνησης μειωνοταν σταθερα (-15.6, -10.9, -9.6, -8.9). Ηρθε ο νεος αρχοντας και το πηγε -12.7. Ολα καλα αρχηγε... ολα καλα...



    ΥΓ Οι παροχες του 2009 σε μαραναν ασχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρωτώ για μία ακόμη φορά Baygon, Teza ή κάτι άλλο χρησιμοποιείς;
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ενώ το δικό σου επίπεδο αντίληψης όπως βλέπω είναι από ...άλλο πλανήτη. Πουλιά στον αέρα πιάνεις.
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ότι ο Ιστορικός Χρόνος απαιτεί τουλάχιστον 3 γενιές για να αποδώσει «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι» ,
    ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ επιπόλαια και οι Ολιγάρχες μαζί
    με τις πασοκικές αρσενικοθήλυκες εταίρες τους ,που πρόθυμες όπως πάντα υποτάθηκαν στα
    ατομικά συμφέροντα των γνωστών 10 Ελληνικών
    Φεουδαρχικών Οίκων του 20αιώνα. ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΛΑΝΘΑΣΜΈΝΑ ότι : ΕΦΟΣΟΝ , ο τελευταίος άμεσα εκλεγμένος από πολίτες με
    44% πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου , ΤΟΛΜΗΣΕ και ΔΕΝ ΔΉΛΩΣΕ ΥΠΟΤΑΓΉ
    στα στενά συμφέροντα των Οίκων τους ΚΑΙ θέλησε
    να ΑΠΟΚΟΨΕΙ τις παρακρατικές οδούς ελέγχου της πολιτικής ζωής
    που ΔΟΛια έχουν στήσει μεταπολεμικά . ΕΦΟΣΟΝ ΔΟΛια
    ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ πως, ως ΕΝΑΣ «Δημοσιογραφικός»
    ΟΜΙΛΟΣ , όλοι μαζί, θα ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΉΣΟΥΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ όχι μόνο τον Γ.Παπανδρέου ΑΛΛΑ
    και το Γονίδιο των Παπανδρέου, ενοχοποιώντας το , ως ΑΙΤΙΟ αλλά & ως ΑΦΟΡΜΗ για την Kρίση (ΑΡΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΘΩΩΝΟΝΤΑΙ όλοι οι άλλοι …Ιστορικά ΥΠΟΠΤΟΙ στα μάτια
    του ΛΑΟΎ Επιχειρηματικοί ΟΜΙΛΟΙ , Πολιτικοί, Διανόηση, Δικαιοσύνη) . ΕΦΟΣΟΝ βρήκαν εντός του Πασόκ, πρόθυμους -συνεργάσιμους
    ΠΡΟΔΟΤΕΣ όπως ο βενιζέλος , αλλά και άλλους δελφίνους , καθώς και τα «παντός ηγεσίας» πρόθυμα , επί
    δεκαετίες σιτιζόμενα από κράτος & διαπλοκή-διαφθορά κομματοπασοκομματόσκυλα.
    Κατέληξαν ΟΤΙ: ΜΕ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟ Γκαιμπελικής ΠΑΡΑ-πληροφόρησης
    από ΟΛΑ τα ΜΜΕ τους , καθώς ελέγχουν άμεσα
    (μετοχικά) το 100% των Μέσων Πανελλαδικής Κάλυψης & έμμεσα ( με
    αχυράνθρωπους τους) το 90% των Περιφερειακών , θα ΕΛΕΓΧΑΝ απόλυτα τις εξελίξεις στον Πολιτικό
    Χρόνο που τους ενδιέφερε . ΟΜΩΣ , αν και
    αρχικά διεφάνη ότι η Πολιτειακή Εκτροπή
    που μεθόδευσαν έβαινε αισίως για αυτούς , ΔΕΝ υπολόγισαν ότι κάποιες φορές (πόσο μάλλον στην εποχή του Ιντερνετ , των υπερεθνικών
    ΜΜΕ , της Παγκοσμιοποιημένης οικονομίας) ο Πολιτικός Χρόνος γίνεται απίστευτα «Πυκνός» τόσο που τείνει να ταυτιστεί με τον Ιστορικό Χρόνο . Ο «αποσυνάγωγος» Γ. Παπανδρέου , έχοντας εξασφαλίσει ανοιχτές πόρτες σε ΟΛΑ τα διεθνή Κέντρα Πολιτικής Σκέψης και
    Ανοιχτά μικρόφωνα σε ΟΛΑ τα Διεθνή ΜΜΕ ,
    δηλώνει ΠΑΡΟΝ και η ντόπια πολιτικό-οικονομική
    αλητεία τρέχει πανικόβλητη να Δημιουργήσει αναχώματα με επιδοτούμενα δοτά παραμάγαζα & παράγκες όπως Ελιές, 58
    , Ποτάμια κλπ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν μας τα λές καλά Παραπολιτικέ, αφού η Corrira Dela Sera πουλημένη εφημερίδα και τα έχει αρπάξει σίγουρα από τον ΓΑΠ, είναι δυνατόν να την επικαλείσαι;
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Αυτά τα λέει μια εφημερίδα που τη διαβάζουν καθημερινά περίπου 400.000 άνθρωποι, φυσικά όχι στην Ελλάδα."

    Τελικά ο αριθμός αναγνωστών μιας εφημερίδας είναι η δεν είναι κριτήριο για το κατά πόσο είναι το μέσο έγκριτο ή όχι. Μήπως είναι για όλο τον υπόλοιπο κόσμο άλλα όχι για την Ελλάδα; Oπως και να έχει o Corriere είναι μια συντηρητική εφημερίδα που ανέκαθεν αντιπροσώπευε το Ιταλικό επιχειρηματικό και οικονομικό κατεστημένο. Φαντάσου μια "Δημοκρατία" να την εκδίδει ο ΔΟΛ όμως. Οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι οι πανηγυρισμοί για την εν λόγω συνέντευξη.

    Κάποιος που ζει και εργάζεται χρόνια στην Ιταλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aαααα, για αυτό γράφει καλά λόγια ο Παραπολιτικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. E όχι και αφελώς. Το παιχνίδι του κάνει εδώ και καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ας θυμήσουμε ξανά μερικά πράγματα:
    α) τις προειδοποιήσεις Παπανδρέου ότι "ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε" η ΝΔ τις έκανε προεκλογικά σποτάκια με πράσινα παπαγαλάκια που προπαγάνδιζαν τη χρεωκοπία και τη χρέωναν ως καταστροφολογία στον ΓΑΠ,
    β) η ενημέρωση προβόπουλου ότι πάμε για 10% έλλειμα έγινε αρχές σεπτεμβρίου του 2009, λίγες μέρες πριν τις εκλογές. Ακόμη και αυτή η ενημέρωση μιλούσε για 10% και τελικά αποδείχτηκε ότι φτάσαμε στο 16%. Την ίδια ώρα η κυβέρνηση καραμανλή έστελνε 2 μέρες πριν τις εκλογές επίσημο έγγραφο στην ΕΕ ότι το έλλειμα θα έκλεινε στο 6% (!!!) και βέβαια ο καραμανλής απέφευγε να απαντήσει στο ντιμπέιντ στην ερώτηση του ΓΑΠ πόσο είναι το έλλειμα της χώρας,
    γ) άμεσα μετά τις εκλογές του 2009 σταμάτησαν τα στειτζ και οι συμβασιούχοι στο δημόσιο, πάγωσαν οι προσλήψεις για το 2010, αυξήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων σε σημείο μάλιστα υπερβολής, ενώ πάγωσαν διάφορα απίθανα τύπου επιδότηση απόσυρσης αυτοκινήτων. οι όποιες μάλιστα αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις συζητιόταν συζητιόταν στο ύψος του πληθωρισμού και αφορούσαν τους χαμηλότερα αμειβόμενους και όχι όλους. και βέβαια ποτέ δεν δόθηκαν με βάση τον προϋπολογισμό του 2010. την ίδια στιγμή το περίφημο επίδομα που δόθηκε σε χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους χρηματοδοτήθηκε με την επιβολή ειδικής εισφοράς στις μεγάλες κερδοφορίες, η οποία απέφερε περισσότερο από 1 δις έσοδα, ενώ το κόστος του επιδόματος δεν ξεπέρασε τελικά τα 500 εκ (ισοζύγιο τελικά μάλλον θετικό για τον προϋπολογισμό). μάλιστα τότε ο σαμαράς και η νδ κατηγορούσε τον Παπανδρέου ότι με το επίδομα αυτό στην ουσία δινόταν λιγότερα χρήματα στους δικαιούχους από αυτά που είχε θεσμοθετήσει προεκλογικά η νδ για τον ίδιο σκοπό...και τον κατήγγειλε...όλα λοιπόν τα παραπάνω έγιναν τους πρώτους τρεις μήνες...τότε που κατά τη γνώμη σου πετούσε αετό...
    δ) οι πρώτες σημαντικές περικοπές σε επιδόματα, υπερωρίες, οδοιπορικά κλπ επιβλήθηκαν στις 9 φεβρουαρίου του 2010 προκαλώντας μάλιστα απεργία της ΑΔΕΔΥ την επομένη.
    ε) ο πρώτος σημαντικός νόμος με βαθύ μαχαίρι στα έξοδα του δημοσίου ψηφίστηκε αρχές μαρτίου του 2010 και δημοσιεύτηκε σε φεκ στις 15 μαρτίου του ίδιου έτους (ο νόμος 3833/2010),
    στ) είχε προηγηθεί ο ν.3832/2010 που δημοσιεύτηκε στις 9 μαρτίου 2010 και δημιουργούσε την ελστατ ως ανεξάρτητη αρχή, τα στοιχεία της οποίας σήμερα όλοι οι ευρωπαίοι εμπιστεύονται.
    ζ) τον Ιανουάριο του 2010 το υπουργικό συμβούλιο έδωσε επίσης το πράσινο φως για τον Καλλικράτη και το νέο ασφαλιστικό που ψηφίστηκαν ο μεν Καλλικράτης το μάιο του 2010 το δε ασφαλιστικό τον ιούνιο του ίδιου έτους,
    στ) τον μάρτιο του 2010 ψηφίστηκε επίσης ο νόμος για την ιθαγένεια στα παιδιά της δεύτερης γενιάς των μεταναστών (άσχετο με τα οικονομικά, αλλά πολύ σχετικό με τις μεταρρυθμίσεις, κατά τη γνώμη μου),
    ζ) στο μεταξύ ο ΓΑΠ έφερε γύρα δυο φορές τον κόσμο για να πείσει αμερικάνους, ευρωπαίους, ρώσους και κινέζους για την ανάγκη στήριξης της Ελλάδας ενόψει του διαφαινόμενου κλεισίματος των αγορών. θυμίζω τις πολύ κρίσιμες συναντήσεις με ομπάμα, μέρκελ και σαρκοζύ στις αρχές μαρτίου του 2010, αλλά και τη συνάντηση με πούτιν και μεντβέντεφ τον φεβρουάριο του ίδιου έτους. αποτέλεσμα όλων αυτών η δημιουργία του μηχανισμού στήριξης την άνοιξη του 2010.


    όλα τα παραπάνω (και πολλά ακόμη) έγιναν πριν ακόμη κλείσουν έξι μήνες από την ανάληψη της διακυβέρνησης από τον Παπανδρέου.

    κατά τα λοιπά, ο Γιώργος επί έξι μήνες πετούσε αετό...ό,τι να ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βρε ορφανά, εγώ θα σας μιλάω για τον ΓΑΠ κι εσείς θα μιλάτε για τον Σαμαρά; Το άρθρο για το Σαμαρά είναι;Γι'αυτά που έγραψα έχετε να πείτε τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τον Χριστόπουλο δεν τον γνωρίζω και δεν έχω άποψη αν και εμπιστεύομαι το κριτήριο του παραπολιτικού. Ο Ρομπόλης όμως, αν και σοβαρός άνθρωπος, δεν εκφράζει τίποτα το προοδευτικό και όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης δεν τον θυμάμαι να πρότεινε ποτέ κάτι συγκεκριμένο που να ξέφευγε από τα αριστερά στερεότυπα που καταλήγουν πάντα, στο ότι κάποιοι άλλοι θα πρέπει να πληρώσουν για λογαριασμό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ξεχνάς μιά μικρή λεπτομέρεια .
    ΩΣ ΚΑΙ η Corriere ... δεν μπόρεσε/δεν θέλησε να αποσιωπήσει τα του ΓΑΠ .
    Δεν χρειάζονται πανηγυρισμοί, αλλά σκέψου τι βρώμικο ρόλλο παίζουν οι εγχώριοι γκεμπελίσκοι, όχι γιά τον ΓΑΠ
    αλλά γιά την ΧΩΡΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΩΣ ΚΑΙ η Corriere ... δεν μπόρεσε/δεν θέλησε να αποσιωπήσει τα του ΓΑΠ .

    Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Ο ΓΑΠ προεκλογικά παρουσιαζόταν σαν ένας κεντοαριστερος προοδευτικός πολίτικος. Όταν ήρθε στην εξουσία εφάρμοσε μια σκληρή δεξιά και συντηρητική οικονομική πολίτικη.

    Για ποιο λόγο λοιπόν η συντηρητική corriere να θέλει να αποσιωπήσει τα του ΓΑΠ; Μάλλον το αντίθετο θέλει νακάνει η corriere, να πει στο αναγνωστικό κοινό της πως ακόμα και οι κεντροαριστεροι πολλές φόρες δεν μπορούν αλλιώς και καταλήγουν να εφαρμόζουν δεξιές πολιτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. άρτζι μπούρτζι και ο λουλάς. Το παιδί καλέ δεν ήξερε.Λίγες μέρες πριν τις εκλογές τα έμαθε.Και έκανε περικοπές το Φεβρουάριο. Για λιμάνι, ΑΕΙ , λίστα Λαγκάρντ που καταχώνιασε έχεις να πεις τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εως πότε θα συνεχίζεις παραπολιτική να ασχολείσε με πολιτικα νεκρούς ανθρώπους?


    Ελεος- αρκετά με τον ΓΑΠ. Ο ΓΑΠ, τέλειωσε., όπως θα έλεγε ο Monty python- This is an ex ΓΑΠ. Ο ΓΑΠ δεν είναι εναλλακτική. Είχε την ευκαιρία του και την έχασε. Δεν θα τον ψηφίσει πιά ο κόσμος- ας πάει να κάνει τις διαλέξεις του κτλ


    Πάμε παρακάτω.... Συνέχισε τώρα να βρίζεις τον Σαμαρά και το Ποτάμι και τον Βενιζέλο κτλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σου απαντησα αγαπητε 'κυνηγε των ορφανων'. Μετα τις τοσες ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ παροχες που αναφερεις, για τις οποιες ηρθε η συντελεια του κοσμου, σεισμοι, τσουναμι κλπ, ΠΑΛΙ ανεβαινει το ελλειμα.... (+5 δισεκατομμυριακια να πουμε το 2013, ετσι για την πλακα)


    Εσυ φυσικα, μπορει να θεωρεις οτι οι παροχες εκεινες ειναι τερααααστιο προβλημα, κατεστρεψαν τον κοσμο και αυξανουν τις εκπομπες διοξιδιου, ο ηλιος ερχεται πιο κοντα στη Γη, κομητες, κλπ. Δεν θα μαλωσουμε. Ολοι οι αριθμοι, ΟΛΟΙ, λενε το αντιθετο. ΟΛΟΙ!

    Και οπως μας εχουν πει απο το σχολειο, τον υπνοβατη τον αφηνουμε στην ησυχια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δίχως να παραγνωρίζει κανείς τις σοβαρές ευθύνες του ΓΑΠ που άργησε χαρακτηριστικά να πάρει τα αναγκαία μέτρα, είναι αλήθεια ότι επί δικών του ημερών έγινε η μεγαλύτερη μεταρρυθμιστική προσπάθεια (opengov, δαύγεια, Καλλικράτης, stage, εκπαιδευτική μεταρρύθμιση κλπ) που δυστυχώς διακόπηκε στη πορεία τόσο από την κυβέρνηση Παπαδήμου όσο και από αυτή των Σαμαρά-Βενιζέλου. Η ιστορία έχει φερθεί σκληρά μέχρι σήμερα στον ΓΑΠ -και με δικές του ευθύνες- κύριως λόγω του ότι αυτός αποτελεί το συνηθέστερο θύμα της κριτικής προς το πολιτικό σύστημα ενώ είναι προφανές ότι και ο προκάτοχός (δια της καταστροφικής του διαχείρισης) και αυτοί που ακολούθησαν στην πρωθυπουργία (με την νωχελικότητα που επέδειξαν για συνέχιση των μεταρρυθμίσεων) φέρουν πολύ σοβαρότερες ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μετά τον Μυλόπουλο, κάτι που κάποιοι συριζαιοι είδαν με καλό μάτι, θα κόψει ο ΣΥΡΙΖΑ και την Κα Θεανώ από το Επικρατείας, τον κ. Σταθάκη και όλους αυτούς που συνέπλεαν με τον Μυλόπουλο; Μήπως κάνει πίσω και στην κατάργηση του νόμου Διαμαντοπούλου, που τόσο πολέμησαν όλοι μαζί;

    Τελικά το πάθημα του Μυλόπουλου, ας γίνει μάθημα σε όσους πίστεψαν στην αξιοπιστία των λόγων του κ. Τσίπρα. Επεσε στην δεξιά ταλάντωση γιατί μόλις προχθές διακύρηττε την έξοδο από το ΝΑΤΟ, στους συντροφους του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το Ευρωκοινοβούλιο είναι της γνώμης ότι η προβληματική κατάσταση της
    Ελλάδας οφειλόταν και στη στατιστική λαθροχειρία κατά τα έτη που
    προηγήθηκαν της κατάρτισης του προγράμματος. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΛΑΘΡΟΧΕΙΡΙΑ . ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ κανονική δηλαδή . Από ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ . Και λίγο υπομονή ακόμα . Το "πάμε" δεν αργεί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σίγουρα είσαι ανάγωγος. και μάλλον έκανα λάθος που σε πήρα στα σοβαρά.
    διάβασε πρώτα τί έγραψες στο σχόλιό σου, διάβασε μετά το σχόλιό μου και μετά ξανασκέψου το "άρτζι μπούτζι και λουλάς" ποιον αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εμμονές ... Εχεις καταντήσει γραφικός Παραπολιτικέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η ειδικότητά σου είναι να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα!
    Αρκεί με αυτούς τους παραλληλισμούς να ρίχνεις λάσπη!
    Μαζί με όλα τα άλλα μάλλον έχεις διαταραχές στη δομή και ροή της σκέψης!
    Κοινώς ασυναρτησία. Σοβαρή διαταραχή φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα έχει αρπάξει από τον .....
    Σίγουρα διαθέτεις διεστραμένο μυαλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σας έχω νέα: ούτε στις αγορές βγήκαμε ούτε ο Γιωργάκης δικαιώθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ενώ το δικό σου επίπεδο αντίληψης όπως βλέπω είναι από ...άλλο πλανήτη. Πουλιά στον αέρα πιάνεις.
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρωτώ για μία ακόμη φορά Baygon, Teza ή κάτι άλλο χρησιμοποιείς;
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όχι μόνο τα έχει αρπάξει, αλλά είναι όργανο των εβραιομασόνων και της λέσχης Bilderberg...
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φιλε Φωτη.

    Σου προτεινω να διαβασεις τις εκθεσεις της Eurostat του Νοεμβριου του 2010. (ναι το 2010). Εκει οπου διδεται και το πραγματικο μεγεθος του προβληματος (του 2009).

    Φυσικα, στην οικογενεια σου μπορει να εχετε χρονομηχανη και να θεωρειτε ως γνωση του τωρα, γνωση του μελλοντος. Οι περισσοτεροι δεν το εχουμε αυτο. Εαν ομως πιστευεις οτι οι τοτε.. ηξεραν...και το εκρυβαν, τοτε να σου προτεινω να γραψεις ενα γραμμα στον Αρειο Παγο ζητωντας την αμεση συλληψη της προηγουμενης κυβερνησης (της πριν των εκλογων του 2009). Γιατι αυτοι ηταν που δηλωναν τους αριθμους, που μαθαμε μετα, που καποιοι ηξεραν απο πριν, αλλα καποιοι εχουν παραπανω ευθυνη, αλλα και μετα, αλλα ηταν λαθος, αλλα οχι και πριν, αλλα που μετα, αυτο μονο τιποτα αλλο.

    Εκτος και εαν πριν το 2009....., δεν υπηρχε προβλημα. ;) (Το επιασες ετσι? )

    Ομως, επειδη αυτο εχει μεγαλο ξεβολεμα, το καταλαβαινω, αστο. Κηπουροι, ΓΑΠ, ορφανα, κλπ. Ξερεις εσυ. Ολα καλα αδερφε. Ολα καλα. Μαζι σου.

    ΥΓ Οι παροχες τοτε ηταν 1δισ. Το 2013 (μονο) προσθεθηκαν 5δισ στο ελλειμα. #get_real
    ΥΓ2 Για την λιστα Λαγκαρντ, κανε cc τον κ. Βενιζελο. Μαλλον, οχι cc, κυριο παραληπτη.
    ΥΓ3 Για το λιμανι, συμφωνω
    ΥΓ4 Για τα ΑΕΙ, ελπιζω να μην εχεις προβλημα με τον νομο Διαμαντοπουλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ναι, σε ενα παραλληλο συμπαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γ.Π. Attenzione!!!!
    Corriere della Sera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κάποια στιγμή κάνε κι ένα αφιέρωμα στον ευρωβουλευτή Χουντή παραπολιτικέ ή γενικά στους ευρωβουλευτές με στατιστικά, μακράν οι περισσότερες ουσιαστικές και on target ερωτήσεις από κάθε άλλον ευρωβουλευτή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Pro
    είσαι αντικειμενικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Όταν ο Γιώργος Κουρής υποστήριζε το ΓΑΠ δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 08 Οκτ. 2009 (4 μέρες ΜΕΤΑ τις εκλογές !!!)

    Γ.Προβόπουλος: "Το έλλειμμα δεν θα ξεπεράσει το 10% του ΑΕΠ το 2009"

    http://news.in.gr/economy/article/?aid=1061647

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είναι συμπαθής ο ΓΑΠ, αλλά είχε την ευκαιρία του. Στην πολιτική δεν υπάρχουν δεύτερες ευκαιρίες (μιλάω για σοβαρές χώρες και όχι για την ελλάδα που έφερε τον "εθνάρχη"). Ας μείνει σαν βουλευτής ή σύμβουλος στο υπουργείο εξωτερικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ευχή και κατάρα14 Απριλίου 2014 - 8:32 μ.μ.

    Κάθε "σοβαρός"-που μπορεί άνετα να είναι και αστείος-γιωργοπαπανδρεϊκός θα σκέφτονταν έτσι, αφού τόσες εμβληματικές μορφές του νοσηρού γιωργοπαπανδρείσμού πυκνώνουν τις τάξεις αυτού του απίθανου υβριδίου που λέγεται ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ. Η απόλυτη μορφή κρατικοδίαιτου-ο Κούλογλου-ο άνθρωπος όλων των κυβερνήσεων, μαζί με την Παναγιωταρέα η απόλυτη εκδοχή του χαμαιλεοντισμού σε όλες τις δυνατές μεταλλάξεις του. Πάνω απόλα το ήθος της συνέπειας της προσαρμοστικής σε όλες τις καταστάσεις ιδιοτέλειας και υστεροβουλίας. Τώρα που έμαθα και για τη σημαντική αυτή λεπτομέρεια του βιογραφικού του φωστήρα της ανάρτησης, έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου. Λέω κι εγώ; Στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και αστέρι; Από πού έπεσε; Απ΄τον ουρανό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ευχή και κατάρα14 Απριλίου 2014 - 8:58 μ.μ.

    Ο αρχηγός σας μοιάζει παρόλα αυτά να παρακολουθεί καλύτερα τη σκέψη μου από όσο εσείς οι οπαδοί του. Σκέψου για παράδειγμα ότι για να δουν το φιλμ για την ταινία του καημένου του μπαμπά του καημένου του Κοκού, ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠ' ΤΟ ΚΑΣΤΡΙ! θα μπορούσε βέβαια να είναι οι δικοί σου αλλά ήταν οι άλλοι που τώρα απλώνουν εκεί τη βασιλική αρίδα τους. Αν οι συνειρμοί που κάνω εγώ στο πρώτο σχόλιο σού μοιάζουν απίθανοι, τους δεύτερους όμως γιατί τους καταπίνεις αμάσητους;


    Χώνεψε το φίλε μου. Ο άνθρωπος που δεν με αφορά για ποιο λόγο τον υπερασπίζεσαι είναι ανά πάσα στιγμή να αρνηθεί ακόμη και την ίδια την Ιστορία της οικογένειας του αν αυτό τού το επιβάλλει ακόμη και το ταπεινό οικονομικό μικροσυμφέρον του;-η Σοφία Παπανδρέου είναι από τα άτομα που ποτέ δεν ενεργούν αυτοβούλως, αυτό το ξέρουν κι οι πέτρες ακόμη. Το πιο ανησυχητικό ομως δεν είναι το οικονομικό κίνητρο αλλά μήπως κάποια άλλη κοινή αμοιβαιότητα τους φέρνει αυτούς τους-φαινομενικά μόνο παράταιρους-κοντά.


    Άμα το καλοσκεφτείς και με αφορμή την ανάρτηση που μιλάει για δικαίωση του Παπανδρέου από την Ιστορία-εδώ γελάνε φυσικά!-ο απίθανος αυτός τύπος, που είναι και βαθιά ανιστόρητος που από τη μια νομίζει ότι με μια, μπορεί και πληρωμένη, συνέντευξη να προϊδεάσει την κρίση της και από την,άλλη την πετάει με την πρώτη ευκαιρία στα σκουπίδια για την πρώτη και την πιο αστεία αφορμή. Αν ήσασταν σοβαρά σκεφτόμενα άτομα και όχι τυφλωμένοι οπαδοί-μπορεί και καλοπληρωμένοι-θα βλέπατε τις εξόφθαλμες αντινομίες στις συμπεριφορές του κληρονομικού δυναστικού γόνου. Ευτυχώς που είστε ελάχιστοι και η γραφικότητα σας σας καθιστά επιπλέον ακίνδυνους γιατί κανείς δεν σας παίρνει σοβαρά υπόψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εφάρμοσε πολιτική ( ονόμασέ την όπως θέλεις ) γιά να μην πάμε στην δραχμή .
    Γιατί με Ζάππεια,

    με "σκίζω το μνημόνιο" κ.λπ.
    η χώρα πήγαινε καρφωτή
    όχι στα 500 αλλά στα 50 ευρώ σε δραχμές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ευχή και κατάρα14 Απριλίου 2014 - 9:52 μ.μ.

    Σας τόχω ξαναγράψει αλλά δεν δώσατε σημασία: όλος αυτός ο ολοφυρμός για τον πόλεμο που-και καλά!-κάνουν διάφοροι κακοί κατά του καημένου του Παπανδρέου, τελικά δεν τον κολακεύει σαν πολιτικό ηγέτη. Στην παγκόσμια Ιστορία δεν έχω υπόψη αληθινό ηγέτη να μυξοκλαίγεται για τα άδικα δεινά που υπέστη. Ο ηγέτης, αν θέλει να είναι και να λέγεται τέτοιος, είνει ενεργός και δραστήριος και ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ. Αντίθετα εδώ τι βλέπουμε; Έναν καλοπερασάκια που δεν έχει απολύτως καμιά επαφή με τη λαϊκή βάση και που ενώ περιφέρεται αμέριμνος και καλοζωϊσμένος στα πιο σικάτα μέρη, από καιρό σε καιρό ρίχνει και έναν κακογραμμένο θρήνο γραμμένο από τον βαριεστημένο λογογράφο του-δυό χρόνια τώρα η ίδια δουλειά, ο άνθρωπος στέρεψε-κι εσείς τον επαναλαμβάνετε σαν χορός αρχαίας τραγωδίας. Ο ηγέτης όμως βρίσκεται πάνω από τέτοιες μίζερες και νοσηρά κλαψιάρικες καταστάσεις αλλά και φυσικά ο ηγέτης δεν είναι καλοζωΐα και τρυφηλότητα. Για να τα ξαναδείτε καλύτερα τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ·
    Το έχω ξαναγράψει αλλά δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω για όσους ΧΑΦΤΟΥΝΕ την ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ των ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΜΕ και των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ και έχουν καταντήσει ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ του Γ. Παπανδρέου, χωρίς να είναι ικανοί να παραθέσουν κάποιο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ, αλλά αναμασάνε τις ΓΕΛΟΙΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ: Γιατί ακριβώς κατηγορείται τον Παπανδρέου παλληκάρια μου ? Μήπως επειδή το 2010 δεν άφησε την χώρα να κάνει στάση πληρωμών και έτσι δεν ζήσατε τη ΜΑΥΡΗ ΦΤΩΧΙΑ που έζησε η χώρα την δεκαετία του 50 ? Για ρωτήστε τους γονείς σας ή τους παππούδες σας που την έζησαν και αυτοί θα σας εξηγήσουν !!! Κατηγορείτε τον ΓΑΠ που έδρασε σαν ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ αντί να κατηγορείτε τον
    Καραμανλή που ήταν ο ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ της οικονομίας γιατί την περίοδο 2004 – 2009 : Διπλασίασε τις ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ (από 30 Δις σε 59 Δις), αύξησε το Χρέος κατά 68,5% (από 178 Δις σε 300 Δις ή 129,7% του ΑΕΠ), το Έλλειμμα του Προϋπολογισμού
    από 3,2% το 2003 σε 15,6% το 2009 (36 Δις εκ των οποίων τα 24,5 Δις ήταν ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑ): Το Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών από 8,5 Δις το 2003, ΤΟ ΕΚΤΟΞΕΥΣΕ σε 25,8 το 2009 και έριξε την Αξιοπιστία της χώρας στο ΝΑΔΙΡ, επειδή έδινε συνεχώς ΨΕΥΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ στους εταίρους μας (Greek Statistics) αποκρύβοντας
    ΜΕΜΠΑΓΑΠΟΝΤΙΑ τον οικονομικό ΚΑΤΗΦΟΡΟ της χώρας. Προς όλους τους ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΥΣ : α)Το θηριώδες ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΑ του Καραμανλή είναι που προσπαθεί η χώρα να ΜΗΔΕΝΙΣΕΙ ( με
    αιματηρές θυσίες όλων μας) και να φτάσει σε ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. Ένα μεγάλο μέρος αυτών που πληρώνετε ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΙ, οφείλεται στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ λάθη της κυβέρνησης Καραμανλή!!! (Εγώ διαφωνώ με την πολιτική που ακολουθείται, δηλ. την μείωση του Ελλείμματος μέσω ΚΥΡΙΩΣ της μείωσης των Δαπανών με αιχμή το ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΑ Μισθών και Συντάξεων και όχι της αύξησης των Εσόδων, μέσω της ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ και όχι της ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ (όπως γίνεται τώρα), πάταξης της ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ. β)Τα οικτρά Οικονομικά Στοιχεία και η έλλειψη ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ που μας «προικοδότησε» η κυβέρνηση Καραμανλή, ήταν οι αιτίες που το 2010 αποκλειστήκαμε από τις αγορές (αφού το ύψος των επιτοκίων έγινε απαγορευτικό) και η κυβέρνηση Παπανδρέου είχε να επιλέξει : ΜΝΗΜΟΝΙΟ ή
    ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ . Δηλαδή το ΦΑΣΜΑ της ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ έφερε το ΜΝΗΜΟΝΙΟ και ΟΧΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ !!! Καταλάβατε παλληκαράκια, ότι οι βρισιές σας πάνε σε ΛΑΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ? Αν δεν το καταλάβατε θα αποδειχτεί για μια ακόμη φορά, ότι Η
    ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ANIKHTH !!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ …..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οκ, αυτό ήταν, τέρμα η παραπολιτική για μένα, δε θα σου δίνω και χιτς. Κάποτε ήσουν αξιόπιστος και με σεβόμουν την άποψή σου ακόμα κι αν διαφωνούσα, πλέον είσαι ένας 24χρονος Δελατόλλας. Ώρα καλή να κατέβεις με το σχήμα του ΓΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Έχεις απόλυτο δίκιο παραπολιτικέ, απλώς τα πρόσθετα και τον Ρομπόλη. Με την διαφορά ότι ο Χριστόπουλος έχει δημοσιοποιήσει πολιτικές θέσεις και προτάσεις ενώ ο Ρομπόλης μένει συνήθως στην επιστημονική προσέγγιση και στις στατιστικές αναλύσεις, υπονοώντας συνήθως το πολιτικό μήνυμα και όχι εκφράζοντας το ευθαρσώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ποίον παλαιό ή νέο εκκολαπτόμενο αρχηγό έχεις στο μυαλό σου;
    Τι έχασε ο ΓΑΠ και τι κέρδισαν οι επόμενοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Επειδή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι σου λέει και από καταστροφείς της χώρας οι δεξιοί μας γίνατε και τιμητές! Πες μας πόσα δις χάθηκαν από την απεργία στο λιμάνι που τελικά το πήρε η Κοσκο? Πόσα δις χάθηκαν από την γνώμη να επιτραπεί να ανοίξουν μη κρατικά μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια? Και πόσα δις μαζέψατε εσείς από την λίστα Λαγκάρτ? Έχεις μπερδέψει το σώβρακο με την γραβάτα,άμα μάθεις να τα ξεχωρίζεις τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ...τρώγεται κρύο15 Απριλίου 2014 - 11:14 π.μ.

    Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Υπεράνω όλων ο ΓΑΠ15 Απριλίου 2014 - 11:17 π.μ.

    Ναι ναι όπως τα λες. Υπεράνω όλων η Πατρίς (που λένε και τα χρυσαύγουλα), μπρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Άρα συμφωνείς και εσύ ότι ο μόνος τρόπος για να μην πάμε στην δραχμή ήταν ο Παπανδρέου να εφαρμόσει μια σκληρή δεξιά και συντηρητική οικονομική πολιτική. Αυτό ακριβώς είναι και το μήνυμα της corriere προς τους αναγνώστες.
    Τελικά δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση από το να βλέπεις αριστερούς, κεντρώους, κεντροαριστερούς, προοδευτικούς κλπ να αναγκάζονται να συμφωνήσουν πως η μόνη λύση για την σωτηρία της χώρας ήταν η εφαρμογή δεξιάς οικονομικής πολιτικής :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ποιο σχήμα ΓΑΠ; Πού είναι να το ψηφίσω με χίλια. Δυστυχώς ή ευτυχώς, η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού, οπότε ...ας το πάρει το ποτάμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δημήτρη ,μήπως κάνεις ΜΕΓΑ λάθος? Ο Γ.Κουρής ανέκαθεν πολέμιος του ΓΑΠ. Ποτέ μα ποτέ δεν ήτο φιλικός!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δωρεάν μαθήματα για αυριανούς ηγέτες από τα ΙΕΚ ΒΒ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αφού ο Γαπ είναι ...ανύπαρκτος και ...τελειωμένος , γιατί ξημεροβραδιάζεσαι ΕΔΩ
    (ακόμα και αν δεν σε έστειλε ο ...λατρευτός σου βενιζέλος) και έχεις αναλάβει εργολαβικά την καθημερινή με δεκάδες σχολιά σου ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ του ? Τι δουλειά κάνεις ? Πότε προλαβαίνεις και δουλεύεις ? Περιμένω απάντηση ... εκτός
    και αν ΑΥΤΗ είναι η δουλειά σου . Πάντως πέφτεις πολύ χαμηλά να ασχολείσαι με το που κοιμάται και τι τρώει ο Γαπ. Η Αντιγαπική λύσσα του βενιζέλου σου σας έχει μεταδοθεί ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ . Μη βρίσκοντας κάποιο πολυτελή , προκλητικό, χλιδάτο, κοσμοπολίτικο τρόπο ζωής του Παπανδρέου , τον κατηγορείται γιατί ...αθλείται,
    γιατί κάνει ποδήλατο ,γιατί έχει κανό ...τόσος ξεπεσμός... τόση φτήνια επιπέδου Π.Θ ? ΕΣΥ προσωπικά , που διακρίνω Επάρκεια ΑΝΏΤΕΡΗ από την δική μου ( καλά διάβασες , εμείς οι Γαπικοί ΔΕΝ είμαστε κομπλεξικοί , στο opengov θα μου
    έτρωγες την Θέση Aξιοκρατικά) ΠΩΣ καταδέχεσαι να γίνεσαι ένα "τσογλάνι" του μισάνθρωπου ΠΡΟΔΟΤΗ ? Πως ανέχεσαι ένα αδίστακτο πολιτικό απόβρασμα να σε ποδηγετεί ... με το όποιο αντάλλαγμα ? Να ...αυτά είναι που θέλουμε να αλλάξουμε ... να καταργήσουμε τον Θεσμό του ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟΥ στον Πολιτικό Βίο της Χώρας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Η μείωση των ελλειμμάτων που ανέλαβε να πραγματοποιήσει τότε η κυβέρνηση Παπανδρέου δεν έχει ιδεολογία. Δεν είναι σοσιαλιστικό να δημιουργείς ελλείμματα ειδάλλως ο Καραμανλής θα ήταν ο Φιντέλ Κάστρο.Ο Παπανδρέου κι ο κάθε Παπανδρέου, δηλαδή οι εθνικές κυβερνήσεις στην Ε.Ε. έχουν χάσει από το διευθυντήριο των Βρυξελλών και όλοι μαζί από τους οίκους αξιολόγησης.Ο ΓΑΠ επέλεξε με την λογική "το μη χείρον βέλτιστον".Κι εφάρμοσε και πολιτικές όπως έλεγε ο ίδιος, πολύ συχνά, αντίθετες με την ιδεολογία μας. Όλα αυτά όμως έγιναν με τον μόνιμο εκβιασμό του "take it or leave it" έναν εκβιασμό που αναγκάστηκε από τους "εταίρους" να τον απαντά επί δύο χρόνια,όταν οι υπόλοιποι δεν τον άντεξαν ούτε για δύο ώρες,βλέπε δημοψήφισμα.Τον Σαμαρά τον είδαμε,σου λέει ότι τελικά "συμφώνησε στο λάθος" για να μην βγει η χώρα από το Ευρώ λες και πιο πριν δεν κινδυνεύαμε να βγούμε από το Ευρώ. Και ο άλλος (ο Τσίπρας) από εκεί που χαρακτήριζε το δημοψήφισμα τρικ και τον τελευταίο εκβιασμό του ΓΑΠ,τώρα πια βλέπει πως αν στριμωχτεί από τους Ευρωπαίους το μεγάλο ΝΑΙ ή το μεγάλο ΌΧΙ πρέπει να το πει ο λαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Φυσικά και είναι σοσιαλιστικό να δημιουργείς ελλείμματα. Ο Καραμανλής μόνο κατ' επίφαση χαρακτηρίζεται δεξιός. Ο ίδιος άλλωστε ποτέ δεν αποδέχτηκε τον χαρακτηρισμό του "δεξιού" και επέμενε ότι αντιπροσωπεύει τον "μεσαίο" χώρο. Έτσι λοιπόν και οι οικονομική πολιτική που ακολούθησε μόνο δεξιά δεν ήταν (προσλήψεις στο δημόσιο, υψηλές δημόσιες δαπάνες, υψηλά αμειβόμενοι ΔΥ κλπ). Όσο αφορά τον Σαμαρά τα "Ζάπεια" και η "συναίνεση στο Λάθος" ήταν η απάντηση στο "λεφτά υπάρχουν" του ΓΑΠ. Όταν έγινε κυβέρνηση ως γνήσιος δεξιός ακολουθεί μια γνήσια δεξιά οικονομική πολιτική μείωσης των ελλειμμάτων και τα πράγματα δείχνουν και οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι η πολιτική αυτή αποδίδει. Λογικό είναι γιατί η οικονομική πολιτική που εφαρμόζεται είναι αυθεντική δεξιά και όχι μαϊμού/ιμιτασιόν όπως αυτή που ακολούθησε ο ΓΑΠ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ευχή και κατάρα15 Απριλίου 2014 - 7:35 μ.μ.

    Το να είναι συμπαθής ο ΓΑΠ δεν είναι πολιτική ιδιότητα άξια να συζητηθεί σε ένα μπλογκ που ασχολείται με την πολιτική. Το λέω αυτό γιατί και σε μένα είναι συμπαθής. Θάθελα να τον έχω γείτονα και να ανταλλάσσουμε καμιά σαχλαμάρα την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια ή βγάζουμε το σκύλο για βόλτα και κατούρημα. Αλλά για να έχω έναν τέτοιο συμπαθή άνθρωπο για πρωθυπουργό; Ούτε στους χειρότερους εφιάλτες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Κι ομως ειναι κλασική η περίπτωση του w. c...μαθε ιστορια...ο αποτυχημένος υπουργός στρατιωτικών στην καταστροφή στην Καλλίπολη το 1915 μέγας ηγέτης της νίκης το 40-45...μιλάμε για τον πάτερα της νικης...Η ιστορία έχει πάντα και τη δεύτερη φορα της....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ρε φίλε έλεος. Είναι επίπεδο συζήτησης αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τι να σου απαντήσουμε; Εσύ ζεις σε ένα κόσμο που ο ΓΑΠ έδινε παροχές επί 6 μήνες... Εμείς ζούμε σε ένα κόσμο που οι πολίτες έβγαιναν στους δρόμους συνέχεια από το Γενάρη μεχρι το Μάιο του 2010 επειδή δεν τους άρεσαν τα μέτρα που έπαιρνε ο Παπανδρέου.

    Ό,τι και να σου πούμε με αποδείξεις και στοιχεία, εσύ στον κόσμο σου θα συνεχίσεις να ζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Την προηγούμενη φορά που είπες το ίδιο, σου απάντησα για τα μέτρα που πήρε το 2009..(κατήργησε stage, σταμάτησε την απόσυρση αυτοκινήτων, αύξησε τα τέλη κυκλοφορίας στα πολυτελή αυτ/τα,....).
    Θυμάσαι τι μου είχες απαντησει?
    Απλά το είχες προσπεράσει λέγοντας "όλοι ίδιοι είναι φίλε μου..."


    Απο το αντεπιχείρημα σου τότε, την επιμονή σου να το επαναλάβεις τώρα, καταλαβαίνει κανείς τι ρόλο βαράς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ευχή και κατάρα16 Απριλίου 2014 - 3:49 μ.μ.

    Καλό! Αν υποψιαστώ ότι ο ΓΑΠ θα γίνει νέος Τσώρτσιλ θα πεθάαααααααααανω! Έχει όμως δύο ενδιαφέρουσες παραμέτρους το ανέκδοτο. Το πρώτο ότι πρέπει να γίνει κοσμογονία πρώτα για να έχει ο α-ΓΑΠούλης σας τη δεύτερη ευκαιρία του. Και το δεύτερο-που μ'αρέσει παρά πολύ-μοιάζει να ομολογείτε ότι τουλάχιστον παραδέχεστε εμμέσως πλην σαφώς ότι ,μέχρι να γίνει πετυχημένος ο Τσώρτσιλ ΣΑΣ, ήταν αποτυχημένος! Είναι ένα κάποιο βήμα αυτό αν συγκριθεί με το παπανδρεϊκό αλάθητο των άλλων-ελαχιστότατων βέβαια-οπαδών του εδώ μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Εσύ από ποιο παραμάγαζο τα αρπάζεις τώρα για να γράφεις αυτά τα αστεία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ρε ελεεινό αναθεματισμένο υποκείμενο , που προσκυνάς "στα τέσσερα"
    τον προδότη βενιζελο σου με τα εμετικά αντιγαπικά κατηγορώ σου , τώρα ρε
    ΡΟΥΦΙΑΝΕ/Α κάνεις σχόλια και για τις ενδοοικογενειακές σχέσεις της οικογένειας
    Παπανδρέου ? Ρε μπας και κάποτε ήσουν εξ
    αγχιστείας μέλος της ΕΣΥ ή κάποιος/α παραδίπλα σου που τον/την
    "απογείωσαν" με "εθελούσια" και έχεις προσωπικούς λόγους να
    ξερνάς υστερική αντιγαπική χολή 10 φορές την ημέρα εδώ μέσα ? ΣΊΓΟΥΡΑ κάποιο
    άμεσα προσωπικό λόγο έχεις ΕΣΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Σιγά μην είναι και Τσώρτσιλ ο ΓΑΠ. Η οικογένεια Παπανδρέου έχει ξοφλήσει για τα επόμενα 50 χρόνια, όπως και η οικογένεια Καραμανλή.


    Κι εμένα μου είναι συμπαθής ο ΓΑΠ, αλλά για πρωθυπουργός με τίποτα. Πιστεύω πως είχε καλές προθέσεις, αλλά δεν είχε το ηγετικό χάρισμα για να μπορέσει να έχει αποτέλεσμα. Απέφυγε να συγκρουστεί με συντεχνίες και οργανωμένα συμφέροντα, προστάτεψε τα προνόμια σε δημόσιο και ΔΕΚΟ, και διέλυσε τη μεσαία τάξη που είναι η ραχοκοκαλιά της οικονομίας. Ως Πρωθυπουργός απέτυχε.



    Καλά έκανε και μας έβαλε στο μνημόνιο, εξάλλου δεν θα μπορούσε να κάνει και τίποτα άλλο, αλλά αυτό για μένα ήταν το αυτονόητο. Αν ήταν αντιπολίτευση, κι αυτός αντιμνημονιακός θα το έπαιζε, μη λέμε παραμύθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλά τα λες και συμφωνώ αλλά προετοιμάσου να σε περάσουν ένα χεράκι οι φανατικοί ΓΑΠικοί σχολιαστές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Δηλαδη το Βαγγελα που τον θεωρεις τιτανοτεραστιο Ηγετη τον βλεπεις να ειναι ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Δ. Χριστόπουλος για την υπόθεση Σαμπιχά: Δύσκολα θα μπορούσα να είμαι στο ίδιο ψηφοδέλτιο !
    <<....οι διάφοροι μηχανισμοί ελαφρού και βαθέως κράτους βάλθηκαν να μας
    πουν ότι η μειονότητα δεν είναι ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα αλλά
    δύο και τρεις εθνοτικές ομάδες, «πομάκων, τσιγγάνων και τουρκογενών». ...>>
    http://www.xanthipress.gr/d-christopoulos-gia-tin-ipothesi-sampicha-diskola-tha-borousa-na-ime-sto-idio-psifodeltio/

    Παραπολιτικέ, αυτός είναι ο Χριστόπουλος που διαφημίζεις, ή κάνω κάποιο λάθος?

    Γιατί η αναφορά στη Μουσουλμανική μειονότητα ως "ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα" ξεπρνάει τα όρια της ανοχής μου. Η ταύτιση με τον τουρκικό εθνικισμό με στόχο τους κατευθυνόμενους ψήφους του Προξενείου είναι η χειρότερη μορφή αλητείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή