Υπενθύμιση: Η Νέα Δημοκρατία στηρίζει Μπέο στον Βόλο

23.5.14


Επειδή πολλά λέγοντα και γράφοντα για την επιτυχία του Αχιλλέα Μπέου στον δήμο του Βόλου, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι ο συγκεκριμένος τύπος υποστηρίζεται άτυπα από τη Νέα Δημοκρατία, όπως έχει αποκαλύψει ο Τάσος Τέλλογλου.

Η Ν.Δ δεν διέψευσε με κανέναν τρόπο τις συγκεκριμένες πληροφορίες ενώ κανένα στέλεχος της δεν έχει εκφράσει κάποιου τύπου αποδοκιμασία για τον Αχιλλέα Μπέο. Φυσικά, η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να υποστηρίξει τον υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ στον β' γύρο κόντρα στον Μπέο.

Φυσικά, αν έμενα στον Βόλο, θα ψήφιζα με τα μπούνια τον υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ.

123 σχόλια:

  1. ΔΗΜΑΡ μονοσταυρία Κοππά. Και μακρυά από το λαϊκίσμο και τον καιροσκοπισμό και ενάντια στον κακέκτυπο διπολισμό και προπαντός απέναντι στο αδίστακτό έκτρωμα που μας χρεοκόπησε, μας έφερε στο χείλος του διχασμού και τώρα μας κυβερνά. Στις κρίσιμες στιγμές μένουμε στο δρόμο της ευθύνης. Δεν παίρνουμε ούτε το ένα βουνό ούτε το απέναντι του. Φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχί ότι δεν φαινόταν, αλλα αυτή την αποκάλυψη θα μπορούσες να την κάνεις πριν απο κανα 2μηνο και να παιζεις με ανοιχτα χαρτια. Δικαίωμα σου είναι να στηρίζεις οποιον θες αλλα θα πρεπε να εισαι ξεκαθαρος προς του αναγνωστες σου απο την αρχη και οχι στο παρα πεντε για να σε κρινουν και αντιστοιχα


    Επίσης το βρισκω λιγο θλιβερο ενας νεος ανθρωπος που μαλιστα εχει και μια επαφη με τους θεσμους της ΕΕ να επιλεγει να ψηφισει στις Ευρωεκλογες με μονοδικο γνωμονα τα εσωτερικα θεματα της χωρας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και λόγω ανειλημμένων υποχρεωσεων δε θα ψηφισω την Κυριακη, έχω αποφασισει απο καιρο οτι θα ψηφιζα ΣΥΡΙΖΑ αν και δε συμφωνω απολυτα με τις πολιτικές του επιλογές, ωστοσο θεωρω οτι πρέπει να είναι η βαση για το σχηματισμό ενος αριστερου-κεντροαριστερου πόλου. Εκτος αυτού έχει αρκετα καλες προτασεις για την Ευρωπη και το ψηφοδελτιο του αποτελείται απο πολύ αξιολογα ατομα,όπως η Κουνεβα, ο Κρίτων Αρσένης, ο Χριστόπουλος, ο Ρομπόλης και πολλοι άλλοι. Και στην περιφερεια Αττικης θα ψηφιζα τη Δουρου γιατι αυτη τη στιγμη ο Σγουρος αποτελεί οτι πιο φθαρμενο και διαπλεκόμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα χαθεί και η τελευταία ελπίδα μας.. Η εχθρότητα που εκπέμπει προς όλους στην ΕΕ, μας απομονώνει σε ένα στειρωμένο περιβαλλον αποδιοπομπαίου.. Ο συνδιασμός "δεν πληρώνω" και "δώσε κι'άλλα γιατί θα πάω σε δραχμή", ενώ είναι ολοφάνερα δημαγωγικός και τελείως εξευτελιστικός όρος πολιτικής, προβάλλεται ανοήτως ως αξιοπρεπής και υπερήφανη στάση.. Τόσο πολύ δούλεμα πως το αντέχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ "Κολακευτικό" για το ΣΥΡΙΖΑ το "σε ψηφίζω για να ωριμάσεις και για να δεις πόσο λάθος είσαι"! Σίγουρα κάτι στελέχη που θα το διαβάζουν αυτό δε θα μπορούν καν να χαρούν που τους υποστηρίζεις - φταίνε βέβαια και οι ίδιοι με τα ιδεολογικά τους κολλήματα..
    Και γιατί όμως κάποιος να ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ και όχι ένα κόμμα με το οποίο συμφωνεί σε περισσότερα σημεία (ΔΗΜΑΡ πχ) - θεωρώντας πως μπορεί και να συνεργαστεί με το ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί θα πρέπει να υπάρχει πάντα το δίλλημα για να μη βγει το χειρότερο? Αυτό δεν κάναμε τόσα χρόνια με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε Παραπολιτικέ πάλι μπούρδες λες. Χέστηκαν οι βολιώτες ποιόν υποστηρίζει η ΝΔ. Και στην Αθήνα υποστήριξε το Σπηλιωτόπουλο και δεν πέρασε ούτε στο 2ο γύρο. Και στη Μακεδονία υποστήριξε Ιωαννίδη, αλλά πάτωσε. Κανείς δεν ασχολείται στις δημοτικές με το ποιόν υποστήριξαν τα κόμματα, εκτός φυσικά από το ΚΚΕ και τους πολύ πορωμένους κομματικούς.

    Αν γνωρίζεις κάτι για το φαινόμενο Μπέος και γιατί είναι δημοφιλής στο Βόλο, πέστο και σε μας να το μάθουμε. Αλλιώς μην το κουράζεις. Αν όντως τον υποστήριξε η ΝΔ, μάλλον ζημιά θα του έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έδειξες τον πραγματικό σου εαυτό, από κηπουρός του ΓΑΠ σε Συριζαίο.
    Άντε και με τον ΓΑΠ επίτιμο στον Σύριζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να ειμαστε δικαιοι, για Τσολακογλου, ελικοπτερα κλπ. δε λεγανε μονο οι συριζαιοι, και τους προπηλακισμους δεν τους ενθαρρυναν μονο οι συριζαιοι. Εξισου μεγαλη ευθυνη γι αυτα τα τραγικα ειχαν και αλλοι μετεχοντες στην πλατεια. Και σε αυτους περιλαμβανεται η λαικοδεξια πτερυγα της ΝΔ που με μπροσταρη τον Καμμενο και αλλους υπο τη σιωπηλη ανοχη αν οχι ενθαρρυνση του Σαμαρα πρωταγωνιστουσε τοτε. Στη γιγαντωση του φαινομενου της πλατειας πολυ μεγαλυτερη συμμετοχη ειχε η παραταξη που τοτε επηρεαζε ενα 30-35% του λαου παρα η παραταξη του 4%. Επομενως δε βρισκω το λογο για τον οποιο ενω πολλοι αποδεχτηκαν την κωλοτουμπα του Αντωνη και τωρα αυτος εχει στα ματια τους μετατραπει σε εγγυητης σταθεροτητας, δε θα μπορουσαν να αποδεχτουν μια αντιστοιχη κωλοτουμπα απο τον Αλεξη. Αλλωστε ενδειξεις οτι και αυτος για κωλοτουμπα ετοιμαζεται εχουν υπαρξει πολλες τα τελευταια 2 χρονια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ επιπόλαιος ο απολιτίκ υπολογισμός που κάνεις. Η μεγάλη πλειοψηφία των ψηφοφόρων του σύριζα ούτως ή άλλως δεν τρέφει τις αυταπάτες που προσμένεις - όπως κι εμείς - επιτέλους να διαλυθούν. Αντιθέτως, ψηφίζει σύριζα είτε ως την μόνη εναλλακτική σε μία κυβέρνηση που αντιπαθεί "παρά τα στραβά και παλαβά" του και "έλα μωρέ δεν τα εννοούν", είτε -παραδόξως- όπως εσύ προκειμένου να τον βοηθήσει να εγκαταλείψει τις αυταπάτες που ο ίδιος καλλιεργεί.


    Μία "ήττα" του σύριζα θα είναι όμως πολύ πιο χρήσιμη στην ίδια λογική και με τα κριτήρια ακριβώς που θέτεις. Η απομάκρυνση του ενδεχομένου να κυβερνηθεί η χώρα στο όνομα μίας τσαπατσούλικης, εκδικητικής/διχαστικής ρητορικής και ψεύτικων υποσχέσεων θα ΕΙΝΑΙ καθαυτή η ωρίμανση της χώρας. Αναπόφευκτα και συντομότατα, θα οδηγήσει το σύριζα στο περιθώριο -παρέα με τους ΑΝΕΛ- και θα επιτρέψει σε κινήσεις της κεντροαριστεράς να ανασυνταχθούν και να αναδειχθούν ως η μόνη εναλλακτική πρόταση στη συντηρητική δεξιά ώστε η χώρα να επιστρέψει στη κανονικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν ο λαός είναι τόσο ηλίθιος ώστε να αναθέσει τη διακυβέρνησή του σε φασίστες τότε του αξίζουν όλα όσα θα πάθει.


    Ίσως τελικά αυτός είναι κι ο μόνος τρόπος να χάσει η Ελλάδα τις αυταπάτες της δεξιά κι αριστερά. Να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση κι όσοι έχουν τα γένια να αποκτήσουν και τα χτένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια φορά επιτέλους που συμφωνώ μαζί σου ρε Παραπολιτικέ τους τελευταίους μήνες. Αφού δεν ψηφίζεις Ποτάμι ή έστω Γέφυρες και συνεχίζεις να στηρίζεις απολιθώματα τύπου ΓΑΠ, τουλάχιστον ψήφισε κάτι που θα δώσει την ευκαιρία, μετά τη διακυβέρνηση της χώρας από την Αριστερά, και την αναπόφευκτη οπισθοδρόμηση και την καταρράκωση των ψευδαισθήσεων που θα επέλθει, να αναδυθούν νέες μεταρρυθμιστικές δυνάμεις, όπως οι παραπάνω, με μεγαλύτερη ευκολία. Όσο οι ψευδαισθήσεις κυριαρχούν στον τόπο, τόσο θα είναι και το ακροατήριο των μεταρρυθμιστών πολύ περιορισμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό θα πει ραγιάς. Δεν τον νοιάζει τίποτα, ούτε τα ίδια του τα παιδιά, το μέλλον της πατρίδας του. Η συνταξούλα του να είναι καλά και οι άλλοι να πάνε να .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Η χώρα, είναι σχεδόν βέβαιο, ότι θα χάσει και
    άλλο πολύτιμο χρόνο στη προσπάθεια για πραγματικές μεταρρυθμίσεις."


    Γενικά συμφωνώ με το σχόλιό σου, αλλά θεωρείς ότι όσο δεν υφιστάμεθα ένα ισχυρό σοκ, όπως αυτό μιας αριστερής κυβέρνησης, υπάρχει ελπίδα για μεταρρυθμίσεις; Ίσα-ίσα που μόνο τότε, που θα επέλθει κατάσταση πραγματικής διάλυσης, η μεθεπόμενη κυβέρνηση θα ξεφύγει από την κοροιδία των νυν συγκυβερνώντων κομμάτων, που έχουν αναγάγει την κρίση σε καθεστώς, όπως σωστά ειπώθηκε και καμία μεταρρύθμιση δεν κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόλις εγκρίθηκε το νέο ΕΣΠΑ 26 δις για τα έτη2014-2020.. Αραγε ο σύριζα (και οι όψιμοι υποστηρικτές του) περιμένει να συνεχίζεται αυτή η χρηματοδότηση, παράλληλα με την διακοή πληρωμής τοκοχρεολυσίων και τον επιχειρο΄θυμενο εκβιασμό; Μερικοί νομίζουν οτι θα είναι απλό... Δυστυχώς

    ΥΣ: Ελπίζω η ανατπάντηση στο πρώτο μου σχόλιο να "χάθηκε" από λάθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανένταχτος Δημοκράτης23 Μαΐου 2014 - 4:23 μ.μ.

    Είμαι άνεργος εδώ και 2.5 χρόνια και έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση σε λίγο θα είμαι και άστεγος ή μετανάστης. Τι με νοιάζει αν ο Κώστας, ο Λ.Γ., η babia2012, o ευχή και κατάρα, ο Γιώργος Λ., ο Loukas και οι υπόλοιποι πεινάσετε ή μείνετε άνεργοι ή σας μαχαιρώνουν οι περιθωριακοί στο δρόμο? Δεν καταλαβαίνετε ότι ο κόσμος σας μισεί, ειδικά εσάς που για ένα βολεματάκι δίνετε άλλοθι σε μια ανερμάτιστη και αποτυχημένη κάστα πολιτικών? Τη Δευτέρα λοιπόν, οι όροι του παιχνιδιού αλλάζουν. Καλό βόλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα σοβαρά θα ψηφίσεις άτομα που διαλέγουν υμνητές του Ατατούρκ;

    http://syriza.pen.io/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε σχέση με το ΥΓ: Επειδή σχολιάζεις μια σύγκριση μεταξύ της δημοκρατικής συμπεριφοράς των δύο κομμάτων θα έπρεπε να αναφέρεις τα αντίστοιχα (και μάλλον κατά πολύ χειρότερα) καλούδια της ΝΔ. Το απλούστερο από αυτά είναι ότι η κυβέρνησή της δεν εφαρμόζει τους νόμους (οπότε δεν είναι λογικό να λέει στους πολίτες να τους υπακούουν). Από τη στιγμή που δεν κάνεις την σύγκριση, νομίζω το σχόλιο σου δεν ισχύει γιατί στην άποψη του παραπολιτικού η έμφαση ήταν στο "δημοκρατικότερο πάντως".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νομος με νόμο διαφερει οι αντιδρασεις πολιτων για διοδια, Σκουριές, χαρατσι είναι απόλυτα δικαιολογημενες και δε θα μπορούσαν να επιτυχουν το σκοπο τους με αλλο τρόπο.
    Οσο για τα εχεγγυα που παρέχει η συγκεκριμενη ΕΕ το βλέπουμε απο τις αποκαλυψεις των Financial Times...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ότι και να κάνετε Ο Παπανδρέου δεν πρόκειται να ξανάρθει. Οπότε προτιμήσατε να μην στηρίξετε το ΠΑΣΟΚ πιστοί στο δόγμα της οικογένειας που λέει το κόμμα είναι δικό μας αλλιώς καλύτερα διαλυμένο.Να υποθέσω ότι ένα Πασοκ με ΓΑΠ θα το ξαναψήφιζες? Δεν πειράζει στηρίξτε αυτούς που λέγανε τον Γιώργο Πινοσέτ και τον θέλανε φυλακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μετάνιωσα για κάθε δευτερόλεπτο που έχασα σε αυτο το μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπάρχει κάποια διαφορά στην αντιπολιτευτική στάση Σαμαρά και ΣΥΡΙΖΑ τον καιρό του πρώτου μνημονίου. Μπορεί ο Σαμαράς να υπονόμευσε την εθνική προσπάθεια σωτηρίας της χώρας τότε, για μικροπολιτικά οφέλη, ωστόσο η ένταση του αντιμνημονιακού του αγώνα δεν συγκρίνεται με την αντίστοιχη του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έλεγε η ΝΔ για προδότες ούτε επιδοκίμαζε τις κρεμάλες. Η στάση της μπορεί να ήταν απαράδεκτη και εθνικά επιζήμια αλλά δεν συγκρίνεται με την φανατική και διχαστική ρητορική του ΣΥΡΙΖΑ και των υπολοίπων (ΑΝΕΛ , ΧΑ κλπ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θεωρω εξαιρετικα επικινδυνο να μας κυβερνησει εστω και για λιγο ο Μηλιος και η παρεα του. Θα καταρρευσει η οικονομια οριστικα (οσο και αν δεν σας αρεσει, υπάρχουν προδρομες ενδειξεις οτι η οικονομια καπως ανακαμπτει- βλεπε τον δεικτη της διαφημσιτικης δαπανης). Αυτο δε σημαινει οτι ο ΣΥΡΙΖΑ θα μεινει για παντα 'εκτος". Η αναγκαστικη διασπαση του (ωστε μερος του να συνεργαστει με την Κεντροαριστερα στο μελλον σε κυβερνηση συνεργασιας) ειναι μια προοπτικη. Αυτο που εσυ προτεινεις, ειναι καταστροφικο. Δεν εχουν ουτε 5 λογικους ανθρωπους να βαλουν σε μια κυβερνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι άσχημο να προτείνεις, Παραπολιτικέ,κάποιον υποψήφιο και άμεσα και έμμεσα...Αν θες να λογίζεσαι για αντικειμενικός καλό είναι να παρουσιάζεις τα πράγματα σφαιρικά.Για να καταλάβω προτείνεις να ψηφίσουμε κάποιον που τόλμησε με αθέμιτο τρόπο να σπιλώσει τον ανταγωνιστή του μπροστά στις κάμερες,προτείνεις να ψηφίσουμε έναν άνθρωπο με ύποπτο και βίαιο παρελθόν εναντίον των δημοκρατικών,προτείνεις έναν παλαιοκομματικό άνθρωπο που πάντα αναρριχάται....Και καλά δε θέλεις να προτείνεις το Μώραλη επειδή είναι γνωστά τα αισθήματά σου για τον Ολυμπιακό,αρκεί να παρακολουθήσει κανείς τις αθλητικές αναρτήσεις σου...Γιατί δεν αφήνεις λοιπόν τον κοσμάκη να αποφασίσει μόνος του για το δήμαρχο της πόλης του;Μήπως αρχίζεις και διαβρώνεσαι από το σύστημα,όπως και άλλοι του συναφιού,στο οποίο επιθυμείς να ενταχτείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπορείς σε παρακαλώ να μου δείξεις το ψηφοδέλτιο του Πασοκ για τις ευρωεκλογές ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αλλάζουν προς το πολύ χειρότερο.. ανέταχτε δημοκράτη.


    Συνηθίζεται από τους όψιμους υποστηρικτές να ανακράζουν... "Αφήστε πια τα σενάρια καταστροφής με την έλευση του σύριζα.. "

    Μα πως αλλοιώς μπορεί κάποιος που δεν έχει απωλέσει τελείως την κριτική του σκέψη να πει την αλήθεια; Ή να μην την πει καλύτερα;
    Δεν περιγράφεται αλλοιώς.. Μπορεί να είναι και χειρότερα από την Αργεντινή. Γιατί εδώ είναι βαλκάνια και το μαχαίρι ήταν και είναι πάντα εύκαιρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παραπολιτικέ μαζί σου. Σε αυτές τις εκλογές κι εγώ συριζα. Η πιο διεφθαρμένη διαπλεκόμενη αντιθεσμική και αυταρχική κυβέρνηση των τελευταίων ετών πρέπει να φύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θεωρώ τον Μιχαλολιάκο από τους χειρότερους πολιτικούς αλλά ούτως ή αλλιώς η δεξιά δεν φημίζεται για τα αξιόλογα στελέχη της. Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ψηφος στον Μιχαλολιάκο για να πάρουν ένα γερό μάθημα όλοι αυτοί οι φουφουτοι δεξιοι, ακροδεξιοί, χουντοπαπαδαριά, πασόκοι, δελφίνοι πασόκοι που σέρνονται κάτω από την κοιλιά του Μαρινάκη και τα φρύδια του Κόκκαλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παιδες προσοχη πριν λίγο μίλησα με το Θεο σαν το Σαμαρα και μου είπε οτι μπορει να στειλει τσουναμι αν βγουν οι αθεοι του ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταλαβαίνω , αλλά για την κατάσταση της χώρας , και κατά συνέπεια όλων μας , η ευθύνη έγκειται στο ότι το πολιτικό και επιχειρηματικό κατεστημένο έχει επιλέξει να μην ασχολείτε με το πραγματικό πρόβλημα . Το πραγματικό πρόβλημα είναι το λάθος παραγωγικό μοντέλο που ακόμα και σήμερα ισχύει . Όσο αυτό δεν αλλάζει τόσο τα προβλήματα θα μεγαλώνουν. Καλό θα είναι λοιπόν πρώτα απ΄όλα να δούμε πως , ποιος , και προς ποια κατεύθυνση μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα . Τα υπόλοιπα περι μαχαιρωμάτων δεν θέλω να τα σχολιάσω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτές τις κρεμάλες τις έστησε η Αριστερά ή η "πάνω πλατεία"-ΧΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όταν το 2009 ο Παπανδρέου ξεκίνησε μια τιτάνια προσπάθεια πραγματικής μεταρρύθμισης και ανασυγκρότησης της χώρας είχε απέναντι του τους αντιμνημονιακούς Σαμαρά και Τσίπρα. Όταν το 2011 ο Βενιζέλος ανέτρεψε τον Παπανδρέου καταρρίφθηκε ο μύθος του αντιμνημονιακού Σαμαρά και έμεινε μόνο ο Τσίπρας να παίζει αυτόν το ρόλο. Για να μπορέσει πραγματικά να προχωρήσει η χώρα πρέπει να καταρρεύσει και ο μύθος του Τσίπρα.

    Δυστυχώς αυτή είναι η πικρή αλήθεια, δυστυχώς μόνο έτσι θα ξυπνήσει από τον μακάριο ύπνο του ο έλληνας και θα κοιτάξει επιτέλους τον καθρέπτη του. Γιατί η πραγματική αιτία, η πηγή του κακού δεν είναι στο εξωτερικό, δεν είναι απέναντι ή δίπλα, είναι στον καθρέπτη. Όπως λένε για να σηκωθείς πρέπει πρώτα, να πιάσεις πάτο και εμείς, ακόμα δεν τον πιάσαμε.

    Όταν θα σβήσει και η τελευταία φρούδα ελπίδα,τότε θα ωριμάσει πιστεύω έλληνας ο ψηφοφόρος και θα μπορέσουν να απελευθερωθούν πολιτικοί που πιστεύουν πραγματικά στη αλλαγή της χώρας . Τότε θα βλέπουμε στη βουλή, πολιτικούς σαν τον Ραγκούση αντί του Χαικάλη, στην ευρωβουλή τον Τσακυράκη, την Λυμπεράκη, την Ποδηματά, την Κοππά αντί του Ζαγοράκη, του Χριστοδουλόπουλου.



    Τότε θα καταλάβουμε πόσο σημαντική ήταν και η προσπάθεια του Παπανδρέου και των "κηπουρών".
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα με τον Μπεο. Το καθε κομμα υποστηριζει οποιον γουσταρει, και ο λαος ψηφιζει οποιον γουσταρει. Εκτος και εαν οι εκλογες εχουν αλλη εννοια που δεν γνωριζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν και έχω μια μικρή δυσκολία να πιστέψω της καταγγελίες Μιχαλολιάκου - Δρίτσα, αν μπορούσα να βεβαιωθώ κάπως, γι' αυτές, θα επέλεγα -με πολύ πολύ βαριά καρδιά- Μιχαλολιάκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εμετός. Είσαι ο ορισμός του καιροσκόπου. Άντε γεια και καλή τύχη με τους τραμπούκους του ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν αρκεί να σπάς τα δεσμά σου με τους γκεμπελίσκους μόνο κατά το ήμισυ .
    * Αφού σε αηδιάζουν αυτοί που έστηναν κρεμάλα
    ( συμφωνούμε )
    * αφού σε αηδιάζουν αυτοί που κυβέρνησαν
    ( εδώ σχεδόν συμφωνούμε,
    το ίδιο κυβερνησαν ΓΑΠ και Παπακ και λίγοι "κηπουροί"
    από την μιά μεριά
    και το ίδιο Καραμανλής Σαμαράς ΒΒ
    και τα χειρότερα από την άλλη )
    * ή μήπως δεν κυβέρνησε έμμεσα ΚΑΙ η "αριστερά"
    * ή μήπως σου γέννησαν ελπίδες γιά το μέλλον Τσίπρας, Μηλιός, Δραγασάκης ... ο κατάλογος έχει κι΄άλλο ) .
    Πως αποκλείεις την περίπτωση μληοως ο τσίριζα είναι ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ και από τον Σαμαρά και ΒΒ .

    Γι΄αυτό γιά τις ευρωεκλογές
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    μια είναι η προοπτική ελπίδας
    ΜΟΝΟΣΤΑΥΡΙΑ
    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
    ΜΑΖΙΚΑ
    ΣΤΗΝ ΚΟΠΠΑ
    εστω και στο ψηφοδέλτιο ΦΚ .

    Ξέρω δεν θα το ξαναβάλεις
    αλλά εγώ το στέλνω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εγώ θυμάμαι τον Καμμένο και την Βούλτεψη να μιλάνε για Γουδιά κλπ και να βρίσκονται στην ΝΔ, χωρίς να ιδρώνει το αυτακι του Σαμαρά.
    Για να μην αρχίσω με τις θεωρίες συνομωσίας (Ρωσσικά δανεικά, "φουσκωματα" για να μπούμε στο...ΔΝΤ, κλπ) τις οποίες ξεκίνησε η ΝΔ και τις υιοθέτησαν οι πάντες μετά.(και μέσα απο αυτές τις "προδοσίες" ξεφύτρωσαν οι ΧΑγιτες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. http://www.youtube.com/watch?v=Rcgh79RguIY
    http://www.youtube.com/watch?v=4JZa7sro0JA
    http://www.youtube.com/watch?v=lk7bMiD-agA
    http://www.youtube.com/watch?v=lC_BNtHwb24
    http://www.youtube.com/watch?v=opmFFgJAv84

    Αριστερές κρεμάλες , φασιστικές κρεμάλες . Γενικώς κρεμάλες .
    Πάνω πλατεία , κάτω πλατεία , αδερφές και παλικάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τα συστημικά ΜΜΕ στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ; Το MEGA ας πούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν αξίζει και τόσο να ασχοληθεί κανείς με την εξέλιξη ενός μπλογκ το οποίο από καιρό έχει δείξει πως πλέον δεν έχει ούτε να προσφέρει ούτε να πει κάτι αξιόλογο, πλην της εμπάθειας και των κολλημάτων του. Ξεκίνησα να το παρακολουθώ πριν από 2 χρόνια περίπου, μετά από ένα θετικό σχόλιο στην Athens Voice. Συνήθως έβρισκα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα, κυρίως στο πολιτικό πεδίο, ενώ στα οικονομικά είχε πλήρη άγνοια, αλλά δε χάθηκε κι ο κόσμος. Σταδιακά, άρχισα να διαπιστώνω μία τάση εμμονικού χαρακτήρα προς το Γ. Παπανδρέου και μία απίστευτη προκατάληψη κατά του Β. Βενιζέλου. Συμβαίνει να γνωρίζω τον πρώτο προσωπικά και πολιτικά από το 1976-πριν ο συντάκτης του μπλογκ συμπεριληφθεί καν στα όνειρα των γονέων του-συμβιώνοντας μαζί του στο εξωτερικό, και επίσης μέσω της κυβερνητικής του πορείας. Προφανώς έχω τις απόψεις μου γι' αυτόν, άλλες καλές, άλλες κακές, επ' ουδενί όμως εμμονικές προς μία από τις δύο κατευθύνσεις. Άλλωστε, οι σχέσεις μου μαζί του ήταν και παραμένουν πάντα πολύ καλές.Το Β. Βενιζέλο τον γνωρίζω μόνο πολιτικά, με αρκετά αρνητική γνώμη, αλλά σίγουρα όχι προκατάληψη. Δεν νομίζω, πάντως, πως θα τον ψήφιζα ποτέ με προσωπικό σταυρό. Με βάση αυτά τα δεδομένα, έχω μείνει κατάπληκτος από τις μανιακές και μονόπλευρες εμμονές ενός νέου ανθρώπου όπως είναι ο διαχειριστής του μπλογκ, ο οποίος διεκδικεί την έκφραση μιάς ώριμης πολιτικής άποψης τόσο καιρό. Χωρίς να έχει καμία σημασία αυτό, το επισήμανα ήδη σε διάφορα σχόλια σε κατά καιρούς αναρτήσεις του. Η αποκορύφωση της απογοήτευσης μου-αν και σε άλλο επίπεδο, αυτό της αισθητικής- ήρθε με τον τίτλο "οι πιό γαμάτοι ηθοποιοί" σε κάποιο πρόσφατο άρθρο, την ορθότητα του οποίου τίτλου υπερασπίστηκε ο συντάκτης σε απάντηση του. Η σημερινή τοποθέτηση του ολοκληρώνει την εικόνα που έτεινε να σχηματισθεί τον τελευταίο καιρό. Δεν έχει νόημα να μπούμε σε συζητήσεις περί ΣΥΡΙΖΑ κλπ., το πρόβλημα αποδεικνύεται πως είναι δομικό και (ουσιαστικά) αναφέρεται σε έλλειψη ωριμότητας και ορθής κρίσης. Λυπάμαι. Δεν νομίζω πως θα ξανασυναντηθούμε ούτε θα ξανα-αντάλλαξουμε απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ντροπη-αισχος.Εγω ειμαι ΠΑΣΟΚ,γιαυτο θα ψηφισω ελια,για να μεινει ορθιο και να μην συντελεσω με την ψηφο μου στην συντριβή του,προς οφελος των ακροδεξιων-λαικιστων και της παρασιτικης οικονομικης-πολιτιστικης -πολιτικης ελιτ.Πρεπει το πασοκ να μεινει ορθιο για να ξεκινηση η συζητηση της ανασυνταξης της μεγαλης κεντροαριαστερης δημοκρατικης παραταξης.Προς θεου οχι τετοιο λαθος,επειδη ολοι μας σιχαινομαστε τον Βενιζελο και την ομαδα του.Οπως το Πασοκ του ΓΑΠ,σταθηκε ορθιο στα δυσκολα και εμεις πρεπει να σταθουμε ορθιοι και να στηριξουμε και παλι το ΠΑΣΟΚ,παρα την μεγαλη μας πικρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το άρθρο είναι ντροπή εις τη μνημην των ανθρώπων που οι Κένταυροι του Μιχαλολιάκου σάπισαν στο ξύλο και ντροπή για την δεξιά παράταξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εκτός όλων των άλλων κάτι που δεν μπορώ να συγχωρεσω κ να ξεχάσω ειναι η νομιμοποίηση της βίας σαν μέσο αντιπαράθεσης με τους αντιπάλους. Κ μάλιστα απο ενα κ καλά αριστερό κόμμα. Η διάζευξη Σαμαρας ή Τσιπρας δε με αφορά καθόλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγαπητή parapolitiki, χαίρομαι που παίρνεις θέση υπέρ του κ. Μιχαλολιάκου... Άλλωστε ήταν τόσο μεγάλο το έργο του... Πραγματικά έχουμε κουραστεί από τα απέραντα εργοτάξια στην πόλη μας... 129 έργα είναι αυτά!!! Επιπλέον το πολιτικό μας σύστημα είναι τόσο ωραία δομημένο από τους επαγγελματίες πολιτικούς που μας ορίζουν τόσα χρόνια. Και οι πολίτες απόλυτα ευχαριστημένοι και πολιτικά ενεργοί.
    Μα σοβαρά τώρα? Παίρνετε θέση υπέρ του ανύπαρκτου δημάρχου που 6 μήνες πριν τις εκλογές θυμήθηκε να φτιάξει πέντε πεζοδρόμια? Σας πειράζουν οι επαγγελματίες που έχουν δουλέψει και δε σας πειράζει ο ανεπάγγελτος που 25 χρόνια γυρίζει από δω και από κει ώστε να παραμείνει στα πράγματα?! Α... συγγνώμη... Είναι επαγγελματίας πολιτικός. Και αυτο σας φτάνει ε????!!!!!!!!
    Ζήτω οι ranger λοιπόν από μέρους σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μπορείς να το δεις στο διαδίκτυο, δεν είναι δύσκολο. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δηλαδή η ΝΔ δεν μπορεί να επηρεάσει κανέναν πολίτη του Βόλου να ψηφίσει Μπεο; μάλιστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όλα εκεί οδηγούσαν - οι επιθέσεις σου προς το ποτάμι, την ελιά κλπ, όλη η θεματολογία σου, που οδηγούσαν σε κλασική στρατευμένη αρθρογραφία... Αλλά έλεγα ότι δεν μπορεί, κάπου αλλού το πάει - λυπάμαι ειλικρινά για τις οβιδιακές μεταμορφώσεις σου, να χαίρεσαι το καινούργιο σου κοινό και γεια χαραντάν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κοτζαγκιαουρίδης23 Μαΐου 2014 - 6:23 μ.μ.

    Τουλάχιστον θα είναι Δήμαρχος, κι όχι αχυρο-δήμαρχοςτου χοντρού... Τον ακούσατε το πρωί (το Μαρινάκη); "Εγώ σε όλη μου τη ζωή δημιουργώ θέσεις εργασίας, αυτό θα κάνω και στον Πειραιά,με 35 χιλιάδες νέες θέσεις".
    Για Φιλιππινέζους λοστρόμους, Βαγγέλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δηλαδή για να ωριμάσει το αλλοπρόσαλλο κόμμα σου θα στείλεις για πέντε χρόνια στην Ευρωβουλή Μηλιούς και σία που, σε συμμαχία με τις εκεί ευρωσκεπτικιστικές δυνάμεις θα κάνουν ό,τι μπορούν για να μην προχωρήσει η επιχειρούμενη από Γιουνκέρ, Φερχόφσταντ, ενδεχομένως και Σουλτς, ομοσπονδιοποίηση της Ευρώπης. Έκτακτα και προπαντός ευρωπαϊκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Pro ξεχνας οτι τον καιρο εκεινο η ΝΔ εκπροσωπουσε γυρω στο 30-35% των ψηφοφορων και ο Συριζα μονο το 4%. Επομενως, ναι μεν η αντιμνημονιακη ρητορικη της ηταν πιο μετριοπαθης (αναφερομαι στην επισημη γραμμη γιατι φυσικα υπηρχε και η ανεπισημη που εκφραζοταν με τη σιωπηλη εγκριση Σαμαρα απο Καμμενους κλπ με τροπο συχνα πιο εντονο απο τους Συριζαιους) αν και οχι παντα (π.χ. λογος για ελικοπτερα ειχε γινει και απο πιο επισημες φωνες της ΝΔ) αλλα η συνεισφορα της στο κινημα των "αγανακτισμενων" και στο ολο κλιμα της εποχης ηταν σαφως μεγαλυτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν καταλαβαίνω ποιός είναι αυτός ο κόσμος που με μισεί και γιατί έχεις πάρει εσύ το δικαίωμα να τον εκφράζεις. Και πως μπορείς να μιλάς για βόλεμα σ' ανθρώπους που δε γνωρίζεις. Είμαι αυτοαπασχολούμενη και τον τελευταίο χρόνο ανασφάλιστη με μηδενικό Ε9. Το να με θεωρείς εχθρό σου γιατί δεν συμίπτουν οι πολιτικές μας απόψεις είναι πολύ επικίνδυνη τοποθέτηση. Προσεξέ το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. http://nonews-news.blogspot.gr/2014/05/blog-post_321.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+nonews-news+(nonews-NEWS)

    Φίλε parapolitiki.... ευτυχώς που υποστηρίζεις τον Μιχαλολιάκο... Και δεύτερος αντιδήμαρχός του παραιτήθηκε καταγγέλοντάς τον για ψέμματα και συκοφαντίες!!!
    Συγχαρητήρια λοιπόν...
    Θα το ανεβάσετε αυτό ή πάει στα αζήτητα με δημοκρατικό τρόπο??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σε αυτο θα συμφωνησω μαζι σου. Θα συμπληρωσω απλα οτι η νομιμοποιηση της βιας γινεται και δια της μη αποκηρυξης της και της αποδοσης της στη δικαιη οργη τπου λαου οταν αυτη εξυπηρετει μικροκομματικα συμφεροντα. Αυτη ηταν η τακτικη και τη ΝΔ.

    Δεχομαι οτι δε σε ενδιαφερει η υποστηριξη κανενος εκ των δυο και πιστεψε με ουτε και μενα. Απλα επισημαινω οτι χωρις ισως να το συνειδητοποιεις, παιρνεις εμμεσως θεση αφου για τις ιδιες ενεργειες αποδιδεις μεγαλυτερες ευθυνες στη μια πλευρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Παραπολιτικε Μιχαλολιακο;;ΔΕΝ το περιμενα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν ξέρω ποιό είναι το ύψος της (μικρής όπως λέτε) σύνταξής σας. Το μόνο για το οποίο
    -με τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα στοιχεία- μπορώ να σας διαβεβαιώσω είναι ότι από 1/1/2015, όση κι αν είναι σήμερα η σύνταξή σας, θα διαμορφωθεί στα 360Ε σαν αποτέλεσμα του προδοτικού PSI εκτελέσεως Σαμαρά/Βενιζέλου/Παπαδήμου, αλλά και του σταθερά υψηλού ποσοστού ανεργίας για την οποία η κυβέρνηση που σκοπεύετε να ξαναψηφίσετε δεν έχει λάβει το παραμικρό μέτρο.
    Μπορείτε να κοιμάστε ήσυχος λοιπόν για τη σύνταξή σας, αρκεί να μην υπερβαίνει σήμερα τα 360Ε.
    (Για ένα πράγμα σας παραδέχομαι: εκφράσατε με ειλικρίνεια τα πραγματικά κριτήρια που θα καθορίσουν την ψήφο σας -κάτι που οι περισσότεροι υποκριτές, αποφεύγουν να κάνουν: την πάρτη σας. Εύγε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αγαπητέ φίλε Γιώργο, ένα να θυμάσαι:
    "Εκατό ξυλιές σε ξένο κ.... ποτέ δεν πονάνε"
    Και επειδή η κρίση ούτε τους αφορά όλους, αλλά ούτε και όλους το ίδιο, το αποτέλεσμα θα εξαρτηθεί από το πόσο περισσότεροι είναι αυτοί που τρώνε μέχρι τώρα αδιαμαρτύρητα όλες τις ξυλιές (και στον δικό τους κ....) σε σχέση με τους άλλους που είναι βολεμένοι κι έχουν βγάλει τα "δημοκρατικόμετρα" και μας μετράνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σοβαρολογείτε τώρα ότι περιμένετε να καταρρεύσει ο Τσίπρας; Τώρα; Σήμερα; Αύριο;; Στις ευρωεκλογές; Στις βουλευτικές; ΄Ασχετα αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί με τον παραπολιτικό, λίγη σοβαρότητα δεν θα έβλαπτε,νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ακριβώς αυτο.
    Η κατρακύλα του site τον τελευταιο χρόνο είναι τεράστια.
    Πως απο Φιλευθερες αποψεις πέρασες στις αριστερες είναι απορίας άξιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μαλλον θα συμφωνήσω.
    Ηταν απο τα αγαπημενα blog απο 2008.
    Πραγματικα καταντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ευχή και κατάρα23 Μαΐου 2014 - 7:48 μ.μ.

    Ίσως τίποτα να μην εικονογραφεί παραστατικότερα το αδιέξοδο στο οποίο έχει φέρει τους ίδιους τους οπαδούς του ο Γιώργος Παπανδρέου παρά αυτή η κίνηση του Παραπολιτικού. Ξέρουν ότι δεν έχουν τίποτα πια να περιμένουν από αυτόν και γι'αυτό σκορπάνε στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα-προφανώς υπό την επήρεια ακόμη του αφιονισμένου και εμμονικού προσωπολατρευτικού οπαδισμού τους, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ την εμβληματική όπως θάθελαν να την βλέπουν 26η Μαΐου. Ξέρουν ότι και πάλι, εκείνος που λάτρεψαν δεν θάναι μαζί τους. Αυτό που μόνο τον ενδιαφέρει είναι η καταστροφή της παράταξης του πατέρα του. Τίποτα άλλο. Το πολύ-πολύ να φροντίσει για την τύχη των ανθρώπων του πολύ στενού του περιβάλλοντος-βόλεψε την Κοππά στη ΔΗΜΑΡ ας πούμε, μέχρις εξαφανίεως τους-και των δυό και της ΔΗΜΑΡ και της Κοππά! Και μετά ένα ατέλειωτο μακρύ καλοκαίρι ξενοιασιάς και αιώνιας ανεμελιάς που διαπερνάει ακόμη και τους πιο κρύους χειμώνες!


    Τόχω ξαναπεί κι αλλη φορά από αυτό το φιλόξενο μπλογκ: το δράμα που προκάλεσε ο Παπανδρέου θα το ζήσουν πιο βαθιά όσοι είχαν την ασύγγνωστη επιπολαιότητα να τον πιστέψουν ειλικρινά-δεν μιλάω για τους κλακαδόρους, μιλάω για τους αγνούς ΠΑΣΟΚους που νόμιζαν αφελώς ότι μόνο το όνομα Παπανδρέου είναι εγγύηση. Εμείς που ποτέ δεν κινηθήκαμε με συναισθηματικά κριτήρια στην αγάπη μας για την πολιτική και που εκλογικεύαμε τα δεδομένα που είχαμε στη διάθεση μας οργιστήκαμε φυσικά αλλά δεν μας έπιασε καμιά κατατονία. Αντίθετα περιβληθήκαμε με νέο σθένος για να σώσουμε ό,τι εχει απομείνει. Οι καημένοι όμως οι οπαδοί του ΓΑΠ, απορφανεμένοι από άσπλαχνη εγκατάλειψη-ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕ!-μένουν εμβρόντητοι και αμήχανοι παρόλο ότι η χαρωπή αναλγησία του πρωταίτιου τους χαιρετάει ταξιδιάρικα απ'το hitech κανό του. Ζωή σε λόγου μας συντρόφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Σε συνέχεια προηγούμενου σχολίου μου θα ήθελα να διευκρινίσω ότι συμφωνώ εν μέρει με τον Παραπολιτικό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι ο "τελευταίος σταθμός" ή ο "πάτος" όπως λέω εγώ, από την άλλη όμως αρνούμαι κατηγορηματικά να δώσω έστω και μισή ψήφο στους Μαυρογιαλούρους της Αριστεράς. Σ' ένα ΣΥΡΙΖΑ που δεν έχει την παραμικρή σχέση με την αληθινή ριζοσπαστική, προοδευτική αριστερή ιδεολογία. Η συνείδηση μου δεν μου το επιτρέπει, όπως επίσης δεν μου επιτρέπει να στηρίξω προδότες και αποστάτες.
    Την ψήφο μου θα την δώσω σε μία κυρία που και ήταν και είναι άξια να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Ευρώπη.
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Παραπολιτικέ, σε ποιο εισόδημα ορίζεις το δικαίωμα του κάθε πολίτη να πολιτευτεί? Από ποιο εισόδημα και πάνω δεν πρέπει κανείς να πολιτεύεται? Ούτε εμένα μου αρέσει η υποψηφιότητα Μώραλη - Μαρινάκη αλλά όπως και να έχει τους προτιμώ από τον κένταυρο Μιχαλολιάκο. Στην τελική να σου πω και κάτι? Τι είναι καλύτερο? Ο ορατός Μαρινάκης με τον Μώραλη ή οι Κεφαλογιάννηδες με τους Βαρδινογιαννηδες? Ο ορατός Π. Κόκκαλης ή οι Μπομπολαίοι και οι Λαμπράκηδες από το παρασκήνιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αν ο κόσμος μετά και την αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ εξακολουθεί να ενεργει με το σκεπτικό ότι υπάρχει άλλος δρόμος, ναι, η ΧΑ ίσως είναι η επόμενη λύση, αλλά αυτή θα αξίζει σε ανθρώπους με τα μυαλά του Έλληνα.
    Το πιθανοτερο όμως θα είναι να ξυπνήσει ο Έλληνας από τον ύπνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Εσύ να ετοιμάζεσαι να βρεις τι κόμμα θα ψηφίσεις στις επόμενες εκλογές, γιατί δε βλέπω το Μπένι να κρατάει για πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό.
    Γι αυτό το λόγο θα ψηφίσω κι εγώ ΣΥΡΙΖΑ.
    Για όσους φοβούνται ότι θα καταστραφεί η χώρα, έχω να τους θυμίσω ότι τα ίδια με τον Τσίπρα έλεγε κι ο Σαμαράς... Επομένως, στη χειρότερη περίπτωση, ο Τσίπρας θα κάνει και όσα έλεγε ο Σαμαράς...
    Η πιο διεφθαρμένη κυβέρνηση των 2 παλιανθρώπων που έριξαν με βρώμικο τρόπο 2 κυβερνήσεις για να αναλάβουν την εξουσία, πρέπει να φύγει.
    Επίσης, ο κόσμος πρέπει να καταλάβει όσο το δυνατόν γρηγορότερα σε ποια πραγματικότητα πρέπει να βρεθούν λύσεις.


    Πλησιάζει η πανηγυρική δικαίωση του "Γιωργάκη"... Και η ειρωνεία είναι ότι θα έρθει από αυτούς που τον κατηγορούσαν με λύσσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το site αυτό υποστηρίζει συνεχώς από την ΕΡΤ και μετά ότι πρέπει να υπάρξει προσέγγιση Αριστεράς-Κεντροαριστεράς, λυπάμαι αν δεν είχε γίνει κατανοητό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μόνο που η Ν.Δ ήταν το αστικό κόμμα που επί Καραμανλή διέλυσε τη χώρα και ο ΣΥΡΙΖΑ απλώς ένα μπάχαλο του 4%. Συγγνώμη αλλά είχα πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις από τη Ν.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ναι, θα το ξαναψήφιζα. Η κυβέρνηση αυτή θέλει τον Παπακωνσταντίνου στη φυλακή χωρίς στοιχεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τι σημαίνει να είμαι ξεκάθαρος με τους αναγνώστες μου; Ξέρετε πολλά site να παίρνουν τόσο τολμηρά θέσεις όπως η Παραπολιτική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Την ψήφισα το 2012 γι'αυτούς τους λόγους τη ΔΗΜΑΡ και θεωρώ ότι δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δεν θα ήταν άσχημο και να μου εξηγήσετε το γιατί τέτοια αντίδραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δεν προτείνω να κυβερνήσει μόνος του ο ΣΥΡΙΖΑ. Προτείνω να κερδίσει προς το παρόν τις Ευρωεκλογές ώστε να ανοίξει ο δρόμος για μια ήπια μετάβαση στη δική του (συγ)κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. προδιαγεγραμμένη η πορεία σου .... και πολύ το καθυστέρησες ..... άντε γεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Τώρα μεταξύ μας, πιστεύετε πράγματι ότι θα είναι τόσο σημαντικός ο ρόλος της Ευρωβουλής στις εξελίξεις των επόμενων 5 ετών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ανώνυμος αμετανόητος23 Μαΐου 2014 - 9:32 μ.μ.

    Λυπάμαι πολύ Παραπολιτικέ για την απόφασή σου, ειλικρινά. Όχι και εσύ ρε γαμώτο!!!
    Λες να μας χάψει όλους τελικά ο ΦΤΗΝΟΣ, ΕΥΚΟΛΟΣ και ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΚΟΣ ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ; Θα παραδοθούμε όλοι στο τέρας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ανώνυμος αμετανόητος23 Μαΐου 2014 - 9:34 μ.μ.

    +1
    «Και ας είμαι ο τελευταίος» μεγάλες κουβέντες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ευχή και κατάρα23 Μαΐου 2014 - 9:42 μ.μ.

    ΠΑΝΤΑ ΠΑΣΟΚ και ΜΟΝΟ ΠΑΣΟΚ και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΑΣΟΚ-χωρίς όμως τον αντιΠΑΣΟΚο Γιώργο Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΟΣΥΡΙΖΑ είχε ήδη αρχίσει να ανεβαίνει και επιπλέον η επιρροή της αριστεράς στη κοινωνία και στο πεζοδρόμιο ήταν πάντα πολύ μεγαλύτερη από το εκλογικό της ποσοστό. Σε κάθε περίπτωση, άλλωστε, στο ΣΥΡΙΖΑ τα στελέχη που έκαναν κουμάντο με το 4%, κάνουν και σήμερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ο μύθος του Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ θα καταρρεύσει μόλις αναγκαστεί, ως κυβέρνων κόμμα, να πάρει της πρώτες αποφάσεις. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
    Γ.Π.
    ΥΓ Πιστεύω ότι λίγη σοβαρότητα την διαθέτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Όχι, κι ένας από τους λόγους είναι ότι στέλνετε εκεί φερέφωνα του Πούτιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλώς το Βενιζέλο. ΄Αργησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Είναι εκπληκτικό πόσοι πολλοί έχουν πέσει στην παγίδα που τους έστησε ο Βενιζέλος με την Ελιά.. Πραγματικά απίστευτο.
    Επίσης, πιο εκπληκτικό το ό,τι πετώντας ψήφους πότε στη ΔΗΜΑΡ και πότε στην Ελιά, Ποτάμια, Γέφυρες,κλπ (δηλαδή στα σκουπίδια) προσδοκούν διάλυση ενός κόμματος που σήμερα διεκδικεί εξουσία. Κομματικός παρωπιδισμός, ενίοτε οδηγεί και σε τύφλωση... Να το δείτε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ωραία λογική...μην ψηφίζετε καποιον που δεν είναι πολιτικός...
    να σε ρωτήσω παραπολιτικέ, ούτε ο Μόσιαλος ήταν πολιτικός, ούτε η Μπιρμπίλη, ούτε ο Παμπούκης, ούτε ο Γερουλάνος, ούτε ο Δρούτσας...κάποιοι "έξυπνοι" τους αποκαλούν "κηπουρούς" -εγώ διαφωνώ- φαντάζομαι όμως ότι εσύ μάλλον θα συμφωνείς...που υπολείπονταν θα ήθελα να σε ρώτήσω από τον Λοβέρδο, τον Μανιάτη, τον Βενιζέλο, τον Παναγιωτόπουλο κλπ...θα έλεγα ότι υπολείπονται μαλλον στο ότι δεν χρησιμοποιούν τεχνάσματα, συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, πισώπλατα μαχαιρώματα, συμφωνίες στο εξωτερικό ή εσωτερικό της χώρας για ανατροπή εκλεγμένου απ την πλειοψηφία πρωθυπουργού...κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ωραία λύση βρήκες: στου κασίδη το κεφάλι θα κάνουμε ασκήσεις διακυβέρνησης. Μπράβο πολιτική σκέψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Με συγκίνησες βρε φούφουτε και σ`έχω κατακεραυνώσει ουκ ολίγες φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Α, εντάξει, το κάθε κόμμα υποστηρίζει όποιον γουστάρει: εγκληματίες, τραμπούκους, μαστρωπούς, μαφιόζους.
    Κι εμείς το κρίνουμε. Και όλως περιέργως η ΝΔ υποστηρίζει πολλούς τέτοιους τύπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Τρελή εγκυρότητα το σάιτ. Πόσους μήνες έκραζες ΣΥΡΙΖΑ, τώρα τους ψηφίζεις μόλις είδες πως είναι η μόνη δύναμη ικανή να ρίξει τον Χοντρό και να αφήσει ελεύθερο το πεδίο στον ΓΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα. Για μια φορά με εξέφρασες απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Όπως έχουν δείξει τα πράγματα, η επιρροή της στην Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ασήμαντη, ίσως και αρνητική.

    Εδώ ατύχησε ολόκληρος Γιάννης Ιωαννίδης στη Μακεδονία που ήταν και προπύργιο της ΝΔ, και μάλιστα στις Περιφερειακές που είναι περισσότερη κομματική ψήφος. Υπάρχει πιθανότητα να επηρεάσουν την επιλογή Δημάρχου στο Βόλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ακόμα και στον Πειραιά, ξέρω κόσμο που ήθελε να ψηφίσει Μιχαλολιάκο αλλά δεν τον ψήφισε επειδή ήταν επιλογή της ΝΔ. Μπορώ να πω ότι ζημιά του έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Το ψηφοδέλτιο που μου προτείνεις είναι της ΒενιζΕλιάς και όχι του Πασόκ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΒΑΡΕΑ24 Μαΐου 2014 - 1:40 π.μ.

    ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΙ ΑΣΤΟΧΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ.ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΩ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ 2η ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΜΩΡΑΛΗ ΑΠΟ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ.ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΠΡΑΒΩΝ κ.τ.λ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΕ 2-3 ΦΟΥΣΚΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΑΣ!!ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Σιγά, τύφλα να'χει ο Τσακ Νόρις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Γιατί προκειμένου να φύγει ο Βενιζέλος ψηφίζεις παπά Σούρα. Έφυγα από το λασπωμένο σου ιστολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Σε παρακολουθώ
    καιρό και ομολογώ ότι με εξέπληξες δυσάρεστα. Καταρχήν είσαι μεροληπτικός γιατί
    τα δημοψηφίσματα που δεν έγιναν και θα γίνουν
    τώρα τα έθεσε πρώτα το Σύριζα (ο οποίος διαφωνούσε βεβαίως όταν το έθεσε ο ΓΑΠ)

    Παραπολιτικέ είσαι
    λάθος, υπάρχει και 3 ή 4 επιλογή πχ γέφυρες που είναι μια εναλλακτική
    διαφορετική από το “μεταξύ τυφλού και μονόφθαλμου,” με ρεαλιστικό λόγο και
    λογικά επιχειρήματα

    Το επιχείρημα ότι
    πρέπει να γίνει η ολοκληρωτική καταστροφή για να βάλουμε μυαλό νομίζω είναι
    αστείο από ένα σοβαρό site
    και έναν νέο άνθρωπο. Μ ε αυτή τη λογική γιατί να μην ψηφίσουμε κατευθείαν το
    χειρότερο από το Σύριζα πχ ΑΥΓΗ ή ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή ΚΚΕ και να ξεμπερδεύουμε μια ώρα αρχύτερα?
    Επίσης είναι μη αληθές επιχείρημα γιατί και πάλι δε θα μπορέσει από μόνο του το
    Σύριζα να κάνει κυβέρνηση και να εφαρμόσει την πολιτική του.

    Νομίζω ότι ο πραγματικός
    λόγος της επιλογής σου κυρίως οφείλεται στην εμμονή με τον ΓΑΠ και τον
    Παπακωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. O Mώραλης δλδ επειδή δεν ειναι πολιτικος δεν έχει νόημα να ζητά την ψήφο μας, μόνο οι πολιτικοί έχουν αυτή την ιδιότητα. Ωραία λογική, για γέλια θα έλεγα. Ο Μιχαλολιάκος εκτός του ότι δεν εχει κανει τίποτα στον Πειραιά, ειναι ακριβως αυτο που λές: "Eπαγγελματίας πολιτικός" χωρίς 1 ένσυμο συμπληρώνω εγώ. Όχι, προτιμώ το σκέτο "επαγγελματίας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Γιατι το (ξανα)θυμηθηκαμε τωρα, τεσσερα χρονια μετα; Ποιος επιμενει να μας θυμιζει τι εστι Σγουρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Κάποιος "ιός" θα έχει προσβάλλει το μπλοκ.. Μας δείχνει τον σύριζα πρώτα για κελεπούρι και μετά τον Μιχαλολιάκο της μανιάτικης μαφίας των τραμπούκων.
    Να προμηθευτείτε ένα καλό antivirus σύστημα και να σκανάρετε το μπλοκ επειγόντως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Παραίτηση του αντιδημάρχου Σαράντου Ευσταθόπουλου - Ένας-ένας εγκαταλείπουν τον απαρχόμενο δήμαρχο (Μιχαλολιάκο) οι δημοτικοί του σύμβουλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Θα ψηφίσεις κι εσύ να φύγουν 20.000.000 τουρίστες από την Ελλάδα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ναι με την αριστερά (?) που μίλαγε για κυβέρνηση Τσολάκογλου και Πινοσετ . Γεια σου ! ίσως κάποτε ξανασυναντηθούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ενώ η Ζωή τον ήθελε έξω ! σοβαρά μιλάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καποτε αναρωτιομασταν αν υπαρχει χειροτερο τομαρι απο τον Μιχαλολιακο στο Πειραια!
    Δεν τρωγαμε σκατα καλυτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ευχαριστως να σου εξηγήσω.
    Ενω υποστήριζες τον ΓΑΠ, ελεγες καλά λογια για τον Μανο, υποστήριξες την Δημαρ, υποστηριζες τις μεταρυθμίσεις, χλευαζες τους συνδικαληστες τωρα υποστηρίζεις ενα κόμμα που εβριζε και θελει να κρεμάσει-δικάσει τους πολιτικους που υποστήριζες, δεν ψήφισε καμία μεταρύθμιση, μάζεψε όλους τους συνδικαληστες και προστατευει ολες τις συντεχνίες. Θα καταργήσει όλες τις μεταρυθμίσεις(σε ενα νομο) και επαναφερει ολο το σπαταλο κρατος.


    Ενταξει συμφωνω ότι η ΝΔ είναι λίγη, ότι δεν θελει να εφαρμόσει μεταρυθμίσεις αλλα όχι να πάμε στο άλλο ακρο. Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Είδες που προκαλώ συγκίνηση?? Σε αντίθεση με σένα προκαλείς λύπηση. Για να μην πω αηδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος Παραπολιτικέ μ' αυτήν σου την επιλογή. Το επιχείρημά σου είναι παιδαριώδες, -όπως ξαναέγραψα- δεν πρέπει να μαθει ο σύριζα να κυβερνά στου Κασίδη το κεφάλι, δεν έχουμε τέτοια περιθώρια.


    Δες το υπέροχο άρθρο του Γεωργελέ:

    http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/483/edito-483#disqus_thread


    Είσαι ανώριμος πολιτικά τελικά, (και τόχεις δείξει και στο παρελθόν στην αρχή της πρωθυπουργίας ΓΑΠ όταν σου βρώμαγαν διάφορα - μετά από κράξιμο τα γύρισες βέβαια) και παραβλέπεις με ευκολία τα χάλια αυτής της ψωραλέας "αριστεράς' που η ρητορική της περιορίζεται στα γουναράδικα και την λατρεία του Πούτιν και η πρακτική της σε αντισυγκεντρώσεις, κανονικό buiiying των αντιπάλων, απάθεια έως αδιαφορία για τη φρίκη της μαρφίν, και πάνω απ' όλα ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ή ΛΑΤΡΕΙΑ της ΒΙΑΣ.
    Όχι μόνον δεν θα βοηθήσει η ενίσχυση του σύριζα την ωρίμανση των ελλήνων, αλλά η απογοήτευση από την αποτυχία του θα στρέψει κι άλλους ακόμη (από τους πολιτικά αναλφάβητουςσυμπατριώτες μας) στην απαξίωση της Πολιτικής και στην ορίτζιναλ εκδοχή του αντιμνημόνιου -ξέρεις ποιά είναι.


    Αν είναι να συνεχίσεις έτσι, αντίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Κάτι έχεις πάθει, δεν εξηγείται αλλιώς. (σύνδρομο Αλαβάνου, μήπως;).
    Τι κουφοί ακροβατισμοί είναι αυτοί και πατροναρίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Συμμάχους δεν πρέπει να αναζητούμε μόνο στους ιδεολογικά συγγενείς, αλλά και σε σχετικά κοντινούς χώρους. Ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου. Ας βγει ο ΣΥΡΙΖΑ και μετά την καταστροφή να αναμετρηθούμε. Εάν όμως συνεχίσουμε με Σαμαροβενιζέλο, κανέναν δε βολεύει, ούτε τους παπανδρεικούς ούτε τους φιλελεύθερους ούτε κανέναν άλλον. Διαιώνιση της καταστασης είναι βρε παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Καταρχάς συγχαρητήρια Παραπολιτικέ που βγαίνεις ευθαρσώς και γνωστοποιείς τί θα ψηφίσεις την Κυριακή, καταγράφοντας και το σκεπτικό σου. Ο συλλογισμός σου ωστόσο, που σε γενικές γραμμές έχει πολιτική βάση, δεν περιέχει κάποιες απρόβλεπτους κ αστάθμητους παράγοντες. Μου θύμησες μια γριούλα σε ένα ρεπορτάζ που έκανα που μου έλεγε ότι θα ψηφίσει ΧΑ γιατί δεν πάει άλλο, και πως ο λαός που θα βγάλει ΧΑ, ο λαός πάλι θα την διώξει την επόμενη μέρα.. Όσο ανώριμος είναι ο συλλογισμός της ηλικιωμένης, άλλο τόσο είναι και ο δικός σου.


    Εξηγούμαι:
    Θα ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ για να αναλάβει τη διακυβέρνηση του τόπου, ώστε να πέσουν και οι δικές του μάσκες - τη στιγμή που θα φέρει το πρώτο νομοσχέδιο στη Βουλή. Με απώτερο στόχο και οι τελευταίοι ψεκασμένοι της χώρας, να αλλάξουν ρότα, και να αποφασίσουν να βάλουν τον κώλο τους κάτω και να δουλέψουν.


    Αυτό ωστόσο που εγώ προβλέπω ως πιο πιθανό, είναι πως αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ, θα εφαρμόσει 2 από τα 10 που έχει υποσχεθεί (πχ θα επαναφέρει τον βασικό μισθό στα 750 για κάποιους εργαζόμενους και θα απαγορεύσει την διακοπή του ρεύματος σε σπίτια "φτωχών") και θα αλλάξει κάπως το κλίμα - παίρνοντας μεγάλη μερίδα του λαού με το μέρος του.


    Ξεχνάς πως τα "δύσκολα" του προγράμματος έχουν περάσει, και πλέον κανένας νοήμων Έλληνας δεν φοβάται πως θα βγει από το ευρώ, ή πως θα του κλέψουν τη Θράκη. Εφόσον η χώρα έχει πλέον πρωτογενές πλεόνασμα, με τον ΣΥΡΙΖΑ στη κυβέρνηση θα μπορούσε να διευθετήσει και την αποπληρωμή του χρέους, άντε να αυξήσει και τη φορολογία των εφοπλιστών (1% - 2%).


    Αν μέσα σε 1 χρόνο κάνει αυτά που προανέφερα - χωρίς να αγγίξει τίποτα άλλο, θα καταγράφει πλέον ποσοστά άνω του 40%, και θα μας κυβερνά για πολλά χρόνια (αφού το ΠΑΣΟΚ δεν θα υπάρχει, η Νέα Δημοκρατία θ' αναζητά αρχηγό κτλ). Και σιγά σιγά θα προσλαμβάνεται πάλι κόσμος στο Δημόσιο, και όλη η σημερινή ΠΑΣΟΚΟΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που θα έχει πια μεταναστεύσει εκεί, θ' αρχίσει να κάνει τις δουλειές της με το νέο (αριστερό πια) σύστημα, και δεν θα υπάρχει τότε καμιά ελπίδα να γίνουμε ένα σύγχρονο ευνομούμενο δημοκρατικό κράτος (μέχρι το 2030).


    Με την επιλογή σου την Κυριακή - αν τελικά ρίξεις ΣΥΡΙΖΑ, είναι πολύ πιθανό να δικαιώσεις (έστω για 5 - 10 χρόνια) όλη τη ψεκασμένη αντιμνημονιακή πολιτική. Και θα συζητάμε το 2024 (καλά να' μαστε) ποιό παραγωγικό μοντέλο πρέπει να ακολουθήσει η χώρα για να έρθει η πολυπόθητη ανάπτυξη..


    ΥΓ. Ούτε ΓΑΠ στηρίζω, ούτε Ελιά, ούτε Σαμαρά. Αυτοπροσδιορίζομαι (είναι της μόδας άλλωστε) ως συντηρητικός δεξιός - υπέρμαχος της ελεύθερης αγοράς, που θέλω να διαμαρτυρηθώ έντονα για την άγρια φορολόγηση του λαού και τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων. Και δυστυχώς κανένα κόμμα δεν με εκφράζει, κανένα κόμμα δεν με πείθει, όχι για να αναλάβει τη διακυβέρνηση του τόπου, ούτε καν για να μεταφέρει τη ψήφο διαμαρτυρίας μου μέσω των Ευρωεκλογών..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Εγώ κάτι ελληνικές σημαίες βλέπω να κρατούν, δεν βλέπω κανένα σύμβολο της Αριστεράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Οι εκλογες εχουν αλλη εννοια που δεν τη γνωριζεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ευχή και κατάρα24 Μαΐου 2014 - 8:54 μ.μ.

    Καλέ μου Θου Του μου-παρεμπιπτόντως κανένας στο μυαλό μου δεν ταυτίζεται τόσο πολύ με την άπειρη σοφία της παπανδρείκής πολιτικής σκέψης όσο εσύ-λοιπόν καλέ μου Τουλουμοτύρι, μ'αρέσει αφάνταστα το σκεπτικό σου με την Κοππά. Ξέρεις γιατί καλέ μου; Γιατί ό,τι και να γίνει-εκλέξει δεν εκλέξει η ΔΗΜΑΡ ευρωβουλευτή, εκλεγεί ή δεν εκλεγεί η Κοππά, έρθει πρώτη 'η τελευταία στη λίστα της ΔΗΜΑΡ, εμείς όλοι θα ξέρουμε ότι όποια ποσοστά πιάσει η καημένη η Κοππά αυτά εκ των πραγμάτων θάναι και τα παπανδρεϊκά ποσοστά. Είσαι σίγουρος ότι αυτά θα κολακεύουν το ίνδαλμα σου;ή μήπως αντίθετα θα τον ταπεινώσουν με τρόπο ακατάλυτα τελεσίδικο και οριστικό;; Την είχα αυτή τη σκέψη από τη πρώτη στιγμή που διακίνησες τη "γραμμή ΓΑΠ"-βγάζει μάτι το πράγμα αλλά προτίμησα να το γράψω αυτό το σχόλιο ακριβώς την παραμονή-ήμουν σίγουρος ότι θα το επαναλάμβανες για την απαραίτητη εμπέδωση, δεν είστε και πολύ σαΐνια εσείς τα παπανδρεοπούλια-για να απολαύσω ακέραια την τυπική γιωργοπαπανδρείκή αυτοκαταστροφική λογική-σκέψου τώρα να την πάθω και να πάρει η ΔΗΜΑΡ το 44% του Οκτωβρίου του 2009 ε; Χάρη στο Γιώργο τον κοπανατζή και την Κοππά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ξέχασες να αναφέρεις το συντριπτικό επιχείρημα του Αδώνιδος ότι θα γίνουμε Βενεζουέλα και δεν θα έχουμε ούτε χαρτί υγείας για να σκουπιστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Πολύ ωραία του τα λες (για τον ΓΑΠ σε συγχωρώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ με τον Ευχή και Κατάρα.
    Ακριβώς. Τέτοια πρεμούρα με την Κοππά για να μετρηθούνε οι παπανδρεϊκοί, όχι μόνο δεν την καταλαβαίνω αλλά την θεωρώ και επιβλαβή. Τέλος πάντων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Μια ερώτηση μόνο: αφού παγιωθεί ως κυβερνητικό κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστά ΠΑΣΟΚ πλέον (40%) έχοντας πραγματοποιήσει μερικές από τις εξαγγελίες του, πού ακριβώς θα βρει δανεικά για να συνεχίσει να διορίζει ασύδοτα και να μας ξαναοδηγήσει σε κάποια χρόνια πάλι σε δημοσιονομικό εκτροχιασμό; Οι διορισμοί των τελευταίων χρόνων δεν θα μπορούσαν ποτέ να έχουν γίνει αν δεν έρεε άφθονο δανεικό χρήμα. Ποιός θα βρεθεί να δανείζει το ΣΥΡΙΖΑ να διορίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Υπάρχει και ο Κρίτωνας, μην τρελαίνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Όπως το λές, λίγη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Θα μας πεις και για τον αγαπημένο σου Σύριζα που στηρίζει Κορτζίδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Φοβερό επιχείρημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Χαίρομαι που στα Χρυσοχοειδή προκαλώ αηδία στεναχωριέμαι που δεν προκαλώ εμετό. Καλό βόλι δεξιέ φασίστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Δεν ήταν επιχείρημα, πάσα σου έδωσα για να μας ενημερώσεις για τους αυτοδιαχειριζόμενους λαχανόκηπους στο Ελληνικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Παραπολιτικέ,

    Δε σου χρειάζεται υπεράσπιση αλλά θα θυμίσω στους...απογοητευμένους αναγνώστες σου ότι διαχειρίζεσαι ένα blog με προσωπικές απόψεις. Ως εκ τούτου, για όσους ομνύουμε στη δημοκρατία, καλοδεχούμενες οι ενστάσεις που συνοδεύονται από επιχειρήματα κι όχι αόριστοι προσωπικοί χαρακτηρισμοί επιπέδου Τάκη Τσουκαλά.

    Αν ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ "για να μπει στο παιχνίδι" και να "ωριμάσει" (διάβαζε να γίνει κάτι άλλο από αυτό που πρεσβεύει), μην το κάνεις καλύτερα. Μία κρίσιμη εκλογική μάζα μετατοπίστηκε αριστερά για να συναντήσει μια πολιτική πλατφόρμα που υπερασπίζεται κεκτημένα δικαιώματα στην εργασία, την
    εκπαίδευση, την Υγεία, Κυρίως όμως ο κόσμος είτε μέσα, είτε έξω από τις
    πλατείες ζήτησε το αυτονόητο. Λογοδοσία, απόδοση ευθυνών και απονομή
    δικαιοσύνης για τη σύγχρονη εθνική καταστροφή που βιώνει, τη χρεοκοπία της χώρας. Μεταξύ του ΣΥΡΙΖΑ και του ακροδεξιού δηλωσία της μνημονιακής προσήλωσης,Σαμαρά, υπάρχουν ποικιλώνυμοι πολιτικοί σχηματισμοί Κεντρώας απόχρωσης όπου κάλλιστα θα μπορούσες να στεγαστείς ιδεολογικά και πολιτικά. Με απλά λόγια αν ο ΣΥΡΙΖΑ - στο όνομα της real politic - εγκαταλείψει τις πολιτικές απαρχές του και τον κινηματικό χαρακτήρα του, γρήγορα θα αλλοτριωθεί σε ένα μηχανιστικό κόμμα εξουσίας σαν το ΠΑΣΟΚ/Ελιά του Βενιζέλου και θα επιστρέψει στα γνώριμα ποσοστά του 4% αλλά με διαφορετική πια φυσιογνωμία αφού εκτός από λίγους ρομαντικούς, ο κόσμος θα το εγκαταλείψει γρήγορα για εναλλακτικά αριστερά
    σχήματα (και δεν εννοώ το ΚΚΕ).

    Επί προσωπικού,

    Είχα πάψει πολύ καιρό να επισκέπτομαι το blog σου, παρά τη στρωτή σκέψη σου και το δομημένο λόγο σου. Η σχεδόν...εμμονική υπεράσπιση της Κυβέρνησης ΓΑΠ και των νεοφιλελεύθερων πολιτικών της μου είχε δημιουργήσει αισθήματα απογοήτευσης και δεύτερες σκέψεις που δε με τιμούν. Ωστόσο, επίτρεψέ μου να ρωτήσω κι αν θέλεις μου απαντάς:

    - Σε τι διαφέρουν οι πολιτικές επιλογές του Βενιζέλου από εκείνες του ΓΑΠ ώστε να πάρεις αποστάσεις από το ΠΑΣΟΚ; (Θυμίζω ότι κι οι δύο συγκυβέρνησαν-ούν με τον ακροδεξιό Σαμαρά)

    - Πώς γίνεται καταστροφικές πολιτικές(μειώσεις μισθών, ανατροπή εργασιακών σχέσεων, συγχωνεύσεις σχολικών/ υγειονομικών μονάδων, πρόχειρα ) - όλες απαρέγκλιτες μνημονιακές δεσμεύσεις- να τις χαιρετίζεις ως αναγκαία βήματα εκσυγχρονισμού επί ΓΑΠ και να τις αναθεματίζεις επί Βενιζέλου;
    Ποιά ποιοτική διαφορά έχουν;

    Κλείνω τη σύντομη(!) τοποθέτηση μου με μια επισήμανση. Αν θεωρείς
    ότι έκανες λάθος τόσο καιρό, εύγε που το αναγνωρίζεις. Μόνο οι ηλίθιοι δε
    μεταβάλλουν τη σκέψη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Παραπολιτικέ μπορώ από εδώ και πέρα να σε φωνάζω κωλοτούμπα? Μήνες κράζεις το ΣΥΡΙΖΑ τώρα προπαγανδίζεις υπέρ του. Και εις ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή