Ο απίθανος Γρηγοράκος προειδοποιεί: Ή θα ψηφίσετε Ελιά ή θα γίνουμε Ουκρανία

6.5.14


Σε απόλυτη παράκρουση φαίνεται ότι βρίσκονται οι τελευταίοι φρουροί του απεχθούς Βενιζελισμού, αν κρίνουμε τουλάχιστον από τη σημερινή απίθανη δήλωση του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Λεωνίδα Γρηγοράκου.

Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, ο κ. Γρηγοράκος τόνισε χαρακτηριστικά: «Δεν είναι δυνατόν μετά από 20 μήνες που η κυβέρνηση και το ΠΑΣΟΚ έχουν δώσει τον καλύτερο εαυτό τους, η ΕΛΙΑ και το ΠΑΣΟΚ να φανούν στις εκλογές ότι είναι ο αδύναμος κρίκος της κυβέρνησης. Δεν είναι δυνατόν ένας βουλευτής που δεν έχει τη νομιμοποίηση στο Νομό του ή το ίδιο το ΠΑΣΟΚ και η ΕΛΙΑ που δεν θα έχει νομιμοποίηση να συνεχίσει να είναι στην Κυβέρνηση ή να είναι μέλος μίας Κυβέρνησης που δεν θα είναι σταθερή».

Ανεβάζοντας τους τόνους κάλεσε τους πολίτες να διερωτηθούν πριν ψηφίσουν «εάν την Κυριακή το βράδυ των εκλογών θέλουν η Ελλάδα να είναι μία χώρα που θα υποστεί ότι έχουν υποστεί χώρες όπως η Ουκρανία, ή χώρες της Βόρειας Αφρικής …».

Ο κ. Γρηγοράκος πρόσθεσε πως «αυτό που κρίνεται στις ευρωεκλογές είναι η σταθερότητα της Κυβέρνησης. Εάν ο λαός θέλει να στηρίξει μία Κυβέρνηση που “έχει βάλει πλάτη” πρέπει να στηρίξει την ΕΛΙΑ και το ΠΑΣΟΚ που έχασε πολλές δυνάμεις σε αυτή την πορεία, έφτασε στο 12%. Εάν δεν επικυρωθεί η επιλογή του ΠΑΣΟΚ να συμμετέχει στην Κυβέρνηση για να υπάρχει σταθερότητα στη χώρα και την έξοδο της χώρας από το μνημόνιο, δεν μπορεί να υπάρχει σταθερότητα στην Κυβέρνηση».

--
Κατεβάστε την εφαρμογή της Παραπολιτικής για κινητά τηλέφωνα και tablet από το iTunes κι από το Google Play.

29 σχόλια:

  1. ευχή και κατάρα6 Μαΐου 2014 - 5:18 μ.μ.

    Πάντα καίριος, πάντα εύστοχος, πάντα στον παλμό της αληθινής ζωής! Ασυναγώνιστο πολιτικό ένστικτο-γιατί μου θυμίζει το αντίστοιχο του Γιώργου Παπανδρέου;-πιάνει πάντα το ουσιώδες και με την ρηξικέλευθη πολιτική του ανάλυση-που μοιάζει σαν τα εξαντλητικά σαράντα χτυπήματα του χταποδιού-μας παραδίδει την οξυδερκή πολιτική του σκέψη για απόλαυση ξυδάτη.


    Διάνοια ο λογογράφος του Αλέξις! Διάνοια σε άκρα απελπισία όμως. Βλέπει ότι εξασφάλισε το 42 στην εκλογική λίστα και είπε να πάει στον Άγιο Παντελεήμονα των κουτσών, στραβών και των εκλογικά καταφρονεμένων για κάπως καλύτερη τύχη. Ε ρε γλέντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχή και κατάρα6 Μαΐου 2014 - 5:29 μ.μ.

    Τυπικές προεκλογικές κορώνες-ανόητες αναμφίβολα-αλλά στο σκεπτικό υπάρχει διαφωνία; Μην ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή η Ουκρανία κοιμάται αγκαλιά με το ΔΝΤ, ενώ στην Ελλάδα,μετά την ριψοκίνδυνη Ουκρανική-avant la lettre- μπορεί και Αιγυπτιακή μας φάση το καλοκαίρι με φθινόπωρο του 2011, με την Πλατεία και τις καθημερινές διαδηλώσεις-συνέπεια της άρνησης Παπανδρέου να νομιμοποιηθεί εκλογικά για την ανατροπή της ατζέντας με την οποία είχε αρχικά εκλεγεί- έχει εξασφαλιστεί μια στοιχειώδης κοινωνική γαλήνη, που σε περίπτωση ακυβερνησίας μπορεί να μας ξαναφέρει σε μια τέτοια απευκταία περίοδο ανασφάλειας. Για νομιμοποίηση μιλάει ο Γρηγοράκος. Για την ανάγκη αυτής της νομιμοποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκβιαστής αίσχιστου είδους ! Ούτε η δεξιά δεν θα το έκανε αυτό !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις διάβασα ότι η στρατηγική αυτή "συναποφασίστηκε" με τον Λοβέρδο. Θα μας πει κάποιος με ποια δικαιοδοσία ο Λοβέρδος αποφασίζει για την τύχη του ΠΑΣΟΚ; Έναν πολιτικό τον οποίο έχουν όλοι χ@σμένο, οι διαπλεκόμενοι, τα ΜΜΕ, ακόμα και ο Σαμαράς τον οποίο γλείφει για να γίνει υπουργός, μπορεί κάποιος να μας πει γιατί αποφασίζει αυτός για την στρατηγική του ΠΑΣΟΚ;; Τα υπόλοιπα στελέχη που βρίσκονται, μέχρι χτες έκαναν τον μάγκα με τις λαϊκές και το γάλα τωρα για ενα τόσο σοβαρό θέμα γιατί έχουν εξαφανιστεί;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μόνο βιώσιμο προγραμμα για την Αθήνα το είχε ο Βαλλινατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκτός από τη δεξιά δες εδώ: http://taxalia.blogspot.de/2014/05/gay-pride.html
    τις απόψεις του υποψήφιου με το ΚΚΕ. Εκτός από το σύριζα, η αριστερά είναι καθολικά ομοφοβική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι μόνο εκβιαστές αλλά και φασίστες τριτοκοσμικού τύπου!!
    Εκβιάζουν απειλούν και σπείρουν τον πανικό με μοναδικό σκοπό την υφαρπαγή των ψήφων του λαού!!
    Δεν μας ενδιαφέρει αν αποχωρήσετε από την κυβέρνηση!
    Στην δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα!!
    Τέτοιες προσωπικότητες καλό είναι να πηγαίνουν σπίτι τους!
    Δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα στον τόπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρίμα ρε γιατρέ !!! Σε εκτιμούσα πολιτικά ,διότι ειναι προφανές ,ότι στη Λακωνία να δηλώνεις σοσιαλιστής τόσα χρόνια, υποθέτω πως θα ειχε και κάποιο κόστος.
    Μήπως σε επηρέασε πολύ ο Βαγγέλης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο φύση συνωμότης & ΠΡΟΔΟΤΗΣ βενιζέλος ξεδιπλώνει το σχέδιο που
    έχει ήδη εξυφάνει με τον Σαμαρά και την ΔΟΛια Τραπεζομιντιακή Διαπλοκή . Έχουν
    αποφασίσει Βουλευτικές Εκλογές μέσα στο καλοκαίρι , προτού πάρουν τα νέα μέτρα
    (που τάχα δεν υπάρχουν), προτού οι Πολίτες συνειδητοποιήσουν τα +2000€ /
    οικογένεια Νέους Φόρους μέσα από τις Φορολ. Δηλώσεις που τώρα θα υποβάλουν, πριν
    ξεπουλήσουν κάθε τετραγωνικό άμμου στις ελεύθερες παραλίες και τις βρουν
    κλειστές (από Παράγκες, ξαπλώστρες, ομπρέλες , όλα με πληρωμή φυσικά) σε λίγο
    που θα πάνε για μπάνια .Εκτιμούν ότι θα χουν τις πλάτες της Μέρκελ και ψάχνουν
    ένα άλλοθι και ένα εκβιαστικό δίλημμα ώστε οι Μιντιάρχες που περιμένουν να συλήσουν
    κάθε Δημόσιο φιλέτο , να πατήσουν για την επικοινωνιακή αβάντα τους . Θα το ρίξουν
    πιθανά στον Γαπ , που …δεν γονατίζει μπροστά σε αυτούς που τον ανέτρεψαν . Το
    σιχαμερό κτήνος εκτελεί κατά γράμμα (μαζί με τον καλαματιανό πατριδοκάπηλο) τις
    Εντολές αυτών που τους έκαναν Κυβέρνηση . Ο δε Ποταμίσιος υπάλληλος θα παίξει
    το ρόλο του συγκυβερνητικού μπαλαντέρ μετά την αναπόδραστη αποδυνάμωση της Ελιάς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ενταξει και ενα λογο να ειχα να ψηφισω ελια ,τωρα ,που με εκβιαστικο και ξεδιαντροπο τροπο μας λενε οτι κρεμομαστε απο τα @@ του μπενι, του βοσκου ,του γρηγορακου και των διαφορων μαιντανων του αποκομματος,θα φανε μαυρο και με ευχαριστηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το να μην υποστηρίζεις τον ελληνικό εθνικισμό το
    καταλαβαίνω, κι εγώ μαζί σου. Αλλά το να υποστηρίζεις τον εθνικισμό της
    Τουρκίας δεν λέγεται διεθνισμός, λέγεται κάπως αλλιώς.

    Ο άνθρωπος είναι απερίγραπτος, εκείνο το "ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο
    πράμα" για τη μειονότητα είναι μνημείο ανοησίας. Με τέτοιους συνεργάτες ο
    ΓΑΠ, και 5% που έφτασε το ΠΑΣΟΚ πολύ είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχουν λαλισει ολοι τους,και πιο πολυ ο αρχηγος τους.Τετοιο εκβιασμο δεν εχω ξαναδει(απο το Πασοκ),το εχουν καταλαβει οντως πως τελειωσε για αυτους το πολιτικο παιχνιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το βράδυ της Κυριακής θα σας γλεντήσουμε! Κανείς να μην ψηφίσει τον αποστάτη και τα τσιράκια του. Είμαστε η δημοκρατική παράταξη και είμαστε πολλοί και ενωμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι δημοσκοπήσεις του δίνουν 20%. Αναμφίβολα, πολύ μικρό ποσοστό για κάποιον με τέτοια πεπραγμένα σε τόσο δύσκολους καιρούς. Αλλά πάλι, ίσως να είναι και μεγάλο το ποσοστό για κάποιον που δεν πολιτεύτηκε με ρουσφέτια, εξυπηρετήσεις και δημόσιες σχέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. NAI στο μαύρισμα στον Βενιζέλο.
    αλλά γιά να μην ωφεληθεί ο Σαμαράς
    χωρίς να μας έρθει το μεγαλύτερο κακό , ο Τσίπρας . . .
    ΟΧΙ σκορποχώρι ψήφων ανάμεσα Ν.Δ. και Σύριζα .

    ΜΑΖΙΚΗ ΜΟΝΟΣΤΑΥΡΙΑ
    ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΠΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όσο εκβιάζουν τον δημοκρατικό λαό τόσο θα πέφτουν τα ποσοστά τους! Κύριε Γρηγοράκο στις διπλές εκλογές του Ιουνίου δεν μίλησες για Ουκρανία ,γιατί ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το ποσοστό είναι καλό πιστεύω. Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να πείσει με τα λόγια του, αλλά πείθει με τις πράξεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατί, αυτή η κλίκα με επικεφαλής τον Βενιζέλο, τί είναι; Δεν είναι Δεξιά;
    Δεξιά, και μάλιστα του αισχίστου είδους, παραδομένη εξ ολοκλήρου στη διαπλοκή και τα συμφέροντα - ντόπια και ξένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. " ...συνέπεια της
    άρνησης Παπανδρέου να νομιμοποιηθεί εκλογικά για την ανατροπή της ατζέντας με
    την οποία είχε αρχικά εκλεγεί-" .... ΔΟΛιε ΨΕΥΤΗ , ΚΑΤΑΠΙΝΕΙΣ τα Αντεθνικά Υπονομευτικά
    της Εθνικής Προσπάθειας από τον Αδίστακτο Πατριδοκάπηλο ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΨΕΜΑΤΑ "Ζάππεια , άλλο Μίγμα, 18 δίς
    ισοδύναμα, επαναδιαπραγμάτευση , δεν συναινώ στο λάθος" ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια ΜΕΤΑ την Παγκόσμια Αποκάλυψη
    της Ευρωπαικής Κρίσης Ομολόγων , Πτώχευση Ελλάδας και Ευρωπαικού Νότου,
    Μνημόνια , Τρόικες, ΔΝΤ και ΞΑΦΝΙΚΑ :
    "ουδείς αναμάρτητος" ? ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΣ ρε ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΕ , να συγκρίνεις με τον 09/2009 που ο Λιποτάκτης
    Ραφήνιος Κόπρος σου , έβγαζε σποτ ΜΕ… Πράσινα Παπαγαλάκια & δήλωνε εγγράφως
    ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΆ ΚΟΛΑΣΙΜΑ (που κανείς …Καρπούζης ποτέ δεν έψαξε) στην Γιούροστατ 6% έλλειμμα , ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ απεγνωσμένα να βρουν
    …υπονοούμενο του Προβόπουλου («…είχα πει για …διψήφιο έλλειμμα…» κλπ φαιδρά για
    Κεντρικό Τραπεζίτη που φυσικά είναι στο απυρόβλητο μαζί με τον Κόπρο) , ότι
    τάχα …είχε ενημερώσει για τα ΤΕΡΑΤΑ του
    Καραμανλή ? Που όλοι ζούσαμε ακόμα στην νιρβάνα του ευδαιμονισμού και
    του Νεοπλουτισμού της Μεταπολίτευσης ? Που και οι ευρωπαίοι 4-5 μήνες ΑΡΓΟΤΕΡΑ ,
    αναγνώρισαν το μέγεθος και την
    συστημικότητα του προβλήματος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αναρωτιέμαι τον τελευταίο μήνα τι έχει αυτός ο Καμίνης και παραμένει πρώτος.. Δηλαδή τι έχει κάνει στην Αθήνα ; Τα οικονομικά μπορεί πράγματι να τα έχει διορθώσει (δεν γνωρίζω τι πραγματικά παρέλαβε και τι παραδίδει), αλλά αν ο Καμίνης δεν είναι ο ορισμός του "ανύπαρκτου" Δημάρχου, ποιός είναι ; Έφτιαξε κάτι ; Άλλαξε κάποια νοοτροπία ; Δημιούργησε ρεύμα ; Στήριξε κάποια κοινωνική ομάδα ; Πρωτοστάτησε κάπου ; Το μόνο που θυμάμαι από την πρώτη θητεία Καμίνη, είναι η απαγόρευση του συσσιτίου της ΧΑ. Δηλαδή αν κάποιος "τοπικός άρχων" κάνει τα ελάχιστα αυτονόητα, θεωρείται Δημαρχάρα και πάει σφαίρα για δεύτερη θητεία ; Τόσο κάτω ρίξαμε τα στάνταρ σαν δημότες (δεν θέλω καν να σκεφτώ τι κάναμε σαν πολίτες...) ;


    Έπειτα από ένα μήνα σκέψης, καταλήγω μάλλον στο ότι απλά παίζει μόνος του.. Σπηλιωτόπουλος, Κακλαμάνης, Γαβριήλ, Καπερνάρος και λοιποί είναι χειρότεροι ακόμα και από αυτόν..


    ΥΓ. Παραπολιτικέ, σε ένα blog γνώμης, άποψης, ενημέρωσης, πολιτικού καφενείου (με την καλή έννοια) ή όπως αλλιώς θέλεις να χαρακτηρίσεις την ιστοσελίδα σου, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εμμονές είτε υπέρ κάποιων (ΓΑΠ, Καμίνη κτλ) ούτε κατά κάποιων (Μπένι, Σαμαρά κτλ). Το μόνο που πετυχαίνεις, είναι να διώχνεις τους επισκέπτες σου, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους (νομίζω) είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου, και δύσκολα κατευθύνονται ή δημιουργούν άποψη από μία ιστοσελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι θα γινουμε χωρις τους εγγυητες της σταθεροτητας (τους),διχως τους εθνοσωτηρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άρχισε να σκάβεις από τώρα να προλάβεις μέχρι τις 25... και σκάψε το λαγούμι βαθύ να χωράει και το ΒΒ και τον Γρηγοράκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπάρχουν και καλοί καλαματιανοί ρε freeman, σε όλα όσα λες συμφωνώ μόνο μην λες το καλαματιανός σαν βρισιά. Γιατί σε τέτοιες δεξιές σφηκοφωλιές είναι δύσκολο να είσαι εναντίον τους! (πλάκα κάνω,δίκιο έχεις μας ξεφτιλίζει ο κουραδόμαγκας από την Πύλο)


    Υ.Γ. 1 ευχή και παπάρα... σου έλειψα καθόλου...? εμένα μου έλειψε πολύ η βενιζελοκαψούρα σου


    Υ.Γ. 2 καμιά αύξηση σου κάνανε ρε καταραμένε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συμφωνώ με τον Βενιζέλο...



    Στις επόμενες εκλογές δεν ψηφίζουμε μόνο για δήμαρχο, περιφερειάρχη, ευρωβουλευτή, αλλά για το αν θέλουμε να συνεχίσουν να μας κυβερνούν το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. στην Ελλάδα, ο χερ Σουλτς και η φράου Μέρκελ στην Ευρώπη.

    Μια φορά είπε στην (πολιτική) ζωή του την αλήθεια ο Ευ. Βενιζέλος και έπεσαν όλοι να τον φάνε. Και η αλήθεια είναι ότι πράγματι στις 18 και στις 25 Μαΐου "παίζεται η σταθερότητα της συγκυβέρνησης".

    Με απλά λόγια, στις επόμενες εκλογές δεν ψηφίζουμε μόνο για δήμαρχο, περιφερειάρχη, ευρωβουλευτή, αλλά για το αν θέλουμε να συνεχίσουν να μας κυβερνούν το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. στην Ελλάδα, ο χερ Σουλτς και η φράου Μέρκελ στην Ευρώπη.

    Aυτό είναι το ερώτημα των εκλογών και όλα τα άλλα περί ικανού δημάρχου, νοικοκύρη περιφερειάρχη και τεχνοκράτη ευρωβουλευτή είναι για να κοροϊδεύουμε την κοινωνία.

    Ο ψηφοφόρος έχει δικαίωμα να επιλέξει Καμίνη, Μπουτάρη, Σγουρό, Ζαγοράκη, Πλεύρη ή τους αντίστοιχους ανά την Ελλάδα "ανεξάρτητους, ικανούς, γνώστες, έμπειρους" υποψήφιους αυτοδιοικητικούς και ευρωβουλευτές, αλλά πρέπει να γνωρίζει ότι έτσι δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στη Νέα Ελλάδα της λιτότητας, της ανεργίας, τη φτώχειας, της υποταγής στους ολιγάρχες.

    Είναι τόσο αυτονόητο, τόσο καθαρό, ώστε απορώ ποιοι δεν το καταλαβαίνουν. Εκτός αν ντρέπονται να το ομολογήσουν και καμώνονται πως δεν το καταλαβαίνουν.

    Είτε το ένα, είτε το άλλο συμβαίνει, στις 18 και στις 25 Μαΐου θα έχει υπερψηφιστεί ή θα έχει καταψηφιστεί αυτή η συγκυβέρνηση. Και στις 26 Μαΐου δεν θα έχει νικήσει η Τοπική Αυτοδιοίκηση ούτε η Ευρώπη των λαών. Θα έχει νικήσει ο κ. Σαμαράς, ο κ.Βενιζέλος και η φράου Μέρκελ.

    Αλλά μετά την απομάκρυνση από την κάλπη ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ευχή και κατάρα7 Μαΐου 2014 - 1:18 μ.μ.

    Μ' αρέσει ότι όλη η μέριμνα σας είναι για το λάκκο αλλά εκείνη την έρμη καρέκλα του Προέδρου του κινήματος ούτε σας νοιάζει τι θα γίνει. Ούτε πολύ περισσότερο για το κόμμα το ίδιο, που όποιος το αναλάβει ουσιαστικά αναλαμβάνει τα έξοδα κηδείας του. Μόνο το αυτοκαταστροφικό στάχτη και μπούρμπερη του αφασικού σας σας ενδιαφέρει. Η απολίτικη εκδίκηση στα πλαίσια της αρρωστημένης μανίας καταδίωξης, που νομίζει ότι ο Παπανδρέου δεν έπεσε από τη λαϊκή δυσαρέσκεια αλλά από τη συνωμοσία κάποιων κακών εναντίον της αγγελικής μορφής του μαρμαρωμένου σας. Τον βόλευε και σας βολεύει αυτή η ερμηνεία-τυπικός στρουθοκαμηλισμός. Για βγείτε στη κοινωνία και φωνάξτε τη λέξη Παπανδρέου. Από όλες τις γρίλιες θα βγει μια κοινή ιαχή: -Όξω ρε!


    Νομίζετε πώς όλα είναι σαν τα σκηνοθετημένα σόου κουμπουροφόρων ηρακλειδέων της δυναστείας στα Ανώγεια; Πιο λαομίσητος ηγέτης δεν έχει υπάρξει στην Ελλάδα απ'την εποχή της Φρειδερίκης, που ακόμη κι εκείνη φαντάζει πια σαν άγγελος-βοηθάει και ο χρόνος γι'αυτό και η απόλυτη ακινδυνότητα που εξασφαλίζει η ταφόπλακα της-σε σύγκριση με τον εγκάθετο κλώνο, που με την άφρονη πολιτική του μαγάρισε χώρα και κόμμα. Τα γράφω αυτά γνωρίζοντας ότι είμαι εκτός γραμμής Βενιζέλου που προσπαθήσει να λειτουργήσει ενωτικά. Αλλά από τον μνησίκακο και μικρόψυχο Παπανδρέου το τελευταίο που μπορεί κανείς να περιμένει-κι αυτό μάταια-είναι πολιτικό ήθος και υπευθυνότητα. Τόδειξε ποτέ κανένας κακομαθημένος γόνος για να το κάνει και ο μακράν χειρότερος του είδους του, που τον υπηρετείτε με τη ζέση πιράχνα που έχασαν τις χορηγείες και τις απολαβές των ΜΚΟ σας-σιγά μην έχετε πολιτική άποψη ή ιδεολογία. Τρωκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συμπασχω με τους σχολιαστες απο πανω που τον κατακρινουν. Πραγματι ο δημος δεν εχει κανει τιποτα. Πχ δεν εχει καθαρισει τα πλακακια του μπανιου μου. Επισης, το φαγητο πρεπει να το μαγειρευω εγω, δεν στελνουν καποιον να μου το μαγειρεψει! (Γελοιοι!). Τελος, που ξανακουστηκε δημαρχος να ασχολειται με τα οικονομικα του δημου και να το θεωρει επιτευγμα! Ποσο πιο ξεφτιλισμενος μπορει να γινει?

    Προφανως αστειευομαι. Πραγματι η καθαριοτητα ειναι ενα θεμα, αλλα ειναι μεγαλο θεμα γιατι απλα οι Αθηναιοι ειναι βρωμιαρηδες. Κανεις δεν εχει σκουπισει το πεζοδρομιο μπροστα απο το σπιτι του ποτε, κανεις δεν εχει ποτισει ενα λουλουδι/δεντρο/κλπ, κανεις δεν κανει τιποτα. Τα μαγαζια αφηνουν τα σκ@τ@ τους παντου, κλπ. Προφανως τα ιδια κανουν και σπιτια τους οποτε χεστηκαμε. Εδω οταν οι Ατενιστας καθαριζουν ενα παρκο οι αντιδρασεις ειναι 'τι γελοιοι ειναι αυτοι?', ή 'αλλη δουλεια δεν εχουν?'. Λοιπον, πιαστε μια σκουπα ο καθενας, καθαριστε 2τμ ο καθενας, και ειστε οκ. Επισης μην πετατε 1 τονο σκουπιδια την ημερα. Οργανωθειτε λιγο.

    Οσο για τα σχολια για τα οικονομικα, ελπιζω καποιοι απο εσας να ασχοληθειτε και λιγο με το 'τι παρελαβε' ο Καμινης. Εκει που κοιτατε για εκδρομες/παρτυ/Mykonos και λοιπα, αφιερωστε 10 λεπτα για την πολη σας. Ενημερωθειτε, δεν χανετε και τιποτα. Παρελαβε το απολυτο χαος.

    Αυτα.
    Καλη ψηφο σας ευχομαι. Ευτυχως, επειδη λεφτα δεν υπαρχουν, ολοι τα ιδια θα κανουν. Διαλεχτε καποιον που εχει κανει κατι στη ζωη του τουλαχιστον.

    ΥΓ Μενω Αθηνα, αλλα δεν ψηφιζω Αθηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ψόφια εβραιόφιδα,
    Ότι η χώρα θα είναι ακυβέρνητη το γνωρίζετε απο πρώτο χέρι απο το 2009 και πιο νωρίς ξέρετε που πάτε τον λαό και ποια θα ειναι τα αποτελέσματα. Και επειδή είστε οι μόνοι προδότες που φταίτε ο λαός δεν ξεχνάει και ΔΕΝ θα προλλάβετε να κρυφτείτε. Καλά κόλυβα σε όλους γιατί μάλλον θεωρείστε μάγκες που αυτοκτόνησα τόσες χιλιάδες Έλληνες.!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κοτζαγκιαουρίδης10 Μαΐου 2014 - 11:07 μ.μ.

    Κι αν δε σφουγγάρισε τα πεζοδρόμια, τουλάχιστον τάισε αναξιοπαθούντες και μοίρασε κουβέρτεςσε άστεγους. Καλώς ή κακώς, αυτή την τετραετία, αυτοί ήταν η βιτρίνα της Αθήνας.
    Και αυτή τη βιτρίνα ευπρέπισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή